Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03102 Психология в QYZPU

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «7М031-Психология» білім беру бағдарламасы психолог магистрлерінің кәсіби іс-әрекетін дайындауға бағытталған. Ол білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік және құқықтық аумақ салаларында, сондай-ақ жеке тұлғалар мен ұйымдарға психологиялық қызмет көрсететін қоғамдық және шаруашылық ұйымдарда, әкімшілік органдарда, ғылыми-зерттеу және консалтингтік ұйымдарда кешенді міндеттерді шешуді қамтиды. «7М031-Психология» білім беру бағдарламасы жобалау, болжау, ұйымдарды дамыту, қызметкерлерді іріктеу, ұжымның әлеуметтік-психологиялық ахуалын оңтайландыру, консультациялық қызмет көрсету және психологиялық-педагогикалық көмек көрсету саласында гуманитарлық технологияларды меңгерген белсенді, шығармашылықпен ойлайтын психологты дайындауға бағытталған.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
  • Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар

Пәндер

  • Зерттеу дизайны және білім берудегі этика

    Магистратура студенттері зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, курс деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы-магистратураның барлық білім беру бағдарламалары үшін жалпыға бірдей міндетті болып табылады және ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе болып табылады. Ғылым кең әлеуметтік-мәдени контексте және тарихи дамуда қарастырылады. Қазіргі заманғы техногендік өркениет дағдарысының проблемаларына және әлемнің ғылыми бейнесін, ғылыми ұтымдылық түрлерін, ғалымдар бағдарланған құндылықтар жүйесін өзгертудің жаһандық тенденцияларына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиеттерді талдау, білім берудегі теориялық және тұжырымдамалық негіздер

    Курс барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі .

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі психологиядағы ғылыми мектептер мен теориялар

    Қазіргі психологияның ғылыми мектептері және теориясы пәні қазіргі психология құрылымындағы психологиялық мектептердің рөлі мен орны магистранттардың білуі кәсіби әрекетке дайындық процесінде ғылыми идеялар ашуға мүмкіндік береді.Пәннің мазмұны психологиялық мектептердің негізгі құрылымы мен эволюциясы, негізгі фактылары, психологиялық мектептердің құрылым деңгейі (бихевиоризм, психоанализ, гештальтпсихология); негізгі ғылыми идеялар мен бағыттарының дамуы; (гуманистік психология, необихевиоризм, нефрейдизм, индивидуальды психология, когнитивті психология және т.б..); психологиялық білімнің қазіргі жағдайын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұрғылар

    Психологиядағы іс-әрекеттік тұрғы және іс-әрекет мәселесі, мектептер, персоналиялар туралы түсінік қалыптастыру. Психология дамуының қазіргі заманғы стратегиясы және білім беруді әлеуметтік-мәдени жаңғырту мәселелері жайлы ғылыми түсініктерін жетілдіру. Психологияның және тұлғалық-бағдарлы білім берудің әдіснамалық негізі ретінде мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұрғы. Мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұрғылар аясындағы балалық шақ психологиясы. Білім берудің мәдени-іс-әрекеттік парадигмасы. Қазіргі білім берудің мазмұны мен технологияларындағы мәдени-тарихи және іс-әрекет тұрғыларын жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытудың заманауи әдістері

    Психологияны оқытудағы әдістерге сипаттама, жан жақты түсінік беру. Әдістер - бұл зерттеушілер психологияда ғылыми теорияларды құру және практикалық ұсыныстарды қалыптастыру үшін қажетті ақпаратты алуға және білімді кеңейтуге болатын әдістер мен әдістердің жиынтығы.Әдістердің көптүрлілігі және оны тәжірибеде қолдана білуге бағыттау.Контент-талдау,өмірбаяндық, ретроспективті, бойлық әдістер, сауалнама, әңгіме, сараптамалық әдіс Кейс-стади. Рефлексия әдісі. Ротация әдісі. Көшбасшы-жетекші әдісі. Ұшқыштар әдісі. Мифологемалар. Тәжірибе алмасу. Миға шабуыл. Тақырыптық талқылау. Консалтинг.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектепте психологияны оқыту әдістемесі

    Психологиялық білім берудің даму тарихын және қазіргі жағдайын қарастыру аспектілері туралы ақпараттармен таныстыру. XVIII-XIX және ХХғ.І-ІІ - жартысында психологиялық білім берудің даму ерекшеліктеріне талдау жасау. Жоғары білім берудің қазіргі бетбрыстары және олардың кадрлар даярлау жүйесіне проекциясы. Жоғары кәсіптік білім берудің мазмұны мен білім беру бағдарламалары. Жоғары мектептің оқытушысы: іс-әрекет аумағы, мәдениеті, құзыреттілігі, шеберлігі, мансабының ықтимал траекториялары. Білім беру стандарттарына сипаттама. Жоғары мектеп жүйесіндегі оқытудың педагогикалық технологиялары оны тәжірибеде қолдана алуға машықтандыру. Оқытудың дәстүрлі және белсенді әдістері.н қолданудың ерекшеліктерімен таныстыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазылым

    Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Курс ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Шетел тілі (кәсіби) - мақсаты-сөйлеу дағдыларын дамыту: пікірталас жүргізу, әртүрлі тақырыптар бойынша және әртүрлі жағдайларда өз пікірін білдіру. Грамматиканы үйрену оны ауызша сөйлеуде қолдануға бағытталған. Бағдарлама басқа тілдік дағдыларды игеруді және жетілдіруді қамтиды: тыңдау, оқу, жазу, сонымен қатар сөйлеу.Бұл курста оқу студенттерге ағылшын тілінің грамматикасы мен сөздік қоры туралы білім алуға, тілді меңгеру деңгейін арттыруға, сөйлеу, оқу және аударма дағдыларын жақсартуға, ағылшын тілін құлақпен қабылдауға, тілдік кедергіні жеңуге мүмкіндік береді. Қарапайым: қарапайым сөйлемдерді түсіну, жеке сөз тіркестерін құру, жазбаша және ауызша сөйлеуді түсіну қиын. Pre-intermediate деңгейі: бейімделген мәтіндерді оқу, шағын сөздік. Аралық деңгей: кез-келген тақырыпта әңгімелер жүргізу, бірақ дұрыс сөздерді, сөз тіркестерін және сөйлеу мәнерін табу, пікір білдіру және сұхбаттасушыны жақсы түсіну, тез сөйлеу. Upper-intermediate деңгейі: сөйлеу жылдамдығына немесе сұхбаттасушының аймақтық екпініне қарамастан, қарапайым ағылшын тілін түсіну. Жетілдірілген деңгей: белгілі бір тілге тән фразеологиялық бірліктер мен идиомаларды білу, кез-келген қиындық деңгейіндегі мәтіндерді оқу және түсіну. Ағылшын тілінің жалпы курсы студенттерге осы тілді еркін меңгеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Психологиялық зерттеу әдістері және модельдеу

    Психология ғылымында зерттеу әдістері мен модельдеудің маңызы зор. Олар психологиялық құбылыстарды терең түсінуге және ғылыми негізделген қорытындылар жасауға мүмкіндік береді. Зерттеушілер тәуелсіз және тәуелді айнымалыларды анықтап, олардың арасындағы байланысты бақылайды. Эксперименталды зерттеу арқылы психологиялық құбылыстардың себеп-салдар байланысын анықтауға болады. Модельдеу психологияда күрделі жүйелерді зерттеуге және талдауға арналған құрал ретінде қолданылады. Психологиялық зерттеу әдістері мен модельдеу психология ғылымының ажырамас бөлігі болып табылады. Олар арқылы психологиялық құбылыстарды терең зерттеп, түсінуге, сондай-ақ жаңа ғылыми гипотезалар жасауға мүмкіндік бар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік дағдарыстар психологиясы

    Жас ерекшелік дағдарыстары туралы жалпы түсінік. Онтогенездің психологиялық теориялары. Психикалық дамудың периодизациясы.Жас және оның мәдени-тарихи теориядағы анықтамасы.Жас және оның іс-әрекет теориясындағы анықтамасы.Отандық психологиядағы сыни жастарды зерттеу. Отандық психологиядағы жас ерекшелік дағдарыстары тұжырымдамасының негізгі ережелері. Батыс зерттеулеріне көшу мәселесі.Онтогенезді зерттеудегі жаңа бағыттар. Өтпелі кезеңдердің қазіргі жағдайы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Мақсаты: педагогикалық теория және педагогикалық шеберлік негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білімнің заманауи парадигмасы. Педагогика әдістемесі. Кәсіби құзыреттілік. ЖОО оқытушысының оқыту теориясы. Қалыптастырылатын дағдылар: педагогиканың негізгі категориялары туралы білім, педагогикалық әдістерді, оқыту технологиялары мен педагогикалық шеберлікті әдістемелік негізделген қолдану біліктері мен дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Психологиядағы кроссмәдени тарихи зерттеулер

    Психологиядағы кросс-мәдени зерттеулердің жалпы сипаттамасы мен айнымалылары, кросс-мәдени талдаудың жалпы бетбұрыстары, зерттеу әдістерінің тарихы қарастырылады. Эллиот Аронсон (E. Aronson) қалыптастырған кросс-мәдениеттің екі маңызды мақсаты туралы түсінік беріледі. Бірінші мақсат психикалық құбылыстың және процестің қаншалықты жалпы ортақ екенін және сол себепті ғаламшарымыздағы бүкіл адамзат психикасының функциялануының тәртібі мен түсіндірілуі. Бұл зерттеудің түрі барлық адамдарға олардың мәдениетіне, алған тәлім-тәрбиесіне, қоғамдағы әлеуметік жағдайына, географиялық орналасу жағдайына қарамастан ортақ нәрселерді іздеуге бағытталғандығы. Зерттеудің екінші мақсаты әртүрлі мәдениетке жататын адамдар арасындағы өзгешелікті іздеуден және мәдениетке негізгі психикалық құбылыс пен процесі ретінде қалайша әсер етуін тексеруден тұрады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи әдістер бағыттар бойынша зерттеу және талдау

    Курс барысында магистранттар деректерді талдау үшін қолданылатын әртүрлі зерттеу әдістерін, соның ішінде жалпы, эмпирикалық және теориялық зерттеу әдістерін меңгереді. Магистранттар әрі қарайғы зерттеулер үшін зерттеу әдісін дұрыс таңдауды, сондай-ақ зерттеу сұрағын тұжырымдауды үйренеді. Олар сондай-ақ өлшеу құралдарының сенімділігі мен жарамдылығын іріктеу, деректерді жинау және бағалау принциптерімен танысады. Курс магистранттарға өз бетінше зерттеу жүргізуге мүмкіндік беретін теориялық негіздерді де, практикалық дағдыларды да қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиясы бойынша практикумы

    Жас ерекшелік психологиясының пәні, әдістері мен міндеттеріне сипаттама.Онтогенездегі психикалық және тұлғалық дамуының заңдылықтары, факторлары мен динамикасы туралы түсінің беру. Жаңа туған нәрестенің дағдарысы. Нәрестелік кезең. Мектепке дейінгі жас шамасы. 7 жас дағдарысы. Кіші мектеп жасындағы психология. Жас өспірімдер және жастық шақ психологиясы.Әр жас кезеңдеріндегі дағдарыстапдың тұлғаның дамуындағы рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазіргі әлеуметтік психология

    Қазіргі әлеуметтік психологияның құрылымы,әлеуметтік-психологиялық феномендердің иерархиясы және арақатынасы, әлеуметтік-психологиялық феномендердің қызмет ету тетіктері туралы түсінік талданады. Адамдардың өзара әрекеттесу психологиясы, тұлғааралық қабылдау және өзара түсіністік психологиясы, тұлғаның әлеуметтік психологиясы, этникалық қауымдастықтар психологиясы, дау-дамайлар психологиясы тұрғысында мағлұматтар беріледі.Сонымен қатар психологиялық әсер ету түсінігі және түрлерімен таныстырып, психологиялық әсер ету әдістерін қолдана алуға үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі психология тарихы

    Қазіргі психология тарихыі курсы қазіргі заманғы әлемдік психологиялық ғылымның тарихы мен даму кезеңдері, жетістіктері туралы жүйелі идеяны ашуға бағытталған. Әлемдік психологиялық ғылым дамуының негізгі кезеңдері мен дәуірі, өткен және қазіргі заман ғалымдары ұсынған әр түрлі теориялардың интрпретациясын талдау мен зерттеудің шығармашылық тұрғысы қарастырылады. Әлемдік және отандық психологияның тарихи динамикасындағы негізгі бағыттары мен мектептері және қазіргі психология дамуының негізгі бағыттарын талдауға машықтандырады. Ең бастысы, мәселе тек теориялар мен фактілерді игеру ғана емес, сонымен қатар қоғамда бар мәселелерді өзіне тән дәстүрлер мен құндылықтармен шешу үшін оң тәжірибені біріктіруге, ізгіліктер мен қате түсініктерді бөлуге мүмкіндік беретін технологияларды игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бұқара халық психологиясы

    Бұқара топ және бұқара топ санасы, бұқара топ көңіл-күйі және бұқара топтағы психологиялық құбылыстар негізгі теориялары мен ұғымдары туралы түсінік беру. Бұқаралық іс-шараларды дайындау және өткізу, төтенше жағдайлар кезінде қызметті ұйымдастыруға дағдыландыру. Бұқаралық топ психологиясының негізгі әдістері және эксперименталды материалы туралы білім жинақтау оны іс жүзінде жүзеге асыру,а бағыттау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заң психологиясының қазіргі мәселелері

    Заң психология заңмен реттелетін қатынастар саласындағы адамдардың психикалық қызметінің заңдылықтары мен механизмдерін зерттейтін психология саласы. Заң психологиясы адам құқығы жүйесінің психологиялық заңдылықтарын зерттейді, осы жүйенің тиімділігін арттыруға бағытталған ұсыныстар әзірлейді. Ғылыми білім жүйесіндегі заң психологиясының рөлі. Заң психологиясының даму тарихы мен пәні, міндеттері және жүйесі, қағидалары туралы т.сінікпен таныстыру. Заң психологиясының әдіснамалық негіздері. Заң психологиясындағы таным әдістерінің жіктелуі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру және терапия теориясы мен практикасы

    Психологиялық кеңес берудің пәні, мақсаты мен міндеттері туралы ақпараттармен таныстыру. Кеңес беру мақсаты туралы заманауи түсінікке талдау жасау. Психологиялық кеңес берудің жалпы мәселелері. Психологиялық кеңес беру және психотерапияның байланысы жайлы ғылыми тұжырымдарға талдау. Тұлға теориялары және кеңес беру тәжірибесі. Кеңес беру процесінің құрылымы. Қазіргі психологиялық бағыттардың теориялық қағидалары. Психотерапияның әдіснамалық негіздері мен түрлеріне сипаттама. Суггестивті психотерапия. Бұйрықшыл емес психотерапия. Топтық психотерапия.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік қызмет саласындағы практикалық психология

    Әлеуметтік аумақтың ғылыми теориялық негіздерін білу. Әлеуметтік аумақтағы әлеуметтік қызметтің әдістемесі мен әдістеріне сипаттама беру. Әлеуметтік қызмет әдістерінің теориялық және мазмұнды аспектілері, олардың негізгі жіктелуі және ғылыми сипатының негіздемесімен таныстыру. Әлеуметтік қызмет тәжірибесін жүзеге асыру тәсілдерін меңгерту. Әлеуметтік қызметтегі кәсіби іс-әрекет шеңбері. Құзыреттілік пен әлеуметтік жауапкершілік шекараларын ажырата білуге машықтандыру. Әлеуметтік қызмет клиенттерінің мақсатты топтары және олармен жұмыс істеу тәсілдерінің ерекшеліктерін ажырата алуға баулу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Практикалық психологтың кәсіби қызметінің технологиялары

    Пәннің сипаттамасы, мақсаты мен міндеттері туралы түсінік беру. Практикалық психологтың кәсіби іс- әрекет, әлеуметтік-құқықтық және кәсіби-әдеп нормалары, пихологтың кәсіби құзыреттілігі оның еңбегінің интегративті сипаттамасымен таныстыру. Психолог маманының тұлғалық бағыттылығы менна талдауПсихологтың қызметіндегі іс-әркетінің негізгі әдеп, қағидалары, клиентпен жұмыс жасау барысындағы ұстанымдары. Практикалық психолог қыметіндегіпсиходиагностиканың мәні, қолдану ерекшеліктерін білу. Психолог іс-әрекетнің нормативтік құқықтық негіздерімен таныс болу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамайлар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Топтық кеңес беру және терапия

    Кеңес беру психологиясының пәні. Кеңес беру психологиясы ғылым ретінде және тәжірибелік іс-әрекет аумағы ретінде қарастырылуы. Психологиялық көмек түрлерінің сипаттамасы. Кеңес беру психологиясының психологияның басқа салаларымен байланысы туралы мәселелерге талдау. Психотерапияның психологиялық кеңес беруден айырмашылығы. Әртүрлі авторлардың психологиялық кеңес беру туралы анықтамалары. Психологиялық кеңес берудің мақсаты мен міндеттері. Психологиялық кеңес беру типтерінің сипаттамасы. Жеке психологиялық кеңес беру түрлері. Топтық психологиялық кеңес беру түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пеницитарлы психология

    факторларды, сондай-ақ жазасын өтеу жағдайында сотталғандардың жеке басы мен топтарының психикасы мен жұмыс істеу тетіктерін зерттейтін психологиялық ғылым саласы. Пенитенциарлық психология термині ғылыми айналымға 90-шы жылдары енгізілді. 20 ғ., бұрын түзеу-еңбек психологиясыұғымының қолданылған. Пенитенциарлық жүйенің қалыптасу тарихына сипаттама. Қазақстанда және шетелде пенитенциарлық жүйенің қалыптасуына талдау. Қазіргі заманғы қылмыстық-атқару жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық негіздері мен пенитенциарлық психология негіздеріне сипаттама. Психологиялық ғылым жүйесіндегі пенитенциарлық психологияға талдау. Сотталғанның жеке тұлғасы мен сотталғандар ұжымының психологиялық аспектілері. Түзету мекемелеріндегі тәрбие процесінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Өздерін әлемнің азаматтары және цифрлық қоғамның жауапты мүшелері деп таниды, цифрлық ақпарат пен технологияларды қауіпсіз пайдалануға ықпал етеді, этикалық және құқықтық стандарттарды сақтайды.
  • Өзін-өзі реттеу принциптерін қолданады, өмірдің әртүрлі жағдайларына төзімділікті көрсетеді, белсенді өмір салтын жүргізеді, жаңа білімге ашықтық пен ақпаратты талдауға зерттеу қызығушылығын көрсетеді.
  • Әртүрлі қауымдастықтарда үш тілде сөйлеседі, идеяларды тиімді жеткізеді, командаларды басқарады және инклюзивті орта жасайды, жаңа білімге бейімділік танытады.
  • Саладағы озық білімге негізделген зерттеу процесінде дамыған білім мен түсінікті көрсетеді.
  • Өздерінің білімдері мен дағдыларын жаңа ортада және пәнаралық контексте мәселелерді шешу үшін кәсіби деңгейде қолданады.
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми аспектілерді ескере отырып, шешімдерді негіздеу үшін ақпаратты жинайды және түсіндіреді.
  • Зерттеу әдіснамасы туралы білімді көрсетеді, этикалық принциптерді сақтайды, сандық немесе сапалық зерттеулерді жобалайды, практикалық тапсырмалар үшін әдіснамалық білімді синтездейді (мысалы, Lesson Study шеңберінде).
  • Өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін жеке білім беру траекториясын жоспарлайды, психологиялық және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын басшылыққа алады.
  • Жаңа білімді синтездейді және оларды әлеуметтік маңызды өнім түрінде ұсынады, әлеуметтік және өндірістік салалардағы өзгерістерді бағалайды.
  • Тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастағы жағдайларды бағалайды, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психология білімдерін пайдаланады.
  • Әлеуметтік-саяси кластерді зерттеу және талдау үшін ғылыми әдістер мен әдістемелерді қолданады, кәсіби тәжірибені жақсарту үшін нәтижелерді жинақтайды.
  • Бәсекеге қабілеттілігін көрсетеді, кәсіби міндеттерді шешу және қызмет стандарттарын арттыру үшін гуманитарлық ғылымдар білімін қолданады.
Top