6B04105 Маркетинг в АГЭУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты өзгермелі әлеуметтік-экономикалық жағдайларға тез бейімделуші, маркетингтік мәселелерді тиімді шешуші, стандартты емес шешімдер қабылдауға қабілетті, компанияның бәсекеге қабілеттілігі, тұрақты және сәтті дамуын қамтушы Қазақстан Республикасының экономикасының кез келген секторы үшін жоғары білікті мамандарды дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Математикадағы экономика.
Пәннің мақсаты: Сызықтық алгебра; Аналитикалық геометрия; Математикалық анализге кіріспе; Бір айнымалы функцияның дифференциалды есептеулері; Бар айнымалы функцияның интегралды есептелуі; Интегралдар; Қатарлар. Сызықтық алгебраны экономикада қолдану. Экономикадағы математика пәні студенттердің логикалық және алгоритмдік ойлау қабілеттерін, математикалық білімін өз бетімен кеңейту және тереңдету қабілетін дамытады. Жоғары математиканың негізгі ұғымдарын және олардың экономиканың түрлі салаларында қолдануын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономикалық теория
«Экономикалық теория негіздері» курсы барлық мамндықтар мен дайындау бағыттарында оқытылатын негізгі пән болып табылады. Бұл пән студенттерге жүйе түріндегі экономика туралы түсініктеме береді. Бұл дербес ойлап және жауапкершілікті шешім қабылдай алатын экономикалық сауатты мамандарды тәрбиелеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микроэкономика.
Игеру мақсаты нарықтың экономикалық ойыншыларының – тұтынушылар мен өндірушілердің сұраныс пен ұсыныс теориясына негізделген мінез-құлқын зерттеу болып табылатын экономикалық теория саласы; баға принциптерін, бәсекелестік стратегияны, нарық құрылымын, өндіріс факторлары нарығын, капитал нарығын зерттеуді, күрделі салымдардың шығындары мен тиімділігін анықтауды, жалпы тепе-теңдік жағдайларын, фирмалардың стратегиялық өзара іс-қимылын анықтауды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
«Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері» пәні студенттерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың отандық заңнамасы туралы жан-жақты білімін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың негізгі құқықтық институттары туралы түсініктерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы сот тәжірибесін білуін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік, экономикалық және саяси салдары туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пәнді оқу "адам - қоршаған орта" жүйесіндегі жалпы заңдылықтар, экожүйенің компоненттеріне антропогендік әсер ету, экологиялық қызметтің басымдықтары мен міндеттері, тіршілік ету ортасын қорғауға бағытталған іс-шаралар кешені, сондай-ақ шаруашылық жүргізуші субъектілердің тұрақты жұмыс істеуі, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және салдарын жою туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономиканы мемлекеттік реттеу
Экономиканы мемлекеттік реттеу - бұл жалпыұлттық мүдделерді іске асыруға бағытталған, қоғамның әлеуметтік-экономикалық қозғалысының бағдарлары мен тетіктерін айқындайтын мемлекеттің экономикаға қатысуының нысаны; курс жергілікті экономика және өзін-өзі басқару шеңберіндегі мемлекеттік деңгейдегі басқару негіздерін қамтиды, шешім қабылдау процесіне тиімді менеджменттің принциптерін, негізгі модельдерін және әсерін түсінуге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бухгалтерлік есеп және аудит.
Бұл пән заманауи ұйымдардың жұмыс істеу жағдайларына қатысты есеп және аудиттің теориялық және практикалық негіздерін қарастырады және зерттейді. Пәндерді оқыту мақсаты: студенттердің бухгалтерлік есеп және аудит негіздерін игеру, ұйымдарда қолданылатын стандарттарға, бухгалтерлік есеп қағидаларына, құқықтық құжаттарға сәйкес дағдылар мен оларды басқару тәсілдерін үйрену.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Пәннің мазмұны ресурстар тапшылығы жағдайында ұйым шаруашылығын ұтымды жүргізуді қамтамасыз етуді, ең аз шығындармен жоғары түпкілікті нәтижелерге қол жеткізу қажеттілігін, ұйымның өзгермелі нарықтық жағдайларға оңтайлы бейімделуін сипаттайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Макроэкономика.
Макроэкономика-жиынтық шамалардың: баға мен жұмыссыздықтың жалпы деңгейінің; тұтыну мен инвестициялардың; жиынтық сұраныс пен жиынтық ұсыныстың, жалпы ішкі өнімнің, ұлттық табыстың, жиынтық тұтынудың, инвестициялардың, бағаның жалпы деңгейінің, жұмыссыздық деңгейінің, мемлекеттік қарыздың өзара іс-қимыл заңдылықтарын және олардың экономиканың өсуіне әсерін қарастыратын экономикалық теорияның бөлімі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржыға кіріспе.
Қаржы экономикалық жүйенің маңызды элементі болып табылады. Студенттерге бұл курсты меңгеру мамандық бойынша түсініктемелі аппаратты игеруге және кәсіби құзыреттерді дамытуға бағытталған қолданбалы пәндерді оқып үйренуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару негіздері.
Экономикалық қызметті оңтайландыру, ресурстық шектеулерге бейімделген және шығыстарды оңтайландырудағы жоғары нәтижелерді алу контекстінде түрлі профильдегі кәсіпорындарда студенттердің білімін, дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыруға үйретеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат.
Студенттерді ғылыми сөйлеу стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстыру, олардың мақсаты, құрылымы, стилистикалық ерекшелігі туралы идеялар негізінде жазбаша және ауызша академиялық мәтіндерді құру дағдыларын қалыптастыру, академиялық ортадағы коммуникацияның негізгі принциптерін игеру. Курс аясында студенттер академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын игереді: реферат, оқу эссе, ғылыми мақала, ғылыми баяндама, баяндамаға презентация.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сауда кәсіпорындарының маркетингі.
Коммерциялық кәсіпорындарда маркетингті ұйымдастыру саласында теориялық білімдерін меңгеру; бөлшек сауда орындарында басқару шешімдерін қабылдау үшін маркетингтік құралдарды пайдалану дағдыларын меңгеруді оқытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Статистика және талдау негіздері.
Статистика-әртүрлі деңгейдегі басқару жүйелерінде кері байланысты қамтамасыз ету және басқарушылық шешімдерді әзірлеу үшін мәліметтер жинау жүйесі. Курстың негізгі міндеті-алғашқы статистикалық макроэкономикалық көрсеткіштерді жинау және өңдеу және талдау бойынша мамандарды дайындау болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері.
Курс экономикалық нәтижелердің тұрақтылығына қол жеткізудің негіздері мен ережелерін - рентабельділікті, рентабельділікті, сыртқы ортаның динамикасы мен ресурстардың барлық түрлерінің шектеулілігі жағдайында тұрақтылықты дәйекті түрде зерттеуге және игеруге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақстанның экономикалық тарихы
Қоғамдық дамудың әртүрлі кезеңдерінде Қазақстанның шаруашылық қызметінің көпқырлы тәжірибесі туралы қажетті білім жиынтығын беру, оның негізгі ерекшеліктерін ашу және материалды зерделеу барысында елдің қазіргі заманғы экономикасының негіздеріне жүгіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Minor1
Бұл пән таңдау курсының секторында Minor (5 кредит) ретінде бекітілген - бұл басқа оқу бағытына қатысты басқа білім беру бағдарламасының қиылысында қосымша құзыреттіліктер береді. Толық Minor (20 кредит) курсын алғаннан кейін түлек элективті пәндер каталогында берілген кіші тізімнен таңдалатын білім беру бағдарламасы бойынша қосымша дағдыларды алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетинг
Маркетинг қазіргі заманғы экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды пән болып табылады: маркетинг саласындағы білім өнімді әзірлеумен және өткізумен, қызмет көрсетумен айналысатын кәсіпорындар мен ұйымдардың басшы құрамы мен мамандарына, нарықтық қатынастардың барлық қатысушыларына қажет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетинг негіздері.
Студенттерді маркетингтің мақсаттары мен міндеттерімен таныстыру, өндіріс кәсіпорындарына, сауда ұйымдарына, мемлекеттік мекемелерге, қоғамдық ұйымдарға және жеке тұлғаларға оны пайдаланудың ерекшеліктерін жүзеге асыруды үйретеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік қызметті басқару.
Студенттердің ҚР-да кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мен жүргізудің ғылыми және заңнамалық негіздерін меңгеруі; Қазақстанда оның даму ерекшеліктерін, проблемалары мен перспективаларын, дербес бастамаға, жауапкершілікке және инновациялық кәсіпкерлік идеяға негізделген қызметтің ерекше түрі ретінде бизнесті басқару ерекшеліктерін зерделеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Трейд маркетинг.
Студенттер нарықтық маркетологтарға қазіргі кездегі маркетинг концепциясын түсіне отырып, оны Қазақстанның кәсіпорындары мен ұйымдарының тәжірибелік қызметінде шығармашылықпен іске асыруларына талап қойылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерліктегі дизайн және жарнама
Жарнама арқылы өнімді жылжыту технологияларын зерттеу, жарнамалық науқан стратегиясын құру, жарнама объектісіне назар аудару үшін ақпарат тарату; графикалық тұжырымдаманы құру және дизайн стандарттары бойынша ақпаратты визуализациялау дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтті басқару.
Маркетингті басқарудың теориялық негіздері мен тұжырымдамасын зерделеу, компанияның нарықтық ортасы мен ішкі мүмкіндіктерін талдауды игеру; басқару іс-шараларын жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау функцияларын игеру, компанияның бизнес-міндеттеріне қол жеткізу үшін персоналды ынталандыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпорын стратегиясы.
Стратегиялық басқаруды түсіну. Оның мәнін, мазмұнын қандай: фирманын стратегиясы дегеніміз не және ол қалай пайда болады;экономикалық стратегия дегеніміз не, экономикалық стартегияны қалыптастыру мәселелері, фирма мақсатына жету үшін ұйымдық құрылымды таңдау құрылымы, бәсекелестік артықшылық және т.б іліімдердің түсінігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Наррықты маркетингтік талдау.
Студенттерге ел экономикасының қазіргі заманғы даму ерекшеліктерін ескере отырып, студенттердің әртүрлі меншік нысандары бар кәсіпорындарда маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру мен өткізудегі әдістемелік және тәжірибенің ерекшеліктерін тереңдетіп зерттеуге үйретеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
E- commerce
Электрондық коммерцияда, қаржылық, сауда транзакцияларында, деректерді жинаудың автоматтандырылған жүйелерінде пайдаланылатын негізгі ақпараттық, маркетингтік және бизнес-технологиялар бойынша білімді қалыптастыру және дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулер
«Маркетингтік зерттеулер» пәні маркетингтік шешімдер қабылдау процесін қамтамасыз ету үшін зерттеу жүргізуге мүмкіндік беретін және нарыққа қатысты белгісіздікті төмендетуге мүмкіндік беретін ғылыми тұжырымдаманың және практикалық тапсырмалардың жалпы теориялық тұжырымдамаларын қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпорын экономикасы
Курстың мазмұны қазіргі заманғы кәсіпорынның көбею циклын құрайтын барлық процестерді зерттеуді қамтиды. Кәсіпорынның ұлттық экономикадағы орны мен рөлі. Кәсіпорынның жалпы және өндірістік құрылымы. Кәсіпорынның экономикалық ресурстары мен өндірістік шығындары. Кәсіпорынның негізгі байлығы мен өндірістік қуаты.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жарнама маркетингі.
Бұл пән студенттерге маркетингтің жарнамалық бизнестегі рөлін зерттеуге үйретеді: маркетингтің құрамдас бөліктері және оларды жарнамалық нарықтың әртүрлі субъектілері жарнамалық қызмет аясында қалай қолданылатыны, сонымен қатар жарнама берушілер, жарнама агенттері және жарнамалық ақпаратты тарату құралдарын оқытады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Minor2
Бұл пән таңдау курсының секторында Minor (5 кредит) ретінде бекітілген - бұл басқа оқу бағытына қатысты басқа білім беру бағдарламасының қиылысында қосымша құзыреттіліктер береді. Толық Minor (20 кредит) курсын алғаннан кейін түлек элективті пәндер каталогында берілген кіші тізімнен таңдалатын білім беру бағдарламасы бойынша қосымша дағдыларды алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік коммуникациялар.
Маркетингтік коммуникация- маркетингті дамытуды зерттеудің маңызды құралы болып табылады. Бұл пән студенттерді маркетингтік коммуникациялар кешеніне, оның элементтеріне және олардың өзара байланыстарына, маркетингті жылжыту саласындағы негізгі білімдер мен дағдыларды игеруге, жарнамамен, сатылымды насихаттау әдістерімен, қоғаммен байланысымен, тікелей маркетингпен, жеке сатумен байланысты зерттеуге оқытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
PR және бизнестегі жарнама.
Қазіргі нарықтық жағдайларда жарнамалық кәсіпорынды ұйымдастыру мен басқарудың, оның коммерциялық қызметін жоспарлаудың, жарнамалық қызметтерді іске асырудың әртүрлі аспектілерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Практикалық маркетинг.
Пән бойынша студенттерге ұйымның маркетингтік стратегиясын әзірлеу және енгізу; ұйымның стратегиясына сәйкес маркетингтік қызметтің кешенін әзірлеу және енгізу; маркетингтік шешімдер қабылдау, іс-шараларды жоспарлау және мониторинг жүргізу үшін ақпаратты жинау үшін ұйымның ақпараттық жүйесі; клиенттік деректер қорын құру және қолдау; маркетингтік жобалардың тиімділігін бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Digital marketing.
Digital marketing компанияны немесе ұйымнан тұтынушыларға, клиенттерге және тұтастай алғанда қоғамға құнды ұсыныстар беру үшін технологияларды, жаңа медианы және Интернетті пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақ үй бизнесіндегі маркетинг.
Пән қонақжайлылық индустриясының негіздерін, оның айрықша ерекшеліктерімен, қонақ үй бизнесінің сауатты маркетингінің принциптері мен әдістерін негізгі құрал ретінде зерттейді, оның көмегімен Клиентті қонақ үй қызметтерін сатып алуға ынталандыруға болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бухгалтерлік есептің автоматтандырылған жүйелері 1С:Бухгалтерия
Студенттерді міндетті (регламенттелген) есептілікті дайындауды қоса алғанда, бухгалтерлік және салықтық есепті автоматтандыруға коммерциялық қызметтің кез келген түрін жүзеге асыратын ұйымдарда оқыту: тауарлармен сауда жасау, қызметтер көрсету, өндіріс және т.б. бухгалтерлік және салықтық есепке алу Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржы маркетингі.
Қаржылық қызметтерді маркетинг жүргізу әдістемесінің теориялық және тәжірбиелік білімдерін қалыптастыру. Нарықтық мүмкіндіктерді талдауға, мақсатты нарықтар мен маркетингтік қызмет жүйесін таңдауға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сауда белгілерін басқару.
Бұл курс нарықтағы тиімді жарнамалық және ақпараттық жұмыстарды ұйымдастыру, атап айтқанда: жарнамалық науқандарды жоспарлау, жарнама үшін маркетингтік зерттеулер жүргізу, шығармашылық стратегияны қалыптастыру және брендтің жұмысын бағалау үшін маркетингтік мамандарды қалыптастыруға бағыттауды үйретеді. Бағдарламаның мәселелерін зерттеу отандық және шетелдік озық тәжірибеге негізделген, маркетинг саласындағы қазіргі заманғы бағыттарды пайдалану, жарнама тәжірибесінде ғылыми-техникалық прогрестің жетістіктерін оқытады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Брендинг.
Өнім өнімді және корпоративтік брендингті зерттейді. Брендті құрудағы стратегиялық тәсілдер, брендингтің құрылымы мен негізгі ұғымдары. Студенттер дербестігі туралы біледі бренд атрибуттары, оның ауызша және ауызша емес мағыналары. Бренд әзірлеу модельдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мерчендайзинг.
Келесі мәселелерді қамтиды: маркетингтің анықтамасы, оның мақсаттары, міндеттері мен функциялары; сауда-саттықтың ұйымд��стырушылық аспектілері; Маркетингтік араластыру құрылымында сауда жасау; бөлшек кеңістікті жоспарлаудың негізгі түрлері мен принциптері; көрнекі сауда, оның тұжырымдамасы, мақсаттары, мерчандайзинг кешенінің құралдарының тиімділігін анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Баға белгілеу.
Баға белгілеу - бағаны белгілеу, өнімнің өзіндік құнына, бәсекелестердің бағасына, сұраныс пен ұсыныстың арақатынасына және басқа факторларға байланысты түпкілікті бағаны таңдау процесі. Баға белгілеудің мақсаты-сату көлемі мен сатудың кірістілігінің оңтайлы мақсатты арақатынасын алу үшін компанияға өз өнімдеріне тиімді баға жүйесін ұсыну. Баға белгілеу принциптері, құралдары мен әдістері компанияның баға саясатымен бекітілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шағын және орта бизнес маркетингі
Студенттерге шағын және орта бизнестегі маркетингтік қызметтің механизмдері, принциптері мен әдістері туралы білім беруді, маркетингтік технологияларды олардың логикалық дәйектілігінде зерттеудің практикалық дағдыларын игеруді мақсат етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ассортиментті басқару, сапаны бағалау және тауарларды сақтау.
Студенттердің тәжірибелік дағдыларын дамыту (тәжірибені жинақтауды қалыптастыру), сатылым менеджерінің тән ерекшелігі және олардың таңдаған мамандықтарында жалпы және кәсіби құзыреттіліктерін одан әрі дамыту үшін қажетті әдістерді үйретеді, ассортимент көрсеткіштерін анықтау; Ассортимент бойынша өнімді тану; Белгіленген талаптарға сәйкес тауарлардың сапасын бағалауға үйретеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетинг психологиясы.
Отандық және шетелдік психологиядағы маркетингтік психологияны зерттеудің негізгі тәсілдері туралы жалпы ойларды қалыптастыруға; маркетингтік зерттеулерде пайдаланылатын тұжырымдамалық аппараттарды бағыттау мүмкіндігі; маркетингтің психологиясын зерттеудің қазіргі мәселелері мен бағыттарымен танысу; Маркетингтік қызмет шеңберінде психолог тәжірбиесінде тиімді стратегиялар әзірлеу үдерісінде байланысты зерттеулерді үйретеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық маркетинг
Студенттердің маркетинг саласындағы теориялық білімдерін тереңдету олардың халықаралық салада практикалық пайдаланылу ерекшеліктерін зерттеу және халықаралық кәсіпкерліктің әртүрлі салаларында құзыретті мамандарды даярлау
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Стратегиялық маркетинг.
Қазіргі нарықтық экономика тауарларға деген сұраныс пен ұсыныстың сәйкестігін белсенді қамтамасыз ету үрдістерімен, кәсіпорындардың өндіріс тиімділігін арттыру мен өнімдерінің бәсекеқабілеттілігін тұрақты жоғарылату қажеттілігімен сипатталады. Осымен байланысты маркетологтарға қазіргі кездегі маркетинг концепциясын түсіне отырып, оны Қазақстанның кәсіпорындары мен ұйымдарының тәжірибелік қызметінде шығармашылықпен іске асыруларына талап қойылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұтынушылардың мінез-құлқы.
Тұтынушылық мінез-құлық факторлары мен үрдістері туралы жүйелік білімді қалыптастыру және маркетингтік шешімдерді әзірлеуде осы білімдерді кешенді пайдалану дағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бизнес процестерді модельдеу және реинжиниринг
Өнімнің нарықтағы қажетті орынды табу, нарық үлесін, сату көлемін, кірістілікті және басқа көрсеткіштерді қамтамасыз етуге бағытталған маркетингтік іс-шаралар жиынтығы туралы білімді игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фирмааралық маркетинг.
Өндірістік компаниялардың тиімділігін арттыру және маркетингтік құралдарды және қызметті енгізу арқылы олардың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммерциялық емес маркетинг негіздері.
Коммерциялық емес маркетинг саласында жұмыс істеу үшін қажетті білімдер мен дағдыларды алу, атап айтқанда: коммерциялық емес ұйымдардың қызметінің ерекшеліктерін түсіну, осы салада қолданылатын негізгі маркетингтік құралдарды игеру, ақпараттық әсер етудің тиімді стратегиясы мен тактикасын қалыптастыру мүмкіндігін зерттеуді оқытады. Пәнді оқыту барсында студенттерге заманауи бизнесте табысты жұмыс істеу үшін қажетті маркетингтік ойлауды қалыптастыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өнеркәсiптiк логистиканың негiзi.
Логистика мен ДРК-ның теориялық негіздерін зерттеу, концептуалды аппараттарды, логистикалық жүйелер мен жеткізу тізбектерін құру қағидалары мен әдістерін меңгеру , логистиканың функционалды бағыттары: жеткізу логистикасы, өндірістік логистика, сату логистикасы, қойма логистикасы, көлік логистикасы, қорларды басқару.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Kәсіпорынның стратегиялық маркетингі.
Бұл пәнді оқу барысында кезде студенттер маркетингті басқарудың заманауи әдістерімен және тәсілдерімен, түрлі салалардағы және қызмет салаларында кәсіпорындарда стратегиялық шешімдер қабылдаудағы тәжірибелік тәжірибемен танысады. Курстың барысында студенттер курстың негізгі тақырыптары мен мәселелерімен толық танысып, мәселелерді шешеді, ұзақ мерзімді маркетингтік мақсаттарға қол жеткізуге және оларға қол жеткізу мүмкіндігін бағалайды және маркетингтік қызметтің жоспарын өз бетімен дамытуға және оларды жүзеге асыру жолдарын табуға оқытады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нейромаркетинг.
Қазіргі маркетингтік ойлауды қалыптастыруға үлес қосу, стратегиялардың дамуына белсенді қатысуға мүмкіндік беретін білімдер мен құзыреттерді алу нейромаркетинг және тиісті тәсілдерді, әдістерді практикалық қолдану құралдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана бизнесінде маркетинг.
Тамақтану индустриясына арналған мейрамхана бизнесін маркетинг тұрғысынан оқушылардың білімін жүйелеу және тереңдету, студенттердің мейрамхана бизнесінде өндірістік қызметке және мансапқа дайындығын қамтамасыз етуді оқытады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тұтынушы мінез құлқының типологиясы.
Тұтынушылар топтарын тауарлардың қасиеттеріне қатысты әртүрлі талаптары бар және ұқсас әлеуметтік-экономикалық жағдайлар мен мінез-құлықтың ынталылығын біріктіретін тұтынушылардың топтарын сипаттау үшін таңдалған параметрлер бойынша тұтынушылардың жіктелуін оқытады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өндірістік маркетинг.
Тәрбие әр саланың кәсіпорындары теориясы мен тәжірибесінде маркетингтің негізгі элементтерін енгізуді, өнеркәсіптік маркетингтің теориялық негіздерін және практикасын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық ресурстар нарығы
Әр түрлі шаруашылық жүргізуші субъектілер мен тұтынушылар арасындағы зияткерлік еңбек тауарлары мен қызметтерін еркін сатып алу-сату саласындағы экономикалық, құқықтық және ұйымдастырушылық қатынастар жүйесін зерделеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Логистика.
Логистикадағы зерттеу және басқару объектісі негізгі болып табылатын материалдық және (немесе) сервистік (қызмет ағындары) болып табылады. Ілеспе ағындар – ақпараттық, қаржылық және сервистік. Логистикадағы зерттеу пәні негізгі және ілеспе ағындарды басқару кезінде белгілі бір экономикалық жүйедегі ресурстарды оңтайландыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тұтынушылық таңдаудың детерминанттары
Шекті пайдалылық теориясы аясында тұтынушылық таңдау теориясының негіздерін білу, Белгілі бір тауардың (өнімнің немесе қызметтің) тұтынушылық артықшылық критерийлерін талдай білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Minor 3
Бұл пән таңдау курсының секторында Minor (5 кредит) ретінде бекітілген - бұл басқа оқу бағытына қатысты басқа білім беру бағдарламасының қиылысында қосымша құзыреттіліктер береді. Толық Minor (20 кредит) курсын алғаннан кейін түлек элективті пәндер каталогында берілген кіші тізімнен таңдалатын білім беру бағдарламасы бойынша қосымша дағдыларды алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бенчмаркинг
Курс бәсекелестердің тәжірибесін қабылдауға және өз компаниясында ең жақсы тәжірибелерді енгізуге мүмкіндік беретін әдістер жиынтығын зерттейді; критерийлер ретінде бизнес-процестерді, бизнес-тәсілдерді, өндіріс шығындарын, өнімнің сапасын, тұтынушылардың қанағаттануын пайдалануға болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Интернет маркетинг
Студенттерді интерактивтілік, таргеттеу, веб-аналитика түріндегі интернет, әлеуметтік желілер ұсынатын мүмкіндіктермен таныстыру, тауарлар мен қызметтерді тиімді жылжытуға, сатылымның өсуіне, әртүрлі құралдар мен әрекеттерді қолдану арқылы пайданың өсуіне ықпал ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өнімді жылжытуды басқару
Өнімді нарықтағы қажетті орынды - нарық үлесін, сату көлемін, кірістілікті және басқа көрсеткіштерді қамтамасыз етуге бағытталған маркетингтік іс-шаралар жиынтығы туралы білімді игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Minor4
Бұл пән таңдау курсының секторында Minor (5 кредит) ретінде бекітілген - бұл басқа оқу бағытына қатысты басқа білім беру бағдарламасының қиылысында қосымша құзыреттіліктер береді. Толық Minor (20 кредит) курсын алғаннан кейін түлек элективті пәндер каталогында берілген кіші тізімнен таңдалатын білім беру бағдарламасы бойынша қосымша дағдыларды алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін сипаттайтын экономикалық және әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді есептеу үшін қажетті бастапқы деректерді жинау және талдау
- Компанияның маркетингтік мақсаттары мен міндеттерін DigitalMarketing мақсаттарымен міндеттеріне айналдыру
- Заманауи цифрлық технологиялар мен құралдарды пайдалана отырып, маркетинг саласында кәсіби функцияны жүзеге асыру
- оқу барысында алынған пәнаралық сипаттағы қосымша білім мен құзыреттерді қолдану-Minor 1,2,3,4
- Макро - және микро деңгейдегі экономикалық процестерді, құбылыстарды талдау, проблемаларды анықтау, оларды шешудің жолдары мен тәсілдерін ұсыну;
- Жаңа ұйымдарды құру мен дамытудың бизнес-жоспарларын әзірлеу, кәсіпкерлік қызметт іжүзеге асырудың әлеуметтік-экономикалық жағдайларын бағалау
- сатуды ұлғайту және кірісті барынша арттыруды қамтамасыз ететін маркетингтік ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдердің шарттары мен салдарын бағалау
- тарихи, қоғамдық-саяси даму заңдылықтарын, логикалық ойлауға, ауызша және жазбаша түрде және шет тілінде тиімді қарым-қатынас жасауға; әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, командада жұмыс істеуге қабілетті
- Каржылық, бухгалтерлік және өзге де ақпаратты талдау және түсіндіру, салықтық есепке алуды жүзеге асыру, бухгалтерлік есептілікті жасау
- Көшбасшылық қасиеттерді және жаңа идеяларды тудыру, кәсіби қызметте креативті ойлау қабілетін көрсету
- Маркетинг саласында эконометриялық модельдерді пайдалану, нарықтық шешімдер қабылдау үшін оларды қолдану нәтижелері бойынша аналитикалық материалдар дайындау
- Ұйымның маркетингтік стратегиясын әзірлеуге қатысу, оны іске асыруға бағытталған іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру, олардың орындалуын бақылау
Ұқсас БББ
6B04105 Маркетинг
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)
6B04105 Диджитал маркетинг
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B04105 Жарнама және маркетингтік коммуникациялар
De Montfort University Kazakhstan (DMU Kazakhstan)
6B04105 Маркетинг
Қазақстан-Британ техникалық университеті