Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04105 Маркетинг в Қазақстан-Британ техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Негізгі мақсат тұтынушылардың қажеттіліктері мен ұйымдардың мақсаттарын қанағаттандыру үшін цифрлық технологияларды пайдалана отырып, өзекті зерттеулер мен практикаларға негізделген тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу мақсатында өндірістік сектордың да, қызмет көрсету саласының да маркетингтік міндеттерін шешу үшін қажетті теориялық және практикалық білім мен дағдыларды ұсыну болып табылады
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Қазақстан-Британ техникалық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бухгалтерлік есепке кіріспе
Есептеу I
Есептеу II
Менеджмент негіздері
Қаржы негіздері
Қаржылық есеп
-
2 Оқу жылы
Мәдениетаралық қарым-қатынастар
Микроэкономика принциптері
Маркетингке кіріспе
Бизнес келіссөздер және іскерлік корреспонденция
Іскерлік қарым-қатынастар
Волонтерлік қызметтер
Макроэкономика принциптері
Бизнес Статистика
Басқарушылық есеп
Корпоративтік қаржы
-
3 Оқу жылы
Бизнестегі зерттеу әдістері (Excel)
Тіршілік Қауіпсіздігі Негіздері
Кәсіпкерлік
Бизнес Аналитика
Персоналды басқару
Брендті басқару
Маркетингтік зерттеулер
Кіші Бизнес Менеджменті
Бәсекеге қабілеттілік экономикасы
Келісім-шарт құқығына кіріспе
Алаяқтық тексерудің принциптері
Маркетингтегі басқару
Бизнестегі болжамдық аналитика
Өзгерістерді басқару
Эконометрика
Басқарушылық Этика
Көк Мұхит Стратегиясы: Теория Және Практика
Кәсіпкерлік құқық
Дизайндық ойлау
Жобаларды басқарудағы ЖИ құралдарымен танысу
Көшбасшылық және Мотивация
Инновациалық менеджмент
Цифрлық кәсіпкерлік
Сандық маркетинг
Жобаны қаржыландыру
Этика және жасанды интеллект
Power BI-де деректерді талдау және визуализациялау
Технологияларды басқару
Машиналық оқытуға практикалық кіріспе
Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
Excel бағдарламасына кіріспе
SAP ERP адам капиталын басқару
-
4 Оқу жылы
Бизнес аналитикаға арналған Python
Машиналық оқытумен инвестицияларды басқару
Сатуды басқару
Маркетинг және әлеуметтік медиа
ESG - ге кырыспе
ESG мақсаттары корпоративтік басқару және бухгалтерлік есеп
Тұтынушылардың мінез-құлқы және нейромаркетинг
Power Point бағдарламасында деректерді визуализациялау
Маркетингтік стратегия
Бизнестегі жасанды интеллект негіздері
Бизнес-жоспарлау және консалтинг
Қызмет көрсету маркетингі
Басқару шешімдерін қабылдау
Сандық трансформация
Маркетинг аналитикасы
Корпоративтік технологиялық дамуды бизнес-реттеудің негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын тәжірибеде қолданады, тіршілік қауіпсіздігі негіздері мен қоршаған ортаның сапасын басқару принциптері, бизнесті құқықтық реттеу, табиғат пен қоғамның тұрақты даму тұжырымдамалары мен стратегиялары туралы білімді пайдаланады.
- Іскерлік қарым-қатынас, презентациялар дайындау және өткізу, іскерлік кездесулер өткізу, іскерлік хабарламаларды тарату үшін бірқатар көмекші құралдар мен әлеуметтік медиа платформаларын пайдалану сияқты коммуникативтік дағдыларды қолдана отырып, іскерлік ортада кәсіби қарым-қатынас орнатады.
- Статистика, есептеу және эконометриканың іргелі тұжырымдамалары мен принциптерін түсінеді және қолданады, бизнес-зерттеу әдістемелерін әзірлейді. Бизнес пен экономикада сандық және сапалық зерттеу әдістерін қолданады, деректерді талдау процесінде зерттеу туралы есеп жасайды
- Маркетингті және оның функцияларын түсінеді, оның процестері мен міндеттерін басқарады, соның ішінде service marketing (қызмет көрсету маркетингі), сонымен қатар жан-жақты маркетингтік зерттеулерге сүйене отырып, тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін факторларды терең түсінеді.
- Маркетингтік стратегияларды әзірлеуге бағытталған және компанияның әртүрлі брендтерін тиімді басқара отырып, ұйымның нарықта алға жылжуына ықпал ететін цифрлық маркетинг пен әлеуметтік медиа құралдарының көмегімен нарықтың мүмкіндіктері мен қауіптерін талдайды.
- Ұйымның стратегиялық мақсаттарын ескере отырып, маркетингтік коммуникацияның әртүрлі құралдарының рөлін сыни тұрғыдан бағалайды. Бес маркетингтік коммуникация тұжырымдамасын қолданады: жарнама және онымен байланысты шешімдер мақсаттармен, бюджеттермен, хабарламалар шығарумен, сондай-ақ бұқаралық ақпарат құралдарын таңдаумен, жарнаманың тиімділігін өлшеумен және сатуды басқарумен байланысты болуы керек.
- Экономикалық тұжырымдамалар мен теорияларды түсінеді, экономикалық деректер мен тенденцияларды талдайды және бағалайды. Нақты жағдайларға экономикалық принциптерді қолданады және микро, макро және жаһандық деңгейлердегі экономикалық мәселелерді шешу жолдарын ұсынады.
- Нормативтік-құқықтық базаға сәйкес тауар операцияларын, ақша қаражатымен мәмілелерді, дебиторлық берешекті есепке алу үшін ХҚЕС стандарттарын қолданады. Қаржы-шаруашылық қызметтің нәтижелері туралы есеп, сондай-ақ бөлінбеген таза кіріс туралы есеп, бухгалтерлік баланс және бизнес кірістілігі мен экономикалық тиімділікті бағалау үшін қажетті ақша қаражатының қозғалысы туралы қаржылық есептерді жасайды.
- Қаржылық жоспарлаудың негізгі әдістері, болжау және инвестициялық жобаларды талдау әдістері арқылы басқарушылық шешімдер қабылдаудың барлық деңгейлерінде қаржыны басқару тұжырымдамасын зерттей отырып, заманауи қаржылық менеджменттің мақсаттарын, міндеттерін, әдістері мен принциптерін анықтайды.
- Нарықтық жағдайларды, іскерлік ортаны, қаржылық көрсеткіштерді және стратегиялық мақсаттарды бағалау үшін статистикалық және бизнес-талдау құралдарының көмегімен деректерді талдау және түрлендіру арқылы деректерді жинау дағдыларын қолданады. Презентацияның түрлі нысандарын пайдалана отырып, бизнесті пайдаланушыларға беру үшін деректерді визуализациялау қабілетін көрсетеді.
- Басқаруды ұйымдастыру теориясы мен практикасының негізгі ұғымдарын, қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып, стратегияны жоспарлау, әзірлеу және іске асыру үшін талдау құралдарын қолданады. Ұйымды және адам ресурстарын басқарады.
- Этикалық принциптерді және олардың бизнестегі маңыздылығын түсінеді, бизнес-процестерді оңтайландыру үшін АИ және машиналық оқыту технологияларын қолданады, негізделген бизнес шешімдер қабылдау үшін деректер ғылымын пайдаланады.
Ұқсас БББ
6B04105 Маркетинг
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)
6B04105 Мұнай және мұнай тасымалдау маркетингі
С.Өтебаев атындағы Атырау мұнай және газ университеті
6B04105 Маркетинг
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B04105 Маркетинг
Қазақстан-Британ техникалық университеті
6B04105 Диджитал маркетинг
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B04105 Жарнама және маркетингтік коммуникациялар
De Montfort University Kazakhstan (DMU Kazakhstan)