Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептеріндегі орыс тілі мен әдебиеті (1) в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінде педагогикалық және ғылыми қызмет үшін орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласында жоғары бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Орыс тілі мен әдебиетін оқыту жүйесіндегі білім беру инновациялары
Қазіргі орыс тіліндегі белсенді үрдістер және қазіргі тілдік жағдай
Менеджмент
Қазіргі әдебиеттегі Интертекст
Институционалдық дискурс: оқыту технологиялары
Шетел тілі (кәсіби)
Білім беру жүйесіндегі білім беру инновациялары
Әдеби үрдістің эстетикалық негіздері
Қазіргі әдебиеттанудың мәселелері
Мифопоэтикалық мәселелер
Филологиядағы компьютерлік технологиялар
Басқару психологиясы
Оқыту нәтижелері
- «Менеджмент» міндетті компонентін оқу нәтижесінде 1-жылдық және 1 жылдық магистранттар: Басқаруды дамытудың теориялық және әдіснамалық негіздерін, басқару мазмұнын, басқару білімдер жиынтығын, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асыруда алынған дағдыларды меңгеру
- Білім беру ұйымдары субъектілерінің өзара қарым-қатынастарының басқарушылық негіздерін түсіндіреді
- Бірлескен жұмыс барысында қатысушылардың іс-әрекетін үйлестіру міндеттерін айқындау, ұйымдағы қызметкерлер арасындағы қатынастарды басқару және қарым-қатынас жүйесін белгілеу; ұйымдағы қызметкерлердің кәсіби қасиеттерін басқару және бағалау әдістері, оның ұйымдағы басқа адамдармен және топтармен өзара әрекеттесуі; көшбасшылық мәселелерін анықтай алады
- Әлеуметтік, институционалдық, жеке деңгейлерде білімді басқару психологиясы саласында терең білімі бар басқарушы көшбасшысының ашық танымдық ұстанымын, метакогнитивті тәжірибені пайдаланады;
- ішкі және сыртқы лингвистикаларда қолданылатын әдістер мен тәсілдердің білімін және олардың зерттеу әлеуетін интеграциялау;
- жеке білім контекстіне қосу мақсатында формализация, талдау және бағалау (интерпретация, жүйелеу, жіктеу, салыстыру, салыстыру және т. б.) рәсімдері арқылы жүйедегі филологиялық білімдерді өзектендіру;
- ғылыми мәселелерді шешу кезінде дербестік пен өзіндік тәсілді көрсете білу; кәсіби деңгейде тапсырмаларды өз бетінше жоспарлау және шеше білу;
- Түзету-тәрбие процесін жобалау, педагогикалық қызметтің нәтижелерін жоспарлау, ұйымдастыру, диагностикалау және болжау, оқылатын саладағы білім мен түсініктерді, арнайы педагогикадағы білім эементтерін көрсету;