7M01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептеріндегі орыс тілі мен әдебиеті в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орыс тілінде оқытылатын емес аудиторияда орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласындағы педагогикалық, ғылыми, басқарушылық қызметті жүзеге асыру үшін іргелі және қолданбалы білімі бар педагогика ғылымдарының магистрлерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Филологиялық білім берудің тарихы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты – қазіргі әдістемелік зерттеулер негізінде әртүрлі әдеби мектептерді олардың өзара әрекеттесуін ескере отырып, магистранттар арасында оның дамуының негізгі кезеңдерінде филологияның тарихы мен әдістемесі туралы түсініктердің толық жүйесін және филологиялық білім беруді қалыптастыру. Міндеттері: заманауи әдістер мен әдістемелерді қолдана отырып, басқа мамандар жүргізген ғылыми зерттеулердің нәтижелерін білікті талдау, түсініктеме беру, қаорытындылау және қорытындылау дағдыларын меңгеру; XVIII-XXI ғасырлардағы тарихи-әдеби үдерістің теориялық үлгілері туралы түсініктерін қалыптастыру; әдебиет тарихының фактілеріне және оларды теориялық түсіну формаларына тарихи көзқарасты қалыптастыру; әдебиеттанудағы мәтінаралық тәсілдің мәнін зерттеп, мәтінаралық талдау дағдыларын меңгеру.
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым тарихы мен философиясы пәні магистранттарға ғылыми әдістердің дамуы жағдайындағы ойлау эволюциясы туралы түсінік береді. Магистранттар сыни ойлау және салыстырмалы талдау дағдыларын қолдана отырып, негізгі философиялық ұғымдарды және олардың ғылыми жаңалықтарға әсерін талдайды. Олар ғылыми парадигмаларды қалыптастырудағы идеологиялардың әсерін бағалайды, білімге әртүрлі көзқарастарды салыстыру және бағалау үшін интеллектуалды дағдыларды пайдаланады. Тарихи контексттерді талқылау және зерттеу арқылы магистранттар ақпаратты талдау және синтездеу дағдыларын, философия мен ғылымның байланысын терең түсінуді дамытады.
Несиелер - 4
-
Коммуникативті стратегиялар мен тактикалар
Пән магистранттардың жоғары оқу орны жағдайында оқу процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті терең білім мен дағдыларын дамытуға бағытталған. Осы пән аясында магистранттар дәстүрлі және инновациялық әдістерді қамтитын қазіргі заманғы оқыту әдістерін, соның ішінде дәрістер, семинарлар, практикалық сабақтар, жобалық оқыту, кейс-метод, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және жасанды интеллекті (ЖИ) қолдануды зерттейді. Сонымен қатар, белсенді оқыту әдістерін енгізуге, мәселен, проблемалық, зерттеу және қашықтан оқытуға ерекше назар аударылады. Магистранттар қазіргі заманғы оқыту әдістері мен технологияларын, білім беру процесін басқаруды, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және оқу жетістіктерін бағалау әдістерін қолдану дағдыларын, сондай-ақ тиімді білім беру ортасын қалыптастыруды меңгереді.
Несиелер - 4
-
Қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты – әдебиеттану ғылымының өзекті мәселелерін қарастыру, қазіргі әдебиеттанудың құрылымы мен негізгі әдіснамалық бағыттары туралы түсінік беру; әдебиеттанудың ғылым ретіндегі негізгі іргелі және нақты ұғымдарын қамтитын тұжырымдамалық аппаратты қалыптастыру. Курста қазіргі әдебиеттану әдіснамасындағы өтпелі процестер, жалпы мәдени процесс және оның заңдылықтары ретіндегі әлем суреттерінің динамикасы; қазіргі филология ғылымындағы өтпелі процестер және олардың заңдылықтары; отандық әдебиеттанудың дәстүрлі ғылыми парадигмасын сипаттайтын негізгі параметрлер; қазіргі әдебиеттанудағы әдіснамалық көзқарастардың өзгеру процесі туралы түсінік беріледі.
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептегі оқыту технологиялары
Пәннің мақсаты – магистранттарда жоғары мектепте оқыту технологиялары туралы, педагогикалық ЖОО-дағы филологиялық пәндер жүйесі туралы, олардың педагогикалық бағыттағы түлектерді кәсіптік даярлаудағы орны туралы біртұтас түсінік қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттардың жоғары білім беруді дамытудың қазіргі кезеңіндегі кәсіби міндеттерді шешу үшін әдістемелік ғылым мен білім берудің заманауи мәселелері туралы білімдерін қалыптастыру.
Несиелер - 5
-
Сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми сауаттылық
Пәннің мақсаты – магистранттарды орыс тілі мен әдебиетін оқытуда сыни ойлаудың негізгі тәсілдеріне үйрету, сыни ойлаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін қарастыру, сонымен қатар оларды ғылыми және практикалық зерттеу тәжірибесінде жүзеге асыру. Курсты оқу барысында магистранттарда курс бойынша білімді лингвистикалық құбылыстарды талдау кезінде қолдану қабілетін қалыптастыру; дискурсты сыни талдау дағдылары; сыни талдау әдістерін қолдана отырып, эмпирикалық материалды талдау; лингвистикалық теорияларға сыни талдау беру; лингвистикалық, сөйлеу, әлеуметтік-лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, стратегиялық сынды құрамындағы құрылымдық компоненттері бар коммуникативтік құзіреттілікті талдау.
Несиелер - 5
-
Сандық зерттеулер және деректерді талдау
Пәннің мақсаты білім беру және әлеуметтік ғылымдар саласындағы сандық талдау әдістерін меңгеруге бағытталған. Магистранттар сандық зерттеу жоспарлаудың негіздерін, деректер жинау құралдарын (анкета, сауалнамалар) әзірлеу, іріктеу принциптері, сондай-ақ деректерді статистикалық өңдеу әдістерін заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып үйренеді. Арнайы назар гипотезаларды құрастыруға, нәтижелерді түсіндіруге, статистикалық болдамдарды тексеруге және деректерді визуализациялауға бөлінеді.
Несиелер - 5
-
Зерттеу дизайны және этикалық нормалар
Магистранттар зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, пән деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.
Несиелер - 6
-
АКТ және БАҚ ақпараттық сауаттылығы
Пәннің мақсаты – БАҚ және ақпараттық сауатты мұғалімдерді даярлау. Ақпараттық сауаттылық ақпаратқа қол жеткізудің, оны бағалау мен этикалық пайдаланудың маңыздылығын, ал медиасауаттылық бұқаралық ақпарат құралдарының қызметтерін түсінуге, осы қызметтерді орындау сапасын бағалауға және өзін-өзі көрсету мүддесінде БАҚ-пен ұтымды әрекеттестікке түсуге бағытталған. Педагогтарға арналған БАҚ және ақпараттық сауаттылықты арттыру бағдарламасы екі тәсілді де біріктіреді. БАҚ және ақпараттық сауаттылықты оқыту теориясын концептуалдаудың айырмашылықтары мен нұсқаларына, қолданылатын нақты нысандар мен технологияларына қарамастан, олар іздестіру дағдыларын дамыту қажеттілігі мен БАҚ және ақпараттық арналармен мағыналы әрекеттесу қабілетін көрсететін құзыреттермен байланысты.
Несиелер - 5
-
Сапалық зерттеулер және деректерді талдау
Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистранттар сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеу, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамытады. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдайды және меңгереді. Магистранттар сапалық тәсіл, теориялық негіз, зерттеу сұрақтарын құрастыруды үйрену дағдыларын қалыптастырады.
Несиелер - 5
-
Әдебиеттанудағы ақпараттық ресурстар
Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы электрондық ресурстарды түсіну және практикада қолдану қабілетін қалыптастыру; ақпараттық технологиялардың құрамын, функциялары мен пайдалану мүмкіндіктерін түсінетіндігін көрсету; әдебиеттану және фольклористика саласында ғылыми зерттеулер жүргізу процесінде ақпараттық технологияларды қолдану принциптерін түсіндіру; кәсіби бағдарланған ақпараттық жүйелерде деректерді жинау, орналастыру, сақтау, жинақтау, қайта құру және беру технологияларын пайдалану; кәсіби қызметте бағдарламалық қамтамасыз етудің әртүрлі түрлерін, соның ішінде арнайы түрлерін пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; орыс тілі мен әдебиеті мұғалімінің кәсіби қызметінде ақпараттық технологияларды қолданумен байланысты мәселелерді шешу; әдеби сайттар мен Интернет порталдарды дербес әзірлеу; өз бетінше сатып алу және пайдалану, оның ішінде қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың көмегімен кәсіби қызметті сәтті және тиімді іске асыру үшін қажетті жаңа білім мен іскерліктер.
Несиелер - 5
-
Гендерлік лингвистика
Пәннің мақсаты – тілдің әлеуметтік қызметтерін зерттеу, гендерлік және феминистік көзқарас мәселелері туралы идеяларды қалыптастыру және оны қазіргі заманғы социологиялық тәжірибеде қолдану негізінде кәсіби және әлеуметтік құзыреттілікті дамыту, гендерлік-рөлдік мәселелер саласындағы білімдерді жүйелеу, педагогтар арасында эгалитарлы-постэгалитарлы дүниетанымды қалыптастыру.
Несиелер - 4
-
Лингводидактиканың өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты – тілді меңгерудің объективті деректері туралы жүйелі түсінікті қалыптастыру, сондай-ақ оқытудың белгілі бір әдістерін таңдаудың тиімділігін бағалау және оларды одан әрі жетілдіру үшін ғылыми базаны қалыптастыру, тілді меңгеру процесін талдаудың, басқарудың және модельдеудің негізгі бағыттарын ашу; қазіргі тілдік білім берудің антропологиялық парадигмасы контексінде магистранттардың лингвомәдени дайындығының деңгейі мен сапасы туралы жалпы түсінік қалыптастыру.
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы
Пән магистранттарға жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы саласындағы терең білім беруге бағытталған. Оқыту барысында оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістері, білім беру бағдарламаларын жобалау, студенттердің оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері және көшбасшылықтың психологиялық аспектілерін, оның ішінде мотивация, көшбасшылық, коммуникация және қақтығыстарды басқару мәселелерін талдайды.
Несиелер - 4
-
Педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті
Пәннің мақсаты – педагогикалық қарым-қатынастың ерекшелігін, мұғалімнің кәсіби қызметіне тән коммуникативті-сөйлеу жағдайларының ерекшеліктерін түсіну; тиімді педагогикалық қарым-қатынастың негізгі әдістерін үйрету; магистранттарлы педагогикалық қарым-қатынастың негізгі формаларымен таныстыру; Педагогикалық этикет формаларын игеруге байланысты дағдыларды дамыту. Пәнді игеру нәтижесінде алынған теориялық білім мен практикалық дағдыларды түлектер педагогикалық және қолданбалы іс-әрекетте қолдана алады.
Несиелер - 5
-
Педагогикалық риторика
Пәннің мақсаты – педагогтің коммуникативтік және риторикалық құзыреттілігін қалыптастыру; педагогикалық қарым-қатынастың ерекшелігін, мұғалімнің кәсіби қызметіне тән коммуникативтік-сөйлеу жағдайларының ерекшеліктерін ұғыну; кәсіби маңызды пікір түрлерін талдау және құру тәжірибесін меңгеру; алынған білімді және қалыптасқан іскерлікті үнемі өзгеріп отыратын жаңа көрініс жағдайларында қолдана алатын, алуан түрлі кәсіби міндеттерді өз шешімін іздеуге және табуға қабілетті креативті ойлайтын тілдік тұлғаны дамыту. Педагогикалық риторика курсы магистранттардың өз сөйлеуін сыни тұрғыдан түсінуіне, студенттердің сөйлеуіндегі коммуникативті кемшіліктерді жою қабілетін қалыптастыруға әкелуі керек.
Несиелер - 5
-
Әлемдік мәдениет контекстіндегі орыс әдебиеті
Пәннің мақсаты – әр түрлі мәдени құбылыстарды салыстырмалы талдау қабілетін қалыптастыру; әр түрлі өнер түрлерінің ерекшеліктерін игеру және әдебиеттің рөлі мен өзіндік ерекшелігін түсіну; орыс мәдениетінің әмбебап тұрақтыларымен танысу және игеру; орыс мәдениетінің негізгі сипаттамалары неғұрлым мәнерлі және толық ұсынылған мәтіндер корпусын игеру; кең тарихи-мәдени контексте жазушылардың жеке әдеби шығармалары мен шығармашылығын өз бетінше түсіну және талдау қабілетін дамыту.
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Пән ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады. Пән зерттеу негізінде магистрант үшін қажетті академиялық жазылым қабілеттері, дағдылары мен құзыреттілігін қалыптастыруды мақсат етеді.
Несиелер - 4
-
Орыс тілі мен әдебиетін жоғары мектепте оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – Қазақстандағы білім беруді дамытудың негізгі үрдістерін, оның мазмұнын, оқыту технологияларын игеру. Курсты оқу барысында магистрант оқытушының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, педагогикалық қызметте талап етілетін дағдылар мен дағдыларды меңгереді; халықаралық тәжірибе негізінде нормативтік және құқықтық актілерді, оқу жоспарларын, оқу бағдарламаларын жобалау, оқу процесін практикалық ұйымдастыру және оқыту әдістемесін қолданады.
Несиелер - 5
-
Қазақстандық мәдениетаралық коммуникация контекстіндегі орыс тілі
Пәннің мақсаты: магистранттардың Қазақстан халықтары тілдеріндегі, мәдениеттеріндегі ойлау мен мінез-құлық стереотиптерін назарға ала отырып, оның тілдік, пәндік және әрекеттік формаларында мәдениетаралық коммуникация дағдыларын қалыптастыру; тіл туралы мәдени шындық ретінде түсінік беру; Қазақстандағы әлеуметтік құбылыс және коммуникация ретінде орыс тілінің проблемаларымен байланысты мәдениетаралық коммуникация проблемаларын бағдарлауға үйрету; жаһандану жағдайында қазіргі заманғы коммуникация тілдері туралы түсінік беру; «тіл-мәдениет-қоғам» өзара іс-қимыл проблемасы туралы түсінік қалыптастыру; Мәдениетаралық коммуникацияның әлеуметтік-психологиялық аспектілерін түсінуге үйрету; екі немесе одан да көп тілдердің мәдени кеңістігін салыстыру және бағалай алу қабілетін қалыптастыру, мәдениетті тіл призмасы арқылы талдай білу.
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық коммуникация
Пәннің мақсаты – кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында, сондай-ақ ғылыми-зерттеу саласында тілдік, әлеуметтік-мәдени, мәдениетаралық, ұлтаралық қарым-қатынасты қамтамасыз ету үшін мәдениетаралық коммуникация бойынша лингвистикалық білім жүйесінде кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру; мәдениетаралық интеграция жағдайында болашақ магистрлердің коммуникативтік құзыреттілігінің негізін қалау.
Несиелер - 5
-
Коммуникация менеджменті
Пәннің мақсаты – магистранттар арасында қоғамдық қатынастарды дамытудағы стратегиялық және тактикалық міндеттерді шешу мақсатында адамдардың, олардың топтарының, әлеуметтік және саяси формациялардың ақпараттық өзара әрекеттесу ағындарын ғылыми басқару ретінде коммуникациялық менеджменттің тұжырымдамалық негіздері туралы жүйелі білімдерді қалыптастыру. Курстың мақсаты: магистранттардың коммуникациялық менеджменттің теориялық ережелері, мәні, үдерісі, қызметтері, қызметтің әртүрлі салаларындағы ерекшеліктері мен жағдайлары туралы түсініктерін дамыту; пәндік қызметтің әртүрлі салаларында ақпараттық өзара әрекеттесуді басқару дағдыларын, тиісті бөлімдерде жұмыс істеу және консалгтингтік қызмет көрсету үшін коммуникациялық зерттеулер жүргізудің әдіс-тәсілдерін меңгеруіне ықпал ету; коммуникациялық менеджментті ұйымдастырудың технологиялары мен әдістерін білу.
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пән супер-базалық стандарт кемінде (В1) деңгейін меңгеруді қамтамасыз етуге, магистранттардың лингвистикалық емес оқыту бағыттары бойынша мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Магистратураның пәндік саласына сәйкес нақты лексиканы, терминологияны және коммуникациялық стратегияларды зерттеуді қамтиды. Магистранттар болашақ мансабында туындауы мүмкін кәсіби мәтіндермен, құжаттамалармен және коммуникациялық жағдайлармен танысады.
Несиелер - 4
-
Әдеби бағыттар мен мектептер
«Әдеби бағыттар мен мектептер» пәні филолог-магистранттардың әдеби дайындығын одан әрі тереңдетуге, әдеби бағыттар мен мектептер туралы түсініктерді қалыптастыруға, көркем шығармалардың мәтіндерін түсіндірудің практикалық дағдыларын игеруге, сондай-ақ жалпы гуманитарлық ой-өрісті кеңейтуге бағытталған. Пәннің мақсаты – әдебиеттанудағы негізгі бағыттар мен мектептер туралы білімді жүйелеу, категориялық аппаратты игеру, негізгі теориялық және әдеби ұғымдарды жүйелік бірлікке келтіру.
Несиелер - 5
-
Әдебиеттерді талдау, білім берудегі теориялық және тұжырымдамалық негіздер
Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі.
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым мен білім беру үдерісінің өзара байланысын, ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелерін, сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін, білім беру трансформациясы жағдайында этикалық және құқықтық стандарттарды сақтай отырып, жасанды интеллектіні пайдалануда ғылыми нәтижелерді білім мазмұнына интеграциялайды.
- Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, әр түрлі қабілеттері бар студенттерді ескере отырып, инклюзивті қағидаларға сәйкес оқыту әдістерін, басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын кәсіби қызметінде пайдаланады.
- Ғылыми-зерттеу жұмысының барлық кезеңінде этикалық нормаларды сақтай отырып, зерттеу құрылымын, әдіснамасын, деректерін және қорытындыларын академиялық стандарттарға сай ұсынады.
- Филология саласындағы заманауи ғылыми парадигма және оның даму динамикасы, филологиялық зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік әдістері жүйесі туралы білімдерін жетілдіреді.
- Коммуникативтік стратегиялар мен тактикаларды, коммуникацияның әртүрлі салаларында қабылданған риторикалық, стилистикалық және тілдік нормалар мен әдістерді меңгерген.
- Практикалық қызметте зерттеу және цифрлық дағдыларды, маркетингтік зерттеулер мен менеджменттегі үздік тәжірибелерді салыстырмалы талдау нәтижесінде алынған ақпаратты пайдаланады.
- Әдістеме (тәсілдер, принциптер, логика, зерттеу әдістері, деректерді талдау, нәтижелерді тестілеу және т.б.) және ғылыми зерттеулерде этикалық принциптерді сақтаудың маңыздылығы туралы білімін көрсетеді ; қойылған ғылыми тапсырмаға сәйкес сандық немесе сапалық зерттеулерді жобалай алады , болашақ кәсіби қызметтің практикалық мәселелерін шешу үшін әдістемелік білімді (Action Research) синтездейді (Lesson study).
- Негізгі зерттелетін тіл мен әдебиеттің теориясы мен тарихы саласындағы алған білімдерін өзінің ғылыми-зерттеу қызметінде көрсетеді.
- Халықаралық тәжірибе негізінде нормативтік-құқықтық актілерді, оқу бағдарламаларын, оқу бағдарламаларын жобалау дағдыларын қолданады.
- Мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында қазіргі тілдік жүйенің жұмыс істеу заңдылықтарын жүйелейді, тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесуіндегі байланыс тәсілдерін ескере отырып, әртүрлі тілдердегі лингвистикалық және мәдени құбылыстарды ажыратады; әдебиет теориясы, әдебиет тарихы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар туралы білімді көрсете алады; әдеби мәтіндердің әртүрлі жанрлары туралы түсінікке ие.
- Өзін әлемнің азаматы және цифрлық қоғамның жауапты мүшесі ретінде таниды, цифрлық ақпарат пен технологияларды қауіпсіз пайдалануға, этикалық және құқықтық нормаларды сақтауға жәрдемдеседі.
- Ақпарат құралдарының қызметтерін түсінеді, олардың орындалу сапасын бағалайды және оқу процесінде медиа мен ақпаратты пайдаланады.
Ұқсас БББ
7M01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептеріндегі орыс тілі мен әдебиеті (1.5)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептеріндегі орыс тілі мен әдебиеті (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептеріндегі орыс тілі мен әдебиеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)