7M05101 Биотехнология в ХИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мақсаты - мемлекеттік, жергілікті, аймақтық, шетелдік мекемелер үшін еңбек нарығында бәсекеге қабілетті биотехнология мамандарын даярлау, сондай-ақ жоғары оқу орындары мен колледждер үшін ғылыми және педагогикалық кадрларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M082 Биотехнология
-
Білім беру саласы 7M05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 7M051 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәнді оқытудың мақсаты білім беру ұйымдарында педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы жоғары мектеп дидактикасының, тәрбие теориясы мен білім беру менеджментінің, оқытушылық қызметті талдау мен өзін-өзі бағалаудың білімі негізінде кәсіптік-педагогикалық мәдениет контексінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (Кәсіби)
Пәннің мақсаты білім алушыда шет тілінде қарым-қатынас жасау қабілеттерін іске асыру және оларды кәсіби қызметте пайдалануға дайын болу үшін тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін кәсіптік-бағдарланған шет тілді коммуникативтік құзыреттілік деңгейін қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы ғылыми мақала жазу және ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін шет тіліндегі әдебиеттерді оқу, түсіну, түсіндіру, іздеу дағдыларын іс жүзінде қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы және философиясы
Пәннің мақсаты білім алушыда тереңдетілген теориялық білімді қалыптастыру және жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми ойлау тарихы мен философиясын терең ұғынуға негізделген пәнаралық дүниетанымды қамтамасыз ететін практикалық дағдыларды бекіту болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы ғылыми, ғылыми және ғылыми емес танымның нысандары мен әдістерін, танымның қазіргі заманғы әдістерін түсіндіруге, ғылыми-зерттеу қызметі барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдауға және шешуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зияткерлік меншік және патент
Пәннің мақсаты-патенттану мен зияткерлік меншіктің тұжырымдамалық негіздерін зерттеу. Оқыту нәтижесінде білім алушы құқық қорғау құжаттарын ресімдеуге, сондай-ақ зияткерлік қызмет нәтижелеріне құқықтарға, өнертабыстың, пайдалы модельдің, өнеркәсіптік үлгінің патентке қабілеттілік шарттарына қатысты жалпы ережелерді пайдалануға, осы объектілерге қатысты патенттік құқықтарды қорғауға, Патент алу рәсімдерін сақтауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқудың мақсаты білім алушыныңіскерлік әрекеттестіктің психологиялық-коммуникативтік әдістері мен технологиялары туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде студенттің психологиялық білімі кеңейіп, жалпы психологиялық базасы менеджмент тақырыптарымен толықтырылып, басқарушылық қатынастар саласындағы кәсіби және өмірлік мәселелерді шешуге арналған практикалық сабақтар өткізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Патенттану
Пәннің мақсаты халықаралық патенттік жіктелімді, патенттік ақпараттың жалпы сипаттамасы мен түрлерін, патенттік құжаттаманың ерекшеліктері мен артықшылықтарын зерделеу, диссертациялық зерттеу шеңберінде патенттік зерттеулер жүргізу болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы зияткерлік меншікті, өнеркәсіптік меншікті, өнертабысты, пайдалы модельді және өнеркәсіптік үлгіні ажырата алатын, өнертабысты сипаттауға қойылатын талаптарды сақтай отырып, патент беруге өтінімді сауатты жасай алатын, патент беруге өтінімді қарау тәртібін сақтай алатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу қызметі және коммерцияландыру
Курс ғылыми және ғылыми-техникалық қызметті жүзеге асыру және оларды коммерцияландыру үшін білім алушының аналитикалық және зерттеушілік дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс мазмұны бизнесті пайдалану үшін ҒЗТКЖ нәтижелерін талдау, бизнесті дамытудың технологиялық мүмкіндіктерін талдау, ғылыми зерттеулерді басқару және оларды өндіріске енгізу, ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін коммерцияландыру сияқты тақырыптарды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми мен практикадағы ақпараттық технологиялар
Курс қазіргі компьютерлік технологияларды қолдану негізінде білім алушының ғылыми ойлау дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс мазмұны арнайы қолданбалы пакеттер, математикалық модельдеу әдістерін жүзеге асыратын заманауи ақпараттық технологиялар, үлкен көлемдегі ақпаратты жинау және өңдеу, мәліметтер қорын дайындау және жобалау, ақпараттық жүйелер мен желілерде материалдарды көрсету мәселелелерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Фотобиотехнология
Пәннің мақсаты биология ғылымының басым жетістіктерін биотехнология және өсімдік биотехнологиясы саласында кешенді пайдалану , терең ғылыми білімді қалыптастыру, өсімдік шаруашылығының жоғары сапалы өнімдерін өндіру бойынша биотехнологиялық міндеттерді орындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Инженерлік биотехнология
Пәннің мақсаты биотехнология саласында жүйеленген білімді қалыптастыру, білім алушыларды гендік, генетикалық және жасушалық инженерияның жетістіктеріне негізделген дәстүрлі және жаңа технологиялармен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тағамды микробиологиялық бақылау өндірісі
Пәннің мақсаты тағам өндірісінің микробиологиясының негіздерін терең зерттеу, тағам өнімдерін өңдеу мен сақтаудың әртүрлі процестеріндегі микроорганизмдердің рөлі туралы ғылыми дүниетанымды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Зерттеу теориясы мен әдістері
Пәнді оқытудың мақсаты магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру, жүргізу және нәтижелерін ұсыну, ғылыми зерттеулерді ғылыми зерттеулер, есептер, мақалалар, ғылыми конференциялардағы баяндамалар нәтижесінде орындау бойынша бастапқы кәсіби біліктері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Технологиялық процестерді моделдеу және оңтайландыру
Пәннің мақсаты білім алушыда тамақ және қайта өңдеу өнеркәсібінің технологиялық процестерін модельдеуді жүргізу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы кәсіпорында өндірістік процесті іске асыруға жұмсалатын шығындарды оңтайландыру бойынша инженерлік міндеттерді шешуге, Тамақ өнімдері өндірісін басқару және бақылау әдістерін жетілдіруге, Тамақ өнімдері өндірісінің технологиялық процестерін оңтайландыру әдістерін қолдануға, тамақтану кәсіпорнының ресурстық әлеуетін оңтайландыру проблемаларын шешуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Технологиялық процестерді модельдеу
Пәннің мақсаты тамақ өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін ғылыми-зерттеушілік модельдеу әдістемесін зерделеу болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы заманауи бағдарламалық өнімдерді пайдалана отырып, сүт өнімдерін, ет өнімдерін және нан пісіру өндірісін өндірудің технологиялық процестерін модельдеуге, сондай-ақ тамақ өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін оңтайландыру тәсілдерін қолдануға қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биотехнология өндірісіндегі азық-түлік қауіпсіздігі және тәуекелдерді басқару
Пәннің мақсаты білім алушылардың тамақ өнімдерінің қауіпсіздік жүйесі саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарды меңгеруі, тамақ өнімдерінің гигиеналық сипаттамасымен, функционалдық негізгі компоненттерімен танысу болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы тамақ өнімдерін стандарттау және сертификаттау жөніндегі теориялық-практикалық материалдардың проблемалары бойынша ғылыми зерттеулер әдіснамасын түсіндіруге, ғылыми мақалалар мен диссертациялық жұмыстарды жазу кезінде қолдануға қабілетті болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геномика және геномиканың молекулярлық талдау әдістері
Пәннің мақсаты-геномның құрылымы мен қызметі, молекулалық генетиканы қолданудың ғылыми және қолданбалы аспектілері туралы негізгі білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тамақ өнімдерін сақтау және қайта өңдеудің инновациялық технологиялары
Пән ауыл шаруашылығы өнімінің сақтау объектісі ретіндегі ерекшеліктерін, абиотикалық және биотикалық факторлардың өнімнің сақталуы мен сапасына әсерін, сақтаудың теориялық негіздерін, ауыл шаруашылығы өнімін сақтау кезінде болатын процестерді, сондай-ақ ауыл шаруашылығы өнімін сақтаудың оңтайлы режимдерін, ауыл шаруашылығы өнімін сараптауды, өнім сапасын бақылау органдарын зерделейді. Пәннің мақсаты дәнді, жарма және дәнді-бұршақты дақылдарды сақтаудың және қайта өңдеудің инновациялық технологияларын, жемістер мен көкөністерді сақтаудың және қайта өңдеудің инновациялық технологияларын, картопты сақтаудың және қайта өңдеудің инновациялық технологияларын, майлы дақылдарды сақтаудың және қайта өңдеудің инновациялық технологияларын зерделеу және таныстыру болып табылады. қант қызылшасын сақтау мен қайта өңдеудің инновациялық технологиялары, ет пен ет өнімдерін сақтау мен қайта өңдеудің инновациялық технологиялары, сондай-ақ сүт пен сүт өнімдерін сақтау мен қайта өңдеудің инновациялық технологиялары, балық пен балық өнімдерін сақтау мен қайта өңдеудің инновациялық технологиялары, балалар мен диеталық тағам өнімдерін өндірудің инновациялық технологиялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарындағы Менеджмент және сервис
Оқу пәнінің мақсаты білім алушыларда тамақтандыру кәсіпорындарының менеджменті саласында білім, Дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы ұйымдастырушылық қатынастарды талдауға және құрастыруға, ұжымның жұмысын ұйымдастыруға, кәсіпорын персоналын басқаруда көшбасшылық қасиеттерді көрсетуге, тамақтану индустриясы мен қонақжайлылық кәсіпорнының жұмыс істеу тиімділігін арттыруға қабілетті болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Корсервіленген ет өнімдерінің биотехнологиясы
Пәннің мақсаты ет өнеркәсібінде және өнімдерді консервілеу кезінде биотехнология әдістерін зерттеу және қолдану болып табылады. Ет өңдеу өнімдерін консервілеу процестерінің сапасын басқару. Тұтас бұлшықет өнімін өндіру үшін ферменттік препаратты таңдауды негіздеу, сондай-ақ тұздалған ингредиенттердің өзара әрекеттесу ерекшеліктерін ескере отырып, шикізатты тұздау және пісу схемасын әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тағам қоспалары
Пәннің мақсаты білім алушыларды тағамдық және биологиялық белсенді қоспаларды ұтымды және қауіпсіз пайдалану саласындағы заңнамамен, нормативтік құжаттармен және ережелермен таныстыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы тамақ технологиясы мен тамақтануда тағамдық қоспаларды пайдалану әдістерін қолдануға, сондай-ақ химиялық және биотехнологиялық құрамын айқындауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- педагогика және жоғары білім берудің психологиясын өздерінің педагогикалық қызметінде қолдануға болады
- ғылыми білім әдіснамасын қолдануға; ғылыми қызметті ұйымдастыру принциптері мен құрылымы
- Ғылыми зерттеулер контексінде идеяларды түпнұсқа әзірлеуге және қолдануға арналған білімін қолдануға; процестер мен құбылыстарды талдау үшін қолданыстағы ұғымдарды, теорияларды және тәсілдерді сыни талдау
- білім берудің тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдарын қолданады
- Қоғам өміріндегі ғылым мен білімнің рөлін түсіну; ғылыми білімді дамытудың ағымдағы үрдістері туралы; табиғи (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық) ғылымдардың қазіргі әдістемелік және философиялық мәселелері туралы; жоғары оқу орнының оқытушысының кәсіби біліктілігі туралы; жаһандану процестерінің қайшылықтары мен әлеуметтік-экономикалық салдары туралы
- ғылыми-зерттеу жұмыстарына, стандартты ғылыми мәселелерді шешуге; кредиттік технологияларды оқыту бойынша оқу-педагогикалық қызметті жүзеге асыру; кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
- оқу процесіне студенттердің танымдық белсенділігінің психологиясың қолдану
- Микроорганизмдердің қасиеттерін оқшаулау, анықтау және зерттеу әдістерін меңгеру, биосинтез және биотрансформация өнімдерін талдауды, биологиялық препараттардың жаңа штамм-өндірушілерін алуды жүзеге асыру.
- Қолда бар ақпаратты талдау, іргелі проблемаларды анықтауды міндетке қою және заманауи жабдықтар мен есептеу құралдарын пайдалана отырып, нақты мамандану міндеттерін шешуде далалық, зертханалық, биологиялық зерттеулерді орындау, жұмыс сапасы мен нәтижелердің ғылыми сенімділігі үшін жауапкершілікті көрсету
- Қазіргі биотехнологияны дамытудың негізгі кезеңдері, қазіргі экономикадағы биотехнологияның рөлі туралы теориялық түсініктерге ие болу.