Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05101 Биотехнология в Қазақстан инженерлік-технологиялық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Мақсаты - мемлекеттік, жергілікті, аймақтық, шетелдік мекемелер үшін еңбек нарығында бәсекеге қабілетті биотехнология мамандарын даярлау, сондай-ақ жоғары оқу орындары мен колледждер үшін ғылыми және педагогикалық кадрларды дайындау. Білім беру бағдарламасының міндеттері: - ЖОО-да ғылыми, тәжірибелік және білім беру қызметін жүзеге асыру, оқытуды қамтамасыз ету; - ғылымның қиылысында уақытында ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдау және шешу қабілеттілігін жоғарылату, тиісті профильдегі әртүрлі мекемелерде ғылыми-зерттеу және басқарушылық қызметті табысты жүргізу; - нақты дамып келе жатқан әлемде олардың кәсіби ұтқырлығына кепілдік беретін биология және химия түйіндерінде іргелі білім алуды қамтамасыз ету; - студенттер биотехнологиялық ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгереді және докторантурада жалғасып келе жатқан зерттеулер үшін қажетті негіздерді алады; - өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту мұғалімдерінің қажеттіліктерін дамыту, олардың белсенді өмірлік белсенділігі барысында жаңа білімнің өзіндік шығармашылығын меңгеру дағдыларын қалыптастыру; - студенттерге университеттің педагогикасы мен психологиясы саласында қажетті ең аз білімді, мектептердегі практикалық педагогикалық тәжірибе беріледі.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M082 Биотехнология
  • Шетел тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіби бағдарланған шет тілдік коммуникативтік құзыреттілік деңгейіне қол жеткізу, болашақта ғылыми қызметтегі ІЖ-ны іс жүзінде қолдану үшін жеткілікті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    The subject and object of pedagogy and psychology of higher education. The tasks of pedagogy and psychology of higher school. The main categories of discipline. Paradigms of higher education: pedagogical, andragogical, acmeological, communicative. The structure of methodological knowledge: philosophical, general scientific, concrete scientific and technological levels. The tasks of modern pedagogy of higher education. The structure of the university educational process.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Жалпыға ортақ мәдениеттің бөлігі ретінде ғылыми ойлаудың тарихын және философиясын терең түсінуге негізделген бакалавриаттың пәнаралық дүниетанымын қалыптастыру мәселесін шешуге мүмкіндік беретін теориялық білімдер және практикалық дағдыларды топтастыру туралы жалпы ақпарат.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент психологиясы
    Несиелер: 4

    Студенттердің психологиялық білімінің кеңеюі, басқару тақырыптарының жалпы психологиялық базасын қосу, сондай-ақ басқарушылық қарым-қатынас, кәсіби өсу және студенттердің өзін-өзі тану саласындағы менеджмент сәйкестігін кеңейтуге байланысты кәсіби және өмірлік мәселелерді шешуге практикалық дайындық туралы жалпы ақпарат.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу теориясы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Тамақ өнімдерін зерттеудің аспаптық және органолептикалық әдістері. Азық-түлік шикізатын және оны қайта өңдеу өнімдерін зерттеу әдістерінің классификациясы: химиялық, физика-химиялық және биохимиялық әдістер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тамақ технологиясының физика-химиялық, биохимиялық және биотехнологиялық негіздері
    Несиелер: 4

    Кәсіби проблемаларды шешуге және өндірістің технологиялық үдерістерін басқаруға арналған тамақ өнімдерінің физика-химиялық және биохимиялық процестерінің негіздерін білуді студенттердің дайындауға дайындаған пән. Пәндерді меңгеру мақсаты - өнім өндірісінің негізгі технологиялық процестері саласындағы білімді қалыптастыру; судың биологиялық ресурстарында болған өзгерістерді басқару дағдылары мен дағдылары, қажетті қасиеттері бар тағамдарды алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Патенттелу
    Несиелер: 5

    зияткерлiк қызметтiң нәтижелерiне құқықтарға қатысты жалпы ережелер, өнертабыстың, пайдалы модельдiң, өнеркәсiптiк үлгiнiң патентке қабiлеттiлiгiнiң шарттары; осы объектілерге қатысты патенттік құқықтар; патент алу рәсімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зияткерлік меншік және патент
    Несиелер: 5

    зияткерлiк қызметтiң нәтижелерiне құқықтарға қатысты жалпы ережелер, өнертабыстың, пайдалы модельдiң, өнеркәсiптiк үлгiнiң патентке қабiлеттiлiгiнiң шарттары; осы объектілерге қатысты патенттік құқықтар; патент алу рәсімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тамақ өнеркәсібіндегі прогрессивті технология
    Несиелер: 5

    Негізгі технологиялық процестерді, тамақ өнімдерін өндіру технологиялық схемаларын зерттеу. Табиғат объектілерінің сапалы өзгеруі адамның технологиялық процесс деп аталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Астық өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін бағалау әдістері
    Несиелер: 5

    Астық, астық сапасы, астық өнімдері Астық өнiмдерiнiң сапасын бағалау проблемасы астықты сақтау, өңдеу және өндiрудiң барлық сатыларында орын алады. Астық өнімдерінің сапасын анықтаудың әдісі - ұн, жарма, нан және макарон өнімдері - заманауи ақпараттық технологияларды қолдану: оптикалық микроскопия, техникалық (компьютерлік) көру және т.б. Оптикалық микроскопия әдістерін қолданатын ұнды ұнды (ұн) зерттеу агломераттардан тұрады - крахмалды ядро ​​және эндосермнің алеврон қабаты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тамақ өнімдеріндегі биохимиялық процестер
    Несиелер: 5

    Кәсіби проблемаларды шешуге және өндірістің технологиялық үдерістерін басқаруға арналған тамақ өнімдерінің физика-химиялық және биохимиялық процестерінің негіздерін білуді студенттердің дайындауға дайындаған пән. Пәндерді меңгеру мақсаты - өнім өндірісінің негізгі технологиялық процестері саласындағы білімді қалыптастыру; судың биологиялық ресурстарында болған өзгерістерді басқару дағдылары мен дағдылары, қажетті қасиеттері бар тағамдарды алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Процесті моделдеу
    Несиелер: 5

    - технологиялық үдерістердің негізгі заңдылықтары; - технологиялық үдерістердің негізгі математикалық модельдері; - технологиялық процестерді сандық модельдеу негіздері; - технологиялық процесстерді оңтайландыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өңдеуші өнеркәсіп өнімдерінің инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Өңдеу өнеркәсібінде қолданылатын инновациялық технологиялар. Озық өңдеу әдістерін қолдану арқылы дәнді және майлы дақылдардың терапиялық және профилактикалық мақсаттары үшін жоғары сапалы дәнді және басқа да азық-түлік өнімдерінің инновациялық технологиясын жасау және енгізу. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өңдеуде ион-озон және гидро-озон нанотехнологиясы үшін жаңа технологияларды және техникалық шешімдерді әзірлеу. Астық, бұршақ, майлы дақылдар, жемістер, көкөністер мен жидектерді алдын-ала өңдеудің заманауи әдістерін қолданып, нан, макарон өнімдері, ұннан жасалған кондитерлі�� өнімдерге арналған инновациялық, ресурс үнемдеуші технологияларды әзірлеу және енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Технологиялық процестерді моделдеу және оңтайландыру
    Несиелер: 5

    - технологиялық үдерістердің негізгі заңдылықтары; - технологиялық үдерістердің негізгі математикалық модельдері; - технологиялық процестерді сандық модельдеу негіздері; - технологиялық процесстерді оңтайландыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және өңдеудің инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Өңдеу өнеркәсібінде қолданылатын инновациялық технологиялар. Озық өңдеу әдістерін қолдану арқылы дәнді және майлы дақылдардың терапиялық және профилактикалық мақсаттары үшін жоғары сапалы дәнді және басқа да азық-түлік өнімдерінің инновациялық технологиясын жасау және енгізу. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өңдеуде ион-озон және гидро-озон нанотехнологиясы үшін жаңа технологияларды және техникалық шешімдерді әзірлеу. Астық, бұршақ, майлы дақылдар, жемістер, көкөністер мен жидектерді алдын-ала өңдеудің заманауи әдістерін қолданып, нан, макарон өнімдері, ұннан жасалған кондитерлік өнімдерге арналған инновациялық, ресурс үнемдеуші технологияларды әзірлеу және енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Корсервіленген ет өнімдерінің биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Пәндерді меңгеру: - биотехнологиядағы сапа менеджменті жүйесін зерттеу; - биотехнологияның сапасын басқарудың негізгі объектілері мен критерийлерімен танысу; - өндірістік процестердің сапасын басқарудың негізгі білімдерін қалыптастыру; тұтынушылардың мүдделерін ескере отырып, сапа деңгейінің биопродукцияларын босатуды қамтамасыз ету, қауіпсіздік талаптары мен қоршаған ортаға мейірімділік мәселелерін шешу алгоритмін игеру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биотехнологиялық өндірістің микробиологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Гендерді химиялық синтездеу әдісі қант диабеті бар науқастар үшін маңызды терапевтік препаратты адам инсулинін шығаратын бактериялардың штамдарын алуға мүмкіндік берді. Осылайша, адам глобиндерін, жануарлар мен құстарды, көздің линзаларын, жұмыртқаның ақтығын, жібек құртынан алынған жібек фиброинді және т.б. кодтайтын гендер алынған және клондалған.Бұл қағида бактериялардағы адам интерферонының гендерін алу және клондау үшін қолданылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоғамдық тамақтандыру мекемелерінде агроөнеркәсіптік кешеннің басқа салаларында басқару және қызмет көрсету
    Несиелер: 4

    Тұрақты басқару және орнықты өсуге жету бойынша білім қалыптастыру Ауыл шаруашылық өнімдерін елімізді азық-түлік және ауылшаруашылық шикізатпен қамтамасыз ету нарықтық жағдайда ең аз еңбек пен қорлармен белгілі бір ауқым мен сапа.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Астықты сақтаудан кейінгі технология және астық сақтау
    Несиелер: 5

    Астық, бұршақ, майлы дақылдар, жемістер, көкөністер мен жидектерді алдын-ала өңдеудің заманауи әдістерін қолданып, астық, ұннан жасалған кондитерлік өнімдерді функционалдық мақсаттағы инновациялық, ресурс үнемдейтін технологияларды әзірлеу және енгізу. Крахмал бар шикізатты терең өңдеуге негізделген қант, крахмал өнімдерінің озық технологияларын әзірлеу. дәнді дақылдардың қалдықтарының азық құндылығын арттырудың тиімді технологиясын әзірлеу. Қайнатудың, алкоголь өндірісінің, шарап жасау және алкогольсіз сусындардың инновациялық технологияларын ғылыми негіздеу және дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өңдеуші өнеркәсіп өндірісі үшін шағын кәсіпорындар
    Несиелер: 5

    Шағын кәсіпорынның қазіргі жағдайы мен даму перспективалары: нан, макарон және кондитерлік өндірістер. Кәсіпорындардың жіктелуі және түрлері. Нан, макарон және кондитер өнімдерін өндіруге арналған заманауи автоматтандырылған өндірістік желілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ет және сүт өнеркәсібінің прогрессивті технологиялары
    Несиелер: 5

    Ет және сүт өнеркәсібіндегі жаңа кәсіпорындарды жобалауды, тиісті кәсіпорындарды техникалық қайта жарақтандыру мен қайта құруды, жаңа технологиялық жабдықтарды жасаудың техникалық жағдайларын және оларды жобалау шешімдерін әзірлеуді, ет және сүт өнеркәсібінің стандарттарына сәйкес келетін жоғары сапалы бәсекеге қабілетті өнімдерді өндіруді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тағам қоспалары
    Несиелер: 5

    Үлгілі оқу бағдарламасы үлгілік негізгі кәсіптік білім бағдарламасының бөлігі болып табылады және айнымалы бөліктің пәндер тізіміне енгізілген. Ет және ет өнімдерінің технологиясы Үлгілік оқу бағдарламасы қосымша кәсіптік білім беруде (біліктілігін арттыру және қайта даярлау бағдарламалары) және ет өнеркәсібіндегі мамандарды кәсіби даярлауда қолданыла алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлттық сүт өнімдерінің биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Ол сүт өнеркәсібінің жаңа кәсіпорындарын жобалауды, тиісті кәсіпорындарды техникалық қайта жарақтандыру мен қайта құруды, жаңа технологиялық жабдықтарды жасау үшін техникалық жағдайларды және оларды жобалық шешімдерді әзірлеуді, сүт өнеркәсібінің стандарттарына сәйкес келетін жоғары сапалы бәсекеге қабілетті өнімдерді шығаруды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биотехнология өндірісіндегі азық-түлік қауіпсіздігі және тәуекелдерді басқару
    Несиелер: 5

    Азық-түлік қауіпсіздігі жүйелері саласындағы құқықтық құжаттарды әзірлеу; гигиеналық сипаттамаларымен танысу, тағамның функционалдық негізгі компоненттері және олардың адам қызметінің әсерін анықтау. Азық-түлік өнімдерін стандарттау және сертификаттау бойынша теориялық және практикалық материалдарды зерттеу әдістемесі; алынған теориялық және практикалық білімді, дағдыларды, өндірістегі дағдыларды қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 5

    Үлгілі оқу бағдарламасы үлгілік негізгі кәсіптік білім бағдарламасының бөлігі болып табылады және айнымалы бөліктің пәндер тізіміне енгізілген. Үлгілік оқу бағдарламасы қосымша кәсіби білім беруде (біліктілігін арттыру және қайта даярлау бағдарламалары) және физиологиялық және салалық мамандарды кәсіби даярлауда қолданыла алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қоғам өміріндегі ғылым мен білімнің рөлін түсіну; ғылыми білімді дамытудың ағымдағы үрдістері туралы; табиғи (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық) ғылымдардың қазіргі әдістемелік және философиялық мәселелері туралы; жоғары оқу орнының оқытушысының кәсіби біліктілігі туралы; жаһандану процестерінің қайшылықтары мен әлеуметтік-экономикалық салдары туралы

  • Код ON2

    ғылыми білім әдіснамасын қолдануға; ғылыми қызметті ұйымдастыру принциптері мен құрылымы

  • Код ON3

    оқу процесіне студенттердің танымдық белсенділігінің психологиясың қолдану

  • Код ON4

    білім берудің тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдарын қолданады

  • Код ON5

    Ғылыми зерттеулер контексінде идеяларды түпнұсқа әзірлеуге және қолдануға арналған білімін қолдануға; процестер мен құбылыстарды талдау үшін қолданыстағы ұғымдарды, теорияларды және тәсілдерді сыни талдау

  • Код ON6

    педагогика және жоғары білім берудің психологиясын өздерінің педагогикалық қызметінде қолдануға болады

  • Код ON7

    ғылыми-зерттеу жұмыстарына, стандартты ғылыми мәселелерді шешуге; кредиттік технологияларды оқыту бойынша оқу-педагогикалық қызметті жүзеге асыру; кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі

Top