Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01401 Кәсіптік оқыту в Алматы экономика және статистика академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті педагог кадрларды даярлау; кәсіптік білім беру саласында жүйелендірілген білімді қалыптастыру және оқу процесінде жалпы заңдылықтарды зерттеудің инновациялық технологияларын қолдану; Жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, Кәсіптік қызметті жүзеге асыруға қабілетті магистрлердің негізгі және арнайы құзыреттерін қалыптастыру; магистранттардың кәсіптік білім беруде оқу процесін бақылау және талдаудың ғылыми-зерттеу және эксперименталдық әдістерінің негіздерін меңгеру; ғылыми ойлау және дүниетаным контекстінде жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Білімдегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Заманауи экономикалық жағдайларда қалыптасып жатқан білім беру мекемелерін басқару. Білім беру мекемелерінің жетекшілерінің кадрлық резервтерін басқару, ұйымдастыру, қаржы-экономикалық, әкімшіліктік-шаруашылықтық, инновациялық және әдістемелік тұрғыдан кәсіби шеберліктерін жетілдіру. Білім беру үдерісін басқаруды жетілдіру арқылы білім сапасын арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиялық басқару
    Несиелер: 4

    Бұл пән жоғары мектеп оқытушысының іс-әрекетін жалпы психологиялық – педагогикалық заңдылықты зерттеу негізінде жоғары мектепте магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін жүйелейді. Болашақ кәсіби қызметтеріне қажет құзырлықтарын қалыптастырады. Жоғары мектепті басқарудың қазіргі инновациялық әдістерімен, тәсілдерімен, негізгі принциптерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Болашақ магистрдің кәсіби қызмет етуінде тілді жетік білуі және шеберлігін әрі қарай дамыту негізінде халықаралық стандарттар шеңберіндешет тілінде білім берудің жүйелі терендетілген коммуникативтік құзыреттілігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих және ғылым философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым феноменінің мәселесінеарнайы философиялық талдау пәні ретінде енгізу,ғылымның теориясы мен тарихы туралы білімді қалыптастырады; ғылымның даму заңдылығы және ғылыми таным білімінің құрылымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Технологиялық бизнесті басқару
    Несиелер: 4

    Бизнесті технологиялық дамыту облысында кәсіпкерлік қызметті тиімді ұйымдастыру үшін экономикалық, басқарушылық және құқықтық білімдер мен шеберлікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жобаны басқару
    Несиелер: 4

    Приобрести знания и практические навыки самостоятельного экономического мышления, умения обобщать результаты анализа и разрабатывать мероприятия по принятию качественных решений, приобрести особые специальные знания в области экономической безопасности фирмы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикадағы ғылыми зерттеулер
    Несиелер: 4

    Бұл пән магистранттардың педагогикалық зерттеу жүргізуде магистранттардың әдістемелік және әдіснамалық қалыптасуларына әсер етеді.Өзінің кәсіби қызметінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мен зерттеу құзірттілігін қалыптастыру және алған білімдері мен дағдыларынөзініңғылыми зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудапайдалана білу, зерттеу құзіреттілігін қалыптасытру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Инновациялар мен өзгерістерін креативностью басқару қабілетіне, бизнесте, білім беру, денсаулық сақтау, үкіметте. Құру қатысатын адамдар мен процестерді түсіну және басқару, инновация және тәуелсіз оң Мәтінмәнді өзгерту. Қамтиды бағамы Түйінді элементтер: өнімді дамыту / процеске дизайны және сервисті жақсарту; тұтыну қажеттіліктерін түсіну және ықпалдастыру; даму стратегиясы және жобаларды басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Кәсіптік оқыту әдістемесін қалыптастыру мен дамытудың әдіснамалық негіздері. Кәсіптік мектеп оқытушысының аналитикалықі іс-әрекеті. Кәсіптік әдістерді құрылымдау. Оқушылардың кәсіптік оқытуды әдістемелік құрылымдау. Кәсіптік оқытуда білімін және білігін диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық этика
    Несиелер: 5

    Педагогикалық моральдың ерекшеліктері – педагогикалық еңбек жүйесінде адамгершіліктің жалпы қағидасын іске асыру ерекшеліктерін біледі. Оның қызметі мен этикалық категорияларын айқындайды, кәсіби ортада адамгершіліктік қарым-қатынастарда және оқытушының іс-әрекетінде адамгершілік мінезін зерттейді. Педагогикалық этиканың негіздерінде оқыту ортасында дағдыланған қарым-қатынас пен мінез-құлықтың нақты ережелері жасалынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары мектептің оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениет негізін қалау, педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру,болашақ оқытушыларды жоғары мектептің педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздері және жалпы мәселелерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқыту үдерісінде жаңа технологияларды пайдалану. Білім алушылардың іс-әрекеттерінде түрлердің өзгеруіне жағдай жасау. Білім алушылардың жас санаттарына сәйкес, олардың білім тапсырыстарын қанағаттандыру мүмкіндіктері, пәннің тақырыбына, сабақтың мақсатына, білім алушылардың дайын деңгейлерінебайланысты тахнологияларды таңдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, жоспарлау және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ақпараттық технологиялардың қазіргі жетістіктерін қолдана отырып, ғылыми және тәжірибелі жобалық әзірлемелерді жүргізу әдістемелерін, сонымен қатар қазіргі жағдайдағы тоқыма және жеңіл өнеркәсіп өнімдерін жобалаудың негізгі принциптерін, экспериментті жоспарлаудың қазіргі тәсілдері мен тәжірибелік мәліметтерді өңдеуді игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу үдерісінің негізгі үлгілерінде (дәрістер, семинарлар, өзіндік жұмыстар, білімді бақылау) білім алушылардың ақыл-ой белсенділіктерін әдістемелік тәсілдердің көмегімен педагогикалық үдерісті басқарудың жалпы ұғымдары мен элементтерін қолдану. Педагогикалық практиканы өту барысында оқу сабақтарының әдістемелік әзірлемелерін дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу процесінің сапасын бағалау және бақылау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Кәсіптік білім беру жүйесін бақылауды ұйымдастыру үшін қазіргі тәсілдерге теориялық талдау жасау. Білім алушыларды кәсіби даярлауда бақылау тиімділігін қамтамасыз ету үшін педагогикалық –ұйымдастыру шараларын айқындау. Білім алушылардың кәсіби дайындықтарын бағалау көрсеткіштері мен өлшем жүйелерін негіздеу. Білім алушыларды кәсіби даярлауда бақылау жүйесінің құралдары мен әдістері компоненттерінің жиынтығы ретінде мазмұнын құрастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби педагогикадағы ғылыми қызметтің әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Магистранттардың ғылыми-зерттеу қызметінің әдістеме, теориялық және технологиялық облыстарында базалық кәсіби білімдері мен дағдыларын тереңдету, кеңейту және жетілдіру – пәнді зерттеу мақсаты болып табылады. Зерттеу жүргізу процессін ұйымдастыру. Ғылыми зерттеу құралдары мен әдістері. Білім беру ұйымдарында зерттеу жұмыстарын басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық қызметке әзірлік қалыптастыру технологиясы
    Несиелер: 5

    Болашақ мұғалімнің педагогикалық қызметке дайындығын қалыптастыру. Сабақ жүргізудің технологиясы мен сапасындағы педагогикалық қызметтің деңгейлік көрсеткіштері мен критерийлерін анықтау. Оқытылатын пәндердің оқу-әдістемелік қамтамасыз етілуін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Салалар бойынша инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасындаұлттық инновациялық жүйелердің даму беталыстарын зерттеу.Сонымен қатар қазіргі экономикалық кезеңде Қазақстан Республикасының даму ерекшелігінескере отырып,нарықтық экономика жағдайында жеңіл және тоқыма өнеркәсібі бұйымдары мен тауарлары үшін материалдарды өндіру және жобалауды ұйымдастыруда технологиялық инновациялардың теориясы мен практикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеңіл өнеркәсіпте жаңа материалдардан бұйымдарды жобалау
    Несиелер: 5

    Әртүрлі киімдерге жаңа материалдардың негізгі түрлері және оларға сипаттама.Технологиялық және пайдалану факторларының әсер етуінде материалдық қасиеттерінің өзгеруі.Әртүрлі материалдардың құрылымын ескере отырып, киімді жобалау ерекшеліктері.Тұрмыстық және қорғау киімдерінің сапасын объективті бағалауға мүмкіндік беретін техникалық-экономикалық көрсеткіштерді жасау және оны жетілдіретін бағыттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары кәсіптік білім беру теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Жоғары кәсіптік білім берудің теориялық аспектілері. жоғары кәсіптік білім беру мәселелері. Жоғары мектеп дидактикасы. Оқыту үдерісі мәдениетконтекстінде. Жоғары білім берудің жалпы дидактикалық ұстанымдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    - Мемлекеттік, орыс және шет тілдерін меңгеру. - Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде сауатты түсіндіру қабілеті. - Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ағымдағы құжаттаманы сауатты жасай білу. - - Конструктивті диалог құру, көпмәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда қарым-қатынас жасау, ынтымақтастыққа қабілетті болу дағдысы мен дағдысы. - Кәсіби халықаралық қарым-қатынастың қалыптасқан мамандандырылған терминологиясы шеңберінде коммуникация құралы ретінде шет тілдерінің бірін меңгеру

  • Код ON2

    - Жаһандық және аймақтық мәселелер, ғылым мен ғылыми зерттеулердің заманауи мәселелері, бизнес құқықтың өзекті мәселелері, Жоғары мектептегі ғылыми қызмет, пәндерді оқыту әдістемесі саласында жаңа білім алу және оқу қабілеті, осы білімдер мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдану. - Күнделікті кәсіби қызметке және білімін жалғастыруға қажетті жаңа білім алу дағдыларын меңгеру. - Түрлі көздерден ақпаратты табу, өңдеу және талдау қабілеті. - Ақпараттың сенімділігі мен шынайылығын бағалау және осы негізде әрекет ету қабілеті.

  • Код ON3

    қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни талдау және бағалау, зерттеу және практикалық міндеттерді, оның ішінде пәнаралық салаларда шешу кезінде жаңа идеяларды генерациялау қабілеті; - ғылыми және ғылыми-білім беру міндеттерін шешу бойынша Ресей және халықаралық зерттеу ұжымдарының жұмысына қатысуға дайын болу;; - пәнаралық салалардағы мәселелерді шешу үшін Ғылым тарихы мен Ғылым философиясы саласындағы білім негіздерін пайдалану қабілеті (дайындық бағытына байланысты); - жеке кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлау және шешу қабілеті

  • Код ON4

    - мамандық бойынша мәтіндерді шет тілінен ана тіліне аудару; - жеке және іскерлік хат алысуға; сауалнамалардың түрлі түрлерін толтыруға; Оқытылатын тіл елінде қабылданған нысанда өзі туралы мәліметтерді хабарлауға; - қызмет нәтижелерін таныстыратын жазбаша материалдар құрастыру; қабылданатын ақпараттың маңыздылығын бағалау және оған пікір мен пікір түрінде қарым-қатынасты беру.

  • Код ON5

    - өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіру және дамыту қабілеті; -жаңа зерттеу әдістерін өз бетімен оқыту, өзінің кәсіби қызметінің ғылыми және ғылыми-өндірістік бейінін өзгерту қабілеті; - іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде орыс және шет тілдерін еркін пайдалану қабілеті; - кәсіби міндеттерді шешу барысында шығармашылық белсенділік, бастамашылық, жауапкершілік көрсету қабілеті; - аргументация теориясы мен практикасы, философияны оқыту әдістемесі, Жоғары мектеп педагогикасы саласындағы білімді кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілеті; - ғылыми зерттеулердің нақты міндеттерін дербес тұжырымдау және оларды тереңдете өңдеу қабілеті; - ғылыми зерттеу әдістерін жүйелі меңгеру, жаңа мақсаттарды қалыптастыру және пәндік салада жаңа нәтижелерге қол жеткізу қабілеті;

  • Код ON6

    - Магистрлік диссертацияны жазу кезінде ғылыми зерттеу барысының ерекшеліктері мен жалпы сызбасын түсіну. - магистрлік диссертацияның ережелерін, қисындылығын, материалды баяндаудың дәйектілігін құжатпен дәлелдеу дағдылары, - ғылыми зерттеу саласында ғылыми, арнайы және мерзімді әдебиеттермен жұмыс істеу дағдысы; кәсіби қызметтегі танымның ғылыми әдістері

  • Код ON7

    - нәтижелерді өңдеу және талдау арқылы берілген әдістемелер бойынша эксперименттер жүргізу, жүргізілген зерттеулердің сипаттамасын құру және ғылыми шолулар мен жарияланымдар жасау үшін мәліметтер дайындау; - метрология, Техникалық реттеу және сапаны басқару саласындағы зерттеулер мен әзірлемелердің нәтижелерін енгізу және орындалған тапсырма бойынша ғылыми есептерді құрастыру бойынша жұмыстарға қатысу; - өлшеу, бақылау және сынау құралдарын жобалау үшін бастапқы ақпараттық деректерді жинау және талдау жүргізу.

  • Код ON8

    - Әзірленген бағдарламаға сәйкес дербес ғылыми және консалтингтік зерттеулер жүргізу, зерттеулердің өзектілігін, теориялық және практикалық маңыздылығын негіздеу қабілеті. - Зерттеулер жүргізу үшін сандық және сапалық әдістерді қолдану, зерттеулер жүргізу құралдарын әзірлеуді жүзеге асыру қабілеті. - Ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу, нәтижелерді қорытындылау және сыни бағалау қабілеті. - Кәсіби қызмет саласына жататын зерттелетін процесcтердің, құбылыстар мен объектілердің теориялық және қолданбалы үлгілерін әзірлеуді жүзеге асыру қабілеті. - Жүргізілген зерттеу нәтижелерін есеп, мақала немесе презентация түрінде ұсыну қабілеті

  • Код ON9

    - Магистрлік диссертацияны жазу кезінде ғылыми зерттеу барысының ерекшеліктері мен жалпы сызбасын түсіну. - магистрлік диссертацияның ережелерін, қисындылығын, материалды баяндаудың дәйектілігін құжатпен дәлелдеу дағдылары, - ғылыми зерттеу саласында ғылыми, арнайы және мерзімді әдебиеттермен жұмыс істеу дағдысы; - кәсіби қызметтегі танымның ғылыми әдістері;

  • Код ON10

    - ұйымдастыру құрылымын жобалау қабілеті, өкілеттіктер мен жауапкершілікті бөлу негізінде жүзеге асыру; - топтық динамика үдерістерін және команданы қалыптастыру принциптерін білу негізінде топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру қабілеті; - ұйымдық өзгерістер бағдарламасын іске асыруға қатысуға дайын болу, өзгерістерге жергілікті қарсыласуды жеңу қабілеті - экономикалық игіліктерді тұтынушылардың мінез-құлқын талдау және сұранысты қалыптастыру қабілеті - іскерлік қарым-қатынасты жүзеге асыру қабілеті: көпшілік алдында сөйлеу, келіссөздер, кеңестер өткізу, іскерлік хат алмасу, электрондық коммуникациялар - нарықтық және ерекше тәуекелдерге талдау жүргізу, оның нәтижелерін оң шешім қабылдау үшін пайдалану қабілеті

7M01401 Кәсіптік оқыту (1)
Магистратура

Қарағанды техникалық университеті (Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті)

БББТ: M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01401 Кәсіптік оқыту (2)
Магистратура

Қарағанды техникалық университеті (Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті)

БББТ: M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01401 Кәсіптік оқыту (1.5)
Магистратура

Қарағанды техникалық университеті (Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті)

БББТ: M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01401 Кәсіптік оқытуды (салалар бойынша)
Магистратура

Еуразия Технологиялық Университеті

БББТ: M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01401 Кәсіптік оқыту (ғылыми-педагогикалық бағыт)
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top