7M03104 Психология в Қазақстан-Американдық еркін университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мемлекеттік органдарда, мекемелерде, коммерциялық және коммерциялық емес ұйымдарда зерттеу, білім беру, әдістемелік, ұйымдастырушылық-басқару қызметін жүзеге асыруға, сондай-ақ психологияның әдіснамалық және практикалық мәселелерін шешуге қабілетті психология саласында жоғары білікті магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақстан-Американдық еркін университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Аналитикалық және эксперттік зерттеудің мәселелері
«Сараптамалық және аналитикалық зерттеулердің мәселелері» пәні психологияға қатысты түрлі салаларда аналитикалық және сараптамалық зерттеулер саласының проблемалық өрісін және шешімдерді қалыптастырады. Магистранттар аналитикалық және сараптамалық қызметтің мазмұнын біледі, зерттеу бағдарламаларын құрастыра алып және оларды жүзеге асыра алатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты - магистранттардың педагогикалық құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушыларға: жоғары мектеп педагогикасының қазіргі жағдайы туралы түсінік алуға; ЖОО-да педагогикалық үдерісті құруға; материал мен әдістерді іріктеу үшін әдістерді, мазмұнды, технологияларды, құзыреттерді бағалауға; оқытушы ретінде өзін-өзі көрсету үдерісін құруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым философиясы мен тарихы
Курс әртүрлі тарихи кезеңдерде (антикалық, орта ғасыр, ренессанс, жаңа және жаңа замандар, заманауи) ғылым философиясының дамуына байланысты маңызды мәселелерін баяндауға арналған. Жаратылыстану ғылымының негізі болып табылатын ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейін тарихи қалыптасқан философиялық дәстүрлер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты - білім алушыларда басқарушылық еңбек саласындағы кәсіби қызмет үшін қажетті білім кешенін және соған байланысты басқарушылық қатынастарды қалыптастыру болып табылады. Пән басқару негіздерін зерттеуді қамтиды және басқару шешімдерінің психологиялық мазмұны туралы білімді біріктіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психологиялық эксперименттің теориясы және практикасы
Пән психологиялық экспериментті қолдану туралы білімді қалыптастырады. Магистранттар психологиялық эксперименттің ерекшелігі мен мазмұнын, экспериментті ұйымдастыру және өткізу стратегиясын, сондай-ақ танымал психологиялық эксперименттерді біледі. Курс барысында магистранттар диссертациялық зерттеудің құрылымын, моделін, гипотезасын, эксперимент бағдарламасын өз бетінше құрастыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұйымдағы мониторингтік зерттеулер
«Ұйымдардағы мониторингтік зерттеулер» пәні ұйымдар үшін мониторингтік зерттеулер саласында проблемалық өрісті және шешімдерді қалыптастырады. Магистранттар мониторингтік зерттеу қызметінің мазмұнын біліп, зерттеу бағдарламаларын құрастыра алып және оларды ұйымдар үшін жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты - білім алушылардың шет тіліндегі кәсіби бағдарланған коммуникативтік құзыреттілігінің негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіби - іскерлік қарым-қатынастың типтік жағдайларында ағылшын тіліндегі дереккөздерден қажетті ақпаратты алу дағдыларын дамытуға ықпал етеді; кәсіби мәтіндерді аннотациялау және рефераттау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Эмпирикалық зерттеудің теориясы және практикасы
Пән эмпирикалық зерттеулер модельдерін қолдану туралы білімді қалыптастырады. Магистранттар эмпирикалық зерттеудің ерекшелігі мен мазмұнын, эмпирикалық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу стратегиясын біледі, APA баптарының негізінде өзекті зерттеулерді талдайды. Курс барысында магистранттар диссертациялық жұмыстың құрылымын, моделін, гипотезасын, эмпирикалық зерттеу бағдарламасын өз бетінше құрастыра алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зақымдану кезіндегі дағдарыстық кеңес беру және психологиялық көмек
Бұл пән дағдарыс жағдайындағы адамдарға, сондай-ақ жарақат алған клиенттерге психологиялық көмек көрсетуге байланысты негізгі теориялық және практикалық аспектілерді зерттеуге арналған. Пән шеңберінде экстремалды жағдайларда психологиялық көмектің негіздері, психологиялық күйзеліске ұшыраған, травматикалық оқиғаларды бастан өткерген және/немесе бастан өткерген адамдармен жұмыс істеу әдістері зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психологиядағы кроссмәдени және эксперименттік зерттеулер
Әлеуметтік психологиядағы кроссмәдени және эксперименталдық зерттеу арнайы бағыт ретінде әрекет етеді және қазіргі әлеуметтік психологияның құрамдас бөліктерінің бірі болып табылады. Курс магистранттарды этникалық қатынастардың психологиялық зерттеу материалдарымен, сондай-ақ этнопсихологиялық теорияның мазмұнымен таныстыруды көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коммерциялық тренингті ұйымдастыру
«Коммерциялық тренингті ұйымдастыру» пәні шеңберінде білімді меңгерумен, мінез-құлықтың бейімдік модельдерімен, қондырғыларды дамытумен, жеке маңызды және кәсіби міндеттерді шешу барысында біліктерді, құзыреттілікті қалыптастырумен байланысты тренингтер қарастырылған (келіссөздер тренингі, өзін-өзі таныстыру және т. б.). Бірлескен қызмет барысында білім алушыларда soft skills жетілдіріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллектті қолдана отырып ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Пән магистранттарда заманауи технологияларды пайдалана отырып, ғылыми зерттеулерді тиімді жүргізу үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Бұл пәнді игеру ғылыми зерттеу әдіснамасын терең түсінуге, тақырыпты таңдау және тұжырымдау процестерін игеруге, жұмыс жоспарларын құруға, библиографиялық ізденіс жүргізуге, сондай-ақ мәтіндік және библиографиялық материалдарды дайындауға ықпал етеді. Ғылыми зерттеулерде жасанды интеллект әдістері мен алгоритмдерін қолдануға, деректерді талдауға және модельдеуге ерекше назар аударылады. Пәннің мақсаты - жасанды интеллект құралдарын тиімді қолдана отырып, зерттеу қызметін сауатты ұйымдастыруға және кезең-кезеңімен жоспарлауға мүмкіндік беретін іскерлік пен дағдыларды дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
HR-менеджмент психологиясы
Курс персоналды басқарудың әлеуметтік-психологиялық әдістері мен технологияларына бағытталған. Ұйымның өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдеріндегі персоналды басқару ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады. Тарихи тұрғыдан Кадрлық менеджменттің кәсіби мәдениетінің генезисі және HR - менеджмент практикасын анықтайтын заманауи тұжырымдамалар қарастырылады: ұйымды басқару тұжырымдамасы персоналды басқарудың негізі ретінде; Еңбек ресурстарын экономикалық тәсілде пайдалану тұжырымдамасы: тиімділік шарттары және іске асырудағы қиындықтар; персоналды басқару тұжырымдамасы және органикалық тәсілдегі адам ресурстарын басқару тұжырымдамасы. Келесі технологиялар жеке пысықталуда: Кадрлық кеңес беру технологиясы, кәсіби іріктеу және Фирмаішілік оқыту технологиясы, білімді басқару технологиясы, конкурс және бағалау орталықтарының технологиясы, сондай-ақ ұйымдағы персоналды ынталандыру технологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиядағы қазіргі статистика әдістері
«Психологиядағы қазіргі статистика әдістері» пәні зерттеулерде статистиканы қолдану туралы білімді қалыптастырады. Магистранттар статистика әдістерінің ерекшелігі мен мазмұнын, гипотезаларды статистикалық растау стратегиясын және SPSS (demo) қолдану арқылы деректерді статистикалық өңдеу жүргізуді үйренеді, APA баптарының негізінде өзекті критерийлерді талдайды. Курс барысында магистранттар диссертациялық жұмыс үшін статистикалық критерийлерді өз бетінше таңдап, негіздеп, мәліметтерді SPSS-ке дұрыс енгізіп, графикалық нәтижелерді өңдеп, ұсына алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коммуникативтік технологиялар
Бұл пән коммуникация саласында қолданылатын принциптерді, әдістер мен құралдарды, тұлғааралық коммуникация теориясын, өзара әрекеттесу психологиясын, коммуникация және коммуникациялық менеджмент технологияларын зерттейді. Коммуникация ұғымымен, оның техникасымен, формаларымен, стильдерімен, сондай-ақ тиімді және тиімсіз коммуникация процестерімен, қақтығыстармен және оларды басқарумен, халықаралық коммуникациялармен, коммуникация және коммуникациялық менеджмент технологияларымен (маркетинг, жарнама, қоғаммен байланыс және беделді басқаруды қоса алғанда) таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психология аймағындағы ғылыми зерттеу
Қоғамдық дамудың қазіргі деңгейі, мәдени құндылықтар жүйесіндегі және тұлғаны әлеуметтендіру үдерістеріндегі өзгерістер психологиядағы ғылыми міндеттерді шешудің дәстүрлі әдістерінен бас тартуға және әлеуметтік-мәдени тәрбиенің инновациялық технологияларына негізделген әдістерге көшуге мәжбүрлейді. Сондықтан «Психология саласындағы ғылыми зерттеулер» курсы магистранттарда психологиялық құбылыстар мен процестерді ғылыми негіздеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық бизнесті ұйымдастыру
"Психологиялық бизнесті ұйымдастыру" пәні психология, әлеуметтану және экономика тоғысында пайда болды және шағын және орта бизнес өкілдерінің алдында тұрған және кәсіби психологтардың қатысуын талап ететін көптеген мәселелерге жауап болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи психологиялық практиканың мәселелері
«Қазіргі психологиялық практиканың мәселелері» пәні психологиялық көмек саласындағы қазіргі заманғы практиканың өзекті мәселелерін қарастырады. Магистранттар психологиялық тәжірибе мәселелерінің өрісін біледі,олардың ғылыми, дәлелді негізділігін қолдану туралы тұжырымдар мен қорытындылар жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО-дағы психологияны оқытудың заманауи әдістері
"ЖОО-да психологияны оқытудың заманауи әдістері" пәні оқытудың заманауи технологияларын, белсенді әдістерді қолдану мотивациясын, ізденісін, практикасын және рефлексия практикасын қалыптастыратын әдістерді өзектендіреді. Магистранттар белсенді әдістерді үйренеді, оларды студенттерді белсендіру, әдістерді салыстыру, оларды қолдану мүмкіндіктерін талдау және синтездеу үшін қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытудағы акмеологиялық тәсіл
Оқытудағы акмеологиялық тәсіл-бұл тұлғаны дамыту принциптері мен әдістеріне негізделген және онымен білім, Дағдылар мен құзыреттілік саласындағы жеке шыңына (акме) жететін педагогикалық тұжырымдама. Акмеология жеке тұлғаның дамуы мен өзін-өзі дамытуға, оның танымдық, шығармашылық, эмоционалды және әлеуметтік аспектілеріне бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметтегі коучинг
Кәсіби қызметтегі Коучинг жұмыс саласында даму мен жетістікке жетудің әртүрлі аспектілерін зерттейді. Бұл адамдарға кәсіби дағдыларын дамытуға, мақсаттарына жетуге, жұмыс тиімділігін арттыруға және мансаптық өсуге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби қызметтегі психодиагностика
Психодиагностика-бұл адамның психологиялық сипаттамалары мен жағдайларын бағалау мен өлшеудің әдістері мен құралдарын зерттейтін пән. Психодиагностика адамның психологиялық процестері, мінез-құлқы, жеке ерекшеліктері және психикалық жағдайы туралы ақпарат жинау үшін әртүрлі әдістерді, сынақтарды, сауалнамаларды, сұхбаттар мен бақылауларды қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психологиялық коррекция және психотерапия
«Психологиялық коррекция және психотерапия» курсында негізгі назар кеңес беру жағдайын құруға, «кеңесші/психотерапевт – клиент» өзара әрекеттесуін ұйымдастыруға, психолог-консультанттың тұлғалық, теориялық және психотехникалық өзін-өзі анықтауына көңіл бөлінеді; коррекциялау процесінің мазмұны, құрылымы мен динамикасын ашады, психотерапевтік өзара қарым-қатынас тәсілдері пысықталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кадрлық қызметтер жұмысының құқықтық негіздері
"Кадрлық қызмет жұмысының заң негіздері" пәні Құқықтану мен кадрлық менеджменттің түйіскен жерінде орналасқан. Осы салада құзыреттердің болуы мамандарға кадр бөлімшесін тиімді басқаруға да, оның қызметінің кадр бағыты бойынша ұйымды тиімді басқаруға да мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи психотехнологиялар
«Қазіргі психотехнологиялар» пәні психологиялық көмектің қазіргі заманғы тәжірибесін қарастырады (кеңес беру, түзету, коучинг, тренинг, психотерапия). Магистранттар ғылыми-негізделген әдістерді біледі, релевантты технологияларды бөліп, оларды тәжірибеде қолдана алады және өзгерістер үдерісін өз бетінше құрастыра алады, өзін-өзі бағалаудың рефлексивті процестерін құра алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту үрдісін дараландырудың психологиялық негіздері
«Оқыту процесін дараландырудың психологиялық негіздері» пәні оқытудағы дараландырудың мазмұнын, коммуникация техникасын және оқытудағы мазмұнды коучингті анықтайды. Магистранттар жеке оқыту жүйесі үшін студенттермен қарым-қатынас техникасын, даралау процесін құрудың негізгі үрдістерін біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бизнес-қызметті жүргізу саласындағы мәселелерді шешу үшін; бизнесте жеке тұлғаның дамуы және өзін-өзі анықтау мехенизімдерін, сондай-ақ теориялық және эмпирикалық зерттеулерді әзірлеуде өз білімі мен түсінігін кәсіби деңгейде қолдану; қолданбалы зерттеулер жүргізу кезінде өзінің кәсіби қызметінде, сондай-ақ этносаралық өзара әрекет ету тәжірибесінде эксперименттік және кросс-мәдени зерттеулерді ұйымдастыруда зерттелетін саладағы проблемаларды шешу және дәлелдерді қалыптастыру.
- Психологиялық кеңес беруде клиенттің шағымдарын талдауда; бизнес-ортада адамдардың мінез-құлқын талдау және болжау кезінде; басқарушылық шешімдерді қабылдауда басшының қызметін талдау кезінде; оқытудың әдістемелік модельдерін, әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеу және іске асыру кезінде; білім беру процесінде нәтижелерді талдау үшін әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар жасау үшін ақпаратты жинау және түсіндіру.
- Тиісті салада қазақ, орыс және шет тілдерінде берілген күнделікті және кәсіби қарым-қатынастардағы ақпаратты, идеяларды, мәселелер мен шешімдерді анық және біржақты жеткізу, сөйлеу мінез-құлқын жоспарлаудың тәсілдерін таңдау.
- Жеке ерекшеліктерді диагностикалау, психологиялық көмек көрсету және бизнес субъектілерін қолдау; бизнес-ұйымды диагностикалау және дамыту әдістерін меңгеру; деректерді талдауды ескере отырып, заманауи зерттеулерді ұйымдастыру; өз бетінше жұмыс жасау және ғылыми зерттеу мен эксперимент әдістемесін игеру үшін әзірленетін сұрақтар мен мәселелерді шешуде оқыту дағдыларын қолдану.
- Қазіргі психология ғылымдағы негізгі теориялық-әдіснамалық зерттеулердің бағыттарын; психологиядағы математикалық талдау әдістерін пайдалана отырып, қазіргі психологиядағы зерттеулерді құрудың негізгі іргелі тәсілдерін; ғылымға дейінгі, ғылыми және ғылыми танымнан тыс формалар мен әдістерді білу мен түсініктерін көрсету.
- Әртүрлі саладағы ұйымдарда психолог қызметінің ерекшеліктерін; психологиялық қызметте пайдаланылатын негізгі ұғымдар мен санаттардың ерекшеліктерін; ЖОО-да психологиялық және педагогикалық пәндерді оқытудың әдістемелік негіздерін; психологиялық кеңес беру, психотерапия және психокоррекцияда жүзеге асырылатын психологиялық әсер ету техникалары мен заманауи теориялық тәсілдерді интеграциялауда білу мен түсінтерін көрсету.
- Оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын пайдалану.
- Бизнестің ішкі және сыртқы ортасына бағдарлана отырып, кәсіпорындардың ұйымдық құрылымдарын талдауда неғұрлым тиімді құрылым құру жөнінде ұсынымдар жасау үшін өз білімі мен түсінігін кәсіби деңгейде қолдану, зерттелетін саладағы проблемаларды шешу және дәлелдерді қалыптастыру.
- Әрі қарай білім алуды өз бетінше жалғастыру, оқытудың кредиттік технологиясы бойынша білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгеру; күнделікті кәсіптік қызметке және докторантурада білім беруді жалғастыруға қажетті білімді кеңейту және тереңдету.
- Дағдыларды меңгеру: білім алушылардың зерттеу қабілеттерін диагностикалау, академиялық және кәсіби ортада коммуникация стратегиялары мен тетіктерін білуді көрсету.
- Білім беру саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау және жүргізу бойынша терең дағдыларды меңгеру; педагогикалық ғылымның өзекті мәселелерін шешуде ғылыми ізденіс пен эксперимент жүргізудің әдіснамасын игеру, соның ішінде жасанды интеллект құралдарын қолдану арқылы; білім алушылардың ғылыми-зерттеу және ғылыми-шығармашылық қызметін, сондай-ақ олардың жарияланымдық белсенділігін дамыту және қолдау стратегияларын қолдану.