Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 6B01405 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау в Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

  • Емдік дене шынықтыру және массаж

    Пәнді меңгеру мақсаты-студенттердің жалпы жаттығу, сауықтыру, ағзаны нығайту үшін емдік дене шынықтыру және массаж саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар әр түрлі аурулардың алдын алу, аурулармен немесе жарақаттармен байланысты жоғалтқан функцияларын қалпына келтіру.

  • Педагогика
    Несиелер: 5

    ЖОО - ның болашақ мамандарын жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблематикасымен, жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдау, жоспарлау және ұйымдастырудың заманауи технологияларымен, ЖОО-ның білім беру процесінде оқытушы мен студенттің субъективті өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларымен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Таңдап алынған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Таңдап алынған спорт түрінің әдістемесін жетілдіруді меңгеру, таңдап алынған спорт түріндегі негізгі функцияларды орындау кезінде ағзаның функционалдық жүйелерін ескере отырып, техникалық әрекеттерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы және жасқа сай психология
    Несиелер: 5

    Жалпы психологияны оқытудың негізгі мақсаты студенттерді қазіргі психологиялық теориялармен, модельдермен және концепциялармен жалпы адам психикасының қалыптасуы, дамуы және қызмет етуі, оның құрылымдық компоненттерімен, адам тұлғасының дамуы мен қызмет ету заңдылықтарымен, жеке тұлғалық және жеке қасиеттерімен, адамның дамуы мен өмір сүру процесіндегі сапалары мен сипаттамаларымен, тұлға қызметінің құрылымы мен заңдылықтарымен таныстыру болып табылады. Курстың басты міндеті студенттерді білім беру процесін ұйымдастыру кезінде және жалпы психология саласындағы нақты психологиялық зерттеулерді бағалау кезінде алған білімдерін практик��да жүзеге асыруға үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамға қызмет ету
    Несиелер: 1

    Қазақстандық қоғамды жүйелі реформалау тұрғысынан алғанда, әмбебап және ұлттық құндылықтарды біріктіретін қазақ халқының дәстүрлі құндылықтарын қайта қалпына келтіру мәселелері: халыққа қызмет ету мәдениеті, адамгершілік принциптері өзекті болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дінтану
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты: студенттің әлеуметтік білімін қалыптастыру, діни мәдениет пен толеранттылықты қалыптастыру, нарықтық экономикаға және плюралистік демократияға сәйкес келетін ақыл-ой мен құндылық жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ әлеуметтік құбылыстарды, діни қозғалыстар мен топтардың пайда болу сипатын талдауға студенттердің ғылыми көзқарастарын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 2

    қауіпсіздіктің теориялық негіздері тіршілік ету ортасындағы адам; қауіпсіздіктің құқықтық және нормативтік-техникалық негіздері тіршілік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жеңіл атлетикадан спорттық шеберлігін арттыру
    Несиелер: 4

    студенттерді кәсіби, білім беру, коучингке дайындау. теориялық білім, спорт мектептеріндегі кәсіпқойлық, кәсіби дағдылар, педагогикалық дағдылар, клубтар. Пәннің мақсаты - пән, міндеттер;- техника, тактиканың жаттығу тізбегі;- оқытудың дидактикалық принциптері (сыртқы түрі, белсенділігі, қол жетімділігі);- бірыңғай, бөлшектелген Оқу құралдары мен әдістері (сөз, презентация және т.б.); - заманауи білім беру технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Критериалды бағалау технологиялары
    Несиелер: 5

    "Критериалды бағалау технологиялары" курсы - білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың теориясы мен технологиясын, білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың практикалық дағдылары мен дағдыларын білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дәріс курсы тәрбие жұмысының теориялық негіздері мен әдістемелік аспектілерін қамтиды. Оқу құралының ерекшеліктерінің бірі-бұл жұмыс тәрбие практикасында пайда болатын құбылыстардың сыртқы жағын қарастыру ғана емес. Бұл құбылыстардың жеке тұлғаның дамуының психологиялық, философиялық аспектілеріне немесе адамдардың ортақтығына негізделген механизмдерін түсіндіру әрекеті жасалды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Возрастная физиология и школьная гигиена
    Несиелер: 5

    Физиология-біртұтас адам ағзасының ағзалары мен жүйелерінің функциялары туралы, ондағы үдерістер және оның қызметінің механизмдері туралы ғылым. Жас ерекшелік физиологиясы-ағзаның физиологиялық функцияларының қалыптасуы мен дамуының заңдылықтарын, ағзалар мен ағзалар жүйесінің даму заңдылықтарын, оның өсуі мен даму шамасына қарай, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшелігін зерттейтін физиология бөлімі. Жас ерекшелік физиологиясы пәні физиологиялық функциялардың даму ерекшеліктері, олардың қалыптасуы мен реттелуі, ағзаның тіршілік әрекеті және онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде сыртқы ортаға бейімделу механизмдері болып табылады. Бұл жас физиологиясы санитарлық-гигиеналық талаптарды әзірлеу мақсатында гигиена үшін өте маңызды

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 2

    Студенттердің жеке қасиеттерін дамытумен, оқытылатын тіл елінің мәдениетін білумен қатар кәсіби және лингвистикалық білімге негізделген арнайы дағдыларды меңгерумен, кәсіби-бағытталған шетел тілінде тілдесуге үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 2

    оқытудың кәсіби бағыттылығы принципін жүзеге асыруды қамтамасыз ету, студенттердің қызметі саласында тиісті кәсіби қарым-қатынас жасауға қажетті коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    студенттерді теорияның негізгі ережелерімен таныстыру инклюзивті және интеграцияланған оқыту, ұғымдық аппаратпен, ғылыми және әдіснамалық және маңызды әлеуметтік-мәдени оқыту ретінде интеграцияланған оқыту туралы түсінік беру жалпы және арнайы білім беру феномені.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ДШжС педагогикасы
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мамандарды даярлаудағы рөлі мен маңызы "дене шынықтыру және спорт педагогикасы" студенттердің мектепте және спорт базаларында жаттықтырушылық және педагогикалық практикасының мазмұнымен тығыз байланысты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шаңғы спорты оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Шаңғы спорты пәнінің бағдарламасы шаңғы спортының тарихын, шаңғы жолы техникасын, жарыс ережелерін зерделеуді қарастырады.Оқытудың маңызды сәті шаңғы спорты бойынша оқу жұмысын ұйымдастыру, жоспарлау және есепке алуды білу болып табылады. Бұл пәнді оқу студенттердің шаңғы спортының түрлері, әдістері мен әдістемелік тәсілдерін меңгеру болып табылады.Пәннің мақсаты мен міндеттері - студенттердің дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу негіздерін меңгеру, жасы мен дайындығының әр түрлі деңгейде болуы; - шаңғымен және тау-кен техникасының элементтерімен қозғалыс техникасы негіздерін меңгеру; - шаңғы құрал-жабдықтарын дайындау және жабдықтау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру, шаңғымен жүру тәсілдерін үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт гигиенасы
    Несиелер: 5

    "Дене шынықтыру және спорт гигиенасы" пәнін меңгеру мақсаты дене шынықтыру және спорт гигиенасы саласында жүйелендірілген білімді қалыптастыру, дене шынықтыру және спортпен айналысу барысында гигиеналық факторларды қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар профилактикалық медицина саласында білім алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Несиелер: 5

    Дене тәрбиесінің теориясы ғылыми пән ретінде дене тәрбиесінің мәні, оның қызмет етуінің жалпы заңдылықтары және адамдардың жан-жақты үйлесімді дамуы мақсатында бағытталған қолдану туралы ғылыми білім жүйесі болып табылады. Ол адамның физикалық даму заңдылықтарын түсінуде және қоғам тарихы мен мәдениетінің заманауи әдіснамалық негіздерінде құрылған., психология сияқты ғылымдар саласындағы ақпаратты кеңінен қолдана отырып, биомеханика, биохимия, физиология және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Баскетбол оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Курс студентке баскетболды оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша қажетті білім береді. Пәннің мақсаты-баскетболды оқытудың теориясы мен әдістемесі мәселелерін оқып үйрену, техникалық тәсілдер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгеру, баскетболдан жаттықтырушының әр түрлі контингенті бар өз бетінше жұмыс істеу үшін қажетті дағдылар мен біліктерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Волейбол оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Волейболда техника мен тактиканы оқыту, студенттерді оқыту процесінде қолданылатын арнайы білім, дағды мен машықпен қаруландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорт теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Балалардың, жасөспірімдердің, жасөспірімдер мен қыздардың спорттық дайындығының теориясы мен әдістемесі саласында білімді қалыптастыру, жоғары спорттық шеберліктің алдындағы кезеңдерде жас спортшыларды жаттықтыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті
    Несиелер: 5

    Студенттердің нарықтық экономика жағдайында дене шынықтыру-спорт ұйымдарын әлеуметтік басқару теориясының ғылыми негіздерін меңгеру үшін қажетті ғылыми-әдістемелік базаны қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Белсенді ойындар оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    студенттерді дене шынықтыру сабақтарында қозғалмалы ойындар мен ойын жаттығуларын сәтті пайдалануға мүмкіндік беретін білім, білік және дағды кешенімен қамтамасыз ету. Қозғалмалы ойындар тәрбиенің маңызды құралы болып табылады. Қозғалмалы ойындар негізінде физикалық жаттығулар жатыр. Мазмұны мен ойын әрекетінің алуан түрлілігі арқасында олар дене тәрбиесі міндеттерін шешуге ықпал ете отырып, дене мен жеке тұлғаға жан-жақты әсер етеді. Мақсаты-коммуникацияның міндеттері мен шарттарына сәйкес өз ойларын толық және дәл жеткізе білу.; әр түрлі білім беру мекемелерінің дене тәрбиесінің негізгі міндеттерін табысты шешу үшін болашақ мұғалімдерге, жаттықтырушыларға, оқытушыларға қажетті кәсіби дағдылар мен іскерлікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Анатомия, спорттық морфология негіздері
    Несиелер: 5

    Анатомия спорттық морфология негіздерімен адам ағзасының макроскопиялық және микроскопиялық құрылымы, жас ерекшеліктері, конституционалды, динамикалық және спорттық морфология туралы қазіргі мәліметтерді есепке ала отырып құрастырылған.Пәннің міндеттері: - студенттердің диалектика-материалистік дүниетанымын қалыптастыру; - жалпы биологиялық, теориялық және әдістемелік дайындығын кеңейту;- адам ағзасының барлық деңгейлерінде құрылысы туралы терең білім алу; - жас ерекшелік, Конституциялық, спорттық морфологияның негіздерімен, жыныстық диморфизм негіздеріме�� танысу және спортшының денесінің жағдайы мен қозғалыстарын анатомиялық талдау әдісін және морфологиялық зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын үйрету; - сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Туризм оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    туризм жүйесі үшін кадрларды даярлаудың іргелі негізі болып қала беретін рекреациялық география мен туризм географиясы саласындағы барлық жаңа көзқарастар мен жетістіктерді қамтиды. Туризм кешенді көп аспектілі, кеңістіктік және әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретінде жүйелі түрде қарастырылады: дамудың шарттылығы мен алғышарттары, халық шаруашылығы салаларының жүйесіндегі орны мен рөлі, ғылыми-техникалық революция дәуіріндегі даму факторлары мен шарттары, аумақтың рекреациялық қадір-қасиетін бағалау және туристік аудандарды бөлу, туристік өнім өндіру және оны нарықта жылжыту және т. б. негізгі категориялар мен ұғымдар, критерийлер мен әдіст��р. студенттердің туризмнің даму тарихын, спорттық дайындық және жарыстар жүйесінің негіздерін, спорттық жаттығулардың құрылымын, спортшылардың көпжылдық дайындығының негізгі кезеңдері мен кезеңдерін оқып үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Футбол оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Курс бағдарламасы футболды оқытудың теориясы мен әдістемесі мәселелерін, техникалық тәсілдер мен тактикалық іс-әрекеттерді меңгеруді, әр түрлі контингентпен футбол бойынша жаттықтырушының өзіндік жұмысы үшін қажетті дағдылар мен іс-әрекеттерді меңгеруді қарастырады.Студенттердің жұмысы үшін психологиялық бағдарлы негіз құру. Әлеуметтік жұмыс бойынша маманның қызмет құрылымындағы жұмыс кезінде психологияның барлық бағыттарын қолдану ерекшелігін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорт ғимараттары және тренажерлар
    Несиелер: 5

    "Спорт ғимараттары мен тренажерлары" -спортпен айналысуға, сондай-ақ тұрғылықты жері бойынша, өндірісте, емдеу және сауықтыру құрылыстарында, мектепке дейінгі, мектеп құрылыстарында кең спорттық-бұқаралық жұмыстарға арналған спорт ғимараттарын жобалаудың, салудың, жөндеудің және пайдаланудың жалпы негіздерін зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
    Несиелер: 5

    Бұл курс дене шынықтыру бакалаврын дайындау құрылымында базалық болып табылады және жалпы кәсіптік құзыреттілікті қалыптастыратын пәндер модуліне жатады. Оқыту процесінде және денсаулықты қамтамасыз ету факторы ретінде дене шынықтыру-спорт қызметінің базалық түрлерін пайдаланудың теориялық негіздері, жарыс қызметінің ұйымдастырушылық және нормативтік негіздері туралы түсінік жасау үшін қажет, кәсіби білім беру және рекреациялық қызметті жүзеге асыру үшін сабақтар мен спорттық-бұқаралық іс-шараларды жоспарлау және өткізу технологияларын меңгеру. Бұл курс сегіз семестр бойы өткізіледі және келесі бөлімдерден тұрады: жеңіл атлетика, гимнастика, спорттық және қозғалмалы ойындар, жүзу, мұндай бөлімдер бірқатар спорттық ойындар (футбол, теннис, туризм, жергілікті жердегі қозғалмалы ойындар) дене шынықтыру пәніне енгізілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене тәрбиесі және спорт түрлерінің физиологиялық негізі
    Несиелер: 5

    Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері, физиология бөлімінің бірі ретінде ағзалардың функцияларын, ағзалар мен ағзалар жүйелерін, бұлшық ет қызметінің әртүрлі түрлерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін зерттейді. "Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері" курсы практикалық маңызы зор және педагогикалық білім берудің маңызды компоненттерінің бірі болып табылады. Физиологиялық білім педагогқа балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтау жұмыстарына белсенді және саналы түрде қатысу және "дене шынықтыру және рухани күштерді үйлесімді дамытумен мықты жас ұрпақты" тәрбиелеуге оңтайлы жағдай жасау үшін қажет. Балалар мен жасөспірімдердің физиологиялық ерекшеліктерін білу педагогқа оқушылардың ойын және оқу іс-әрекеті барысында барлық оқу-тәрбие және жаттықтырушылық жұмысты тиімді ұйымдастыруға көмектеседі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өзін - өзі тану
    Несиелер: 5

    "Өзін-өзі тану" курсы студенттерге отандық педагогиканың, педагогикалық психология мен дидактиканың жетістіктері туралы негізгі түсінік беру керек. Бакалаврлар педагогикалық процестің теориялық негіздерімен және өзін-өзі тануды оқытудың жалпы әдістемесімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ұлттық спорт түрлері оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    "Оқыту әдістемесімен ұлттық спорт түрлері" дербес болып табылады және спорттың ойын түрлері цикліне кіреді. Пәннің бағдарламасы ұлттық спорт түрлері оқыту әдістемесімен халықтық-ұлттық спорт түрлерін, жарыс ережелерін зерделеуді қарастырады. Оқытудың маңызды сәті ұлттық спорт түрлері бойынша оқу жұмысын ұйымдастыруды, жоспарлауды және есепке алуды білу болып табылады.Қазақ күресі, жудырықтасу, асық, арқан тарту, бәйге және т.б. сияқты. Ұлттық спорт түрлерінің техникасы мен тактикасын оқыту негіздері.Пәннің міндеттері: ұлттық спорт түрлерін оқытудың теориялық негізін және әдістемесін оқып үйрену, жаттықтырушының өзіндік жұмысы үшін қажетті дағдылар мен біліктерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Емдік дене шынықтыру және массаж
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты-студенттердің жалпы жаттығу, сауықтыру, ағзаны нығайту үшін емдік дене шынықтыру және массаж саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар әр түрлі аурулардың алдын алу, аурулармен немесе жарақаттармен байланысты жоғалтқан функцияларын қалпына келтіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнге Теориялық блок, пән тақырыптарын өз бетінше оқу тапсырмалары, өзін-өзі бақылау сұрақтары, аралық бақылау нүктелерінің тізімі кіреді. Жаңа оқу пәнін оқуға кірісе отырып, сіз ұсынылған негізгі және қосымша әдебиеттер тізімін мұқият оқып шығуыңыз керек. Ұсынылған әдебиеттер тізбесінен негізгі ретінде көрсетілген әдебиетке сүйену керек. Әр тақырып бойынша ОӘК-ға оқуға қажетті негізгі ұғымдар мен терминдер, сұрақтар (тақырыпты зерттеу жоспары), сондай-ақ зерттеуге жататын әрбір мәселе бойынша қысқаша ақпарат келтірілген. Тақырып бойынша тезистік ақпараттың болуы сізге оқытушының сабақта Қараған негізгі сәттерді еске алуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үстел теннисіндегі спорттық дайындық процесін басқару
    Несиелер: 5

    Пән үстел теннисіндегі спорттық дайындық процесін басқару және дайындауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорт теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің спорттық туризм туралы түсініктерін қалыптастыру және Қазақстанның туристік құрылымдары қызметінің перспективалы түрлерінің бірі ретінде туризмнің әр түрлерінде белсенді саяхаттарды ұйымдастыру, туризмнің әр түрлерінде белсенді саяхаттарды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауыр атлетиканың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің ерекшелігі негізінде кәсіби қызмет технологиясын меңгеру, күштік спорт түрлерінің негіздерін меңгеру, күштік жаттығулардың кең спектрін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спортшыларды даярлаудағы заманауи инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Спортшыларды даярлаудағы инновациялық процестер мен технологиялардың жалпы сипаттамасын зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорт шеберлігін арттыру
    Несиелер: 5

    салауатты өмір салтының негіздерін қалыптастыру, адам денесін тазалыққа және дұрыс күтуге қажеттілікті дамыту. Пәннің міндеттері: мәдени–гигиеналық дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеңіл аттлетика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 3

    зерттеу барысында алынған құзыреттіліктер: жеңіл атлетика, спорт тарихы, жеңіл атлетиканың түрлі түрлеріне арналған жарыстар ережелері. Білім берудің маңызды аспектісі жеңіл атлетикаға оқытуды ұйымдастыру, жоспарлау және есепке алу болып табылады.Пәннің мақсаты студенттерді жеңіл атлетиканың теориясы мен методологиясы негіздерімен таныстыру;- халықтың әр түрлі топтарының дене тәрбиесі процесінде жеңіл атлетика мен білімді дұрыс таңдау және қолдану үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 3

    Пәннің қысқаша сипатталуы: дене шынықтыру және спорт саласында мамандарды даярлау: бірінші жылы осы пәнді, маманның арбитраж және ұйымдастырушылық гимнастикасы бойынша жаттығуларды, тарихты, терминологияны, оқыту әдістері мен әдістерін, жоспарлау құжаттарын үйрену көп көңіл бөледі. гимнастика нәтижесінде алған білімдері мен дағдыларын ескере отырып, басқа спорттық және педагогикалық пәндер қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Педагогикалық мақсат қою саласындағы білімді, тұтас педагогикалық үдерісті жобасын жүзеге асыру және жобалау дағдысын, гуманизм мен оптимизмге бейім ұлттық құндылықтар жүйесіне қосылған позитивті ойлауға дағдылану

  • Код ON2

    Әлеуметтік, педагогикалық жүйелер саласындағы білімді (жүйелі көзқарас, педагогикадағы жүйелілік принципі), психологиялық– педагогикалық білімді іздеу, формализациялау, құрылымдау және жүйелеу дағдылары мен іскерліктерін меңгеру, педагогикалық қызметті жүйелі ойлауға және тұтас қабылдауға қабілетті болу

  • Код ON3

    Қазақ, орыс, шет тілдерін меңгеру, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық Риторика және конфликтология саласындағы білімді, коммуникация стратегияларын, конструктивті диалог, көпмәдениетті, полиэтикалық және көпконфессиялы қоғамда қарым-қатынас жасай білу, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу

  • Код ON4

    Педагогикалық менеджмент саласындағы білімді, педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық өлшеуіштер мен индикаторлар жүйесін әзірлеу, бақылау – бағалау материалдарын әзірлеу, алынған нәтижелерді түсіндіру, өзін-өзі бағалау мен өзін-өзі бақылауға, әділдік пен объективтілікке ұмтылу

  • Код ON5

    Педагогикалық интеграция теориясы саласындағы білім, педагогикалық міндеттерді шешуде түрлі пәндік салалардан білімді интеграциялау, педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу

  • Код ON6

    Педагогикалық ойды, педагогикалық бақылау және оқыту сапасын бақылау әдістерін, өзекті дидактикалық технологияларды дамытуға қабілетті; дене шынықтыру саласындағы негізгі оқу-жаттығуларды практикада қолданады; білім алушыларда әлеуметтік жеке қасиеттерді: мақсаткерлік, ұйымшылдық, еңбексүйгіштік, жауапкершілік, азаматтық, коммуникативтік, төзімділік тәрбиелеуге қабілетті; оқу жоспарлары мен нақты сабақтардың бағдарламаларын әзірлей алады; өз бетінше оқу бағдарламаларын жүргізеді.

  • Код ON7

    Спорттық жаттығу теориясының қалыптасу тарихы мен эволюциясын, таңдаған спорт түріндегі жаттығудың медикобиологиялық және психологиялық негіздері мен технологиясын, дене шынықтыру және спорт саласындағы қызметтің санитарлық-гигиеналық негіздерін түсінеді; балалар мен жастардың таңдаған спорт түрімен айналысуға уәждемесін қалыптастыруға, спортпен шұғылданушылардың адал бәсекелестігінің моральдық принциптерін тәрбиелеуге қабілетті

  • Код ON8

    Тұлғаның жеке басын қалыптастыруға, шұғылданушыларды жалпыадамзаттық құндылықтарға тартуға қабілетті; - коммуникативтік және ұйымдастырушылық қабілеттерін пайдалана отырып, рекреациялық қызметке қатысуға қабілетті;-шұғылданушылардың ерекшеліктерін, сондай-ақ гигиеналық және табиғи-орта факторларын ескере отырып

  • Код ON9

    Жоспарлауға және есеп құжаттарын құрастыруға және ұйымдастыруға өткізу қабілеті; - дене шынықтыру саласындағы мемлекеттік және қоғамдық басқару органдарының құжаттарын іс жүзінде қолдана алады; - жедел жұмыс жоспарларын жасай алады және олардың бастапқы құрылымдық бөлімшелерде іске асырылуын қамтамасыз ете алады; дене шынықтыру саласындағы есеп пен есептіліктің жеке қаржылық құжаттарын құрастыра алады,

  • Код ON10

    Дене шынықтыру және спорт жетістіктері туралы ақпаратты жинау, қорыту және пайдалану әдістері мен құралдарын, халықты спорттық-құқықтық қызметпен айналысуға тарту бойынша үгіт-насихат жұмыстарының тәсілдерін меңгерген; дене шынықтыру және спорт саласында жинақталған рухани құндылықтарды, патриотизмді тәрбиелеу, девиантты мінез-құлықтың алдын алу, салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін шұғылданушылардың жеке басының ерекшеліктері туралы алған білімдерін, салауатты өмір салтын қалыптастыру, дене шынықтыру және спорт саласындағы тұрақты сабақтарға; қарым - қатынас тәсілдерін меңгерген және оларды шұғылданушылар ұжымымен және әр индивидууммен

Top