Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01410 Музыкалық білім (қос дипломдық) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты қазіргі ғылыми-практикалық деңгейде педагогикалық қызмет саласындағы әлеуметтік маңызды міндеттерді шығармашылық және жоғары кәсіби шеше алатын, көпмәдениетті, коммуникативтілікті меңгерген музыкалық білім беру жүйесінің жоғары білікті педагог кадрларын даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
2 Оқу жылы
Латын әліпбилі қазақ жазуы
Мектеп педагогикасы
Ұлттық тәрбие
Қазақ және әлемдік орыс музыкасының тарихы
Педагогикалық өлшемдер
Негізгі музыкалық аспап
Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы
Экономика және бизнес негіздері
Қазақ және әлемдік орыс музыкасының тарихы
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы
Оқу практикасы
-
3 Оқу жылы
Қосымша музыкалық аспап
Музыка пәнді оқыту әдістемесі
Негізгі музыкалық аспап
Негізгі музыкалық аспап
Қазақ (орыс) тілі (В2)
Негізгі музыкалық аспап
Инклюзивті білім беру
Музыкалық білім берудің педагогикасы мен психологиясының негіздері
Негізгі музыкалық аспап
Синтезаторда ойнау негіздері
Негізгі музыкалық аспап
Фольклорлық-камералық ансамбль
Музыкалық білім берудің педагогикасы мен психологиясының негіздері
Ілгермелі шетел тілі
Арт білім беру
Музыкалық шығарманың талдау мен интерпретациясы
-
4 Оқу жылы
Академиялық және эстрадалық вокал
Хор дирижерлау
Синтезаторда ойнау негіздері
Академиялық және эстрадалық вокал
Фольклорлық-камералық ансамбль
Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
Хор дирижерлау
Академиялық және эстрадалық вокал
Хор дирижерлау
Хор дирижерлау
Концертмейстерлік класы
Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
Академиялық және эстрадалық вокал
Музыкалық білім берудегі жобалық жұмыстар
Оркестр класы
Өндірістік (Педагогикалық) практика
Инструментовканың және аранжировкалардың негіздері
Оқыту нәтижелері
- мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын, кәсіби этика принциптерін түсінеді, педагогикалық қызметте пәндік саланы, педагогикалық өлшемдерді, білім беру жүйесінің даму үрдістерін, нормативтік құқықтық актілерді және электрондық құжаттарды жүргізу негіздерін қолдануды біледі;
- білім беру процесінің барлық субъектілерінің (педагог, білім алушылар мен олардың ата-аналарының) қызметін талдай алады, өзгермелі әлеуметтік және экономикалық жағдайларда өмір сүруге дайын, сыни ойлаумен, зияткерлік, дене бітімі және рухани дамыған тұлғаны тәрбиелеуге мақсатты орната отырып, оқу-тәрбие процесін моделдей алады;
- инклюзивті білім берудің психологиялық, психофизиологиялық дамуы мен құндылығының жалпы, өзіндік және жеке ерекшеліктерін есепке алу құралдарын пайдалана алады, әртүрлі жас деңгейіндегі мінез-құлықты және қызметті реттеу ерекшеліктерін біледі;
- психологиялық және педагогикалық зерттеулер әдістерін меңгерген, өнім, гипотеза, құбылыстар мен оқиғаларды жүйелі түсіндіру үшін әртүрлі көздерден алынған ақпаратты талдайды, синтездейді, шығармашылықпен түрлендіреді, педагогикалық қызметке шығармашылық, зерттеу тәсілін көрсетеді;
- музыкалық-орындаушылық және оның аралас (негізгі музыкалық аспап, фольклорлық аспап, оркестр, хор сыныбы, вокал) пәндерінің теориялық және зерттеу негіздерін, оларды оқыту технологиясын қолдана алады, оқушылардың пәндік шеберлігі мен дағдыларын қалыптастыру әдістерін меңгерген, музыкаға қызығушылықты қалыптастыру және күнделікті өмірде музыкалық қызмет және оның аралас пәндері саласында білімді қолдану тәсілдерін меңгереді;
- Музыкалық білім беру саласында ғылыми-зерттеу, жобалау қызметін ұйымдастыру және зерттеу міндеттерін қою дағдыларын меңгереді (зертханалық-практикалық, демонстрациялық, компьютерлік және басқа да сапалы және сандық зерттеу түрлері));
- этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды және қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық тәрбиенің заңдылықтары мен принциптерін ескере отырып, көпмәдени ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгерген;
- кәсіптік міндеттерді шешуде пәнаралық және ведомствоаралық өзара іс-қимылға қатысуға қабілетті, білім алушыларды өзгермелі еңбек нарығына бейімдеу үшін қажетті құзыреттілікті дамыту үшін оқуға және ұтқырлыққа қабілетті.