Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01403 Бейнелеу өнері және сызу в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогикалық және көркемдік-шығармашылық салада сұранысқа ие болуға мүмкіндік беретін әлеуметтік және кәсіби құзыреттерді игеруде жеке қажеттіліктерге қанағаттандыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жас ерекшелік психологиясы және физиология
Елбасы тағылымы
Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім негіздері
Бейнелеу сауаттылығы
Сурет және кескіндеме техникасы
Графика
Кескіндемедегі колорит
Педагогика
-
2 Оқу жылы
Академиялық сурет
Реалистік кескіндеме
Суреттің техникалары және материалдары
Түстану және композиция
Кескіндеме бейнелеудің техникасы
Абай әлемі. Жаңа қазақ жазуы
Академиялық кескіндеме
Инклюзивті білім беру
Графикалық бейнелеудің техникалары
Арнайы сурет
Арнай кескіндеме
Қазақстан бейнелеу өнерінің тарихы
Ою-өрнек тарихы
Бейнелеу өнері тарихы мен теориясы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
-
3 Оқу жылы
Сурет І
Сызу негіздері және перспектива
Майлы бояу кескіндемес
Сәндік кескіндеме
Инженерлік графика
Жаңартылған білім беру бағдарламасының және критериалды бағалау технологиясы
Сызу және сызба геометриясы
Бейнелеу өнері және көркем еңбек пәнін оқыту әдістемесі
Графика техникасы
Композиция шешімінің әдістемесі
Кескіндеме І
Графикалық материалдар технологиясы
Сәндік композиция
Пластикалық анатомия және мүсін
Шығармашылық натюрморт
Кәсіпті оқыту әдістемесі
Машинақұрлыстық өндірістің технологиялық процестері
Машинажүргізу негіздерінің теориясы
Сызуды оқыту әдістемесі
Тамақтану және үй мәдениеті
Көркем еңбек сабақтарындағы жаңа технологиялар
Киім бөлшекті құрастыру
Электротехника, электроника және автоматика негіздері
Тігін ісі, киім құрастыру және модельдеу
Шрифт
Сурет ІІ
Тігін істері технологиясы
-
4 Оқу жылы
Дизайн нысандарын макеттеу
Кестелеу
Портреттік кескіндеме
Қазақстан сәндік қолданбалы өнері
Кескіндеме ІІ
Эргономика және интерьер дизайны
Дәстүрлі материалдарды өңдеу технологиясы (Киіз басу, ши тоқу, және тоқыма)
Тағам дайындау технологиясы
Кескіндемелік материалдардың техникасы мен технологиясы
Жобалық шығармашылық технологиялар
Табиғи материалдарды көркем өңдеу
Теріні көркем өңдеу
Текстиль материалдарын көркем өңдеу
Компьютерлік графика
Өнеркәсіптік бұйымдарды компьютерлік жобалау
Матаны көркем өңдеу (кесте, батик, гобелен)
Ландшафты дизайн
Ағашты көркемдеп өңдеу
Дизайн нысандарын көркем безендіру
Оқыту нәтижелері
- Гуманитарлық ғылымдар саласында базалық білімдерді меңгере отырып, оларды кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында, сондай-ақ қоғамдық-саяси өмірде қолдану.
- Мектеп жасындағы балалардың мақсатты тілдерде коммуникацияға бейімделуі үшін жағдай жасайды: қазақ тілінде Т2, орыс тілінде Т2, ағылшын тілінде Т3. Білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін іске асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамытуға ықпал етеді.
- Білім алушылардың жеке ерекшеліктерін есепке алуға бағытталған белгілі педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, берілген оқу мақсаттарына сәйкес оқу қызметінің шарттарын құрастырады. Білім алушылардың жеке ерекшеліктерін есепке алуға бағытталған белгілі педагогикалық технологияларды қолданады.
- Заттың көлемі мен акварель бояуларымен жұмыс істеу тәсілдері негізінде жатқан жалпақ, екі өлшемді және үш өлшемді шамалардың өзара байланысын, пішін құрылымын, моделін конструктивтік талдау принциптерін меңгерген. Нысанның орналасуын анықтайды және пішімде суретті сауатты ұйымдастырады.
- Табиғи белгілері мен сапаларын сақтай отырып, бөлшектер мен бейнені жалпылаудың әртүрлі құралдарын, сурет пен кескіндеме негізгі мәнерлі құралдарын пайдалануды меңгереді. Визуалды көркем бейненің ерекшеліктерін түсінеді, оны құру процесін біледі және сезінеді, өнер туындыларын сипаттай алады. Оқушылармен бірге бейнелеу өнері туындыларын және оқушылардың орындаған жұмыстарын талдайды.
- Оқытудың инновациялық формалары мен әдістерін, оқыту стратегиясын қолданады, берілген оқу мақсаттарына сәйкес оқу материалдарын әзірлейді, пәнаралық байланысты пайдалана отырып оқу процесін құрастырады. Оқушылардың бейнелеу өнері құндылықтарын меңгеру процесіне басшылық ету және өнермен үнемі қарым-қатынас жасау қажеттілігінің деңгейіне дейін қызығушылығын дамыту, эстетикалық тәрбие мен көркемдік білім берудің әлемдік және отандық тәжірибесін біледі.
- Сызбаларды орындау стандарттары мен ережелерін қолданады, Сызба геометриясы мен инженерлік графика саласындағы білімді, іскерлікті және дағдыларды қолданады. Табиғатқа саналы түрде берілген көркем түрде сәйкес көркемдік түрлендіре отырып, бөлшектердің өңдеулерін жалпы, бейненің бүтіндігін жоғалтпай, үнемі табиғатпен салыстыра отырып, оны қорытып, онда ең бастысы, елеулі және екінші дәрежелі, кездейсоқ таңдап алады.
- Тәжірибеде электротехника заңдарын қолданады, әртүрлі физикалық табиғи құрылғыларда құбылыстар мен процестердің физикалық мәнін анықтайды және оларға қатысты қарапайым техникалық есептерді орындайды
- Салауатты өмір салтының талаптарына сай болу тұрғысынан өзінің рационын және тамақтану режимін бағалайды.
- Көркемдік немесе өнеркәсіптік объектілерді әзірлеуге эстетикалық құндылығы бар көркем-өнеркәсіптік бұйымдарды жобалайды. Адамды құру дағдыларын меңгерген. Кескіндеме әдістері мен тәсілдерін "өңдеу"табиғатын пайдаланады және белгілі бір көркемдік бейнені жасайды.
- Білім алушылардың лингвистикалық қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, оқу сабақтарын құрастырады, оқытудың жаңа технологияларын, оның ішінде АКТ қолдануды және орта білім берудің барлық сатыларын оқытудың ықпалдастығы мен сабақтастығын ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды, зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-техникалық ақпаратты талдайды және қорытады.
- Ғылыми әдебиеттермен жұмыс істейді,зерттеу тақырыбы бойынша эксперимент жүргізу тәсілдерін меңгерген, кәсіби қызметтің ерекшелігін түсінеді.