Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01403 Бейнелеу өнері және сызу в Шымкент университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 1.Бейнелеу өнерін оқыту арқылы тұлғаға эстетикалық тәрбие беру, шығармашылық қабілеті мен іскерлік дағдылары қалыптасқан, рухани дамуы адамгершілік қасиеттерімен анықталатын жеке тұлғаны қалыптастыру. 2.Көркем педагогикалық өзекті мәселелерді шешу, бейнелеу өнерін жаңаша оқытудың жолдарын қарастырып, әдістемесін құрастыру. 3.Бейнелеу өнері мұғалімінің көркем-шығармашылық қызметі: кескіндеме, графика, мүсін, сәндік - қолданбалы өнері салалары бойынша көркем шығармаларды жасай алатын жауапкершілігі мол болуы қажет.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Шымкент университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мүсін және адамның пластикалық анатомиясы
Сызба геометрия және перспектива
Көркем шығармаларын талдау
Оқу практикасы
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Имиджелогия
Жеке жетістіктер негіздері
Кәсіпкерлік дағдылар
Станокты кескіндеме
Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
-
2 Оқу жылы
Педагогикалық практика (үзіліссіз)
Арнайы сурет
Анатомиялық сурет
Композиция
Акедемиялық сурет
Педагогика
Білім беру менеджменті
Академиялық кескіндеме
Бағалаудың критериалды технологиялары
Арнайы кескіндеме
Анатомиялық кескіндеме
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
-
3 Оқу жылы
Мектепті көркем безендіру
Бұйымдарды көркемдеп сәндеу
Түр түстану
Материалдарды көркемдеп өңдеу
Сәнді қолданбалы өнер негіздері
Дизайн және технология негіздері
Өндірістік дизайн
Ұлттық киім тарихы
Графика үйірмесінің жұмысын ұйымдастыру
Киім дизайны мәдениетінің тарихы
Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім беру
Костюм тарихы
ЖиҺаз дизайны
Заманауи Қазақстан суретшілерінің шығармашылығы
Шрифт
Сызуды оқыту әдістемесі
Гобелен
Визуалды өнер
Сызу негіздері
Қазақстан қолөнер шеберлерінің шығармашылығы
Станокты графикасы
Кіші декоративті пластика
-
4 Оқу жылы
Өндірістік (кәсіби)/дипломалды практика
Кітап дизайны креативті жобалау объектісі ретінде
Бұлшық ет сурет анатомиясы
Бейнелеу өнерінің арнайы бөлмелерін көрнекілік жабдықтармен безендіру
Сүйектің құрылысы тарихи таным теориясы
Анатомия
Жарнама дизайн
Жарық түсіру өнері
Бейнелеу өнері бойынша дидактикалық материалдар дайындау
Графикалық композиция
Портреттік сурет
Монтаж
Шрифт
Операторлық жұмыс ерекшеліктері
Расскадровка
Кітап графикасы
Анимация
Кейіпкер дизайны
Портреттік кескіндеме
Үйірме жұмысын ұйымдастыру әдістемесі
Бейнелеу өнері сабақтарында ойын тапсырмаларын пайдалана білуге дайындау әдістемесі
Қол өнер негіздері
Компьютерлік графика
Графикалық дизайн
Компьютерлік дизайн
Оқыту нәтижелері
- Мектеп жасындағы балалардың шығармашылық және сыни ойларын дамытуға арналған сабақтарды ұйымдастыру және мәселелерді шешу үшін логикалық және сыни ойлауды қолдану;
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинақтауды және түсіндіруді жүзеге асыру. Грамматикалық білімдер жүйесін, белгілі бір тілде ниет білдірудің прагматикалық құралдарын жеткілікті көлемде түсіну негізінде лингвистикалық және сөйлеу ресурстарын дұрыс пайдалана білу. Бейнелеу пәні мамандығының оқу-практикалық маңыздылығын түсіну, кәсіби этика қағидаттарын сақтау, кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану
- Әлеуметтік және өндірістік салаларда болып жатқан барлық құбылыстарға жеке баға беру. Қазақстанның казіргі заманғы оқиғаларының себептері мен салдарын талда үшін тарихи сипаттау әдістері мен тәсілдерін қолдана білу. Әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психологияның базалық білімі негізінде түрлі тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым- қатынас салаларындағы жағдайларға баға беру. Жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін таныту. Байланысқа қатысушылардың іс – әрекеттеріне баға беру. Ұлттық мәдениеттің құндылығын тану, тарихи мұраны және мәдени дәстүрді құрметтеу және сақтау қабілеттіліктерін ұлғайту, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғыну. Өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту. Өзін – өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойына жеке білім беру тракториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстану. Интеллектуалдық, моральдық - адамгершілік, коммуникативтік, ұйымдастырушылық - басқару шылық дағдыларын дамыту.
- Бейнелеу өнері және сызу саласындағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсету. Ғылыми және философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми тұрғыда түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білу арқылы қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындыққа баға беру. Мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұнын және ерекшеліктерін интерпрециялау. Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшеліктерін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсете білу. Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынастық мәселелерді шешуде бейнелеу өнерінен шығармашылық қабілеттерін пайдалана отырып жаңа білімдерді өз бетінше қолдану
- Жеке іс – әрекеттерінде түрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды; интернет – ресурстары, ақпаратты іздеу, сақтау,өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтерді қолдана білу. Коммуникативтілік таныту: кәсіби қызметінде білім алушы әріптестерімен, ата-аналармен диалог жүргізу, әлеуметтік серіктестерімен ынтымақтастық қарым-қатынаста болу, командада жұмыс істей білу
- Бейнелеу өнері және сызу саладағы одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары. Өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту. Заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып жаңа білімдерді өз бетінше қолдану
- Бейнелеу өнері және сызу түрлерінің күрделі құрылымдарын ажыратып, кескіндеменің теориялық және практикалық негізінде жасалуын білу; Қазақстандық қоғамның іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын пайдалану
- Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелері шешу. Өзінің тұлғалық даму мақсаттарын қалыптастыруға және шынайы бағалауға қабілетті, сондай-ақ, оқушылардың зияткерлік даму деңгейін кеңейту
- Білім алушының тәрбиелік және тұлғалық рухани-адами міндеттерін дамыту. Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік ( кәсіби) қарым-қатынас мәселерін шешу мақсатында қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым- қатынас жасай білу.
- Білім алушыларды әлеуметтендіру мен кәсіби өзін-өзі анықтау үдерісінде педагогикалық сүйемелдеуді іске асыра білу
- Бейнелеу өнері және сызу саласындағы фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну. Бейнелеу өнері және сызу саладағы оқу – практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану. Әлемде танылған әлеуметтік – гуманитарлық ғылымдар саласындағы пәнді практикада қолдана білу. Талдаудың әдіснамасын талдау. Оқу-тәрбие үдерісінде, сабақтан тыс іс-әрекеттерде оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етуге дайындай білу
- Білім беру үдерісінің ерекшелігін, тәрбие міндеттерін және тұлғаның дамуын ескере отырып заманауи педагогикалық технологиялар дайындай білу. Осы ғылымдардағы білімді интеграциялық процестердің қазіргі заманғы өнімі ретінде синтездеу. Нақты ғылымды, сондай – ақ бүкіл әлеуметтік – саяси кластерді зерттеуге арналған ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана білу. Зерттеудің нәтижелерін жинақтай білу. Жаңа білімді синтездеу және оны гуманитарлық әлеуметтік маңызды өнімдер түрінде ұсыну
- Ғылыми - зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты білу және оларды оқытылатын салада қолдану. Жеделдетілген оқу мерзімімен қысқартылған білім беру бағдарламалары бойынша оқыту үшін техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі немесе жоғары білім негізінде түскен студенттерге кредиттердің саны мен орта білімнен кейінгі білім беру бағдарламасының қажетті көлемін орта білімнен кейінгі білім беру ұйымы алдыңғы білім беру деңгейінің бейінінің және қол жеткізілген оқыту нәтижелерінің сәйкестігін ескере отырып дербес айқындайды.
- Жоғары білімнің білім беру бағдарламасы бойынша оқуын аяқтаған және қорытынды аттестаттаудан табысты өткен тұлғаларға «бакалавр» дәрежесі және (немесе) тиісті біліктілік беріледі және жоғары білім туралы диплом қосымшасымен (транскрипт) бірге тегін беріледі