6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі в Сулейман Демирел атындағы университет
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты шет тілдерін оқытудың заманауи әдістерін, педагогиканы, психологияны және адам дамуын, жас және мектеп гигиенасын оқытудың терең білімі бар жоғары білікті мамандарды дайындау болып табылады. Бұл бағдарламаның түлектері мәдениетаралық қарым-қатынас құралдарының бірі ретінде шет тілін оқытудың оқу үрдісін ұйымдастырудың әдіснамалық әдістерінде практикалық дағдыларға ие болуы тиіс.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Сулейман Демирел атындағы университет
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
-
Тыңдау және сөйлеу (Ағылшын) (В1)
Несиелер: 5Курсты аяқтағаннан кейін студент мынаны істей алуы керек: - сөйлеу өндірісінің негізгі ұғымдарын түсіндіріңіз - ағылшынша емле мен айтылымға қатысты артикуляция мен аббревиатураны түсіндіріңіз; - халықаралық фонетикалық алфавитті қолдана отырып, ағылшынша сөйлемдерді аудару
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Сыныптан тыс оқу (Ағылшын) (B1)
Несиелер: 5Курсты аяқтағаннан кейін студент мынаны істей алуы керек: - В1 деңгейіндегі көркем мәтінді түсіну; - Контексті қолдана отырып, белгісіз сөздердің мағынасын тап және түсін; - әдеби шығарманы ауызша және жазбаша түрде тұжырымдап, олардың көзқарастары мен талдауын; - Оқу шеңберлеріндегі тапсырмаларды жауапкершілікпен және шығармашылықпен орындау
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Эссе түрлері
Несиелер: 5Курс соңында студенттер мыналарды істей білуі керек: • әр түрлі стильде эссе жазу (баяндау, сипаттау, түсіндіру, сендіру) • әр түрлі мақсаттар мен көрермендерге жазу • эссе жазу кезінде мәтінді бірізділікке, дәйектілікке, сауаттылыққа үйрету. Жазбаша тапсырмаларда мәтінді өңдеудің қажетті дағдыларын көрсету
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогика
Несиелер: 5Педагогика» пәнінің негізгі мақсаты студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзіреттілік деңгейін көтеру, тұлғаның жеке ерекшеліктері туралы білімін және кәсіби қызметін игеру мен жүзеге асырудың факторы ретінде біртұтас идеясын қалыптастыру, оқу дағдыларын, ақыл-ой жұмысының мәдениетін, өзін-өзі тәрбиелеу; педагогикалық білімге негізделген тиімді шешім қабылдау қабілеті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 5Курс студенттермен келесі практикалық жұмыстарды қамтиды: психологиялық-педагогикалық әдебиеттерді оқу; үздіксіз оқу практикасы процесінде студенттермен жүргізілетін сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын бақылау және талдау; сабақтан тыс тәрбие жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша өзіндік жұмыс; оқу тобындағы жүргізіліп жатқан іс-әрекеттерді талдау және қарсы алу және т.б.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Шетел тілі (екінші) -1 (A1-A2): Корей тілі
Несиелер: 5Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну; - сөйлеу мен жазуда тиісті лексиканы қолданыңыз
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі (В2) - 1
Несиелер: 5Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылу мен дұрыс екпін түсіріпн өздігінен сөйлеу; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - серіктесіңізді ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, олардың көзқарастарын қорғауға сендіру; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - дыбыстық материалды шынайы фондық шуылмен түсіну; - бай лексиканы қолдана білу;
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Шетел тілі (екінші) -1 (A1-A2): Француз тілі
Несиелер: 5Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну; - сөйлеу мен жазуда тиісті лексиканы қолданыңыз
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Оқу тәжірибесі (бағдарлау)
Несиелер: 1Студент практикалық іс-әрекетте кәсіби құзіреттілікті (ұйымдастырушылық, коммуникативті, сындарлы, қолданбалы, өзін-өзі тәрбиелеу, пәндік және т.б.) көрсете білуі керек; оқытудың заманауи стратегияларын (технологияларын) қолдану: ақпараттық және коммуникациялық, критериалды бағалау, сыни тұрғыдан ойлау. Сонымен қатар, оқушы оқытуға шығармашылық, зерттеушілік көзқарас танытуы керек.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Шетел тілі (екінші) -1 (A1-A2): Неміс тілі
Несиелер: 5Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну; - сөйлеу мен жазуда тиісті лексиканы қолданыңыз
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Шетел тілі (екінші) -1 (A1-A2): Қытай тілі
Несиелер: 5Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну; - сөйлеу мен жазуда тиісті лексиканы қолданыңыз
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Академиялық жазу (B2)
Несиелер: 5Академиялық жазу стандартты ағылшын тілінің негіздеріне назар аударады. Студенттер академиялық мәтіндер, баяндамалар және эссе жазуды машықтайды. Дәлелдер мен қарсы көрсетілімдерді әзірлеуге, оларды қолдау үшін тиісті мәтіндік дәлелдерді қолдануға баса назар аударылатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Шет тілін оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Осы курсты аяқтағаннан кейін студенттер: - курста оқыту мен оқуға сыни тұрғыдан байланыстыра білу және оларды қазақтың білім беру мазмұнымен байланыстыру қабілетін көрсету; - заманауи тілді бағалаудың әр түрлі формалары мен қағидалары туралы практикалық білімдерін көрсету; - шет тілін оқытудағы әдістемелік тәсілдер мен технологияны қолдану арасындағы байланысты түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Шетел тілі (екінші) -1 (A1-A2): Түрік тілі
Несиелер: 5«Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну; - сөйлеу мен жазуда тиісті лексиканы қолданыңыз ».
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Екінші шетел тілі(3)- Неміс тілі (А1-A2)
Несиелер: 5Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну; - ауызша және жазбаша тілде тиісті сөздік қорын қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Екінші шетел тілі(3)- Түрік тілі (А1-A2)
Несиелер: 5Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну; - ауызша және жазбаша тілде тиісті сөздік қорын қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Екінші шетел тілі(3)- Қытай тілі (А1-A2)
Несиелер: 5Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну; - ауызша және жазбаша тілде тиісті сөздік қорын қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Екінші шетел тілі(3)- Француз тілі (А1-A2)
Несиелер: 5«Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну; - ауызша және жазбаша тілде тиісті сөздік қорын қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі (B2)-2
Несиелер: 5Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылу мен дұрыс екпін түсіріпн өздігінен сөйлеу; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - серіктесіңізді ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, олардың көзқарастарын қорғауға сендіру; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - дыбыстық материалды шынайы фондық шуылмен түсіну; - бай лексиканы қолдана білу;
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Екінші шетел тілі(3)- Корей тілі (А1-A2)
Несиелер: 5Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну; - ауызша және жазбаша тілде тиісті сөздік қорын қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Британдық және Американдық әдебиеттің басты туындылары
Несиелер: 5Курстың міндеттері - студенттердің әдебиетті талдау саласындағы білім, дағды тұрғысынан құзіреттілігін қалыптастыру. Мәтінді талдауда тіл білімінің, әдебиеттің, поэтиканың, стилистиканың заманауи жетістіктеріне негізделген түсіндіру әдістері қолданылады. Курстың соңында студенттер: мәтіндегі негізгі идеяларды анықтау; негізгі идеяны көмекші бөліктерден ажырата білу; фактіні пікірден ажырату; мәтіндегі ақпараттарға сүйене отырып, қорытындылар мен болжамдар жасау; таныс емес сөздердің мағыналарын көрсету; автордың мақсаты мен реңін анықтаңыз
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Қолданбалы лингвистика сұрақтары
Несиелер: 5Қолданбалы лингвистиканың шолуы дегеніміз - зерттеуге негізделген лингвистикалық теорияны, практика мен әдістемені лингвистикалық мәселелерді немесе мәселелерді шешу үшін қолдану. Қызығушылық танытатын негізгі бағыттар: психолингвистика, социолингвистика, екінші тілдік дағдылар (SLA), оқу жоспары мен курсты дамыту, дискурсты талдау және бағалау
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Білім беру психологиясы
Несиелер: 5Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер: - студенттердің өзін-өзі бағалауы, мотивациясы және оқу стилін дамыту үшін психологияның маңыздылығын талқылау. - Оқу процесіне әсер ететін танымдық, мінез-құлық және гуманистік теоретиктер сияқты әртүрлі факторларды салыстырыңыз және салыстырыңыз. - сабақ теориялары мен үлгілерін сабақтағы жағдайларға қолдана білу.
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Екінші шетел тілі(4)- Француз тілі (A2-B1)
Несиелер: 5Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Екінші шетел тілі(4)- Корей тілі (A2-B1)
Несиелер: 5Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну;
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Шешендік өнер
Несиелер: 5Бұл курста көпшілік алдында сөйлеудің негізгі принциптері, аудармашы мен аудармашының қызметі әр түрлі салаларда қажет болғандықтан, курс студенттердің арнайы лексика мен терминологияны бірқатар пәндер бойынша білімдерін жетілдіруі керек. Студенттер көпшілік алдында сөйлеу жағдайында психологиялық күйзелісті жеңуге арналған кейбір жаттығуларды біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Екінші шетел тілі(4)- Қытай тілі (A2-B1)
Несиелер: 5Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Екінші шетел тілі(4)- Түрік тілі (A2-B1)
Несиелер: 5Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Білім берудегі инновациялық трендтер
Несиелер: 5Курстың соңында студенттер мынаны білуі керек: - ЭЛТ-да қолданылатын әдіснамалар мен әдістерге негізделген теориялық принциптер мен тұжырымдамалар - CLIL әдістемесі және 5-C принциптері; - жобаларды әзірлеу және басқару үшін жобалау жұмыстарының негіздері; - EFL сабағында тиімді оқытуды талдау және бағалау үшін қажет практикалық дағдылар. Курстың соңында студенттер мыналарды істей алады: - сабақтың тиімді өткізілуін талдау және бағалау үшін қажетті критерийлер мен практикалық дағдылардың тізімін құрастыру; - тіл үйрену мен қарым-қатынас жасаудың әртүрлі стратегияларын қолдану; - оқыту мен оқу тәжірибесін сыни тұрғыдан көрсете білу «
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Сыни тұрғыдан ойлау
Несиелер: 5Курс академиялық және кәсіби ортада оқырман және жазушы ретінде тәжірибе мен сенімділікті алуға арналған. Қатысушылар университетте және кәсіби өмірде ойдағыдай оқу үшін қажет ойлау процестерін, дәлелдеу әдістерін және стилистикалық стратегияларды қолдануды қажет ететін қысқа мақалалар сериясын құрастыруы керек.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
TESOL мамандығына кіріспе (В2-С1)
Несиелер: 5Курстың соңында студенттер: - TESOL терминдерін және олардың дұрыс қолданылуын білу; - TDT емтиханының 3 модулінің мазмұнын білу (ағылшын тілі мұғалімдері үшін), оны сәтті аяқтау үшін; - сабақ жоспарын құра білу; - ағылшын тілі сабағына қажетті материалдарды таңдай білу
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Академиялық мақсатқа арналған ағылшын тіл
Несиелер: 5Курстың мақсаты - студенттерді академиялық қоғамдастықпен ағылшын тіліндегі жазбаша мәтіндердің конвенциялары туралы хабардарлық, практика және ойлау қабілетін арттыру арқылы таныстыру. Курс нақты жазуды үйретуді қажет етеді, бұл жоғары деңгейдегі ойлау қабілеттерін көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Екінші шетел тілі(4)- Неміс тілі (A2-B1)
Несиелер: 5Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну;
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Екінші шетел тілі(6)- Қытай тілі (A2-B1)
Несиелер: 5Курс шет тілдерін оқыту әдістемесінің соңғы тенденциялары туралы теориялық және практикалық білім береді. Теориялық шеңбер сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу сияқты төрт дағды бойынша жаттығуларға қолданылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Ағылшын тілін оқытуда драма қолдану
Несиелер: 5Курсты аяқтағаннан кейін студенттер: • драмалық сценарийлерді ағылшын тілінде оқу Әр түрлі драмалық сценарийлердегі негізгі идеялар мен бөлшектерді түсіну • берілген тақырып бойынша ұзақ уақыт импровизацияда сөйлеу • драманы қолдана отырып, тілді үйренуге арналған түрлі тапсырмаларды әзірлеу және қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Екінші шетел тілі(6)- Түрік тілі (A2-B1)
Несиелер: 5Курс шет тілдерін оқыту әдістемесінің соңғы тенденциялары туралы теориялық және практикалық білім береді. Теориялық шеңбер сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу сияқты төрт дағды бойынша жаттығуларға қолданылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Балалар мен жасөспірімдерге ағылшын тілін үйрету
Несиелер: 5Осы курсты аяқтағаннан кейін студенттер міндетті: - балалар мен жасөспірімдерге ағылшын тілін оқытудағы негізгі ұғымдар туралы нақты түсінікке ие болу - Ағылшын тілін оқытудағы мәселелерді түсініп, оларды шеше білу; - балалар мен мектеп оқушыларына ағылшын тілін оқытуда педагогикалық әдіс-тәсілдерді қолдана білу
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Екінші шетел тілі(6)- Корей тілі (A2-B1)
Несиелер: 5Курс шет тілдерін оқыту әдістемесінің соңғы тенденциялары туралы теориялық және практикалық білім береді. Теориялық шеңбер сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу сияқты төрт дағды бойынша жаттығуларға қолданылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Екінші шетел тілі(6)- Неміс тілі (A2-B1)
Несиелер: 5Курс шет тілдерін оқыту әдістемесінің соңғы тенденциялары туралы теориялық және практикалық білім береді. Теориялық шеңбер сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу сияқты төрт дағды бойынша жаттығуларға қолданылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Қолданбалы лингвистикадағы зерттеулерге кіріспе
Несиелер: 5Бұл курс студенттерді зерттеудің негізгі ұғымдарымен таныстыру мақсатында тілді оқыту саласындағы зерттеу әдіснамасына кіріспе болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Екінші шетел тілі(6)- Француз тілі (A2-B1)
Несиелер: 5Курс шет тілдерін оқыту әдістемесінің соңғы тенденциялары туралы теориялық және практикалық білім береді. Теориялық шеңбер сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу сияқты төрт дағды бойынша жаттығуларға қолданылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
TESOL-да біліктілікті арттыру
Несиелер: 5Курстың соңында студенттер: - Ағылшын тілін оқытудың әртүрлі әдістері мен әдістерін және оларды қолдануды білу; - ағылшын тілі мұғалімдеріне арналған TKT емтиханының мазмұнын білу (Модуль 1 және 2), оны сәтті аяқтау; - сабақ жоспарын құра білу; - ағылшын тілі сабағына қажетті материалдарды таңдай білу; Сонымен қатар курс студенттерді IELTS Academic International English емтиханына дайындайды.
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Оқыту Технологиясы және оқу құралдарды дайындау
Несиелер: 5Курсты аяқтағаннан кейін студенттер білуі керек: - әртүрлі білім беру технологияларының ерекшеліктері; - оқу үрдісінде технологияны қолдану уақыты мен орны; Курсты аяқтағаннан кейін студенттер: - білім беру технологияларын қолдана отырып оқу материалдарын әзірлеу (жұмыс парағы, мөлдір үлдірлер, слайдтар, компьютерлік оқу материалдары және т.б.)
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Екінші шетел тілі(5)- Француз тілі (B1-B2)
Несиелер: 6Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну; - сөйлеу мен жазуда тиісті лексиканы қолданыңыз
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Екінші шетел тілі(5)- Қытай тілі (B1-B2)
Несиелер: 6Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну; - сөйлеу мен жазуда тиісті лексиканы қолданыңыз
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Шет тілін оқытудағы бағалау
Несиелер: 5Осы курсты аяқтағаннан кейін студенттер: • тест түрлерін ажырата біліңіз, оның әр түрін әр түрлі форматта жасай аласыз • түрлі тілдік тест форматтарын сыни бағалау • төрт дағдыларды: жазу, сөйлеу, оқу және тыңдауды бағалауға арналған тестілік тапсырмалар мен стратегияларды құру бойынша негізгі практикалық білімдерді дамыту • сынақтың сенімділігін анықтаңыз және есептеңіз. • тесттің дұрыстығын анықтау
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Екінші шетел тілі(5)- Корей тілі (B1-B2)
Несиелер: 6Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну; - сөйлеу мен жазуда тиісті лексиканы қолданыңыз
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Екінші шетел тілі(5)- Түрік тілі (B1-B2)
Несиелер: 6Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну; - ауызша және жазбаша тілде тиісті сөздік қорын қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Ағылшын тілін оқыту практикасы: бірлескен оқыту
Несиелер: 5Курсты аяқтағаннан кейін студенттер келесі дағдыларды игеруі керек: * сабаққа қолайлы материалдарды, іс-әрекеттерді және техникалық құралдарды таңдау, бейімдеу немесе әзірлеу * жеке сабақтардың мақсаттары мен нәтижелерін анықтау * сабақта қолдануға материалдар дайындау * Оқу процесін бағалаңыз және болашақ сынып жоспарларын жақсартуды ұсыныңыз. «
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Екінші шетел тілі(5)- Неміс тілі (B1-B2)
Несиелер: 6Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну; - сөйлеу мен жазуда тиісті лексиканы қолданыңыз
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Іскерлік ағылшын тілі
Несиелер: 5Іскери ағылшын тілі және кәсіпкерлік» курсы бизнес терминологиясына, тілі мен кәсіпкерлікке баса назар аударылатын ағылшын тіліндегі практикалық сабақтардан тұрады. Курсқа қатысушылар шағын бизнесті бастаудың негізін, қателіктерді болдырмауға, шет тілдерін оқыту саласында табыс табуға үйренеді. Салаға шақырылған қонақтар тәжірибе, өмірлік жағдайлар, түрлі мәселелерді шешу жолдары туралы дәрістер оқиды және бизнесті қалай сәтті жүргізу туралы кеңестер береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Педагогикалық тәжірибесі
Несиелер: 10Студент практикалық іс-әрекетте кәсіби құзіреттілікті (ұйымдастырушылық, коммуникативті, сындарлы, қолданбалы, өзін-өзі тәрбиелеу, пәндік және т.б.) көрсете білуі керек; оқытудың заманауи стратегияларын (технологияларын) қолдану: ақпараттық және коммуникациялық, критериалды бағалау, сыни тұрғыдан ойлау. Сонымен қатар, оқушы оқытуға шығармашылық, зерттеушілік көзқарас танытуы керек.
Оқу жылы - 4
Семестр 8
-
Код ON1
ұжымда жұмыс істей біледі, өз көзқарасын дұрыс қорғай алады, жаңа шешімдерді ұсына алады; ымыраны таба біледі, өз пікірін топтың пікірімен байланыстыра алады.
-
Код ON2
кәсіби салада ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге, ғылыми және әдістемелік әдебиеттерді оқуға қабілетті; шет тілін оқыту саласындағы алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені зерделеу және қорытындылау; педагогикалық эксперимент жүргізу
-
Код ON3
заманауи педагогикалық әдістер мен технологияларды шет тілдерін, оның ішінде ақпараттық және мультимедиялық оқу құралдарын қолдана біледі
-
Код ON4
зерттелетін тілдердің тіл жүйесін, орфографиялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық нормаларын біледі; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін шет тілінде қалай қолдану керектігін біледі
-
Код ON5
бақылау, өзін-өзі бақылау, бағалау, өзін-өзі бағалау тетіктерін қолдана біледі; педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті; педагогикалық ынтымақтастық формалары мен әдістері
-
Код ON6
әр түрлі мәдениеттердің, этникалық топтардың және конфессиялардың ерекшеліктерін ескере отырып, мәдениетті қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін қалай қолдану керектігін біледі
-
Код ON7
жүйені сауатты қолдана отырып екінші, үшінші және кейінгі шет тілдерін үйрену дағдыларына ие
-
Код ON8
академиялық жазу техникасына, фактілерді жазудың ғылыми стиліне игереді
-
Код ON9
оқыту, тәрбиелеу және тұлғалық даму заңдылықтарын ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыруды біледі
-
Код ON10
сыни ойлауға, логикалық тұрғыдан дұрыс пайымдай білуге; дәлелдерді талдай және бағалай біледі
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01702 Шетел тілі мұғалімдерін даярлау
БакалавриатАлматы экономика және статистика академиясы
БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
БакалавриатХалықаралық гуманитарлық-техникалық университеті
БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
БакалавриатТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілдер
БакалавриатҚайнар академиясы
БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01702 Шетел тілі
БакалавриатӨ.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі