Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі в Болашақ

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Жалпы білім беретін мектептер мен колледж білім алушылары шетел тілдерін меңгеру бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру заңдылықтарын анықтайды. Кәсіби қызмет процесінде заманауи білім беру технологияларын қолдана отырып, тәрбие қызметін құрастырады және жүзеге асырады. Тәрбиелеу қызметін жобалау және жүзеге асыру, кəсіби қызметтегі заманауи тәрбие технологияларын қолданады.
  • Қатысымның жеке, қоғамдық және кәсіби салаларындағы тілдік шектеулерді сезінбей әңгіме жүргізеді. Төзімділік пен мәдениеттер диалогының қағидаттарына негізделген мәдени құбылыстарды талдайды. Жалпы, іскерлік, кәсіби лексиканы, сондай-ақ шет тілінің негізгі грамматикалық құрылымдарын кәсіпкерлік және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті мөлшерде біледі.
  • Кәсіптік қызмет саласында тауарлар мен қызмет көрсету нарығының жай-күйін талдайды; жеке еңбек қызметінің нәтижесі негізінде пайда мен залалды есептейді. Жергілікті табиғатты зерттеуді жүргізеді; жергілікті деңгейдегі тәрбиелеу іс шараларын жүргізеді; жергілікті тарих бұрыштарын, көрмелерді, мұражайларды безендіреді.
  • Философиялық, тарихи, мәдени, құқықтық концепциялар мен категорияларды, өмірдің әртүрлі салаларындағы кәсіпкерлік және экологиялық білімдерді, осы салалардағы инновациялық стратегияларды негізге ала отырып, қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде айналадағы шындықты бағалайды. Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде іскерлік қарым-қатынасты қолдана отырып, ғылыми зерттеу әдістерін және академиялық жазуды қолдану дағдыларын,сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру дағдыларын көрсетеді. Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
  • Тематикалық тақырып аясында мәтіннің мазмұнын тыңдап түсінеді. Меңгерілген тақырыптар бойынша әртүрлі жазбаша хабарламаларды (мазмұндама, хат, эссе) жасайды. Жазбаша және ауызша сөйлесімде өздігінен дайын емес күйде монологты және диалогтық мәлімдемелерді айтады. Мәтіннің лексикалық және грамматикалық талдауын, оның ішінде құбылыстардың семантикалық жолдардын (синонимдер, антонимдер), полисемия мен үнділік құбылыстар, сөзжасамды практикалық тұрғыда жүргізеді.
  • Сыни ойлауды дамыту технологиясының практикалық негіздерімен, сыни ойлаудың даму деңгейін бағалаудың негізгі критерийлері біледі. Ауызша және ауызша емес сөйлесудің ерекшеліктерін ескере отырып, шет тілдерін мәдениетаралық деңгейде байланыстыра біледі. Мақсатты тілдің бейтарап және стилистикалық белгіленген сөздік қорын анықтайды. Сыни ойлауды дамыту технологиясының практикалық негіздерін, сыни ойлауды дамыту деңгейін бағалаудың негізгі критерийлерін біледі. Лингвистика саласындағы зерттеудің және практикалық жұмысының негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгереді.
  • Адам өмірінің барлық кезеңдерінде адам психикасының жас ерекшеліктерін анықтайды және зерттейді. Әр түрлі жастағы балаларды олардың психикалық белсенділігінің ерекшеліктерін білу негізінде психологиялық зерттеу жүргізеді. Орта білім беру ұйымында педагогикалық үдерісті жоспарлайды; мектеп жасындағы балаларды оқыту мен тәрбиелеу міндеттеріне сәйкес заманауи білім беру технологияларын іріктейді және қолданады.
  • Практикалық қызметте алған теориялық білімдерін пайдалана отырып, дайындалған және дайындалмаған ауызша сөйлеу дағдыларын қолданады. Ауызша және жазбаша тілдегі жаңа тілдік құбылыстарды түсінеді және белсендіреді. Зерттелетін тілдің орфоэпиялық, грамматикалық, лексикалық нормаларын біледі. Оқытылатын тілдің коммуникативтік құзыреттілігінің негіздерін меңгерген. Әр түрлі тақырыптарда еркін сөйлеседі: жалпы, оқу-кәсіби.
  • Лингвистикалық фактілерді қадағалап, оларды лингвистикалық талдаудың әр түрлі әдістерінің көмегімен талдайды және қорытындылайды. Лингвистикалық фактілерді бақылайды, талдайды және жалпылайды. Лингвистикалық талдау жүргізгенде тілдің лексикалық, грамматикалық және фонетикалық жүйелері туралы білімдерін қолданады. Оқыту практикасы, зерттеулер, теория және адамдар тіл үйрететін және үйренетін контексттер арасында байланыс орната біледі.
  • Лингвистикалық, әлеуметтiк-лингвистикалық, ақпараттық-талдамалық және коммуникативтiк аспектiлерде кәсiби қызметтi жүзеге асырады. Сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде дағдыларды жетілдіру үшін шет тілінің құрылымын біледі және түсінеді. Кәсіби және күнделікті қарым-қатынас жағдайында тілдік құралдарды қолданады. Тілдік ортаның түрлі жағдайларында қолданылатын сөйлесім үлгілерін, IELTS/TOEFL сынағының кезеңдері мен талаптарын, сөйлесуде тіл ерекшеліктерін анықтайды. Академиялық қарым-қатынас жағдайын және тіл нормаларын ескере отырып, шеттілдік (меңгерген) тілде жазбаша немесе ауызша мәтінді құрастыра біледі.
  • Мектеп аудиториясында жұмыс істей алады, сабақ барысында және сабақтан тыс уақытта педагогикалық мәселелерді шешеді. Қазіргі кезеңдегі Қазақстан Республикасында ауыспалы шет тілін оқытудың негізгі бағыттары мен даму принциптерін біледі. Қазақстан Республикасында ауыспалы шетел тілінде білім беруді дамытудың негізгі бағыттары мен принциптерін біледі. Педагогикалық зерттеулерді жүзеге асыру, IT және кәсіби бағытталған міндеттерді шешу үшін жобалық және басқа технологияларды қолдана біледі.
  • Аударма теориясы мен практикасының негізгі ұғымдары мен негізгі категорияларымен жұмыс жасайды. Аударма қызметінің стратегиясын анықтаңыз және осы стратегияға сәйкес аударма техникасын таңдайды. Аударманың негізгі түрлендіру дағдыларын көрсетеді.
Top