Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01702 Шетел тілі (IP) в Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бірінші және екінші шетел тілінің оқыту әдістемесін меңгерген, шетел тілдерін оқыту технологиялары (STEM, CLIL, жобалық-коммуникативтік тәсіл, сыни ойлауды дамыту технологиясы және т. б.) негізінде оқу процесін ұйымдастыратын өңірлік мектептердің барлық түрлері үшін екі шетел тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Билингвизмнің педагогикалық тұстары
Екінші шетел тілі (А1 деңгейі)
Мәдениетаралық байланыс және мультилингвинизм
Мультилингвизм теориясы - тілдік байланыстар
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Тіл біліміне кіріспе
Екінші шетел тілі (А2 деңгейі)
Тілдерді оқыту және медиасауаттылық
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту
Шетел тілдерін оқыту стратегиясы
Практикалық фонетика және бірінші шет тілін тыңдау
Шетел тілдері және цифрлық коммуникация
-
2 Оқу жылы
Екінші шетел тілі (В1 деңгейі)
Оқытылатын тілдер елдерінің мәдени алуандығы
Лингвоелтану
Педагогикалық зерттеулер
Негізгі шетел тілі (В1 деңгейі)
Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері (лексикология, тіл тарихы)
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Екінші шетел тілі (B2 деңгейі)
Кәсіпкерлік негіздері
Негізгі шетел тілі (В2 деңгейі)
Ғылыми зерттеу негіздері
Экономика және құқық негіздері
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Инклюзивті білім беру ортасы
-
3 Оқу жылы
1 шетел тілін оқытудың лингводидактикасы
Сыныпта тілді бағалау, бағалау кезеңдері мен құралдары
Кәсіби бағытталған негізгі шетел тілі (С1 деңгейі)
Критерийалдық бағалау технологиялары
Зерттеулер, даму және инновациялар
Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері (фонетика, грамматика)
Оқу жетістіктерін бағалаудың критерийлері мен дескрипторлары
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі (С1 деңгейі)
2 шетел тілін оқытудың лингводидактикасы
Бағалау және дамыту
1 шетел тілін оқытудың әдістемесі
Кәсіби бағытталған негізгі шетел тілі (С2 деңгейі)
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
-
4 Оқу жылы
Зерттеулер, даму және инновациялар
Көптілді іскерлік дискурс
Шетел тілін оқытудағы инновациялық педагогикалық тәсілдер
Іскерлік дискурс практикасы (негізгі және екінші тілдер)
Сөйлесудің әртүрлі салаларында оқытылатын шетел тілдерінің қолданылуы
Академиялық мақсаттағы негізгі шетел тілі
Шетел тіліндегі дайындықтағы IT технологиялар
Оқытылатын тілдердің салыстырмалы-салғастырмалы типологиясы
Шетел әдебиеті
Академиялық ағылшын тілі
Шет тіліндегі мәтінді түсіндіреді
Лингвистикалық типология
2 шетел тілін оқытудың әдістемесі
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі (С2 деңгейі)
Кәсіби саладағы тілдік коммуникация
Шетел әдебиеті және шығармашылық жазу
Лингвостилистика
Салғастырылмалы лингвистика
Функционалдық стилистика
Шетел тілдерін оқыту мен үйретудегі компьютерлік қосымшалар мен ресурстар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ана тілі және шетел тілдерінде ауызша және жазбаша түрде кәсіби қарым-қатынасты жүргізеді, шетел тіліндегі кәсіби мәтіндермен жұмыс жасай алады; халықаралық немесе мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында әртүрлі мәдениет өкілдерінің диалогтық өзара әрекетін жүзеге асыра алады; топтық жұмысты ұйымдастыру және эксперименттік әрекеттерді басқару үшін сөйлеу әрекетінің репродуктивті және өнімді түрлерін ұйымдастырудың әртүрлі әдістері мен әдістерін қолдана алады.
- С1, С2 меңгеру деңгейіне және қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес курста оқытылатын тақырыптар шегінде ШТ-де ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін меңгереді; IELTS және TOEFL, TestDaF, DELF, TOPIK және т. б. халықаралық емтихандар талап ететін дәрежеде грамматика, лексика, стилистика саласындағы білім мен дағдыларды қолдана алады.
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
- Бірінші және екінші шетел тілдерін меңгеру деңгейінің В1, В2 деңгейіне сәйкес монологтік, диалогтық сөйлеу, пікірталас, пікірталас түрінде ақпарат алмасу түрінде проблемалық тақырыптың ауызша да, жазбаша да аргументтерін сауатты түрде құра алады; бағдарламада ұсынылған тақырыптар бойынша нақты лексиканы қамтитын лексикалық және грамматикалық құрылымдарды дұрыс және орынды қолдана алады.
- IT-технологияларды, Web ресурстарды және инновациялық тәсілдерді білім алушылардың оқу жетістіктерінің нәтижелерін ұйымдастыру, бағалау, мониторингілеу, сондай-ақ ағылшын тілі бойынша бақылау-өлшеу материалдарын құрастыру кезінде офлайн және онлайн-ортада бағалау кезінде пайдаланады; сыни ойлауды пайдалана отырып, оқушыға бағдарланған тәсіл негізінде мұғалім мен оқушының өзара іс-қимылын ұйымдастыру және рефлексия.
- Шетел тіліндегі медиа контентті кәсіби мақсатта қолданады; мәдениетаралық қарым-қатынас принциптерін және шетел әдебиеті саласындағы білімді қолданады.
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен түсінігін түсіндіреді.
- Оқытылатын шетел тілдерінің теориялық базалық білімдерін кәсіби салаға біріктіре алады; деңгейлік тәсілді қарастыратын шетел тілін меңгерудің халықаралық стандартының талаптарына сәйкес оқытылатын тілдің ұлттық-мәдени ерекшелігін ескере отырып, мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыра алады.
- Кәсіби даму мақсатында, сондай-ақ шетел тілдері мен әдебиеттерін оқыту шеңберінде зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін пәнаралық білімді табу және пайдалану.
- Кәсіби қызметті жүзеге асыру процесінде лингвистика саласындағы ұғымдар мен категориялармен еркін жұмыс істей білу.
- Стилистикалық нормаларды ескере отырып, сөйлеу мазмұнына, қарым-қатынас жағдайына, сөйлеу мақсатына байланысты тілдік құралдарды қолдана алады; шетел тілін оқыту үдерісінде типтік қателіктердің алдын алу үшін анна тілі және шетел тілдерінің жүйелерін салыстыруды ескере отырып, тілдік материалға салыстырмалы-типологиялық талдау жүргізе алады; студенттердің ана тілі және шетел тілдерін білуі мен білім қажеттіліктерін ескере отырып, шетел тілі сабақтарында оқушылардың рефлексиялық, шығармашылық әрекетін ұйымдастыра алады.
- Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере және IT-технологияларды қолдана отырып, мектепте шетел тілдерін оқытудың заманауи әдістерін, құралдары мен нысандарын пайдаланады; тілдерді оқыту саласында зерттеу жұмыстарын жүргізеді; STEM, CLIL сияқты әртүрлі лингводидактикалық жүйелерді, тәсілдерді, қағидаттарды, мазмұнды, оқыту технологияларын салыстырмалы талдауды жүзеге асырады.
Ұқсас БББ
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
6B01702 Шетел тілі
Өмірхан Аймағамбетұлы Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті