Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01702 Шетел тілі в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

Пәндер

  • Латын тілі

    Пәннің мақсаты - классикалық тілдердің грамматикасының негіздері мен тілін игеру негізінде қол жеткізілетін студенттерге арналған тілдік құзыреттілікті қалыптастыру. Фонетика. Латын әліпбиі, оның шығу тегі, латын тілінің хаттары. Латын тілінде сөйлеу саласында. Үстірт. Ұзындығы мен дыбыстың қысқа болуы. Диафтондар. Әріптік комбинациялар; Слоган секциясы. Ұзын және қысқаша буын. Латын тіліндегі сөздің морфологиялық құрамы: түбірі, жұрнағы, префиксі, аяқталуы. Ең көп таралған префикс және жұрнақтар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Негізгі шетел тілі елдерінің тарихы

    Ежелгі дәуір. Кельттер келгенге дейін Ұлыбритания. Ерте орта ғасырлар. Уильям жаулап алушы. Раушандардың соғысы Соңғы орта ғасырлар. Тюдорлар. Стюартс. XVII ғасыр. XIX ғ. ХХ ғасыр. Орта ғасырлардағы тіл және мәдениет. Орта ғасырлардағы білім.Тюдорс: Саясат және экономика Стюартс: Тәжі және Парламент. Парламент: орта ғасырдан 21 ғасырға дейін. 21 ғасырдағы британдық саяси жүйе. 21 ғасырдағы Ұлыбританиядағы экономика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ОЕТ мәдениеті

    «Оқылатын тіл елдерінің мәдениеті» пәнін оқып үйрену - студенттерді оқып үйренетін елдің мәдениетімен таныстыру, шет тілінің сөйлеу және әлеуметтік-мәдени мінез-құлқының өзіндік стилін қалыптастыру, сондай-ақ әртүрлі мәдениет өкілдерінің тиісті қарым-қатынасын және өзара түсінігін жүзеге асыру үшін басқа халықтардың мәдени және әлеуметтік дәстүрлерін құрметтеуге және қызығушылыққа тарту. Пәндерді оқып-үйрену міндеттері: студенттердің жалпы мотивациясын арттыру, олардың танымдық белсенділігін, қиялын және өзін-өзі тәрбиелеуін дамыту; Оқу: - мәдениет бағдарындағы лингвистикалық шындық; - зерттелетін елдің тарихының негізгі кезеңдері; - өз аумағында сақталған мәдени ескерткіштер; - маңызды тарихи оқиғаларға байланысты лингвистикалық шындық; - мәдени, тарихи және қоғамдық бірлестіктер; - ұлттық мәдениет тілінде көрсетілген зерттеу арқылы мәдениетаралық коммуникациядағы коммуникативтік құзыреттілікті дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі шетел тілінің елтануы

    Курс студенттерге оқылатын тілдің елін тұтас алғанда, тарихи, географиялық, экономикалық, әлеуметтік-саяси, мәдени және әлеуметтік ақпараттарды қоса алғанда, СӨЖ туралы білімдер кешеніне қол жеткізуге бағытталған. шет тілін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде меңгеру үшін қажетті аймақтық географиялық және лингвистикалық құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Екінші шетел тілі А1 деңгейі

    Неміс тілін оқытудың бірінші оқу жылындағы (А1 деңгейі) мақсаты: неміс тілін база ретінде жетік меңгеру және табысты жұмыс жасау үшін негіз құру болып табылады.Тапсырмалар: дыбыстың дұрыс айтылу негіздерін дамыту; белгілі бір тақырып (отбасы, өзі туралы, оқу орны, т.б.) аясында сөйлеу, жазу, оқу және тыңдау дағдыларын дамыту және грамматикалық, лексикалық материалдарды дамыту; тілдің маңызды нормаларын және негізгі грамматикалық терминологияны қоса игеру; мәтінге лингвистикалық көзқарасты дамыту; орта және жоғары мектеп арасындағы айырмашылықтарды түсіну негізінде студенттердің білімдерін, қабілеттері мен өзіндік жұмыс дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Лингвоелтану

    Әлеуметтік-мәдени және филологиялық білімнің қиылысындағы пәнаралық курс, оның объектісі - ана тілінің қоршаған орта туралы білімінің орталығы болып табылатын тілдік бірліктер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оқушының даму физиологиясы

    Курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерде мектеп оқушыларының әр кезеңдегі дамуының негізгі заңдылықтарын қалыптастыру. Курс мектеп оқушыларының жасына байланысты физиологиясының негіздері, ағзаның жас ерекшеліктері, дене дамуының заңдылықтары, денсаулықты нығайту және оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары көрсеткіштерді қолдау туралы заманауи ақпаратты зерделеуге бағытталған; оқу іс-әрекетінің гигиеналық нормалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Екінші шет тілі деңгейі А2

    Неміс тілін А2 деңгейінде оқытудың мақсаты: неміс тілінде қарапайым тақырыптар бойынша (үй, пәтер, тамақ, киім, т.б.) қысқаша әңгіме жүргізуге үйрету, қарапайым грамматикалық құрылымдарды қолданып, жаттап алған сөздер мен сөз тіркестеріді қолдана отырып баяндауды (10-15 сөйлем) үйрету. Студенттердің өзіндік жұмыс дағдыларын дамыту (презентация, эссе дайындау, т.б.).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • МАК контекстіндегі базалық шет тілі

    Курстың мақсаты: Шетел тілі әрекетіне қажетті сөйлеу тақырыптары, фонетикалық, грамматикалық және лексикалық материалдар негізінде студенттің сөйлеу әрекетінің барлық төрт түрі бойынша коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, жалпы мәдениеті мен білімін, ойлау, қарым-қатынас, сөйлеу мәдениетін арттыру. Студенттерді мәдениетаралық және ғылыми байланыстарды орнатуға үлес қосуға, басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарын құрметтеуге дайын болуға тәрбиелеу. Пәннің негізгі міндеттері: ағылшын тілінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын одан әрі дамыту; - оқу аймағы – мәтінді толық, терең түсіну; - Жазбаша сөйлеу – оқытылатын тілдің эпистолярлық жанрына сәйкес кез келген стильдегі жазба мәтінді адекватты түрде жеткізу және кез келген қоғамдық-саяси тақырыпқа қатысты ақпаратты жеткізе білу. «Мәдениетаралық қарым-қатынас контекстіндегі негізгі шет тілі» курсы студентке бағытталған оқытуды көздейді, студенттердің сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытуға, өз пікірін білдіруге және сұрақ қоюға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Педагогика курсында студенттер педагогикалық мақсаттар мен міндеттерге жетудің тиімді жолдарын іс жүзінде қолдану, тәрбие заңдылықтарын және оқыту әдістерін жүзеге асыру үшін аға ұрпақтың әлеуметтік тәжірибені беру және оны жастарға белсенді түрде сіңіру заңдылықтарын зерттейді. .

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқытудың мақсаты – ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің теориялық және әдістемелік негіздері, ғылыми-зерттеу қызметін орындау ережелері туралы жалпы түсінік қалыптастыру, жобалау әдістерін меңгеру дағдысын және әртүрлі ғылыми жұмыстардың нәтижелерін ұсыну тәртібін және осы дағдыларды курстық және дипломдық жұмыстарын жазуда, сондай-ақ болашақ кәсіби қызметте пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби ағылшын тілі

    Пәннің мақсаты: қарқынды дамып келе жатқан көп тілді және көп мәдениетті әлем жағдайына лайықты жауап бере отырып, өздерінің кәсіптік қызметінде проблемаларды өз бетімен шешуге және шешуге қабілетті және бастауға қабілетті бастауыш, негізгі, мамандандырылған, мамандандырылған мектеп және орта мектептердің екі шет тілінің жоғары білікті оқытушысын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Құқық негіздері

    Қазақ құқығында бағыт-бағдар беруге қажетті құқықтың принциптері, нормалары және институттары туралы білім жүйесін меңгеру. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті, заңдылықты сақтау қажеттілігіне сенімділікті, өзін қоғамның толыққанды мүшесі ретінде, заңмен кепілдік берілген құқықтар мен бостандықтарға ие екендігін сезінуді қалыптастыру; демократиялық құқықтық құндылықтар мен институттарды құрметтеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән студенттер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық сананы қалыптастыруға бағытталған. Онда «сыбайлас жемқорлық» ұғымының теориялық және әдістемелік негіздері, сыбайлас жемқорлық мінез-құлық сипатының психологиялық негіздері, жастардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру ерекшеліктері, іс-әрекеттер үшін моральдық-этикалық жауапкершілік мәселелері, сыбайлас жемқорлық, құқық нормалары туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелері қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік қазақ (орыс) тілі 2345

    Курстың мақсаты-студенттердің жеке және кәсіби қалыптасуына жауап беретін сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени құзіреттілікті қамтитын коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру және дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Негізгі шетел тілі В2 деңгейі

    2 курста базалық шет тілін оқытудың мақсаты – лингвистикалық, әлеуметтік лингвистикалық, лингвистикалық, әлеуметтік лингвистикалық, лингвистикалық, лингвистикалық, лингвистикалық, педагогтық, тілдік, педагогтық, мәдени, мәдени-бұқаралық, тілдік, тілдік, тілдік және сапалы білім берудің бір бөлігі ретінде студенттердің шет тілдік қарым-қатынас құзыреттілігін дамыту арқылы жалпы орта мектеппен салыстырғанда, еуропалық В2 деңгейінде шет тілін меңгеру жұмыстарын одан әрі жетілдіру және тереңдету. дискурсивті, әлеуметтік-мәдени, оның әлеуметтік және стратегиялық құрамдас бөліктері. Пәннің мақсаты студенттердің мәдениетаралық коммуникативті және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Жыл мезгілдері. Біріккен корольдігі. Лондон. Қазақстан, менің туған жерім. Қала бойынша саяхаттаңыз. Мектеп, білім. Спорт. Театр. Фильм. Қоршаған ортаны қорғау. Кино жанрлары. Фильм көру. Фильмге шолу жазу. Болашақтың медицинасы. Ғарышты зерттеу. Білім саласындағы реформалар. Тәрбие. Отбасындағы жалғыз бала: тәрбиенің қиындықтары мен ерекшеліктері. Әр түрлі жас топтарындағы балалар. Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас. Кейіпкер. Ұлттық сипаттың ерекшеліктері: Англия мен ағылшындар. Бұқаралық ақпарат құралдары. Ұлыбританиядағы теледидар. Қазақстан телевизиясы: тарих және қазіргі заман. Жарнаманың өскелең ұрпаққа әсері. Жарнама және стереотиптер. Әртүрлі елдердегі қылмыс деңгейі. Негізгі тенденциялар және олардың себептері. Қылмыс және жас ұрпақ.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі B1-I деңгейі

    Пәнді меңгерудің негізгі мақсаты – студенттерге әңгімелесуге қатысу үшін жеткілікті деңгей болып табылатын В1 деңгейінен төмен емес шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру; лексика бойынша хобби, жұмыс, саяхат, елдер, әлем картасы, көлік, спорт, театр, дәрігерлік қабылдау, мерекелер, дәстүрлер сияқты тақырыптарды белгілі бір үзілістер мен сипаттамалық өрнектермен түсіндіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Медиа және цифрлық сауаттылық

    Медиа және цифрлық сауаттылық оқытылады. Цифрлық сауаттылық дегеніміз — цифрлық құралдар мен технологияларды, сондай-ақ, ғаламтор ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті білім мен дағдылар жиынтығы. Оның негізі — цифрлық тұтыну, цифрлық құзіреттілііік және цифрлық қауіпсіздік болып табылады. Медиа сауаттылық — пайдаланушыға алынған ақпараттың сенімділігін талдауға және бағалауға көмектесетін білімдер жиынтығы. Сыни және аналитикалық ойлау – медиа сауаттылықты дамытудың негізгі дағдысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Іскерлік қарым-қатынас

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің іскерлік коммуникациялар теориясы бойынша білімдерін қалыптастыру, тиімді коммуникативті дағдыларды дамыту: іскерлік әңгіме, телефонмен сөйлесу, көпшілік алдында сөйлеу, келіссөздер жүргізу, құжаттармен жұмыс жасау. Пәнді меңгеру міндеттері: іскерлік қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру; іскерлік қарым-қатынас дағдыларын дамыту; іскерлік коммуникация процестерінің тиімділігін төмендететін әртүрлі факторлардың рөлін анықтау; іскерлік қарым-қатынас этикасы мен этикетінің негіздерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік

    Тұтынушылар мен өндірушілердің ұтымды мінез-құлқы принциптерін, нарықтық сұраныс пен нарықтық ұсыныстың қалай қалыптасатынын, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары қандай екенін түсінетін Экономикалық теория, микроэкономика және макроэкономика негіздерін зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттерде экология туралы ғылым ретінде, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы түсінік қалыптастыру және тіршілік әрекетінің экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша мәселелер шеңберін, сондай-ақ қазіргі заманның негізгі экологиялық проблемалары мен оларды шешу жолдарын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілдерін оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты: болашақ шет тілдер мұғалімінің кәсіптік пәндік дайындық сапасын қамтамасыз ету, қазіргі кезеңдегі маманның әлеуметтік-педагогикалық талаптарын қанағаттандыру. Бұл мақсат шешім арқылы шешіледі. Тапсырмалар: Студенттерге шет тілін оқыту әдіснамасын дамытудың және іргелі парадигмалардың өзгеруінің социохистикалық шарты туралы түсінік беру; Студенттердің теориялық-қолданбалы ғылым ретінде әдістемесі туралы ғылыми көзқарасын қалыптастыру, оның қазіргі жағдайы мен даму келешегі; Когнитивтік-лингвистикалық-мәдени әдіснаманы жаңа біліктілікке бағытталған шет тілін оқытудың тұжырымдамалық негізі ретінде тұтас түсіндіруді қалыптастыру,

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Бұл курсты оқу студенттің мектепте жүзеге асыратын тәрбие мен оқытудың мазмұны мен әдістерін, оны жүзеге асырудың формалары мен құралдарын, педагогикалық қызметтің мақсаттары мен мазмұнына сәйкес бағалау құралдарын критериалды бағалау технологиясын меңгеруіне мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің теориялық курсы: лексикология, ағылшын тілі тарихы

    Ағылшын тілі теориясының курсы (лексикология және тіл тарихы) еуропалық стандарттың талаптарына сәйкес негізгі шет тілін білетін қазіргі заманғы маман даярлаудың негізгі пәндері ретінде студенттердің шет тілдік коммуникативті және мәдениаралық құзіреттілігін одан әрі кеңейтуге, тілдік, филологиялық және жалпы ғылыми көкжиектерін тереңдетуге бағытталған. Ағылшын тілінің теориясы (лексикология және тіл тарихы) барысында негізгі назар лексикалық бірліктің дамуының негізгі факторлары мен заңдылықтарын, оның ресми семантикалық ерекшеліктерін, функционалдық табиғатын, ағылшын тілінің эволюциясының кезеңдерін ашуға беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі B1-II деңгейі

    В1 деңгейінің екінші семестрінде келесі мақсат қойылады: 1 семестрдің әңгімелесу сабақтарында үйренген лексика мен фразеологияны пайдалана отырып, дайындалған сөйлеу дағдыларын дамыту; - орыс тілінен неміс тіліне қарапайым аударма дағдыларын үйрету; - жүйелі жазу дағдыларын дамыту; - болашақ мамандарға теориялық курстар аясында алған білімдерін іс жүзінде қолдана білуге үйрету

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Tәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі арнайы пән, ол жүзеге асырады студенттерді сынып жетекшісі, педагог ретінде тәрбие жұмыстарына дайындау, тәрбие қызметін жүзеге асыратынПәннің мақсаты: кәсіби-педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру болашақ мұғалімдерді тәрбиелеу процесінің негіздерін, ұйымдастыру және тәрбие қызметін жүзеге асыру.Пәннің міндеттері: - студенттердің кәсіптік-педагогикалық оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы құзыреттіліктер; - тәрбие теориясы бойынша білімді кеңейту және тереңдету; - студенттердің жалпы педагогикалық және арнайы құзыреттілігін қалыптастыру;, жобалау, ұйымдастыру, коммуникативтік, диагностикалық, аналитикалық және т. б.; - студенттер қызметін креативтілікті үздіксіз дамытуға ынталандыру; оқушылармен тәрбие жұмысы жүргізілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы мақсатта қолданылатын тіл C1-I

    Пәннің мақсаты – тілді кәсіби қарым-қатынас үшін қолдануда кәсіби бағдарланған оқыту деңгейіне (С1) жету үшін шет тілі қарым-қатынасының негізгі дағдыларын жетілдіру. Пәннің міндеттері білім берудің жалпы кәсіптік және мәдениетаралық бағдарын одан әрі тереңдету, болашақ мамандығына қызығушылықты дамыту; зерттелетін тілдердің елдерінің тарихын, мемлекеттілігін, басқа ділі мен мәдениетінің құбылыстарына; оны төл мәдениеттің мағыналық және құндылық қоймасымен салыстыру. Саясат, азамат және мемлекет. Негізгі шет тілі елдерінің және Қазақстанның ішкі және сыртқы саясаты. Халықаралық және ұлтаралық қатынастар. Елдің экономикалық дамуы. Әлеуметтік мәселелер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пәнді оқу білім беру мүмкіндігі шектеулі жандар мен ерекше білім беруді қажет ететіндер үшін оқытуды ұйымдастыруды зерделеуге бағытталған. Инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың әр түрлі аспектілері: тарихи даму, философиялық және нормативтік негіздер, тұжырымдамалар және білім берудің халықаралық модельдері қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі деңгейі B2-I

    Курстың мақсаты: - екінші шет тіліндегі шекті деңгейдегі студенттердің жетістіктері; - B2 шекті деңгейіне көшу; - студенттердің неміс тілінде (Жас жанұя, жастар модасы, денсаулық және салаутты өмір салты, мәдениет және өнер, менің болашақ мамандығым тақырыптарына) сөйлеу қабілетін қалыптастыру мәдениетаралық деңгейде; - өнімді және сезімтал тілдік материалдарды тереңдету және кеңейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің теориялық курсы: фонетика және грамматика

    ККурстың мақсаты: ағылшын тілінің фонетикалық және грамматикалық құрылымының ең маңызды заңдарын таныстыру, фонетикалық және грамматикалық құбылыстардың негізгі аспектілерімен таныстыру (грамматиканың екі негізгі бөлімі: морфология және синтаксис), мәтіннің дыбысын талдау әдістері; педагогикалық факультеттердің студенттерінің лингвистикалық, мәдениетаралық және коммуникативтік, кәсіби және адаптивті құзыреттіліктерін қалыптастыру, болашақ педагогикалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарына бакалаврларды дайындау, дамыту. Курстың мақсаты: студенттердің тілдегі формальды-семантикалық құрылымы мен грамматикалық бірліктердің сөйлеудегі жұмысының ғылыми түсінігін қалыптастыру; студенттерге фонетикалық және грамматикалық формалардың функционалдық ауқымын және оларды жүзеге асырудың сөйлеу жағдайларын білуін қамтамасыз ету; - грамматикалық теорияның әртүрлі салаларын сыни және шығармашылық түсіну дағдыларын қалыптастыру, қазіргі заманғы ғылыми-теориялық көзқарастарды және лингвистикалық теорияны дамыту үрдістерін білу; - курстың негізгі тұжырымдамалық аппаратын студенттермен таныстыру: артикуляция аспектісі, тілдің фонемаларын сыныптау. тілдің фонологиялық аспектісі, тілдің тілдік құрылымы, әдеби тілдің түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Бұл оқу курсы қазіргі білім беруді басқарудың теориялық және әдістемелік негіздерімен, Қазақстан Республикасындағы және шетелдегі қазіргі кезеңдегі білім беру жүйесін дамытудың тенденциялары мен стратегияларымен, білім беру ұйымын басқарудың құқықтық негіздерімен, жалпы принциптерімен танысуды көздейді. Білім беру ұйымындағы өзгерістерді басқару, маркетингтік қызметті ұйымдастыру, педагогикалық ұжымның мәселелерін басқару үшін.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стилистика

    Курстың мақсаты стилистика саласындағы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру: студенттерге жүйеде тілдің стилистикалық құралдарын теориялық білімдермен қамтамасыз ету, стилистикалық талдаудың принциптері мен әдістері, коммуникациялық мақсаттарға жету үшін әртүрлі сөйлеу құралдарын барабар пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Оқу мақсаттары тілдік және стилистикалық әдістердің экспрессивті стилистикалық құралдарын анықтауға, сондай-ақ мәтіндегі олардың функцияларын анықтауға қажетті оқушылардың білім деңгейін қамтамасыз ету; студенттердің дағдыларын және стилистикалық дағдыларын дамыту; әртүрлі стильдерге тән мәтіндердің типологиялық ерекшеліктерін тану және түсіндіру қабілетін дамыту және олардың тілдік ерекшеліктерінің ерекшеліктері; әртүрлі әлеуметтік контексттерде тілдерді тиімді пайдалану үшін студенттердің әлеуметтік-тілдік құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Арнайы бағыттағы шетел тілі С1-II

    С1 деңгейінің екінші семестрінде оқытудың мақсаты жалпы және әртүрлі құбылыстарды анықтау және олардың шет тілінде қарым-қатынас жасаудағы рөлін ұғыну арқылы басқа менталитет пен мәдениеттің құбылыстарын кәсіби мақсатта одан әрі зерттеу болып табылады. Студенттердің жеке қасиеттерінің (аналитикалық және шығармашылық қабілеттері, сыни ойлауы, дүниетанымы, икемді дағдылары және т.б.) Шетелдің және ҚР демографиялық жағдайлары. Адам құқығы. Қарым-қатынастың жалпы кәсіби саласы. Тәрбие және тұлғаны дамытудың қазіргі мәселелері. Шетелдердің және ҚР отбасы мен мектептегі тәрбие мәселесі. Мұғалімдік мамандық. Оқушының тұлғасын қалыптастырудағы мұғалімнің рөлі. Қазіргі әлемдегі шет тілі. Тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудағы шетел тілінің рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттағы тіл

    Мақсат - шет тілін оқу құралы және академиялық академиялық қарым-қатынастың негізі ретінде меңгеру. Пәнді оқу қарым-қатынас процестерін терең білуге ​​ықпал етіп қана қоймайды, сонымен қатар студенттерге оқу, ғылыми және тәрбиелік, сондай-ақ болашақ кәсіби қызметте қажетті практикалық дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді. Академиялық коммуникацияның негізгі ұғымдары, түрлері, формалары және функциялары; ғылыми стильдің ерекшеліктері мен оларды оқу және ғылыми академиялық қарым-қатынас саласында жүзеге асыру жолдары; академиялық қарым-қатынастың негізгі жанрлық сорттары, академиялық ортада ауызша және ауызша емес коммуникативтік мінез-құлық модельдері мен стратегиясы; академиялық мәтінің / дискурстың құрылымы мен мазмұнын ұйымдастыру ерекшеліктері, презентация нысандары, талдау және дәлелдеу әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Екінші шетел тілінің теориялық курсы

    Курстың мақсаты студенттерді заманауи неміс тілінің грамматикалық құрылымы туралы негізгі теориялық біліммен қамтамасыз ету болып табылады, оның бөліктері әртүрлі дәрежелі күрделілік пен міндеттемелердің белгілі бір қатынастарымен байланысты жүйе ретінде қарастырылады; теоретикалық фонетика, теориялық грамматика, неміс лексикологиясының негізгі тақырыптарымен студенттерді фонетика, грамматика, лексика саласында екінші шет тілі практикалық курсында алған білімін тереңдету және кеңейту; Неміс тілі ана тілімен салыстырғанда, неміс тілі жүйесі туралы білім негіздерін үйренеді; фразеологиялық бірліктердің дамуының негізгі факторлары мен даму заңдылықтарын, оның формалды семантикалық және семантикалық ерекшеліктерін, оның функционалдық сипатын анықтау; неміс тілі теориясының нормативтік ақпаратын бөліп көрсету, тарих негіздерін, лексикологияны, грамматиканы, неміс тілінің фонетикасын негіздеу және жүйелеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ТКТ& CLIL

    ТКТ курсы болашақ мұғалімдерді терминология бойынша білімін тереңдетіп, оқыту әдістемесі мен тілді меңгеру деңгейін тексеру арқылы кәсіби маман ретінде сертификаттауға дайындайды. CLIL курсы студенттерге, мектептің оқу бағдарламасының бөлігі ретінде басқа пәндерден сабақ беретін болашақ ағылшын тілі мұғалімдеріне арналған. Сабақты жоспарлау және өткізу, сабақ барысында оқу әрекетінің белгілі бір әдістемелері мен түрлерін қолдану, пән мазмұнын меңгеруін бақылау дағдылары да қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Екінші шетел тілін оқытудың әдістемесі

    Екінші шет тілін оқыту әдісінің мақсаты - студенттердің екінші шет тілінің сабақтан тыс және сыныптан тыс іс-шараларына, сондай-ақ қажетті оқу құралдарына оқыту және тәрбиелеу бойынша педагогикалық үдеріс. Екінші шетел тілін оқыту ерекшелігі үш немесе одан да көп байланыстыратын тілдердің болуы және лингвистикалық тәжірибе арнайы оқыту дағдыларын қалыптастырудың белгілі бір деңгейін және сөйлеу қабілетін және шет тілін білу мен дағдыларын жетілдіруді талап етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілін оқытудың арнайы бағышталған әдістемесі/

    Пәннің мақсаты - жаңа типтегі мектептер үшін ШТ мұғалімдерін құзыреттілікке негізделген, кәсіби-әдістемелік, ауыспалы-мамандандырылған оқыту. ШТ-ді ертерек оқитын мектептерде, мамандандырылған мектептерде және ШТ тереңдетіп оқытатын және ШТ-де бірқатар пәндерді оқытатын мамандандырылған мектептерде оқу процесін құрудың мақсаттары, мазмұны мен принциптерін түсінудің маңызды тәсілдерімен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ағылшын әдебиеті

    Пәннің мақсаты: оқушыларды зерттелетін тіл елдерінің әдебиетімен таныстыру, зерттелетін құбылыстың теориялық аспектілерімен: әдебиет бағыты, жанры, әдісі, оның жазушының дүниетанымдық көзқарасымен байланыстыру сипаты; сондай-ақ Англия мен АҚШ әдебиетінің дамуындағы тарихи, жалпы мәдени және ұлттық ерекшеліктерді қарастыруға мүмкіндік береді. Студенттерді зерттелген тіл елдерінің ең ұлы жазушыларының жұмысымен таныстыру. Оқытылған тілдердің елдерінің көрнекті жазушыларының (LSIA) идеологиялық мазмұны мен шығармашылық ерекшеліктері туралы қажетті ақпаратты беріңіз. Пәннің мәртебесін әлемдік мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде зерделеу арқылы анықтаңыз. Нобель сыйлығының лауреаттары жазушыларының жұмысына қажетті материалдарды беріңіз.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Екінші шет тілін аударудың теориясы мен практикасы

    Аударма теориясы мен практикасы курсын оқу қазақ / орыс тілдерімен салыстырғанда зерттелетін шет тілінің (неміс) ерекшелігін терең түсінуге ықпал етеді, студенттерді аударма іс-әрекетінің әлеуметтік маңыздылығы мен шет тілдерін оқытудағы аударманың рөлімен таныстырады, аударма теориясы мен басқа филологиялық пәндердің арасындағы байланысты ашады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы мақсатта қолданылатын тіл C2

    Оқушылардың икемді дағдыларын дамыту. Оқытудың мәдениетаралық және кәсіби бағыттылығын тереңдету, қарым-қатынас пен сөйлеу тақырыптарының арнайы кәсіби саласы аясында кәсіби маңызды дағдыларды қалыптастыру. Білім және ғылым. Болашақтың ғылымы мен өндірісі. Болашақ мұғалімнің шетелдер және Қазақстан бойынша кәсіби дайындығы. Шетел тілін оқытудағы заманауи технологиялар. Шетел тілін оқытудағы мәдениеттер диалогы. Қоғамдық-саяси лексика. Қоғамдық пайдалы қызмет. Бұқаралық Ақпарат Құралдары. Медиа сауаттылық. Табиғи апаттар және олардың алдын алу және жою шаралары. Қоршаған ортаны қорғау. Киберқауіпсіздік. Цифрлық дәуір. Көші-қон. Терроризм, қақтығыстар және оларды реттеу. Жаһандық проблемалар. Көркем мәтінді талдау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шет тілі В2-II деңгейі

    Жетінші семестрде екінші шетел тілін оқу мақсаттары: Сөйлесу (достар, достық, фирмада, кәсіби іс-әрекет, БАҚ, қарым-қатынастар, қоғам және адамдар, тіл және региондар, қызмет көрсету салалары) барысында студенттер диалогтық және монологтың (сөздіктерге, жоспарларға, тезистерге, тақырыптар, суреттер, фильмдер, телебағдарламалар және т.б. негізделген үлгі мәтініне негізделген) және дайын емес түрде визуалды негізде және ақпарат көздері (кітап, мақала, сурет, фильм және т.б.), проблемалық жағдайларды игереді. Тыңдау саласында негізгі мақсат - тыңдаған мәтінді (хабарландырулар, хабарламалар, сұхбаттар және т.б.) жаһандық және толық түсіну. Оқу саласында оқушылар әртүрлі жанрлардың түпнұсқалық мәтіндерінен оқу стратегиясына сәйкес ақпаратты оқуға және алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • IELTS&TOEFL

    Пәннің мақсаты- студенттерді IELTS/ TOEFL тесттеріне дайындай, магистратура, докторантурада оқуды жалғастыруға дайындай. IELTS/ TOEFL сынағы ағылшын тілін меңгермейтін адамдардың деңгейі мен дағдыларын анықтауға мүмкіндік береді. Academic IELTS сертификаты оқу орындарында оқыту ағылшын тілінде жүргізілетін Ұлыбритания, Канада, Австралия, Ирландия, Жаңа Зеландия, АҚШ және басқа елдердегі мектептерге, колледждерге және университеттерге түсу үшін қолданылады. бакалаврларды магистратураға түсуге, академиялық алмасу бағдарламаларына дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Негізгі шетел тілінің аудармасының теориясы және практикасы

    Аударма теориясы мен практикасы курсын оқу қазақ / орыс тілдерімен салыстырғанда зерттелетін шет тілінің (ағылшын) ерекшелігін терең түсінуге ықпал етеді, студенттерді аударма іс-әрекетінің әлеуметтік маңыздылығы мен шет тілдерін оқытудағы аударманың рөлімен таныстырады, аударма теориясы мен басқа филологиялық пәндердің арасындағы байланысты ашады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қолданбалы лингвистика

    Пән жаңа лингвистикалық және ақпараттық технологиялар саласындағы лингвистикалық мамандандырудың негізгі білімдерін құрайды, олар келесі жалпы кәсіби және арнайы пәндердің мазмұнымен нақтыланады және толықтырылады: заманауи концептуалды аппараттармен, терминологиямен, заманауи тәсілдермен, әдістермен, құралдармен, қолданбалы лингвистика саласындағы технологиялармен, жасанды тілдердің нұсқаларымен танысу, оларды модельдеу және көрсету әдістері, әр түрлі компьютерлік жүйелерді лингвистикалық қолдау (тіл және сөйлеу бірліктерін автоматикалық өңдеу, ақпараттық-іздеу, сараптамалық жүйелер, лексикографиялық, машиналық аударма жүйелері, т.б.).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Контрастивтік лингвистика

    Контрастивті лингвистиканың мақсаты – тілдік құрылымның барлық деңгейіндегі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау үшін екі, сирек бірнеше тілді салыстырмалы зерттеу. Шет тілін оқыту әдістемесін жетілдіруге бағытталған еңбектерде ана тілі бастапқы үлгі ретінде – «анықтамалық тіл» (бастапқы тіл) алынады, онымен зерттелетін шет тілі (мақсатты тіл) ұқсастық сызығы бойынша салыстырылады. және негізінен айырмашылықтар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • заманауи ақпараттық ағындарды бағдарлауды және жаһандық экономикадағы динамикалық өзгеретін құбылыстар мен процестерге бейімделуді біледі; кәсіби қызметке байланысты әртүрлі жағдайлар мен жағдайларда икемді және мобильді бола алады; белгісіздік және тәуекел жағдайында экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдерді қабылдау дағдыларын меңгереді
  • экономикалық білім негіздері болуы, менеджмент, маркетинг, қаржы туралы түсініктері болуы; елдегі және әлемдегі қазіргі қоғамдық-саяси және экономикалық жағдайды, бизнесті жүргізудің бәсекелестік ортасын білу және түсіну; ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын меңгереді; белгілі бір ұйымның күшті және әлсіз жақтарын және даму перспективаларын талдау дағдылары меңгеру (SWOT талдау, SMART мақсаттары)
  • жаратылыстану ғылымдары, әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық пәндер саласындағы негізгі білімдерге ие болу, олар дүниетанымы мен ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал етеді;
  • күнделікті кәсіби қызметке және магистратурада үздіксіз білім алуға қажетті жаңа білім алу дағдыларына ие; әдістеме, педагогика саласындағы білімдерге ие және психология, педагогикалық менеджмент саласында ақпаратты басқара біледі, психологиялық-педагогикалық диагностика, критериалды бағалау негізінде кешенді педагогикалық бақылауды жүзеге асырады; өзін-өзі басқаруға, әділеттілік пен объективтілікке ұмтылады
  • зерттелетін елдің мәдениеті мен әдебиетін, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін біледі; әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне толеранттылықпен қарау; мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларына ие, алған білімдерін мәдениеттер диалогында қалай қолдануға болатындығын біледі
  • қазіргі заманғы шетел тілдерін оқыту әдістемесінің жағдайын бағалау мүмкіндігіне ие; әдіс-тәсілдерді, оқыту формаларын саралауды біледі; шет тілі сабағын жоспарлау мен өткізуде әдістемелік білімді және инновациялық технологияларды қолдануды біледі
  • студенттердің әлеуметтік, жас ерекшелігін және психофизикалық ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық іс-әрекеттерді жобалауға, білім беру іс-әрекетінің технологияларына, әдістері мен формаларына сыни тұрғыдан қарау; қоршаған ортаға, әлеуметтік ортаға және білім беру кеңістігіне қауіп пен қатерді ескере отырып, кәсіби қызметте денсаулықты сақтау технологияларына ие болу;
  • Шығармашылық психология саласындағы білімге, шығармашылық қызметтің теориялық негіздеріне, кәсіптік қызметті қайта құру дағдыларына ие болу; білім беруде инновациялық идеяларды жүзеге асыру, инновациялық және балама шешімдерді табу, жаңа педагогикалық идеяларды, сыни ойлауды қалыптастыру, дерексіз ойлау, талдау және синтездеу қабілеті, белсенді өмірлік ұстанымы болуы
  • Шет тіліндегі ғылыми контекстті талдаудың, синтездеудің, ауызша және жазбаша сөйлеуді дәлелді, логикалық дұрыс және мағыналы түрде құрудың метакоммуникативтік дағдыларын қолданады; әр түрлі дискурс түрлерін қолдануды біледі; өзінің сөйлеу әрекетін және қарым-қатынаста сөйлеу серіктестерінің әрекетін бақылауды жүзеге асырады
  • оқу процесін ұйымдастыра біледі, сабақты дұрыс құру тәжірибесін қолдана алады; шет тілін оқытудың тәрбиелік мәнін түсінеді және оқу процесінде тәрбие жұмысын қалай жүргізуге болатындығын біледі; студенттерге әлеуметтік және кәсіптік бағдар бере алады;
  • сөйлем құрылысында ойды дәл жеткізе алатын, лексикалық бірліктерді әр түрлі өлшемдерге сәйкес топтастырып, жүйелей алатын, лингвистикалық құралдарды таңдай алады, сонымен қатар зерттелетін тілдің морфологиялық және синтаксистік құрылыстарын уақытылы және грамматикалық тұрғыдан дұрыс қолдана алады
  • оқытылатын тіл туралы ел туралы мәдени және лингвистикалық материалдарды біріктіре отырып, тілдерді оқытудың тиімді стратегияларын біледі және түсінеді; елтану саласында білімді қарым-қатынаста және оқытуда қолдануды біледі
  • оқыту мен оқуда инновациялық тәсілдерді (соның ішінде АКТ технологияларын) қолдану арқылы көшбасшылық және өзін-өзі тәрбиелеу дағдысын дамытуға қабілетті; кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды қолдануды біледі, заманауи технологиямен жұмыс істеу дағдылары бар
  • қоғамдық пікірге, дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, әлеуметтік нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды білуін көрсетеді және оларға кәсіби қызметінде назар аудара алады; іскерлік этика нормаларын сақтайды, этикалық және құқықтық мінез-құлық стандарттарына ие болады
  • зерттелетін тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, стилистикалық құралдарына, сондай-ақ ауызша және жазбаша қарым-қатынастың негізгі түрлеріне, оның ішінде кәсіби деңгейге ие болу
Top