6B01901 Дефектология в Мирас Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру және денсаулық сақтау мекемелерінде түзету-педагогикалық, тәрбиелік, дамытушылық, кеңес берушілік, талдау-диагностикалық қызметті жүзеге асыру үшін ғылыми-педагогикалық, өндірістік-технологиялық міндеттерді шеше алатын, көшбасшылық қасиеттерге және тәжірибелік дағдылары бар жаңа формациядағы маманды, педагогты дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Мирас Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
-
Акмеология
Несиелер: 3Білім алушылардың 'акме', акмеология, кәсіби қызмет психологиясы туралы түсініктерін қалыптастыру, адами құндылықтар, оның рухани әлемі, шығармашылық өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру қабілеті туралы идеялардың жиынтығы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жалпы және арнайы психология
Несиелер: 5Жалпы және арнайы психологияның негізгі ережелерімен, мүмкіндігі шектеулі адамдарды оқыту және тәрбиелеу әдістемесімен, пәнаралық және кәсіби жағдайларды шешу құралдарымен; арнайы психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізу әдістерімен; дамуында әртүрлі ауытқулар кезіндегі психикалық даму заңдылықтарымен таныстыру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мамандыққа кіріспе
Несиелер: 3Пән болашақ маманның педагогикалық қызметінің пәні, функциялары, объектілері, саласы туралы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу ерекшелігі, педагогикалық үрдіске қатысушылармен, сондай-ақ осы балалардың ата-аналарымен өзара іс-қимыл туралы алғашқы ұғымдарды қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Арнайы педагогика және психология тарихы
Несиелер: 5Пән педагогика және психология салаларының пайда болуы мен қалыптасуының алғышарттарын; арнайы педагогика және психология саласындағы жетекші мамандардың даму кезеңдерін және олардың еңбектерін, әдістемелерін зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Невропатология негіздері
Несиелер: 5Пән жүйке жүйесінің құрылымы мен қызметін, сондай-ақ ауруларын зерттейді. Жүйке жүйесі ауруларының этиологиясын, аурудың патогенезін, орталық және перифериялық жүйке жүйесі зақымдануының клиникалық көріністерін зерттейді.Эпидемиологиялық ауруларды қарастырады. Диагностика, емдеу және алдын алу әдістерін, сондай-ақ неврологиялық патология кезінде арнайы медициналық көмекті ұйымдастыру принциптерін әзірлеу бөлімдерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 3Пәннің мақсаты: студенттерді білім берудегі инклюзивтік үдерістерді ұйымдастыру мен басқарудың негізгі ережелерімен таныстыру; жалпы білім беру үдерісіне ерекше мейірімді қажет ететін балаларды қосуды моделдеудің схемасын бөлу, маңызды әлеуметтік-мәдени феномен ретінде жалпы және арнайы білім беруде интеграцияланған оқыту туралы түсінік беру.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Дефектология негіздері
Несиелер: 6Пән ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері мен психологиялық сипаттамасы туралы; арнайы мекемелердің әртүрлі типтерінде олармен түзету-тәрбие жұмыстарына бағытталған оқыту мен тәрбиелеудің мазмұны мен ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Несиелер: 3Физиология саласында, дамып келе жатқан ағзаның жас ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен өзара қарым-қатынасы туралы білім мен іскерлікті қалыптастыру; оқушылардың денсаулығын сақтау және нығайту негізінде жатқан заңдылықтар, әртүрлі жастағы оқушылармен оқу-тәрбие жұмысының үдерісін сауатты ұйымдастыру үшін оқу іс-әрекетінің әр түрлерінде олардың жоғары жұмысқа қабілеттілігін қолдау.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Есту, көру және сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
Несиелер: 5Пән қабылдау мүшелерінің анатомиясы мен физиологиясының негізгі түсініктерін, олардың жас ерекшеліктерін; қабылдау мүшелерінің патологиялық дамуын , бұзылыстардың ықтимал себептерін, ауытқу құрылымының қалыптасу механизмдерін, қабылдау мүшелерінің туа біткен және жүре пайда болған бұзылуларының алдын алу және емдеу шараларын меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Тұлғаның даму психологиясы
Несиелер: 5Тұлғаның психологиялық дамуының психологиялық құбылыстарын жүйелі талдау, кәсіби және психологиялық дайындыққа ықпал ететін теориялық және практикалық іскерлікті қалыптастыру: тұлғаның даму психологиясының пәні мен міндеттері, жас ерекшелік психологиясының даму тарихы, психика туралы жалпы түсінік, психиканың бар субъективті және объективті критерийлері, сезімталдық ұғымы, психиканың даму кезеңдері және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Мүмкіндігі шектеулі балалардың ерте дамуы
Несиелер: 5Баланың дене және психикасын қозғайтын мүмкіндігі шектеулі балалардың даму ерекшеліктерін зерттеу; олардың ерте дамуын күшейтетін педагогикалық әдістер; мүмкіндігі шектеулі балалардың дене және ақыл-ой жүктемелеріне қойылатын талаптарды зерттеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Патофизиология
Несиелер: 5Пән аурулардың пайда болуының, дамуының және аяқталуының нақты себептерін, механизмдері мен жалпы заңдылықтарын, патологиялық үрдістерді, реакциялық күйлерді зерттеп, сипаттайды; оларды анықтау (диагностика), емдеу және алдын алу принциптері мен әдістерін құрастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Несиелер: 5Адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық) өзара қауіпсіз қарым-қатынасы саласында және қауіпті және төтенше қауіпті жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғау негіздерін; экологиялық дүниетаным, тіршілік қауіпсіздігі саласындағы заңнамалық және құқықтық актілер саласында; Қазақстан Республикасы азаматтық қорғаныстың (АҚ) міндеттері, құрылу және жұмыс істеу принциптері; жеке қорғану құралдары саласында білім мен іскерлікті қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Құқық негіздері
Несиелер: 5Құқықтық ұстанымдардың жалпы әлеуметтік бағытын зерттеу, білім алушыларға заңнама жүйесінде дұрыс бағдар беру дағдыларын үйрету, заңды мазмұнның қоғамдық өмірдің нақты оқиғаларымен арақатынасын қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Жетістік философиясы
Несиелер: 5Өздігінен білім алу технологиясы; Оқыту стилі; Тұлғалық және кәсіби өзін-өзі анықтау; Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері; Уақытты басқару технологиялары; Ақпараттық-технологиялық әлемдегі адам; Ресми тапсырмаларды орындау бөлігі ретінде компьютерлендіру; Электрондық технологиялар және ақпаратты өңдеудің негізгі түрлерінің манипуляциясы; Сәтті байланыс технологиясы. Конфликтология. Іскер қатынасхаттар. Іскерлік келіссөздер; Кәсіпкерліктің әлеуметтік-мәдени және технологиялық негіздері; Бизнесті жоспарлау
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Педагогика
Несиелер: 5Пән қазіргі педагогикалық үрдістің негізгі міндеттерінің топтарын: оқушылардың қажеттіліктерін, жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жеке тұлғаның дамуына бағытталған білім беру үдерісін құру; дамытушы ортаны педагогикалық мақсатта құру және пайдалану; педагогикалық кәсіп пен қызметтің жалпы сипаттамасын; педагог тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігін; педагогтың үздіксіз кәсіби өсу факторларын оқытады.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Мүмкіндігі шектеулі балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктері
Несиелер: 5Пән дамуында ауытқудың әртүрлі формаларының этиологиясы мен патогенезін, даму бұзылыстарының динамикасы мен дифференциалды диагностикасын; моногенді және хросомдық бұзылуларды; экзогенді факторлардың дамуына әсерін; дамудың барлық кезеңдеріндегі емдік және педагогикалық іс-шараларды оқытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық педагогикалық диагностикалау
Несиелер: 6Пән мүмкіндігі шектеулі балалардың психикалық және психофизикалық дамуының диагностикалық және болжамдық көрсеткіштерін анықтай білуді қалыптастыруға ; психологиялық-педагогикалық тексерудің әдістері мен тәсілдерін және мүмкіндігі шектеулі балалардың кәсіби қызметін ұйымдастыру дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Білім берудегі менеджмент
Несиелер: 3Пән болашақ мұғалімнің мектептің тұтас педагогикалық үдерісін басқару және диагностикалау бойынша кәсіби құзыреттілігін және білім беру мекемесін басқару бойынша практикалық іс-әрекетті жүзеге асыру тәртібін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Аномальді даму психологиясы
Несиелер: 5Пән баланың аномальды психикалық дамуының мәселелері мен ерекшеліктері туралы біртұтас және тұрақты түсініктерді қалыптастыруға бағытталған; психикалық дизонтогенездің заңдылықтары мен диагностикасы туралы; аномальды дамуы бар балалардың психологиялық ерекшеліктерін талдауға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Сөйлеу мүкісінің дамуын диагностикалау
Несиелер: 6Пәнді игерудің мақсаты: сөйлеу бұзылыстардың типін саралау және сөйлеу ауытқушылығы бар балалардың психологиялық-педагогикалық зерттеуін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін тәжірибелік ептіліктерді қалыптастырады, оқу материалының мазмұнын іріктеуді қамтамасыз ете отырып, диагностикалық зерттеулердің міндеттеріне сәйкес педагогикалық жүйені модельдеуге үйренеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Арнайы мектепке дейінгі педагогика
Несиелер: 6Пән білім беру үрдістері мен жүйелерінің мазмұнын, құрылымын, мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған арнайы білім беру саласындағы педагогикалық технологиялар мен инновациялық үрдістерді, балалар денсаулығының бұзылуын педагогикалық түзету әдістерін, оқыту аспектілерін, арнайы және интеграцияланған мектепке дейінгі білім беру модельдерін оқытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Мүмкіндігі шектеулі балалар психологиясы
Несиелер: 5Пән жалпы және арнайы психикалық және физикалық денсаулығы бойынша мүмкіндігі шектеулі балалардың психикалық даму заңдылықтарын зерттеу; жалпы, түзету және инклюзивті оқыту жағдайында денсаулық мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың білім берудің теориялық және практикалық негіздерін зерттеу; денсаулық мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі категориясының даму кемістігінің сипаты мен құрылымын, психофизикалық және әлеуметтік-педагогикалық ерекшеліктерін зерттеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Арнайы педагогика
Несиелер: 6Пән арнайы педагогиканың теориясы мен тарихын, білім беру үрдістері мен жүйелерінің мәнін, мазмұнын, құрылымын, арнайы білім беру саласындағы педагогикалық технологиялар мен инновациялық процестерді; балалар денсаулығының бұзылуын педагогикалық түзетудің принциптері мен әдістерін; оқытудың жалпы әдістемелік аспектілерін, арнайы және интеграцияланған білім берудің модельдерін оқытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Арнайы мектепте тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 5Пән білім алушыларды арнайы мектепте тәрбие қызметін жүзеге асырудағы негізгі құзыреттіліктермен таныстырады, арнайы білім беру мекемелерінде сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы, оның мазмұны, әдістемесі туралы білімді қалыптастырады; арнайы білім беру мекемелерінде білім алатын балалармен тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу еттілігі мен дағдысын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Мүмкіндігі шектеулі балаларға тілді оқыту әдістемесі
Несиелер: 6Пән жалпы және арнайы педагогика жетістіктері негізінде тілді оқытудың арнайы әдістемесінің ерекшеліктерін; тілді оқытудың қолайлы кезеңдері, олардың әрқайсысында сөйлеу жұмысының негізгі бағыттары туралы білімді қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Түзете-дамыта оқытудың арнайы әдістемесі
Несиелер: 6Пән балалардың денсаулығын сақтау, танымдық іс-әрекеттің дамуындағы ауытқуларды түзету, білім алушылардың жеке қабілеттерін, қажеттіліктерін ескере отырып табысты әлеуметтендіру жағдайларына қойылатын талаптарды; түзету-дамыту іс-әрекетінде кешенді (психологиялық-медициналық-педагогикалық) тәсілдерді; балалардың дамуын жеке түзету әдістемелерін қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Клиникалық психология
Несиелер: 5Пән клиникалық психологияның негізгі әдіснамалық мәселелері мен әдістемелік қиындықтарына мазмұндық сипаттама береді, клиникалық және жалпы психологиялық мәселелерді шешудегі клиникалық психологияның рөлін көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Мүмкіндігі шектеулі балаларға математиканы оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Пән студенттерде арнайы мектепте интеллектуалды бұзылысы балаларға арналған математиканы оқытудың ұйымдастыру-педагогикалық және дидактикалық ерекшеліктері туралы, арнайы мектепте математиканы оқытудың әдістері мен тәсілдерін қолдану ерекшеліктері және математикадан оқу бағдарламасын құру ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Мүмкіндігі шектеулі балалардың көркем өнерінің арнайы әдістемесі
Несиелер: 6Пәннің мақсаты: студенттерде арнайы мектепте көркемдік іc-әрекетті оқыту сабақтарында түзету жұмыстарын жүргізу; логопедиялық жұмыста түзету мақсатында көркемдік іс-әрекеттің мүмкіндіктерін пайдалану; білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту, білім беру, дамыту, бейімсіздік, оңалту және әлеуметтік бейімдеу дағдыларын қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Несиелер: 3Пән ҚР жалпы білім беру ұйымдарында оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін тиімді меңгеруге және енгізуге ықпал етеді. Критериалды бағалау технологиясының ғылыми-педагогикалық негіздері, жас ерекшеліктеріне сәйкес бағалау, жиынтық және формативті бағалауды, табыстылық критерилерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Есту қабылдауын дамыту әдістемесі
Несиелер: 6Пән әр түрлі жастағы керең және нашар еститін балалардың есту қабілетін дамыту әдістемесін, сақталған есту қызметінің дамуын қолдана отырып, есту қабілеті бұзылған тұлғаларға арнайы білім беру тұғырларын оқытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Сурдопедагогика
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: есту қабілеті зақымдалған балаларды тәрбиелеу мен оқыту саласында кәсіптік құзыреттілікті қалыптастыру, бұзылушылық құрылымын есепке ала отырып мектеп жасындағы балалар мен жасөспірімдерді оқытудың педагогикалық технологияларын қалыптастыру, білім беру-түзету жұмыстарын жоспарлау.
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Даму мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға білім берудегі АКТ
Несиелер: 5Пән әр түрлі кезеңдерде мүмкіндігі шектеулі балалармен білім беру процесін ұйымдастыру үшін жаңа материалды түсіндіру кезінде, білімді бақылау кезінде, материалды бекіту және жүйелеу кезінде АКТ-ны қолдану әдістерін оқытады
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Қол еңбегі мен бейнелеу өнерін оқытудың арнайы әдістемесі
Несиелер: 6Пән балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытуда рационалды технологияларды қолдану арқылы бейнелеу өнері және қол еңбегін пайдаланудың арнайы әдістерін оқытады; нақты сабақ үшін оқыту әдістерін, формаларын және құралдарын таңдау дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Логопсихология
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: сөйлеу бұзылыстарын жіктеу, сөйлеу қабілеті бұзылған тұлғалардың психологиялық ерекшеліктері, оларға жүргізілетін психокоррекциялық принциптері, әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру, сөйлеу бұзылыстары бар балалардың психикасын зерттеу әдістерімен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Интеллекті бұзылған балаларда ауызша және жазбаша тілінің бұзылуы
Несиелер: 6Пәннің мақсаты: білім алушыларды тілдің толық фонетикалық жүйесін қалыптастыруға, фонематикалық қабылдауды және бастапқы дыбыстық талдау мен синтездеудің дағдыларын дамытуға, әр түрлі жағдайларда есту-айту біліктері мен дағдыларын автоматтандыруға үйрету, байланыстырып сөйлеуді дамыту, моторикамен жұмыс істеу, интеллекті бұзылған балаларда жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытуды үйретеді
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Балаларды қоршаған ортамен таныстырудың арнайы әдістемесі
Несиелер: 6Пән мүмкіндігі шектеулі балаларды қоршаған ортамен таныстырудың маманданған әдістерін, балалардың денсаулығының бұзылуының ерекшеліктерін ескере отырып, қоғам өмірі мен табиғи орта туралы білім мен түсініктерді қалыптастыру арқылы балалардың ой-өрісін кеңейту; балалардың әлеуметтік бағдарын жақсарту арқылы бейімделу мүмкіндіктерін арттыру әдістемелерін оқытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Олигофренопедагогика және олигофренопсихология
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: арнайы білім беру жүйесінде зияты зақымдалған балаларды оқыту және тәрбиелеу саласында кәсіби құзыреттіліктерін, сондай-ақ мүмкіндігі шектеулі балалармен педагогикалық қарым-қатынас барысында қолданылатын педагогикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Мүмкіндігі шектеулі балаларды сенсорлық тәрбиелеу
Несиелер: 5Пән әр түрлі анализаторлардың: (көру, есту, кинестетикалық қабылдау) мақсатты жүйелі сезім мүшелеріне әсер ету арқылы сезімдік тәжірибені байыту үшін мүмкіндігі шектеулі балалардың сенсорлық дамыту әдістемесі арқылы білім алушыларды дайындауға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Мүмкіндігі шектеулі балаларды еңбек қызметіне оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Студенттерді түзету-педагогикалық жұмыс жағдайында еңбек қызметінің әр түріне ерекше мейірімді қажет ететін балаларды оқыту әдіснамасымен, әдістемесімен және практикасымен таныстыру; сондай-ақ балаларды сүйемелдеу және қолдаудың жеке бағдарламаларын жобалау және жүзеге асыру дағдыларымен таныстыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Білім беру мекемелерінде инклюзивті білім беруді ұйымдастырудағы жаңа тәсілдер
Несиелер: 5Пән инклюзивті білім берудің жаңа педагогикалық тәсілдерін педагогпен және баланың ата-аналарымен тығыз байланыста, педагогтың жұмыс кеңістігін ұйымдастыруда, педагогтың сөйлеуіне қойылатын талаптарды сақтауға, ауызша түсінік кезінде көрнекі және дидактикалық материалдарды пайдалануға, тапсырмалар мен нұсқаулықтарды бақылауға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Қабылдау органдары бұзылған балалардың эмоцияларын дамыту
Несиелер: 5Пән есту, көру қабілеті зақымдалған, интеллектуалды жетіспеушілігі бар балалардың эмоцияларын қалыптастыру және дамыту ерекшеліктерін; олардың типтерін, саралануын, эмоциялардың жағдайды бағалауға әсерін, жоғары үрей жағдайында эмоциялардың дамуының негізгі заңдылықтарын, түзету жұмыстарына арналған педагогикалық әдістерді меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Дефектолог-логопедтің педагогикалық қызметі
Несиелер: 6Пән дефектолог-логопед жұмысының негізгі бағыттарын: балалардың ерекше білім алу қажеттіліктерін анықтау мақсатында оларды психологиялық-педагогикалық тексеру, балалардың даму динамикасының мониторингі, балалардың психикалық дамуындағы кемшіліктерді түзету мониторингі, олардың бағдарламаны меңгерудегі табыстылығы, мамандардың өзара іс-қимылы негізінде түзету-білім беру процесін жоспарлау.
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Логопедиялық технологиялар
Несиелер: 6Пәннің мақсаты: мүмкіндігі шектеулі балаларды логопедиялық тексеру және түзету технологиялар ын оқыту саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, логопедияның дидактикалық құралдарын іріктеу.
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Ринолалия және дизартриядағы логопедиялық жұмыс
Несиелер: 6Пән операциядан кейінгі кезеңде ринолалиядан зардап шегетін балалармен түзету-педагогикалық жұмыстың негізгі кезеңдері туралы білімді қалыптастырады, ринолалиясы бар балаларда сөйлеудің ашық спецификалық ақауларын кезең-кезеңімен жою, алынған айтылу дағдыларын бекіту; сенсорлық және жоғары қабықтық функцияларды дамыту үшін дизартрияны кешенді жою әдістері, конструктивті праксисті қалыптастыру, танымдық іс-әрекетті қалыптастыру, қолдың жіңішке сараланған қозғалысын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Педагогикалық үдеріске қатысушылары мен олигофренопедагогтың өзара әрекеттесуі
Несиелер: 6Пән олигофренопедагогтың ақыл-ойы зақымдалған балалары бар мұғалімдермен, ата-аналармен жұмыс істеу әдістерін; білім алу бойынша психологиялық қолдау көрсету және түзету бағдарламаларын, практикалық дағды мен іскерлікті қалыптастыру, балалардың ой-өрісін кеңейту бойынша консультативтік көмек көрсету әдістерін оқытады.
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Мүмкіндігі шектеулі балаларға ерте түзетушілік көмек көрсету жүйесі
Несиелер: 6Пән ақыл-ой кемістігі қаупі бар балалармен жұмыс жасаудағы ерте көмек жүйесін, оларды анықтау және алдын алу үшін, өмірдің алғашқы айларынан бастап бала абилитациясының жеке бағдарламасын құрастыруға қатысу, баланың даму деңгейін пәнаралық бағалауды ұйымдастыру, дамудың жеке бағдарламасын жүзеге асыру және басқа бағдарламаларға көшуге көмек көрсетуді зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Сурдология
Несиелер: 6Пән саңыраулықтың пайда болуы мен есту мүкістігінің көрініс табуының әртүрлі формаларын, есту органдарын диагностикалау, емдеу және аурудың алдын алу әдістерін ашып көрсетеді; есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтік бейімдеу және оңалту мәселелерін; есту аппараттарының негіздерін оқытады
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Интеллекті бұзылған балалармен түзетушілік жұмыс
Несиелер: 6Пән бейімделу қиындықтары бар оқушыларды анықтау әдістерін, зияткерлік бұзылыстары бар балалардың ерекше білім алу қажеттіліктерін анықтауды, жеке ерекшеліктеріне сәйкес білім беру процесін ұйымдастыру ерекшеліктерін анықтауды, ата-аналарға кеңес берушілік және әдістемелік көмек көрсетуді үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Сөйлеу тілінің мүкісі бар балаларды оқыту және тәрбиелеу
Несиелер: 5Пән жұмыстың негізгі бағыттарын, дыбысты дұрыс айтуды қалыптастыру шарттары мен құралдарын, әр түрлі жастағы балалардың фонетикалық-фонематикалық сөйлеу жақтарын, балалардың тілдік дамымауын компенсациялау механизмін қамтамасыз ететін тиімді жағдайларды ұйымдастыру тәсілдерін, олардың білім беру мазмұнын тиімді меңгеруін үйретеді
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Ақыл-ойы бұзылған балаларды оқыту ерекшеліктері, әлеуметтену мәселелері
Несиелер: 6Пән балалардағы күрделі кемшіліктерді, олардың комбинациясын зерттейді; түзету-дамыту педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыру жағдайында балаларды жазуға, сөйлеуге, оқуға және шығармашылық дағдыларға тәрбиелеу мен оқыту әдістемесін ашып көрсетеді
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Педагогикалық үдеріс қатысушылары мен дефектолог-логопедтің өзара әрекеттесуі
Несиелер: 6Пән балаларды отбасылық және қоғамдық тәрбиелеу және дамытудың бірлігі мен сабақтастығын қамтамасыз ету мақсатында, педагогтармен білім беру, түзету және тәрбие үдерістерін ұйымдастыруда білім беру үдерісіне қатысушылардың барлық әрекеттерін үйлестіру және біріктіру мақсатында ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың бағыттарын көрсетеді
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Ақыл-ойы бұзылған балаларды оқыту ерекшеліктері, әлеуметтену мәселелері
Несиелер: 5Пән зияты бұзылған балаларды педагогикалық түзеу-дамыту іс-шараларын жүзеге асыру тұрғысында жазуға, сөйлеуге, оқуға және басқа дағдыларға үйрету әдістерін; білім беру ортасында балаларды әлеуметтендірудің заманауи үлгілерін, сондай-ақ кәсіби бағдар беруді зерттейді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Психикалық дамуы тежелген балаларды оқыту және тәрбиелеу
Несиелер: 5Пән психикалық дамуы артта қалған балаларды оқыту мен тәрбиелеу әдістерін қалыптастырады; балаларды арнайы (түзету) мектептерде және сыныптарда педагогикалық түзету-дамыту іс-әрекеттері жағдайында жазуға, сөйлеуге, оқуға үйретуге дағдыландырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Код ON1
Өз пікірін, көзқарасын түсіндіру, орындалатын міндеттердің жоспарлары мен нәтижелерін талқылау және талдау
-
Код ON2
Мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде диалог жүргізу
-
Код ON3
Офистік қосымшалардың көмегімен хаттар, ресми құжаттар, презентациялар, есептер құрастыру, кәсіби қажеттіліктер үшін ұйымдастыру техникаларын пайдалану
-
Код ON4
Оқу-тәрбие процесін жоспарлау және іске асыру
-
Код ON5
"Арнайы педагогика бойынша терминдерді еркін аппеляциялау, алынған мәліметтерді талдау"
-
Код ON6
Бала ауытқуының тереңдігін анықтау бойынша диагностикалық іс-шаралар жүргізу
-
Код ON7
Жағдайдың даралығын ескере отырып, кәсіби түзету қызметі үшін материалдарды таңдау немесе әзірлеу
-
Код ON8
Мүмкіндігі шектеулі балалары бар ата-аналарға және педагогтарға ұсыныстар құрастыру
-
Код ON9
Түзету әдістемелерінде креативті тәсілді, ақпараттық технологияларды қолдану
-
Код ON10
Өзіндік жұмыс жоспарын қалыптастыру, нәтижелерге талдау жасау
6B01901 Дефектология
БакалавриатӨ.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01901 6B01901-Дефектология
БакалавриатЕ.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01901 Дефектология
БакалавриатSilkway Халықаралық университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01901 Дефектология
БакалавриатҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01901 Дефектология: Инклюзивті білім беру бойынша мамандар даярлау
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01901 Дефектология: Логопедия бойынша мамандар даярлау
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01901 Дефектология: Олигофренопедагогика бойынша мамандар даярлау
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01901 Дефектология: Мектепке дейінгі арнайы педагогика бойынша мамандар даярлау
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01901 Дефектология: Сурдопедагогика бойынша мамандар даярлау
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01901 Дефектология: Тифлопедагогика бойынша мамандар даярлау
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01901 Дефектология
БакалавриатСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01901 Дефектология
БакалавриатМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01901 Дефектология
БакалавриатҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01901 Дефектология
БакалавриатІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01901 Дефектология
БакалавриатҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01901 Дефектология мамандарын даярлау
БакалавриатОрталық-Азия Университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01901 Дефектология
БакалавриатМирас Университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01901 Дефектология
БакалавриатҚазақстан-Американдық еркін университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша