Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R09120 Педитария в Астана медицина университеті

  • Амбулаториялық педиатрия
    Несиелер: 10

    Балалардағы амбулаториялық көмек деңгейінде соматикалық ауруларының этиологиясын, патогенезін, клиникалық көріністерін зерттеу және диагностикасын, емін және алдын-алу әдістерін жасау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жедел медициналық көмек
    Несиелер: 5

    Балалардағы төтенше жағдайларды диагностикалау және емдеу әдістерін жасау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дені сау және ауру баланың тамақтануы
    Несиелер: 4

    Балалық және жасөспірім кезіндегі тамақтану ерекшеліктері. Гигиеналық тамақтануды бағалау негіздері.Дені сау және науқас баланың тамақтануы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педиатриядағы вакцина профилактикасы
    Несиелер: 4

    Балалардағы вакцинацияның тиімділігін жоспарлау және талдау мәселелерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Балалар инфекция
    Несиелер: 5

    Балалардағы инфекциялық ауруларының этиологиясын, патогенезін, клиникалық көріністерін зерттеу және диагностикасын, емін және алдын-алу әдістерін жасау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Орфандық аурулар
    Несиелер: 4

    Балалардағы жетім (сирек кездесетін) аурулардың таралуын, этиологиясын, патогенезін, клиникалық белгілері мен емдеу принциптерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Балалар туберкулез
    Несиелер: 5

    Балалардағы туберкулезді ауруларының этиологиясын, патогенезін, клиникалық көріністерін зерттеу және диагностикасын, емін және алдын-алу әдістерін жасау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Балалар аллергологиясы мен иммунологияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    Балалардағы иммундық жүйенің патологиясымен байланысты көптеген мәселелерді зерттеу. Аллергология мен иммунологиядағы шұғыл медициналық көмек принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Балалар аурулары (стационар)
    Несиелер: 99

    Балалардағы стационарлық көмек деңгейінде соматикалық ауруларының этиологиясын, патогенезін, клиникалық көріністерін зерттеу және диагностикасын, емін және алдын-алу әдістерін жасау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Балалар хирургия
    Несиелер: 5

    Балалардағы хирургиялық ауруларының этиологиясын, патогенезін, клиникалық көріністерін зерттеу және диагностикасын, емін және алдын-алу әдістерін жасау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Балалар дерматовенерология
    Несиелер: 3

    Балалардағы тері және жыныстық жолмен берілетін ауруларды этиологиясын, патогенезін, клиникалық көріністерін зерттеу және диагностикалық, емдеу және алдын-алуды әдістерін жасау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON1

    Клиникалық диагнозды тұжырымдай алады, емдеу жоспарын тағайындай алады және медициналық көмектің барлық деңгейлерінде дәлелді тәжірибеге негізделген тиімділігін бағалайды

  • Код ON2

    Науқас үшін жақсы нәтижеге жету үшін пациентпен, оның айналасындағы адамдармен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді қарым-қатынас жасай білу

  • Код ON3

    Тәуекелдерді бағалау және қауіпсіздіктің жоғары деңгейін және медициналық көмектің сапасын қамтамасыз етудің тиімді әдістерін қолдана білу

  • Код ON4

    Кәсіби қызметінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана білу

  • Код ON5

    Кәсіби қызметі саласында балалар мен ересектерге жедел медициналық көмек көрсете білу

  • Код ON6

    Өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық саласында әрекет ете білу, төтенше жағдайлар кезінде негізгі көмек көрсету, ұлт денсаулығын нығайту саясатын іске асыру үшін кәсіпқой топтардың құрамында жұмыс істеу

  • Код ON7

    Тиісті зерттеу сұрақтарын тұжырымдай алады, кәсіби әдебиеттерді сыни бағалай алады, халықаралық мәліметтер қорын күнделікті қызметінде тиімді қолдана алады, зерттеу тобының жұмысына қатыса алады

  • Код ON8

    Өз бетінше білім алу және кәсіби топтың басқа мүшелерін оқыту, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да түрлеріне белсенді қатысу

Top