6B01403 Кәсіптік оқыту в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - білім берудің жоғары сапасына қол жеткізу, заманауи талаптарға жауап беретін, еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, ҚР білім берудің жаңартылған мазмұнына және әлемдік стандарттарға сәйкес тиімді жұмысқа қабілетті жоғары білікті педагог кадрларды даярлаудың жаңа деңгейін қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Өзін-өзі тану
Курс адамның рухани әлемін дамыту мен байытуға, болашақ мұғалімнің жеке басының қалыптасуы мен дамуына ықпал етуге арналған. Курс бағдарламасы студенттерге өздерінің жеке басы мен мақсатын жүзеге асыруға, жеке және кәсіби құндылықтар жүйесін қалыптастыруға жағдай жасайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экология және тұрақты даму
тірі организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін реттейтін негізгі заңдылықтар; организмдер санының таралуы мен динамикасы, қауымдастықтардың құрылымы және олардың динамикасы; тірі жүйелер мен заттардың айналымы, экологиялық жүйелер мен тұтастай биосфера арқылы энергия ағымының заңдылықтары; табиғатты қорғаудың және табиғатты ұтымды пайдаланудың негізгі принциптері; антропогендік әрекеттің әлеуметтік және экологиялық салдары; тұжырымдама, стратегия, тұрақты даму проблемалары және оларды ғаламдық, аймақтық және жергілікті деңгейде шешудің практикалық тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу тақырыптарын және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелерін біріктіреді. Пәннің мазмұны - адамның шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы қоршаған ортадағы қауіпсіздік пен денсаулықты сақтай отырып, адам қызметінің барлық саласында қауіпті және зиянды факторлардан адамды қорғаудың теориясы мен тәжірибесін қамтитын ғылыми білім саласы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оқу практика - 2 апта
Оқу практикасының міндеттері мыналар болып табылады: УПр-ға жеке тапсырмамен, күнтізбелік жоспармен, есептік материалдарды ұсыну нысанымен анықталған және құзыретті форматта жоспарланған нәтижелердің орындалуын қамтамасыз ететін жұмыс кезеңдерін орындау; берілген құзыреттер тізбесін игеру деңгейін ашатын жұмыс кезеңдерінің материалдары бар есепті ресімдеу; алынған нәтижелерді қорғауды дайындау және жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Бұл пән студенттерде мемлекет пен құқық теориясын, Конституциялық құқық, азаматтық құқық, әкімшілік құқық, еңбек құқығы, салық құқығы, қаржы құқығы, бизнес құқығы, отбасы құқығы, еңбек құқығы, еңбек құқығы және т.б. іс жүргізу құқығы салаларында алған білім негізінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық санасын қалыптастыруға арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
"Педагогикалық мамандыққа кіріспе" курсы барысында педагогикалық қызметтің мәні мен құндылықтық сипаттамалары, педагогтың кәсіби дайындығы мен кәсіби-тұлғалық қалыптасуының аспектілері, қазіргі білім беру жүйесінің ерекшеліктері, мемлекеттік білім беру саясаты және қазақстандық білім беруді жаңғырту; педагогикалық идеялар көздерінің сипаттамасы берілген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Адамның дамуы және психология
Мазмұны және әлеуметтік педагогика әдіснамалық негіздері мен принциптерін қалыптастыру болашақ менеджерлер басқарушылық және педагогикалық даярлау, оның қолданбалы аспектілерін процесін. Негізгі идеялар, тұжырымдар, заңдар, білім беру және оқыту принциптері туралы; білім беру теориясы мен практикасының дидактикалық байланысы туралы. Қазіргі заманғы білім беру технологиялары туралы; орта мектептің инновациялық үдерістерінің тұжырымдамалық негіздері туралы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Құқық негіздері
Бұл курста олар мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы алғашқы идеялардың қалыптасуына ықпал ететін құқық негіздерін зерттейді. «Құқық негіздері» пәні құқықтың негізгі салаларының ережелерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Экономика негіздері. Кәсіпкерлік негіздері
Курс ел экономикасының жұмыс істеуін және ойлау мәдениетін таныстыруға бағытталған. Студенттер экономикалық көрсеткіштердің мақсаты мен қолданылуын біледі, экономикалық ақпарат көздеріне сүйене отырып шаруашылық жүргізуші субъектілердің іс-әрекетін талдауға үйренеді. Студенттер аналитикалық және зерттеу жұмыстарының нәтижелерін дайындау және қорғау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы техникалық және арнайы пәндерді оқыту әдістемесі (бейін бойынша)
Білу және түсіну: жобалау әдістері, позициондық және метрикалық есептер; эфирге арналған конверсиялық әдістер; беттердің өзара қиылысы, скрип, акхонометрия; геометриялық, проекциялық, машина жасау және құрылыс сызбалары; техникалық сызбаларды және бөлшектерді эскиздеу; конструкциялар мен инженерлік сызбалардағы жеңілдету; ESKD және мамандық профилімен салада қолданылатын схемалық құжаттама; офис жабдықтарын және оқу үдерісін сурет салу. Кәсіби және кәсіптік-техникалық білім берудің теориялық негіздері мен ұйымдастыру формалары; кәсіби педагогиканың мазмұны және үздіксіз кәсіби білім беру жүйесін ұйымдастыру нысандары; даму тәжірибесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Педагогика
Пән Қазақстан Республикасының құбылмалы әлеуметтік-экономикалық жағдайында студент тұлғасы қалыптасатын тұтас педагогикалық үрдіс туралы теориялық білімді игеруге бағытталған. Тұтас педагогикалық процестің негізгі принциптері мен заңдылықтары; оқу процесін басқарудың формалары мен әдістері; педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сызу негіздері
Сызу негіздерінің мәліметтерін, сызбаның даму теориясын, сызудың пайда болу тарихын қарастырады. Студенттердің мектепте сызу пәнін оқыту үшін, заттардың суреттерін, машина жасау және құрылыс сызбаларын орындау және оқу үшін, бөлшектер эскиздерін түсіру және оларды өлшеу үшін, сызбаларды орындау үшін қажетті білімдермен, іскерлікпен және дағдылармен қарулануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сызу және сызба геометрия
Білу және түсіну: проекциялау әдістерін, позициялық және метрикалық есептерді; эпюрадағы түрлендіру тәсілдерін; беттердің өзара қиылысуы, қашаулар, аксонометрия; геометриялық, проекциялық, машинақұрылыс және құрылыс сызу; техникалық сурет және бөлшектер эскиздерін құру; машина жасау сызбаларында шартты және оңайлату; кәсіптің бейіні бойынша салада қолданылатын ЕСКД және схемалық құжаттама; сызу бойынша кабинет және оқу процесінің жабдықтары. Кәсіби және кәсіпке дейінгі оқытудың теориялық негіздері мен ұйымдастыру формалары; кәсіби педагогика мазмұны және үздіксіз кәсіби білім беру жүйесін ұйымдастыру формалары; даму тәжірибесі. Дағдыларға ие болу : Оқушылардың кәсіптік білім берудің мазмұны мен ұйымдастыру формалары мен әдістерін; Еңбек және кәсіптік оқыту технологиясын оқыту әдістемесін және практиканы ұйымдастыруды; Кәсіптік оқытудың қазіргі заманғы мәселелерін.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық менеджмент жүйесіндегі кәсіптік оқыту
Білуі және түсінуі керек: қазіргі қоғамдағы педагогтің міндеті мен рөлін; болашақ мұғалімнің іс-әрекет объектісінде; педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері мен даму тарихын; "жас" ұғымын, оның түрлері, құрылымы, жас дамуының дағдарыстық және сенситивті кезеңдері; психикалық дамудың жас кезеңдерін; негізгі жаңашылдықтар, жетекші қызмет, әрбір жас кезеңінің әлеуметтік жағдайын; білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері; тұтас педагогикалық басқару негіздері. мектеп процессімен; педагогикалық қызметтің мәні, құрылымы, педагог қызметінің заңнамалық негіздері; Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас стилі; кәсіби өзін-өзі тану және педагогтың табысты өзін-өзі дамуының негізгі механизмдері мен шарттары; педагогтың оқушылармен тиімді өзара іс-қимылы мен қарым-қатынасы жүйесі; инклюзивті білім беру мен педагогикалық ғылымның дамуының негізгі бағыттары мен перспективалары; психологиялық-педагогикалық көмек тұжырымдамасы және түзету-педагогикалық ықпал ету жүйесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Саладағы заманауи материалдар
Білу және түсіну: Материалтану және материалдар технологиясы-жоғары және орта кәсіптік білім берудегі негізгі пәндердің бірі. Істей алу керек: технологиялық есептерді шешу қабілеті, әртүрлі жағдайларда және ортада материалдар мен қорытпалардың құрамы мен қасиеттерін білу кәсіби қызметтің көптеген түрлерінің негізінде жатыр. Дағдыларға ие болу: материалтануды оқыту әдістері мен формаларын таңдау білім алушылардың мамандығымен анықталады және кәсіби қызметте материалдардың қасиеттері туралы білімді қолдану қабілетін қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Салалық материалтану және конструкциялық материалдар технологиясы
Білуі және түсінуі: болашақ мамандардың кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі аспектілеріне экономикалық талдауды ұйымдастыру және жүргізу бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ мемлекеттік білім беру стандартына қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес қаржы-инвестициялық саясатты іске асыру және кәсіпорынды басқару үшін қабылданатын шешімдерді негіздеу бойынша ықпал ету. Меңгеру: студенттер қандай да бір жағдайға байланысты талдаудың кешенді тәсілдері саласында білім алуы керек. Сонымен қатар студенттер алған білімдерін тәжірибеде қолдану дағдыларын игеруі тиіс. Бұл ретте олар нақты жағдайларды талдаудың негізгі тәсілдерін игеруі тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Материалды өңдеу технологиясы (1,2 сала бойынша)
Білу және түсіну: Материалдарды өңдеу технологиясы (бейін бойынша) (мамандану бейініне байланысты, қыздарға жеке-жеке). Білім, дағды және іс жүзінде даярлау үшін қажетті білім, дағды мен дағды алу. Білікті жұмысшы кадрлар-өндірістің таңдалған бағыты саласында жұмыс істейтін мамандар. Тігін өндірісінің еңбек алыбы және санитариясы туралы мәліметтер. Кесу және күйдіру технологиясының көркемдік негіздері. Ағаштан жасалған көркем бұйымдарды құрастыру және өңдеу технологиясы. Мамандандырылған шеберханалар жағдайында ағаш бойынша көркем жұмыстар. Құрақ тігісінің тарихы, дәстүрлері мен материалдары. Кесекті мозаиканың негізгі себептері мен конструктивтік элементтері. Құрақ-бұйымдарды дайындаудың дәстүрлі технологиясы. Қазіргі интерьердегі кесекті мозаика. Көркем кесте сәндік өнердің түрі ретінде. Тамбур тігісі-дәстүрлі кестелеудің негізгі элементі. Ою-өрнек, түс, композиция және өрнек технологиясы. "Крест" кестелеу, бейнелеу мүмкіндіктері және техниканың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Кәсіби педагогика
Білуі және түсінуі керек: қазіргі қоғамдағы педагогтің міндеті мен рөлін; болашақ мұғалімнің іс-әрекет объектісінде; педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері мен даму тарихын; "жас" ұғымын, оның түрлері, құрылымы, жас дамуының дағдарыстық және сенситивті кезеңдері; психикалық дамудың жас кезеңдерін; негізгі жаңашылдықтар, жетекші қызмет, әрбір жас кезеңінің әлеуметтік жағдайын; білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері; тұтас педагогикалық басқару негіздері. мектептің педагогикалық ұжымын тиімді басқару шарттары; педагогикалық қызметтің мәні, құрылымы, педагог қызметінің заңнамалық негіздері; Меңгеруі керек: педагогикалық қарым-қатынас және сөйлеу мәдениетін меңгеру, педагогикалық процестің заңдылықтарына, тәрбиелік механизмдеріне сәйкес оқу-тәрбие жұмысын жобалау және жүзеге асыру; негізгі сипаттамалары (ауыспалы) бойынша сыныптағы оқу-тәрбие үрдісінің диагностикасын жүзеге асыру және оның одан әрі дамуын болжау; балалардың мектепте жүйелі оқуға психологиялық дайындығын диагностикалау; кіші оқушының танымдық және тұлғалық сферасының психодиагностикасын жүргізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Материалдарды кесу, станоктар мен аспаптар
Теориялық механиканың міндеттері (статика, кинематика, динамика). Механизмдер кинематикасының негізгі ұғымдары. Материалдар кедергісі: созылу және сығылу, қиып алуға практикалық есептер және бүгуді шешу, беріктілік гипотезасы, тұрақтылық беріктіктің күрделі кедергісі, уақыт кернеуінде. Заттардың құрылысы, материалдардың физикалық-техникалық және технологиялық қасиеттері және олардың мақсатты өзгеруі (өңдеу); конструкциялық-технологиялық материалдар және олардан жасалған бұйымдардың негізгі түрлері; материалдарды технологиялық өңдеу түрлері; салалық материалтану бойынша кабинет пен оқу процесін жабдықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Өндірістік практика-3 апта
Практикадан өтудің ұйымдастыру-дайындық кезеңімен танысу және өндірістік практикадан өту және кәсіпорында жұмыс қауіпсіздігі ережелері бойынша нұсқаулық. Кәсіпорындағы жұмысты ұйымдастырумен, лауазымдық және функционалдық міндеттермен, технологиялық процесті ұйымдастырумен, жабдықтарды жобалау және пайдалану процесімен танысу. Нақты жұмыс орындарында практикалық жұмыс дағдыларын меңгеру. Өндірістік тапсырмаларды орындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Коллекциялық бұйымдарды жобалау
Білу және түсіну: материалдарды өңдеу технологиясы (профиль бойынша) (мамандық профиліне қарай, жас жігіттер қыздары үшін бөлек). Студенттердің практикалық дайындығы үшін қажетті білім мен дағдыларды меңгеру бойынша тәжірибелік сабақтардың мазмұны. Білікті жұмыс күші мамандары өндірістің таңдаған бағыты бойынша жұмыс істейтін мамандар болып табылады. Тігін өндірісінің гигиенасы және санитария туралы ақпарат. Кесу және жағу технологиясының негізі. Ағаштан жасалған бұйымдардың технологиясын құрастыру және безендіру. Арнайы семинарлар жағдайында ағаштан жасалған бұйымдар. Тарих, дәстүрлер және жабық материалдар. Патч қоймасы әшекейінің негізгі себептері мен конструктивті элементтері. Құрақ өнімнің дәстүрлі технологиясы болып табылады. Заманауи интерьердегі патч-мозаика. Көркем кесте - сәндік өнер түрі. Дыбыс тігу - дәстүрлі кестедегі негізгі элемент. Ою, түсі, композициясы және технологиясы. Кескіндеме «кросс», визуалды мүмкіндіктері мен технология ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Қазіргі технологияларын кәсіби оқыту
Знать и понимать: ее роль и значение в подготовке педагога. Значение и сущности образовательных технологии и технических обучения История возникновения технологии обучения и развития ее в перспективе. Раскрытие понятии. Целью изучения данного курса является систематизировать и обобщить информацию по проблеме педагогической технологии, а также достижений педагогической науки и практики, сочетание традиционных элементов прошлого опыта и того, что рождено социальным процессом Предпринимательская деятельность образовательных организациях»: обеспечить готовность студентов к организации предпринимательской деятельности в системе профессионального образования. Понятие «технология» и «образовательная технология», «педагогическая технология». Способы постановки целей. Классификация целей обучения. Классы педагогических технологий. Классификация образовательных технологий. Уметь: Современные образовательные технология обучения рассматривается как системный подход создания, применения и определения всего процесса преподавания и усвоения знаний с учетом технических и ��еловеческих ресурсов и их взаимодействия, ставящий своей задачей оптимизацию форм образования. Современные образовательные технологии в системе профессиональной подготовки учащихся являясь технологией обученияиграет важноезначение в процессе подготовки квалифицированных кадров. Обладать навыками: Перечень знаний, умений и навыков студентов по дисциплине: в области профессиональной педагогики, производственной сфере, по профилю специализации; В сфере управления образовательными процессами; в области использованеия информационных технологий в сфере образования и производства.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сәндік қолданбалы қол өнерді оқыту әдістемесі
Шығармашылық қызмет баланың дамуында маңызды рөл атқарады. Сәндік-қолданбалы өнер сабақтарында қоршаған ортаны танып, қиялдайды және ойлауға үйренеді, өзінің рухани әлемін байытады, эстетикалық және көркемдік талғамды қалыптастырады. Балшық пен пластилиннен мүсіндеу, тігу, тоқу, ағаш бойынша ою жасау, қағаз бен кенепте көмірмен, қарындашпен, акварельмен, гуашьпен және т. б. сурет салу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбекке оқыту психологиясы
Білу және түсіну: мұғалімнің заманауи қоғамдағы мақсаты мен рөлі; болашақ мұғалімнің қызмет объектісі; педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері және даму тарихы; «жас» тұжырымдамасы, оның типтері, құрылымы, дағдарысы және жас дамуының сезімтал кезеңдері; ақыл-ой дамуының жас кезеңін; негізгі жасушалар, жетекші қызмет, әр жас кезеңінің дамуының әлеуметтік жағдайы; білім берудегі басқарудың теориялық және әдістемелік негіздері; Толық паламен басқару негіздері. мектеп процесі; мектептің профессор-оқытушылар құрамын тиімді басқару үшін жағдай; педагогикалық қызметтің сипаты, құрылымы, мұғалімнің заңнамалық базасы; кәсіби және педагогикалық қарым-қатынастың стильдері; кәсіптік өзін-өзі танудың негізгі механизмдері мен жағдайлары және мұғалімнің табысты дамуы; педагогикалық тиімді өзара әрекеттесу идеясының жүйесі және мұғалімнің студенттермен қарым-қатынасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолмен ағаш өңдеу
Білу және түсіну: материалдарды өңдеу технологиясы (профиль бойынша) (мамандық профиліне қарай, жас жігіттер қыздары үшін бөлек). Студенттерді практикалық оқыту үшін қажетті білімді, дағдыларды және дағдыларды игеру және алу бойынша сабақтар. Білікті жұмыс күші мамандары өндірістің таңдаған бағыты бойынша жұмыс істейтін мамандар болып табылады. Тігін өндірісінің гигиенасы және санитария туралы ақпарат. Кесу және жағу технологиясының негізі. Ағаштан жасалған бұйымдардың технологиясын құрастыру және безендіру. Арнайы семинарлар жағдайында ағаштан жасалған бұйымдар. Тарих, дәстүрлер және жабық материалдар. Патч қоймасы әшекейінің негізгі себептері мен конструктивті элементтері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Ағаш өңдеу және жиһаз өндірісі
Білу және түсіну: Материалдарды өңдеу технологиясы (бейін бойынша) (мамандану бейініне байланысты, қыздарға жеке-жеке). Білім, дағды және іс жүзінде даярлау үшін қажетті білім, дағды мен дағды алу. Білікті жұмысшы кадрлар-өндірістің таңдалған бағыты саласында жұмыс істейтін мамандар. Тігін өндірісінің еңбек алыбы және санитариясы туралы мәліметтер. Кесу және күйдіру технологиясының көркемдік негіздері. Ағаштан жасалған көркем бұйымдарды құрастыру және өңдеу технологиясы. Мамандандырылған шеберханалар жағдайында ағаш бойынша көркем жұмыстар. Құрақ тігісінің тарихы, дәстүрлері мен материалдары. Кесекті мозаиканың негізгі себептері мен конструктивтік элементтері. Құрақ-бұйымдарды дайындаудың дәстүрлі технологиясы. Қазіргі интерьердегі кесекті мозаика. Көркем кесте сәндік өнердің түрі ретінде. Тамбур тігісі-дәстүрлі кестелеудің негізгі элементі. Ою-өрнек, түс, композиция және өрнек технологиясы. "Крест" кестелеу, бейнелеу мүмкіндіктері және техниканың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Технология дәстүрлі көркем қолөнер
Білу және түсіну: Материалдарды өңдеу технологиясы (бейін бойынша) (мамандану бейініне байланысты, қыздарға жеке-жеке). Оқушылардың практикалық дайындығы үшін қажетті білім, дағды және ой-өрісін алу және өңдеу бойынша практикалық сабақтардың мазмұны. Білікті жұмысшы кадрлар-өндірістің таңдалған бағыты саласында жұмыс істейтін мамандар. Тігін өндірісінің еңбек алыбы және санитариясы туралы мәліметтер. Кесу және күйдіру технологиясының көркемдік негіздері. Ағаштан жасалған көркем бұйымдарды құрастыру және өңдеу технологиясы. Мамандандырылған шеберханалар жағдайында ағаш бойынша көркем жұмыстар. Құрақ тігісінің тарихы, дәстүрлері мен материалдары. Кесекті мозаиканың негізгі себептері мен конструктивтік элементтері. Құрақ-бұйымдарды дайындаудың дәстүрлі технологиясы. Қазіргі интерьердегі кесекті мозаика. Көркем кесте сәндік өнердің түрі ретінде. Тамбур тігісі-дәстүрлі кестелеудің негізгі элементі. Ою-өрнек, түс, композиция және өрнек технологиясы. "Крест" кестелеу, бейнелеу мүмкіндіктері және техниканың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Қазақстанның қолданбалы қол өнері
Білу және түсіну: өнер және қолөнер, қолөнер ұғымдары. Халықтық сәндік өнері. Сәндік құрамның негіздері. Декоративтік құрамның ерекшелігі. Декоративтік құрамның заңдары, үлгілері мен құралдары. Сәндік өнер. Ашық құрылымдар туралы баяндама декоративті композицияларын құру принциптері. Мүмкін болу: өнімді жобалауға және модельдеуге, аппликацияларды матамен жасауға, машинамен және қолмен алуды өлшеу. Монокомпозициялардың құрылысы - жабық құрылымдар. Түс үйлесімінің түсі мен принциптері. Тонаның графикалық қасиеттері. Ахроматикалық композициялар, студенттердің көркемдік дүниетанымын қалыптастыру, шығармашылық қиялды және бейнелі ойлауды дамыту, көркемдік байқау, көрнекі есте сақтау және көз өлшегіш, дәстүрлі қолөнер мен халық қолөнерін еркін меңгеру мүмкіндігі. Ою-өрнек тарихы. Декорның рөлі - көркемдік бейнені қалыптастыру. Сәндеу - декорды ұйымдастыру тәсілі. Қазақ ұлттық ою-өрнек әшекейлері. Кәсіби да��дылар: сәндік-қолданбалы өнер туындыларын жасау үшін шығармашылық жұмыстарды үйрену. Тарих, дәстүрлер және жабық материалдар. Патч қоймасы әшекейінің негізгі себептері мен конструктивті элементтері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Педагогикалық практика - 5 апта
Практиканың мақсаты- әдістемелік жұмысының негіздері бойынша теориялық білім мен іскерлікті практикада қолдану; білім берудің үлгілік және вариативті бағдарламаларының концептуалды негіздері мен мазмұны; педагогикалық процесті жоспарлаудың теориялық негіздері; жұмыс бағдарламасын жоспарлау және әзірлеу әдістемесі, тиісті құжаттарды ресімдеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сәндік-қолданбалы қол өнердің негіздері
Сәндік – қолданбалы өнер, халық кәсіпшілігі туралы ұғымдарды білу және түсіну. Халықтық сәндік өнер. Сәндік композицияның негіздері. Сәндік композицияның ерекшелігі. Ою-өрнекті композицияның заңдары, заңдылықтары және құралдары. Кескін өнері. Репорталық ою – өрнекті композицияларды-ашық құрылымдарды құру принциптері. Істей алу керек: Бұйымдарды құрастыру және моделдеу, матадан аппликация жасау, машинада және қолмен тігу. Монокомпозицияларды-тұйық құрылымдарды құру принциптері. Түсті гармониялардың түсі мен құрылу принциптері. Дағдыларға ие болу: сәндік-қолданбалы өнердің көркем шығармасын жасау бойынша шығармашылық жұмыстарды үйрету. Құрақ тігісінің тарихы, дәстүрлері мен материалдары. Кесекті мозаиканың негізгі себептері мен конструктивтік элементтері. Құрақ-бұйымдарды дайындаудың дәстүрлі технологиясы. Қазіргі интерьердегі кесекті мозаика. Көркем кесте сәндік өнердің түрі ретінде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Кәсіптік оқыту әдістемесі
Білу және түсіну: шетелде, Ресейде, кеңес мектебінде, ТМД елдерінде сурет салуды оқыту әдістерінің тарихы. Қазақстандағы жаңа бағдарламалар бойынша мектептегі бейнелеу өнері бойынша сабақтардың мазмұны. Оқушыларды әр түрлі көркем материалдармен жұмыс істеу тәсілдеріне үйрету. бейнелеу өнері бойынша сыныптан тыс жұмыс. Сурет салу, өнерді қабылдау, мүсіндеу, табиғаттан сурет салу, батик, қағаз пластика сабақтарының теориялық негіздері, ғылыми зерттеу бағытын таңдау негізінің композициясы. Ғылыми зерттеу әдістерінің мәні мен жіктелуі. Кәсіби педагогикадағы социологиялық әдістер. Сараптамалық бағалау әдісі. Дағды болуы тиіс: - еңбекке оқытуды ұйымдастыру, жоспарлау және материалдық қамтамасыз ету бойынша мұғалім жұмысының сипаты мен мазмұны туралы нақты түсінік алу, сонымен қатар мектеп шеберханалары мен кабинеттерінде, КТМ-да, сыныптан тыс сабақтарда және өндірістік кәсіпорындарда өндірістік практикадан өту кезінде оқушыларды тәрбиелеу; - мектепте, КТМ-да және өндірістік жағдайларда (еңбек түрлерін іріктеу, оны ұйымдастыру, нормалау, есепке алу және т. б.) әртүрлі жастағы оқушылардың өндірістік еңбегін дұрыс)
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Оқушылардың бейіндік оқытуын ұйымдастыру
Білу және түсіну: шетелде, Ресейде, кеңес мектебінде, ТМД елдерінде сурет салуды оқыту әдістерінің тарихы. Қазақстандағы жаңа бағдарламалар бойынша мектептегі бейнелеу өнері бойынша сабақтардың мазмұны. Оқушыларды әр түрлі көркем материалдармен жұмыс істеу тәсілдеріне үйрету. бейнелеу өнері бойынша сыныптан тыс жұмыс. Сурет салу, өнерді қабылдау, мүсіндеу, табиғаттан сурет салу, батик, қағаз пластика сабақтарының теориялық негіздері, ғылыми зерттеу бағытын таңдау негізінің композициясы. Ғылыми зерттеу әдістерінің мәні мен жіктелуі. Дағды болуы тиіс: - еңбекке оқытуды ұйымдастыру, жоспарлау және материалдық қамтамасыз ету бойынша мұғалім жұмысының сипаты мен мазмұны туралы нақты түсінік алу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Киімнің шығу тарихы
Киім– адамның денесіне киюге арналған бұйым, жасанды жамылғы түрлері. Киім адамды қоршаған ортаның, табиғаттың түрлі әсерлерінен қорғайды. Оның тұтыну мәнімен бірге ғұрыптық және белгілі бір мақсатқа қызмет ететін маңызы бар. Киім тігуге мал, аң терілері, өсімдік, ағаш, балық, құс өнімдері, жасанды материалдар пайдаланған. Киім тігісті және тігіссіз болып бөлінеді. Адамзат палеолит дәуірінде тігіссіз, байланатын лыпа киімдерді пайдаланса, неолит кезеңінде, яғни өсімдіктерді өру, иіру, тоқу кәсібін игергеннен кейін – иықтан, мықыннан киілетін Киім түрлері пайда болды. Тігіссіз Киім адам денесіне оралады, байланады. Аяқкиім түрлі ағаш, тері, көннен жасалады. Кеуделік киім пішілуіне қарай тұйық (орыс косовороткасы, эскимос анорині), алды ашық желбегей (камзол, шапан) болып келеді. Киім белгілі дәрежеде адамдардың жас айырмашылығын, әлеуметтік ерекшеліктері мен этнографиялық ортасын таныт��ды. Көшпелілер адамзат тарихында атқа отыруға қолайлы болу үшін ойлап тапқан кең шалбар мен екі өңірі алдынан ашылатын қаусырынатын кеуде киім – шапанды адамзат өркениетіне қосты
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Көркемдеп пішу және тігу негіздері.
Мақсаты-Болашақ педагогтардың эстетикалық талғамын дамыту, оларды жаңа біліммен және киім-кешек мотиві дағдыларымен қаруландыру. Болашақ педагогтың киімін тек қана тұтыну пәні ретінде ғана емес, сонымен қатар қолданбалы өнер туындысы ретінде қарастыруға үйрету қажет. "Көркем пішу және тігу негіздері" курсы бойынша пән дәріс және практикалық сабақтар түрінде жүзеге асырылады. Материалды баяндау кезінде бөлімдердің өз бет-бейнесін дербес құрудың маңыздылығы атап көрсетіледі. Пішу және тігу курстарында сіз киім тұжырымдамасын шығармашылық әзірлеу, материалдарды дұрыс таңдау және киім дайындау негіздерімен таныса аласыз. Сонымен қатар, курс сапалы, ыңғайлы бұйымдарды жасауға мүмкіндік беретін жабдықтарды, жаңа технологиялар мен заманауи тігін әдістерін зерделеуді қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Технология бағыты бойынша өндіріс және кәсіпкерлік негіздері
Білу және түсіну: ғылыми зерттеулер бағытын таңдау негіздері. Ғылыми-зерттеу әдістерінің мәні мен жіктелуі. Кәсіптік педагогикадағы әлеуметтік әдістер. Сараптамалық бағалау әдісі. Модельдеу әдістері. Кәсіби педагогиканың жеке мәселелерін зерттеуде ғылыми әдістерді қолдану. Зерттеу нәтижелерін қысқаша және шолу әдісі. Ғылыми еңбектерді тіркеу және зерттеу нәтижелерін жариялау ережелері. Мүмкін болыңыз: Өзінің кең мағынада өзара алмасуы кез-келген салада бірыңғай дизайнды, өндіріс технологиясын және өнімді бақылауды біріктіреді. Бөлшектерді стандарттау өнімдерді жобалау мен өндіруді жеделдетуге және арзандатуға ықпал етеді. Практика дағдылары: Курстың барысында студент теориялық курсты игеріп, өлшем құралдарымен, микрометрлермен және басқа өлшеу құралдарымен өлшеу дағдыларын меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Киімді құрылымдау және модельдеу
Тігін өндірісінде киімдерді құрастырудың рөлін білу және түсіну. Киімдерді құрастыру және оның болашағы зор бағыттары. Киімдерді құрастырудың жүйелері мен әдістері. Киімнің жаңа нысандары мен құрылымдарын жасауда ЭЕМ-ді пайдалану. Жаппай және жеке өндірістің киімдерін құрастыру ерекшеліктері. Әйелдер киімінің белдік бұйымдарын: кеудешелерді, көйлектерді, халаттарды, блузкаларды, түрлі үлгідегі штормовкаларды құрастыру және техникалық модельдеу. Киім бөлшектерін құрастыру: жеңдер, манжеттер, жағалар, қалталар және т. б. Меңгеруі керек: пәнді оқу нәтижесінде студенттер макраме және макраме графикасы туралы түсінік алуы керек. Курстың кез келген түрін пайдаланады, студенттердің техникалық шеберлік деңгейін арттыру. Студенттер білуі тиіс: тері бұйымдарын және үлбірді бөліп алу тәсілдері. Тері мен теріден өлшемдерді алу. Бұйымдардың әр түрлі фасондарын құрастыру. Жұмсақ ойыншықтар мен түрлі кәдесый аксессуарлары жасаңыз. Дағдыларға ие болу: ойлап табу, фонтаздау және т. б.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Білім беру ұйымдарының кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру
Білу және түсіну: ғылыми зерттеу бағытын таңдау негіздері. Ғылыми зерттеу әдістерінің мәні мен жіктелуі. Кәсіби педагогикадағы социологиялық әдістер. Сараптамалық бағалау әдісі. Модельдеу әдістері. Кәсіби педагогиканың жеке мәселелерін зерттеуде ғылыми әдістерді қолдану. Зерттеу нәтижелерін жинақтау және айналым әдістері. Ғылыми жұмыстарды рәсімдеу ережесі және зерттеу нәтижелерін жариялау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тері және былғарыны көркемдеп өңдеу
Білу және түсіну: Киім өндірісіндегі киімдерді жобалаудың рөлі. Киім және оның ең перспективалы бағыттарын жобалау. Киімдерді жобалаудың жүйелері мен әдістері. Компьютерлерді киімнің жаңа формалары мен конструкцияларын әзірлеуде қолдану. Жаппай және жеке өндіріс киімдерін жобалау ерекшеліктері. Әйелдер киіміне арналған белдік бұйымдарын жобалау және техникалық модельдеу: жейделер, көйлектер, көйлектер, блузкалар және әртүрлі көйлек. Киім бөлшектері: манжеттер, манжеттер, қаламдар, қалталар және т.б. Мүмкін болу үшін: Курсты оқып-үйрену нәтижесінде студенттер макримнің тоқу және грамматика туралы презентациялары болуы керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сәндік қолданбалы қол өнерді оқыту әдістемесі
Шығармашылық қызмет баланың дамуында маңызды рөл атқарады. Сәндік-қолданбалы өнер сабақтарында қоршаған ортаны танып, қиялдайды және ойлауға үйренеді, өзінің рухани әлемін байытады, эстетикалық және көркемдік талғамды қалыптастырады. Балшық пен пластилиннен мүсіндеу, тігу, тоқу, ағаш бойынша ою жасау, қағаз бен кенепте көмірмен, қарындашпен, акварельмен, гуашьпен және т. б. сурет салу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дайындау техникасы
Білу және түсіну: өнер және қолөнер, қолөнер ұғымдары. Халықтық сәндік өнері. Сәндік құрамның негіздері. Декоративтік құрамның ерекшелігі. Декоративтік құрамның заңдары, үлгілері мен құралдары. Сәндік өнер. Ашық құрылымдар туралы баяндама декоративті композицияларын құру принциптері. Мүмкін болу: өнімді жобалауға және модельдеуге, аппликацияларды матамен жасауға, машинамен және қолмен алуды өлшеу. Монокомпозициялардың құрылысы - жабық құрылымдар. Түс үйлесімінің түсі мен принциптері. Тонаның графикалық қасиеттері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Педагогикалық дипломалды тәжірибе-12 апта
Білу және түсіну: мектептің тәрбие жұмысының жүйесі;Оқу және сабақтан тыс жұмыстарын дербес жоспарлау және жүргізу; диссертациясын әдебиетті жазу.Зерттеу мәселесі бойынша тәжірибелік-педагогикалық жұмыс нәтижелерін жүйелеу, өңдеу және материалдарды меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 12
-
Сәндік қолданбалы қол өнері және көркем өндірісі
Сәндік – қолданбалы өнер, халық кәсіпшілігі туралы ұғымдарды білу және түсіну. Халықтық сәндік өнер. Сәндік композицияның негіздері. Сәндік композицияның ерекшелігі. Ою-өрнекті композицияның заңдары, заңдылықтары және құралдары. Кескін өнері. Репорталық ою – өрнекті композицияларды-ашық құрылымдарды құру принциптері. Істей алу керек: Бұйымдарды құрастыру және моделдеу, матадан аппликация жасау, машинада және қолмен тігу. Монокомпозицияларды-тұйық құрылымдарды құру принциптері. Түсті гармониялардың түсі мен құрылу принциптері Дағдыларға ие болу: сәндік-қолданбалы өнердің көркем шығармасын жасау бойынша шығармашылық жұмыстарды үйрету. Құрақ тігісінің тарихы, дәстүрлері мен материалдары. Кесекті мозаиканың негізгі себептері мен конструктивтік элементтері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Үй шаруашылығы
Ою-өрнекті композицияның заңдары, заңдылықтары және құралдары. Кескін өнері. Репорталық ою – өрнекті композицияларды-ашық құрылымдарды құру принциптері. Істей алу керек: Бұйымдарды құрастыру және моделдеу, матадан аппликация жасау, машинада және қолмен тігу. Монокомпозицияларды-тұйық құрылымдарды құру принциптері. Түсті гармониялардың түсі мен құрылу принциптері. Тонның бейнелеу қасиеттері. Ахроматикалық композициялар, студенттердің көркем дүниетанымын қалыптастыру, шығармашылық қиял мен бейнелі ойлауды дамыту, көркем бақылау, көру жады мен көз өлшегіш, дәстүрлі қолөнер мен халықтық кәсіпшілікте еркін бағдар жасай білу. Ою-өрнек тарихы. Көркем бейнені қалыптастыру - декордың рөлі. Стильдеу декорды ұйымдастыру тәсілі ретінде. Ою түрлері Қазақ ұлттық ою-өрнек өнері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Материалдарды өңдеу практикум бойынша технологиясы
Білу және түсіну: өнер және қолөнер, қолөнер ұғымдары. Халықтық сәндік өнері. Сәндік құрамның негіздері. Декоративтік құрамның ерекшелігі. Декоративтік құрамның заңдары, үлгілері мен құралдары. Сәндік өнер. Ашық құрылымдар туралы баяндама декоративті композицияларын құру принциптері. Кәсіби дағдылар: сәндік-қолданбалы өнер туындыларын жасау үшін шығармашылық жұмыстарды үйрену. Тарих, дәстүрлер және жабық материалдар. Патч қоймасы әшекейінің негізгі себептері мен конструктивті элементтері. Құрақ өнімнің дәстүрлі технологиясы болып табылады. Заманауи интерьердегі патч-мозаика. Көркем кесте - сәндік өнер түрі. Дыбыс тігу - дәстүрлі кестедегі негізгі элемент. Ою, түсі, композициясы және технологиясы. Кескіндеме «кросс», визуалды мүмкіндіктері мен технология ерекшеліктері. Дәстүрлі техникамен әшекей бұйымдарын жасау, пышақ, кесте, аппликация.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 8
Оқыту нәтижелері
- жаратылыстану ғылымдары, әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық пәндер саласындағы негізгі білімдерге ие болу, олар дүниетанымы мен ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал етеді
- экономикалық білім негіздеріне ие болу, менеджмент, маркетинг, қаржы және т.б. туралы ғылыми идеяларға ие болу; экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлін білу және түсіну; елдегі және әлемдегі тарихи және қазіргі заманғы қоғамдық-саяси және экономикалық жағдайды, кәсіпкерлік қызмет үшін бәсекелестік ортаны біледі және түсінеді; нарықтық бәсекелестік мүмкіндіктер мен бизнестің жаңа үлгілері түсінігі мен мазмұнын біледі; кәсіпкерлік қызметтің нарықтық жағдайларын бағалай білуге, жаңа бизнес үлгілерді қалыптастыруға қабілетті; коммерциялық ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларына ие; кәсіпкерлік қызметтің экономикалық және әлеуметтік жағдайларын талдау дағдылары; нарықтың жаңа мүмкіндіктерін айқындау, күшті және әлсіз жақтарын және даму перспективаларын талдау дағдылары (институттар, бизнес және т.б.)
- қазіргі заманғы ақпараттық ағындарды бағдарлай білу және әлемдік экономикадағы динамикалық өзгеретін құбылыстар мен процестерге бейімделу; кәсіби қызметке байланысты әртүрлі жағдайлар икемді және ұтқыр болу; белгісіздік пен тәуекел жағдайында экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдер қабылдау дағдыларына ие болу
- оқыту мен оқуда инновациялық тәсілдерді (соның ішінде АК технологиясын) қолдану арқылы көшбасшылық және өзіндік білім дағдыларын дамыта алады; заманауи технологияларды игеру дағдылары бар, ақпараттық қызметтерді кәсіби қызмет саласында қолдана біледі;
- педагогикалық іс-әрекеттерді жобалауға, білім беру іс-әрекетінің технологияларына, әдістері мен формаларына сыни тұрғыдан қарау; қоршаған ортаға, әлеуметтік ортаға және білім беру кеңістігіне қауіп пен қатерді ескере отырып, кәсіби қызметте денсаулықты сақтау технологияларына ие болу;
- зерттелетін елдің мәдениеті мен әдебиетін, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін біледі; әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне толеранттылықпен қарау; мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларына ие, алған білімдерін мәдениеттер диалогында қалай қолдануға болатындығын біледі
- әр түрлі техникаларды, құрылымдарды, қазіргі заманғы материалдар мен жабдықтарды пайдалана отырып, еңбек объектілерінің функционалдық және көркемдік мақсаты негізінде бұйымдарды жобалауға, жасауға және өткізуге қабілетті
- шығармашылық психология саласындағы білімге, шығармашылық қызметтің теориялық негіздеріне, кәсіптік қызметті қайта құру дағдыларына ие болу; білім беруде инновациялық идеяларды жүзеге асыру, инновациялық және балама шешімдерді табу, жаңа педагогикалық идеяларды, сыни ойлауды қалыптастыру, дерексіз ойлау, талдау және синтездеу қабілеті, белсенді өмірлік ұстанымы болуы
- жобалаудың әртүрлі әдістерін және кеңістіктік сызбаларды орындау, кеңістіктік модельдегі графикалық және шығармашылық процестердің құрылымын қолданаднуды меңгеру.
- материалдарды көркем өңдеу бойынша технологиялық операцияларды орындайды (табиғи материал, мата, ағаш, металл және т.б.); әр түрлі материалдарды көркем өңдеу технологиясы бойынша білімді қолданады, жұмсақ материалдарды көркем өңдеу бойынша құралдар мен материалдарды қолданады.
- арнайы техника және тоқыма, конструкциялық материалдарды өңдеу технологиясы бойынша кәсіби жұмыс үшін қажетті дағдыларға қабылетті.
- эскиздер, жұмыс сызбалары, техникалық суреттер және басқа да көрнекі бейнелер жасай алады, графикалық жұмыстар, пластикалық пішіндер жасау, орындау техникасы мен материалды қолдана алады, композициялық тапсырмаларды шеше алады.