Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02301 Филология в Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Филология» мамандығы бойынша білім берудің мақсаты: еңбек нарығында сұранысқа ие кәсіби білікті филолог мамандарды, лингвист-редакторларды, ғылыми-педагогикалық кадрларды дайындау; филология, редакторлық қызмет және ғылыми-педагогикалық бағыты бойынша ғылыми білім беру, ғылыми білімді өндірісте қолдана білу құзыреттілігін қалыптастыру; бірнеше тілді (орыс тілі, ағылшын тілі, түрік тілі) қатар меңгерту; білім беру жүйесінде, өндірісте инновациялық және цифрлық технологияны қолдану; кәсіби қызметін жүзеге асыруға қабілетті, әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі жоғары студенттердің негізгі және арнайы құзіреттіліктерін қалыптастыру; студенттердің филология бағытындағы үдерістер мен құбылыстарды талдауы және бақылаудың ғылыми-зерттеушілік, практикалық әдістерін меңгеруі; ғылыми ойлау мен көзқарастар аясында жалпыадамзаттық және әлеуметтік құндылықтарын қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ/Орыс тілі және Қазақ/Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы мен орфографиясы
Тіл біліміне кіріспе
Әдебиеттануға кіріспе
Түрік тілі 1 (А1 деңгей);
Оқу тәжірибесі (Тіл біліміне кіріспе)
Қазақ халық ауыз әдебиеті
Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен лексикографиясы
Түрік тілі 2 (A1 деңгейі)
-
2 Оқу жылы
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Түрік тілі 3 ( деңгейі A2)
Қазақ әдебиетінің қалыптасу тарихы
Қазақ тілінің дериватологиясы
Қазіргі өркениеттегі шешендік өнер
Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы
Түрік тілі 4 (A 2 деңгей)
Құжаттық лингвистика
-
3 Оқу жылы
Инновациялық үрдістер
Қазақ тілінің коммуникативті синтаксисі
Шетел әдебиеті
ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
Жалпы тіл білімі
Түркітану және қазақ тілінің тарихи грамматикасы
Қазіргі қазақ тілінің прагмастилистикасы
ХХ ғасыр қазақ әдебиеті
Әдебиет теориясы
Өндірістік практика 1
Қазақ және ағылшын тілдерінің салғастырмалы грамматикасы
Тіл білімінің жаңа бағыттары
Оқыту нәтижелері
- Студент гуманитарлық пәндер саласындағы (философиялық, әлеуметтік, психологиялық, мәдени) базалық білімді меңгеру арқылы өзінің жалпы мәдени, ақпараттық-аналитикалық, тұлғааралық-коммуникативтік қасиеттерін көрсете алуы тиіс; қоғамдық нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды меңгергендігін, өмірге деген азаматтық позициясын көрсете алуы қажет; студент басқарушы-ұйымдастырушылық қабілеттерін, психологиялық, пәндік және әдістемелік білім жүйесін практикада қолдана алады
- Әдебиет теориясы мәселелерінің теориялық аспектілерін меңгереді, мәтінге кешенді түрде зерттеу жүргізе алады, теориялық тұрғыдан талдау машықтарын меңгереді, алған білімін ғылыми-зерттеу жұмысында пайдалана алады; ежелгі грек және рим әдебиеті, Қайта өрлеу дәуірі мен классицизм әдебиеті өкілдерінің басты шығармаларына талдау жасай алады, олардың өз кезіндегі рухани қызметін саралай алады. Әрбір әдеби кезеңнің тарихи-әлеуметтік жағдайына, тарихи оқиғаларға шолу жасап, әдебиеттің даму тенденциясын сыртқы факторлармен байланыстырып талдай алады. Әлем әдебиеті мұраларының мәтінімен танысып, олардың идеялық-эстетикалық құндылықтары туралы өзіндік пікір қалыптастырады.
- Студент тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу мақсатында орыс, ағылшын және түрік тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасай алауы тиіс.
- Студент ғылым және білім беру жүйесіндегі инновациялық үдерістерді меңгеріп, оларды күнделікті практикада қолдана алуы тиіс, филологиялық пәндерді оқытуда қажетті инновациялық және интербелсенді технологияларды қолданудың әдіс-тәсілдерін меңгеруі тиіс, инновациялық және цифрлық технологиялардың көмегімен филологиялық зерттеулерді арнайы компьютерлік бағдарламалардың көмегімен жүргізе алуы тиіс.
- Студент әдебиеттану және әдебиет теориясының ғылыми методологиясын меңгеруі тиіс, қазақ әдебиеті дамуының кезеңдік сипаты бойынша алған теориялық білімдерін крсете алуы тиіс; әдебиеттану ғылымының әдістемелік ұстанымдары мен категорияларын меңгереді, кешенді әдеби талдау жасай алатындығын көрсетуі тиіс. Филологияның өзекті мәселелеріне қатысты аналитикалық және критериалды ойлау тұрғысынан талдау жасай білу дағдысын қалыптастырады.
- Студент жалпы тіл біліміндегі лингвистикалық концепциялармен танысады, лингвистикалық мектептер мен бағыттардың ұстанған концепцияларына тілдік анализ жүргізе алады, тіл философиясы, тіл тарихы, лингвистикалық зерттеулердің әдістемесін практика жүзінде қолдана алады; тілдік бірліктердің сөйлеу әрекетіндегі жұмсалымдық қызметін айқындай алады; грамматикалық бірліктердің өзге тілдік бірліктермен қарым-қатынастағы қызметіне функционалды-семантикалық аспект тұрғысынан талдау жасай алады.құрылымдық грамматика мен функционалды грамматика арасындағы ерекшелікті дәйектей алады.
- Студент тіл білімінің негізгі базалық ұғымдарын меңгереді, тіл теориясы, тіл білімінің фоно-морфо-семантикалық және синтаксистік жүйелері бойынша ғылыми-методологиялық базаны меңгереді; тіл білімінің құрылымдық, антропоөзектік және қолданбалы бағыттары бойынша қажетті кешенді тілдік талдаулар жүргізе алуы тиіс.
- Студент қазақ, орыс және ағылшын тілдерінің фоно-морфо-семантикалық жүйесін меңгереді, салғастырмалы аспект тұрғысынан лингвистикалық талдау жасай алады, жазбаша және ауызша сөйлеу әрекетінде, көркем, ғылыми аударма жасауда сәтті қолдана алады; сөйлеу әрекетінің қызметін, тілдік тұлға теориясын прагматикалық және стилистикалық тұрғыдан дәйектей алады, сөйлеу әрекетіндегі тілдік тактика, тілдік стратегия, сөйлеу әдебі, сөйлеу мәнері мәселелеріне стилистикалық тұрғыдан талдау жасай алады.
- Студент лингвистика және әдебиеттану, әдебиет теориясы саласындағы ғылыми-теориялық зерттеулердің методологиясын меңгереді, лингвистикалық зерттеулердің нысанына сәйкес тиісті әдіс-тәсілдер жүйесін практикада қолдана алады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау дағдыларын қалыптастырады, ғылыми зерттеу жұмысын жоспарлау мен ұйымдастыруды меңгереді. Лингвистикалық және әдеби зерттеулердің нысанына сәйкес тиісті әдіс-тәсілдер жүйесін практикада қолдана алады. Білім алушыны оқу-танымдық және ғылыми-зерттеушлік әрекетін рефлексиялық, субъективті түрде бағалауға, өз іс-әрекетіне мониторинг жасауға машықтанады.
- Студент жазба мәтіндерді өңдеп, көркем және ғылыми мәтіндерге редакциялау жұмыстарын жүргізе алады; аударма мәтіндерге қажетті стилистикалық өңдеу жұмыстарын жүргізе алады; салғастырмалы аспект тұрғысынан лингвистикалық талдау жасай алады; мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізе алады; ресми іс қағаздарының құқықтық негіздерін біледі.
Ұқсас БББ
6B02301 Филология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B02301 Филология
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B02301 Қазақ филологиясы
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B02301 Қазақ филологиясы
Торайгыров университеті
6B02301 Қазақ филологиясы
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B02301 Филология: қазақ филологиясы
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B02301 Филология
Инновациялық Еуразия университеті