Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02301 Филология в Сулейман Демирел атындағы университет

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Филология» мамандығы бойынша білім берудің мақсаты: еңбек нарығында сұранысқа ие кәсіби білікті филолог мамандарды, лингвист-редакторларды, ғылыми-педагогикалық кадрларды дайындау; филология, редакторлық қызмет және ғылыми-педагогикалық бағыты бойынша ғылыми білім беру, ғылыми білімді өндірісте қолдана білу құзыреттілігін қалыптастыру; бірнеше тілді (орыс тілі, ағылшын тілі, түрік тілі) қатар меңгерту; білім беру жүйесінде, өндірісте инновациялық және цифрлық технологияны қолдану; кәсіби қызметін жүзеге асыруға қабілетті, әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі жоғары студенттердің негізгі және арнайы құзіреттіліктерін қалыптастыру; студенттердің филология бағытындағы үдерістер мен құбылыстарды талдауы және бақылаудың ғылыми-зерттеушілік, практикалық әдістерін меңгеруі; ғылыми ойлау мен көзқарастар аясында жалпыадамзаттық және әлеуметтік құндылықтарын қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
  • Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
  • Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы мен орфографиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер қазақ тілі дыбыстарының фонетикалық сипаттамасын, дауыстылардың оппозициялық айырым белгілерін,қатаң, ұяң, үнді дауыссыздардың сипаттамасын, әріп–фонема–дыбыс ұғымдарының арақатынастары мен айырмашалықтарын біледі. Үндестік заңын,қатар келген дыбыстардың бір-біріне әсер етуін, қазақ тілі орфоэпиясын, оның ішінде дыбыстардың үндесімі мен үйлесімін түсінеді. Қазақ тілінің емлесініңнегізгі ережелерінигеріп, дұрыс сөйлеу, сауатты жазу принциптерін кешенді түрде меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу барысында студенттерге лингвистикалық білімдер жүйесіндегі терминологиялық базаны меңгерту көзделеді, тілтаным теориясы бойынша қалыптасқан ғылым-теориялық білімдерін практика жүзінде интерпретация жасай алуға дағдыландырады, заманауи лингвистикалық білімнің (функционалды және антропоөзектік) негізін қалыптастырады. Әлемдік лингвистика және қазіргі қазақ тіл білімінің ғылыми- теориялық және методологиялық базасы бойынша білімді қалыптастыру көзделеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Әдебиеттану ғылымының негізін құрайтын ұғымдарды, категорияларды теориялық тұрғыдан игереді; әдеби процесс, әдебиеттің тектері мен түрлері, көркемдік әдіс мен әдебиеттанудағы ағымдар мен бағыттар туралы жан-жақты ақпарат беріледі; көркем шығарманы талдаудың ғылыми принциптерін игеріп, әдебиет тарихы мен көркем туындыны зерттеуге қажетті біліммен қаруланады; өз бойында көркемдікті танитын талғам қалыптастырады; қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелерімен таныс болады; теориялық білімді практикада қолдана білуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түрік тілі 1 (А1 деңгей);
    Несиелер: 6

    Түрік тілін бастапқы деңгейде оқытуда студенттерге қажетті лексика-грамматикалық минимумдарды меңгертуді, сол арқылы студенттердің түрікше сөйлей (ауызша және жазбаша форма) алу дағдысын қалыптастыруды, қажетті сөйлеу этикеттерін сөйлеу ситуацияларына қарай қолдану дағдысын қалыптастыруды көздейді. Студенттердің түрік тілінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдылары тыңдалым, оқылым, жазылым және айтылым әрекеттері арқылы жүзеге асады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу тәжірибесі (Тіл біліміне кіріспе)
    Несиелер: 1

    Оқу тәжірибесінің мақсаты – студенттердің болашақ кәсіби қызметінің негіздерімен, оның мақсаты мен міндеттерімен таныстыру, таңдаған кәсіптің ерекшеліктері туралы мәліметтер алу. Оқу тәжірибе барысында студенттер жалпы лингвистика саласына қатысты ғылыми әдебиеттермен танысады, ғылыми әдебиеттердің теориялық және қолданбалы сипатын айқындауға машықтанады, ғылыми-зерттеу институттары мен орталықтарына барып, ғылыми зерттеу жұмысын жүргізу ісімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Фольклор халықтың өнері, дәстүрі, таным-түсінігі екенін ажырата алу; фольклорды бұрынғыдай ауыз әдебиеті деп қана емес, оны халық шығармашылығы ретінде танып, аталған пәннің жекелеген салалары туралы ғылыми пікір қалыптастыру, оның халық тарихымен, тұрмысымен, этнографиясымен байланысын танып біледі; фольклористика ғылымының тарихы мен теориясы туралы кәсіби түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен лексикографиясы
    Несиелер: 5

    Қазақ тілі лексикалық жүйесінің семантикалық табиғаты, ұғым, мағына және сөз үштігінің арақатынасы, лексикалық мағынаның семантикалық құрылымы, сөз мағынасының психологиялық аспектісі, сөз мағынасының ассоциациялық құрылымы, сөз мағынасының даму жолдары (мағынаның кеңеюі мен тарылу процестері), сөздің мағыналық өзгерістері нақты талдаулар жасау негізінде анықталады. Қазақ лексикографиясының қалыптасуы мен зерттелу тарихы, лингвистикалық сөздіктердің түрлері, қазақ лексикографиясының алдағы міндеттері; қазақ тілі этимологиясының зерттелу жайы, этимологиялық принциптері нақты мысалдар негізінде талқыланып айтылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түрік тілі 2 (A1 деңгейі)
    Несиелер: 6

    Студенттерге базалық деңгейде түрік тілінің фонетикалық, лексикалық және грамматикалық жүйесін сөйлесім, жазылым, тыңдалым, оқылым әрекеттері арқылы меңгерту, ауызекі, көркем (шағын), публицистикалық мәтіндермен жұмыс жасау арқылы түрікше ауызша және жазбаша формада сөйлеу алу дағдысын қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілін кәсіби деңгейде меңгерту көзделеді, яғни филология саласына қатысты мәтіндермен жұмыс жасау, ондағы терминологиялық базаны меңгерту, өзінің кәсіби-іскерлік саласына қатысты сөйлеу дағдысын қалыптастыру. Ағылшын тілді деректерден қажетті ақпараттарды алуды, ағылшын тілінде тезис, эссе жазуды, ағылшын тілінде қажетті терминдерді қолдана отырып мазмұндауды үйрету көзделеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Түрік тілі 3 ( деңгейі A2)
    Несиелер: 6

    Түрік тілін студенттерге үйретуде осы тілдің лексика-грамматикалық және стилистикалық жүйесін меңгерту көзделеді, ресми стильде түрікше жаза білу қабілетін, түрікше іс-қағаздарын жүргізу стилін қалыптастыру, стандартты тілдік клишелерді қолдану дағдыларын қалыптастыру, іскерлік қарым-қатынастағы түрік тілін өз деңгейінде қолдана алу дағдысын меңгерту көзделеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ әдебиетінің қалыптасу тарихы
    Несиелер: 6

    Қазақ халқының өткен замандардағы тұрмыс-тіршілігі, харекет-кәсібі, дүниетанымы мен наным-сенімі жайында сан алуан ақпараттар тасқа жазылған ескерткіштер, көне шежірелер, трактаттары, сөздіктер арқылы біздің заманымызға жеткен. Оларды түркілік кезең, ислам дәуірі кезеңі, қазақ хандығы тұсындағы әдебиет деп үш кезеңге бөліп оқытамыз. Мазмұн-мәні терең ежелгі дәуір әдебиеті үлгілерін оқыту елбасымыз ұсынған «Ұлы дала» концепциясымен өзектес.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ тілінің дериватологиясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамдық және терминжасамдық амал-тәсілдер жүйесін тіл тарихының даму кезеңдерімен байланыста қарастырылады, қазақ тілінің сөзжасамдық және терминжасамдық жүйесін этимология және уәждеме теориясымен байланыста меңгерту көзделеді, қазіргі қазақ тіліндегі сөзжасамдық талдау жүйесіне сәйкес тілдік талдаулар жүргізіледі, сөзжасам және терминжасам жүйесіне сәйкес базалық терминологиялық аппарат меңгеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі өркениеттегі шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Шешендік өнерді оқыту арқылы болашақ мамандардың заманға сәйкес ана тілінде жатық та көркем сөйлеуіне, өз ойларын ықшамдап образды түрде жеткізуге, халықтың бай да құнарлы тілін ұтымды пайдалануға үйрету мақсат етіледі. Жеке адаммен сөйлесу, топ алдында сөйлеу, ойын ұтымды да дәйекті тілмен жеткізу әлі күнге шейін өзінің өзектілігін жойған жоқ. Адам баласын өз сөзіне иландырудың басты қағидалары неде деген мәселелер аталған пәнді оқыту барысында теориялық және практикалық жағынан талданып түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы
    Несиелер: 5

    Қазақ тілінің морфологиялық табиғатына тән заңдылықтар туралы терең талданады. Тілдің өзіне тән ішкі табиғаты: түбір мен қосымша шегінің айқын болуы; қосым-шаның өзіне тән мағынасының болуы, олардың сөзге жалға-нудағы орын тәртібі; грамматикалық мағына және оның түрлері, грамматикалық форма мен грамматикалық мағына сәйкестігі мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Түрік тілі 4 (A 2 деңгей)
    Несиелер: 6

    Студенттерге түрік тілі лингвоелтанымдық, лингвомәдени аспект тұрғысынан оқытылады, мәдеиетаралық коммуникацияда адресат пен адресанттың ұстанған тілдік стратегиясы мен тактикасына сай сөйлеуді үйренеді.Түрік тіліндегі көркем мәтіндермен танысып, ондағы лингвомәдени, лингвоелтанымдық бірліктермен жұмыс жасайды. Шағын ғылыми мәтіндермен танысып, терминдермен жұмыс жасау көзделеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құжаттық лингвистика
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік мекемелерде, жоғары және арнаулы орта білім беретін оқу орындарында нормативті-жарлық құжат түрлерін, азаматтық қарым-қатынастарда жиі қолданылатын іс қағаздарын, қызметтік хат түрлерін сауатты жүргізуге үйрету. Құжат стиліне тән сөздердің лексикалық және грамматикалық тіркесімін, электронды құжат айналымын жүзеге асыруды меңгереді; құжат мәтінін жазуда қажетті тілдік бірліктерді тұлғалық және мазмұндық жағынан саралай білуге үйрету көзделеді. Ресми стилінің ерекшеліктерін анықтау және көрсету, ресми стилінің нормаларына сәйкес оқыту нәтижесінде мәтіндерді жазу және редакциялаудың нормаларын практикалық дағдылар негізінде дамыту көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инновациялық үрдістер
    Несиелер: 5

    Бұл пән білім алушылардың ақпараттық құзыреттілігі мен ақпараттық мәдениеттілігін қалыптастыруды мақсат етеді. «Цифрлы Қазақстан» бағдарламасының негізгі бағыттарының бірі – білім беру және ғылым саласына цифрлы технологияны ендіру екені белгілі. Осы орайда аталған пән білім беруде тиімді компьютерлік бағдарламалармен жұмыс жасау жолдарын, сабақ барысындағы технологиялардың тиімді тұстарын, сонымен қатар түрлі электронды ресурс мүмкіндіктерін меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ тілінің коммуникативті синтаксисі
    Несиелер: 5

    Синтаксистік бірліктерді функционалды-семантикалық және функционалды-коммуникативтік тұрғыдан қарастырады. Атап айтқанда: сөз-лексема және сөз-синтаксема; синтаксема және оның функционалды түрлері; омоформалық синтаксемалар; синстаксистік тұлға бірлік; синтаксистік тұлға мен коммуникативтік тұлға туралы ғылыми түсінік беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Шетел әдебиетінің озық үлгілерімен, талантты тұлғалар шығармашылығымен танысады; әлем әдебиетіндегі әдеби бағыттар мен әдеби мектептердің ұсынған тұжырымдарына әдеби талдау жасай алады; шетел әдебиетінің ірі өкілдерінің шығармаларына интрепретация жасай алады; ақын-жазушылар шығармаларының басты идеясы мен көркемдік ізденістерін жан-жақты зерттеуге, авторлық түпкі ойдың салмағын ажырата алуға машықтанады; көркем әдеби құндылықтарды танып, өзіндік пікір қорғай алады; шығармашылық пайымдауларында дәйекті тұжырым жасап, зерттеу жұмыстарында қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    ХІХ ғасыр әдебиетін қоғамдық-әлеуметтік болмыс, тарихи жағдай аясында қарастыра отырып, оның негізгі даму бағыттарын, көркемдік табиғатын нақтылы түр, жанрлық сипат жөнінен мағлұмат алады. ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетін жоғары мектепте оқытуда қазақ әдебиеттану ғылымының жеке тұлғалар шығармашылығын зерттеудегі, жалпы әдеби үрдісті ғылыми жүйеге түсірудегі зерттеу нәтижелері негізге алына отырылып, белгілі бір дәрежеде әдеби мұраны көркемдік жөннен тану бағытындағы ізденістергекөңіл бөлу көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерге тіл теориясы, тілдің лингвофилософиялық концепциялары, лингвосемиотикалық табиғаты, тілдің фоно-морфо-семантикалық жүйесі, тіл біліміндегі қалыптасқан бағыттар, лингвистикалық әдіс-тәсілдер туралы ғылыми-теориялық және ғылыми-практикалық білім беруді көздейді; лингвистикалық әдіс-тәсілдердің методологиясымен танысып, практика жүзінде тілдік анализ жасай білуге үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Түркітану және қазақ тілінің тарихи грамматикасы
    Несиелер: 5

    Түркітану ғылымының қалыптасу тарихына тоқталып, қазіргі түркологияның бағыт-бағдары түсіндіріледі. Түркі тілдерінің тарихи дамуын дәуірлеу, түркі тілдерін жіктеудің ұстанымдары туралы түсінік беріледі. Курста қазақ халқының этногенездік құрамына сәйкес халық тілінің қалыптасу ерекшеліктері айтылып, дыбыстық сипаты мен грамматикалық құрылымының тарихи негіздері меңгертіледі. Тілдің бүкіл құрылымындағы тілдік бірліктерді, олардың қалыптасу жолы мен тіл жүйесіндегі тарихи өзгерістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі қазақ тілінің прагмастилистикасы
    Несиелер: 5

    Прагмастилистиканы антропоөзектік ғылыми парадигма контексінде алатын орнын түсіндіріледі. Прагмастилистиканың басты зерттеу нысанымен, сөйлеу актісі теориясымен, коммуникативтік стратегия және коммуникативтік тактика, сондай-ақ дискурс және аялық білім ұғымдарымен таныстырылады. Сөйлеу әдебінің тәртібі және коммуникативтік актінің табысты болуына ықпал ететін экстралингвистикалық факторларды меңгереді. Коммуникативтік сәтсіздіктерді болдырмаудың алдын-алу және коммуникативті бірліктерді мақсатқа сай қолдана алу жолдары үйретіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • ХХ ғасыр қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Қазақ әдебиетінің тарихындағы маңызды да күрделі кезең болып табылатын ХХ ғасырдың соңындағы әдеби процесс пен әдебитет тарихы туралы хронологиялық ұстанымды сақтай отырып, әдебиеттану ғылымының қол жеткізген бүгінгі табыстары негізінде студенттерге барынша толық, тиянақты білім беріледі. Көркемдік дамудағы жалғастық пен жаңашылдықты ескере отырып, кеңестік дәуірдегі әдеби шығармаларды идеялық, жанрлық, әдеби көркемдік тұрғыда талданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Әдебиет теориясының пән ретіндегі болмысын, эстетикалық ойдың даму кезеңдерін, әдебиет теориясының методологиясын, мектептерін, қазіргі әдебиет теориясындағы ғылыми ағымдарды, қазақ әдебиеті ғылымындағы эстетика мен теория мәселелерін ұғындыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өндірістік практика 1
    Несиелер: 5

    Қазақ тіл білімі және қазақ әдебеті мәселелерінің ғылыми-методологиялық негізін, филология саласының негізгі терминологиялық базасын практика жүзінде қолдана білу дағдысын меңгереді; кешенді лингвистикалық талдау, әдеби талдау дағдысын қалыптастырады, филологиялық зерттеулер жүргізуде цифрлық технологияларды қолдануға машықтанады; ғылыми-зерттеу және ғылыми жоба жұмыстары бойынша зерттеушілік қабілет-дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақ және ағылшын тілдерінің салғастырмалы грамматикасы
    Несиелер: 5

    Өзге тілді игеруде салғастырмалы-типологиялық ізденістердің нәтижелері үлкен лингводидактикалық қызмет атқарады. Салғастырмалы-типологиялық ғылыми ізденістердің нәтижелері үш тілдегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды ғана емес, салыстырылып жатқан әр тілдің ішкі дүниесіндегі нәзік ерекшеліктерді де анықтайды. Ол ерекшеліктер монотілді зерттеу барысында байқала бермейді. Пән осы секілді міндеттерді шеше отырып, болашақ филолог-маманның кәсіби құзыреттілігін шыңдауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тіл білімінің жаңа бағыттары
    Несиелер: 5

    Антропоөзектік бағыт бойынша жүргізіліп жатқан зерттеулерге шолу жасау, негізгі ғылыми базалық ұғымдарымен таныстыру. Антропоөзектік парадигма негізінде тілдің социолингвистикалық аспектіден зерттелуі, қазақ тіл білімінде қалыптасқан лингвистикалық мектептер және олардың ұсынған концепциялары; ғаламның тілдік моделінің жалпы сипаттамасы; лингвистикалық герменевтика; когнитивті-коммуникативтік міндеттерді шешудің вербалдылығы мәселелеріне жан-жақты ғылыми-практикалық тұрғыдан сипаттама беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Еліміз тәуелсіздік алған жиырмасыншы ғасырдың тоқсаныншы жылдарынан бастап, қазіргі кезеңге дейін жазылған барлық жанрлардағы шығармалармен оқып, танысады; Қазақ әдебиетінде соңғы жылдары жазылып жатқан шығармаларға әдеби-теориялық тұрғыда баға беріледі;Қазіргі әдебиеттегі әдеби ағымдарға талдаулар жасалынады; Қазіргі қазақ әдебиетінің даму ерекшелігін басқа да шет елдік әдебиеттердің даму деңгейлерімен салыстырулар жасалады;

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі инновациялық және интербелсенді технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән мазмұны білім беру үдерісінде қолданылатын оқытудың инновациялық және интербелсенді технологиялары туралы теориялық білім және практикалық жұмыстарды қамтиды. Интербелсенді технологияға тән әдістерді жаңа инновациялық өзгерістермен сабақтастыра отырып, болашақ филолог студенттердің кәсіби және ақпараттық құзыреттіліктерін қалыптастыруды мақсат етеді. Аталған оқыту технологияларының дамуы, ұйымдастырылуы, құрайтын әдістері модульдер бойынша түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақ тілінің функционалды грамматикасы
    Несиелер: 5

    Қазақ тіліндегі түрлі тіл деңгейі бірліктерін функционалды-семантикалық өріс теориясы тұрғысынан қарастыру және грамматиканы кең ұғымда алып, семантикалық категорияларды негіздеу. Жалпытілдік категорияларды зерттеу әлемнің тілдік бейнесін жасайтын тіл деңгейі элементтерінің белгілі бір мақсатты жүзеге асыру үшін мағыналық «жүкті» жұмыла көтеріп, өзара тығыз қарым-қатынасқа түсу мүмкіндіктері мен заңдылықтарын тереңірек қарастыруға жол ашады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көркем мәтінді талдау мен бағалау
    Несиелер: 5

    Студенттерді әдебиеттанудың дамуындағы жаңа тенденцияларымен таныстыруды көздейді, инструменталды сипаттағы және жалпы әдістемелік ретіндегі теориялық тұрғыдан маңызды жұмыстарды талқылау және текстуалды сараптаманың әр түрін үйрету(рецептивті эстетика, психоаналитикалық студиялар, деконструкция, гендерлік көзқарас және т.б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Абайтану
    Несиелер: 5

    Абайдың əдеби мұрасын, қара сөздері мен поэзиясын, аудармаларын, ән мұрасын зерттеп, осы аталған мәселелер тереңнен қарастырылады.Абай тілінің ерекшелігін талдау арқылы қазіргі жазба əдеби тіліміздің белгілі бір кезеңдегі сипатын танылады. Абай өлеңдеріндегі ұйқас, буын, шумақтар ерекшеліктері анықталып, соған сәйкес талдаулар жасалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жазба мәтінді редакция- лау негіздері
    Несиелер: 5

    Түрлі типтегі мәтіндерді құрастыра білуге, кәсіби деңгейде өз бетімен шығармашылық мәтіндерді өңдей білуге бағытталған. Жазу дағдыларын дамытуды оқыту міндеттері студенттерді сценарийлерден бастап рефератқа дейін, баяндама, түрлі жанрдағы шығармалармен жұмыс істей білуге үйретумен байланысты. Курс студенттерді оқу, мәдени, басқару мекемелеріндегі, БАҚ-тағы болашақ кәсіби қызметке үйретуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өндірістік практика 2
    Несиелер: 6

    Мәтіндік редакциялаудың әртүрлі үлгілерімен жұмыс жасау дағыдысын иеленеді, филологиялық ақпараттарды өңдеудің статистикалық әдістерін меңгереді, жаңа ақпараттық технологияларды қолдана білу, салғастырмалы аспект тұрғысынан лингвистикалық анализ жасау дағдысын иеленеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Ғылыми-зерттеу негіздері
    Несиелер: 6

    - ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау дағдыларын қалыптастыру: – ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдау және шешу; – ғылыми-зерттеулер жүргізу кезінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану; - ғылыми еңбектің мақсаты мен міндетін, жаңалығын, зерттеу әдістерін, зерттеу нәтижелерін т.б. меңгереді; - ғылыми зерттеу жұмысын жоспарлау мен ұйымдастыруды меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Дипломалды практика
    Несиелер: 6

    Мамандық бойынша теориялық білімі мен практикалық дағдысын бекітуге, ғылыми-теориялық және ғылыми-практикалық зерттеу әдіс-тәсілдерін қолдану дағдысын қалыптастыруға, өз бетінше зерттеу жұмыстарын жүргізе алуға, ғылыми зерттеу жүргізу кезінде эксперимент жасай алу дағдысын дамытуға машықтанады. Бұл практика студенттің бекітілген дипломдық (жоба) жұмысының тақырыптарына сәйкес зерттеу жұмыстарын жазуға және безендіруге негізделгендіктен, студент өзінің ғылыми-зерттеушілік әрекетін рефлексия жолымен субъективті түрде бағалауға дағдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Студент гуманитарлық пәндер саласындағы (философиялық, әлеуметтік, психологиялық, мәдени) базалық білімді меңгеру арқылы өзінің жалпы мәдени, ақпараттық-аналитикалық, тұлғааралық-коммуникативтік қасиеттерін көрсете алуы тиіс; қоғамдық нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды меңгергендігін, өмірге деген азаматтық позициясын көрсете алуы қажет; студент басқарушы-ұйымдастырушылық қабілеттерін, психологиялық, пәндік және әдістемелік білім жүйесін практикада қолдана алады

  • Код ON2

    Әдебиет теориясы мәселелерінің теориялық аспектілерін меңгереді, мәтінге кешенді түрде зерттеу жүргізе алады, теориялық тұрғыдан талдау машықтарын меңгереді, алған білімін ғылыми-зерттеу жұмысында пайдалана алады; ежелгі грек және рим әдебиеті, Қайта өрлеу дәуірі мен классицизм әдебиеті өкілдерінің басты шығармаларына талдау жасай алады, олардың өз кезіндегі рухани қызметін саралай алады. Әрбір әдеби кезеңнің тарихи-әлеуметтік жағдайына, тарихи оқиғаларға шолу жасап, әдебиеттің даму тенденциясын сыртқы факторлармен байланыстырып талдай алады. Әлем әдебиеті мұраларының мәтінімен танысып, олардың идеялық-эстетикалық құндылықтары туралы өзіндік пікір қалыптастырады.

  • Код ON3

    Студент тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу мақсатында орыс, ағылшын және түрік тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасай алауы тиіс.

  • Код ON4

    Студент ғылым және білім беру жүйесіндегі инновациялық үдерістерді меңгеріп, оларды күнделікті практикада қолдана алуы тиіс, филологиялық пәндерді оқытуда қажетті инновациялық және интербелсенді технологияларды қолданудың әдіс-тәсілдерін меңгеруі тиіс, инновациялық және цифрлық технологиялардың көмегімен филологиялық зерттеулерді арнайы компьютерлік бағдарламалардың көмегімен жүргізе алуы тиіс.

  • Код ON5

    Студент әдебиеттану және әдебиет теориясының ғылыми методологиясын меңгеруі тиіс, қазақ әдебиеті дамуының кезеңдік сипаты бойынша алған теориялық білімдерін крсете алуы тиіс; әдебиеттану ғылымының әдістемелік ұстанымдары мен категорияларын меңгереді, кешенді әдеби талдау жасай алатындығын көрсетуі тиіс. Филологияның өзекті мәселелеріне қатысты аналитикалық және критериалды ойлау тұрғысынан талдау жасай білу дағдысын қалыптастырады.

  • Код ON6

    Студент жалпы тіл біліміндегі лингвистикалық концепциялармен танысады, лингвистикалық мектептер мен бағыттардың ұстанған концепцияларына тілдік анализ жүргізе алады, тіл философиясы, тіл тарихы, лингвистикалық зерттеулердің әдістемесін практика жүзінде қолдана алады; тілдік бірліктердің сөйлеу әрекетіндегі жұмсалымдық қызметін айқындай алады; грамматикалық бірліктердің өзге тілдік бірліктермен қарым-қатынастағы қызметіне функционалды-семантикалық аспект тұрғысынан талдау жасай алады.құрылымдық грамматика мен функционалды грамматика арасындағы ерекшелікті дәйектей алады.

  • Код ON7

    Студент тіл білімінің негізгі базалық ұғымдарын меңгереді, тіл теориясы, тіл білімінің фоно-морфо-семантикалық және синтаксистік жүйелері бойынша ғылыми-методологиялық базаны меңгереді; тіл білімінің құрылымдық, антропоөзектік және қолданбалы бағыттары бойынша қажетті кешенді тілдік талдаулар жүргізе алуы тиіс.

  • Код ON8

    Студент қазақ, орыс және ағылшын тілдерінің фоно-морфо-семантикалық жүйесін меңгереді, салғастырмалы аспект тұрғысынан лингвистикалық талдау жасай алады, жазбаша және ауызша сөйлеу әрекетінде, көркем, ғылыми аударма жасауда сәтті қолдана алады; сөйлеу әрекетінің қызметін, тілдік тұлға теориясын прагматикалық және стилистикалық тұрғыдан дәйектей алады, сөйлеу әрекетіндегі тілдік тактика, тілдік стратегия, сөйлеу әдебі, сөйлеу мәнері мәселелеріне стилистикалық тұрғыдан талдау жасай алады.

  • Код ON9

    Студент лингвистика және әдебиеттану, әдебиет теориясы саласындағы ғылыми-теориялық зерттеулердің методологиясын меңгереді, лингвистикалық зерттеулердің нысанына сәйкес тиісті әдіс-тәсілдер жүйесін практикада қолдана алады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау дағдыларын қалыптастырады, ғылыми зерттеу жұмысын жоспарлау мен ұйымдастыруды меңгереді. Лингвистикалық және әдеби зерттеулердің нысанына сәйкес тиісті әдіс-тәсілдер жүйесін практикада қолдана алады. Білім алушыны оқу-танымдық және ғылыми-зерттеушлік әрекетін рефлексиялық, субъективті түрде бағалауға, өз іс-әрекетіне мониторинг жасауға машықтанады.

  • Код ON10

    Студент жазба мәтіндерді өңдеп, көркем және ғылыми мәтіндерге редакциялау жұмыстарын жүргізе алады; аударма мәтіндерге қажетті стилистикалық өңдеу жұмыстарын жүргізе алады; салғастырмалы аспект тұрғысынан лингвистикалық талдау жасай алады; мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізе алады; ресми іс қағаздарының құқықтық негіздерін біледі.

6B02301 Қазақ филологиясы
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B037 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02301 Филология: қазақ тілі
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B037 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02301 Қазақ филологиясы
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B037 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02301 Қазақ филологиясы
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B037 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02301 Филология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B037 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02301 Қазақ филологиясы
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B037 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02301 Филология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B037 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02301 Шетел филологиясы
Бакалавриат

Нұр-Мүбарак Египет ислам мәдениеті университеті

БББТ: B037 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі,
6B02301 Филология
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B037 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top