6B02301 Филология в Инновациялық Еуразия университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Іргелі филологиялық білімі бар, тіл мен әдебиет мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу, консультациялық және түзету жұмыстарын жүргізуге қабілетті, сондай-ақ жаңа ақпараттық-коммуникативтік технологияларды меңгерген жоғары білімді бәсекеге қабілетті бакалаврларды қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Инновациялық Еуразия университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ/Орыс тілі және Қазақ/Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Ғылым және ғылыми әдіс ұғымы. Ғылыми зерттеуге жүйелік көзқарас түсінігі. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми қызметтің мақсаттары мен міндеттері. Ғылыми зерттеуді жүргізу кезеңдері: тақырыпты таңдау және ғылыми мәселені тұжырымдау; мақсаттарды, міндеттер мен гипотезаларды белгілеу. Ғылыми әдебиеттерге шолу және дереккөздермен жұмыс. Ғылыми зерттеу этикасы. Ғылыми танымның жалпы ғылыми, эмпирикалық және теориялық әдістері; мәліметтерді өңдеу және интерпретациялау әдістері. Зерттеу нәтижелерін статистикалық өңдеу. Ғылыми мақаланың, баяндаманың, дипломның немесе курстық жұмыстың құрылымы. Ғылыми нәтижелерді жобалау және ұсыну. Жарияланым белсенділігі және сілтеме индекстері (Scopus, Web of Science). Ғылыми жұмысты ресімдеуге, рецензияға және плагиатқа қарсы талаптар. Презентацияны дайындау және ғылыми жұмысты қорғау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби этика және инклюзия
Кәсіби этика түсінігі. Кәсіби қызметтегі этиканың мақсаты, міндеттері және маңызы. Кәсіби ортадағы этикалық нормалардың тарихы мен эволюциясы. Этикалық кодекстер мен стандарттар. Кәсіби этиканың негізгі принциптері: жауапкершілік, адалдық, әділдік, құпиялылық. Инклюзия туралы түсінік. Инклюзивті көзқарастың философиясы, құндылықтары мен мақсаттары. Кәсіби этика және инклюзия үшін нормативтік база. Халықаралық және ұлттық құжаттар. Әртүрлілік және теңдік: жыныс, жас, мәдениет, мүгедектік және т.б. айырмашылықтармен жұмыс. Инклюзивті ортадағы өзара әрекеттестіктің этикалық принциптері. Кәсіби қарым-қатынас этикасы: кедергілер, принциптер және стратегиялар. Этикалық қақтығыстар мен дилеммалар: талдау, шешім қабылдау, шешу жолдары. Эмпатия және эмоционалды интеллект этикалық мінез-құлықтың құрамдас бөлігі ретінде. Кәсіби жауапкершілік және инклюзивті тәжірибеде адам құқықтарын қорғау. Ұйымдағы этикалық көшбасшылық және инклюзивті мәдениет. Көшбасшы мен ұжымның рөлі. Кәсіби ортаның этикасын және инклюзивтілігін бағалау. Құралдар мен критерийлер. Тәрбиелік және қоғамдық іс-шаралар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Қаржылық сауаттылық пен қаржылық ойлауға кіріспе. Қаржыны басқарудың негізгі ұғымдары мен принциптері. Бюджеттеу және қаржылық мақсаттарды жоспарлау. Жеке қаржыны басқару. Банктік қызметтерді түсіну және пайдалану. Несиелер мен қарыздар: қарыздарды басқару. Валюта, валюта механикасы. Салықтар және салықтық жоспарлау негіздері. Сақтандыру: сақтандыру қажеттіліктерінің түрлері, принциптері және жоспарлауы. Инвестициялау негіздері: қор нарығы және бағалы қағаздар. Жылжымайтын мүлік инвестициялық объект ретінде. Мемлекет пен бизнестің қаржылық аспектілері. Кәсіпкерліктегі қаржыны басқару: бюджеттеу және есепке алу. Қаржыдағы Этика және жауапкершілік. Қаржылық қауіпсіздік, тұтынушылардың құқықтарын қорғау және алаяқтықтан қорғау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл біліміне кіріспе
Тіл білімі ғылым ретінде. Тіл лингвистикалық зерттеу нысаны ретінде. Тілдің шығу тегі және оның пайда болуының негізгі гипотезалары. Тіл жүйесінің деңгейлері. Фонетика және фонология. Лексикология. Морфология. Синтаксис. Семантика және прагматика. Жазу және оның тіл тарихындағы рөлі. Жазу түрлері. Әлем тілдерінің жіктелуі. Әлеуметтік лингвистика. Психолингвистика. Тіл және мәдениет. Тіл біліміндегі заманауи бағыттар мен әдістер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандыққа кіріспе
Филология ғылым ретінде: пәні, міндеттері мен бағыттары. Тіл білімі филологияның бөлігі ретінде. Әдебиеттану: көркем мәтінді зерттеу. Мәтінді филологиялық талдау. Филологияның тарихы мен әдістемесі. Филолог мамандығы: болашағы мен мүмкіндіктері. Филологиядағы заманауи технологиялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мемлекет, құқық және мемлекет-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдары мен соттары. Қазақстан Республикасында мемлекеттік басқару. «Коррупция» ұғымының теориялық-методологиялық негіздері. Антикоррупциялық мәдениетті қалыптастыру. Коррупциялық құқық бұзушылықтар үшін құқықтық жауапкершілік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Кәсіпкерлік және кәсіпкерлік қызмет туралы түсінік, олардың ерекшеліктері, коммерциялық тұлғалардың құқықтық нысандарын ұйымдастыру.Қазіргі әлемдегі кәсіпкерліктің даму тенденциялары мен рөлі. Нарықтық конъюнктураны талдау, нарықтық экономиканың жұмыс істеу тетіктері. Кәсіпкерліктің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері. Кәсіпкерлікті аспаптық қолдау, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу тетіктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес-идеяларды қалыптастыру және патент алу (ағылшын тілінде)
Бизнес-идеяларды қалыптастыру және іске асыру. Шығармашылық ойлаудың мәні мен әдістері. ҚР-дағы зияткерлік меншікті қорғау ерекшеліктері мен құқықтық аспектілері. Стартап командасын құру. Кәсіпкерлік ойлаудың ерекшеліктері. Бизнес-модель құру. Прототип жасау. Инвестор алдында жобаның тұсаукесері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері (ағылшын тілінде)
Экологияның ғылым ретіндегі негізгі ұғымдары. Экологиялық факторларды (абиотикалық, биотикалық, антропогендік) анықтау және жіктеу және олардың организмдерге әсері. Популяциялардың құрылымы мен динамикасы, оларды реттеу және бейімдеу механизмдері. Экожүйелер мен биогеоценоздар, олардың өзін-өзі реттеу механизмдері. Биосфера, оның жаһандық экологиялық процестерге, адам қызметінің әсеріне төзімділігі. Қазіргі әлеуметтік-экологиялық проблемалар: климаттың өзгеруі, қоршаған ортаның ластануы, биоәртүрліліктің жоғалуы. Табиғатты қорғау және экожүйелерді сақтауға және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға бағытталған тұрақты даму принциптері. Жабайы табиғаттың жұмыс істеуі және экологиялық тепе-теңдіктің маңызы туралы түсінік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ/орыс тілінің фонетикасы
Қазақ / орыс әдеби тілінің фонетикалық жүйесі және оның қызметі. Жүйелік-құрылымдық және функционалдық тәсілдер тұрғысынан фонетикалық бірліктер мен категориялардың сипаттамасы. Лингвистикалық тұжырымдамалық-терминологиялық аппарат. Фонология теориясындағы негізгі бағыттар мен мектептер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әдебиеттануға кіріспе
Әдебиеттің өнер түрі ретіндегі ерекше қасиеттері. Эпикалық, лирикалық және драмалық шығармалардың жалпы мазмұны мен формаларының ерекшеліктері. Әдеби шығарманың идеялық-көркемдік жүйе ретіндегі құрылымдық элементтері. Негізгі әдеби ұғымдардың мазмұны: автор, идея, пафос, интерьер, қақтығыс, кейіпкер, әдеби шығармадағы психология. Баяндаушы. Сюжет, оның элементтері. Тақырып. Көркем әдебиет тілі, оның ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Халық ауыз әдебиеті
Фольклор және халық тарихы. Фольклор жанрлары, жіктеу принциптері. Тұрмыстық, лирикалық өлеңдер, халық прозасының түрлері, эпос, мақал - мәтелдер, жұмбақтар, балалар фольклоры. Халық ауыз әдебиетінің ерекшеліктері. Фольклорды зерттеу тарихы мен теориясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Полилингвистика
Көпмәдениетті және көптілді құзыреттілік. Полилингвальды тұлғаны қалыптастыру. Көпұлтты Қазақстандағы тілдік ахуал және тіл саясаты. Жаһандану жағдайындағы ұлттық тіл және халықаралық қатынас тілі. Көп тілді білім берудің мәселелері мен болашағы. Мультимодальділік, бірнеше сауаттылық және мәдени интеллект. Ақпараттандыру, медиатизация және медиа құзыреттілікті қалыптастыру .Көпмәдениетті өзара іс-қимыл және мәдени дипломатия. Әлеуметтік семиотикалық жүйелер және ғылыми оқу стратегиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ежелгі түркі әдебиеті
Ежелгі түркі әдебиетіне кіріспе. Ежелгі түркі мәтіндерінің деректану және тарихи-мәдени контексті. Орхон жазуы ескерткіштері. Орхон-Енисей жазуларының тілдік және жанрлық ерекшеліктері. Қорқыт ата кітабы. Оғыз-наме. Түркі эпикалық шығармаларындағы сюжеттер мен бейнелерді салыстырмалы талдау. Ғалымдардың өмірі мен еңбектері: Әбу Насыр Әл-Фараби, М.Қашқари, ж. Баласағұни, А. Иүгінеки, Х. Дулати және ортағасырлық түркі әдебиетіндегі философиялық және дидактикалық идеялар. Ежелгі түркі әдеби мұрасының заманауи зерттеулері мен түсіндірмелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көрнекі коммуникация негіздері
Визуализацияның ережелері мен заманауи трендтері. Мазмұнды визуализациялауға көшу. Бұқаралық ақпарат құралдарында көрнекі мазмұнды дамыту кезеңдері. Деректер журналистикасындағы визуализацияның рөлі. Көрнекі мазмұнды құру ерекшеліктері; ашық деректер базасымен жұмыс істеу әдістері мен қызметтерін меңгеру, әңгімелерді ұсынудың жаңа форматтарын, жаңа құралдарды меңгеру. Интерактивті фотосуреттер, ИНФОГРАФИКА, визуалды әңгімелер жасау ережелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлем әдебиетінің прецеденттік мәтіндері
Прецеденттік мәтіндер: тұжырымдама және іріктеу критерийлері. Ежелгі әдебиет еуропалық дәстүрдің негізі ретінде. Қасиетті мәтіндер және олардың әдебиетке әсері. Ортағасырлық әдебиет және оның канондық шығармалары Ренессанс және барокко әдебиеті мәдени кодтардың қайнар көзі ретінде. XIX ғасырдың әдеби классикасы және оның интертекстуалдылығы. ХХ-ХХІ ғасырлардағы прецеденттік мәтіндер: модернизм, постмодернизм және қазіргі заман.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ/орыс тілінің орфографиясы және пунктуация негіздері
Тіл бөлімдеріне байланысты негізгі орфографиялық ережелер: фонетика, жазбаша белгілер, орфография, морфология және синтаксис. Орфографиялық нормалар. Пунктуациялық белгілердің нормалары. Қарапайым сөйлемдегі тыныс белгілері. Күрделі сөйлемдегі тыныс белгілері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қашықтықтан оқыту және IT-технологиялар
Университеттің виртуалды білім беру ортасы. Қашықтықтан оқыту жүйесі. Виртуалды бөлменің бағдарламалық құралдары арқылы оқыту. Оқытудағы Web 2.0 сервистері. Педагогикалық қызметтегі электрондық білім ресурстары. Педагогикалық қызметте оқытудың мобильді технологиялары. Оқудағы АТ-рын қолданудың кеңейтілген мүмкіндіктері. Деректерді статистикалық өңдеуге арналған бағдарламалық құралдар. Библиографиямен жұмыс. Ғылыми жұмыстар жүргізуге арналған іздестіру жүйелері. Бұлттар құрастыру технологиялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өзіндік менеджмент және презентация техникасы
Теориялық тұрғыдан өзіндік менеджмент. Уақытты басқарудың мақсаттары мен принциптері. Стресс ұғымы және түрлері. Кәсіпкерліктегі табыс теориясы. Презентация түсінігі және түрлері. Сөйлеу жоспарын құру. Презентацияны құрылымдау. Презентация құралдары. Ауызша және ауызша емес байланыс. Презентацияның психологиялық аспектілері. Презентацияның сәтсіздікке ұшырау себептері. Презентацияны басқару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шет тілі (В1)
Фонетика және айтылу. Дұрыс интонация және сөйлеу ритағы. Лексика және грамматика. Белсенді сөздік қорын кеңейту. Уақытты пайдалану (Present, Past, Future; Simple, Continuous, Perfect). Сөйлеу дағдыларын дамыту. Тұрмыстық және кәсіби жағдайларда диалогтар / монологтар және рөлдік ойындар. Тыңдау дағдыларын дамыту. Әр түрлі екпінмен аудио материалдарды тыңдау. Мәтіндерді оқу және талдау. Шынайы мәтіндермен жұмыс. Жазбаша байланыс. Эссе, түйіндеме, хаттар, есептер жазу. Мәтіндерді қайталау және аннотациялау. Кәсіби бағытталған қарым-қатынас. Іскерлік келіссөздер және электрондық хат алмасу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ/орыс әдебиетінің тарихы
Тарих және әдебиет байланысы. Қазақ/орыс әдебиетін оқытудың өзекті мәселелері. Қазақ /орыс әдебиетінің көрнекті тұлғалары, шығармаларды талдау және зерттеу тарихы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіл мәдениеті және іскерлік қарым-қатынас
"Сөйлеу мәдениеті", "іскерлік қарым-қатынас", "әдеби тіл нормалары", "Шешендік шеберлік". Қарым-қатынастың мақсаты мен жағдайына сәйкес тіл құралдарын қолдану принциптері. Ресми-іскерлік жазба тілінің нормалары және қызметтік құжаттардың стандартты түрлері. Әр түрлі стильдер мен жанрлардың ауызша және жазбаша мәтіндерін жасау тәсілдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлем әдебиетінің тарихы
Ежелгі дәуірден Ренессансқа дейінгі шетел әдебиеті. XVII-XVIII ғасырлардағы шетел әдебиеті. XIX ғасырдағы шетел әдебиеті. Негізгі әдеби бағыттар. ХХ ғасырдың шетел әдебиеті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ/орыс тілінің тарихи грамматикасы
Тіл тарихының халық тарихымен, оның мәдениетімен, әдебиетімен, ғылымымен және өнерімен байланысы. Әр түрлі тарихи кезеңдерде тілдің синхронды жай-күйінің дәйекті түрде ауысуы. Сөз құрылысындағы өзгерістер және олардың қоғамдағы әлеуметтік даму кезеңдерімен байланысы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ/орыс тілінің сөзжасамы және морфологиясы
Сөзжасам, тілдің сөздік құрамы. Қазақ/ орыс тілінің грамматикалық құрылымының спецификалық ерекшеліктері. Морфема және оның табиғаты, сөздің морфемдік құрамы, шығу тегі, морфемалардың лексикалық және грамматикалық мәндері. Қазіргі қазақ/орыс тілдерінде сөйлеу бөліктерін бөлу концепциялары-грамматикалық категориялардың, синтаксистік функциялардың бірлігімен, ортақтығымен сипатталатын сөздер кластары; морфология саласындағы заманауи процестер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коммуникация психологиясы
Қарым-қатынас және әлеуметтік қатынастар. Тұлғааралық коммуникацияның ерекшелігі. Коммуникациядағы психикалық процестер. Бұқаралық коммуникация әлеуметтік-психологиялық құбылыс ретінде. Сендіру әсерінің модельдері. Бұқаралық коммуникацияның психологиялық әсері. Жарнама психологиясы. Тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас саласындағы коммуникациялардың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әл-Фарабиден Абайға дейінгі рухани сабақтастық
Қоғамның рухани өміріндегі философия. Протоқазақтардың философияға дейінгі кезеңі. Орта ғасырлардағы арабтілді философияның пайда болуы мен дамуының рухани алғы шарттары. Орта ғасырлардағы арабтілді философияның пайда болуы мен дамуының діни бастаулары. Классикалық араб-мұсылман философиясының дамуының әлеуметтік-тарихи алғы шарттары. Әл-Фараби – «екінші ұстаз» және ежелгі дәстүрдің дамуы. Классикалық араб-мұсылман философиясының өркендеуі. 9-13 ғасырлардағы Ұлы дала ойшылдары. 15-18 ғасырлардағы жыраулардың дүниетанымы. 19 ғасырдағы қазақ ағартушылығының философиясы. Абай Құнанбаев – ұлы гуманист, ойшыл. «Мұң дәуіріндегі» ақындардың әлеуметтік философиясы. 20 ғасырдағы отандық философия. Әл-Фарабиден Абайға дейінгі рухани сабақтастық. Жаһандану және қазіргі Қазақстан
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі қазақ/орыс тілінің жай сөйлем синтаксисі
Синтаксис грамматика бөлімі ретінде. Синтаксистік бірліктер. Синтаксистік байланыстар мен қатынастар. Синтаксистік байланыстарды білдіру құралдары. Еркін және еркін емес, бөлінетін және бөлінбейтін тіркестер. Қазіргі қазақ/орыс тілдеріндегі сөз тіркестерінің жіктелуі. Ұсыныс. Сөйлемнің функционалды сипаттамасы және сөйлеуді жүзеге асыру. Ұсынысты коммуникативті ұйымдастыру. Ұсыныстың өзекті бөлінуі. Ұсыныстың негізгі мүшелері. Ұсыныстың кіші мүшелері. Сөйлемнің кіші мүшелері туралы дәстүрлі ілім. Бір компонентті сөйлемдер, олардың семантикасы мен құрылымы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Коммуникация негіздері
Коммуникация заңдары мен шарттары. Коммуникация теориясының категориялық аппараты: коммуникативтік/ сөйлеу қызметі, коммуникация/ қарым-қатынас, коммуникация қызметі. Қазіргі концепциялар. Байланыс субъектілері: адресант және адресат. Адресант, оның коммуникативтік функциялары. Идентификация қателері. Адресат, оның коммуникативтік функциялары: коммуникативтік актіні құрылымдауға белсенді қатысу, сөйлеу жағдайына әсер ету. Адресаттың коммуникативтік стратегиясы. Коммуникацияның түрлері мен деңгейлері: тұлғааралық, топтық. жаппай. Коммуникация қызметтері мен құралдары, коммуникация семиотикасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шешендік өнер
Шешендік шеберлік тарихы. Риторикалық канон. Әлемдік риторикалық мәдениет. Оратор және аудитория. Сөз сөйлеуге дайындық. Сөйлеу концепциясы бойынша шешеннің жұмысы. Сөйлеу құрылымы мен композициясы бойынша шешеннің жұмысы. Көпшілік алдында сөйлеу тілі мен стилі. Сөйлеу техникасы. Түрлі жанрда көпшілік алдында сөз сөйлеу техникасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәтін және контекст прагматикасы
Прагматика лингвистиканың бір саласы ретінде. Коммуникативті акт және оның компоненттері. Сөйлеушінің ниеті және сөйлеу әсерінің прагматикалық аспектілері. Мәтіндегі импликациялар мен пресуппозициялар. Диктикалық өрнектер мен анықтамалар: мәтін контекстке қалай "байланған". Контекст түрлері. Мәтінді түсінудегі контексттің рөлі: когнитивті және прагматикалық механизмдер. Тілдік вариативтілік және мағыналардың контекстік тәуелділігі. Мәтінаралық және оның мәтінді түсіндірудегі рөлі. Ғылыми және публицистикалық мәтіннің прагматикасы. Прагматика тұрғысынан көркем мәтін. Медиа дискурстың прагматикалық ерекшеліктері. Әзіл мәтіні және оның прагматикасы. Мәтін прагматикасындағы мәдениетаралық айырмашылықтар. Мәдениетаралық коммуникациядағы прагматикалық қателер: себептері мен шешімдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ/орыс әдебиеті
Кеңестік қазақ / орыс әдебиеті. Посткеңестік кезеңдегі әдебиет. Қазақ / орыс әдебиетінің қазіргі дамуы. Қазіргі қазақ/орыс әдебиетінің өкілдері, олардың шығармалары, зерттеу тарихы, қазіргі заманғы көркем шығармалардың әдеби ерекшелігі мен құрылысы. Қазіргі әдебиетте көтерілген негізгі мәселелер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Кәсіби тілдің ерекшеліктері. Стильдің жалпы мәселелері. Сөйлеу, сөйлеу стильдері. Іскерлік стиль және ресми стиль. Ғылыми стиль. Мәтін. Мәтіннің түрлері мен функциялары. Кәсіби тілдің қалыптасу жолдары. Кәсіби тіл бойынша ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы мен мазмұны. Мамандық саласында ғылыми-кәсібилік және оқу-жүйесінің алғашқы ұғымдары. Адам және уақыт. Мамандық тілдік бағдарлану. Мамандық тілі терминологиясы. Мамандық мәтінінің грамматикалық-стилистикалық ерекшелігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әдеби мәтіндерді интерпретациялау
Көркем мәтін "коммуникация", "ақпараттандыру" құралы және "жаңа эстетикалық нақтылықты"құру бірлігі. Мәтіндегі баяндаушының бейнесі. Көркем мәтінде ұсынылған мазмұндау түрлері, формалары және тәсілдері. Мәтіннің коммуникативтік-семантикалық ұйымдастырылуы. Логикалық, лингвистикалық, коннотативті экзистенциалды компоненттерге негізделген әмбебап жасырын мағыналар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеу манипуляциясы және медиариторика
Сөйлеу манипуляциясы ұғымы және оның коммуникациядағы рөлі. Сөйлеуді манипуляциялаудың негізгі стратегиялары мен тактикасы. Медиариторика: қазіргі медиа ортадағы риторика. БАҚ тілі манипуляция құралы ретінде. Жалған жаңалықтар мен жалған ақпарат: құру және тарату механизмдері. Тақырыптардағы, жарнамалардағы және PR байланыстарындағы Манипуляция. Саяси риторика және қоғамдық пікірге әсер ету. Сыни тұрғыдан ойлау және медиа сауаттылық манипуляциядан қорғаныс ретінде. Сөйлеу әсерінің этикалық және құқықтық аспектілері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект сауаттылығы
Жасанды интеллект ұғымы. Негізгі ұғымдардың мазмұнын сипаттау. Білімді алу және ұсыну әдістері мен құралдары. Зияткерлік Ақпараттық жүйелер олардың түрлері, пайдалану салалары. Сараптамалық жүйелер. Эволюциялық модельдеу. Эволюциялық модельдеудің теориялық негіздері. Нейрондық желі технологиясы. Жасанды нейрондық желілер және оларды кәсіби қызметте қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Web-технологиялар
Web-технологиялар негіздері. Веб-дизайнға кіріспе. Веб-дизайндағы Графика. Web-бетке қызмет көрсету. Бірінші Веб-бет. HTML арнайы мүмкіндіктері. HTML құжаттарын гипермәтіндік белгілеу тілі. Microsoft FrontPage. Стильдердің каскадты кестелері. Веб-дизайнның пайдалы әдістері. Интернет бизнес Қосымшаларының түрлері. JavaScript. Ақпаратты және интернет тораптарын қорғау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілі (B2)
Фонетика және айтылу. Лексика және грамматика. Күрделі грамматикалық құрылымдар. Ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту. Әр түрлі тақырыптар бойынша еркін әңгіме жүргізу. Тыңдау және сөйлеуді есту арқылы қабылдау. Күрделі шынайы мәтіндерді тыңдау. Мәтіндерді оқу және талдау. Академиялық, публицистикалық және кәсіби мәтіндермен жұмыс. Жазбаша байланыс. Әр түрлі типтегі эссе дайындау (аргументативті, аналитикалық, салыстырмалы). Кәсіби-іскерлік қарым-қатынас. Келіссөздер, сұхбаттар, іскерлік хат алмасу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Стилистика және редакциялау
Стилистика және әдеби редакциялау. Коммуникация процесінде редакциялау. Мәтін редакциялау нысаны ретінде. Мәтіннің негізгі мазмұндық сипаттамалары. Мәтінді талдау және түзетудің негізгі әдістемелік процедуралары. Редакциялаудың логикалық негіздері. Мәтінді логикалық талдау бірліктері мен рәсімдері. Мәтін композициясы редактор жұмысының пәні ретінде. Мәтін құрылымы. Мәтінді стилистикалық түзету. Негізгі принциптер мен өлшемдер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бизнесті жүргізу
Кәсіпкерліктің пайда болу тарихы және мәні. Кәсіпкерліктің түрлері. Кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың ұйымдастырушылық-құқықтық негіздері. Бизнес-жоспардың құрылымы мен мазмұны. Бизнес-жоспарды әзірлеу әдістемесі. Бизнес-жоспарлаудың мәні, элементтері мен кезеңдері. Инвестициялық ұсыныс. Инновациялардың әлеуметтік-экономикалық маңызы. Кәсіпкерлік саласында салық есебін ұйымдастыру және жүргізу тәртібі, салықтар мен салық салу жөніндегі заңнамалық база. Қаржылық және салықтық есептілікті жасау тәртібі. Кәсіпкерлік саласында бухгалтерлік есеп пен есептілікті жүргізудің нысандары мен тәртібі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел әдебиетінің тарихы
Батыс еуропалық әдебиеттің пайда болу және даму ерекшеліктері. Дәуір контекстіндегі шығармалар. Әлемдік сөз мұрасының және сөздің әлемдік өнерінің даму тарихына әдеби шолу. Шетел әдебиетінің классикалық үлгісі. Шетелдік әдебиетте көтерілген тақырыптар мен авторлардың идеялары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақ/орыс әдеби тілінің тарихы
Қазақ/орыс әдеби тілінің қалыптасуы, дамуы. Қазақ/орыс әдеби тілінің нормалары мен стильдері, функциялары. Әдеби тілді қалыптастырудағы әдеби ескерткіштердің рөлі, әртүрлі жазба мұралар, өмірдің әр кезеңінде өмір сүрген поэзия өкілдерінің тілі, жаңа бағытта әдеби тілдің дамуына ықпал ету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұқаралық ақпарат құралдарының тілі мен стилі
Бұқаралық коммуникация және ақпарат. Бұқаралық ақпарат құралдарының тілі. Баспасөз тілі. Радио тілінің ерекшелігі. Телевизиялық коммуникацияның аудиовизуалды тілі. Интернеттегі байланыс тілінің ерекшеліктері. БАҚ тілі қоғамдық санаға әсер ету құралы ретінде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі қазақ/орыс тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі
Құрмалас сөйлем синтаксис бірлігі ретінде. ҚС-предикативті бөліктердің құрылымдық-семантикалық бірлестігі. Функциялық модальдылық және эмоциялық боялуы бойынша ҚС түрлері. Құрмалас сөйлемнің құрылымдық-семантикалық сипаттамасы. "Бөгде сөйлем" ұғымы. Тікелей және жанама сөйлеу. Сөйлеуді ұйымдастырудың күрделі формалары (мәтін синтаксисі элементтері). Күрделі синтаксистік тұтастық түсінігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әдебиет теориясы
Әдебиет теориясы және эстетика негіздері ғылым ретінде. Әдебиет өнер түрі ретінде. Негізгі әдебиеттану мектептері. Қазіргі әдебиеттанудың парадигмалары. Әдебиеттегі мазмұны мен формасы. Әдеби тек. Әдебиет жанрлары. Әдеби шығарма. Әдеби процесс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Филология және семиотика
Семиотика пәні, оның пәнаралық сипаты. Табиғи және жасанды таңбалық жүйелер. Белгінің антикалық және орта ғасырлардағы концепциялары. Белгілер туралы жалпы ғылым ретінде семиотика жобалары: Дж. Локк, И. Lambert, Б. Больцано, Э. Гуссерль. Гуманитарлық семиотика. Әдеби семиотиканың принциптері мен әдістері. Мәдениет семиотикасы және типологиясы. Семиотикалық кеңістік.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы тіл білімі
Тіл теориясының өзекті мәселелері, тіл білімі ғылымының қалыптасуы мен дамуы, лингвистикалық мектептердің қалыптасу жолдары, лингвистикалық бағыттардың мәні, сондай-ақ лингвистикалық талдау әдістері. Жалпы әдіснамалық сипаттағы мәселелер: тілдің мәні, тіл мен тіл бөліктерінің семиологиялық табиғаты, тілдің дамуы және тілдің коммуникативтік қызметі, тіл-ойлау, тіл және қоғам.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәтін синтаксисі
Мәтінді құрастыру тәсілдері. Күрделі синтаксистік тұтастықтың түрлері. Әр түрлі деңгейдегі мәтіндерді қалыптастыру ерекшеліктері, байланыс заңдылықтары және олардың құрамындағы сөйлемдердің өзара қарым-қатынасы. Сөз тіркесі сөйлемнің қалыптасуының материалдық негізі ретінде, ал сөйлем оның ойының негізгі түрі ретінде. Синтаксис-морфологиялық, синтаксистік санат, сөз тіркестері, сөз тіркестері сөйлемнің бөлшегі ретінде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиет сыны
Әдебиет теориясы мен эстетика негіздері ғылым ретінде. Әдебиет өнер түрі ретінде. Әдеби сын туралы түсінік. Әдеби сын әдебиеттанудың құрамдас бөлігі ретінде. Қазақ әдеби сын мектебі. Орыс әдеби сын мектебі. Қазіргі әдеби сын. Негізгі әдеби-көркем журналдар. Әдеби сынның негізгі жанрлары. Әртүрлі жанрдағы сыни мәтінді құру ерекшелігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы әдебиеттану
Салыстырмалы әдебиеттанудың теориялық негіздері: түсініктер, әдістер және талдау принциптері. Интертекстуалдылық және әдеби өзара әрекеттесу формалары: қарыз алу, тұспалдау, дәйексөз. Батыс және шығыс әдеби дәстүрлері: салыстырмалы талдау. Әлемдік әдебиеттегі жанрлар мен мотивтер: эволюция және трансформация. Әдебиеттегі ұлттық және әмбебап: Мәдениеттер мен дәстүрлердің өзара байланысы. Аударма әдеби диалог құралы ретінде: бейімделу және семантикалық трансформация. Қазақ және орыс әдебиетіндегі шетел әдебиетін қабылдау. Салыстырмалы контекстегі Модернизм және постмодернизм. Қазіргі әдебиеттегі сәйкестік мәселесі: жаһандық және жергілікті аспектілер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
Лингвистикалық талдаудың принциптері мен тәсілдері. Түрлі стильдегі мәтіндерді функционалдық-стилистикалық талдау. Мәтінді стилистикалық талдау. Көркем мәтінге лингвистикалық түсініктеме беру. Көркем мәтінді талдаудың заманауи әдістері. Көркем мәтінді семантикалық-стилистикалық талдау. Көркем мәтінді құрылымдық-семиотикалық және доминантты талдау. Көркем мәтінді деңгейлік талдау. Талдау және интерпретация.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Өзінің кәсіби қызметінің мансаптық өсуін болжау және жоспарлау әдістерін қолдана отырып, өз имиджін модельдей отырып, еңбек нарығында өзін тиімді көрсете білу
- Мәтіндерді олардың белгілі бір кезеңге жататындығы тұрғысынан талдау және түсіндіру әдістері мен әдістерін қолдана отырып, қолда бар теориялық және әдеби білімге сүйене отырып, көркем шығармаға филологиялық талдау жасау
- Тіл бірліктерін сипаттаудың негізгі бағыттары мен теориялық тәсілдеріне бағдарлана отырып, филология саласында ғылыми-зерттеу және практикалық жұмыстың негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгеру
- Әлеуметтік және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдау, тұлғааралық, іскерлік және кәсіби қарым-қатынаста өз көзқарасын дәлелді түрде білдіру қабілетіне ие болу
- Кәсіби іс-әрекеттің ауызша және жазбаша түрлерінде тілдік материалды түсіну және қолдану, әлеуметтік жағдайлардың үлгілерін дұрыс анықтау, алдыңғы қатарлы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану, әртүрлі тақырыптар бойынша басылымдар мен мазмұнды құра білу, оны мақсатты аудиторияға жеткізе білу.
- Көпшілік алдында сөйлеу, іскерлік құжаттарды өңдеу және қорытындылау, келіссөздер жүргізу, ресми және бейресми жағдайда адамдармен қарым-қатынас жасау кезінде этикет ережелерін қолдану дағдыларын меңгеру, ақпаратты түсіндіру және сыни тұрғыдан бағалай білу, кемшіліктерді жою. сәйкес басылым материалдарын іздеп, дайындай білу
- Тілдік талдаудың қазіргі лингвистикалық тұжырымдамалары мен бағыттарына, тілдік құбылыстарды талдауға жүйелі көзқарасқа, тіл білімі саласындағы зерттеу және практикалық жұмыстың негізгі әдістері мен тәсілдеріне бағдарлану Тілдік талдаудың қазіргі лингвистикалық тұжырымдамалары мен бағыттарына, тілдік құбылыстарды талдауға жүйелі көзқарасқа, тіл білімі саласындағы зерттеу және практикалық жұмыстың негізгі әдістері мен тәсілдеріне бағдарлану
- Қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын айқындайтын ғылымның барлық салаларындағы базалық білімді түсіндіру және түсіндіру, ұлттық басымдықтарға сәйкес тарихи сана мен дүниетанымдық қағидаттарды ашу
- Тіршілік қауіпсіздігі үшін құқықтық, нормативтік және ұйымдастырушылық негіздердің алгоритмін дербес әзірлеу, оның ішінде тәуекелді бағалау және тәуекелдерді басқару, нақты өндірістік жағдайларда білімді қолдану
- Өз білімінің, іскерлігінің және дағдыларының деңгейін сыни бағалау, оларды жетілдіру бойынша үнемі жұмыс істеу, әлеуметтік өзара іс-қимылдың маңыздылығын, қарым-қатынас мәдениетінің негізгі қағидаттарын түсіну
Ұқсас БББ
6B02301 Филология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B02301 Филология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B02301 Қазақ филологиясы
Торайгыров университеті
6B02301 Филология: қазақ филологиясы
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B02301 Филология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B02301 Қазақ филологиясы
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B02301 Қазақ филологиясы
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті