Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01702 Шетел тілі: екі шетел тілі в Сулейман Демирел атындағы университет

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Шет тілдерін оқыту саласындағы мемлекеттік зерттеулердің барлық стратегияларына сәйкес, PhD докторанттарын, атап айтқанда, отандық немесе халықаралық рецензияланған журналдарда жариялау арқылы білім беру мен гуманитарлық ғылымдарға үлес қосатын түпнұсқа мазмұнды зерттеулерді дамыта, жүргізе және тарата алатын басқа тілдерде сөйлейтіндерге (TESOL) ағылшын тілін оқытуға дайындайды. Болон процесінің талаптары мен принциптеріне сәйкес, академиялық тұтастық, ғылыми әдебиеттегі қазіргі құбылыстарға сыни тұрғыдан баға беру және жаңа модельдік құбылыстар немесе кеңею перспективалары сияқты маңызды интеллектуалдық қасиеттері бар барлық ғылыми қызметінде негізгі ұғымдар мен жалпы танымдық-концептуалды құзіреттілік туралы жүйелі түрде түсінік бере алатын PhD докторларын даярлау. ұлттық білім беру мүмкіндіктері және оның тілдік білім берудің әлемдік нарықтарындағы бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету; Әлеуметтік қажеттіліктерді ескере отырып, Ағылшын тілінде де, ана тілінде де әлеуметтік қарым-қатынаста ұлттық және халықаралық ғалымдармен ынтымақтастықта ағылшын тілінде жоғары деңгейдегі мәдениаралық коммуникативтік құзіреттілікті және академиялық көшбасшылық пен кәсіби шеберлікті көрсете алатын философия докторларын даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
  • Ағылшын тілі мұғалімін оқытудағы маңызды мәселелер
    Несиелер: 5

    Aғылшын тілінде жүргізіледін бұл курстың қазақ тілінегі аудармасы ағылшынша сөйлей алмайтындардың курсты бағалау мақсатына емес, тек қана ақпараттық мақсаттарға арналған. Бұл курс барлық деңгейдегі мектептерде тілді тиімді оқыту, оны жетілдірумен айналысатындар мектеп процестерінің интерактивті табиғаты мен оның ағылшын тілін оқытуға әсері арасындағы байланысты түсінген кезде пайда болады деген тұжырымға негізделген. Мұғалімдер мен саясаткерлерге мектептердегі тілді оқытудың күшті және әлсіз жақтарын мойындауға мүмкіндік беретін процестерді анықтау олардың ағылшын тілін оқытудың қазіргі жағдайына озық тәжірибелерді енгізуге ықпал етеді. Бұл курста жаңа білім мен зерттеулерге негізделген озық тәжірибелерді енгізудің әлеуетті агенттері болып табылатын қызметке дейінгі және қызметтегі тіл мұғалімдерін даярлаудың маңызды мәселелері қарастырылған. Магистранттар қазіргі заманғы халықаралық ЭЛТ-дағы мұғалімдердің білім берудің коммуникативті, қатысымдық және рефлексивті тәсілдерімен танысып, оларды мұғалімдерді даярлаудың негізгі жүйесіндегі стандарттарға негізделген жалпыұлттық практикамен салыстырады. Курстың көлемі жоғары оқу орындарындағы мұғалімдерді даярлау бағдарламаларына арналған оқу жоспарларын құру мәселелерінен басқа, «бағалау практикасы басшылардың, ата-аналардың, мұғалімдер мен студенттердің басымдықтарына қалай әсер етеді» сияқты сыни сұрақтарды қамтиды, бірақ олармен шектелмейді. «ELT» -дің негізгі қызығушылық білдірушілері және «мектептерде тіл мұғалімдері қалай жұмыс істей алады, осылайша мұндай практика тіл үйренудің мақсаттарына қол жеткізуге кедергі жасамай, қолдау көрсету үшін жасалуы мүмкін». Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар: Қазіргі тәсілдерді ағылшын тілі мұғалімдерінің дайарлауында қолдан алады; EFL мұғалімдері үшін стандартталған тесттерге ерекше мән бере отырып мұғалімдің оқу бағдарламалары мен мәнмәтіндерін сыни тұрғыдан талдай алады; Мұғалімдерге арналған материалдар мен курстарды таңдап, бағалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқа тілде сөйлейтіндерге ағылшын тілін оқытуда мәдениаралық қарым-қатынасты зерттеу
    Несиелер: 5

    Aғылшын тілінде жүргізіледін бұл курстың қазақ тілінегі аудармасы ағылшынша сөйлей алмайтындардың курсты бағалау мақсатына емес, тек қана ақпараттық мақсаттарға арналған. Бұл курс докторанттардың мәдениетті қарым-қатынас үшін «Басқа тілдерде сөйлейтіндерге ағылшын тілін оқыту» (TESOL) зерттеуінің әдіснамалық негіздері туралы хабардарлығын және түсінуін дамытуға бағытталған. Қазақстандық және халықаралық ғалымдардың әртүрлі мәдениаралық коммуникативті құзіреттілік модельдерінің байланысы этнография, интерактивті социолингвистикалық зерттеу, әңгіме талдауы, сыни дискурсты талдау, іс-әрекетті зерттеу және білім беру жағдайындағы кейс-стади сияқты зерттеу әдістерін бағалау үшін сыни тұрғыдан зерттеліп, талқыланады. Докторанттар тезистер мен диссертациялар тізімін сыни түрде оқып, TESOL сыныптарының жергілікті және ғаламдық контекстіндегі маңыздылығын талқылайды. Зерттеу этикасына және оның мәдениеттердегі әртүрлі түсіндірулеріне ерекше мән беріледі. Курстың соңында сәтті докторанттар: TESOL-тағы мәдениаралық қарым-қатынасты зерттеудің әртүрлі әдістерін ажырата білу, шынайылықты, сенімділікті, объективтілікті, сенімділікті қамтамасыз ету үшін зерттеу этикасына сәйкес келетін процестерді анықтай біле алады; Сұхбат, байқау немесе анкета сияқты деректерді жинауды зерттеу құралымен мәдениаралық байланыс үшін шағын көлемді зерттеу жобасын жасай және жасай алады; 2000 сөз көлеміндегі баяндаманы APA стилінде жазып, рецензиялай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу (C1-C2)
    Несиелер: 5

    Aғылшын тілінде жүргізіледін бұл курстың қазақ тілінегі аудармасы ағылшынша сөйлей алмайтындардың курсты бағалау мақсатына емес, тек қана ақпараттық мақсаттарға арналған. Бұл курс C1-ден C2-ге дейінгі жоғары деңгейде меңгерген және зерттеу деңгейінде дәл және үйлесімді қарым-қатынасқа бағытталған докторанттарға арналған. Диссертациялық және ғылыми мақалаларын жазу мақсатында академиялық жазу дағдыларын дамытады деп күтілуде, олар халықаралық журналдарда жариялануы мүмкін. Бұл курста Ph.D. кандидаттар жарияланған мақалалардағы типтік белгілерді анықтауға үйренеді. Олар өз жұмыстарын тәлімгеріне тапсыруға және кері байланыс алуға мүмкіндік алады. Сонымен қатар, олар магистранттарға кері байланыс беріп, олардың жазған жұмыстары туралы пікірлер алады. Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар: • Академиялық жазу стилінде нақты, қысқа және ресми ағылшын тілінде нақты сөйлемдер мен біріккен абзацтар жазу үшін өз ойларын ұйымдастырa алады.. • Алдыңғы зерттеулер туралы есеп беріңіз және оның дұрыс фразаларды, анық түсіндірулер мен дәлелдерді жазатын дағдыларымен бағалай алады.. • Халықаралық академиялық оқырмандар үшін түсінікті болатын тиімді жазу модельдерін жасаңыз, олар негізгі тілдік ерекшеліктерді және APA немесе MLA стильдері сияқты жазу шарттарын анықтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • TESOL және қолданбалы лингвистикада зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Aғылшын тілінде жүргізіледін бұл курстың қазақ тілінегі аудармасы ағылшынша сөйлей алмайтындарга курсты бағалау мақсатына емес, тек қана ақпараттық мақсаттарға арналған. Курс аспиранттарды TESOL-ге баса назар аудара отырып, қолданбалы лингвистика зерттеулеріндегі бірқатар теориялық, практикалық және этикалық мәселелермен таныстырады. Ол үміткерлердің жеке зерттеу ұсыныстарының білім базасын құруға бағытталған, мысалы зерттеу проблемасын сипаттау, зерттеу сұрақтарын анықтау, сандық және сапалық мәліметтерді жинау мен талдауға, сыни бағалауға мүмкіндік беретін зерттеу әдісін жобалау сияқты маңызды дағдыларды дамытуға бағытталған. жарияланған ғылыми-зерттеу және ғылыми-зерттеу есептерін жазу. TESOL-да сұхбат, анкета, аудиторияны бақылау және өзара әрекеттесу және эксперименттік дизайн арқылы мәліметтер жинауды құру, басқару және талдаудың ерекше әдістері. Сондай-ақ, қатысушылар тілдерді оқыту мен оқудағы ғылыми жобаларға сыни көзқарас қалыптастырады деп күтілуде. Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар: Білім берудегі ғылыми зерттеулердің түрлері, қағидаттары мен этикасы туралы сыни түсінігін көрсетіп, олардың зерттеу жобасын таңдауда негіздемесін жасай алады; Зерттелетін проблеманы, зерттеу сұрақтарын және / немесе гипотезаларды тұжырымдау және негізділік, сенімділік мәселелерін негіздеу және сұхбат, анкета, бақылау және құжаттарды талдау сияқты деректерді жинаудың жалпы құралдарын анықтау және жобалай алады; Алдын-ала зерттеу ұсынысын жазыңыз және оны көпшілік аудитория үшін академиялық стильде тиімді көрсете алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көптілді білім берудегі арнайы тақырыптар
    Несиелер: 5

    Aғылшын тілінде жүргізіледін бұл курстың қазақ тілінегі аудармасы ағылшынша сөйлей алмайтындардың курсты бағалау мақсатына емес, тек қана ақпараттық мақсаттарға арналған. Бұл курс лингвистикалық және мәдени әр түрлі балалардың сауаттылығын қолдауға арналған тіл саясатына сәйкес келеді, онда қазіргі кездегі жаһанданған әлемде көптілділік пен әртүрлілік норма болып саналады. «Білім беру саласындағы қазақ-орыс-ағылшын тілдерінің үштұғырлығы» деп аталатын Қазақстанның жақында жүргізілген реформалары - көптілді білім берудің осындай саясатының бірі. Бұл курста екі тілділіктің, көптілділіктің педагогикалық, социолингвистикалық және психологиялық аспектілерін, көптілді алғашқы тілді меңгеру, көп тілді аймақтардағы көп тілді саясат пен білім берудің жаһандық перспективаларын оқытуға, оқуға және зерттеуге қатысты белгілі тақырыптар қарастырылған. Сондай-ақ, мұғалімдерге көптілді ойдың қалай жұмыс істейтіні туралы, сондай-ақ осы оқушылардың ресурстарын қалай пайдалану керектігі туралы білуге ​​және осы ресурстарды пайдалану үшін сыныптық стратегияға бейімделуге қажетті ақпарат ұсынылған. Білім беру саласындағы шындықты зерттеу барысында маңызды мәселелер туындайды деп күтілуде. Курстың соңында сәтті студенттер: Көптілділіктің негізгі терминдері мен түсініктерін, үшінші тілді меңгеру туралы білетіндіктерін көрсете алады; Көп тілді сыныптарда ағылшын тілін оқыту мен оқыту перспективалары бар негізгі мәселелерді сыни пікірталасқа енгізе алады; Қазақстандағы көп тілді білім беру саясатының тәжірибесін жинақтайтын 2000 сөзден тұратын әдебиетке APA стилінде рецензия жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Менеджмент және тілдік білім берудегі көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Aғылшын тілінде жүргізіледін бұл курстың қазақ тілінегі аудармасы ағылшынша сөйлей алмайтындардың курсты бағалау мақсатына емес, тек қана ақпараттық мақсаттарға арналған. Докторанттарға арналған бұл курс білім берудің әртүрлі аспектілері туралы түсініктерін дамытуға мақсат қоюмен бірге әсіресе оқыту, көшбасшылық және тілдік білімге ерекше көңіл бөлетін басқару жүйесіне бағытталған. Зерттеудің, этика, объективтілік және негізгі құндылықтардың рөлін ескере отырып, докторанттар білім беру саласындағы көшбасшылыққа жеке көзқарас қалыптастырады және мемлекеттік ұйымдарда, жеке және коммерциялық емес ұйымдарда жүйелік деңгейдегі өзгерістер енгізуге дайын болады деп күтілуде. Курс магистранттардың құндылықтарға негізделген, нәтижеге бағдарланған және білім беру деңгейінде барлық адамдар үшін әділеттілікті алға жылжытуға құштар екендігін баса айтады. Олар кез-келген тиісті кәсіби немесе жұмыс тәжірибесі туралы біліммен бөліседі. Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар: Мұғалімдер, тәлімгерлер, үйлестірушілер, директордың орынбасарлары немесе директорлар ретінде әртүрлі білім беру ұйымдарындағы ағылшын тілі мұғалімдерінің көшбасшылық қызметінің негізгі көрсеткіштерін анықтай білу; Тілдік білім берудегі саясатты енгізу және іске асыру процестеріне жауап ретінде көшбасшылықтың және басқарудың тиімді сапаларының қазіргі талаптарын талдай білу; Білім берудегі көшбасшылыққа жеке көзқарасын, қазақстандық білім берудегі мүмкін және нақты сценарийлер контексіне байланысты мысалдарды көрсете отырып, сипаттама қағазын жаза білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілін оқытудағы инклюзивті педагогика
    Несиелер: 5

    Aғылшын тілінде жүргізіледін бұл курстың қазақ тілінегі аудармасы ағылшынша сөйлей алмайтындардың курсты бағалау мақсатына емес, тек қана ақпараттық мақсаттарға арналған. Бұл курс инклюзивті мәселелердің тілдік оқыту педагогикасына қаншалықты енгізілгенін немесе оқытылатын практикум мен жоғары оқу орындарындағы оқытушы-жаттықтырушылардың қосқан үлестерін талдауға бағытталған. Инклюзивті педагогика дегеніміз жағымды оқу ортасын ынталандыратын белгілі бір практикаға жатады, бұл барлық типтегі студенттер мен студенттерге арналған норма. Осы курстың мазмұны белгілі бір білім қажеттіліктері бар студенттерді тұрақты мектепке қосуды қолдайтын сыныпта арнайы педагогиканы қолдану үшін мұғалімдер қабылдаған қағидалар мен әдістер ретінде көрсетілген. Курста тілдік мұғалімдердің білім беру саласындағы инклюзивті дискурстар мен іс-әрекеттерге баса назар аударылады, олар қол жетімділік пен безендіру мәселелеріне қосымша қандай әлеуметтік-аффективті, этикалық және педагогикалық өзгерістерді қажет етеді. Курстың соңында сәтті студенттер: Сыныптағы дискурста тілдің әлеуметтік, аффективті және этикалық аспектілерін ескере отырып, инклюзивті педагогиканы инклюзивті емес педагогикадан ажырата біледі; Инклюзивті педагогиканың негізгі мәселелерін ағылшын тілі сабағында ағылшын тілін оқыту мен оқыту перспективалары бар сыни пікірталасқа енгізе алады; Қазақстан мектептеріндегі білім беру практикасындағы инклюзивті педагогиканың қазіргі жай-күйін сипаттайтын, 2000 сөзден тұратын әдебиетке APA стилінде рецензия жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да CLIL тәсілдері және жобалық оқыту
    Несиелер: 5

    Aғылшын тілінде жүргізіледін бұл курстың қазақ тілінегі аудармасы ағылшынша сөйлей алмайтындардың курсты бағалау мақсатына емес, тек қана ақпараттық мақсаттарға арналған. Курстың мақсаты - жобалық негізде оқыту (PBL) және мазмұнды және тілдік интеграцияланған оқыту (CLIL) тәсілдерінің көмегімен жоғары оқу орындарында шет тілі оқытушыларының пәнаралық ынтымақтастыққа қосатын үлестері туралы хабардар болуын дамыту. PBL - бұл студенттерге бағытталған оқыту әдісі, ол студенттерге өмірлеріне сәйкес құралдар арқылы білім мен дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Екінші жағынан, Дэвид Марш айқындаған CLIL - екі жақты бағытталған білім беру тәсілі, мұнда мазмұн мен тілді оқыту мен оқыту үшін қосымша тіл қолданылады. Екі әдіс те танымдық, рефлексиялық, автономды, шынайы, бірлескен, мәдени және коммуникативті оқытуды зерттеудің проблемасы ретінде анықталған маңызды мазмұнға баса назар аударады. PBL және CLIL әдістемелері бір-бірін толықтырады, егер ағылшын тілі қосымша тіл ретінде оқытылатын болса. Бұл тәсілдерді дәстүрлі оқытумен салыстыра отырып, студенттер Қазақстандағы білім беру мәнмәтініне қатысты жеке көзқарас қалыптастыру үшін ағылшын тілі мұғалімдерін даярлау бағдарламаларын алдын-ала зерттейді. Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар: CLIL немесе PBL әдіснамасындағы оқытушы модулінің және қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді әсерлерге баса назар аударатын дәстүрлі мұғалімге бағытталған модульдің айырмашылықтарын анықтай алады. CLIL немесе PBL сабағын сыни тұрғыдан бақылап, талдай алады (немесе бейнежазба нұсқасы) және шынайы академиялық пікірталастарда байқалған тәжірибеге жауап бере алады; Жоба негізінде оқыту немесе CLIL негізінде бір апталық оқу модулінің дамуы мен енгізілуін бақылауға немесе бағыттай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Проблемаларды диагностикалау және анықтау, алдын-алу шараларын қабылдауға және қолдануға ықпал ету үшін әдебиеттер мен әртүрлі оқыту және оқу орталарына сыни тұрғыдан талдау жасау,

  • Код ON2

    Интеллектуалды зерттеуші мен педагогтың академиялық тұтастығы, жаһандық перспективалары және тілдік білім берудегі метамәдени құзыреттілік талаптарына жауап беру үшін ағылшын тілін шет тілін оқытумен байланысты мәселелерді шешуде стратегиялық, тактикалық және іс-қимыл жоспарларын әзірлеу және қолдану.

  • Код ON3

    TESOL-тегі саясат пен практиканы оқыту және зерттеу кезінде мәдениаралық құзыреттілік мақсатында ағылшын тілін оқытудың сапасы туралы ойлау және бағалау;

  • Код ON4

    Белгілі бір лингвомәдениеті бар оқушыларға ағылшын тілін оқытудың қазіргі заманғы концепциясында оқу бағдарламалары мен курстық материалдарды жобалау, бейімдеу, бағалау және енгізу;

  • Код ON5

    TESOL мамандандырылған курсын тілді оқыту бағдарламасында оқыту кезінде деректерге негізделген шешім қабылдау мен есеп беруді дамыту және қолдану.

  • Код ON6

    Бакалавриат студенттерінің академиялық және әлеуметтік өмірінде жетістік дағдыларын дамытуға ықпал ететін пәнаралық және бірлескен курстық жобаларды құру және басқару;

  • Код ON7

    Академиялық және академиялық емес, ауызша және жазбаша сөйлесулерде сөйлесу үшін ағылшын тілінің дамыған деңгейін қолдану;

  • Код ON8

    Деректер жинау мен талдауда сапалы және / немесе сандық әдістер қолданылған маңызды зерттеу ұсыныстарын әзірлеу, қорғау және жетілдіру.

  • Код ON9

    Ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлаңыз, жүзеге асырыңыз және жетекшінің басшылығымен тексеру

  • Код ON10

    Зерттеу кезінде қолданылатын келісім нысандары, сауалнамалар немесе статистикалық бағдарламалар сияқты тиісті зерттеу құралдарын таңдау, бейімдеу немесе жасау

  • Код ON11

    Зерттеудің мүдделі тараптарымен байланыс орнату, деректерді тарату, жинау және талдауды басқару немесе онлайн режимінде оқыту және қалыпты онлайн конференциялар өткізу сияқты түрлі мақсаттар үшін тиісті сандық технологияны тиімді таңдап енгізу

  • Код ON12

    Халықаралық ғалымдардың аудиториясын қызықтыратын рецензияланған журналдарға мақалалар жазу.

Top