Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі в Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

  • Педагогикалық кәсіпке кіріспе
    Несиелер: 3

    Педагогикалық мамандық және оның қоғамдағы тағайындалуы. Педагог мамандығының беделі. Педагог мамандығының ерекшеліктері, педагогикалық қызметтің ерекшелігінің сипаттамасы. Педагог қызметінің нормативті-құқықтық және заңнамалық негізі. Мұғалім педагогикалық қызметтің субъектісі ретінде. Педагогтың кәсіби құзыреттілігі. Педагогты шығармашылық кәсіби даярлаудың тәсілі ретінде өздігінен білім алу мен өзін-өзі тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі шетел тілінің фонетикалық және грамматикалық құрылымы
    Несиелер: 5

    Ағылшын әліпбиі; дыбыстар, әріптер. Сөйлеу мүшелері. Ағылшын тілінің дауысты, дауыссыз дыбыстарының жіктелуі. Буындардың түрлері. Редукция. Ассимиляция, ассимиляция түрлері. Жарылыстың жоғалуы. Латеральды жарылыс. Мұрын жарылысы. Екпін, Екпін түрлері. Негізгі интонациялық құрылымдар. Артикль. Зат есім. Сөзжасамның. Сын есім. Сұрақтар түрлері. Шылау. Одақтар. Модальдық етістіктер. Шартты сөйлемдер. Герундия. Көсемше. Ырықсыз етіс. Төлеу сөз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және қауіпсіздік негіздер
    Несиелер: 3

    Оқушылардың өсуі мен дамуының жасқа байланысты физиологиялық ерекшеліктері. Оқу үдерісіне және оқу орындарының жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Балалар мен жасөспірімдердің салауатты өмір салтын қалыптастырудың негіздері. Тіршілік қауіпсіздігі саласындағы нормативтік-құқықтық актілер. Төтенше жағдайлардағы іс-шараларды ұйымдастырудың қағидалары мен әдістері. Адам және қоршаған ортаның әрекеттесуі. Білім алушылардың экологиялық құзыреттілігін қалыптастырудың әдістері мен қағидалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (А1)
    Несиелер: 5

    Қайталау, перифраз және т. б. құралдарды қолдана отырып дайындалған сөйлеу негізіндегі қарапайым диалогтар; сөйлесуді қолдау үшін қысқа репликтер, күнделікті өмірде және естілетін сөйлеу тақырыбына қатысты таныс тақырыптар (отбасы, бос уақыт және т. б.); диалогты бастау, жалғастыру және аяқтау үшін сөйлеу этикетінің (клише) формулалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагог тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі. Педагогика-адам туралы ғылым жүйесінде. Тұтас педагогикалық процестің мәні мен құрылымы.Тәрбие мақсаты, оның әлеуметтік шарттылығы. Тәрбие құралдары мен формалары.Тәрбие әдістері.Отбасылық тәрбие негіздері.Сабақ-оқытудың негізгі түрі ретінде. Оқыту әдістері. Тұтас педагогикалық үдерісте оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендіру. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 4

    Білім-әлеуметтік мәдени феномен ретінде. Педагог тұлғасы, оған қойылатын заманауи талаптар және оның негізгі қасиеттері. Педагогикалық қарым-қатынас. Психологтың педагогтармен жұмыс үлгілері. Педагогикалық ұжымның психологиясы. Оқытуды дараландыру және саралау. Оқу қызметінің жалпы сипаттамасы. Сабақтың психологиялық талдауы. Тәрбие іс-шараларының психологиялық талдануы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (A2)
    Несиелер: 5

    Қарапайым фразалармен монологиялық сөйлеулер: Менің отбасым, оқуым, тұратын жері, курстастары, күн тәртібі, ауа райы, жыл мезгілдері және т.б. тақырыптарда; фразалар мен өрнектер сериясы, өз достарыңыздың, өмір сүру жағдайы, тамақтағы артықшылық, өзінің бос уақыты, қалада бағдарлану, отбасылық және ұлттық мерекелер және т. б.; жоспарға сүйенген мәтіндер, негізгі сөздер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Базалық шетел тілі (В2)
    Несиелер: 6

    Жас отбасы және оның мәселелері. Ұлттық салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар. Жастар сән және жеке стиль. Денсаулық және салауатты өмір салты. Табиғат және адам. Фауна және флора. Адам өміріндегі мәдениет және өнер. Әлемге әйгілі әншілер мен музыканттар. Театр және кино. Елдегі ең қызықты туристік орындар мен бағыттар. Бұқаралық ақпарат құралдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби орыс (қазақ) тілі
    Несиелер: 3

    Жалпы және терминологиялық сипаттағы оқу лексикалық бірліктері көлемінде лексикалық минимум. Қолдану салалары бойынша лексиканың дифференциациясы ұғымы (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, ресми және басқа). Еркін және тұрақты сөз тіркестері, фразеологиялық бірліктер туралы түсінік. Тарихи-әдеби, ресми-іскерлік, ғылыми стильдер, көркем әдебиет стилі туралы түсінік. Оқылатын тілдің мәдениеті мен дәстүрі, сөйлеу этикетінің ережелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 4

    Өлкетану бағыттары. Археологиялық деректер және оларды өлкетану жұмысында пайдалану. Өлкетану зерттеулеріндегі этнографиялық деректер. Тарихи-өлкетану мұражайларының тарихы. Торғай өңірінің физикалық-географиялық орналасуы. Торғай өңірінің ерекше қорғалатын аумақтары. Ыбрайтану. Ыбырай Алтынсариннің педагогикалық мұрасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің фонетикасы
    Несиелер: 5

    Неміс тілінің артикуляциялық базасы. Артикуляциялық базаның ерекшеліктері. Дауысты және дауысты дыбыстардың жіктелуі. Буын және сөз жасамы, буын түрлері. Туынды сөздердегі екпіні, күрделі сөздердегі екпіні. Кірме сөздердің екпіні. Интонация. Әр түрлі сөйлемдердің интонациялық сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің грамматикасы
    Несиелер: 5

    Зат есім. Көпше зат есімінің құрылуы. Зат есімдерінің төмендеуі. Präsens, Präteritum, Perfekt-те әлсіз және күшті етістіктердің ұштасуы. Неміс тіліндегі етістік уақыт жүйесі.Етістік, модальдік етістік. Жеке, дара, қайтарымды, тартпалы есімдік. Қарапайым және күрделі сөйлемдегі сөздер тәртібі. Dativ және Akkusativ, Genitiv. Словообразовательные суффиксы. Сын есімдер, сын есімдер. Сан есім. Үстеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Когнитивтік-интерактивті технологиялар негізінде оқу үрдісін модельдеу
    Несиелер: 5

    Жаңа технологиялар ғылым ретінде. Объект, пән, зерттеу әдістері, заңдар мен заңдылықтар, түсінік аппараты. Орта мектепте шетел тілін оқытудың жаңа технологиялары пәнінің ерекшелігі. Оқу үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру және жаңа технологияларды қолдану. Жаңа технологияларды енгізумен мектепте оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері. Шетел тілі бойынша білімді, дағдылар мен іскерлікті бақылау және есепке алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта білім беру саласындағы нормативті-құқықтық актілер мен іс-қағаздар жүргізу
    Несиелер: 5

    Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Жалпы білім беретін мектептердегі құжаттардың жүргізілуі. Қатаң есептік құжаттар нысаны. Қорытынды аттестациялау. Білім алушыларды тіркеу. Мемлекеттік қызмет. Стандарттар, бағдарламалар. Педагогикалық этика ережесі. Ата-аналар мен заңды өкілдердің құқығы мен міндеттері. Кабинеттер бойынша нұсқаулық. Критериалды бағалау. Электронды журнал нысаны

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған жобалар, CLIL және Case study технологияларын қолдану әдістері
    Несиелер: 5

    Компетенттік тәсіл шеңберіндегі оқытылатын пәндердің орны. Шеттілдік білім беруде жоба, CLIL, Case study ерекшеліктері. CLIL-дің оқу процесіндегі рөлі мен орны. CLIL сәйкес оқыту түрлері. Кейс талаптары. Case-study әдістерінің технологиялық ерекшеліктері. Кейстердің жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауызша және жазбаша академиялық сөйлеуді оқыту
    Несиелер: 7

    Академиялық жазудың ерекшеліктері.Ғылыми мақаланы жазудағы типтік қателер. Сілтемелерді ұйымдастыру ережелері. Плагиат дегеніміз не. Плагиатты қалай болдырмау керек. Гипотеза дегеніміз не.Ақпаратты сұрау және беру. Алғыс хаттар, кештерді тарату және алу: ұйымдастыру, қонақтарды шақыру, алғыс хаттар.Бейне байланыс арқылы сөз сөйлеу Сөйлеу үшін тест стратегиялары. Сөйлеу: тілдік функциялар: араласу өрнегі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы медиа сөйлеуді оқытудың ерекшеліктері
    Несиелер: 7

    Қазіргі әлемдегі және білім берудегі медианың рөлі. Лингвистикадағы Медиа тұжырымдама. Ағылшын тілін оқытудағы Медея рөлі және педагогикалық аспектілері. Оқу-тәрбие үрдісінде медианы тиімді пайдалану тәсілдері. Педагогтың өз жұмысында медианы қолдануға дайындығы, медиакомпетенция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі C1
    Несиелер: 3

    Ағылшын тілі бойынша кәсіби мамандануға кіріспе. Гуманитарлық ғылымдағы филологияның орны мен рөлі. Кәсіби ағылшын тілі тәртіптік құбылыс ретінде. Кәсіби маңызды ақпаратты білдіруге арналған құралдар мен стратегиялар. Материалдар және оларды осы кәсіби жағдайларда ағылшын тілінде қолдану. Кәсіби ағылшын тілін филологиялық мәтіндерде және кәсіби жағдайларда жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Лингвомәдениеттану
    Несиелер: 5

    Ана және шет тілдерін салыстырмалы талдау және интерференцияны жеңу;ағылшын тілінің грамматикалық құрылысы және сөзжасам; ауызша және жазбаша әдеби тіл нормалары; сөйлеу, екпін, грамматика, сөз қолдану ережелері; стилистикалық қатені тану және түзету; ана және шет тілдерінің салыстырмалы-салыстырмалы сипаттамалары; оқушы тұлғасының мәдениетаралық коммуникацияға қабілетін дамытуға шет тілінің рөлі мен әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі В1
    Несиелер: 7

    Әлеуметтік тұрмыстық ая. Адам және оны қоршаған орта. Денсаулық және экология. Спорт және дені сау тұрмыс қалпы. Жалпы кәсіби ая. Менің болашақ мамандығым.. Әлеуметтік-мәдени ая. Біздің өміріміздегі әдебиет, өнер, кино. Жақсы көретін жазушы. Кино. Жақсы көретін актерлер, фильмдер. Сұңғат. Музыка.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту С1
    Несиелер: 3

    Білім мен ғылымға кіріспе. Ұлыбританиядағы Білім және ғылым. Кепіл кепіл. Үстеу. Субстантивті Сөз Тіркестері. Етістік Заман Грамматикасы. Ресми және ресми емес хаттар. Қазақстандағы болашақ мұғалімдерді кәсіби даярлау. Шартты Белгілер. Ұлыбританияда болашақ мұғалімдерді кәсіби даярлау. Етістік кезең: қарапайым уақыт. Мінсіз үздіксіз кернеу. Шетел тілін оқытудағы Мәдениет диалогы. Модальдық етістіктер: міндеттемелердің болмауы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі В1 тәжірбиесі
    Несиелер: 7

    Шекара арқылы байланыс. Оқытылатын тіл елінің ұлттық дәстүрлері. Сән және жастар трендтері. Шетелде білім алу. Білім беру бағдарламалары.Тілдік қызметтің әртүрлі түрлерінде практикалық іскерліктер мен дағдылар: телефонмен сөйлесуді жүргізу, іскерлік хаттарды құрастыру, іскерлік этикетті білу, Берілген жағдай бойынша импровизация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Казіргі заман әдебиеті
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдың II жартысындағы батысеуропалық мәдениеттің дамуының негізгі тенденциялары. Шығармашылық Дж. Фаулза. Роман - "Коллекционер". "Француз лейтенанты сүйіктісі" романындағы тарих және қазіргі заман. II дүниежүзілік соғыстан кейінгі ағылшын театры. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы ағылшын драматургиясының негізгі бағыттары. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы театр өнеріндегі жаңа үрдістер. Метароман: анықтамасы, жанрлық ерекшеліктері, өкілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Заманауи әлемдегі инклюзивті білім беру. Арнайы білімді реформалау. Арнайы білім берудің ұлттық жүйесінің қалыптасу және даму тарихы (әлеуметтік-мәдени контекст. Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балаларды интеграциялау модельдері. Инклюзивті білім беруді басқарудың нормативтік-құқықтық және этикалық негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Шет тілін оқыту әдістерінің даму тарихы. Шетел лексикасы, айтылымға үйрету. Шетел тілді сөйлеу қызметінің түрлеріне оқыту, оқу материалдарын әзірлеу. Аудиттеуге және шетел тілінде оқуға үйрету. Тілдік білім беру саласындағы оқыту мен жоспарлаудың заманауи технологиялары. Оқу үрдісіндегі интернет технологиялар. Шетел тілді білімдерді бақылау мен бағалаудың жаңа технологиялары. Шетел тілі сабағын жоспарлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тәрбие үдерісі: мәні, әлеуметтік кеңістік. Тәрбие жүйесі: түсінігі және құрылымы. Тәрбие жүйесінің қалыптасу және даму кезеңдері мен әдістемесі, оны бағалау критерийлері. Тәрбие жүйелері және олардың сипаттамасы. «Мәңгілік Ел» және «Рухани жаңғыру» жалпы ұлттық идеяның құндылықтарын ескеріп тәрбиелеу. Сынып жетекшісінің қызмет жүйесі. Мектепте және сыныпта ТЖ жобалау қызметі және жоспарлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудегі шетел тілдері
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім берудің тарихы, принциптері, әдістері, зерттеу қоғамдастығының инклюзивті білім беруді қабылдауы, Қостанай облысындағы инклюзивті білім беру. Мүмкіндіктері шектеулі балалармен шетел тілінде қарым-қатынас әдістері мен тәсілдері. Белгілі бір деңгейдегі және белгілі бір бағыттағы білім алуға, осы тұлғалардың әлеуметтік дамуына барынша ықпал ететін жағдайлар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі «Шетел тілі» пәнінің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектепте білім берудің жаңартылған мазмұны негізінде сабақты қазіргі заманғы моделдеудің принциптері; шет тілді білім берудің қазіргі заманғы әдістемелік жүйелері мен вариативтік бағдарламаларын талдау."Шет тілі" пәні бойынша жаңа технологияларды қолдану арқылы сабақ құрудың заманауи әдістері. Excel мектеп курсының кітаптарымен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту С1 (2)
    Несиелер: 5

    Қазақстан мен Ұлыбритания университеттеріндегі салт-дәстүрлер. Мультимедиялық және дәстүрлі оқулықтар. Шетел тілін оқытудағы жаңа технологиялар. Грамматикалыққайталау: шартты тіркестер. Нөлдік шартты сөйлем. Халықаралық сертификаттар: TOEFL, DELF, DSD. Еуропа Кеңесінің тіл саясатын қалыптастырудағы рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі C1
    Несиелер: 5

    Жұмыстың негізгі бағыттары коммуникативтік, полемиялық біліктерді одан әрі жетілдіру, қарым-қатынастың әртүрлі коммуникативтік салалары мен жағдайларында ауызша және жазбаша сөйлеуді шығармашылық меңгеруді дамыту болып табылады. Сыни, логикалық және шығармашылық ойлауды дамытуға ерекше көңіл бөлінеді, бұл мәтінді, газет және бейнематериалдарды терең сын тұрғысынан талдауды орындау есебінен жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіптік мектептерде шетел тілін оқыту
    Несиелер: 5

    Кәсіптік мектептерде шетел тілін оқытудың қазіргі жағдайы мен даму мәселелері. Заманауи мектеп біліміндегі шетел тілінің мақсаты және оның негізгі компоненттері. Заманауи оқыту тұжырымдамасына сәйкес кәсіптік мектепте шетел тілін меңгеру деңгейлері. Кәсіптік мектепте шетел тілі сабағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі жаңа технологиялар
    Несиелер: 6

    Шетел тілді білім беру жүйесінде бағалау. Бағалау критерийлері. Бағалау айдарлары. Білім алушылардың оқу жетістіктерін формативті және жиынтық бағалау. Шетел тілді білім беру жүйесіндегі формативті және жиынтық бағалаудағы заманауи компьютерлік технологиялар. Шетел тілін меңгеру кезінде бағалау жүйесі. Білім алушылардың оқу жетістіктерін жиынтық және формативті бағалауды өткізу үшін Интернет ресурстар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық шеберлік негіздері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық шеберлік және оның әлеуметтік мәні. Шеберлік – педагогикалық әрекеттің ең жоғары деңгейі. Педагогтарды даярлаудың К. С. Станиславскидің театралдық жүйесінің қағидалары. Педагогикалық техника - педагогикалық шеберліктің элементі ретінде. Педагогтың сөзі - ақпарат таратумен тәрбиелік әсер етудіқ құралы ретінде. Педагогикалық өзара әрекеттесу шеберлігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілін оқытудағы инновациялық педагогикалық тәсілдер
    Несиелер: 5

    Шетел тілін оқытудағы жаңа технологияларды. Ынтымақтастықта оқыту. Жобалар әдістері. Педагогикалық технология ретінде ынтымақтастықта оқыту. Шетел тілдерін оқытудағы компьютерлік технологияларды игеру. Мастер-класстар шетел тілін оқытудың дидактикалық негізі ретінде. Инновация ұғымын анықтау тәсілдері. Инновацияның негізгі сипаттамалары мен параметрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі В2
    Несиелер: 8

    Диалогтық және монологиялық сөйлеу (негізгі сөздерге сүйене отырып, мәтін-үлгі негізінде жоспарға, тезистерге, тақырыптарға, картиналарға, кинофильмдерге, телебағдарламаларға және т. б.) және дайындалмаған - визуалды негізде және ақпарат көздеріне сүйеніп жасалған материалдар (кітап, мақала, сурет, кинофильмдер және т. б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықаралық емтихандарға дайындық стратегиясы
    Несиелер: 5

    Кесте үлгісі. Жалпы стратегия Деректерді салыстыру және салыстыру. Ұқсастықтар мен айырмашылықтарды қосыңыз. Тезистік өтінішті жазыңыз. Эссе жоспарлаңыз. Стратегиялар. Сәйкестік. Қысқа жауап шынайы, жалған, берілген емес және Иә, Жоқ, берілгендердің барлығы. Таңбалау сызбасы. Ұсыныстарды аяқтау. Тізімнен жауаптарды таңдау.Ақпаратты жіктеу.Тақырып таңдау, жазбалар мен түйіндемені толтыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі В2 тәжірбиесі
    Несиелер: 8

    Жас отбасы және оның мәселелері. Жастардың жеке стилі. Денсаулық салауатты өмір салты. Табиғат пен адам. Адам өміріндегі мәдениет пен өнер. Саяхат. Демалу. Көлік. Бұқаралық ақапарт құралдары. Байланыс құралдары. Мерекелер. Менің болашақ мамандығым. Менің университетім (институт).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандандырылған шетел тілі С2
    Несиелер: 5

    Тіл мен әдебиеттің өзара қарым-қатынасы. Шетел тілі білім беруді дамытудағы қазіргі трендтер. Ерте оқытудағы жаңа үрдістер, бастауыш мектеп: мәселелері және шешу жолдары, бейіндік мектепте мамандандыру түрлері. Өнер және қазіргі қоғам. Медиа саласы мен медиа-тіл. Халықаралық интеграциядағы жаһандық мәселелер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел тілінің теориялық грамматикасы, фонетикасы мен лексикологиясы
    Несиелер: 8

    Шетел тілі фонетикасының, грамматикасының және лексикологиясының теориялық және әдіснамалық негіздері. Грамматиканың, фонетиканың және лексикологияның негізгі аспектілері. Фонетика және грамматиканың негізгі бөлімдері: морфология және синтаксис. Оқытылатын шетел тілінің фонетикалық, орфографиялық, грамматикалық нормаларының айырмашылығы. Грамматиканы , фонетиканы және лексикологияны оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық коммуникация контекстінде оқыту және оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Ағылшын сабағында компьютерлік технологиялар, интернет, телекоммуникациялық құралдар, мультимедиалық және электрондық бағдарламаларды және оқулықтарды мәдениетаралық коммуникация контекстінде қолдану; кәсіби салада әрі қарай жұмыс істеуге қажетті лингвистикалық, лингвистрантанушылық, ақпараттық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру; E-learning, M-learning.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел тілдерін оқытудың теориялық және практикалық негіздері
    Несиелер: 8

    Қоғамдық дамудың қазіргі кезеңіндегі тілдік білім. Қазіргі заманғы текті емес тілдер саласындағы білім беру процесс ретінде. Шетел тілдерін оқыту теориясын құрайтын үш дербес пән (лингводидактика, дидактика, әдістеме). Шетел тілі сабағының әдістемелік мазмұны. Тілдік қарым-қатынас шетел тілін меңгерудің мақсаты мен құралы ретінде. Шетел тілін оқыту жүйесіндегі сөйлеу қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • IELTS, TOEFL,TKT халықаралық тестілеулер практикум
    Несиелер: 5

    IELTS, TOEFL халықаралық форматына кіріспе. Блокты тыңдау есептеріндегі аудиотекстермен жұмыс істеу алгоритміне кіріспе. IELTS типті тыңдау блогының есептерінде мәтіндерді тыңдау және оларға қатысты тапсырмаларды орындау. Халықаралық емтихан шеңберінде аудиотекстермен жұмыс істеу алгоритміне кіріспе. Халықаралық емтихан шеңберінде блоктық тапсырмаларды оқу кезінде мәтіндермен жұмыс форматын оқу. IELTS, TOEFL типтері бойынша мәтіндермен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердің техникасы
    Несиелер: 5

    Әдістемелік пәндер бойынша ғылыми зерттеу мәдениеті: теориялық және практикалық аспектілері. Педагогикалық зерттеудің методологиясы мен әдістемесінің негіздері. Зерттеудің кезеңдері мен логикалық аппараты. Зерттеу, синтездеу және жобалау тәжірибе. Ғылым әдіснамасының философиялық және жалпы ғылыми аспектілері. Ғылым методологиясының міндеттері. Ғылым методологиясының функциялары. Ғылыми және практикалық қызметтің арақатынасының сипаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Зерттеу әдіснамасының түсінігі мен мәні. Шетел тілдерін оқыту әдістемесіндегі таным құралдары және зерттеу әдістері. Зерттеулердегі эмпирикалық әдістер. Шетел тілдерін оқыту әдістемесіндегі зерттеу тұжырымдамасы. Шетел тілдерін оқыту әдістемесі бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау. Зерттеулердегі сандық өңдеу. Шет тілдерін оқыту әдістемесі бойынша ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу процесінде сауалнама жүргізуге қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    пәндік саладағы негізгі теориялық білімдерді, педагогикалық міндеттерді шешуде әртүрлі пәндік салалардан білімді интеграциялау дағдылары мен іскерліктерін меңгерген;

  • Код ON2

    орыс, қазақ және шет тілдерінде іскерлік және практикалық деңгейде қарым-қатынасты ұйымдастыруға қабілетті; көпмәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда конструктивті диалогтың, қарым-қатынастың білігі мен дағдыларын көрсетеді;

  • Код ON3

    жас ерекшелігі, сенсорлық және зияткерлік қабілеттеріне байланысты әр оқушының білім беру қажеттілігін ескере отырып, тілдерді оқыту әдістемесі саласында фундаменталды білімді игереді;

  • Код ON4

    педагогика мен психологияның теориялық және практикалық білім негіздерін оқу үрдісінде және тәрбие жұмысын ұйымдастыруда қолданады;

  • Код ON5

    ақпараттық-коммуникациялық және сандық технологияларын пайдалану арқылы ақпаратты сараптайды және бағалайды, ақпараттық мәдениетті меңгерген;

  • Код ON6

    орта білім берудің нормативтік-құқықтық базасы, орта білім берудің жаңартылған мазмұны, білім беру саласындағы Қазақстан Республикасының ұлттық саясатының тенденциялары туралы түсінікке ие болады;

  • Код ON7

    зерттеу мәдениеті мен жобалық іс-әрекеті негізінде кәсіби бағытталған мәдениетаралық коммуникативтік міндеттерді шешеді;

  • Код ON8

    өзінің және оқытылатын тілдер елдерінің ұлттық мәдениетін меңгерген

6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01703 Шетел тілі; екі шетел тілі
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01703 Шетел тілі: екі шет тілі (екінші шығыс тілі)
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top