Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі в Қызылорда "Болашақ" университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Екі шет тілін оқытудың теориясы мен әдістемесін меңгерген, шетел тілін оқытудың тиімді әдістерін әзірлеуге, кәсіби және жеке қасиеттері мен қабілеттерін үнемі арттыруға қабілетті еңбек нарығының талаптарына сәйкес қазіргі заманғы мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Қызылорда "Болашақ" университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Негізгі шетел тілі
Тіл біліміне кіріспе
Базалық негізгі шетел тілінің тәжірибелік курсы (А1-А2 деңгейі)
-
2 Оқу жылы
Педагогика
Базалық негізгі шетел тілінің тәжірибелік курсы (В1 деңгейі)
Негізгі шетел тілінің активті грамматикасы
Мәдениаралық қатысымдағы негізгі шетел тілі
Инклюзивті білім беру
Құқық жүйесі
Қаржылық сауаттылық негіздері
Шетел тілінде білім беру әдістемесі
Экономикалық теория
Екінші шетел тілінің тәжірибелік курсы (A1-A2 деңгейі)
Жасанды интеллект негіздері
Базалық негізгі шетел тілінің тәжірибелік курсы (В2 деңгейі)
Кәсіпкерлік
-
3 Оқу жылы
Лингвоелтану
Екінші шетел тілінің тәжірибелік курсы (В1 деңгейі)
Оқытылатын тіл елінің тарихы, географиясы мен мәдениеті
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері модулі (Экология және тұрақты даму, Тіршілік қауіпсіздігі және еңбекті қорғау)
Тіл тарихы
Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (С1 деңгейі)
Елтану
Ғылыми-зерттеу әдістері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Ғылыми-зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Негізгі шетел тілінің практикалық курсы
Екінші шетел тілінің теориялық фонетикасы
Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (С2 деңгейі)
Мәдениетаралық қарым-қатынасқа кіріспе
Негізгі шетел тілінің практикалық фонетикасы
Шетел тілін оқыту психологиясы
Екінші шетел тілінің тәжірибелік курсы (В2 деңгейі)
Шетел тілінде тындау дағдысын дамыту
Лексикология
Тіл тарихы (екінші тіл)
Терминология
-
4 Оқу жылы
Стилистика
Тілді академиялық мақсатта оқыту
Мәтін интонациясы
Оқытылатын шетел тілдері халықтарының әдебиеті
Оқылатын тіл теориясының негіздері
Фонетика теориясы
Шетел тілдерін оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі
Арнайы кәсіби шетел тілі
Түркі халықтары әдебиеті және аударма мәселелері
Фоностилистика
Шағын комплектілі мектептерде ағылшын тілін оқытудың ерекшеліктері
Грамматика теориясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстан тарихы мен философияның, ұлттық және жеке қорлардың, мәдени ашықтық пен экономикалық білімдердің теориялық негіздерімен әдіснамалық тәсілдерін біледі, негізгі тарихи оқиғаларды, экономикалық деректерді және әлеуметтік-экономикалық, саяси-мәдени даму үдерістерін талдайды, ағылшын тілін біледі, қазақша және орысша сөйлейді, тәрбие, оқыту және білім беру тәжірибесінің пайда болып дамуы және әр тарихи дәуірдегі тәлімдік ой-пікірлер мен теорияларды жүйелеп талдай алады. Табиғи ортаны сақтау мен қоғамның тұрақты дамуы туралы білімі толығады. Психологиялық көзқарасы қалыптасады. Қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды әртүрлі саладағы кәсіби қызметте пайдалана алады. ЖИ модельдерін құрастырып, оларды нақты мәселелерде қолдана алады. Қаржыны тиімді басқару дағдыларын меңгереді. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәселесіндегі халықаралық тәжірибені саралап, меңгереді.
- Шет тілін оқытудың қазіргі жүйесіндегі шет тілі мен шетел мәдениетінің рөлін түсіне отырып, екі шет тілін оқыту әдістемесі мен сабақтарды ұйымдастыру саласында педагогикалық инновацияларды қолдана отырып, кәсіби дербестікті, қарым-қатынас жасау дағдыларын жетілдіруге қабілетті.Инклюзивті білім және тәрбие беру мен әлеуметтендірудің психологиялық-педагогикалық негіздерін меңгереді.
- Екінші шет тілін теориялық пәндердің барлық циклімен тығыз байланысты жүйе ретінде ағылшын тілінің грамматикалық, фонетикалық құрылымы туралы түсінікке ие бола отырып, кәсіби қызмет саласындағы ақпаратты алуға және бағалауға мүмкіндік беретін деңгейде меңгерген, коммуникативтік-интермәдениетті және кәсіби құзыреттілікті одан әрі жетілдіруге қабілетті.
- Ритмикалық-интонациялық дағдыларды, қазіргі шет тілінің грамматикалық құрылымын, фонетикалық ұғымдар мен тілмен жұмыс істеу тәсілдерін қолдана отырып, мәтін интонациясының негізгі элементтерін талдауға қабілетті.
- Лингвистикалық заңдар мен лексикалық бірліктерді қолдана отырып, қазіргі заманғы ағылшын тілінің сөздік құрамын, сондай-ақ ағылшын тілін ғылыми академиялық қарым-қатынастың негізі ретінде меңгере отырып, теориялық білім жүйесінде стилистикалық талдаудың қағидаттары мен әдістерін қолдана отырып, практикалық дағдыларды дамытуға қабілетті. Оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдалана алады.
- Тілдің дамуы мен қызмет етуінің жалпы заңдылықтарын талдай алады, педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады, оның мәні, функциялары, құрылымы мен ерекшелігі туралы біле отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін ерекше жағдайларды қолданудың әлеуметтік маңыздылығын түсінуге қабілетті.
- Ағылшын тілінің тарихи жолдары, тарихи даму кезеңдері, тілдің қазіргі және ерте тарихындағы маңызды мәдени, тарихи және әлеуметтік оқиғалар туралы білімге ие бола отырып, тіл тарихындағы лингвистикалық факторлардың өзара байланысы және оның фонетикалық, лексикалық және грамматикалық жүйесінің дамуы туралы білім жүйесін іс жүзінде қолдана алады.
- Ағылшын және американ әдебиетінің ерекшеліктерін, түркі тілі әдебиетінің ұлттық ерекшеліктерін қолдана отырып, мәдени диалогты қолдауға, сондай-ақ аударма мәселелерінің ерекшеліктерін біле отырып, мәтіндегі интонацияның негізгі элементтері бар сөздің, фразаның, мәтіннің мағынасын талдай отырып, кәсіби аударма жүргізуге қабілетті.
- Тіл құралдарын (фонетика, орфография, лексика, грамматика) қолдануға қабілетті, Екінші шет тілі тұлғааралық қарым-қатынас құралы ретінде, қоғамда табысты қарым-қатынас жасау үшін тіл білімін практикалық қолдану дағдыларын игере отырып, кәсіби қарым-қатынас шарттарына сәйкес тілдік мінез-құлық қағидаттарын қалыптастырады.
Ұқсас БББ
6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)