Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01402 Кәсіптік оқыту, көркем еңбек және графика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Педагогикалық мониторинг
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты білім беру қызметінің нәтижелерін және оқытудың тиімді жолдарын талдау және болжау. Пән педагогикалық мониторингті ұйымдастырудың қағидалары мен мазмұнын зерделеуге және мониторинг нәтижелерін қолдану, өңдеу және талдау біліктіліктерін дамытуға бағытталған

    Селективті тәртіп
  • Жоғарғы білім беру жүйесінде аудиториядан тыс жұмыстарды ұйымдастырудың әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән "Білім" бағыты бойынша білім алушы магистранттардың меңгеруіне міндетті пән болып табылады, пәннің мазмұны "Студенттердің аудиториядан тыс өзіндік жұмыстарының мәні мен құрылымы", "ЖОО студенттердің аудиториядан тыс өзіндік жұмыстарын ұйымдастырудың моделі", "Студенттердің аудиториядан тыс өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру технологиясы" деген болашақ педагог мамандарының кәсіби тапсырмаларды шешуге дайындауға бағытталған тараулардан тұрады

    Селективті тәртіп
  • Жалпы техникалық және еңбек технологиясын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән қарым -қатынас ғылыми категория ретінде. Қарым -қатынас құрылымы мен құралдары. Маман жұмысындағы кәсіби қарым -қатынас. Қарым - қатынас стилі. Ұжымдағы басшылық стилі. Кәсіби қарым -қатынас мәдениеті: Этикет. Имидж. Кәсіби қарым -қатынастағы этика түсінігі. Кәсіби қарым -қатынастағы ауызша және жазбаша сөйлеу. Даудың шығу себептері, оларды шешу жолдары Магистранттарды кәсіби қарым -қатынас мәдениеті бойынша білім мен дағдыларымен қаруландыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіптік білім беру жүйесінде қзіргі заманғы технологияларды қолдану әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Кәсіптік білім беру жүйесінде қазіргі заманғы технологияларды қолдану әдістемесі» пәні педагогикалық пәндер қатарына жатады. Пәннің мазмұны болашақ педагогтарды жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында кәсіби іс-әрекеттерінде тапсырмаларды креативті шешуге бағытталған келесі бөлімдерді қосады: Педагогикалық технологиялардың методологиялық және теориялық негіздері. Пәндік бағыттық технологиялар. Жеке бағдарлап оқыту технологиялары.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіптік білім берудегі сапа менеджменті жүйесі
    Несиелер: 5

    Әрбір адам ұйымдастырушылық және басқарушылық қатынастар жүйесінде өмір сүреді. Жыл өткен сайын бұл қатынастардың неғұрлым алуан түрлілігі келеңсіз басқарушылық жағдайларға әкеледі. Сәйкесінше , бұл жауап берудің белгілі стратегиясын , дұрыс шешім қабылдауды талап етеді. Қателікке ұрынбас үшін басқару теориясын, жалпы заңдар мен қағидаларды білу қажет. Басқару мәнін, негізінен әлеуметтік басқаруды (адам әлеуметтік үрдіс ядросы болғандықтан), оның ішкі құрылымын түсіну білімді басқарудың толықтай картинасын жасауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
  • Еңбек технологиясы бойынша кәсіпкерлік және өндіріс негізі
    Несиелер: 5

    Пән бекітілген және айналымдық капиталдың, еңбек ресурстарын қалыптастыру мен тиімді пайдаланудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын меңгеру, өндірістік қуаттарды анықтау және өндірістік бағдарламаны қалыптастыруға бағытталған. Кәсіпкерлік қызмет пен кәсіпкерлік біліктіліктің мазмұны. Кәсіпкерліктің түрлері. Кәсіпкерліктің негізі ретінде инновациялық қызмет. Бизнес-жоспарлауды құрастыру. start-up құрастыру.

    Селективті тәртіп
  • Шет тілі (кәсіптік)
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларды грамматиканы, лексикалық материалды, әртүрлі стильдегі мәтіндердің ерекшеліктерін (ресми-іскерлік, көркем, ғылыми-функционалдық), академиялық жазу нормаларын, оларды кәсіби және өзге де қызметте пайдалану мүмкіндіктерін оқу арқылы өзге тілді коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін; шет тіліндегі әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын, сондай-ақ кәсіби қарым-қатынас, презентациялар, хабарламалармен және баяндамалармен сөз сөйлеу, кәсіби қарым-қатынас жасау үшін қажетті ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын; кәсіби қарым-қатынас жасау үшін қажетті жазбаша дағдыларын (іскерлік хат, хабар, кәсіби бағыттағы мәтіндерді талдау және т.б.); қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешу дағдыларын жүйелендіруге мүмкіндік береді.

  • Жоғары кәсіптік білім беру теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Пән педагогикалық пәндер қатарына жатады. Мақсаты - жоғары кәсіптік-педагогикалық білім берудің мазмұны, әдістемесі мен формаларын дамытудың тарихы мен теориясымен, ғылыми негіздерімен танысу, үздіксіз кәсіптік білім беру жүйесін құру бойынша практикалық қажеттілік пен теориялық алғышарттарды анықтау.

    Селективті тәртіп
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқыту мақсаты: критериалды бағалауды ұйымдастырудың психолого-педагогикалық және әдістемелік негіздерін, оның маңызды функциялары мен міндеттерін меңгеру, критериалды бағалау технологиясы жүйесіне қойылатын негізгі талаптармен танысу болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • Жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастырудың ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән білім алушылардың жоғары мектеп педагогикасынан алған білімдерін тереңдетуге бағытталған. Курстың мазмұнына кіретін "Жоғары мектептің оқу үрдісінің ерекшеліктері", "ЖОО оқу іс-әрекетінің жалпы сипаттамасы", "Жоғары оқу орнының оқытушысының оқу іс-әрекетінің құрылымы" сияқты тараулар болашақ педагогтарды білім бағдарламаларының жаңартылған мазмұны жағдайында кәсіби іс-әрекетінің тапсырмаларын креативті шешуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіптік мамандықтың этнопедагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән этнопедагогикадағы салт дәстүрлердің ұлттық санаға сінүін, біржола заңдандырылуын, ұлттық сананың ерекшеліктерің, әлем халықтарының ұлттық игі мәдени дәстүрлерін зерттеуге бағытталған. Халықтын игі әдеттері дағдылана келе әдет - ғұрыпқа, әсерлі ғұрыптар салт -дәстүрлерге, халықтын өмірінде қалыптасқан салт -дәстүрлер рәсімдер мен жөн жоралғылар, рәміздер, ырымдар мен тыйымдар, түрлі сенімдер арқылы өмірде қолданыс тауып келеді.

    Селективті тәртіп
  • Жоғары кәсіптік білім беру жүйесіндегі педагогикалық инноватика
    Несиелер: 5

    "Жоғары кәсіптік білім беру жүйесіндегі педагогикалық инноватика" пәнінің мақсаты педагогикалық инноватиканың мәнімен, оқытудың инновациялық технологияларымен, жоғары кәсіптік білім берудегі инновациялық кәсіби іс-әрекеттің құрылымымен, ұйымдастыру және дамуымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
  • Білім беру мазұны мен ЖОО оқыту технологияларын әзірлеудің ғылыми-теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән педагогика ғылымдарының көйкесті мәселелері, Қазақстанда педагогика ғылыми дамуының іргелі және теориялық мәселелерін қарастырады. Оның әлемдік өркениет жүйесіндегі орыны. Қазақстандағы өркениетті үрдістердің жалпы және ерекшеліктерімен дамуы, педагогиклық білімнің дамуындағы негізгі бағыттар және мектептер.

    Селективті тәртіп
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән қазіргі басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында магистранттар басқару психологиясын меңгереді, психологиялық жағдайларды талдауды жүзеге асырады, басқару ерекшеліктерін, психологиялық жағдайды диагностикалау мен болжауды, басқарудың ішкі жүйесінің өзгерістерін, бағынышты қызметтің бағдарламаларын қалыптастыруды, басқару қажеттіліктері мен қабілеттерін, диагностикалық құралдарды құру тәсілдерін, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін әзірлеуді, консалтинг түрінде іс жүзінде іске асыруды зерделейді. Пән қоғамның қазіргі даму жағдайында басқару процесінің психологиялық мазмұнының теориялық-әдіснамалық негіздерін қалыптастырады.

  • Жоғары оқу орнында кәсіптік білім педагогының тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Осы пән тәрбие жұмысының негізгі теориялары мен әдістемелерімен, заманауи мектепте білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында кәсіби міндеттерді шешу тәсілдерімен танысуға және алған білімдерін педагогикалық процесті жобалауда қолдануға, білім беру процесінің субъектілерімен өзара іс-қимыл жасауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларды, білім беруді жаңғырту аясындағы инновациялық тәсілдер негізінде оқыту және тәрбиелеу мазмұнымен, әдістерімен, технологияларымен, оқыту мен оқытудың жаңа тәсілдерімен, сыни ойлауға оқыту әдістерімен, оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және талантты балаларды оқыту әдістерімен таныстыруға бағытталған., жаңартылған білім беру мазмұнының принциптерін енгізу, білім беру процесі субъектілерінің әлеуетін өзектендіру.

    Селективті тәртіп
  • Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Кіріспе; дидактиканың ғылыми-теориялық қызметі; танымның жоғары түрі ретінде Ғылым; педагогикалық зерттеудің бағыттары мен нысандарын таңдау; кәсіби педагогикадағы ғылыми зерттеулердің ерекшеліктері; педагогикалық процестің құрылымы; педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін өлшеу; ғылыми зерттеулер әдістерінің жіктелуі; оқушының жұмыс қабілетін зерттеу; тұлғаны зерттеу; зерттеу әдістері; оқу материалының құрылымын өңдеу; Кәсіби педагогиканы зерттеуде қолданылатын әдістер; педагогикалық зерттеу әдістері; педагогикалық зерттеу әдістері; педагогикалық зерттеу әдістері; Педагогикалық; Ғылыми зерттеулер нәтижелерін жалпылау және жалпылау; педагогикалық зерттеулер нәтижелерін рәсімдеу және тарату; дидактиканың ғылыми-теориялық қызметі.

    Селективті тәртіп
  • Тұлғаның өздігінен кәсіптік дамуының және өзін-өзі жетілдірудің ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    «Тұлғаның өздігінен кәсіптік дамуының және өзін-өзі жетілдірудің ғылыми негіздері» пәні педагогикалық пәндер қатарына жатады. Пәннің мақсаты – әлеуметтік психологиялық жұмыстар негізін, мәселелерін шешу әдістерін қалыптастыру, пәннің негізгі түсініктері бойынша негізгі білімдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пән қазіргі әлеуметтік және тұлғалық болмыстың маңызды факторы ретінде Ғылым туралы жүйелік түсініктерді қалыптастыруға, тарихи дамудың негізгі тенденциялары мен негіздеріне, ғылымды зерттеуде негізгі ғылыми мәселелер мен пікірталас мәселелеріне, қазіргі ғылыми танымның әдіснамалық негіздеріне бағытталған. Курста ғылымның қоғамдағы әлеуметтік, экономикалық, рухани процестерге ықпал ету мәселелері оқытылады.

  • «Көркем еңбекті» оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән Көркем еңбекті оқытудың теориясы мен практикасы әдістемесі, зерттеу әдістері, нәтижелерді өңдеу әдістерін қарастырады; Көркем еңбекті оқытудың теориясы мен практикасы әдістемесін білуі; педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру, педагогикалық зерттеудегі әдістерін білу, пайдалана алу дағдылары.

    Селективті тәртіп
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың педагогика мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері туралы, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие үрдісін басқару туралы іргелі білім алуға; кәсіби қызметте заманауи педагогика принциптері, дәстүрлі және инновациялық формалары, жұмыс әдістері, жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешуде әдістемелік тәсілдер туралы білімді қолдану қабілетін дамытуға, сонымен қатар жоғары кәсіби білім беру мәселелерін шешуге, оның әрі қарай даму перспективаларын анықтауға; адам туралы ғылым жүйесіндегі және педагогтың практикалық қызметіндегі жоғары мектеп педагогикасының орнын, рөлі мен маңызын түсіндіруге бағытталған.

  • Кәсіптік білім беруде жалпытехникалық және арнаулы пәндерді оқытудың теориясы мен тәжірибесі, әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мұғалімдерді кәсіптік даярлаудың мақсаттары, принциптері, әдістері, сондай-ақ оқу-әдістемелік құралдар, бақылау әдістері, білім беру және өндірістік қызметті жоспарлау ерекшеліктері туралы хабардар етеді. Техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінде оқушыларды өздерінің білімін қолдана білуге даярлауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Жалпы және кәсіби педагогиканың негіздері
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың кəсіби іс–əрекет қаруландыруды, болашақ мұғалімдерді дайындау негізін қарастырады; Болашақ мұғалімдерде өзіндік кəсіби іс–əрекетінің жүйелі түрде көрінуін қалыптастыру позицияларын дамыту туралы түсінікке ие болуға,болашақ мұғалімдерде тұлғалық, мəнді, кəсіби педагогикалық ойлау, қарымқатынас жасай білу, педагогикалық əдеп, қажетті педагогикалық білімдермен қаруландыра білуді қарастырады.Студенттердің өз-өзің білімін көтеруге, шығармашылықпен ғылыми ізденіс жұмысына дайындығын қалыптастырудағы ролімен істей білуге, қазіргі уақыттағы оқыту, тəрбиелеу жəне тұлғаны дамыту технологияларымен таныстыруға практикалық дағдыларды меңгеруге негізделген.

    Селективті тәртіп
  • Ақпараттық қолданбалы бағдарламаларды кәсіби-педагогикалық зерттеулерде пайдалану
    Несиелер: 5

    «Ақпараттық қолданбалы бағдарламаларды кәсіби-педагогикалық зерттеулерде пайдалану» пәні педагогикалық пәндер қатарына жатады. Оны кәсіптік оқыту мамандығының магистранттары оқиды. Мақсаты – педагогикалық зерттеулерде ақпараттық қолданбалы бағдарламаларды кәсіби-педагогикалық зерттеулерде пайдалану және магистранттардың көзқарастарын кеңейту. Пәннің негізгі түсініктері бойынша негізгі білімдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
  • Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру әдістері мен әдістемесін зерттеуге, зерттелетін процесс шарттарын қалыптастыру ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, зерттелетін проблеманың құрылымдық-мазмұндық теориялық моделін әзірлеуге, зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістері негізінде тәжірибелік-эксперименталдық қызметті жүзеге асыруға, жаңа теориялық және практикалық ғылыми нәтижелерді алуға бағытталған. Пәнді оқу сондай-ақ білім алушылардың академиялық сауаттылығын дамытуға, олардың форматтары, өлшемдері, жанрлары, академиялық жазу стилінің ерекшеліктері туралы білімдерін тереңдетуге ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттарда ғылыми, кәсіби, зерттеу мәтіндерін жазу, әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеу, практикалық міндеттерді шешуде зерттеу әдістерін қолдану, ғылыми-зерттеу жұмыстарының бағдарламаларын өз бетінше құру құзыреттілігі дамиды.

  • Код ON1

    Білім беру ұйымының саясаты шеңберінде әлеуметтік, мәдени және тұлғалық айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, командалық жұмыс және кәсіби ынтымақтастық тәсілдерін қолдану

  • Код ON2

    Кәсіптік оқыту жүйесінде көптілді оқытуда тиімді технологияларды қолдану

  • Код ON3

    Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, SMART және STEM - технологияларды, сондай-ақ концептуалды оқытуды енгізу үшін педагогикалық қызметті жүзеге асыруда және оқытудың жаңа әдістері мен әдістемелік тәсілдерін әзірлеуде сандық сауаттылықты қолдану

  • Код ON4

    Жаңартылған бағдарламаларды меңгеруді жетілдіру үшін оқытудың заманауи әдістерін қолдану

  • Код ON5

    Аралас және қашықтықтан білім беру жағдайында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып алынған білімді дамыту

  • Код ON6

    Педагогикалық міндеттерді, соның ішінде стандартты емес міндеттерді шешу үшін педагогикалық менеджменттің қазіргі заманғы техникасын, педагогикалық технологиялар мен кәсіби оқыту әдістемесін қолдану

  • Код ON7

    Кәсіптік оқыту саласындағы мәселелерге оларды шешу жөнінде ұсынымдар әзірлей отырып, кешенді зерттеулер жүргізу

  • Код ON8

    Ғылыми-педагогикалық қызметінде жоғарғы мектептегі педагогика және психология бойынша білімдерін қолдану

  • Код ON9

    Педагогикалық үдерістер мен құбылыстарды талдаудың теорияларын, концепцияларын және әртүрлі әдіснамалық тәсілдерін сын тұрғысынан талдау

  • Код ON10

    Халықаралық және шетелдік зерттеулер тәжірибесін ескере отырып, білім беру үрдісінің сапасын бағалау мен диагностиканың қазіргі заманғы технологиясын қолдану дағдыларын меңгеру

  • Код ON11

    Бақылау, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау және ғылыми еңбектерді рефераттау, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасау негізінде жаңа ақпарат алу

  • Код ON12

    Жоғары мектеп жүйесінде кәсіптік білім берудің өзекті мәселелері бойынша зерттеулер жүргізеді

Top