Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01402 Кәсіптік оқыту (1.5) в QYZPU

Пәндер

  • Кәсіптік бiлiм берудің педагогикалық технологиялары

    Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар оқу пәні ретінде. Қазіргі занағы инновациялық технологиялар. Білім беру жүйесіндегі технологиялардың генезисі мен тарихи дамуы. Педагогикалық технологиялардың терминологиялық аппараты. Педагогикалық технология түрлері. Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды сабақта қолдану әдіснамасы. Қазіргі заманғы педагогикалық технология пәнінің жоғары оқу орындарында оқытылатын басқа пәндермен пәнаралық байланысы. Педагогикалық қарым-қатынасты ізгілендіру және демократияландыру негізіндегі технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Менеджмент

    Курс менеджменттің мазмұнын ашып, қазіргі заманғы басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай ақ ұйымның өмір сүруін және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі рөлін, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын, басқару жүйелерін және жобалық талдауды қалыптастырады, сондай-ақ басқарудың даму тарихын қарастырады. болашақ менеджерлердің кәсіби біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыруға қызмет етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Педагогикалық жобалау: теория және технология

    Жобалаудың жалпы негіздері. Жобалаудың мәдени-инновациялық сипаты. Әлеуметтік жобалау. Педагогикалық жобалаудың мәні. Педагогикалық жобалаудың зерттелуі мен түрлері. Педагогикалық жобалау және басқару. Педагогикалық жобалаудың заңдылықтары мен ұстанымдары. Педагогикалық жобалаудың технологиялары. Педагогикалық жобалауды ұйымдастырудың шарттары. Педагогикалық жобалауды жүзеге асыру логикасы. Педагогикалық жобалаудың нәтижелері және бағалау. Педагогикалық әрекеттерді жобалаудың технологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялықтеорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Жоғары мектеп жүйесіндегі педагогикалық менеджмент

    Педагогикалық менеджмент туралы түсінік. Жоғары оқу орындарындағы педагогикалық менеджмент жүйесі. Менеджментке қойылатын негізгі талаптар. Басқарудың әдістері. Басқару принциптері. Менеджмент жүйесіндегі басқарушылық шешімдер. Басқару функциялары және жоспарлау. Жоспарлаудың негізгі түрлері. Жоспарлаудың типтері. Менеджменттің бақылау функциясы. Жоғары білікті мамандарды даярлау дәрежесін анықтаудың көрсеткіштері және өлшемдік жүйесі. Мұғалімдердің біліктілігін арттыру және оларды аттестаттау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогтың кәсіби дамуы

    Педагогикалық мәдениеттілік – кәсіптік оқыту педагогының кәсіби іскерлігіндегі мінездеме. Кәсіби-педагогикалық іскерлік оқытушының педагогикалық шеберлігінің қалыптасу негізі. Педагогикалық эрудиция және құзырлық-педагогикалық шеберліктің шарттары. Педагогикалық техника – педагогикалық шеберліктің негізгі элементі. Оқытушының тілі, сөйлеуі, педагогикалық шеберліктің негізгі шарты. Педагогикалық қарым-қатынас–педагог шеберлігінің құрылымы. Педагогикалық этика мен такт – педагогикалық қарым-қатынастың негізгі элементтері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіптік-техникалық оқу орындарында дуалды оқытуды ұйымдастыру мәселелері

    Оқытудың дуалды жүйесін енгізу бойынша шетелдегі ағымдағы жағдайды салыстырмалы талдау. Қазақстандағы дуалды білім беру моделі. Дуалды оқыту жүйесінің принциптері. Дуалды оқыту жүйесінің артықшылықтары. Оқытудың дуалды жүйесін енгізудің негізгі кезеңдері. Дуальді оқыту жүйесі кезіндегі білім беру бағдарламалары. Дуальді оқыту жүйесін іске асырудан күтілетін нәтижелер. Күтілетін нәтижелердің тиімділігін бағалау критерийлері. Бағдарламаны енгізудің ықтимал тәуекелдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогтың этикасы мен мәдениеті

    Кәсіптік және педагогикалық этиканың пәні мен міндеттері. Университет оқытушысының моральдық санасы. «Этика», «адамгершілік», «кәсіби этикасы» «мәдениет» тұжырымдамаларының мәні. Кәсіби этика; оқытушы және оның қызметі; оқытушы және студенттер тобы; педагог-психолог және оның қызметі; оқытушы және ата-аналар; оқытушы және әріптестер; тәрбиеші және қоғамдық ұйымдар. Кәсіби оқытудың болашақ мұғалімінің кәсіби-этикалық дайындығының теориялық-әдістемелік негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін жүйелеу. Шет тілінде ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру, баяндамалар мен хабарламалармен таныстыру, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Жазбаша дағдыларды жетілдіру. Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешуді жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен технологиясы

    Кәсіби педагогикадағы ғылыми педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру. Кәсіби педагогикадағы зерттеу әдістері. Кәсіби педагогиканың нақты мәселелерін зерттеуде қолданылатын әдістер. Ғылыми-зерттеулер нәтижелерін жинақтау және қорытындылау. Педагогикалық зерттеу нәтижелерін безендіру және тарату

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіптік білім берудегі зерттеулер

    Кәсіптік білім беру саласында зерттеу жүргізген ғалымдарың ғылыми еңбектері. Іргелі және қолданбалы зерттеулер. Заманауи педагогикалық зерттеу әдістері. Ғылыми еңбектерді тіркеу. Зерттеу тобының өзара әрекеттесуі. Ғылыми деректерді дайындау. Зерттеу деректерін бұрмалауға әкеп соғатын жалғандық. Плагиат және жалған авторлық құқық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арт-жобаны бизнес-жоспарлау

    Бизнес-жоспардың мақсаты, функциялары және құрылымы. Шағын бизнестегі бизнесті жоспарлаудың ерекшелігі. Бизнесті жоспарлаудың әдістемелік принциптері. Жасалатын ұйымды талдау. Ұйымның сыртқы ортасын талдау. PEST-талдау әдісі. SWOT-талдау әдісі. Ұйымның ішкі ортасын талдау. Галерея жобасының жалпы сипаттамасы. Құқықтық құрам. Бөлме. Қызметкерлер. Шығындар. Пайда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика және моделдеу

    Компьютерлік графиканың негізгі бағыттары. Модельдеудің негізгі принциптері. Модельдер классификациясы. Модельдер құру технологиясы. Модельдеудегі графикалық ережелер. Модельдеу сатылары. Модельді құру. Техникалық-экономикалық есептеулермен сызбаларды орындау. Бұйының негізгі сызбасын, ұсақ бөлшектер сызбасын, үлгі ерекшеліктерін зерттеу. Модельдеу нәтижелерін талдау және өндеу. Өндірістік процестерді модельдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жалпы техникалық арнайы пәндерді оқыту әдістемесі

    Кәсіптік оқытудың міндеттері және мазмұны. Кәсіптік оқыту жүйесінде оқытудың жалпыдидактикалық қағидаттары. Өндірістік оқыту жүйелері. Оқытуды ұйымдастырудың түрлері. Кәсіптік оқытудың заманауи формалары. Теориялық оқыту сабақтарының құрылымы және типтері. Кәсіптік оқытудағы инновациялық технологиялар. Студенттердің білімдерін, икемділіктерін және машықтарын есепке алу, тексеру және бағалау. Оқу жұмысын жоспарлау және кәсіптік оқыту педагогын сабақтарға дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру және өндірістік саладағы кәсіпкерлік экономикасы

    Кәсіпкерлік қызметтің түсінігі және оның айырықша белгілері. Қазақстандағы кәсіпкерлік қызмет етудің шарттары мен ерекшеліктері. Кәсіпкерліктің негізгі ұйымдық-құқықтық сұрақтары. Кәсіпкерлік қызметтің негізгі түрлері. Өндірістік кәсіпкерлік тің мәні. Коммерциялық кәсіпкерліктің мәні. Консалтингтік қызметтің түрлері мен оларды жүзеге асырудың әдістері. Қаржылық кәсіпкерліктің сипаттамалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік оқытудағы ақпараттық және коммуникациялық технологиялар

    Ақпараттық қоғамды қалыптастыру: білім берудің жаңа тұжырымдамасы. Ақпараттық қоғамда білім беру. Ақпараттық қоғамдағы білім берудің жаңа модельдері. Ақпараттық қоғамда білім беру жүйесін дамытудың негізгі тенденциялары. Ақпараттық қоғамда білім беру жүйесін дамытудың психологиялық-педагогикалық аспектілері. Ақпараттық қоғамда білім беру жүйесін дамытудың әлеуметтік-экономикалық аспектілері. Ақпараттық технологиялар және білім сапасы. Оқуға арналған АКТ. Оқытуға арналған АКТ. Білім берудегі АКТ−жобалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым мен білімнің қазіргі мәселелері

    Ғылым әлеуметтік-мәдени феномен ретінде. Білім, таным және оның түрлері. Ғылым және практика: білім беру жүйесіндегі өзара байланыс және өзара әрекеттесу мәселелері. Ғылыми білім жүйе және қызмет ретінде. Қазақстандық білім беру жүйесі және оны жаңғырту тұжырымдамасы. Кәсіптік білім беру жүйесін жаңартудың көздері, факторлары және негізгі тәсілдері. Кәсіптік білім берудің мазмұны мен құрылымын әзірлеу мәселесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби оқытудағы инновациялық технологиялар

    Тігін өнеркәсібіндегі инновациялар мен үрдістер. Өнімді әзірлеудегі инновациялар. Тігін өнеркәсібінде компьютерлік технологияларды қолдану. Конструкторлық дайындықты автоматтандыру ерекшеліктері. "Грация" АЖЖ эволюциясы. САПР-да киім құрастыру. Материалдардың бірегей қасиеттері. "Ақылды" маталар. Текстилдегі нанотехнологиялар. Емдік мата. Киімде және іш киімде бактерияға қарсы талшықтарды қолдану. Киім өндірісінде көп қабатты материалдарды алу және қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кәсіптік-техникалық оқу орындарындағы оқу-тәрбие жұмысының теориясы мен практикасы

    Оқытудың принциптері мен əдістері. Кəсіптік оқу орындарындағы оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері. Оқытудың мақсаттылығы. Кәсіптік-техникалық оқу орындарындағы оқу-тәрбие жұмысының бағыттары: азаматтық-патриоттық, құқықтық және полимәдениеттік; рухани-адамгершілік. Отбасы тәрбиесі. Экологиялық тәрбие. Эстетикалық тәрбие. Дене тәрбиесі. Еңбек және экономикалық тәрбие. Кәсіби-шығармашылық тәрбие

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби білім берудегі шығармашылық жобалардың техникасы

    Шығармашылық жобалау кезеңдерінің мазмұны. Шығармашылық жоба жасау ерекшеліктері. Шығармашылық жобаны орындау жүйесі Шығармашылық жобаға қойылатын негізгі талаптар. Өнімнің сұранысы. Түрлі стиль мен кезеңдердегі киім модельдерін талдау мен зерттеу. Классикалық және қазіргі заманғы киім үлгілері мысалында композициялық шешімді үйлесімділік амалдарын зерттеу. Киімді шығармашылықпен модельдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелеріне және сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздеріне бағдарланады.
  • Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, басқару процестері мен оқыту әдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын меңгереді.
  • компьютерлік графика саласында зерттеу міндеттерін өз бетінше шешу үшін креативті қабілеттерді танытады
  • Кәсіптік оқытуға арналған оқыту және тәрбиелеу бағдарламаларын, әдістемелерін, технологияларын әзірлеудегі педагогикалық қызметтің мазмұны мен инновациялық бағытын жүйелендіреді.
  • Кәсіптік оқыту педагогының кәсіпкерлік қызметін кеңейтуде жаңа технологияларды қолданады.
  • Кәсіптік білім берудегі технологиялық және коммуникативтік технологияларды бейімдейді
  • Оқу-іс-әрекет, конструкторлық-технологиялық қызметті жүзеге асыру үшін заманауи жаңашылдық және шығармашылық тәсілдерді кіріктіреді.
  • Зерттеу жұмысының нәтижелерін алу үшін бизнесті жоспарлаудың жаңа технологияларын қолданады.
  • Кәсіптік білім беруде инновациялық үрдістерді жобалайды.
  • Зерттеушілік және сандық дағдыларды меңгереді.
Top