Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01103 Білім берудегі менеджмент в «Тұран-Астана» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы және кәсіптік білім беру жүйесін жаңғырту жағдайында әлеуметтік маңызы бар кәсіби міндеттерді шешу үшін әкімшілік - басқарушылық, психологиялық-педагогикалық, ұйымдастырушылық-құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми-зерттеушілік қызметін шығармашылықпен және кәсіпқойлықпен орындауға қабілетті, білім беру менеджменті аумағында жүйелі теориялық және қолданбалы білімі мен құзыреттілігі бар жоғары білім берудің жоғары білікті мамандарын даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Мінез -құлық психологиясы және сыбайлас жемкорлыққа қарсы мәдиниет
    Несиелер: 5

    "Мінез-құлық психологиясы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет" пәні сыбайлас жемқорлық психологиясы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана туралы тұтас түсінік қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәрбие адамгершілік тәрбиенің құрамдас бөлігі болып табылады. Магистрант психологиялық түсініктер мен санаттарды меңгеруі керек; сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының себептері, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес жолдары, Кәсіби этиканың мазмұны мен ерекшеліктері, Кәсіби қызметтегі адамгершілік жанжалды жағдайларды шешудің ықтимал жолдары (тәсілдері), сондай-ақ этикалық тұрғыдан кәсіби ��с-әрекеттің фактілері мен құбылыстарын бағалау, нақты өмірлік жағдайларда адамгершілік ережелері мен мінез-құлық нормаларын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру мекемелерін дамытудың әкімшілік-ұйымдастырушылық ресурстары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: оқу орындарын дамытудың әкімшілік-ұйымдастырушылық ресурстарының қалыптасуы мен қызметі туралы білім қалыптастыру. Мемлекеттік әкімшілік басқару ғылымының әдіснамасы, әкімшілік басқару күрделі жүйелік әлеуметтік құбылыс ретінде. Білім беру ұйымдарын дамытудағы әкімшілік және ұйымдастырушылық ресурстар жүйесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының пәні, міндеттері, құрылымы. Басқару психологиясының негізгі ұғымдары. Психологиялық ғылымдар жүйесіндегі басқару психологиясының орны. Ұйымдағы менеджердің мінез-құлқын ғылыми түсіндіру және болжау. Басқару психологиясындағы зерттеулерді жоспарлау. Билік және көшбасшылық базалық ұйымдастырушылық процестер ретінде. Еңбек мотивациясы және еңбекке қанағаттану. Ұйымдағы қарым-қатынас (коммуникация). Ұйым мәдениеті және дамуы. Психологиялық кәсіби іріктеудің негіздері әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім менеджерінің зерттеушілік мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: білім алушылардың бойында зерттеу әрекеті мәдениетін, басқарудың өзекті мәселелерін шешуге шығармашылық қатынасын қалыптастыру. Әдістердің жіктелуі. Эмпирикалық әдістер. Теориялық әдістер. Жүйелер және жүйелік талдау туралы жалпы түсінік. Жүйелік талдаудың логикалық негізі және алгоритмі. Басқару жүйелері әлеуметтік-экономикалық жүйелердің түрі ретінде. Субъектінің және басқару объектісінің өзара іс-қимылы. Жобаны әзірлеу алгоритмі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Осы пән аясында менеджмент жүйесінің негізгі элементтері, менеджмент ұғымына көзқарастар, ұйымдағы менеджердің рөлі мен орнын анықтау, қазіргі заманғы басқарушыларға қойылатын талаптар оқытылады, пән шеңберінде қазіргі заманғы менеджмент әдіснамасы туралы кешенді түсінік алады, басқарудың іргелі концепциялары, басқару теорияларының даму тарихы және ұйымдарды басқарудың салдары туралы қысқаша түсінік беріледі. Сондай-ақ кәсіпорынды басқарудың принциптері мен әдістері, қазіргі жағдайда кәсіпорынды басқарудың ерекшеліктері, басқару субъектілері мен объектілері және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру сапасын басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттардың білім беру ұйымдарындағы сапа менеджменті қағидаттары, сапа жүйесін құру дағдылары мен практикалық дағдылары туралы түсініктерін қалыптастыру. Сапа менеджментінің түсінігі мен модельдері. Сапа менеджментінің мақсаттары, міндеттері және негізгі принциптері. Сапаны қамтамасыз ету, сақтау және жақсарту үшін жүйелік әдістер мен алгоритмдер. Білім беру ұйымдарындағы білім беру, ғылыми-зерттеу және инновация процестерін жақсарту үшін сапа менеджментінің әдістері мен құралдарын қолдану. Сапа жүйесінің ішкі аудитін дайындау және жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесін басқару
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасында кәсіби педагогикалық кадрлармен қамтамасыз ету, білім беру процесіне барлық қатысушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, сапалы білім беру, көп салалы бәсекеге қабілетті білім беру ұйымын құру. Әлемдік тәжірибеде педагог мамандардың даярлаудың қазіргі тенденциялары. Қазақстан Республикасындағы педагог мамандарды даярлаудың жағдайы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР Білім беру саласын құқықтық қамтамасыз ету
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу мақсаты - Қазақстан Республикасының білім беру саласын құқықтық қамтамасыз ету саласында жүйелі білім алу. «Қазақстан Республикасындағы білім беру саласын құқықтық қамтамасыз ету» пәні білім саласындағы мемлекеттік саясат және құқық негіздері, Қазақстан Республикасының білім беру қызметін құқықтық реттеудің ерекшеліктері, халықаралық білім беру заңнамасының негізгі құқықтық актілері туралы тұтас көзқарасты қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру мекемесін басқарудың нормативтік-құқықтық негіздері
    Несиелер: 4

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты - білімнің негізгі компоненті ретінде білім беру құқығын, білім беру жүйесінің жұмыс істеуінің заңнамалық және нормативтік негізін оқып-үйрену. Білім саласындағы қатынастарды реттейтін заңнама. Білім беру мекемелерінің іс-әрекетінің нормативті-құқықтық және ұйымдастырушылық негіздері. Білім беру жүйесін басқару. Білім беру ұйымдарының оқу және ғылыми қызметін мемлекеттік және мемлекеттік-қоғамдық бақылау. Жоғары оқу орнынан кейінгі және кейінгі кәсіби білім беруді нормативті-құқықтық қамтамасыздандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі жобалар мен ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүйелеу
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеу әдістері. Модельдеу ғылыми зерттеу әдісі ретінде. Жүйелік түсініктер негіздері. Жүйелік талдау әдіснамасы. Мәселені қою және құрылымдау. Басқару жүйелерін зерттеу. Әлеуметтік-экономикалық жүйелерді зерттеудің маңызы. Зерттеу жобаларын әзірлеу. Жобаның типтік мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру сапасын басқарудың әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Білім беру сапасын басқаруды жаңартудың теориялық-әдіснамалық тәсілдері. Білім беру сапасын басқару тұжырымдамасының негізгі түсініктері мен ережелері. Білім сапасын арттыру стратегиясы. Білім беру мекемесіндегі білім сапасын басқару органдары. Білім беру сапасын басқарудың нормативтік базасы. Оқыту және тәрбиелеу сапасын бағалау өлшемдері мен көрсеткіштері. Білім беру үдерісі нәтижелерінің сапасын басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіптік)
    Несиелер: 2

    Шет тілі (Кәсіби) грамматика курсын, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды. Бұл пәнді оқу кезінде магистрант кәсіби салада шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасауды үйренеді. Курс соңында магистранттар кәсіби сипаттағы ақпарат алу, кәсіби тақырыптарға әңгіме жүргізе білу және жалпы мәдениет деңгейін көтеру мақсатында әр түрлі салалар бойынша мәтіндерді оқуға және аударуға қабілетті. Курс сондай-ақ магистранттардың ой-өрісін кеңейтуге ықпал ����теді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    1.білім беру менеджменті саласында жүйелі теориялық және қолданбалы білімдер мен құзыреттіліктерге ие болу

  • Код ON2

    2.білім беру менеджменті аумағындағы қолданбалы, іргелі ғылыми-зерттеу іс- әрекетінің негіздерін, ғылыми зерттеу әдіснамасын білу.

  • Код ON3

    3.ұйым қызметінің нәтижелілігі мен тиімділігін қамтамасыз ететін кәсіби басқару әдістері мен принциптерін таңдай және қолдана білу.

  • Код ON4

    4.стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табу, басқарылатын процестердің моделін жасау, оларды технологиялық, экономикалық, құқықтық және этикалық көрсеткіштер бойынша оңтайландыру дағдылары болуы тиіс.

  • Код ON5

    5. кәсіби этика қағидаларын сақтау; жүйелі ойлау және психологиялық шындықты тұтас қабылдау; ойлау тәуелсіздігі, сыншылдық, аналитикалық, диагностикалық дағдылар; қоғам дамуының қазіргі жағдайларында білім беру менеджменті мәселелері туралы пікірлерді талдау мен қалыптастыруға қабілеттілік.

  • Код ON6

    6. коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын меңгеру, командалық жұмысты ұйымдастыру, сыртқы және ішкі тиімді коммуникацияны жолға қою және қақтығыстық жағдайларды тиімді жою.

  • Код ON7

    7. өзінің, сондай-ақ педагог қызметкерлердің де көшбасшылық әлеуетін табысты және тиімді жүзеге асыру.

  • Код ON8

    8. инновациялық тәжірибені зерделеу және қолдану қабілеті, кәсіби қызметке жоғары мотивация, өздігінен білім алуға және өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылу.

Top