Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01103 Білім берудегі Менеджмент (бейіндік) в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылыми ізденіс негіздері мен зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Әдіснама туралы түсінік. Әдіснама деңгейлері. Ғылыми зерттеулердегі теориялар, тұжырымдамалар, стратегиялар, амалдар. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің ұғымдық-категориялық аппараты. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің кезеңдері. Ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі: теориялық, эмпирикалық, салыстырмалы-тарихи, математикалық және статистикалық өңдеу және нәтижелерді интерпретациялау әдістері. Нәтижелерді өңдеу, рәсімдеу, ендіру. Ғылыми зерттеу жүргізудегі педагог-психологтың мәдениеті. Құзыреттіліктер: педагогикалық менеджмент саласында ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру сапасын басқару және бағалау
    Несиелер: 4

    Мақсаты: білім беру ұйымдарының педагогикалық іс-әрекетін басқарудың әдіснамалық негіздерін зерделеу. Мазмұны: Сапа теориясы. Білім сапасын бағалау мәселесі. Ұғымдардың анықтамасы және олардың өзара арақатынасы. Сапа қызметтері. Білім беру сапасын басқару ұстанымдары. Білім беру қызметінің сапасын бағалау технологиялары. Квалиметрия сапаны бағалау әдісі ретінде. Тәрбие және оқу жұмысының сапасын басқарудың негізгі әдістері. Ішкі аудитті ұйымдастыру СМЖ (сапа менеджмент жүйесі). Қашықтықтан білім беру жағдайында сапаны басқару. Құзыреттіліктер: білім сапасы саласында басқарушылық шешімдерді қабылдау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    C1, C2 (тілдік мамандықтар) деңгейінде шет тілін меңгеру, монологтық және диалогтық нысанда LSP байланысы (есеп, презентация, әңгіме, дискуссия). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде зерттеу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды тыңдау. Ғылыми мақалалар, есептер, жобалар жазу, жобалау және т.б. Сөздіктермен, анықтамалықтармен жұмыс. Екі жақты аудармадағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру жүйелерін және қашықтықтан оқытуды басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әртүрлі деңгейдегі білім беру жүйесін басқаруға қатысты білім мен дағдыларды меңгерту. Мазмұны: Педагогикалық жүйелердің алуан түрлілігі. Білім беру жүйесінің түрлері. Мектеп, колледж, ЖОО ерекше білім беру жүйесі ретінде. Қосымша білім беруді басқару ерекшеліктері. Білім беру жүйесінің субъектілері. Әлемдік ақпараттық ресурстар және білім беру жүйесінің жаңа мүмкіндіктері. Қашықтықтан білім беру мамандарды даярлаудың перспективалы және үздіксіз жүйесі ретінде. Әлемдегі қашықтықтан білім берудің даму факторлары мен ерекшеліктері. Қашықтықтан оқыту жағдайындағы педагог. Білім беру жүйелерін және ұйым субъектілерін басқару модельдері. Құзыреттіліктер: әртүрлі білім беру жүйелерін тиімді басқару және ұйымдардың қызметін басқаруда стратегиялық шешімдер қабылдау әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру бағдарламаларының сапасын басқару
    Несиелер: 4

    Мақсаты: білім беру бағдарламаларын тиімді іске асыру үшін білім алушылардың басқару дағдыларын меңгерту. Мазмұны: Педагогикалық теория мен практикадағы білім беру сапасы туралы мәселе, білім беру сапасын бағалаудың құрылымдары. Білім беру сапасын басқару: жаңа тәсілдер. Білім беру қызметінің сапасын басқару концепциялары мен модельдері. ЖОО білім сапасын басқару жүйесі. Білім беру сапасын басқарудың нормативтік базасы мен механизмдері. Инновациялық үдерістерді басқару. Оқушылардың жетістіктерін бағалаудың диагностикалық құралдарын әзірлеу. On-line оқыту жағдайында білім беру үдерісінің сапасын басқару. Құзіреттіліктер: кәсіби іс-әрекетте білім беру бағдарламаларының сапасын басқарудың әртүрлі механизмдерін қолдану дағдысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Менеджменттің негізгі ұғымдары және менеджмент теориясының эволюциясы. Басқару принциптері, функциялары және әдістері. Олардың мәні мен мазмұны. Ұйым: мінездеме, түрлері. Басқарудың ұйымдастырушылық құрылымы және басқару тиімділігін бағалау. Менеджмент функциялары. Менеджмент функцияларының жіктелуі. Ұйым менеджмент функциясы ретінде. Менеджменттегі жоспарлау. Менеджменттегі Мотивация. Бақылау менеджмент функциясы ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Мақсаты: тұлғаны және ұжымды басқару психологиясы туралы жүйелі білімді дамыту. Мазмұны: Басқару психологиясы - басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарудың ішкі жүйесінің күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылардың іс-әрекет бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Көшбасшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді басқару бойынша кеңес беруге оқытудың белсенді әдістерін әзірлеу және оны тәжірибеде жүзеге асыру. Құзыреттіліктер: әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды төзімділікпен қабылдай отырып, командада жұмыс істеу Дағдылары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Мақсаты: академиялық жазу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді рәсімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары және жанрлары. Құзыреттіліктер: ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және рәсімдеу, эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қаржы менеджменті
    Несиелер: 5

    Мақсаты:Қаржы менеджментінің теориясы мен практикасының өзара іс-қимылының мәндік негіздерін ашу, қаржыны басқару қажеттілігі, оның дәстүрлі және арнайы функцияларының мазмұны, қазіргі жағдайда осы басқарудың рөлі мен маңызы. Міндеттері: студенттерде қаржылық менеджменттің концептуалды негіздерін және меншікті құралдарды, кәсіпорынның негізгі және айналым капиталын басқарудың теориялық базисін білу; қалыптасатын құзіреттіліктер: ақша ағынының Болашақ және ағымдағы құнын есептеу; инвестициялық жобаларды талдау; инвестициялық жобаның ақша ағындарын болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім мен инновацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: басқару қызметінің ерекше түрі ретінде ұйымда білімді басқару туралы жүйелі түсінік қалыптастыру; білім мен инновацияны басқарудың негізгі құралдары мен әдістерін меңгерту. Мазмұны: «Білімді басқару» және «Инновацияны басқару» ұғымдары. Білімді басқарудың тарихи және ретроспективті аспектісі. Білімді басқару жүйесі: әлемдік тәжірибе. Білімді басқару жүйесінің қалыптасуы. Жүйе құраушылары. Білімді тиімді пайдалану туралы Томас Давенпортты анықтамасы. Айқын, айқын емес, потенциалды білімдер. Білімді құрастыру және бөлудің ақпараттық технологиялары. Зияткерлік ресурстар білім экономикасы жағдайындағы инновациялық дамудың негізгі факторы ретінде. Best practices және «алынған сабақтар» ұғымдарының мәні. Инновацияны басқару және инновациялық үдерістер. Құзыреттіліктер: білімді басқару бойынша стратегиялық тәсілдерді талдау және жобалау; жаңа білімді тәжірибеде өз бетінше қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қаржылық инновациялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қаржылық инновациялардың түрлері бойынша білім беру . Мазмұны: қаржылық инновациялар туралы түсінік. Фьючерстер, опциондар, депозитарлық қолхаттар, интернет-банкинг, мобильді банкинг және т.б. қаржылық инновацияның мысалы ретінде ұғымдар. Қолданыстағы банк технологиялары және оларды инвесторлар мен тұтынушылардың нақты санаттары үшін бейімдеу. Тәуекел мен кірістіліктің үйлесуі, төлем жүйелерінің тиімділігін арттыру. Қаржылық тәуекелдерді басқару. Құзыреттер: қаржылық инновациялар бойынша білім жүйесін және ұйымның қаржылық қызметін басқару дағдыларын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру экономикасының негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жастарды оқыту және тәрбиелеу саласындағы экономикалық заңдар мен категориялардың ерекшеліктері туралы дүниетанымды кеңейту. Мазмұны: "білім экономикасы"ғылымының тарихы. Білімге экономикалық көзқарас. Білім беру саласын дамытудың қазіргі жалпы әлемдік үрдістері: білім беру қызметін кеңейту және оны әртүрлі экономикалық құзыреттілік жағдайларында жүзеге асыру: қазіргі білім беру экономикасының үрдістері туралы білімге ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • HR-менеджмент және ұйым субъектілерінің мінез-құлқын басқару.
    Несиелер: 5

    Мақсаты: адам ресурстарын тиімді басқару бойынша теориялық және практикалық білім мен дағдыларды кеңейту. Мазмұны: Human Resource Негіздері. Кадрлық бағдарламаны әзірлеу. Сандық түрлендіру және оның адам ресурстарын тиімді басқаруға әсері. Talent management-персоналды басқару құралы. Аутплейсмент. Ұйымның табиғаты мен дамуы. Ұйым субъектілерінің коммуникациялары. Құзыреттер: тиімді техникалар мен заманауи персоналды басқару механизмдерін әзірлеу білігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында, магистрант ғылыми жетекшімен бірге зерттеу тақырыбын және зерттеу аясын анықтап, ғылыми зерттеу жұмысын жүргізуге, жүзеге асыруға арналған іс-шараларды жобалайды. Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында магистрант диссертациялық зерттеу жұмысы жоспарына сәйкес теориялық және практикалық зерттеу жұмыстарын жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру кезінде сапа шығындарын басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Заманауи білім беру ұйымдарының дамуын бағалау және БББ ( Білім беру бағдарламасын) жүзеге асыру барысындағы жағымсыз құбылыстарды жеңуге қажетті білім беру мен біліктілік меңгерту. Мазмұны: Заманауи университеттердің білім беруді, ғылым мен мәдениетті дамытуды қамтамасыз етуге қатысты міндеттері. Шығындарды басқару жүйесі. Проблемалардың себептері мен теріс тенденциялары. Инновациялық білім беру және ғылыми жобаларды қалыптастыру, жаңа білім беру бағдарламаларын ашу және қолданыстағыларын жетілдіру арқылы білім беру және ғылыми қызметті әртараптандыру. Білім беру қызметтері нарығын жаулап алу және кеңейту мәселелері. Университеттерді коммерцияландыру. Ақылы білім беру қызметтері. Құзыреттіліктер: БББ (Білім беру бағдарламасының) сапасын дамытуға әсер ететін шығындар тұрғысынан білім беру ұйымдарын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру ұйымдарының стратегиялық менеджменті және бенчмаркингі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыртқы ортаның жоғары бәсекелестігі жағдайында стратегиялық менеджмент пен бенчмаркингтің теориялық және практикалық негіздерін зерттеу. Стратегиялық менеджмент негізінің мазмұны. Стратегиялық менеджменттің аналитикалық құралдары. Бостон моделі BCG. Стратегияны іске асыру және орындалуын бақылау. Бенчмаркинг: негізгі ұғымдар және іске асыру процесі. Бенчмаркинг ЖОО қызметін басқару құралы ретінде. Білім беру қызметтерінің маркетингі. Құзыреттер: ұйымдардың қызметін басқаруда Стратегиялық жоспарлау және бенчмаркинг техникасын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Операциялық менеджмент және уақытты басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: операциялық менеджмент негіздері бойынша білімді және уақытты тиімді басқару дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны. Операциялық менеджменттің мәні, адам қызметінің барлық түрлеріне практикалық қолдану. Стратегияның иерархиялық сипаты және операциялық жоспарлар негізгі басқару элементтері ретінде (Бостон матрицасы). Операциялық басқару циклдары. Жапония мен Оңтүстік Кореяның дамуындағы феноменальды серпіліс. Эйзенхауэр Матрицасы.Құзыреттер: операциялық және тайм-менеджменттің әдістері мен принциптерін тәжірибеде қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    қазіргі білім беру парадигмасы мен жаһандық мәселелерді зерттеудің пәнаралық контекстінде философиялық, психологиялық, педагогикалық және басқарушылық ғылымның тұжырымдамалық ережелерін біледі;

  • Код ON2

    әлеуметтік-этикалық маңызы бар мәселелер бойынша тұтас пайымдаулар қалыптастырады, корпоративтік қағидаттарды сақтайды және академиялық адалдық мәдениетін қолдайды;

  • Код ON3

    мониторинг және диагностика әдістерінің кешенін қолдану арқылы кәсіби саладағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жүйелейді және жинақтайды; өз бетінше оқу қабілетін көрсетеді, IT – құзыреттерін жетілдіреді;

  • Код ON4

    басқару туралы ғылымның бастау көздерінен бастап классикалық менеджменттің теориялық білімін іс жүзінде қолданады; заманауи білім беру қызметтері мен инновациялар саласындағы білімді басқару проблемаларын бағалайды;

  • Код ON5

    кәсіби құзыреттілік, стратегиялық және қаржылық жоспарлау саласындағы міндеттерді шешеді, білім беру сапасын басқаруға әсер ететін факторларды анықтай алады; зерттеу қызметінің қолданбалы әдістерін көрсетеді;

  • Код ON6

    менеджменттің барлық бағыттары бойынша теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын тәжірибеде қолданады, басқарушылық міндеттерді шешу мақсатында сабақтас ғылымдар білімін жинақтайды;

  • Код ON7

    жобалау және диссертациялық жұмыстарды орындау үдерісінде ғылыми-педагогикалық зерттеу әдіснамасын қолданады; зерттеу мәдениетін меңгерген, білім беру жүйелерін басқарудың заңдылықтарын, ұстанымдарын, технологиялары мен әдістерін ескереді;

  • Код ON8

    адам ресурстарын басқару саласындағы заманауи тұжырымдамаларды бағалайды;

  • Код ON9

    операциялық және HR-менеджменттің өзекті мәселелерін талқылау және сыни талдау мақсатында ситуациялық кейстер мен практикалық тапсырмаларды әзірлейді;

  • Код ON10

    әртүрлі білім беру жүйелеріне тән басқару үдерістерін моделдейді, оларды қазіргі білім беру нарығының шынайылығына сәйкестендіреді;

Top