Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01110 Педагогика және психология в Halyqtar dostyǵy

  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, шаршаудың дамуына кедергі келтіретін оқу процесін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады. Баланың іс-әрекетінің барлық түрлерін ұйымдастыру кезінде ағзаның жас ерекшеліктерін және қызмет етуін анықтау дағдысына ие болады. Денсаулықты сақтау және нығайту,салауатты өмір салтын насихаттау білімін көрсетеді. Аурулардың алдын алу бойынша профилактикалық іс-шараларды өткізу іскерліктерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру және қазақ тарихының мәселелері
    Несиелер: 3

    Қазақстанның рухани жаңғыруы. Мәдени мұра бағдарламасы. "Тарих толқынындағы адамдар"бағдарламасы. Бәсекеге қабілеттілік "Цифрлық Қазақстан", "Үш тілде оқыту", "мәдени және конфессияаралық келісім". Прагматизм. Ұлттық бірегейлікті сақтау. Ұлттық сана-сезімнің рухани жаңаруы және жетілуі. Білім және рухани жаңғыру. Қазақстандағы білім беру жүйесін реформалау. Революциялық емес, Қазақстанның эволюциялық дамуы. 20 ғасыр. Қазақстандағы революциялық өзгерістерге залал. Қазақстанның эволюциялық дамуы. Ойдың ашықтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абай тану
    Несиелер: 5

    А. Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығы зерттеледі; оның шығармашылық мұрасы талданады. А. Құнанбаевпен өз дәуірінің ағартушысы ретінде таныстырады. Әлемдік және шығыс әдебиеттегі Абайдың әдеби мұрасын талдау дағдылары дамиды. Отаншылдық пен Отанға деген сүйіспеншілік сезімдері сіңіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық-педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Бұл курс болашақ педагог-психологтарға өз қызметінің және кәсіби-тұлғалық өзін-өзі жетілдірудің кейбір бағыттары мен негізгі бағыттарын ұғынуға көмектеседі. Негізгі мазмұны педагог-психологтың өзіндік санасының дамуымен, кәсіп пен Өздігімнің барлық аспектілерінде өзін-өзі анықтау жағдайларын құрумен, кәсіби-тұлғалық перспективаларды құрумен байланысты, бұл студенттерге педагогикалық мамандық пен қызмет әлеміне кіруге, кәсіби тұлғалы өзін-өзі анықтау мен өзін-өзі дамытуды жалғастыруға (немесе бастауға) көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жеке тұлғаның тарихы
    Несиелер: 3

    Орта ғасыр кезеңін қоғамдық, саяси, мәдени қайраткерлердің өмірбаяндары мен тарихи деректері арқылы көрсету.; оқушылардың өз халқының тарихы мен мәдениетіне деген құрмет сезімін дамыту, өз елінің мәдени мұрасын сақтау және көбейту; ұрпақтар арасындағы байланысты қолдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әуезов тану
    Несиелер: 5

    М. О. Әуезовтың өмірі мен шығармашылығын зерттейді; жазушының шығармашылық зертханасын, оның өмірбаяндарын шығармашылықпен; Абайтану ғылымының негізін қалаушы ретінде; жырдың "Манас"зерттеушісі ретінде зерттейді. М. Әуезовпен көрнекті қоғам қайраткері ретінде танысу. Әлемдік және шығыс әдебиеттегі М. Әуезовтың әдеби мұрасын талдау дағдыларын дамыту. Отаншылдық пен Отанға деген сүйіспеншілік сезімін тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамыту. Қарым-қатынас мақсаты мен жағдайларына қарай кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияны сауатты құру қабілетін дамыту. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде тілдік мінез-құлық бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, инновацияларға, алқалылыққа қабілеттілікті дарыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың құқықтық негіздерін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарының білімін көрсетеді. Сенсорлық, қимыл-қозғалыс, зияткерлік бұзылыстары бар, эмоциялық-ерік саласы бар балаларды жалпы білім беру үдерісіне қосу іс-тәжірибесін дамытады. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру дағдыларын меңгереді. Білім беруде инклюзивті

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Девиантты мінез-құлық психологиясы
    Несиелер: 4

    Клиентке оның проблемалық жағдайын шешуде кәсіби көмек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Барлық деңгейдегі тұтынушылар үшін сапалы білім беру қызметтерін ұсыну шеңберінде білім саласында табысты жұмыс істеуге қабілетті, қазіргі педагогика саласында жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке ие жоғары білікті мамандарды даярлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 5

    Жеке және заңды тұлғалардың адамгершілік әлеуетін ашу әлеуметтік өмір; өмір жолын өз бетінше таңдаудың тұрақты мотивациясын қалыптастыру; арқылы кәсіби өзін-өзі растауға қол жеткізу қарқынды оқыту арқылы кәсіби өзін-өзі бекіту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіптік бағытталған шет тілі
    Несиелер: 3

    Сөйлеу әрекетінің ауызша және жазбаша түрлерінде тілдік материалды қарастырады. Шетелдік дереккөздерден ақпарат алу және өз көзқарасын дәлелді баяндау үшін кәсіби қызметте шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Сөздердің көп мағыналы екенін, сөздің сөздік контекстуалды мәнін, туған және шет тіліндегі интернационалдық сөздерді ажырата білудің практикалық дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиялық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 4

    Психологиялық кеңес берудің мәнімен, міндеттерімен және әдістерімен танысу, психологиялық кеңес беру тәсілдерімен отандық және шетелдік психология; психологиялық кеңес берудің практикалық міндеттерін шешу үшін қажетті қызметтің белгілі бір түрлері мен тәсілдерін меңгеру; психологтың жеке кәсіби қасиеттерін дамыту; психотерапия ерекшелігін психологиялық білімнің дербес саласы ретінде, оның категориялық аппараты ретінде ашу; психотерапиялық дүниетанымды қалыптастыру мақсатында психотерапияның көзқарастары мен тұжырымдамалық ұстанымдары жүйесін анықтау; психотерапия процесін зерттеу; психотерапиялық әсерді ұйымдастыру, мазмұны және жүргізу әдіс��емесін қалыптастыру, психологиялық көмектің қарапайым дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Мектеп және колледж оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық тәжірибесінде алған білімін іске асыру және критериалды бағалау саласында білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласында кәсіби-педагогикалық білім мен іскерлікті меңгеруге арналған студенттердің жалпы тәрбие теориясының білімін кеңейту және тереңдету; студенттердің облыста кәсіптік-педагогикалық білімін, оқушылармен тәрбие жұмысының әдістемесі мен технологиясын қалыптастыру; студенттерді жалпы педагогикалық және арнайы іскерлікпен қаруландыру, оқушылармен тәрбие жұмысына қажетті: диагностикалық, мақсатты болжау, жобалау, ұйымдастырушылық, коммуникативтік, талдау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    психологияны гуманитарлық пән ретінде оқыту әдістерімен таныстыру, оқушыларды, студенттерді, педагогтарды оқыту мен тәрбиелеудегі оқу пәні ретіндегі психологияның рөлі мен орны; танымдық іс-әрекет пен сананың әртүрлі формаларын қалыптастыру құралы ретінде психология бойынша оқу міндеттерінің таксономиясы; студенттерде психологиялық сана мен ойлауды қалыптастыру, ғылыми психология категорияларын, психологиялық зерттеудің принциптері мен әдістерін, психикалық құбылыстарды зерттеу тәсілдерін меңгеру.; Өмір тіршілігінің әр түрлі жағдайларында адамдармен өзара іс-қимыл жасау әдістері мен білімін теориялық және практикалық меңгеру.еңбек субъектісінің қалыптас��ының негізгі кезеңдері және кәсіпқойдың қалыптасуы;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Негізгі жүйе құрушылардың мәні мен сипаттамасын ашу білім берудегі менеджменттің негізгі мәселелерін ашу; мектеп ішіндегі басқарудың негізгі функцияларына, Сонымен қатар мектеп дамуының негізгі бағыттарына сипаттама беру. басқару мәдениетінің компоненттерін және олардың өзін-өзі дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы педагогика негіздері
    Несиелер: 6

    ғылыми білімнің әр түрлі кезеңдеріндегі психикалық шындықтың қалыптасуын зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика тарихы
    Несиелер: 6

    Студенттердің бойында гуманистік бағытталған кәсіби педагогикалық ойлауды, Педагогика және білім тарихы, педагогикалық мұра туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гештальт психологиясы
    Несиелер: 7

    Әлемдік тәжірибелік психологиядағы кеңінен танымал және тиімді бағыт. Адамгершілік психология түрлерінің бірі болып табылатын гештальт-терапиясы жеке тұлғаның дені сау психологиялық ұстанымының күшеюіне, тұлғалық сана-сезімнің кеңеюіне бағытталған және анық көрінетін қызметтік бағыттылығы бар. Көптеген бағыттар мен тәжірибелік психология мектептер түйісуінде пайда болған гештальт-терапиясы тәжірибелік психология мектептерінің ең таралған және қол жетімді мектептерінің бірі болып табылады. Бала бойындағы агрессивтілікті алдын-алу шараларында маңызды жүйе болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік тәрбие педагогикасы
    Несиелер: 6

    Әлуметтік педагогика - жеке тұлғаның тәрбиесі мен қалыптасуына әлеуметтік ортаның әсерін зерделейтін, әлеуметтік орданың нақты шарттарын есепке ала отырып жеке тұлғаға тәрбие беруін оңтайландыру бойынша іс-шаралар жүйесін әзірлейтін педагогиканың бір саласы екенің студен бойына сіңіру. Әлеуметтік педагогика тәрбиелеудің әлеуметтану мәслелерін, әлеуметтік-педагогикалық виктимиология, және әлеуметтік тәрбие мәселелерін зерделей отырып, қоғамдағы тәрибенің мәнін ұштастыруды үйрету болвп табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дефектология және логопедия негіздері
    Несиелер: 5

    студенттерді жалпы және арнайы мүмкіндіктері шектеулі балалардың психикалық даму заңдылықтары психикалық және денесаулығының теориялық және практикалық негіздерін зерделеу; мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіптік құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отбасы қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 6

    Студенттерді отбасымен, ата-аналармен, балалармен ағартушылық, профилактикалық және диагностикалық-түзету жұмыстарын өз бетінше жүзеге асыру білімдерімен және білімдерімен қаруландыру; педагог, психолог қызметінің маңызды аспектісі ретінде отбасымен, ата-аналармен, балалармен жұмыс істеуге дайындығын қалыптастыру. болашақ мұғалімдерді, тәрбиешілерді, психологтарды отбасы психологиясы мен неке мәселелерін түсіндірудегі негізгі тәсілдерімен отбасылық қарым-қатынас саласындағы зерттеулермен таныстыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • гуманистік психология
    Несиелер: 6

    Студенттерге гуманистік-бағдарлық барсында адамгершілікке тәрбиелеудің принциптерін ұшастырып, оларға гуманистік бағытта тәрбие берудің негізі болвп табылады. Гуманистік психология бала бойындағы ашушандықты, мазасыздықты жеңуге көмектісіп қана қоймай, кикілжіңнің алдын-алуда үлкен рөл атқарады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қарым қатынас мәдениеті
    Несиелер: 7

    Қарым-қатынастың әмбебап мәдениеті және әлеуметтік-психологиялық және моральдық– нақты практикалық міндеттерді ескере отырып, этикалық болашақ басшылар; мінез-құлықтың жаңа стереотипін қалыптастыру, жас ұрпақты оқыту қазіргі жағдайда қарым-қатынас мәдениеті маманы әлеуметтік-психологиялық және әлеуметтік-этикалық жағдайларды, қарым-қатынас ортасына қатысушылар мәдениетінің ерекшеліктері, психологиялық жағдайы өзара тиімді іс-қимылды қамтамасыз ету адамгершілік-этикалық нормалар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-психологиялық тренингтерді ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 6

    Психикалық шындықты талдай білу, оқиғалар мен құбылыстардың байланысын ғылыми негіздеу және көру; өмірдің мағыналық толықтырылуының нақты аспектісінде психологиялық түзету әдістерін қолдана білу, тұлғаның резервтік әлеуетін ашу Өзін-өзі тану, тұлғаның ішкі әлеуетін ашуға мүмкіндік беретін психокоррекциялық техникаларды өз бетінше қолдану дағдысын меңгеру; тұлғалық өсу тренингтерін өткізу дағдысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологияның дамуы
    Несиелер: 6

    Адам психикасы дамуының отандық және шетелдік теорияларын зерттеу. онтогенезе; психологиядағы "даму" ұғымдарына қатысты тәсілдерді салыстыру. психика"," психологиялық жас", факторларға, көздеріне, механизмдерге, психиканың даму ерекшеліктерін зерттеу,оның ішінде депривация жағдайында. тұрақты және сыни жас кезеңдеріндегі психиканың даму ерекшеліктерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отбасы психологиясы
    Несиелер: 6

    педагог, психолог қызметінің маңызды аспектісі ретінде отбасымен, ата-аналармен, балалармен жұмыс істеуге дайындығын қалыптастыру. болашақ мұғалімдерді, тәрбиешілерді, психологтарды отбасы психологиясы мен неке мәселелерін түсіндірудегі негізгі тәсілдерімен отбасылық қарым-қатынас саласындағы зерттеулермен таныстыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психофизиология
    Несиелер: 4

    Психофизиология - мінез-құлық және ақыл-ой қызметінің физиологиялық негіздерін зерттеу болып табылады. Психофизиология тарихы, оның әдістемесін, ғылымның кейбір маңызды ақпаратты үйренеді. Психикалық құбылыстардың барлық түрлері - сондықтан, олар әзірленді заңдар мен басқа да табиғи құбылыстар жатады, орталық жүйке жүйесінің өнімі болып табылады және соны оқыту барсында қолданады Студенттерге зерттеу принципін ұстануға отырып, адамның өзінің ерекшелігін зерттеуге жануарлар психикасы зерттеу, қарапайымнан күрделіге қарай, жоғары оның қызметінің ең төменгі түрлерінен өту үшін, болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • педагог- психологының зерттеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Педагог-психологтың зерттеу мәдениеті мақсаты – психологтың кәсіби қызметінің ерекшеліктерінен туындайтын негізгі құқықтар мен міндеттерді белгілеу болып табылаы.Студентпен жұмысты жоспарлау және құру кезінде, оның ішінде психологтың кəсіби жұмысының барысында туындайтын проблемалық жəне жанжалды жағдайларды шешу барысында психологтың педагогикалық тұрғысынан дайындығын қарастыру. Қоғамда психологиялық білімді педаггогикалық мәртебе мен ұштастырып практикалық педагог-психологтың негізгі кәсіби білімінің бөлігі ретінде қарастыру шарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • дифференциалды психология
    Несиелер: 5

    Дифференциалды психология -психология ғылымының басқа салаларымен тығыз байланыста екендігін кең иағынада қолдану. Дифференциалды психология адамдар арасындағы индивидуалды айырмашылықтарды зерттеп, адамдар арасындағы мінез - құлық, темперамент, қабілет ерекшеліктерін, жыныстық, жастық, нəсілдік, гендерлік айырмашылықтарды,іс-əрекет стилін, жоғары жүйке жүйесі қасиеттеріне байланысты ерекшеліктерді қарастырады. Сонымен қатар, мінез – құлықтағыакцентуацияның дамуын, дарындылық жəне данышпандылықтың физиологиялық негіздерін қарастырады. Қазіргі психологиялық білімде индивидуалдылықты зерттеуде көптеге�� концептуалды модельін жасауда қолдануды үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Пәндер қосымша құзыреттерді қалыптастыратын қосымша білім беру бағдарламасы. Бітірушілерге жұмысқа орналасуға барынша мүмкіндік береді, білім алушылардың бәсекеге қабілеттілігін арттырады, білім сапасын және игерудің тиімділігін арттырады. Пәнаралық және құзыреттілік көкжиегінің кеңеюін қамтамасыз етеді; ерекше дүниетанымды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Педагогикалық шеберліктің мәні мен құрылымы. Мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісінің педагогикалық шеберлігі мен педагогикалық қызметі. Тәрбиеші мамандығының сипаттамасы. Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру және жүзеге асыру жолдары. Педагогикалық эрудиция және құзыреттілік педагогикалық шеберліктің шарты ретінде. Педагогикалық шеберліктің актерлік өнермен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арт-терапия негіздері
    Несиелер: 5

    Арт-терапияны оқыту арт-терапия саласында теориялық негіздерді және практикалық білімдерді оқыту болып табылады. Әлемдік және отандық арт-терапияның тарихы мен қазіргі жағдайы туралы түсініктерді қалыптастыру, отандық ғалымдардың оның қалыптасуына қосқан үлесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психология тарихы
    Несиелер: 4

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің жалпы мәдени және психологиялық білімдердің тарихи даму процесі туралы базалық білім жүйесінің кәсіби құзыреттілігі сонымен бірге, қоғамдық-тарихи жағдайларға және рухани өмір мен мәдениеттің жағдайына, философиядағы, жаратылыстану және ғылымның басқа да салаларындағы жағдайға байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 6

    Педагогикалық технологиялардың әдіснамалық негіздерін оқыту; білім беру үдерісінде заманауи педагогикалық технологияларды қолдану ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру; - - оқытудың әр түрлі кезеңдерінде жүзеге асырылатын негізгі білім беру бағдарламаларын оқу; педагогикалық шеберлікті дамыту; педагогикалық ойлауды,педагогикалық шеберлікті дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эксперименталды психология
    Несиелер: 6

    Студенттерді ғылыми зерттеудің заманауи парадигмасымен және ғылыми білім алу тәсілдерінің бірі ретінде эксперимент ұғымымен таныстыру;психологиялық экспериментті жоспарлау және ұйымдастыру үрдісін жазу түсініктерінің жүйесін қалыптастыру.студенттерді алған білім негізінде ғылыми психологиялық зерттеулерді өз бетінше жүргізуге дайындау; қолданбалы зерттеу психологиялық есептерді қою және шешу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалау
    Несиелер: 5

    Бұл психологиялық ғылым саласы және сонымен қатар адамның жеке психологиялық ерекшеліктерін танып-білудің әртүрлі әдістерін әзірлеумен және пайдаланумен байланысты психологиялық практиканың маңызды нысаны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психодиагностика негіздері
    Несиелер: 6

    Психодиагностика психологиялық диагноз қоюдың әдістері мен амалдарының ғылыми жүйесі ретінде студеттерге түсіндіру. Психологиялық диагноз туралы түсінік және оның деңгейлерігне анықтама беру. Ғылыми зерттеудің міндеттері мен жеке дара зерттеудің міндеттерін ажырату, психодиагностикалық міндеттердің және зерттеу әдістерінің классификациясы құрастыру. Психодиагностика – кез-келген психологиялық-педагогикалық ғылыми тәжірибе барысында психологиялық қасиеттердің даму дәрежесін сапалы түрде бағалауды көздейдіндігін айқындау. Олардың заңды өзгерістері болжам жасауда көрініс тауып, тәжірибеде тексерілетін қасиеттерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психогенетика
    Несиелер: 5

    Психогенетикалық жетістіктер адамның жасы келген сайын, оның зердесінің жеке ерекшелігіне генотиптің тигізер ықпалы айқындалып, күшейе түсетінін көрсетеді. Сонымен қатар білім алушыға бейімделу қабілетінің жетілуі, оның өзгеге және қоғамға деген қатынастары тұлғалық ерекшелігінің қалыптасуы осының айғағы екнін түсіндіру жолдары болып табылады. Психогенетика адамның жеке тұлғалық психологиялық ерекшелігінің шығу тегі мен қалыптасуын генотип ортаның ықпалы арқылы қарастырады. Ғылымда адамның психикалық қызметінің даму факторлары туралы біржақты көзқарас қалыптасқан.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Студенттерді әдіснамалық және жалпы теориялық колледждерде Педагогиканы оқыту мәселелері; - студенттердің практикалық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру, орта оқу орындарында педагогикалық пәндерді оқыту процесін ұйымдастыру және басқару үшін қажетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этнопсихология
    Несиелер: 6

    Этнопсихология-адам психикасының этномәдени ерекшеліктерін, этностардың психологиялық сипаттамаларын, сондай-ақ этносаралық қатынастардың психологиялық аспектілерін зерттейтін пәнаралық білім саласы. Этнопсихология терминінің өзі әлемдік ғылымда жалпыға бірдей қабылданған болып табылмайды, көптеген ғалымдар өздерін "халықтар психологиясы", "Психологиялық антропология", "салыстырмалы-мәдени психология" саласындағы зерттеушілер деп атайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәжірибелік психология
    Несиелер: 5

    Практикалық психологтар практикалық психологиялық көмек көрсетеді, кеңес береді, тренингтер өткізеді. Практикалық психология бағдарланатын негізгі мәселелер-адамның қоршаған ортамен қарым-қатынасы, тұлғалық өсу, Ішкі тепе-теңдікке ұмтылу мәселелері. Психологияның осы бағытының негізінде адамға және оның мінез-құлқына тікелей әсер етудің әдістері мен тәсілдері жатыр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Нейропсихология
    Несиелер: 3

    Студенттерге нейропсихологияның техникалық эмоционалдық түрғыдан қарастыру үйрету. Адам даму барсында бас миының локальды зақымдануына байланысты жоғарғы психикалық функцияларының мидағы механизмін зерттеуге үйрету. Нейропсихология – медицинаның және психологияның бір саласы болып табылады. Нейропсихология – медицинада нейрохирургия, неврология саласы мен физиология мен психологияның торабы арқылы пайда болғанын және солармен ғылым ретінде қарастыру. Нейропсихология – психологиялық білім беруде тек теориялық қана емес практикалық мақсаттарды да шешуші ұғым екненін қарстыру шарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасы тәрбиесі
    Несиелер: 5

    Бұл психологияның отбасылық қатынастардың мәні мен эволюциясын, олардың пайда болу, қалыптасу, тұрақтану және ыдырау ерекшеліктерін, сонымен қатар басқа да бірқатар мәселелерін зерттейтін бөлімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұйымдарында, оқу орындарында психологиялық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Жалпы білім беру ұйымдарында психологиялфқ қызметтің түрлерін қолдану барсында, психологиялық кеңестің мағыздылығын көрсету. Психологиялық қызметтің маңызды рөл атқарушы ж.йе ретінде білім алушыға тереңдете түсіндіріп, оның жеке даралық кеңістігін құруға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұлттық психологияның ерекшелігі
    Несиелер: 6

    Ұлттық психолгиялық ерекшелік тұрғысынан бала бойына этнос аралық психологияны сіңіру. Этномәдени, этнопсихолгия, этнопедагогика ғылымдары арқылы ұлттық жүйе ретінде тәрбиелеу. Келіп шығу тарихы мен болмысын кең мағына ұштастыра отырып қзіндік принциптерді қолдау. Рухани, діни тәрбиелеу арқылы ұльттық сананы ояту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемдік педагогикалық мектептер
    Несиелер: 6

    Жалпы білім беру ұйымдарының тарихын түсіндіру. Бүкіл әдемдік білім беру жүйесіндегі педагогиканың орнын ашып көрсету. Студенттерді тұлғааралық бағытта тәобиелеумен қатар әлемдік жүйеде саналы тәрбиелеу болып табылады. Педагогика дамуына үлес қосқан әлемдік ғалымдардың еңбектерін талдап, педгагикалық тұрғыдан зерттеп оларға аннотация жасап, картотека құруға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Патопсихология
    Несиелер: 3

    Патопсихология-бұл психологиялық әдістердің көмегімен, психикалық жағдайлардың бұзылуы мен олардың процестерін зерттейтін клиникалық психологияның тәжірибелік саласы. Патопсихология патологиялық өзгерістерді талдауды жүзеге асыра отырып, психикалық процестердің ағуын салыстыруға, жеке тұлғаның қасиеттерінің қалыптасу сипатына, оның қалыпты жағдайына негізделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілінде еркін меңгеруі керек.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметтегі жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық білімдерді, деректерді математикалық өңдеу әдістерін, теориялық және эксперименталды зерттеулерді, нормативтік құжаттарды және экономикалық талдау элементтерін көрсету.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығы, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау іскерліктері болуы тиіс.

  • Код ON4

    Кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық пәндер саласында базалық білімі болуы.

  • Код ON5

    Әртүрлі жастағы адамдардың дамуына, қарым-қатынасына, қызметіне диагностика жүргізу. Кәсіби қызметте инновациялық идеяларды жүзеге асыра отырып.

  • Код ON6

    Күнделікті кәсіби қызметке және магистратурада білімін жалғастыруға қажетті жаңа білім алу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON7

    Инклюзивті білім беру жағдайында дамыту және түзету жұмыстарының әдістері мен тәсілдерін меңгеру.

  • Код ON8

    Психология мен Педагогиканы оқыту әдістемесінде психологиялық сүйемелдеуді моделдеу және жүзеге асыру.

  • Код ON9

    Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін білу;әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне , мәдениетіне төзімді болу.

  • Код ON10

    Кәсіби қызметке байланысты әртүрлі жағдайлар мен жағдайларда икемді және ұтқыр болу.

  • Код ON11

    Белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік дағдыларды және жұмыс дағдыларын пайдалану.

  • Код ON12

    Жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз әрекеттерін түзету және әр түрлі әдістерді қолдану.

Top