6B01404 Кәсіптік оқыту в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіптік салада озық технологияларды меңгерген колледждер үшін қазіргі заманғы кәсіби оқыту педагогтарын даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
-
Салалық бойынша материалтану
Несиелер: 5Материалтану пәні тоқыма және тоқылмаған материалдар өндірісінде қолданылатын шикізаттың пайда болуы туралы түсінік алуға мүмкіндік береді; тоқыма өндірісінің негіздері туралы; тоқылған және тоқымаған материалдардың өздері және олардың сапасы; матаның құрылымы мен қасиеттері; ассортимент; тоқыма жіптерінің түрлері; маталарды әртүрлі тәсілдермен және материалдармен безендіру әдістері туралы
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Абайтану
Несиелер: 3Пән ұлы қазақ философы, ақын, ойшыл Абай Құнанбаевтың ұлттық шығармашылық мұрасын зерттей отырып, студенттерді мәдени-рухани тәрбиелеу арқылы қазақ әйелінің тұлғасын айқындауға бағытталған. Пән ұлы ақынның 175 мерей тойына қарсаңында ұйымдастырылған шараларды қолдау, ақынның шығармашылығын құрметтеу мақсатында 2020 жылы оқу жоспарына енгізілді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Несиелер: 3Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
Несиелер: 3Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді. Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қазақ аруы
Несиелер: 2Пән университеттің символы болып табылады. Пән әрбір студентті тарихы бен ұлттық дәстүрлерін білуге, құрметтеуге тәрбиелей отырып, заманға сай іскерханымның бейнесін қалыптастыруға бағытталған. Пән әйел бейнесін қыз, әйел, ана, отбасын сақтаушы, көшбасшы-маман ретінде толық аша отырып, қыздарға моральдық-этикалық, эстетикалық тәрбие беру мәселелері мен әдеп мәселелерін оқытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ұлы дала тарихы
Несиелер: 3Пән ұлттық рухты тәрбиелеуге, қазіргі қазақ әйелдерінің ұлттық дәстүрлері мен тарихын құрметтеуге бағытталған. Курс түркі халықтарының мәдени дүниетанымы мен бейбітшілікті қабылдауының ерекшеліктерін, қазақ халқының ұлттық нақышын, оның мәдениеті мен мәдени құндылықтарының тарихи және әлеуметтік негіздерін, сондай-ақ Ұлы даладағы адамгершілік ілімдері мен ұлттық идеяның әлеуметтік негіздерін баяндайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қоғамға қызмет көрсету
Несиелер: 3Пән тұлғаның жеке әлеуметтік жауапкершілігін дамытуға және адамның жеке әлеуетін жандандыруға, ерікті және өтеусіз көмек көрсетуге және өзара көмек көрсетуге, азаматтық қоғамның игілігі үшін кең ауқымды қызмет көрсету, басқа да азаматтық шараларды орындауға үйретуге бағытталған. Пән еріктілер қызметінің маңыздылығын аша отырып, бұл қызметтің Қазақстандағы мәселелері мен даму перспективаларын айқындайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Несиелер: 3Курс өзінің құқықтары мен міндеттерін білетін, сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбейтін заңдық тұрғыдан сауатты, заң шеңберінде әрекет ететін тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ҚР заңдарын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамаларды зерделеуге және сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік мәселелеріне негізделеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Несиелер: 3Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Машинатану негіздері
Несиелер: 3Болашақ мамандарды, күнделiктi тұрмыстағы тұтыну бұйымдарын, көркемдеп – сәндеу барысында қолданылатын тiгiн машиналарының түрлерiн, тұрмыстық және өндiрiстiк, кесте тiгiн машиналарын, ылғалды – жылумен өңдеу утюг, пресстерді толық меңгеру. Тігін бұйымдарын көркемдеп – сәндеу барысында қолданылатын тігін машиналарының түрлерін толық меңгеріп тігін ісіне орынды пайдалану.Тігін машинасы туралы жаңа мәліметтермен танысу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Оқу шеберханасының жабдықтары
Несиелер: 3Шеберханалардың материалдық-техникалық базаларын қазіргі заман және сенімді жұмыс істейтін мамандығына сәйкес құрал-жабдықтармен таным қызыметімен жандандырады, ең күрделі құрылғыларды пайдалана отырып іскерлік және дағдыларын дамыту, тәжірибеде қолмен және электр құралдарды пайдалануға ынталарын ұмтылдыру.Оқу шеберханаларындағы интерьер-бұл материалдық айнала,оқыту және тәрбиелеу үшін ең үздік шарттармен қамтамасыз етеді.Оқу шеберханаларының ішкі кеңістігін дұрыс ұйымдастыру оқыту сапасы,денсаулығының жай-күйі,оқытушылар мен оқушылардың шығармашылығының дамуына байланысты болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Костюм композициясы
Несиелер: 4Костюм дизайнындағы форманың құрылымын ұйымдастырудың негізгі заңдылықтарымен таныстыру, костюм дизайнының жобаланған объектілерінің көркемдік экспрессивтілігін іздеуде пропорция сезімін дамыту; композицияның объективті заңдылықтарын, құралдарын, техникасын және шындықты бейнелі түрде көрсету ережелерін зерттеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Көркем еңбек және арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Несиелер: 4Курс шығармашылық педагогикалық қызметке, оқу үдерісін жобалау мен жүзеге асыруға шығармашылық және кәсіби жақындауға қабілетті мектеп жасындағы балаларды оқыту мен тәрбиелеу үшін білімді, практикалық іскерлікті және қажетті дағдыларды меңгеруге дайындайды
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Композиция негіздері
Несиелер: 4Курс форманы көзбен қабылдау заңдылықтары туралы, бейнелеу тілінің негізгі элементтері туралы, композиция форманың элементтерін үйлесімді бүтін етіп келтіру құралы ретінде білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс шығармашылық ойлауды дамыту, қабылдау тұтастығы, көркем талғамды дамыту, студенттердің ою-өрнектер мен костюмдер салынған заңдар мен санаттарды меңгеруі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Жас ерекшеліктер психологиясы
Несиелер: 3Курс студенттердің әр түрлі жастағы балалармен практикалық тапсырмаларды шешу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған Психикалық дамудың заңдылықтары мен динамикасын, адамның әртүрлі жас шағындағы (мектепке дейінгі, кіші мектеп, жасөспірім, бозбала, жігіт және ересек) тұлғалық қалыптасуын сипаттайды Педагогикалық процесс субъектілерінің психологиялық өзара әрекет дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Кәсіби-бағытталған шетел тілі 1
Несиелер: 3Пән студенттің болашақ кәсіби қызметінде шетел тілдері коммуникацияларын (В1 деңгейі) жетілдіруге бағытталған. Курс студенттердің кәсіби бағытталған тақырып аясында ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, арнайы лексика мен тілдің кәсіби терминологиясын қолдана білу қабілетіліктерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Жас ерекшеліктер физиологиясы
Несиелер: 5Курс оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру және жүргізу кезінде балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жас ерекшеліктерінің заңдылықтарын практикалық тұрғыда қолдануға бағытталған. Курста баланың сыртқы ортамен өзара әрекеттесуі; денсаулықты сақтау мен нығайтуға бағытталған гигиеналық нормативтер мен талаптар, балалар мен жасөспірімдер ағзасының функционалдық мүмкіндіктерін үйлесімді дамыту мен жетілдіру мәселелері айқындалады
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Тігін бұйымдарының технологиясы
Несиелер: 4Курс тігін бұйымдарын жасаудың негізгі мәліметтері мен тәртібі, қол тігістері, машиналық тігістер мен жіктерді орындау тәсілдері, тігін бұйымдарын ылғалды-жылумен өңдеу, тігін бұйымдарының тораптары мен бөлшектерін технологиялық өңдеу тәсілдері туралы білім алуға бағытталған. Түрлі ассортименттегі бұйымдарды құрастыру сызбасы берілген
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Дизайн негіздері және сурет
Несиелер: 5Дизайн негіздері және сурет курсының негізгі мақсаты — жобалау, бұйымдарды стильдеу және осы қызметтің нәтижесі, нақты категориялар мен қағидаттарда құрылған технология. Бұл пәнде үйренетініңіз: негізгі дизайн платформасы; міндеттерді жүзеге асыру тәсілдері, сондай-ақ ұтысты шешімдерді іздеу жолдары; табысты дизайн үшін дамыту ұсынылады дағдылар палитрасы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Дәстүрлі материалдарды көркемдеп өңдеу
Несиелер: 4Курс көркем-өнеркәсіптік бұйымдарды жасау және қалпына келтіру мақсатында әр түрлі материалдарды өңдеу құралдары, әдістері мен тәсілдерінің жиынтығын қамтитын материалдарды көркем өңдеу технологияларын білуді қалыптастыруға бағытталған. Материалдар қасиеттерін және дайындау технологиясын ескере отырып, болашақ бұйымдардың көркем эскиздерін өз бетінше құрастыруды үйренеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Ою-өрнек композициясы және дизайн
Несиелер: 5Бағдарламада ою-өрнек композициясы және дизайн негіздері ашылады. Ою-өрнек тарихы саласындағы білімді қалыптастыруға, халық өнерін зерттеу контекстінде ою-өрнек өнерінің қалыптасуы туралы, белсенді шығармашылық ортада шеберлік дағдысын меңгеруге бағытталған. Ою-өрнек салуға көп көңіл бөлінеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Тігін бұйымдарын құрастыру
Несиелер: 4Пәнді оқу барысында студенттер ерлер, әйелдер және балалар фигураларының киімі, құрылысы туралы мәліметтерді, конструкция сызбаларының негізін құрудағы есептеулерді орындау үшін бастапқы деректерді алады. Базалық конструкциялау негізінде үлгілерді әзірлеу әдістері ұсынылған, лекалоны дайындау, пішу ерекшеліктері, өлшеу жүргізу тәртібі және отырғызу ақауларын жою туралы мәліметтер келтірілген
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 5Пән болашақ мамандардың инклюзивтік жағдайында жұмысқа дайындайды. Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен білім беру-тәрбиелеу қызметін ұйымдастыру, жүргізу жұмысын зерделей келе, студенттер ЕББҚ балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу шарттарын құратын әртүрлі сала мамандарымен топта жұмыс істеу дағдыларына ие бола отырып, инклюзивтік оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыру және оқы бағдарламаларын бейімдеу дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Түстану негіздері
Несиелер: 3Курс түстану заңдарын, кеңістіктегі түстерді, түстердің бай және әр түрлі түстерін зерттеуге бағытталған. Түстерді біз үшін жұмыс істеуге мәжбүрлеуге болады, ол үшін түстерді қабылдау әдісін және бере білу тәсілін түсіну керек
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Кілем тоқу негіздері
Несиелер: 4Курс кілем тоқу тарихымен,, колорит және композициясымен таныстырады, кілем өрнегін құру принциптері, тоқу станогын толтыру тәсілдерімен, эскиз орындау, тоқу станогын жұмысқа дайындау және рамкада жұмыс істеу, бұйым жасау үшін материалды таңдау және әрлеуді көрсетеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Кәсіби-бағытталған шетел тілі 2
Несиелер: 3Пән кәсіби шетел тілін меңгерудің бастапқы деңгейінде студенттердің қол жеткізген деңгейін одан әрі арттыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер кәсіби салада іскерлік байланыс жасау (келіссөздер жүргізу, талқылау) мақсатында іскерлік қарым-қатынас дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Педагогика
Несиелер: 6Пән студенттердің болашақ педагог мамандығына қызығушылықтарын дамытуға және кейін өзін-өзі жетілдіру мақсатында кәсіби өз бетінше білім алуға ынталандыруға бағытталған. Курс студенттердің педагогикалық үдерісті жоспарлау, болжау, ұйымдастыру, басқару және талдау дағдыларын дамытуға; орта білімнің жаңартылған мазмұны аясында тәрбиелеу мен оқытудың технологиялары мен әртүрлі әдістемелерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Матаға көркем сурет салу
Несиелер: 3Курс матаға сурет салу технологияларының әртүрлі әдістерін қарастыруға бағытталған - батик өнері. Түрлі техника, технологияларды, матаға қолмен жазу тәсілдерін қамтиды. Тоқыма декорының танымал түрін зерттейді. Батик өнерінің құрғақ және дымқыл әдістері бар
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Оқушылардың бейіндік оқытуын ұйымдастыру
Несиелер: 3Мектептегі мамандандырылған білім беруді ұйымдастырудағы халықаралық тәжірибе. Жалпы орта білім беру жүйесінде мамандандырылған білім беруді дамыту үрдісі. Мамандандырылған білім беру мазмұны. Технологиялық білім беру жүйесінде мектептегі профильдеу. Мамандандырылған білім беру мазмұнын анықтауға көп деңгейлі көзқарас және көп деңгейлі курстарды құру принциптері. Профильді таңдау және студенттердің жеке оқу жоспарын құру тәртібі.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Компьютерлік жобалау әдістері
Несиелер: 4Курстың бөлігі ретінде студенттер кейіннен кәсіби қызметінде тиімді қолдана алатын жобалық графика мен техниканың автоматтандырылған жүйелерімен жұмыс істеу үшін қажетті білім алады. Компьютерде аксонометриялық проекцияларды және техникалық суреттерді орындайтын ортогональ проекциялар жүйесі бойынша сызбалар жасау
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Көркем тоқыма және кестелеу
Несиелер: 5Курс тоқыманың тарихымен, технология және әдістері, техника мен кестелеу түрі, аппликациямен таныстырады. Әр түрлі маталарда қолмен немесе кестелеу машинасы арқылы орындалатын кестелеудің қол және машиналық түрлері. Жібек түсті жіптермен, бисермен, інжумен, асыл тастармен, жылтырақтармен, монеталармен және т. б.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Көркем тоқыма және тоқу техникасы
Несиелер: 5Курс тоқу технологиясы мен техникасы, тарихымен тоқу тәсілдері, түрлі оюлармен таныстырады. Үлгі жасай отырып, білім алушылар бұйымдағы түстің мәні туралы білім алады, түстердің сипаттамалары мен қасиеттерімен танысады, түрлі түсті гаммаларды құрастыруда жаттығады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Тігін бұйымдарын модельдеу
Несиелер: 5Курс әр түрлі мақсаттағы тігін бұйымдарының көркем-конструкторлық жобаларын әзірлеудің негізгі заңдылықтарын ашады; тігін бұйымдарын моделдеуде жаңа ақпараттық технологияларды қолдану; тігін бұйымдарын сыртқы безендірудің негізгі формалаушы және әрлеу материалдары мен бөлшектерін шешудің ең тиімді нұсқаларын іздеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Компьютерлік графика
Несиелер: 4Курс студенттерде компьютерлік графиканың негізгі түрлерін, растрлық және векторлық графикаға арналған бағдарламаларды, 2D және 3D модельдерді құрудың негізгі кезеңдерін, растрлік және векторлық бағдарламалардың мүмкіндіктерін, қатты денелі модельдеу операциясының негіздеріне 3D модельдерді жасауды, 3D модельдеу визуализациясының түрлерін анықтауды қалыптастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Критериалды бағалау технологиясы
Несиелер: 5Пән технологияны оқу үдерісінде практикалық қолдануды оқытады. Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі 1
Несиелер: 3Пән студенттің ғылыми зерттеулер саласында шетел тілдері коммуникацияларын дамытуға бағытталған. Курс студенттерде зерттеу саласында қабылданған жалпы ғылыми лексика, ұғымдар мен терминдерді меңгеру; ағылшын тілінде ғылыми-зерттеу сипатындағы ағылшын тіліндегі мәтіндермен жұмыс істеу (оларды талдау, түсіндіру, сондай-ақ бейнелеу) дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Киім дизайны
Несиелер: 5Курс төмендегі бағыттарда дағдыларды қалыптастырады: әйелдер, ерлер, балалар, кешкі, спорттық киім жасау кезеңдері. Сән және костюм тарихымен танысады; материалдардың әртүрлі түрлерімен жұмыс істеу ерекшеліктері көрсетіледі; қолдан және компьютерлік бағдарламаларда сурет салуды үйренеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Ғылыми зерттеулер негіздері
Несиелер: 5Курс болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары саласында ғылыми-зерттеу компоненттерін дамытуға бағытталған. Пән студенттердің ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу (таңдалған облысқа сәйкес), ғылыми эксперименттер жасау, зерттеу нәтижелерін академиялық сипатта сауатты рәсімдеу және оларды көпшілік алдында таныстыра білу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Қазақ халық қолөнері
Несиелер: 5Пән Қазақстанның көркем мәдениеті тарихы туралы тұтас түсінік және сәндік композицияны түсіну, олардың даму кезеңдерімен таныстырады. Ұлттық көркем қолөнерді, дәстүрлерді зерттеп және жаңа әлеуметтік жағдайларда сақтауға және пайдалануға ықпал етеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Шығармашылық жобалау іс әрекеті
Несиелер: 5Курс Шығармашылық жобалау іс әрекеті мақсаты – зерттеу қызметі мен идеялары, адам қызметі саласында қажетті әзірлемелер мен инновациялық бұйымдар негізінде. Белгілі бір өнім жасау, шығармашылық жобаларды кезең-кезеңмен пысықтау, орындау және ұйымдастыру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Көркемдеп құрастыру негіздері
Несиелер: 5Курс білім алушыларды қоршаған пәндік ортаны жетілдіруге бағытталған дизайнерлік шығармашылықтың кең тараған және танымал түрімен таныстырады.Көркемдеп құрастыру курсы әзірлеудің барлық кезеңдерінде модельдеумен сипатталады, ол жұмыста ғылым мен техниканың әр түрлі саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін пайдаланатын, қазіргі заманғы өнеркәсіптік өндірісті, оның технологиясы мен экономикасын білетін суретші-конструктор жүзеге асырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Дизайндағы Этностиль
Несиелер: 3Курс этностың шығармашылық стилін қалыптастыруға бағытталған. Стиль қандай да бір елдің дизайнының ұлттық ерекшеліктерін көрсетеді. Мәдени дәстүрлерге, адамдардың өмір салтына негізделген, олар өз кезегінде елдің географиялық жағдайы мен климаттық жағдайлармен анықталады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Қашықтықтан оқытудың әдістемесі және технологиялары
Несиелер: 5Пән қашықтықтан оқыту технологиясының артықшылықтары мен кемшіліктерін талдауға, оқу материалдарын әзірлеуде оқыту әдістерін жіктеуге және оларды білім алушылардың қабылдауын бағалауға бағытталған. Дағдылар қалыптасады: - пән бойынша off және on-line режиміне арналған оқу материалдарын әзірлеу; - жұмысты бағалаудың неғұрлым тиімді әдістерін табу; - ҚОТ платформасын және әртүрлі бағдарламаларды қолдана отырып вебинарлар мен on-line сабақтар ұйымдастыру
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Жеңіл киім технологиясы
Несиелер: 5Курс бұйымдарды дайындау технологиясы бойынша білімді қалыптастыруға бағытталған; өңдеу әдістері туралы жалпы мәліметтер; технологиялық жабдықтың негізгі параметрлері мен жұмыс режимі; қолданылатын материалдар мен жабдықтарды ескере отырып жеңіл бұйымдарды технологиялық өңдеу әдістері; жеңіл бұйымдардың жекелеген тораптарын, элементтерін дайындау дағдылары
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Көркем қолданбалы қолөнер
Несиелер: 5Курс қолөнер сәндік композициясын түсіну туралы тұтас түсінік қалыптастырады. Көркем қол өнерінің мәнін терең түсініп, білім алушыға қолданбалы стильдердің ерекшеліктерін тәжірибелік жұмыста ажырата білуге және жаңғыртуға көмектеседі. Көркем қолөнер және халық кәсіпшілігінің түрлері, стильдік классификация және технологиялық ерекшеліктері зерттеледі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі 2
Несиелер: 3Пән студенттердің пәндік саладағы шетел тіліндегі коммуникацияларын ғылыми мақсаттар үшін одан әрі дамытуға және жетілдіруге бағытталған. Ол студенттердің кәсіби ғылыми-зерттеу мәтіндерін академиялық рәсімдеу дағдыларын қалыптастырады,сондай-ақ ғылыми іс-шараларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Ерлер мен балалар киімін жобалау ерекшеліктері
Несиелер: 3Курсты оқыту нәтижесінде ерлер және балалар киімін жобалаумен танысады. Әр түрлі денелі фигураларға ерлер мен балалар киімінің көркемдік жобалау және безендіру, құрастыру және технология әдістері; ерлер мен балалар тұлғасы құрылымының ерекшеліктері, денелі ерекшеліктерін ескере отырып, өлшемдерді шешу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Тері және былғары бұйымдарын модельдеу конструкциясы
Несиелер: 5Курс тері және былғарыдан жасалған жартылай фабрикаттардың жіктелуі, ассортименті, өңдеу тәсілдері, әрлеумен таныстырады. Конструкциялау кезіндегі ерекшелігі — біріктіруші тігістері барлық бұйымның композициясын анықтайтын, әсіресе терілердің өздерін орналастырғанда сәндік сызықтарды құрайтын жартылай фабрикаттың көп нұсқалы орналасуының ерекшелігі. Түк бағыты бұйымның көлемді түрін көру тұрғысынан қабылдауға әсер етеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Сәндік-қолданбалы қол өнер және кілем тоқу
Несиелер: 5Курс кілем тоқу және сәндік өнердің білімі мен дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Сәндік өнер мен кілем тоқыманың қалыптасуы мен дамуының тарихы мен негізгі кезеңдері, сәндік өнердегі негізгі ұғымдар мен терминдер зерттеледі. Өңделетін материалдар бойынша түрлері, жіктелуі. Сәндік өнерді қабылдаудың эстетикалық мәні мен ерекшелігі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Қазақ ұлттық киімдері
Несиелер: 5Курс Қазақ ұлттық киімінің тарихын зерттеуге бағытталған. Этникалық жағдайды ескере отырып, киім ежелгі дәстүр бойынша дайындалады. Бас киім мен аяқ киімдер ерекше орын алады. Өңделген иленкалар, сырты қымбат матамен жабылған тондар кең таралған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Гобелен және қазіргі заман интерьері
Несиелер: 5Білім алушылардың гобелен - түксіз кілем тоқу технологиясын қалыптастыруға бағытталған практикалық курс. Гобелен - жібек немесе жүн жіптерден жасалған мата кілемдер, жапқыштар немесе қолмен жұмыс істелген көрініс. Қазіргі интерьерде гобелен жайлылық жасауға мүмкіндік беретін және ең танымал стильдерге үйлесім беретін таптырмас декораторлық тәсіл болып табылады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Сыртқы киімді жобалау және технологиясы
Несиелер: 5Курс барысында студенттер астарлы бұйым пішу және тігу үйренеді: пальто, плащ, куртка, пиджак және т. б. Астар - тігін бұйымын нығайту және сыртқы матаның үйкелуін болдырмау үшін киімнің ішінен тігілген мата
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
Несиелер: 5Пәнсабақтың 7 модульге сәйкестігін кешенді бағалауға бағытталған. Ол келесі дағдыларды қалыптастырады: - оқытудың жаңа тәсілдерін қолдану; - сыни ойлау; - оқытуды бағалау; - дарынды және талантты балаларды оқыту; - білім беру ақпараттық-коммуникациялық технологияларын қолдану; - оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу қызметін модельдеу; - білім берудегі басқару және көшбасшылық
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Код ON1
жаһандық мәселелерге бей-жай қарай алмайтын, еріктілік және инновациялық қызметке дайын, құқықтық және іскерлік мәселер тұрғысынан білімді, ұлттық рухта тәрбиеленген көшбасшы-қыз
-
Код ON2
Инклюзивтік жағдайында білім алушылардың жас кезеңдері ерекшеліктерін ескере отырып, жаңартылған жүйедегі педагогикалық процессті жүзеге асыра алатын негізі білім мен дағдыларды меңгерген.
-
Код ON3
Пәндік салада зерттеу нәтижелері мен академиялық жазбаны, оның ішінде шетел тілінде, таныстыра алатын, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын дағдыларды меңгерген.
-
Код ON4
Қашықтықтан білім беру технологиясы бойынша педагогикалық үдерісті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгерген.
-
Код ON5
кәсіби және академиялық тақырыптарына көптілді байланысқа түсе алады
-
Код ON6
шикізаттың негізгі түрлері мен материалдарын, кәсіби жабдықтардың құрылымын біледі
-
Код ON7
қолданбалы өнер бұйымдарының техникасы мен технологиясын пайдалану тұрғысынан шығармашылық жұмыстарды талдайды
-
Код ON8
оқу шеберханаларында және ҚОТ бойынша кәсіби қызметті оқыту әдістемесін меңгерген
-
Код ON9
дизайн және сурет білімі негізінде эскиз жасау дағдыларын меңгерген
-
Код ON10
шығармашылық көзқарас және нақты есептер негізінде бұйымды жобалайды және құрастырады
-
Код ON11
бұйымдарды жасаудың әртүрлі технологияларын меңгерген
-
Код ON12
кәсіби қызметтің нәтижелерін көрсетеді және бағалайды
6B01404 Кәсіптік оқыту
БакалавриатАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01404 Кәсіптік оқыту (халықтық қолданбалы өнер)
БакалавриатТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01404 Кәсіптік оқыту
БакалавриатТорайгыров университеті
БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01404 Кәсіптік оқыту
БакалавриатҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01404 Кәсіптік оқыту
БакалавриатШымкент университеті
БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01404 Кәсіптік оқыту
БакалавриатСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша