Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01515 География в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Психология
    Несиелер: 3

    Психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы базалық білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының қалыптасуы мен дамуының қазіргі заманғы әзірлемелерін, барлық психологиялық ғылымның зерттеу тәжірибесін жинақтауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
  • ДИПЛОМДЫҚ ЖҰМЫСТЫ (ЖОБАНЫ) ЖАЗУ ЖӘНЕ ҚОРҒАУ
    Несиелер: 12

    Дипломдық жұмыс (жоба) (бітіру жұмысы). Арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны орындау, ол теориялық және практикалық бөлімді қамтиды. Дипломдық зерттеу жазу кезінде педагогикалық практика нәтижелерін қолдану.

    Селективті тәртіп
  • Өндірістік (Педагогикалық) практика
    Несиелер: 8

    Кіріспе. Практикантты сынақ сабақтарына алдын ала дайындау. Студент-практикантты сабаққа дайындау схемасы. Тәрбие жұмысының мазмұны.

    Селективті тәртіп
  • Өндірістік (Педагогикалық) практика
    Несиелер: 7

    Кіріспе. Практикантты сынақ сабақтарына алдын ала дайындау. Студент-практикантты сабаққа дайындау схемасы. Тәрбие жұмысының мазмұны.

    Селективті тәртіп
  • Латын әліпбилі қазақ жазуы
    Несиелер: 2

    Латын әліпбиі негізінде қазақ жазуының теориялық аспектісі; латын әліпбиіне негізделген қазақ әліпбиі мен орфографиясының ерекшеліктері; жазу теориясының негізгі санаттары; латын графикасына негізделген қазақ әліпбиінің жобасы; ұлттық әліпби құрудың негізгі алғышарттары; жаңа орфография ережелерінің негізгі принциптері;графикамен және алфавитпен арақатынасы; қазақ графикасы мен орфографиясы,сингармонизм заңы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 5

    Кеңістіктік Жер: пішіні, өлшемі, Жер қозғалысы және олардың географиялық салдары. Жердің ішкі құрылысы және шығу тегі. Жер бедері. Жер бедерінің қалыптасуының жалпы заңдылықтары. Атмосфера, оның құрамы және құрылысы. Гидросфера. Биосфера және оның шекаралары, құрамы және құрылысы. Географиялық қабық, оның шекаралары, құрылысы, ерекшелігі, дамудың негізгі кезеңдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геология геоморфология негіздерімен
    Несиелер: 5

    Жер туралы жалпы мәлімет. Жердің және жер қыртысының құрылымы. Жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтері. Жер қыртысының қозғалысмы мен деформациялық механизмдері. Жер қыртысы құрылымының негізгі даму кезеңдері. Жер қыртысының даму заңдылықтары. Жер қыртысын геологиялық зерделеудегі негізгі географиялық материалдары. Геоморфологияны ғылым және оны зерделеу нысаны ретінде анықтау. Геоморфологияның ғылым ретінде даму тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ОҚУ ПРАКТИКАСЫ
    Несиелер: 2

    Практиканың физика-географиялық блогының негізгі мақсаты студенттердің географиялық құбылыстар мен процестерді бақылау дағдыларын қалыптастыру, далалық зерттеу әдістемесін меңгеру, табиғи аумақтық (КБП) зерттеу болып табылады. Практиканың экономикалық-географиялық блогының мақсаттарының бірі-аумақтық-өндірістік кешендерді (ТКБ) зерттеу, табиғаттың жекелеген компоненттерінің арасындағы, сондай-ақ адамның табиғат пен шаруашылық қызметінің арасындағы өзара байланысты анықтау және талдау, табиғатты пайдаланудың ең жақсы шараларын бағалау және ұсыну, табиғи жағдайларды шаруашылық бағалау дағдыларын үйрету, сонымен қатар Орта мектептегі табиғатты зерттеудің қарапайым және қол жетімді географиялық әдістеріне болашақ география мұғалімдерін оқыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпыадамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір, еркіндік, ар-ождан, сенім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Картография топография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Ғылым жүйесіндегі картография. Карта: терминдер мен анықтамалар. Географиялық карта элементтері. Карталарды жіктеу. Карталардың түрлері мен типтері. Географиялық картлардың қасиеті. Карталардың математикалық негізі. Геодезиялық негізі, масштаб, картографиялық проекциялар мен картографиялық торлар. Картадағы бұрмалану және олардың түрлері. Картографиялық бейнелеу тәсілдері. Картографиялық туындылар жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының жалпы заңдылықтары Физиология, нерв жүйесінің гигиенасы, жоғарғы нерв қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Балабақша ғимараттарына, топтарына, ауа ортасына, жарықтандыруға және жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Материктер мен мұхиттар ірі табиғи-аумақтық кешендер, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, кешенді сипаттау ұстанымдары. Материктер мен мұхиттарды физика-географиялық аудандастыру ұстанымдары. Ғаламдық экологиялық проблемалардың аймақтық аспектілері. Материктерді ірі табиғи аймақтарға саралау. Аймақтар табиғатына тән белгілер. Әлемдік мұхит және оның бөліктері. Мұхиттарды физикалық-географиялық аудандастыру ұстанымдары. Мұхиттардың аймақтық-географиялық сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсатты белгілеу, тұлға, білім. Жасына қарай және тұлғалық ерекшеліктер. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби сапа. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, түрлері. Дүниетаным– жеке тұлғаның ядросы. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу үдерісі. Оқытудыңзаңдылықтары, принциптері. Білім берудің мазмұны, әдістері, құралдары, формалары. Оқу үрдісінің педагогикалық сапасын бақылау. Оқудың себептері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақстан географиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстан аумағының табиғатын зерттеу тарихы. Қазақстан аумағының қалыптасуының негізгі кезеңдері. Орогенез кезеңдері. Рельеф түзуші факторлар. Рельеф түрлері. Климат және климат түзуші факторлар. Қазақстан климатының негізгі белгілері. Климаттық аудандастыру. Қазақстанның ішкі сулары. Қазақстан топырағы. Қазақстанның өсімдіктері. Қазақстанның табиғи аймақтары. Табиғи ресурстар. ҚР экономикалық-географиялық және геосаяси жағдайы. Қазақстан Республикасының әлемдік қоғамдастық елдері арасындағы рөлі мен орны. Әкімшілік-аумақтық бөлініс. ҚР табиғи-ресурстық әлеуеті. Халық және ұлттық құрамы, еңбек ресурстары. Қазақстан шаруашылығы және олардың салалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Географиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Кіріспе. Зерттеудің физикалық-географиялық әдістерімен шешілетін міндеттер. Физикалық-географиялық зерттеулердің заманауи әдістері. Микроклиматтық зерттеулер. Кешенді географиялық зерттеу әдістері. Қолданбалы кешенді физикалық-географиялық зерттеудің негізгі бағыттары. Экономикалық географияның негізгі әдістері. Өнеркәсіп салалары мен кәсіпорындарын негіздеу әдісі. Ауыл шаруашылығы салаларын орналастыру ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • ОҚУ ПРАКТИКАСЫ
    Несиелер: 3

    Практиканың физика-географиялық блогының негізгі мақсаты студенттердің географиялық құбылыстар мен процестерді бақылау дағдыларын қалыптастыру, далалық зерттеу әдістемесін меңгеру, табиғи аумақтық (КБП) зерттеу болып табылады. Практиканың экономикалық-географиялық блогының мақсаттарының бірі-аумақтық-өндірістік кешендерді (ТКБ) зерттеу, табиғаттың жекелеген компоненттерінің арасындағы, сондай-ақ адамның табиғат пен шаруашылық қызметінің арасындағы өзара байланысты анықтау және талдау, табиғатты пайдаланудың ең жақсы шараларын бағалау және ұсыну, табиғи жағдайларды шаруашылық бағалау дағдыларын үйрету, сонымен қатар Орта мектептегі табиғатты зерттеудің қарапайым және қол жетімді географиялық әдістеріне болашақ география мұғалімдерін оқыту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, экономиканы мемлекеттік реттеудің өкілеттіктер шеңбері, мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 5

    Оқу нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Бағалау қағидаттары. Кезеңдер және бағалау құралдары. Критериалды кестелер - рубикаторлар. Қалыптастырушы бағалау және жиынтық (ішкі және сыртқы) бағалау. Жиынтық бағалау нәтижелерінің модерациясы. Білім беру нәтижелерін бағалаудың жас ерекшеліктері. Құрметпен өзін-өзі бағалау және өзара бағалау. Педагогикалық міндеттер портфелі. Портфельдің функциялары мен құрамы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, шаруашылық жүргізудің қоғамдық формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурс үнемдеу. Экономикалық дамудың циклділігі. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жаратылыстану
    Несиелер: 5

    Жаратылыстанудың негізгі ұстанымдары. Зерттеу нысандары мен әдістері, дамудың негізгі кезеңдері. Өлі табиғат туралы ғылым. Тірі табиғат туралы ғылым. Жаратылыстану және экология. Табиғаттағы заңдылықтар мен заңдар туралы білім жүйесіндегі жаратылыстану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Тірі организмдердің, әртүрлі деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, олардың тұрақтылығы; биосфера компоненттері мен адамның шаруашылық іс-әрекетінің экологиялық салдарының өзара әрекеттесуі, әсіресе табиғатты пайдалануды интенсификациялау жағдайында; ҚР және әр түрлі елдерде тұрақты дамудың концепциялары, стратегиялары және практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы түсініктер; экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Өмір тіршілігінің қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманғы тұрақсыздандыру факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және олардың білім беруде қолданылуы. Мультимедиялық технологиялар. Білім берудегі 3D технология. Сандық білім беру ресурстарының классификациясы. Жоғары сапалы цифрлық білім беру ресурстарын дамыту. Виртуалды шындық Сандық робототехника. Оқу үрдісінде сандық білім беру ресурстарын пайдалану әдістері. Оқу нәтижелерін сандық анықтау. Оқудан тыс және ғылыми-зерттеу жұмыстарын цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқарушылық қызметін санмен қамтамасыз ету. AOO NISH Digital білім беру ресурстары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Географияны оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқытудың әдіснамалық негіздері. Оқыту әдістері. Географияны оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері. Мектеп географиясы мазмұны. Географияны оқытудың түрлері мен әдістері. Географияны оқыту үдерісі. Географияны оқыту құралдары және олармен жұмыс жасау. Географияны оқытуды ұйымдастыру формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Геодемография
    Несиелер: 5

    Халықтар географиясының жалпы міндеттері, зерттеу нысандары. Әлемдік және отандық географиядағы халықтарды зерттеу. Географиялық ғылымдар жүйесіндегі халықтар географиясы. Зерттеу әдістері. Халықтар географиясының негізгі заңдылықтары, демографиялық динамика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі(В2)
    Несиелер: 5

    Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Сөйлемдерді дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектеп географиясының құрылымы мен мазмұны
    Несиелер: 5

    Мектеп географиясын оқытудың құрылымы мен мақсаты. Мектепте география курсының мазмұнын жаңартудағы заманауи үрдістер. География бойынша жаңартылған оқу бағдарламаларының ерекшеліктері. «География» оқу пәнінің мазмұнын ұйымдастыру. Мектеп географиясы курсының мазмұны. Мектеп географиясы курсының мазмұны. Мектеп географиясы курсының мазмұнын құрастыру ұстанымдары. Географияны оқыту мақсаттары жүйесі. Географиялық тұрғыдан күтілетін нәтижелер. Критериалды бағалау жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар тұлғаларға арналған жеке білім беру бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Геоинформатика
    Несиелер: 5

    Геоақпараттық жүйелерге кіріспе. Геоақпараттық жүйелер (ГАЖ) ұғымы. ГАЖ-дың функционалдық мүмкіндіктері. ГАЖ. Жалпы құрылымы. ГАЖ жіктемесі. ГАЖ-дағы деректерді ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дүниежүзінің экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 5

    Әлемнің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы – бүкіл географиялық ғылымдар жүйесінің өзегі. Экономикалық-географиялық және жағдайы. Әлемнің табиғи ресурстары географиясы. Ғылыми-техникалық прогрес және оның әлемдік шаруашылыққа әсері. Әлемдік экономиканың даму кезеңдері мен циклі. Халықаралық географиялық еңбек бөлінісі және мамандану. Әлемдік экономика салаларының географиясы. Халықаралық экономикалық байланыстар және әлемдік сауда құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі
    Несиелер: 5

    Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту. Ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып эссе, баяндама, хаттарды жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дүниежізілік мұра географиясы
    Несиелер: 5

    ЮНЕСКО. Дүниежүзілік мәдени және табиғи мұраны қорғау туралы Конвенция. Дүниежүзілік Мәдени мұра объектілері және шетелдік Еуропаның басқа да көрнекті орындары. Шетелдік Азия мен Австралияның ұлы мұрасы мен көрікті жерлері. Американың Дүниежүзілік Мәдени Мұрасының объектілері. Африка-тамаша кездесу. Қазақстандағы Дүниежүзілік мұра объектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
    Несиелер: 5

    Көшбасшылық негіздері. Көшбасшылықтың тұлғалық теориясы. Мінез-құлық және ситуациялық көшбасшылық. Көшбасшы және команда. Функционалдық (рөлдік) көшбасшылық. Көшбасшылық стиліндегі PAEI функциялардың үйлесімсіздігі. Тиімді көшбасшылық стильдері. Тиімсіз көшбасшылықтың архетиптері. Ұйымдағы көшбасшылық стильдерін жүзеге асыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін, әдет-ғұрып элементтерін және қазіргі қазақстандық келбетін қалыптастыру үшін олардың маңызын құруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Елтану
    Несиелер: 6

    Елтану, география ғылымдары жүйесіндегі пән. Елдер мен олардың бөліктерін кешенді зерттеу. Елдердің тарихи дамуының ерекшеліктері. Табиғат, халық, шаруашылық, мәдениет, елдердің әлеуметтік ұйымдары туралы жүйелеу және қорыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік типологиясы; кәсіпкерлік шешімдер; фирманың сыртқы, ішкі ортасы; кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары; құрылтай құжаттары; мемлекеттік тіркеу, лицензиялау; жұмыс істеу тетіктері; кәсіпкерлік тәуекелдер; кәсіпкерлікте еңбек ақы төлеу; кәсіпкерлік қызмет мәдениеті; қорғауға жататын мәліметтер тізбесі; кәсіпкерлер жауапкершілігінің мәні мен түрлері; қаржылық талдау әдістері; ШОБ бухгалтерлік есеп негіздері; салық салу; кәсіпкерлік қызметтің көрсеткіштері, тиімділігін бағалау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Биогеография
    Несиелер: 5

    Фауна мен флора арасындағы негізгі айырмашылық. Энтомофауна. Ихтиофауна. Орнитофауна. Фаунистика. Фауналық аудандастыру. Фауналық кешен. Флора. Биота. Биофилота.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Геоглобалистика
    Несиелер: 5

    Табиғатты тиімді және тиімсіз пайдалану. Табиғи жағдайлар мен ресурстар. Ресурспен қамтамасыз ету. Геоэкология. Экологиялық проблемалар, олардың себептері мен салдары. Қоршаған ортаны қорғау шаралары. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Топонимика
    Несиелер: 3

    Кіріспе. Топонимика ғылым саласы ретінде ономастиканың бөлімі. Пәні, міндеттері, зерттеу әдістері. Топонимиканың бөлімдері. Топонимиканың басқа ғылым салаларымен байланысы. Топонимдерді топтарға біріктіру.Оронимдер. Спелеонимдер.. Гидронимдер. Гляционимдер. Дримонимдер. Хоронимдер Несонимдер. Ойконимдер. Урбанонимдер. Дромонимдер. Географиялық терминдер және құрылуы. Ономастикалық жіктеу. Топонимдердің этникалық шығу тегі. Топонимдерді топтар бойынша біріктіру. Топонимдердің семантикасы, этимологиясы және сөзжасамы. Географиядағы топонимиканың орны мен маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
    Несиелер: 5

    Педагогикалық басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Мектептерді басқару. Мектепті басқарудың ұстанымдары мен принциптері. Педагогикалық басқарудың функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Көшбасшылық стильдері Этика және басқару мәдениеті. Маркетинг. Білім беруді ұйымдастырудың бәсекеге қабілеттілігі. Электронды журналдар, сабақтарды автоматты түрде тарату, аяқталған құжаттар мен есептер, оқытушылар мен студенттерге мониторинг жүргізу және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Геосаясат
    Несиелер: 5

    Геосаясат туралы түсінік. Геосаясат көздері, нысандары және пәні. Геосаясат кезеңдері, эволюциясы мен әдістері. Геосаяси постулаттар және оның негізгі тенденциялары. Әлемнің саяси картасы. Саяси картаның негізгі нысандары. Саяси картадағы елдердің типологиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Геоэкономика
    Несиелер: 5

    Геоэкономикаға кіріспе. Ғылыми білім жүйесіндегі геоэкономика. Теориялық және қолданбалы геоэкономика әдістері. Геоэкономиканың даму мәселелері. Геоэкономикалық кеңістіктің негізгі сипаттамалары. Аймақтанудың геоэкономикалық аспектілері. Аймақтану әдістемесінің негізгі тәсілдері. Ғаламдық әлем құрылымы үлгісі. Геоэкономикалық аймақтардың даму болжамы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Табиғатты пайдалану және геоэкология
    Несиелер: 5

    Табиғатты тиімді және тиімсіз пайдалану. Табиғи жағдайлар мен ресурстар. Ресурспен қамтамасыз ету. Геоэкология. Экологиялық проблемалар, олардың себептері мен салдары. Қоршаған ортаны қорғау шаралары. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON4

    психологиялық және педагогикалық зерттеу әдістерін меңгереді, өнімді, болжам жасауда, құбылыстар мен жағдаяттарды жүйелі түсіндіруде, түрлі ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді талдайды, саралайды және шығармашылықпен қайта өңдейді, педагогикалық іс-әрекетте шығармашыл, зерттеушілік тәсілді қолдана алады,

  • Код ON1

    кәсібінің жоғары әлеуметтік маңыздылығын, кәсіби этикет ұстанымдарын түсінеді, педагогикалық іс-әрекетінде пәндік білімін, педагогикалық өлшемдерді, білім беру жүйесінің даму тенденцияларын, нормативтік-құқықтық актілерді және электронды құжаттарды енгізу негіздерін пайдаланады.

  • Код ON2

    білім беру үрдісінің барлық субъектілерінің (педагог, білім алушылар және олардың ата-аналарының) іс-әрекетін талдауға қабілетті, мақсатты түрде зияткерлі, дене бітімі және рухани дамыған, сындарлы ойлы, өзгермелі әлеуметтік және экономикалық жағдайда өмір сүруге дайын тұлға тәрбиелеуге оқу-тәрбие үдерісін үлгілеу;

  • Код ON5

    әртүрлі жастағы балалардың даму диагностикасы әдістерін, түрлі оқыту мен тәрбие теориялары білімін, оқыту мен тәрбиелеуде білім алушылардың субъективтілік, коммуникативтілік, ізгілікті, толеранттық және ынтымақтастық пен сындарлы ойлау қабілеттерін дамытудың әдіснамалық тәсілдерін пайдаланады;

  • Код ON3

    психологиялық психофизиологиялық дамуда жалпы, арнайы және дара ерекшеліктерді және инклюзивті білім беру құндылықтарын есепке алу қабілеттерін пайдалану, түрлі жас деңгейлерінде білім алушылардың мінез-құлық және іс-әрекет ерекшеліктерін біледі;

  • Код ON7

    этномәдени және конфессионалды ерекшеліктерін, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылым ерекшеліктерін, ұлттық тәрбиенің заңдылықтар мен ұстанымдарын ескере отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби іс-әрекетті ұйымдастыру қабілеттерін меңгереді

  • Код ON8

    пәнаралық және ведомствоаралық кәсіби міндеттерді шешуге қатысу қабілеттері, білім алушылардың өзгермелі еңбек нарығына бейімдеуге қажетті оқыту және мобилділік құзыреттерін дамытуға қабілетті.

  • Код ON6

    балалардың түрлі іс-әрекеттерін ұйымдастыру қабылеттерін меңгереді, білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес зерттеу және жобалық іс-әрекеттерімен байланысты сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістерін, білім беру үрдісінде қазіргі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (SMART және STEM технологиялары) қолданады;

Top