Жаңа білім беру бағдарламасы

8D10102 Медицина в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты:халықаралық еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, ғылымның, білімнің заманауи талаптарына жауап беретін, дәл медицина саласында жан-жақты білімі бар және ауруды басқарудың математикалық модельдеу әдістерін қолдана алатын, өзіндік жоспарлы және түпнұсқа фундаменталды және қолданбалы зерттеулер жүргізе алатын, инновациялық синтездейтін және біріктіре алатын жоғары білікті денсаулық сақтау мамандарын даярлау. медицинадағы және денсаулықтағы мәселелерді шешетін білім білім, сонымен қатар ғылыми-техникалық прогресске және денсаулық сақтау проблемаларын шешуге ықпал ететін білім қалыптастырады.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D141 Медицина
  • Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
  • Эпидемиология - озық деңгей
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: эпидемиология әдістерін медицинада тиімді қолдану үшін жоғары білікті мамандарды қалыптастыру. Балапандар эпидемиологиялық ғылымның нақты бағыттары, эпидемиологиялық диагностика, экологиялық эпидемиология, скринингтің эпидемиологиялық аспектілері туралы қазіргі заманғы идеяларды зерттейді. Эпидемиологиядағы себептік қатынастар, эпидемиялық процесті модельдеу. Эпидемиологиялық сараптама. Эпидемияға қарсы қызметтің мазмұны және оны ұйымдастырудың негіздері. Клиникалық-экономикалық талдау, эпидемиологиялық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Трансляционды медицинадағы молекулярлық-биологиялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: - трансляциялық және дараланған медицинаны дамыту үшін тиімді клиникалық практика үшін жасушалық және молекулалық-биологиялық технологиялардың нәтижелерін қолдануда жоғары білікті мамандарды даярлау. Курста жеке медицинада кейінгі қолданудың заманауи жасушалық технологиялары, медициналық протеомиканы қолдану саласы, адам аурулары контексіндегі медициналық геномика әдістері, жеке жасушалық технологиялар және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медицинадағы математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: - медицинада математикалық модельдеу бойынша жоғары білікті мамандарды даярлау Пән медицинада математикалық модельдеуді дамытудың әртүрлі бағдарламаларын, ауруларды тиімді диагностикалау мен емдеудің автоматтандырылған жүйелерін құру принциптерін, жүйенің құрылымын анықтауға арналған математикалық есептеулерді, нақты реттеуші механизмдердің рөлін және әлеуетті мүмкіндіктерін, жасанды интеллект, машинаны тереңдетіп оқытуды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дәлелді медицинаның қазіргі заманғы принциптері мен әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсат - клиникалық тәжірибеде дәлелді медицина принциптерін қолдана алатын және емдеу мен алдын алудың әртүрлі әдістерін бағалай білетін, сапалы және сандық зерттеу әдістерін меңгеретін жоғары білікті мамандарды даярлау. Пәнде дәлелді медицинаның заманауи принциптері мен әдістері, клиникалық мәселені шешу үшін дәлелдемелер іздеу, дәлелді медицина тұрғысынан емдеу және алдын-алу әдістерін бағалау қарастырылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дәлме-дәл медицина
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: дәл медицинаны дамыту үшін заманауи технологияларға қабілетті жоғары білікті мамандарды қалыптастыру. Курста ауру маркерлерін ерте анықтаудың диагностикалық әдістері, фундаментальды биомедициналық және басқа білімдерді медициналық тәжірибеге «аударудың» кезеңдері мен әдістері, аударма медицинасы, фармакогеномика және т.б. әдістермен жеке емделу, ауруды басқару әдістерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 2

    Академиялық ортада тиімді жазбаша қарым-қатынасты қамтамасыз ету мақсатында жазбаша ғылыми коммуникация; ғылыми шолулар мен өзіндік зерттеу нәтижелерін ұсыну. Ғылыми дискурстың ерекшеліктері. Академиялық мәтіндердің стилі мен жанры. Ғылыми терминология, терминдерді ғылыми мәтінде қолдану. Зерттеу жұмысының құрылымдық бөлімдері: Кіріспе, Негізгі бөлім, қорытынды, библиографиялық сипаттама. Ғылыми мәтінді рәсімдеу, дәйексөз алу ережесі, түсіндірмені рәсімдеу нұсқалары. Түйіндеме, Аннотация, реферат, рецензия жазу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медицинадағы заманауи эпидемиологиялық әдістер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: алдыңғы қатарлы эпидемиологиялық және статистикалық тұжырымдамаларды нақты эмпирикалық жағдайда қолдану үшін жоғары білікті мамандарды даярлау. Пән эпидемиологиялық ғылымның заманауи бағыттарын, эпидемиологиялық зерттеулердегі ықтимал қателіктер мен этикалық аспектілерді, медициналық араласуды кешенді бағалауды, сандық эпидемиологияны, эпидемиялық процесті модельдеуді, жүйелі шолулар мен мета-анализдерді сыни бағалау әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 3

    Медицинада және фармацияда ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктері. Проблеманы идентификациялау, гипотезаны ұсыну және тұжырымдау. Бастапқы білімді анықтау және бағалау. Сәйкестендіру теориялық база және оның сәйкестігін бағалау. Нақты фокусты анықтау зерттеу, дамыған теориялық көзқарас және Зерттеудің мақсаты. Зерттеу дизайнын таңдау. Этика мәселелері. Зерттеу шекарасын белгілеу. Қойылған сұрақтарға жауап беру үшін стандартты рәсімдеу мен тәсілдерді әзірлеу. Оқу пәнін анықтау және енгізу үшін әдістерді қолдану. Зерттеу ақпаратын жинау үшін стратегияларды анықтау. Ақпаратты талдау және тұжырымдарды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Клиникалық тәжірибеде қазіргі заманғы статистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: медициналық мәліметтерді статистикалық өңдеу әдістерін қолдана алатын жоғары білікті мамандарды даярлау. Курста клиникалық және эксперименттік медицинадағы ең танымал және танымал типтер, статистикалық әдістерді адекватты таңдау және қолдану қағидалары, медицинада шешім қабылдау нәтижелерін интерпретациялау, жеке ғылыми клиникалық зерттеулерде ғылыми білімді қалай қалыптастыру керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биомедицинадағы биоэтика принциптері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: - кәсіби қызметте биомедициналық этиканың қағидаларын саналы түрде қолдана алатын жоғары білікті мамандарды даярлау. Тауықтар медициналық ортадағы қарым-қатынас ережелерін біледі, адамдар мен жануарлардағы биомедициналық зерттеулерді этикалық және құқықтық реттеу, дәрігерлердің, пациенттердің моральдық міндеттері мен құқықтары; Өлім мен өлім. Эвтаназия; Трансплантологияның моральдық мәселелері; Медициналық көмектің тапшы ресурстарын бөлудің моральдық мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON12

    Медицина мен білім берудегі зерттеу тәжірибесінің теориялық және әдіснамалық негіздерін түсіндіріңіз

  • Код ON2

    Пациенттердің денсаулығына қауіп-қатерді анықтау үшін ғылыми орта әдіснамасы мен белгілі бір ортадағы озық тәжірибелер мен тұжырымдамаларды білу дағдыларын қолдану;

  • Код ON5

    Заманауи зерттеу құралдарына және ауруды зерттеу нәтижелерін берудің әртүрлі әдістеріне ие болыңыз

  • Код ON7

    Клиникалық тәжірибеде дәлелді медицина әдістерін саралау, қолданыстағы тұжырымдамаларды, теорияларды бағалау, аурудың дамуындағы процестер мен құбылыстарды талдау тәсілдерін түсіндіру;

  • Код ON3

    Медицинада молекулалық-жасушалық технологияны қолдану нәтижелерін түсіндіру.

  • Код ON6

    Этикалық қағидаларды басшылыққа ала отырып, ғылыми нәтижемен өзіндік тәуелсіз зерттеу жүргізу, сыни талдау үшін арнайы білімді қолдана отырып, жаңа идеялар мен жобаларды әзірлеуге қатысу.

  • Код ON10

    Ғылыми жобалау, жобалау және зерттеу бағдарламасын орындау, клиникалық медицинада математикалық және есептеу тәсілдерін қолдану.

  • Код ON8

    Медицинада машиналық және математикалық модельдеу саласында жаңа білімді синтездеп, қорытынды жасаңыз.

  • Код ON11

    Медициналық университеттер мен факультеттердің студенттерімен және клиникалық пәндер бойынша практикалық денсаулық сақтау мамандарымен сабақтарды өткізудің биоэтикалық қағидаларына сәйкес инновациялық формалар мен технологияларды қолдана отырып, оқу процесіне әдістемелік қолдауды дербес жүзеге асыру.

  • Код ON1

    Клиникалық практикада қабылданған шешімдердің ғылыми және дәлелді негізін арттыру үшін сараптама жүргізу және ғылыми жобалар мен зерттеулерді, ауруларды диагностикалау және емдеу хаттамаларын жүргізу;

  • Код ON4

    Медицина ғылымының теориясы мен практикасына, ғылыми нәтижелерді кәсіби және кәсіби емес аудиторияға, республикалық және халықаралық конференцияларға ұсыну үшін ауызша сөйлеу дағдыларына ие болу; аударма медицинасы бойынша семинарлар өткізеді

  • Код ON9

    Көптеген өзара байланысты факторлармен байланысты проблемаларды шешуді талап ететін жаңа контексте еңбек және білім беру қызметіндегі көшбасшылық қасиеттерді, жаңашылдық пен тәуелсіздікті көрсету; өзін-өзі талдау дағдыларын, өмір бойы білім алуға деген ұмтылысын және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім деңгейінде сабақ беру тәжірибесін көрсету.

Top