Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D04101 Менеджмент в Қазақстан-Американдық еркін университеті

Пәндер

  • Академиялық хат

    Пәннің мақсаты-докторанттардың өз идеяларын құрылымдық түрде ұсыну дағдыларын, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әртүрлі типтегі ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндерді құра білу дағдыларын қалыптастыру. Пән академиялық жазудың ерекшелігін, типологиясын және түрлерін зерттейді; коммуникацияның тиімді технологияларына, оның ішінде академиялық қоғамдастыққа шолу жасайды; ғылыми мәтінді жасаудың принциптері мен әдістерін оның бірқатар негізгі модификацияларында зерттейді; әр түрлі жанрлар мен ішкі стильдердің ғылыми мәтіндерін құру ережелерін зерттейді (нақты ғылыми, ғылыми-оқу, ғылыми-танымал және т. б.); сондай-ақ баспада мақалалар жариялау үшін докторанттарды ғылыми мәтінді құрудың және редакциялаудың практикалық дағдыларымен қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару жүйесіндегі жасанды интеллект

    Қолданбалы ғылым, қазіргі заманғы өндірістегі ЖИ жүйелерінің архитектурасы, мехатрондық және робототехникалық жүйелердегі ЖИ принциптерін іске асырудың аспаптық құралдары ретінде жасанды интеллекттің (ЖИ) жалпы ұғымдары мен терминологиясын зерттейді, сондай-ақ осы уақытқа дейін адамның прерогативасы болып саналатын күрделі қалыптасатын міндеттерді шешуді автоматтандыру саласында, оның ішінде өндірістік мақсаттағы зияткерлік жүйелерді (АЖ) жобалау кезінде қарапайым дағдыларды меңгеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі менеджмент теориясы мен әдіснамасы

    Менеджменттің қазіргі заманғы зерттеулеріндегі негізгі бағыттармен, жаңа акценттермен және проблемалармен таныстырады; менеджмент бойынша қазіргі заманғы зерттеулердің әр түрлі бағыттарында белсенді әзірленетін күрделі конструкторлар мен дамудың жаңа стратегияларын (құндылықтар/құнды құру тізбектері, бизнес-модельдер, альянстар, ұжымдық бәсекеге қабілеттілік, кооперация мен бәсекелестіктің өзара әрекеттестігі (coopetition) және т. б.) талдау дағдыларын игереді. Пәнді оқу барысында PhD докторанттары қазіргі заманғы менеджмент тәжірибесінің эмпирикалық зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Заманауи бизнес-модельдерді құру

    Бизнес-модельдерді талдау, жаңа бизнесті құруға, сондай-ақ қазіргі бизнес бағытын дамытуға байланысты компаниялардың даму траекторияларын әзірлеу саласында кешенді білім мен құзыреттілікті қалыптастырады.Ұлттық экономиканың жоғары технологиялық секторлары кәсіпорындарының инновациялық қызметін бизнес-модельдеу мәселелері қарастырылады, сондай-ақ экономиканың жоғары технологиялық секторлары кәсіпорындары үшін бизнес-модельдердің мәні мен жіктелуі зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық бизнестегі жобалық менеджмент

    PhD докторанттарында жобаларды басқару саласындағы білім жүйесін және оның өмірлік циклінің барлық сатыларында жобаны басқаруға ықпал ететін қазіргі заманғы басқару ойлауын қалыптастырады. Басқару ғылымының жеке пәні ретінде жобалық менеджменттің қалыптасу алғышарттарымен таныстырады, функционалдық және жобалық басқару арасындағы айырмашылықтарды көрсетеді; жобаларды басқару әдіснамасы туралы түсінік және жобалық менеджмент туралы жүйелі түсінік қалыптастырады. Жобаларды басқару әдістерін қолдану дағдыларын әзірлейді және жобаның әр түрлі сатыларында басқарушылық әсер етудің негізгі нүктелерін білдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білімді басқару

    PhD докторанттарының инновациялық және жүйелі ойлауын қалыптастырады. Пәннің негізгі ережелері инновациялық қызметтің (ғылыммен тығыз байланысты) білім экономикасын қалыптастыруға қосқан үлесінің маңыздылығын атап көрсетеді, оны жалпы экономика ауқымында да, микроэкономикалық ауқымда да жүзеге асыру принциптерін қалыптастырады. Қазіргі заманғы (постиндустриялық) экономика теорияларының қатарында білім экономикасы теориясының орнын; жаңа білім экономикасы дамуының принциптері, белгілері мен формалары, үрдістері, құрылымы, әсерлері мен факторлары; білім экономикасын өлшеудің негізгі аспектілері; Қазақстандағы экономиканың дамуы үшін әлеует пен шектеулер; бизнес-құрылымдардың рөлі және олардың білім экономикасында қайта құрылуы; корпорация деңгейінде білімді басқарудың негізгі міндеттерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулер әдістері

    Пәннің мақсаты докторанттарда ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу саласында әдіснамалық білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән ғылыми зерттеудің әдіснамасын, әдістері мен ұғымдарын егжей-тегжейлі қарастырады; ғылыми әдістердің әдіснамасын қолданудың практикалық дағдылары мен дағдыларын, сондай-ақ ғылыми зерттеу жүргізудің жобалары мен бағдарламаларын әзірлеуді қалыптастырады; ғылыми зерттеу жүргізу процесінде адамгершілік қасиеттер мен этикалық нормаларды тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бизнес - үдерістер мен жобаларды желілік жоспарлау

    Гант диаграммалары, CPM және PERT сияқты желіні жоспарлау әдістері мен құралдары және жобаларды басқару негіздері (сарқырама моделі, Agile, Scrum, Kanban) туралы білім береді. Білім алушылар жобалық жоспарларды әзірлеуді және басқаруды, бизнес-процестерді талдауды және оңтайландыруды, жобаларды басқару бағдарламалық құралын пайдалана отырып, тәуекелдерді бағалауды және басқаруды үйренеді. Нәтижесінде олар жобалардың орындалуын тиімді жоспарлай және бақылай алады, командада жұмыс істей алады, негізделген шешімдер қабылдай алады, ресурстарды басқара алады және жобаларды сәтті жүзеге асыру үшін мүдделі тараптармен өзара әрекеттесе алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Адам ресурстарын стратегиялық басқару

    Адам ресурстарын басқару және персоналды басқару саласындағы білім негіздерін практикалық және ғылыми зерттеу қызметінде пайдалана отырып, адам ресурстарын басқару саласында жоғары білікті PhD докторанттарды дайындау үшін білім, білік, дағды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми іс-шараларға, іргелі ғылыми отандық және халықаралық жобаларға қатыса отырып, өз білімі мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және қалың жұртшылыққа хабарлау; өзінің одан әрі кәсіби дамуын жоспарлау және болжау.
  • Білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуының академиялық және кәсіби контекстінде ілгерілетуге жәрдемдесу.
  • Өзінің жаңа ғылыми идеяларын генерациялау, ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өз білімі мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа хабарлау; ұлттық және халықаралық деңгейлерде ғылыми мақалаларды жазу үшін зерттеудің қазіргі заманғы әдіснамасын таңдау және тиімді пайдалану.
  • Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық ғылымның дамуы, басқару саласындағы жаппай қоғамдық құбылыстар мен үдерістердің даму заңдылықтары мен үрдістерін жүйелі түсінуді көрсету.
  • Экономикадағы түрлі ғылыми теориялар мен идеяларды сыни талдау, бағалау және салыстыру қабілетін көрсету, экономикалық зерттеулердің нәтижелерін болжау және сапа мен нәтижелілікті бағалай отырып, белгісіздік пен тәуекел жағдайында басқарушылық шешімдердің алуан түрлі нұсқаларын әзірлеу.
  • Отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктерінің негізінде ғылыми зерттеулер жүргізу дағдылары мен әдістерін; ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау, ғылыми іздеу, талдау, эксперименттеу, деректерді өңдеу, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып негізделген тиімді шешімдер алу.
  • Заманауи әдістер мен технологияларды, білім мен зерттеулерді инновациялық басқарудың тиімді модельдері мен табысты тәжірибелерін бейімдеу; қазіргі заманғы IT-технологияларды, жобалық менеджмент саласында бағдарламалық өнімдерді және қазіргі заманғы менеджмент мәселелері бойынша жаңа зерттеулердің негізгі нәтижелерін енгізу.
  • Заманауи ақпараттық және инновациялық технологияларды пайдалана отырып патенттік іздеуді және ғылыми ақпаратты беру тәжірибесін жүргізу үшін жаңа идеяларды сыни бағалау және синтездеу.
  • Қазақстанда экономикалық реформалар мен елдің экономикалық даму бағыттарын жүргізу мәселелеріне өз үлесін қосу.
  • Макро және микро деңгейлерде бизнес-процестерді жобалау және үлгілеу.
  • Қазіргі жаһандану жағдайында инвестициялық және инновациялық қызметті басқарудың, ұйымдастырудың және жоспарлаудың жаңа тәсілдерін енгізу.
  • Оқыту және ғылыми зерттеулер жүргізу, ғылыми-әдістемелік жұмысты жүзеге асыру, жастардың әлеуметтенуіне ықпал ету және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің стейкхолдерлерімен өзара іс-қимыл жасау.
Top