6B01502 Математика-физика в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Маңызды және кәсіби құзыреттіліктерді меңгерген, өзін өзі рухани және интеллектуалды дамытуға және жетілдіруге қабілетті математика және физика пәндерінің бәсекеге қабілетті мұғалімдерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Несиелер: 3Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының жалпы заңдылықтары Физиология, нерв жүйесінің гигиенасы, жоғарғы нерв қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Балабақша ғимараттарына, топтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Алгебра және сандар теориясы
Несиелер: 5Жиындар теориясының элементтері. Комплекс сандар. Комплекс сандарды жазылулары. Комплекс сандарға амалдар қолдану. Бір айнымалы көпмүше. Матрица. Анықтауыштар. Сызықты теңдеулер жүйесі. Крамер ережесі, Гаусс әдісі, сызықты теңдеулер жүйесін шешудің матрицалық әдісі. Біртекті сызықты теңдеулер жүйесі. Шешімдердің фундаменталь жүйесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Программалау
Несиелер: 5"Бағдарламалау" пәнінің мақсаты алгоритмдеу және бағдарламалау негіздерін, программалау тілдері мен жүйелерін оқыту болып табылады. Жоғары деңгейдегі тілді, деректердің стандартты типтерін, бағдарламалаудың аспаптық құралдарын, базалық бағдарламалық тілді оқыту. Модульдік бағдарламаларды, процедураларды, функциялар мен жазбаларды пайдалану. Файлдармен, массивтерді өңдеу алгоритмдерімен, символдық жолдармен, динамикалық құрылымдық деректермен, сызықтық тізімдермен жұмыс істеу. Жадыны басқару.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Математикалық анализ-1
Несиелер: 5Жиындар теориясының элементтері. Нақты сандар жиыны. Сандар тізбегі. Сандық тізбектің шегі. Монотонды тізбек. Нақты айнымалының нақты мәнді функциялары. Функцияның шегі, үздіксіздігі, бірқалыпты үздіксіздігі. Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеу негіздері. Лопиталь ережесі. Тейлор формуласы. Дифференциалдық есептеудің негізгі теоремалары. Функцияны туынды көмегімен зерттеу. Функцияның графигін салу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мектеп педагогикасы
Несиелер: 5Мақсаты: педагогикалық ғылымның қазіргі жағдайын зерттеу, білім алушыларда педагогикалық ойлауды дамыту, инновациялық педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктер. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби сапалар. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқыту процесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Математикалық анализ-2
Несиелер: 5Анықталмаған интеграл. Рационалды өрнектерді интегралдау. Иррационалдық өрнектерді интегралдау. Риман интегралы және оның қасиеттері. Анықталған интеграл қосымшалары: қисықтың ұзындығы, ауданы, көлемі. Меншіксіз интегралдар. Метрикалық, сызықтық нормаланған кеңістік. RN Кеңістігі. Көп айнымалылардың функциялары. Бірнеше айнымалы функцияның дифференциалдануы. Бірнеше айнымалылардың экстремумы. Айқын емес функциялар. Бірнеше айнымалы функцияның шартты экстремумы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Несиелер: 5Мақсаты: студенттерді сандық технологияның мәнімен және оларды қолдану тәсілдерімен таныстыру. Мазмұны: Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Несиелер: 5Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, шаруашылық жүргізудің қоғамдық формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурс үнемдеу. Экономикалық дамудың циклділігі. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Аналитикалық геометрия
Несиелер: 5Векторлық алгебра элементтері. Векторлардың скаляр, векторлық және аралас көбейтілері және олардың қолданылулары. Жазықтықтағы координаталар әдісі. Жазықтықты түрлендіру. Элементар геометрия есептерін шешуге жазықтықты түрлендіруді қолдану. Жазықтықтағы сызықтар. Жазықтықтағы екінші ретті қисықтар. Кеңістіктегі беттер мен сызықтардың теңдеулері. Екінші ретті беттер және олардың канондық теңдеулері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Психология
Несиелер: 3Психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы базалық білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының қалыптасуы мен дамуының қазіргі заманғы әзірлемелерін, барлық психологиялық ғылымның зерттеу тәжірибесін жинақтауды қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Механика
Несиелер: 5Пәннің мақсаты классикалық релятивистік емес механиканың физикалық негіздерін жүйелі түрде баяндау болып табылады. Салыстырмалылық және кванттық механика идеялары туралы біраз түсінік беріледі. Релятивистік механика және салыстырмалылық теориясының сұрақтары қарастырылады. Пәннің міндеті – білім алушыларды өз бетінше механикадан есептерді қоя білуге және шеше білуге үйрету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Қазақ (орыс) тілі (В2)
Несиелер: 5Мақсаты: қазақ тілінде (орыс тілінде) ауызша және жазбаша сөйлеуді толық меңгерген тұлғаны қалыптастыру. Мазмұны: Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Сөйлемдерді дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін орыс және қазақ тілдерінде ауызша және жазбаша түрдегі коммуникацияға қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 5Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар тұлғаларға арналған жеке білім беру бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Молекулалық физика
Несиелер: 5Табиғатты ұйымдастыруда молекулалық және статистикалық деңгейінде оның құрылымы мен қасиеттерін зерттеу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Молекулалық физиканың негізгі принциптері мен заңдарын және олардың математикалық теңдеулерін зерттеу; бақылау және эксперименталды зерттеу әдістерімен, физикалық шамаларды дәл өлшеудің негізгі әдістерімен, нәтижелерді өңдеудің қарапайым әдістерімен танысу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Физиканы оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: студенттердің мектептегі физика курсының құрылымы мен мазмұнының ғылыми және психологиялық-педагогикалық негіздерін оқып-үйрену, физиканы оқытудың принциптерін, әдістері мен құралдарын оқып-үйрену, логикалық ойлау операцияларының реттілігін қалыптастыру, физикалық жағдайды талдауды жүзеге асыру. Пәннің міндеті – студенттерді физиканы оқытудың заманауи құралдарымен таныстыру және олармен жұмыс істеуге үйрету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Несиелер: 5Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары. Шартты ықтималдық және оқиғалардың тәуелсіздігі. Кездейсоқ шамалар. Дискретті және үздіксіз кездейсоқ шамалардың сипаттамалары. Шектік теоремалар және оларды қолдану. Математикалық статистика элементтері. Параметрлерді бағалау әдістері. Корреляция теориясының элементтері. Статистикалық гипотезаларды тексеру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Электр және магнетизм
Несиелер: 5Курстың мақсаты – табиғаттағы іргелі өзара әрекеттесудің бірі ретінде электромагниттік өзара әрекеттесуді оқып үйрену, электрмагнетизм теориясының негізінде жатқан негізгі эксперименталды заңдылықтарды, электромагнетизмнің жалпы заңдарын, электромагнетизмнің қазіргі заманғы технологиялармен байланысын зерттеу. Пәннің міндеттері: студенттерге статикалық өріс және электромагниттік өріс заңдарын практикалық есептерді шешу үшін қолдануға мүмкіндік беретін білім мен іскерлікті қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Арт білім беру
Несиелер: 5Мақсаты: студенттерді өнер туындыларымен, бейнелеу өнерінің әртүрлі бағыттарымен, оның стильдік және жанрлық ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
Несиелер: 5Мақсаты: шетел тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Дифференциалдық теңдеулер
Несиелер: 5Дифференциалдық теңдеулерге әкелетін есептер. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Бастапқы есептің бар болуы мен жалғыздығы туралы теоремасы. және шешу бірліктері. Сызықты жай дифференциалдық теңдеулердің жалпы теориясы. Сызықты жай дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты жай дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты дифференциалдық теңдеулер және тұрақты коэффициентті жүйелер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Қашықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясы
Несиелер: 5Оқытудың мақсаты: кәсіби қызметтің жаңа түрі - қашықтан оқытуды ұйымдастыру және іске асыруға қажетті студенеттердің құзырлылығын қалыптастыру.Қашықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернет – білім, виртуалды білім. Қашықтан оқытуға арналған цифрлық гаджеттер мен цифрлық құралдар. Қашықтан оқытудың түрлері мен формалары: қашықтан оқыту Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, қашықтан жарыстар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. Қашықтан оқытудағы бақылау мен бағалау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Математика тарихы
Несиелер: 5Математиканың даму тарихының жалпы сипаттамасы және оның кезеңдері. Әл-Фараби, Алам әл-Дин әл-Джаухари, Ахмет Фараби, Әл-Түркестана, әл-Бируни, ибн Сина, Омар Хайям және т.б. математикалық мұралары. Герберт, Пизанский, Неморарий, Видман, Пачоли, Шюке, Ризе, Мюллер және т. б. математикалық мұралары. Ньютон және оның шексіз аздар теориясы. Лейбниц математикалық мектебінің өкілдері (Бернулли әулеті және т. б.)
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Дискретті математика және математикалық логика
Несиелер: 6Пікірлер логикасы. Предикаттар логикасы. Жиын және бейнелеу. Бинарлық қатынастар. Классикалық комбинаторлық объектілер. Бульдік функциялар. Принципін двойственности. Дизъюнктивті қалыпты формалар. Бағандар. Эйлер бағандары. Алгоритмдік модельдер. Тьюринг машиналары және Тьюринг бойынша есептелетін функциялар
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Код ON6
ОН1 – кәсіби қызметінде сандық технологияларды пайдаланады және электронды ақпарат көздерінен қажетті ақпараттарды өз бетімен және тиімді таңдай білуге үйрету әдістемесін жасай алады
-
Код ON3
ОН2 - басқару және көшбасшылық қабілетке ие: сыни тұрғыдан ойланады, өмірде кездесетін кез келген жағдайға шығармашылық тұрғыдан қарайды және шешім қабылдауға дайын; менеджмент, маркетинг, қаржы және т.б. салалар бойынша алған білімін пайдалана алады
-
Код ON4
ОН3 – ұжымда (команда) жұмыс жасай алады, ғылыми ойланудың мықты жақтарына талдау жасайды, білім мен тәжірибенің ағымдық жағдайына сыни тұрғыдан баға береді, алға қойылған нақты кәсіби мақсаттар үшін қажетті жаңа білім мен дағдыларды игеру жоспарын жасайды, қолданысқа енгізеді және жетілдіреді
-
Код ON2
ОН4 - кәсіби қызмет барысында туындаған мәсілелерді шешеді, математикалық және физикалық есептерді шешу алгоритмдерін табады, оларға талдау жасайды, бағалайды және практика жүзінде қолданады; мектеп оқушыларының пәндік білімдері мен дағдыларын қалыптастыру әдістерін, математикаға және физикаға деген қызығушылықтарын қалыптастыру және математика мен физикадан алған білімдерін күнделікті тіршілікте пайдалану тәсілдерін қолданады
-
Код ON1
ОН5 - білім беру процесінің барлық субъектілерінің (педагог, білім алушылар және олардың ата-аналары) қызметтеріне талдау жасайды, математика және физиканы оқыту процесін жетілдіру мақсатында әріптестерімен тіл табыса жұмыс жасайды
-
Код ON5
ОН6 - математика және физиканы оқытуда күтілетін нәтижелерге қол жеткізу үшін оқу мақсаттарын құрады, оқу материалдарын және оқу мақсаттарына сәйкес бағалау құралдарын жасайды
-
Код ON7
ОН7 – өзінің кәсіби қызметінде өзін өзі үздіксіз жетілдіру қабілетіне ие
-
Код ON8
ОН8 – өмір бойы өзін өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өзінің білім алу траекториясын құрады, әлеуметтік және кәсіби қызметтерін толыққанды атқару үшін дене шынықтыру әдістері мен құралдарының көмегімен салауатты өмір салтын ұстанады
-
Код ON9
ОН9 - ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау және көпшілік алдында сөйлеу, ғылыми және кәсіби қызметінде қатынас жасау үшін қазақ (орыс) және шет тілдері бойынша ауызша және жазбаша байланыс дағдыларын қолданады
-
Код ON10
ОН10 - ұлттық саясаттың және әртүрлі көзқарастар мен мәдени дәстүрлердің арасындағы өзара қарым-қатынастарлың мақсатын, әлеуметтік басым бағыттарды анықтайды және әлемдегі қазіргі қалыптасқан жағдайларға баға береді
6B01502.1 6B01502.1-Математика-Физика
БакалавриатЕ.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01502 Математика-Физика
БакалавриатМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01502 Математика-физика
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01502 Математика-Физика
БакалавриатҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01502 Математика және физика
БакалавриатТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша