Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502.1 Математика-Физика в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Элементарлық математика

    Курс мектеп математикасының теориялық негіздерін және есептерін шешудің негізгі әдістерін білу және түсіну мақсатында оқытылады. Мазмұны: Математиканы оқытудағы есеп шығарудың орны мен ролі. Мектеп математикасы курсындағы мазмұнды есептер. Мектеп курсындағы есептерді шығару үрдісінің құрылымы. Есептерді шығарудан алдын ала жүргізілетін жұмыстар. Есептерді шығару жоспарын құру әдістері. Есептің семантикалық талдауы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сызықтық алгебра

    Пән алгебралық комплекс сандар өрісі, матрицалар, анықтауыштар, сызықтық теңдеулер жүйесі және бір айнымалылы көпмүшеліктер сақинасы, сызықтық кеңістіктер; алгебралық жүйелер негізгі ұғымдарының теориясын қамтиды. Студенттер алгебраның негізгі есептерін шешіп, оларды жан-жақты талдауға, нәтежелерін өзіндік бағалау мен өзіндік бақылауға, дұрыс та әділ қортынды жасай алуға, математиканың практикалық есептерін шығаруда алгебралық аппараттарды қолдана білуге үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математиканың теориялық негіздері

    "Математиканың теориялық негіздері" пәні білім алушыларда нақты әлемді сипаттау үшін математикалық модельдің көрінісін қалыптастыру, геометриялық есептерді шешуде де, күнделікті өмірде де қажетті дағдыларды игеру үшін иллюстрациялау, түсіндіру, дәлелдеу үшін математикалық көрнекілік құралдарын түсіну және пайдалану мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық геометрия

    Пәнді игерудің мақсаты векторлық алгебра мен координаттар әдісінің негізгі ұғымдарын зерттеу, жазықтықтағы және үш өлшемді кеңістіктегі қарапайым геометриялық объектілер мен фигураларды зерттеу, жазықтықтағы және кеңістіктегі координаттар әдісіне негізделген алгебра құралдарымен геометриялық есептерді шешу дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектептегі білім берудің жаңартылған мазмұнының аспектілері

    ҚР Білім беру жүйесінің ерекшеліктері мен құрылымдарын, нормативтік құжаттарды білу; Негізгі педагогикалық ұғымдарды меңгеру; қазіргі мектепте педагогикалық процесті ұйымдастыруды жүзеге асыру; мектеп білімінің жаңартылған мазмұнының аспектілері, оқушылардың білімін бағалау технологиялары туралы пайымдаулар қалыптастыру; педагогикалық шеберлікті жетілдіруге дайын болу, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы

    Курстың мақсаты оқушылардың ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; орталық жүйке жүйесі мен жоғары дәрежелі жүйке жүйесінің физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; негізгі тіршілік функцияларды реттеу принциптерінің тұрақтылығы; мектеп оқушылары ортасының гигиеналық бағалау әдістері; күнделікті жұмыстың және оқу үдерісі ұйымдастырылуының гигиеналық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Тұтас педагогикалық процестің мәні, оның мазмұны, ұйымдастыру принциптері, нысандары, әдістері, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамытудағы субъектілік өзара әрекеттесу құралдары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыруда студенттердің педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға және кәсіби бағдарын дамытуға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Механика

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі негізгі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: нүкте мен қатты дененің кинематикасы; салыстырмалылық принципі; материалдық нүкт динамикасы; қатты дене динамикасы; статика; инерциялық емес санақ жүйелері; релятивистік механика; сұйықтықтар мен газдар механикасы; тұтас ортадағы толқындар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау-1

    Оқу пәнін оқыту математикалық білімнің басқа салаларында және жаратылыстану пәндерінде, шектер теориясының негізгі ұғымдары мен әдістерімен, бір және бірнеше нақты айнымалылардың функцияларын дифференциалды есептеумен әрі қарай пайдалану үшін заманауи талдау аппаратын игеруді қамтиды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының әдістемесі

    Курс болашақ мұғалімдердің білім алушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы бойынша білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мектептің тәрбие процесі туралы сұрақтар тұтас педагогикалық процестің ажырамас бөлігі ретінде қарастырылады, мұғалімдердің сыныпта және мектепте білім алушылармен тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Геометриялық есептерді шешу әдісі

    «Геометриялық есептерді шешу әдістемесі» пәні студенттерде математиканың концептуалды ғылыми негіздері және жалпы білім мен құндылықтар жүйесіндегі орны туралы, геометрия бойынша кеңейтілген және терең білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс мектептегі геометрия курсындағы есептерді шығарудың әдістемелік негіздерін оқытуға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Элементарлық математиканың қосымша тараулары

    «Элементар математиканың қосымша тараулары» пәні студенттерде математиканың концептуалды ғылыми негіздері және жалпы білім мен құндылықтар жүйесіндегі орны туралы, элементар математика бойынша кеңейтілген және терең білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс мектептегі геометрия және тригонометрия курсындағы есептерді шығарудың әдістемелік негіздерін оқытуға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Студенттердің ғылыми-зерттеу қызметі дағдыларын және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығын дамыту мақсатында оқытылады. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау-2

    Бұл пәннің мақсаты, математикалық білімнің басқа салаларында және жаратылыстану пәндерінде одан әрі пайдалану үшін бір және бірнеше нақты айнымалылардың функцияларын интегралды есептеу теориялары және қатар теориялары сияқты заманауи талдау аппараттарын игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық есептерді шешу практикумы (алгебра, алгебра және анализ бастамалары)

    Аталған курста білім алушылар келесі мәселелерді қарастырады: теориялық материалды жүйелеу және жалпылау, оқушылардың білімін қолданбалы материалдармен толықтыру, аналитикалық есептерді шешуді кезінде жоғары сынып оқушыларының логикалық ойлауын қалыптастыру, оқушылардың стандартты және стандартты емес математикалық есептерді шешудің әдістері туралы түсініктерін кеңейту жәнет ереңдету, математиканы оқуға деген қызығушылық пен оң мотивацияны дамыту, оқушыларға есептерд іөз бетінше шешу арқылы өз қабілеттерін талдауға және ашуға мүмкіндік беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бір айнымалы функцияның интегралдық есептеуі

    Бұл пәннің негізгі мақсаты математикалық білімнің басқа салаларында әрі қарай пайдалану үшін бір және бірнеше нақты айнымалы функциялардың интегралдық есептеу теориясының негізгі ұғымдары мен әдістерін меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп курсындағы математиканың таңдаулы сұрақтары (алгебра, алгебра және анализ бастамалары)

    Бұл пәнді оқу барысында білім алушылар мектеп математикасы курсындағы қиындатылған есептерді қарастырады. Мектеп математика курсындағы параметрі және модуль таңбасы бар есептер шешіміне байланысты сұрақтар, сонымен рационалдық, иррационалдық теңдеулер мен теңсіздіктер бейнелеу әдістемесі және теориялық сұрақтары қарастырылады, текстік есептер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Құқықтық тәрбие, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, құқықтық сананы арттыру туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазіргі заманғы құқықтың негізгі салалары, Қазақстан Республикасының заңнамасын түсіну, сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау және осы құбылысқа қатысты өзінің азаматтық ұстанымын қалыптастыру сұрақтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы бизнес

    Идеяларды генерациялаудан, құнды ұсыныстарды құрастырудан, нарықты зерттеуден, тұтынушыны, ресурстарды анықтаудан бастап, дайын стартап жобаның тұсаукесеріне дейін жеке бизнесті құру мен жүргізудің экономикалық негіздері саласында білімді қалыптастыру, сондай-ақ бизнес теориясы мен практикасын зерделеу негізінде тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері туралы білім мен идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың теориялық заңдары мен заманауи тәсілдері қарастырылады. Курс төтенше жағдайлардағы мінез-құлық ережелерін зерттеуге, антропогендік әрекеттің жағымсыз әсерлерінің дамуын болжауға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Курс инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың ұйымдастырушылық шарттарын, әлемдік және отандық тәжірибені талдау, оқуға қабылдау және оқуды аяқтау ережелері, бағдарламалық материалды бейімдеу; жеке білім беру маршрутын әзірлеу және енгізу; инклюзивті тәжірибе субъектілерін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету бойынша жұмыстың мазмұнын зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектеп курсындағы математиканың таңдаулы сұрақтары (геометрия)

    Аталған курста білім алушылар келесі мәселелерді қарастырады: планиметрия; планиметрияның күрделілігі жоғары есептері; стереометрия; денелердің бүйір бетінің ауданын және толық бетінің ауданын табуға арналған есептер; призманың, пирамиданың, цилиндрдің, конустың, шардың көлемдерін табу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқыту әдістемесі

    Курс студенттерді кәсіби қызметке дайындау мақсатында оқытылады, физиканы оқыту әдістемесінің теориялық және ғылыми негіздерінің білімі мен іскерлігін қалыптастыру, физиканың мектеп курсының физикалық ұғымдарының, заңдары мен теорияларының негіздерін қалыптастыруды ғылыми-әдістемелік талдау, білімді практикада қолдану мақсатында оқытылады. Курстың мазмұны: Нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі; физиканы оқыту мақсаттары; физика курсының мазмұны мен құрылымы; оқыту құралдары; оқу сабақтарын ұйымдастыру нысандары, сабақ түрлері, қазіргі физика сабағы; физика бойынша сыныптан тыс жұмыс, оқушылардың оқу жетістіктерін тексеру тәсілдері; оқыту технологиялары; 7-8-сыныптардағы физика және астрономия курсын оқыту әдістемесі; 9-11 сыныптардағы физика курсын оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби қазақ тілі

    Пән білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, кәсіби қазақ тілінде сөйлеу, жазу, қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математикалық есептерді шешу практикумы (геометрия)

    Аталған курста білім алушылар келесі мәселелерді қарастырады: кері тригонометриялық функциялар, тригонометриялық функциялар мен аркфункциялардың арасындағы қатынастар, геометрияның планиметрия және стереометрия курсындағы есептер, сонымен қатар мектеп бағдарламасындағы тереңдетіп оқытылатын тақырыптар, негізгі ұғымдары, салу есептері, теоремалар мен аксиомалар және олардың қолданылуы, дәлелдеуге берілген есептер, күрделігі жоғарлатылған есептерді жүйелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    "Білім берудегі Менеджмент" курсы білім беруді басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттеуге арналған. Курс Қазақстан Республикасында және шетелде қазіргі кезеңде білім беру жүйесін дамыту үрдістері мен стратегиялары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Осы курс шеңберінде білім беру ұйымын басқару әдістері мен нысандарына, білім беру ұйымындағы басқарудың жалпы қағидаттарына, тұтас педагогикалық процесті жоспарлау мен мониторингті ұйымдастыруға, педагогикалық ұжымды басқару проблемаларына байланысты мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Курстың мақсаты - студенттердің ағылшын тіліндегі жалпы және ғылыми-техникалық мазмұндағы мәтіндердің мазмұнын түсіну дағдыларын қалыптастыру. Пән ең маңызды ұғымдарды, категорияларды, терминдерді қамтиды, мысалы, жиындар теориясы, математика, геометрия, математикалық логика, информатика және бағдарламалау негіздері компьютерде кәсіби және тілдік оқыту үшін қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    "Математиканы оқыту әдістемесі" пәні білім алушыларда математиканы оқытудың міндеттері, мазмұны мен әдістері, тиімділігі мен сапасын арттыру тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру, математикалық білім беру, математиканы оқыту және әртүрлі жас топтарын оқытудың мақсаттарына сәйкес оны дамытудың белгілі бір деңгейінде математикалық тәрбиелеу мәселелерін зерттеу мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Электромагниттік тербелістер мен толқындар физикасы

    "Электромагниттік тербелістер мен толқындар физикасы" курсын меңгерудің мақсаты студенттерге электродинамика негіздерін, электромагниттік тербелістер мен толқындардың әртүрлі орталарда таралуының жалпы теориясын, электромагниттік толқындардың таралуының жалпы қасиеттерін үйрету және электромагниттік толқындардың бағыттаушы электродинамикалық жүйелерде таралу қасиеттерін меңгерту. Еріксіз электромагниттік тербелістердің сипаттамалары мен теңдеулері ұсынылған. Толқындық процестер мен теңдеулер қарастырылады. Толқындардың түрлері және де толқындардың әртүрлі сипаттамалары бойынша жіктелуі келтіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қатарлар теориясы

    Пәннің мақсаты: Сандық қатар, функционалдық қатар, дәрежелік қатар сияқты тақырыптарды меңгеру. Функцияны дәрежелік қатарға кеңейту мүмкіндігі туралы сұрақтар қарастырылады. Қатарлардың жинақтылығы, абсолютті жинақтылығы, біркелкі жинақтылығы ұғымдары анықталды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орта білім берудегі оқыту әдістемесі

    Сабақта оқытудың белсенді әдістерін қолдану ерекшеліктерін білу және түсіну; қазіргі мектепте математиканы оқыту әдістері туралы білімді қолдану; педагогикалық процестің мәнін түсіну және терминологиясын қолдану; білім алушының ойлауын мақсатты түрде жандандыру; оқытудың техникалық құралдарын пайдалана отырып интерактивті тренингтер өткізу методикасы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау-III

    Бұл пәннің мақсаты – математикалық талдаудың іргелі ұғымдарын меңгеру және оларды зерттеу типіндегі тапсырмаларға қолдана білу. Курстың негізгі анықтамалары мен теоремаларын зерттеу.Зерттеудің негізгі мәселесі – жинақтылық және ақырлы қосындының болуы мәселесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикалық есептерді шешудің практикумы

    Дисциплина изучается с целью формирования навыков применениея на практике методов решения физических задач любой сложности; более глубокое понимания физических процессов на основе решения физических задач; овладение методикой проведения занятий по решению физических задач повышенной сложности. Содержание курса: Классификация задач. Правила и приемы решения физических задач по темам: «Кинематика материальной точки», «Динамика и статика», «Законы сохранения в механических системах», «Динамика периодического движения», «Молекулярно-кинетическая теория идеального газа», «Основы термодинамики», «Распространение колебаний в упругих средах», «Сила и энергия электромагнитного взаимодействия неподвижных зарядов».

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электр және магнетизм

    Курс негізгі ұғымдар мен іргелі заңдар туралы нақты түсініктерді қалыптастыру, оларды есептерді шешуде қолдана білу, эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру мақсатында келесі тақырыптар бойынша оқытылады: электростатика; тұрақты электр тогы; магнитостатика; әр түрлі ортадағы электр тогы; электромагниттік индукция және Максвелл теңдеулері; айнымалы ток; электромагниттік толқындар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп курсындағы физиканың таңдаулы сұрақтары

    Курс оқушылардың ойлауының дербестігін, талдау, жалпылау қабілетін дамыту мақсатында оқытылады; білім интеграциясының негізі ретінде табиғат құбылыстарын ғылыми тану әдісін қалыптастыру; оқу процесінде оқушылардың өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасау. Курстың міндеттері: физикалық интуицияны дамыту; адам өмірінің барлық салаларындағы процестердің қазіргі деңгейінің өсіп келе жатқан талаптарына сәйкес физика мәселелерін шешудің белгілі бір техникасын алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ықтималдылықтар теориясы және математикалық статистика

    Курстың мақсаты Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдары мен әдістерін игеру, білім алушыларда жаппай біртекті кездейсоқ құбылыстардың ықтималдық заңдылықтары туралы, сондай-ақ статистикалық заңдылықтарды анықтау мақсатында бақылау нәтижелерін жинау, жүйелеу және өңдеу әдістері туралы ғылыми түсінік қалыптастыру; теориялық-ықтималдық және статистикалық тәсіл шеңберінде практикалық есептерді шешу дағдыларын дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық логика және дискреттік математика

    Берілген пән жалпы математикалық мәдениетті, атап айтқанда, дискретті математикалық ойлауды, ықтималдықтар теориясы туралы білімді, математикалық логика тілі мен жиындар теориясын қолдану дағдыларын, жалпылау, талдау, ақпаратты қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектептегі сыныптан тыс жұмыс

    «Мектептегі сыныптан тыс жұмыс» жалпы білім беретін мектепте математикадан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру принциптерін зерттейді.Сыныптан тыс жұмыстың формалары, әдістері және түрлері қарастырылады. Курс сыныптан тыс жұмыстардың пәндерін оқуға арналған. Курстарда студенттер сыныптан тыс жұмыстардың құрылымын, олимпиадаларды өткізуді меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оптика

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: Фотометрия. Жарықтың электромагниттік теориясы. Жарық толқындарының кедергісі. Жарық дифракциясы. Жарықтың поляризациясы. Сәулеленудің затпен әрекеттесуі. Дисперсия. Жарықтың жұтылуы мен шашырауы.Сәулелену түрлері. Жылу сәулесі және оның сипаттамалары. Оптикалық құбылыстарды математикалық сипаттаудың негізгі принциптері; оларды практикалық қолдану мысалдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық функциялар теориясы

    Пәннің мақсаты – аналитикалық функциялар теориясының негізгі курсын: комплекс сандарды, функциялар теориясын, функцияларды интегралдауды және дифференциалдауды, эллиптикалық функциялар теориясының қысқаша мазмұнын және аналитикалық функциялар теориясының қосымша тарауларын оқу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Логикалық есептерді шешу әдісі

    Курс логикалық есептерді шешудің әртүрлі әдістерін білу және түсіну және жауап алудың ең жылдам және қарапайым әдісін таңдау үшін әр жағдайда қай әдіс жақсы болатынын анықтау мүмкіндігін қолдана білу мақсатында оқытылады. Курстың мазмұны: қоспалар мен ерітінділерге арналған есептер; мәтіндік есептердің типтері; натурал сандар арасындағы арақатынасқа арналған есептер, теңдеулер құрастыру, жұмысқа және өнімділікке, қозғалысқа арналған есептер; диаграмма түрінде сандық деректерді көрнекі ұсыну; комбинаторлық есептер; геометриялық есептердің құрастырылуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орта мектепте физикадан демонстрациялық экспериментті ұйымдастыру және өткізу әдістемесі

    Пән келесі ұғымдарды игеруге бағытталған: физиканы оқыту процесіндегі демонстрациялық физикалық эксперименттердің мәні, демонстрациялық эксперименттерді өткізу бойынша әдістемелік нұсқаулар. Пәннің мазмұны: іргелі эксперименттер, олардың ғылымдағы рөлі. Механикадағы іргелі тәжірибелер. Молекулалық физикадағы іргелі тәжірибелер. Электродинамикадағы іргелі тәжірибелер. Оптикадағы іргелі тәжірибелер. Кванттық физикадағы іргелі тәжірибелер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ядролық физика

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі негізгі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: Ядро және элементар бөлшектер физикасы дамуының негізгі кезеңдері. Атом ядроларының негізгі қасиеттері. Ядролық күштер. Ядролық модельдер. Тұрақсыз ядролар физикасы. Радиоактивтілік құбылысы. Радиоактивтілік түрлері. Сәулеленудің затпен өзара әрекеттесуі. Ядролық реакциялар. Ауыр ядролардың бөліну реакциялары. Термоядролық синтез. Қолданбалы ядролық физика негіздері. Элементар бөлшектер ұғымы. Элементар бөлшектер физикасының негізгі заңдары. Элементар бөлшектерінің жіктелуі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық сауаттылық негіздері

    "Математикалық сауаттылық негіздері" пәні математикалық сауаттылықтың компоненттері, оның қалыптасуын бағалау тәсілдері, диагностикалық тапсырмалардың түрлері және оларды бағалау критерийлері, математикалық ұғымдарды қолдану, жүзеге асыру қабілеті, қоршаған ортадағы құбылыстарды сипаттау, түсіндіру үшін фактілер туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Молекулалық физика

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: денелердің физикалық қасиеттерін молекулалық құрылымы негізінде қарастыру; идеал газдардың молекулалық-кинетикалық теориясы; статистикалық әдіс; молекулалардың жылдамдық бойынша Максвелл таралуы; термодинамиканың бірінші және екінші бастамалары; тасымалдау құбылыстары; нақты газдар; сұйықтықтар мен қатты денелер; фазалық тепе-теңдік және фазалық ауысу негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектеп экспериментінің техникасы

    Курстың мақсаты физикалық эксперименттің теориялық және эксперименттік әдістерін игеру, физикалық эксперименттер жүргізу дағдыларын қалыптастыру, өлшеуіш құрылғылармен жұмыс істеу, физикалық эксперимент жүргізу, алынған деректерді есептеу және өңдеу дағдыларын дамыту болып табылады. Физиканы оқытуда техникалық құралдарды пайдалану. Физика бойынша зертханалық сабақтардың түрлері: фронталь зертханалық жұмыстар, физикалық практикум, фронталь тәжірибелер, сыныптан тыс бақылаулар және тәжірибелер. Физикалық оқу эксперименттері және оның жүйелілігі. Оқу физикалық құрылғылар. Физикалық приборлардың жалпы сипаттамасы және олардың классификациясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Атом және атом ядросының физикасы

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: Электромагниттік толқындардың корпускулалық қасиеттері. Корпускулалардың толқындық қасиеттері. Атом күйлерінің дискреттілігі. Гейзенбергтің анықталмағандық принципі. Толқындық функция. Шредингер теңдеуі. Сутегі атомы. Кванттық статистика және оларды қолдану. Қатты денелердің аймақтық теориясы. Жартылай өткізгіштер. Байланыс құбылыстары. Ядро және элементар бөлшектер физикасының элементтері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Вариациялық есептеулер

    Пәнді игерудің мақсаттары: шекті және шексіз өлшемді кеңістіктердегі экстремалды мәселелердің негізгі кластарын зерттеу, осы есептердегі оңтайлылықтың қажетті және жеткілікті шарттарын зерттеу, Лагранж принципін және сол немесе экстремалды мәселелерге дейін азайтылған әртүрлі қолданбалы есептерді шешуде сандық әдістерді қолдана білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Комплекстік талдау

    Бұл пән физикада, техникада және математикада кең ауқымды қолданбалы комплексті жазықтықта функцияларды, интегралдар мен дифференциалдық теңдеулерді зерттеудің қуатты құралдарын үйрену мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Пәнін меңгерудің міндеттері: дифференциалдық теңдеулер теориясының әдістері, оның математика ғылымдары жүйесіндегі орны мен рөлі туралы жүйелі білім қалыптастыру; абстрактілі ойлауды, кеңістікті бейнелеуді, есептеу, алгоритмдік және жалпы математикалық мәдениетті дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Макрожүйе физикасының статистикалық негіздері

    Курс әртүрлі жүйелерге қолданылатын феноменологиялық және статистикалық теорияларға негізделген әлемнің біртұтас физикалық бейнесі туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курстың мақсаты: феноменологиялық және статистикалық зерттеу әдістерінің бірін-бірі толықтыруы туралы түсінік қалыптастыру; нақты физикалық теорияларды меңгеру және оларды нақты жүйелерді зерттеуге қолдану; зерттелетін физикалық теориялардың қазіргі ғылым мен техниканың жетістіктерімен байланысын көрсету; физикалық теориялардың қолданылу шегі мен сәйкестік принципіне назар аудару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қолданбалы оптика

    Курс жарықтың электромагниттік теориясымен, жазық электромагниттік толқындардың құрылымымен танысу үшін оқытылады. Жарық интерференциясы, жарық дифракциясы, геометриялық оптика, молекулалық оптика, кванттық электроника сұрақтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • CLil технологиясын қолданады, математика мен физиканы оқытудың заманауи әдістерін қолданады; білімді критериалды бағалау жүйесін, математикалық және физикалық есептерді шешу үшін бағдарламалық құралдарды іске асырады.
  • Адам және қоғам ретінде біртұтас жүйе туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері туралы түсінікке ие. Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады.
  • Ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде теориялық білімін көрсетеді, практикалық міндеттерді шешеді және оларды бағалайды. Білім берудің өзекті мәселелерін шешуде және проблемаларды әзірлеуде зерттеудің теориялық, эмпирикалық әдістерін және әдіснамалық негіздерін қолдану негізінде білім беру ортасына ғылыми зерттеулер жүргізе алады..
  • Мектеп оқушыларының анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы құрылымының негізгі ерекшеліктерін біледі және түсінігі бар; педагогиканың мәні мен ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді; оқу үрдісінің құралдарын, формалары мен тәсілдерін таңдайды; заманауи педагогикалық менеджмент негіздерін қолданады және стратегиялық басқаруды болжайды. Жалпы білім беретін мектептің инклюзивтік, арнайы сыныптарында оқушыларды оқыту моделін пайдалану, үйде оқыту бойынша жұмыстарды ұйымдастырады, жобалайды, шешімдерді іске асырады.
  • Берілген математикалық үлгіні талдайды, қолда бар деректерден туындайтын ықтимал нәтижені болжайды; стандартты емес және логикалық есептерді, күрделілігі жоғары есептерді шешу кезінде шығармашылық қабілеттерін іске асырады. Оқытылатын саладағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады..
  • Ұлттық білім беру жүйесінің өзекті мәселелеріне сәйкес, мектепте білім берудің жаңартылған мазмұнымен оқу үдерісін құрастырады, Блум таксономиясын қолданады. Кәсіби деңгейде білім мен түсініктерді қолданады, аргументтерді тұжырымдайды және зерттелетін саланың проблемаларын шешеді.
  • Педагогикалық процестің заңдылықтары мен тәрбиелік тетіктеріне сәйкес тәрбие жұмысын жобалайды және жүзеге асырады, математикадан тарихи материалдарды пайдалана отырып, оқу процесін және сыныптан тыс жұмыстарды жүргізеді, математика тарихы мен әдіснамасы бойынша білімдерін көрсетеді.
  • Іргелі физикалық заңдар мен теориялар, табиғат пен техникадағы құбылыстар мен процестердің физикалық мәні туралы білім жүйесіне ие және физиканың негізгі заңдарын практикаға бағытталған іс-әрекетте қолданады.маттық ұстанымын қорғайды.
  • Физика саласындағы білім мен түсінікті, физикалық зерттеу әдістерін, физиканың ғылым ретінде техниканың дамуына әсерін, физиканың басқа ғылымдармен байланысын және оның мамандықтың ғылыми-техникалық мәселелерін шешудегі рөлін қолданады.
  • Жоғары математика курсының терминдерін, негізгі ұғымдарын шығарады; сөздік материалды математикалық өрнектерге түрлендіреді; есептерді шешудің формулалары мен әдістерін қолданады. Есептің математикалық моделін құрастырады, жоғары математика курсынан практикалық-бағытталған есептерді шешу нәтижелерін бағалайды, оқытылатын салада білімі мен түсінігін көрсетеді.
  • Математикалық жағдайдың ішкі (ойша) моделін құрастырады(кеңістіктегі бейнесін қоса алғанда), есептерде ішкі есептерін бөліп шығарады, мектеп математикасы курсынан есептерді шешудің мүмкін нұсқаларын сұрыптайды, сөздік материалды, схемаларды, графиктерді, диаграммаларды түсіндіреді. Оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын көрсетеді.
  • Тиімді коммуникацияны жүзеге асырады, кәсіби терминологияны сауатты қолдана отырып, білім алушылардың тілдік құзыреттерін дамыта алады.
Top