Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01502.1 Математика-Физика в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Болжанған түпкі нәтиже нақты анықталған,қол жетімді және өлшенетін болуы керек): Орта білім берудің жаңартылған мазмұны тұрғысынан ғылыми-педагогикалық, кәсіптік және практикалық қызметті жүзеге асыру үшін іргелі және қолданбалы білімі бар, бәсекелес оқытушыны дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Элементарлық математика
Сызықтық алгебра
Математиканың теориялық негіздері
Аналитикалық геометрия
Мектептегі білім берудің жаңартылған мазмұнының аспектілері
-
2 Оқу жылы
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Педагогика
Механика
Математикалық талдау-1
Тәрбие жұмысының әдістемесі
Геометриялық есептерді шешу әдісі
Элементарлық математиканың қосымша тараулары
Ғылыми зерттеу негіздері
Математикалық талдау-2
Математикалық есептерді шешу практикумы (алгебра, алгебра және анализ бастамалары)
Бір айнымалы функцияның интегралдық есептеуі
Мектеп курсындағы математиканың таңдаулы сұрақтары (алгебра, алгебра және анализ бастамалары)
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Қолданбалы бизнес
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Инклюзивті білім беру
-
3 Оқу жылы
Мектеп курсындағы математиканың таңдаулы сұрақтары (геометрия)
Физиканы оқыту әдістемесі
Кәсіби қазақ тілі
Математикалық есептерді шешу практикумы (геометрия)
Білім берудегі менеджмент
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Математиканы оқыту әдістемесі
Электромагниттік тербелістер мен толқындар физикасы
Қатарлар теориясы
Орта білім берудегі оқыту әдістемесі
Математикалық талдау-III
Физикалық есептерді шешудің практикумы
Электр және магнетизм
Мектеп курсындағы физиканың таңдаулы сұрақтары
Ықтималдылықтар теориясы және математикалық статистика
Математикалық логика және дискреттік математика
Мектептегі сыныптан тыс жұмыс
-
4 Оқу жылы
Оптика
Аналитикалық функциялар теориясы
Логикалық есептерді шешу әдісі
Орта мектепте физикадан демонстрациялық экспериментті ұйымдастыру және өткізу әдістемесі
Ядролық физика
Математикалық сауаттылық негіздері
Молекулалық физика
Мектеп экспериментінің техникасы
Атом және атом ядросының физикасы
Вариациялық есептеулер
Комплекстік талдау
Дифференциалдық теңдеулер
Макрожүйе физикасының статистикалық негіздері
Қолданбалы оптика
Профессии
Оқыту нәтижелері
- CLil технологиясын қолданады, математика мен физиканы оқытудың заманауи әдістерін қолданады; білімді критериалды бағалау жүйесін, математикалық және физикалық есептерді шешу үшін бағдарламалық құралдарды іске асырады.
- Адам және қоғам ретінде біртұтас жүйе туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері туралы түсінікке ие. Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады.
- Ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде теориялық білімін көрсетеді, практикалық міндеттерді шешеді және оларды бағалайды. Білім берудің өзекті мәселелерін шешуде және проблемаларды әзірлеуде зерттеудің теориялық, эмпирикалық әдістерін және әдіснамалық негіздерін қолдану негізінде білім беру ортасына ғылыми зерттеулер жүргізе алады..
- Мектеп оқушыларының анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы құрылымының негізгі ерекшеліктерін біледі және түсінігі бар; педагогиканың мәні мен ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді; оқу үрдісінің құралдарын, формалары мен тәсілдерін таңдайды; заманауи педагогикалық менеджмент негіздерін қолданады және стратегиялық басқаруды болжайды. Жалпы білім беретін мектептің инклюзивтік, арнайы сыныптарында оқушыларды оқыту моделін пайдалану, үйде оқыту бойынша жұмыстарды ұйымдастырады, жобалайды, шешімдерді іске асырады.
- Берілген математикалық үлгіні талдайды, қолда бар деректерден туындайтын ықтимал нәтижені болжайды; стандартты емес және логикалық есептерді, күрделілігі жоғары есептерді шешу кезінде шығармашылық қабілеттерін іске асырады. Оқытылатын саладағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады..
- Ұлттық білім беру жүйесінің өзекті мәселелеріне сәйкес, мектепте білім берудің жаңартылған мазмұнымен оқу үдерісін құрастырады, Блум таксономиясын қолданады. Кәсіби деңгейде білім мен түсініктерді қолданады, аргументтерді тұжырымдайды және зерттелетін саланың проблемаларын шешеді.
- Педагогикалық процестің заңдылықтары мен тәрбиелік тетіктеріне сәйкес тәрбие жұмысын жобалайды және жүзеге асырады, математикадан тарихи материалдарды пайдалана отырып, оқу процесін және сыныптан тыс жұмыстарды жүргізеді, математика тарихы мен әдіснамасы бойынша білімдерін көрсетеді.
- Іргелі физикалық заңдар мен теориялар, табиғат пен техникадағы құбылыстар мен процестердің физикалық мәні туралы білім жүйесіне ие және физиканың негізгі заңдарын практикаға бағытталған іс-әрекетте қолданады.маттық ұстанымын қорғайды.
- Физика саласындағы білім мен түсінікті, физикалық зерттеу әдістерін, физиканың ғылым ретінде техниканың дамуына әсерін, физиканың басқа ғылымдармен байланысын және оның мамандықтың ғылыми-техникалық мәселелерін шешудегі рөлін қолданады.
- Жоғары математика курсының терминдерін, негізгі ұғымдарын шығарады; сөздік материалды математикалық өрнектерге түрлендіреді; есептерді шешудің формулалары мен әдістерін қолданады. Есептің математикалық моделін құрастырады, жоғары математика курсынан практикалық-бағытталған есептерді шешу нәтижелерін бағалайды, оқытылатын салада білімі мен түсінігін көрсетеді.
- Математикалық жағдайдың ішкі (ойша) моделін құрастырады(кеңістіктегі бейнесін қоса алғанда), есептерде ішкі есептерін бөліп шығарады, мектеп математикасы курсынан есептерді шешудің мүмкін нұсқаларын сұрыптайды, сөздік материалды, схемаларды, графиктерді, диаграммаларды түсіндіреді. Оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын көрсетеді.
- Тиімді коммуникацияны жүзеге асырады, кәсіби терминологияны сауатты қолдана отырып, білім алушылардың тілдік құзыреттерін дамыта алады.
Ұқсас БББ
6B01502 Математика-физика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01502 Математика және физика
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01502 Математика-Физика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01502 Математика-Физика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті