6B01502 Математика-Физика в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Математика және физика бойынша келесі бағыттарда кәсіптік қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлау: оқушының жан-жақты дамыған тұлғасын тәрбиелеу және қалыптастыру; математика және физика саласында білімді қалыптастыру; білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде математика және физика бойынша педагогикалық процесті ұйымдастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Элементар математика
Бұл курстың мақсаты студенттердің мектеп математика курсының бағдарламасына сәйкес жалпы математикалық мәдениетінің деңгейін көтеру, оларды негізгі математикалық пәндерді оқып үйренуге дайындау болып табылады. Курстың нәтижесінде студент: мектеп математика курсының негізгі ұғымдары мен элементар математиканы дамытудың заманауи бағыттарын және олардың қосымшаларын біледі; арифметикалық есептердің барлық негізгі түрлерін талдайды, шешеді және шешімін жазады, шешу әдістерінің ішіндегі ең ұтымдысын таңдайды және тексеру әдістерін қолданады; элементар математиканың маңызды әдістерін меңгерген және оларды теоремаларды дәлелдеу мен есептерді шешуде қолдана біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп математика курсындағы стандартты емес есептерді шешу әдістері
Мақсаты: студенттерді мектеп математика курсындағы әртүрлі деңгейдегі стандартты емес есептерді өз бетінше шешу дағдыларын дамыту, олимпиадалық есептерді шешуге дайындау, таңдаған саласына одан әрі кәсіби қызығушылығын дамыту болып табылады. Студенттер: стандартты емес есептерді талдайды және шешу кезінде ең тиімді әдістерді таңдайды, алған математикалық білімдерін болашақ кәсіби іс-әрекетінде пайдалана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
Курс әрбір студенттің жеке басындағы көшбасшылық қасиеттерді ашуға және дамытуға, оның бойындағы инновациялық бейімділік дағдыларын дамытуға, инновациялық процестерден туындаған жаңалықтарға бейімделу процесі ретінде, сонымен қатар оның өмірінде және ғылымиға-техникалық процестердің нәтижелерінің кәсіби қызметі. Ол көшбасшылық қасиеттер мен басқарудағы адам факторының қазіргі жағдайы мен даму болашағын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эмоционалды интеллект
Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық нұсқаулары мен басым бағыттары контекстінде оқытушының тьютор рөлін меңгеруге бағытталған . Оқушылар эмоционалды интеллект пен икемді құзыреттіліктердің заманауи мектептің оқу-тәрбие процесіндегі орнын анықтайды . Олар икемді дағдыларды, оның ішінде цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, оқу қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады. Олар әртүрлі жас топтарындағы оқушылардың эмоционалдық интеллектін бағалау және дамыту технологияларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық статистика негіздері
Пәннің мақсаты: студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, дұрыс дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу; Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеяларды жеткізу процесін түсінеді және қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың күйін бағалауда сандық және сапалық деректерді талдауды қолдану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
Курсты оқытудың мақсаты - анықтауыштар теориясы, матрицалық талдау, сызықтық теңдеулер жүйесін шешу әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру, сызықтық алгебраның математикалық аппараттын меңгеру,қазіргі заманғы геометрияның аксиоматикасы мен құрылымын, оның негізгі ұғымдары мен қатынастарын зерделеу, геометрияның талдамалық және инварианттық-топтық әдістерін меңгеру, аффиндік және евклидтік кеңістіктердің геометриясының негізгі бөлімдерімен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қаржылық сауаттылық
Пән білім алушылардың қаржы жүйесі, қаржылық тәуекелдер, қаржы институттары және олардың өнімдері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Нәтижесінде студенттер әртүрлі дерек көздерден қаржылық ақпаратты іздеуді, талдауды, түсінуді, бағалауды үйренеді және алған ақпаратты қаржылық мәселелерді шешу үшін пайдалана алады.Жалпы бұл курс қаржылық алаяқтықтың жоғары тәуекелі жағдайында білім алушыларда сауатты, ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс құқықтық сауатты, заңға бағынатын тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің құқықтары мен міндеттерін біледі және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік танытады. Студенттер өз қызметінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларын қолдана алады. Курс заңдылық түсініктерін, этикалық қағидалары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлықпен күрес қағидаларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән студенттердің іскерлік дағдыларын және іскерлік ойлауын дамытуға бағытталған. Экономиғаканың қызмет ету заңдылықтарын, бизнесті жүргізу жағдайларын, оның ішкі және сыртқы ортасын жан-жақты көрсету арқылы студенттерде бизнес-жоспар құру, өз ісін құру және табысты жүргізу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық психология
Пәннің мақсаты әр түрлі жас кезеңдерінде оқыту және тәрбиелеу психологиясы саласындағы білімді қалыптастыру болып табылады. Оқушыларды мектепте жетістікке жетуге ынталандырудың психологиялық жолдары туралы нақты түсінік қалыптасады және танымдық процестердің сапасын бағалайды. Студенттер мұғалім-оқушы-ата-ана жүйесінде сындарлы қарым-қатынас үлгілерін ассимиляциялау арқылы коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытады. Курстың соңында олар білім берудегі психологиялық-педагогикалық тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Механика
Механика кеңістікте уақыт бойынша денелердің өзара қозғалысына байланысты физикалық процестер мен құбылыстарды қарастырады. Механиканың негізгі есебі бұл кез-келген уақытта дененің орнын анықтау болып табылады. Пәннің мазмұны кинематиканы, динамиканы, статиканы және сұйықтар мен газдар механикасын қамтиды. Пән академиялық білім беру траекториясының мамандану пәндерінің алғашқы пәні болатындықтан студенттер үшін бірегей, логикалық тұрғыдан дұрыс байланысқан, дәйекті физикалық білім қалыптастыруда маңызды болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық анализ1
Курстың мақсаты - математика ғылымының түсініктерін қалыптастыру және бір айнымалы функциялардың дифференциалдық есептеулерінің негізін қалау. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: математикалық анализдің негізгі ұғымдарын (сандық жиындар, тізбектер, бір айнымалы функциялар, шек, үзіліссіздік, туынды) түсіндіру; математикалық анализ әдістерін қоданып (тізбектің жинақтылығын зерттеу, функцияның үзіліссіздігін анықтау, функцияны туындысының көмегімен зерттеу) талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
Пән студенттерде ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімн қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, сөйлеу. жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп физикасы
Пәнде болашақ мамандарға физика ғылымының пайда болуы мен даму этаптары мен болашақ тенденциялары туралы білім бере отырып, оларды физиканың дамуына үлес қосқан ғалымдардың өмірімен және ғылыми еңбектерімен таныстырып физиканың ежелгі дәуірден бастап қазіргі заман физикасына дейінгі кезеңдерін зерделеу арқылы тұтас физикалық білімдердің өзара байланысын айқындауға мүмкіндік береді. Пән мазмұны бойынша физиканың ғылым ретінде пайда болу кезеңі, классикалық физиканың, релятивистік және кванттық физиканың даму тарихы және қазіргі физиканың даму тенденциялары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық анализ 2
Пәннің мақсаты математика ғылымының негізгі ұғымдарын игеруді жалғастыру. Сол себепті интегралдар теориясы, оның геометрия және физикада қолданулары, көп айнымалы функциялардың үзіліссіздігі, дифференциалдау, экстремумға зерттеу қарастырылады. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:алғашқы функция, анықталмаған интеграл, анықталған интеграл және оның қолданулары, көп өлшемді анализдің негізгі ұғымдары, экстремумдарды табу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектеп физикалық эксперименттер технологиясы
Пән мектеп физикалық эксперименттерін әдістемелік дұрыс ұйымдастыру, физикалық шамаларды өлшеу, экспериментте алынған нәтижелерді өңдеу және оларды дұрыс талдау дағдыларын, сондай-ақ мектепке арналған физикалық аспаптар мен жабдықтарды құрастыру біліктілігін қалыптастырады. Мектеп физика курсы аясында студенттер шығармашылық және сыни ойлауды талап ететін, теориялық білімді практикалық қолдана отырып, кәсіби қызмет үшін қажетті құзыреттерді дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика және дидактика
Пәннің мақсаты ғылым ретінде педагогика туралы жалпы түсінік пен зерттеуге бағытталған оқыту концепцияларын қалыптастыру. Студенттер педагогика ғылымының дамуының тарихи алғы шарттарын меңгереді, дидактиканың негізгі заңдылықтары мен қағиаларын түсінеді. Студенттер цифрлық құралдарды пайдалана отырып, өзекті ғылыми ақпараттарды іздеуді және талдауды жүзеге асырады, педагогика мен дидактиканың іргелі негіздеріне сүйене отырып, өз көзқарасын білдіруге қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Алгебра және сандар теориясы
Бұл курс студенттердің логикалық ойлауын дамыту және басқа пәндерді оқу үшін аса маңызды болып табылатын математикалық мәдениетті қалыптастыруға қажетті ақпарат (анықтамалар, формулалар, теоремалар, олардың арасындағы байланыстар мен есептерді шешу әдістері) береді. Курс материалдары практикалық есептерді шешу үшін қажетті дифференциалдық геометрияны, топологияны, функционалдық талдауды, дифференциалдық теңдеулерді және басқа да көптеген пәндерді оқытуда қолданылады. Бұл оны оқудың өзектілігін анықтайды. Курстың жалпы ғылыми және кәсіби бағыты бар. Курста логикалық дәлелдемелерді жүргізудің әртүрлі әдістері, сондай-ақ алгебра мен сандар теориясы саласындағы кәсіби есептерді шешу әдістері оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары алгебра
Курстың мақсаты - жоғары алгебра элементтерін мектеп курсы математикасында оқытуды ғылыми тұрғыда негіздеу. Кейбір жоғары алгебра элементтерін мектеп курсы математикасындағы математикалық есептерді шешу барысында қолдана білуге үйрету. Математикалық проблемаларды зерттеуде өздігінен талдау жасай білу шеберлігі мен дағдысын қалыптастыру. Курс алгебраның жалпы курсы бойынша білімді жалпылауға және тереңдетуге, сондай-ақ абстрактілі-логикалық ойлауды қалыптастыруға және мұндай жалпы математикалық түсініктерді қолдана білуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық құбылыстарды моделдеу
Пән физикалық құбылыстарды заманауи есептеу техникасының көмегімен модельдер жасау арқылы түсіндіреді.Студенттерге оқу үдерісінде физикалық зандар мен құбылыстарды компьютерде модельдеу арқылы оқытудың ғылымилығы, көрнекілігі, жүйелілігі, белсенділігі сияқты принциптері үйретеді. Сондай-ақ, оқу әрекетінің методологиясы ғылыми-зерттеу жұмыстарының методологиясымен ұштастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физиканы оқыту әдістемесі
Физиканы оқыту әдістемесі курсының мақсаты студенттерде білім беру мекемелерінде физиканы оқытудың білім беру және тәрбиелік міндеттерін шешу үшін қажетті кәсіби, педагогикалық білімді, дағдыларды қалыптастыру болып табылады.Заманауи мектеп физикасын оқытудың талаптарына сай әдіс-тәсілдерді, озық технологияларды, цифрлық ресурстарды тиімді қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Курстың мақсаты - болашақта математика пәнінен сабақ беретін мұғалімдерді нақты білімдермен, практикалық дағдылармен қаруландыру және студенттердің педагогикалық ой өрісінің дамуына көмектесу болып табылады. Болашақ мұғалімнің оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыруды және әдістемелері мен түрлерін меңгеруіне, педагогикалық жұмыстағы қарым-қатынастың әр түрлі талаптарын меңгеруге оқушылардың математикалық ойлауын дамытудың әр түрлі әдістерін ұйымдастыра білуге үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Критериалды бағалау технологиясы
Пән технологияны оқу үдерісінде практикалық қолдануды оқытады. Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық анализ 3
Курс нақты қолданбалы есептерді қою және шешу үшін математикалық талдау әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға және функциялардың шектерін есептеуге арналған негізгі есептерді шеше білу, оларды дифференциалдау және интегралдау, интегралдарды есептеуге, функцияларды экстремумдарға зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты математика ғылымының негізгі ұғымдарын игеруді жалғастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Кәсіби этика және сәйкестік
Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оптика
Пәнді оқытудың мақсаты - ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында кең ауқымды мәселелерді шешу үшін оптикалық заңдарды қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ оптикалық құбылыстар физикасын бақылауларды, практикалық тәжірибелер мен эксперименттерді жалпылау ретінде ұсыну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Физикадағы ықтималдықтар теориясы
Физикадағы ықтималдық теориясы пәні термодинамикалық жүйелердегі қайтымды және қайтымсыз процестерді кинетикалық теория арқылы зерттеп, әртүрлі газ қоспаларының кластерлік моделімен түсіндіреді.әртүрлі типтік жағдайларда кездейсоқ шамалардың өзгеру заңдылықтарын орнатуды, заңдылықтар кездейсоқ шаманың ықтималдылықты бөлу функциясын және кездейсоқ шаманың ықтималдық тығыздығын анықтауды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Курстың мақсаты: студенттердің ықтималдық және статистикалық есептерді шешуде стандартты әдістер мен модельдерді қолдану, статистикалық ақпаратты өңдеу және статистикалық негізделген қорытындылар алу дағдыларын игеруі болып табылады. Бұл курсты оқу интеллектуалдық қабілеттердің дамуына әсер етеді, математика курсының қолданбалы аспектісін күшейтеді, пәнге деген қызығушылықтың дамуына ықпал етеді. Курс нәтижесінде ықтималдық үрдістердің мәні мен қасиеттері, кездейсоқ шамалар, үлестіру функциялары және статистикалық әдістер туралы ғылыми түсініктер қалыптасады, кездейсоқ шамалармен және оларды іздеу және бағалау әдістерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Дифференциалдық теңдеулер
Пәннің мақсаты: қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі тәсілдерін, жаратылыстану және техниканың әртүрлі есептерін зерттеу үшін бірінші және жоғары ретті теңдеулердің жекелеген түрлерін интеграциялау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер - дифференциялды, дербес туындылы теңдеулердің сандық шешу әдістерін сипаттайды, сандық әдістерді қолданбалы есептерді шешуде пайдаланады, шектік есептерді қояды және шешеді, алынған шешімдерге қателік бағалау жүргізеді, қандайда бір сандық әдістің артықшылықтар мен кемшіліктері бағалайды, қойылған есепке байланысты әдісті таңдайды, дифференциялдық теңдеулер жүйесін сандық шешімін табады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Интегралдық теңдеулер
Пәннің мақсаты: студенттерді интегралдық теңдеулер теориясының негізгі қағидаларымен таныстыру және оларға Фредгольм және Вольтерра интегралдық теңдеулерін зерттеп, шешудің дағдыларын қалыптастыру.Студенттер: курстың арнаулы терминологиясы, теориялық және практикалық негіздері бойынша терең жүйелі білімдер жинақтайды; алынған білімдер мен дағдыларды әртүрлі интегралдық теңдеулерді шешуде пайдаланады; функционалдық талдау әдістерін интегралдық теңдеулерді зерттеуде қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Молекулалық физика және термодинамика
Пән зерттелетін жүйелердегі процестер тек молекулалық қозғалыс және молекулааралық әсерлесулермен анықталады. Студенттер курстың бұл бөлімінде бөлшектерден құралатын арнайы ерекшеліктері бар зерттеу кешені және молекулалық физика мен термодинамика заңдарының статистикалық сипаттарын ашуды, қазіргі замаңғы ғылымының даму логикасына және физиканың тарихына сәйкес, тізбекті түрде нақты кезеңде адамзат әрекетінің әртүрлі саласындағы қолданылатын процестерге күй параметрлері мен процестер параметрлерін енгізумен қатар, оларға молекула-кинетикалық түсіндірмелер бере біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тербелістер мен толқындар теориясы
Пән уақыт пен кеңістіктегі физикалық шамалардың циклдік өзгеруімен сипатталатын физикалық құбылыстарды зерттейді. Студенттер механикалық және электромагниттік процестерді қарастырып, тербелістер мен толқындар теориясын, кинематика мен динамика негізінде түсіне алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Электродинамика бастамалары және АСТ
Материяның құрылымы және табиғаттың заңдарымен білімгерлерді таныстырып, физика ғылымының және арнайы физиқалық теориялардың әдістерін пайдалануын қалыптастырады. Теориялық физиканын негізгі әдістері арқылы әдістемелік жалпылау тәсілдерін физиқалық ұғымдар мен принциптер қолдануын, олардың қазіргі ғылым және техникамен байланысын көрсетеді. Арнайы салыстырмалық теориясы релятивистік механика негіздері мен электродинамиканы оқу классикалық және релятивистік концепциясы арасындағы қатынастарды терең түсінуге көмектеседі. Екінші жағынан электродинамиканы түсіндіруге релятивистік концепцияны қолдануға жағдай жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Атомдық және ядролық физика
Пән атом мен атом ядросының құрылысын және олармен байланысқан процестерді зерттейді.Студенттер пән арқылы микроәлем деңгейінде: молекула, атом, бөлшектердің ядроларында болатын құбылыстарды сипаттап, атомдардың құрылысы, атомдар мен молекулалардың сәулеленуі, өзара әрекеттесуі, ыдырау мен синтездің әртүрлі процестерін, бөлшектерді алу мен анықтаудың эксперименттік әдістерін зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Олимпиадалық есептерді шешу әдістері
Курстың мақсаты - әртүрлі типтегі математикадан олимпиадалық есептерді шешу әдістерін игеру. Курстың міндеттері: студенттерді олимпиадалық есептерді шешудің жалпы әдістерімен таныстыру; есептер шарттарын талдау, шешім нұсқаларын іздеу дағдыларын қалыптастыру және пысықтау; студенттерді олимпиадалық есептерге тән күрделілік деңгейінің ерекшеліктерімен таныстыру; студенттерді олимпиадалық есептерді шығарудың әдістерін меңгерту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер негіздері
Пән педагогикалық зерттеу саласында зерттеушілік дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, Action research, lesson study әдістемелерін, бақылау мен рефлексияны меңгерген. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Геометриялық есептерді шешу практикумы
Курстың мақсаты - геометрия курсы бойынша студенттердің көпшілік алдында сынақтан өтуге дайындық сапасын арттыруға, мектеп геометрия курсының практикалық бағытын күшейтуге, ойлаудың математикалық стилін қалыптастыруға; геометриялық есептерді шеше білуді қалыптастыруға; математика мен болмыстың диалектикалық өзара байланысын түсінуді қалыптастыруға, математикалық пайымдаулардың сұлулығы мен әсемдігін түсінуге, геометриялық формаларды қабылдауға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электр және магнетизм
Бұл курс студенттердің табиғаттағы негізгі іргелі өзара әсерлесудің бірі болып табылатын электромагниттік құбылыстар негізінде физикалық процестер мен заңдылықтарды зерттеуге бағытталған. Электростатика, тұрақты және айнымалы электр тогы, магнит өрісі, электрлік тербелістер мен толқындар туралы теориялық білім практикалық және зертханалық сабақтарда есептер шешу және зертханалық жұмыстарды жүргізу арқылы жетілдіріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өріс теориясы
Пән өріс пен материяның өзара әсерлесуін зерттеуге бағытталған, іргелі өзара әрекеттесу физикасына заманауи кіріспе болып табылады.Студенттер өріс, материя ұғымдарын, өріс теориясының негізгі мәселелерін тереңдете меңгеріп,. өріс теориясының негізгі мәліметтері мен бөлшектер физикасының қарапайым модельдерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
STEAM-білім негіздері
Мақсаты: STEАM білім беру саласындағы білім мен білікті меңгерту, мектеп математика курсын оқытуда STEАM білім беруді жүзеге асыру жолдарын анықтау және қолдана алу дағдыларын қалыптастыру. Студенттер: STEАM білім берудің әлемдік тәжірибесіндегі инновациялық тенденцияларды және отандық білім беру жүйесіндегі тенденцияларды біледі, салыстырады және оларды одан әрі жетілдірудің жолдары мен тәсілдерін ұсынады, кәсіби іс-әрекетінде STEАM білім беру процесін жүзеге асырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Классикалық механика
Классикалық механика курсының негізгі мақсаты студенттерді ерікті классикалық динамикалық жүйелерді зерттеудің жалпы әдістеріне арналған теориялық физика бөлімімен таныстыру болып табылады. Студенттерде механиканың іргелі физикалық идеялары мен математикалық әдістері туралы түсінік қалыптастыру, механиканың негізгі модельдерімен таныстыру және механика есептерін шешу әдістерін үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық геометрия және топология
Пәннің мақсаты: Евклид кеңістігінің дифференциалды геометриясы бойынша классикалық іргелі білім беру, басқа математикалық пәндерді оқытуда дифференциалды геометрия аппаратын қолдану дағдыларын үйрету.Студенттер: дифференциалдық геометрия және жалпы топологияның теориялық негiздерiн практикада қолданады; дифференциалдық геометрия және жалпы топологияның әдістерін басқа ғылыми салаларының есептерін шешуде қолданады біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кванттық механика негіздері
Курс микрообъектілер туралы кванттық-механикалық түсінікті қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі физиканың дамуының негізгі бағыттарының бірі болып табылатын курста микроскопиялық масштабтағы микро әлем процестері және микробөлшектердің қасиеттері, олардың қозғалысы мен өзара әрекеттесу заңдылықтары кванттық шамалардың дискреттілігі, толқындық сипаты және объектілерді сипаттаудың ықтималды (статистикалық) әдісі туралы түсініктеріне сүйене отырып зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи физика бастамалары
Пән заманауи физика ұғымдары, заңдары, теориялары, әдістері мен құралдарын ғылыми-техникалық прогрестің негізгі құраушылары ретінде оқытады. Заманауи физика экономикадағы жетістіктер мен Әлемге қатысты проблемаларды (жаһандық экологиялық және энергетикалық) зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект негіздері
Бұл пәнді оқудың мақсаты жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қатты дене физикасы
Пән бөлшектер мен симметрия заңдарын пайдаланып, қатты денелердің қасиетін анықтайды. Пән бойынша денелердің құрылысы, кристал материалдардың атомдық-электрондық құрылымын зерттеу, олардың құрамының, құрылымы мен әртүрлі физикалық қасиеттерінің арасындағы тәуелділіктер оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
- Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
- Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
- Математика және физика саласында іргелі білімді меңгереді, пәндік дүниетаным мен ойлау мәдениетін бойына қалыптастырады.
- Математиканың, физиканың негізгі қолдану бағыттары мен ережелерін біледі және есептер шешу барысында ақпараттық ресурстарды, пәндік саланың заманауи әдістерін қолдана алады.
- Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар мен АКТ-ны тиімді пайдаланады, интеграция қағидаттарын ескере отырып, математика мен физиканы оқытуда кәсіби дағдыларды көрсетеді, педагогикалық шеберлікті жетілдіруге ұмтылады.
- Өз тәжірибесінде рефлексия жасай алады, конструктивті сын мен ұсыныстарға барабар жауап бере алады және өзгерістер енгізе алады
- Физиканың салалары бойынша теориялық-практикалық білімдер негіздерін қолдана отырып кәсіби іс-әрекетте физикалық құбылыстарды, процесстерді және заңдылықтарды түсінеді.
- Математиканың әртүрлі бөлімдері бойынша білімді интеграциялау дағдыларын қолдана отырып қолданбалы есептердің математикалық модельдерін құрады.
Ұқсас БББ
6B01502 Математика және физика
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01502.1 Математика-Физика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01502 Математика-Физика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01502 Математика-физика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті