Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01701 Шет тілі: екі шет тілі в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән қазіргі заманғы психологиялық заңдылықтарды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа ғылыми басқару парадигмасындағы ғылыми басқарудың заманауи үрдістерін талдауды жүзеге асыруға, персоналдың мінез-құлқын жобалауға, команда құруға, тиімді коммуникациялауға, өзін-өзі жүзеге асыруға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға және қолдауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің практикалық курсы (В1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Тәрбие шет тілін оқыту процесінде супер-базалық стандарт деңгейіндегі тіл мамандықтарының студенттерінің әлеуметтік-мәдениаралық коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін, педагогикалық концепцияларды, білім беру стратегияларын, білім беру үрдістерін басқару заңдылықтарын оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы оқытудың кредиттік технологиялары, оқытудың жаңа концепциялары бойынша білім беру үдерісін құрастыра алады, қашықтықтан оқытуды қоса, өз қызметінің нәтижелерін талдайды, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіруді жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шетел тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны әртүрлі есеп формаларына, хаттарға, ғылыми мақалаларға, баяндамаларға рәсімдей алады, шет тілінде аналитикалық мақалалармен жұмыс істей алады, дайындық бағыты бойынша ғылыми әдебиеттерді оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих және философия ғылымы
    Несиелер: 4

    Пән парадигмалар модельдерін, ғылыми таным әдістері мен формаларын, пәнаралық принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; өзінің ғылыми ізденісінің нақты міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің оптамалды әдіснамасын таңдай алады, ғылыми зерттеу әдістерін және ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы
    Несиелер: 5

    Білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргументация принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу және түсіндірудің заманауи әдістерін пайдалана отырып, көздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын ұсынады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлерінің жүйелерімен жұмыс істейді; өзінің кәсіби саласында кәсіби құжаттарды, мақалалар мен мәтіндерді сауатты жазу талаптарын ескере отырып мәтіндер жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Цифрлық білім беру кеңістігінің технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән Internet-те іздеуді ұйымдастыру принциптерін, жоғары жүктелген real-team жүйелері жұмысының әдіснамасын, қашықтықтан оқытуды қамтамасыз ету жүйесін (ZOOM, BigBlueButton, E-learning және т.б. платфрмалары), қашықтықтан қамтамасыз ету үшін әдістемелік қамтамасыз етуді визуализациялау жүйесін ( PowerPoint, Flesh және т. б.) оқытады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім беру ұйымдарында қашықтықтан оқытуды қамтамасыз ету және әдістемелік материалдарды визуализациялау құралдарын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілінде білім берудің заманауи әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән жаңа методологиялық пәннің теориялық негіздері туралы қажетті ақпаратты алуға бағытталған: ғылыми-зерттеу жұмыстарында қазіргі заманғы оқыту әдістерін қолдану; практикаға шет тілін оқытудың қазіргі заманғы әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілдерін оқытудың психолингвистикалық аспектісі
    Несиелер: 5

    Тәрбие даму тарихы, қазіргі жағдайы және психолингвистиканы ғылым ретінде меңгерудің негізгі тақырыбы, атап айтқанда, адам сөйлеу қызметі, сөйлеу қарым-қатынастары мен жеке сөйлеу және ойлау қызметінде тіл қолданудың әлеуметтік және психологиялық аспектілері туралы түсінік алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шет тілінің практикалық курсы (С1 деңгей кеңейтілген)
    Несиелер: 5

    Тіл пәндік компоненттерінің жиынтығында қарастырылатын шет тілдік коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған: сөйлеу, тіл және әлеуметтік-мәдени құзыреттілік, яғни, екінші тіл арқылы күнделікті және кәсіби қарым-қатынас жасау қабілеті мен нақты дайындығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Контрастивтік лингвистика
    Несиелер: 5

    Барлық деңгейлердегі (фонетикадан синтаксиске дейін) әртүрлі тілдердің контраст-салыстырмалы сипаттамасының тұжырымдамалық негізін қалыптастыруға бағытталған пән; қазіргі даму сатысында салыстырмалы лингвистикадағы өзекті мәселелермен танысу, сондай-ақ екінші (ана тілі емес) тіл үйретудегі кейбір қиындықтарды қарау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы мақсаттар үшін тіл (бірінші, C2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Тәрбие оқушылардың шет тілін меңгеру бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың заңдылықтары туралы білім алуға, көзқарастарды, стратегияларды, тактиканы және оқу құралдарын таңдауды ғылыми тұрғыдан негіздеуге, жеке тұлғаға бағдарланған тәсіл арқылы жүзеге асырылатын гуманизация идеясы негізінде оқушылар мен оқушылар арасындағы өзара іс-қимылды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шет тілінің практикалық курсы (С1 деңгей)
    Несиелер: 4

    Тіл пәндік компоненттерінің жиынтығында қарастырылатын шет тілдік коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған: сөйлеу, тіл және әлеуметтік-мәдени құзыреттілік, яғни, екінші тіл арқылы күнделікті және кәсіби қарым-қатынас жасау қабілеті мен нақты дайындығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психолингвистика
    Несиелер: 5

    Психолингвистика сөйлеу әрекетінің кешенді моделдеуінің заңдылықтарын, сөйлеу әсерінің әдістерін, психолингвистикалық зерттеулер жүргізу әдістемелерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы психолингвистикалық зерттеулер жүргізу әдістемесін қолданады, білім алушының санасына әсер етудің қазіргі заманғы теориясы туралы тұтас түсінік береді, білім алушының сөйлеу мінез-құлқын талдау кезінде лингвистикалық мәліметтерді қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ғылыми қызметті ұйымдастыру принциптері мен құрылымын; ғылыми таным әдіснамасын; ғылыми /жобалық зерттеулердің мақсаттары мен міндеттерін қою тәсілдерін; эксперименталды зерттеулерді жүргізу, нәтижелерді өңдеу және талдау әдістемесін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептегі оқытудың инновациялық әдістері мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерінің түрлерін, соның ішінде компьютерлік және қашықтықтан оқыту технологияларды оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық құралдары мен технологияларын пайдалана отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады, Lesson Study білім беру ортасын талдауды жүзеге асыра алады, ғылыми-әдістемелік өнімдерді, авторлық курстарды әзірлеуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шет тілінің практикалық курсы (С2 деңгей)
    Несиелер: 5

    Студенттің мәдениетаралық коммуникативтік және кәсіби біліктілігін қалыптастыруға бағытталған пән; Курстың мақсаттары сөйлеу, тыңдау, оқу және жазудың коммуникативтік дағдыларына қойылатын талаптарда көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәтіннің лингвостилистикалық талдауы
    Несиелер: 5

    Тәрбие лингвистикалық пәннің теориялық негіздері бойынша қажетті ақпаратты алуға және әдеби мәтінді түсіндіруде тәжірибелік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Тәрбие тіл тарихының теориялық ережелеріне, ағылшын тілін дамыту негізіне қажетті ақпаратты алуға бағытталған; тілдің тарихи өзгеруі мен өзара қарым-қатынас процестерінің жүйелік сипатын ашып көрсету тілдің грамматикалық құрылымындағы өзгерістер арасындағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Семантика
    Несиелер: 5

    Лингвистикалық маңыздылықты қалыптастыру үдерістерін, ауызша және жазбаша мәтіндерді қабылдауды, санаттауды, лингвистикалық белгілермен ұсынылған әлем түсінігін жіктеуді, сондай-ақ ақпараттың жинақталуы туралы білімді қалыптастыруды, білім беру жүйесін, әртүрлі қызметті ақпараттық жүйемен қамтамасыз ететін, тілдік кодта ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Когнитивтік лингвистика
    Несиелер: 5

    Ауызша және жазбаша мәтіндерді қабылдау процесін, санаттауды, әлем түсінігін жіктеуді лингвистикалық белгілермен таныстыру үрдісін қарастыру; білімнің жинақталуы туралы білімдерді қалыптастыру, жүйе тілдік кодексте ұсынылған ақпаратпен әртүрлі әрекеттерді ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Социолингвистика
    Несиелер: 5

    Пән тілдің әлеуметтік табиғаты мен функциялары, қоғам өміріне тілдің ықпалы зерттейді, сондай-ақ бұл пән әсер әлеуметтік факторлардың бөлу нысандарының бір тілдің қоғамның әлеуметтік құрылымы мен нақты қоғамдық жағдайлармен байланысты, қоғамда билингвизм және полилингвизм жұмыс істеуі зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің практикалық курсы (В2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Тәрбие шет тілін оқыту процесінде супер-базалық стандарт деңгейіндегі тіл мамандықтарының студенттерінің әлеуметтік-мәдениаралық коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық ғылымның дамуының қазіргі үрдістерін, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыруға, алынған зерттеу нәтижелерін ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, лингвистика, тіл білімі саласында жоспарлауды жүзеге асыруға және зерттеулер жүргізуге, ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында құзыретті болуға қабілетті.

  • Код ON1

    Әр түрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті, академиялық адалдық ережелерін сақтай отырып, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс ресімдеуге қабілетті

  • Код ON6

    Академиялық және кәсіби ортадағы ғылыми пікірталастарға қатысады, сондай-ақ зерттеулердің бастапқы нәтижелерін әртүрлі деңгейдегі академиялық басылымдарда жариялайды, қазіргі ақпараттық ағымдарға бағдарланады және әлемдік үрдістердегі динамикалық өзгеріп отыратын құбылыстар мен процестерге бейімделеді.

  • Код ON9

    Психологиялық-педагогикалық ғылымның қазіргі жетістіктерін ескере отырып, шет тілдерін оқыту саласында білім беру жүйесінде жаңартылған білім беру мазмұнының талаптарына сәйкес ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыру.

  • Код ON4

    Білім беру ұйымдарында білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етумен, оқытудың кредиттік технологиясының талаптарына сәйкес өзін-өзі тану және кері байланысты жүзеге асырумен шет тілін оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, оқу ақпаратын таратуға қабілетті, оның ішінде педагогикадағы, тіл білімінде , лингвистикадағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдістемелік негіздерімен сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті, оқу үрдісінде білім алушылардың танымдық іс-әрекеті психологиясының біліміне негізделе отырып командада жұмыс істеуге, шешімдер қабылдауға, даулы жағдайларды шешуге қабілетті.

  • Код ON5

    Ғылыми зерттеулер жүргізуге және жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін меңгерген. Коммуникативтік және тілдік құзыреттілігі бар, кәсіби қызметпен байланысты әр түрлі жағдайлар мен жағдайларда икемді және мобильді болуы мүмкін.

  • Код ON8

    Тілдердің интерференциясы процесін және оның жеке-бейнелі ойлауды қалыптастыруға әсерін түсіндіреді, шетел тілдерін оқытудағы ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындауда Құзыретті болып табылады.

  • Код ON3

    Шет тіліндегі құрылымдық және функционалдық өзгерістер, филология ғылымының және шет тілді білім берудің әдіснамасы туралы түсінікке ие, қазіргі концепцияларды, теорияларды және процестер мен құбылыстарды талдау тәсілдерін талдайды.

  • Код ON10

    Білім беру ұйымдарында ғылыми зерттеулер жүргізу барысында педагогиканың, тіл білімінің өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелері туралы теориялық білімді пайдаланады; жаһандану үрдістерінің әлеуметтік-экономикалық салдары туралы түсінікке ие болады; қазіргі ғылыми білім құрылымындағы филология орнын түсінеді.

  • Код ON7

    Екінші тіл құралдарымен күнделікті және кәсіби қарым-қатынас жасауға дайын.

  • Код ON11

    Педагогикалық қызметте оқытудың кредиттік технологиясы негізінде жоғары мектепте оқу үдерісін ұйымдастыру бойынша нормативтік құжаттарды білу және қолдана білу, сондай-ақ білім беру үдерісінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану.

7M01701 Шет тілі: екі шет тілі
Магистратура

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01701901 7M01701901 - Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01701 Шет тілі: екі шет тілі
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Ағылшын тілі
7M01701 Шет тілі: екі шет тілі
Магистратура

"Астана" Университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01701 Шет тілі: Екі шет тілі
Магистратура

Халықаралық Бизнес Университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M01701 Шет тілі: екі шет тілі НП-2
Магистратура

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01701 Шет тілі: екі шет тілі
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01701 Шетел тілі: екі шетел тілі [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01701 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Университет КИМЭП

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M017011 Шет тілі: екі шет тілі
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Ағылшын тілі
7M01701 Шетел тілі: екі шетел тілі [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01701 Қазақ тілі және әдебиет педагогтарын даярлау 1
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top