7M01701 Шет тілі: екі шет тілі в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығы мен жұмыс берушінің талаптарына сәйкес ағылшын тілін оқытуда оқу үрдісін әдістемелік қамтамасыз ету және магистрлердің жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіктерін қалыптастыру, инновациялық және интерактивті педагогикалық технологиялар.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Білім беру саласындағы зерттеулер (ағылшын тілінде)
Білім беру саласындағы зерттеулер курсы ғылыми зерттеулердің негіздерін меңгеруге бағытталған, оған сандық және сапалық әдістер кіреді. Кейс-стади, феноменология, этнография және әрекеттегі зерттеу тағы басқа тәсілдерге ерекше назар аударылады. Магистранттар зерттеудің мәселесін және мақсатын айқындаудан бастап, деректерді талдау мен зерттеу этикасына дейінгі кезеңдерін тыңғылықты үйренеді. Пән зерттеу дағдылары мен жобалық мәдениетті дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шет тілі (кәсіби)
Курстың мақсаты - магистранттың шет тілін меңгеруінің алдыңғы білім беру сатысында (бакалавриат) қол жеткізген бастапқы деңгейін арттыру және кәсіби қарым-қатынас жасауға қажетті тілдік және коммуникативтік құзыреттілігін одан әрі дамыту. Курс тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және кәсіби салаларда қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті тілдік және коммуникативтік құзыреттерді қалыптастырады, ақпараттық мәдениетті дамытады, ой-өрісін кеңейтеді және жалпы мәдениетті арттырады, әртүрлі елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділік пен құрметке тәрбиелейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
Курс магистранттар арасында шет тілін оқыту саласындағы кәсіби-әдістемелік қызметтің теориялық, әдістемелік және құзыреттілік негіздерін дамытады. Курстың мақсаты: магистранттарды қазіргі шет тілдік білім беруді модернизациялаудың тұжырымдамалық әдістемелік негіздерімен таныстыру; магистранттардың шетел тілінде білім беру жүйесін дамыту үшін өзекті идеялар мен жобаларды ортаға салу, оларды жүзеге асыру, әдіснама ғылымының заңдылықтарына сүйене отырып, қабылданған шешімдердің салдарын болжау қабілеттерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық ағылшын тілі
Курс ақпаратты іздеу және өңдеу, жеке зерттеу мәтінін құру және пішімдеу, сондай-ақ оның нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде ұсынумен байланысты бірқатар коммуникативтік, әлеуметтік-мәдени, зерттеушілік және лингвистикалық құзыреттерді дамытуға және жетілдіруге , тілдің өмір сүруінің философиялық, әлеуметтік және психологиялық негіздерін қамтамасыз ететін ағылшын тілінде баяндау; магистрантарды қазіргі тіл білімінің мәселелерімен таныстыру, оларда тіл фактілерін түсінуге ғылыми және шығармашылық көзқарастарды дамыту; тіл білімінің категориялық аппаратын көрсету; магистрантар арасында филологиялық білім мен дағды жүйесін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілін оқытудың инновациялық әдістері
Пән студенттерді іс-әрекеттегі инновациялық әдістермен таныстыруға бағытталған, практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, рефлексиялауға және шешуге мүмкіндік береді. Курс сонымен қатар оқытудың инновациялық әдістері жағдайында шет тілін оқыту жүйесін дамыту үшін өзекті идеялар мен жобаларды ұсынуға, оларды жүзеге асыруға, қабылданған шешімдердің салдарын болжауға қабілетті болашақ маманды өз бетінше ғылыми-зерттеу қызметіне дайындауға бағытталған. әдістемелік ғылымның заңдылықтарына және ғылымның шет тілдерін оқыту әдістемесінің негіздеріне негізделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері мен технологиялары
Пән жоғары білім берудегі оқыту процесінің психологиялық және педагогикалық негіздерін терең зерттейді. Студенттердің жас ерекшеліктері мен тұлғалық сипаттары, оқу мотивациясы, қабылдау және ойлау ерекшеліктері қарастырылады. Сонымен қатар, заманауи педагогикалық технологиялар, инновациялық әдістер, интерактив оқыту формалары, сын тұрғысынан ойлау, кері байланыс, рефлексия және оқытушының кәсіби дамуы кеңінен талданады. Пән болашақ мұғалімдердің әмбебап және кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға ерекше көңіл бөледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеудің негізгі стратегияларын және ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін түсіндіру. Пән магистрантқа ғылым мен ғылыми білімнің пайда болуы және дамуы туралы тұтас түсінікті тарихи-мәдени контекст негізінде береді. Қарастырылатын тақырыптар: ғылым философиясы және ғылым тарихы, ғылымның дүниетанымдық контексттері, ғылымның эпистемологиялық проблемалары, ғылыми танымның аксиологиясы және праксиологиясы, жеке ғылымдардың философиясы және тарихы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
CLIL
Бұл курстың екі мақсаты бар. Біріншіден, болашақ шет тілі мұғалімдерін шет тілінде пәндік білімді оқытудың жаңа технологиясымен таныстыру – мазмұны мен тілдік интеграцияланған оқыту. Екіншіден, осы курсты оқытқанда CLIL технологиясының өзін қолдану, осылайша магистранттар кіріктірілген пәндік-тілді оқытуда қолданылатын негізгі тәсілдермен, әдістермен, тәсілдер және формалармен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Лингвистикадағы жаңа бағыттар
Бұл пән қазіргі шет тілін оқытуда бар негізгі лингвистикалық теорияларды меңгеруге арналған. Оқыту нәтижесінде магистрант әр түрлі лингвистикалық теорияларды салыстырып, оларды семантика, сөйлеу актілерінің теориясы, функционалдық стилистика және психолингвистика, когнитивтік және басқа да бірқатар салалас ғылымдар тіл білімі, семиотика, лексикография және басқа ғылымдар тұрғысынан талдай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған екінші шет тілі (француз, неміс) – 1
Бұл курс шетел тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыруға, кәсіби және ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік, коммуникативті және кәсіби мәселелерді шешуге, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеуге қажетті және жеткілікті мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілік деңгейін меңгеруге бағытталған. Ауызша және жазбаша кәсіби бағытталған мәтіндермен жұмыс жасау арқылы магистранттардың мәдениетаралық коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілін оқыту – 1
Пән екінші шет тілін практикалық меңгеруге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Магистранттар күрделі мәтіннің негізгі идеяларын, соның ішінде кәсіби саладағы мәселелерді талқылауды түсіне алады; кез-келген тарап үшін шиеленіссіз ана тілінде сөйлейтіндермен өзара әрекеттесу; тақырыптардың кең ауқымы бойынша нақты, егжей-тегжейлі мәтін дайындау және әр түрлі нұсқалардың артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсете отырып, өзекті мәселе бойынша көзқарасты түсіндіру; Екінші шет тілін меңгеру деңгейіне сәйкес оқытылатын тілдің елінде болу кезінде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылымдағы деректерді зерттеу мен талдаудың заманауи әдістері
Пән магистранттардың жасанды интеллект негізінде ғылыми зерттеулер жүргізу және деректерді талдау бойынша терең білім мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Машиналық оқыту алгоритмдері, интеллектуалдық талдау әдістері, ғылыми модельдеу мен болжау қарастырылады. Пәннің негізгі мақсаты – ғылымның әртүрлі салаларында күрделі міндеттерді шешу үшін жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып зерттеу үдерістерін автоматтандыру мен тиімділігін арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мәтін лингвистикасы
Бұл пән магистранттар арасында олардың кәсіби құзыреттілігінің құрамдас бөлігі ретінде коммуникативтік құзыреттіліктің стильдік аспектісін дамытуға бағытталған: әр түрлі жанрдағы мәтіндердің лингвистикалық сипаттамаларын және кәсіби мәселелерді шешу барысында мәтіннің стилистикалық компонентін жеткізу әдістерін білетін мамандарды дайындау. Бұл курстың мақсаты қолданбалы мәтін лингвистикасында зерттеу үлгілерінің мәнін ашу, ғылымның арнайы саласы ретіндегі әлеуметтік ғылымдардағы қазіргі сапалық зерттеулердің теориялық мәселелеріне жалпы негіздеме беру, магистранттарды бағыттармен байланысты мәселелермен, әлеуметтік ғылымдардағы зерттеулердің аспектілері мен тәсілдерімен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі басқару технологиялары
Пәннің мақсаты – білім берудегі ұйымды басқару технологиясы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Бұл курс білім берудегі ұйымды басқарудың мәні, басқару қызметінің технологиялары мен модельдері туралы білімді өзектендіреді, тереңдеті және жүйелейді; басқару шешімдерін қабылдау технологияларын қолдану білігін және білім беруде әртүрлі деңгейдегі ұйымды басқару технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі сапа менеджменті
Курстың мақсаты: барлық деңгейде білім сапасын басқарудың теориялық білімдерін, зерттеушілік және практикалық дағдыларын қалыптастыру, сапа менеджменті жүйесін, негізгі элементтерін, даму перспективаларын және сапа менеджменті жүйесін жақсартуды түсіну, сапа менеджменті жүйесін әзірлеу және енгізу. Осы курсты оқу нәтижесінде білім алушылар білім беру сапасын басқару тұжырымдамасын, сапаны басқарудың кешенді жүйесін құру қағидаттарын, халықаралық рейтингтер мәнмәтініндегі Қазақстанның білім беру жүйесін, білім беру сапасын халықаралық салғастырмалы зерттеулерді (TIMSS, PISA, PIRLS, ICILS, PIAAC, TALIS), білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесін, оның құрылымын, тиімділігін, халықаралық тәжірибені білетін болады халықаралық сапа стандарттарына (БҰҰ, ЮНЕСКО, ЭЫДҰ, ЮНИСЕФ, ДБ, ЕО және т.б.) қол жеткізуді жоспарлау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілін оқытудағы мәдениетаралық қарым-қатынас
Пән студенттердің мәдениетаралық коммуникативті және кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Коммуникативтік құзіреттілік деп студенттердің қалыптасатын білім, білік және жеке қасиеттеріне сүйене отырып, мәдениетаралық деңгейде шет тілінде қарым-қатынас жасай алуы түсініледі. Курс барысында мәдениетаралық коммуникативті құзыреттілік негіздері шет тілдік қарым-қатынастың төрт түрінде: тыңдалым, оқылым және жазылым бойынша қаланады, бұл шекті деңгейге жетуді қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Контрастивті лингвистика
Бұл курстың мақсаты: магистранттарды шет тілінде білім берудің негізі ретінде когнитивтік-лингвомәдени әдіснамасының мәнімен таныстыру, шет тіліндегі білім берудің арнайы саласы ретіндегі ғылыми білімнің қазіргі антропоцентристік парадигмасының жалпы теориялық мәселелерін қолдану, білім берудің арнайы саласы ретінде магистранттарды оқыту, болашақ маман контрасттық лингвистика және шет тілі әдістемесінің бағыттары, аспектілері мен әдістеріне байланысты зерттеу мәселелерін шешу болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шет тілі теориясының негіздері (неміс тілі)
Бұл курс екінші шет тілінің фонетикалық, грамматикалық және лексикалық құрылымының негізгі мәселелерін зерттеуге, тілдік бірліктердің табиғаты мен қызметін анықтауға, парадигматика мен синтагматика құбылыстарын қарастыруға, тіл элементтерін олардың өзара байланысында ұсынуға бағытталған. Қарастырылып отырған тілдік құбылыстар синхронды түрде зерттеледі. Осы курсты оқу барысында магистранттардың екінші шет тіліндегі лингвистикалық құзыреттілігі қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған екінші шет тілі (француз, неміс) – 2
Бұл курс шетел тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыруға, кәсіби және ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік, коммуникативті және кәсіби мәселелерді шешуге, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеуге қажетті және жеткілікті мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілік деңгейін меңгеруге бағытталған. Ауызша және жазбаша кәсіби бағытталған мәтіндермен жұмыс жасау арқылы магистранттардың мәдениетаралық коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Озық ағылшын тілі
Бұл пән білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыруға, сондай-ақ кәсіби және ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік, коммуникативтік және кәсіби мәселелерді шешуге қажетті және жеткілікті мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілік деңгейін меңгеруге бағытталған. белсенділік, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін. Мақсаты: магистранттардың мәдениетаралық коммуникативті және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Нәтижесінде магистранттар ауызша және жазбаша кәсіби бағытталған мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін; халықаралық кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы коммуникативті мінез-құлық стратегияларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Екінші шетел тілін оқыту – 2
Пән екінші шет тілін практикалық меңгеруге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Магистранттар күрделі мәтіннің негізгі идеяларын, соның ішінде кәсіби саладағы мәселелерді талқылауды түсіне алады; кез-келген тарап үшін шиеленіссіз ана тілінде сөйлейтіндермен өзара әрекеттесу; тақырыптардың кең ауқымы бойынша нақты, егжей-тегжейлі мәтін дайындау және әр түрлі нұсқалардың артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсете отырып, өзекті мәселе бойынша көзқарасты түсіндіру; Екінші шет тілін меңгеру деңгейіне сәйкес оқытылатын тілдің елінде болу кезінде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шет тіл бойынша кәсіптік білім берудің ғылыми-білім беру инновациялық-интегративті базисі
Курстың мақсаты: магистранттарды қазіргі заманғы шет тілдік білім беруді жаңғыртудың тұжырымдамалық ғылыми негіздерімен таныстыру; магистранттардың шетел тілінде білім беру жүйесін дамыту үшін өзекті идеялар мен жобаларды ортаға салу, оларды жүзеге асыру, әдіснама ғылымының заңдылықтарына сүйене отырып, қабылданған шешімдердің салдарын болжау қабілеттерін қалыптастыру. Курс инновациялық және бейіндік білім беру саласында дағдылары бар маман даярлауға, мамандандырылған шет тілін оқытудың заманауи бағдарламаларын құруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Материяны, кеңістікті және уақытты ұйымдастырудың түрлі деңгейлерін зерттеу кезінде ғылыми таным әдіснамасының негіздері және жаратылыстану философиялық концепциялары туралы білімдерді меңгеру.
- Ғылыми зерттеулер мен практикалық қызмет жүргізуге мүмкіндік беретін шет тілін кәсіби деңгейде меңгеру.
- Ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін тұжырымдауға, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алу, ғылыми еңбектерге реферат жасау, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасау, алынған нәтижелерді қорыту, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдау.
- Стандартты емес жағдайларда әрекет ету, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті алу, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайын болу, әртүрлі оқу орындарында білім беру процесін ұйымдастырудың және жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану.
- Ғылыми-әдістемелік өнімді, оқу-әдістемелік кешендерді, авторлық курстар мен оқытылатын пәндерді оқыту әдістемесін әзірлеу әдіснамасын меңгеру.
- Академиялық мәтіндермен ауызша және жазбаша түрде жұмыс істей білу, ғылыми-кәсіби қызмет шеңберінде коммуникативтік-сөйлеу жағдаяттарын қалыптастыру.
- Шет тілін оқытудағы тиімді инновациялық әдістерді, оның ішінде мультимедиялық және АКТ технологияларын анықтау және оларды білім беру процесінде пайдалану.
- Негізгі оқып жатқан тілді оның әдеби түрінде қолдану және алған білімдерін әдебиет, коммуникация теориясы және мәтінді филологиялық талдау саласында өзінің кәсіби қызметінде қолдану; шет тіліндегі білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде тілді меңгеруді бағалау критерийлерін жасау және пайдалану.
- «Екінші танымдық сананы» басқа лингвосоциум әлемінің тұжырымдамасы мен бейнесі ретінде модельдеу, түсіндіру және синтездеу және оны әлем туралы біліммен және «инофон» тілімен байланыстыратын "екінші білім конструкцияларының" танымдық жүйесінде қалыптастыру; аудиториядағы психолингвистикалық жағдайды жобалау және зерттеу.
- Мәдениетаралық және тіларалық құзыреттілікті жетілдіру үшін екінші шет тілінің негіздерін қолдану.
Ұқсас БББ
7M01701 Шет тілі: екі шет тілі
Қазақстан-Американдық еркін университеті
7M01701 Шет тілі: екі шет тілі
Астана халықаралық университеті
7M01701 Шетел тілі: екі шетел тілі
КИМЭП университеті
7M01701 Шетел тілі: екі шетел тілі
«Мирас» университеті (Мирас)
7M01701 Шет тілі: Екі шет тілі
Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
7M01701 Шет тілі: екі шет тілі
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01701 Шетел тілі: екі шетел тілі
«Мирас» университеті (Мирас)
7M01701 Шет тілі: екі шет тілі
Қазақстан-Американдық еркін университеті