Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01901 Дефектология в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 5

    Оқушылар ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; орталық жүйке жүйесі мен жоғары дәрежелі жүйке жүйесінің физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; негізгі тіршілік функцияларды реттеу принциптерінің тұрақтылығы; мектеп оқушылары ортасының гигиеналық бағалау әдістері; күнделікті жұмыстың және оқу үдерісі ұйымдастырылуының гигиеналық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Генетика негіздері және БАЕҚ бар балалардың клиникалық бұзылыстары
    Несиелер: 5

    Курс құрамында тұқым қуалаушылықтың цитологиялық және молекулалық негіздері, медициналық генетика, адам генетикасының зерттеу әдістері, тұқым куалайтын хромосомалық және гендік аурулардың механизмдері, оларды диагностикалау, емдеу және алдын алу, білім алуды ерекше қажет ететін балалардың клиникалық бұзылыстары мен даму ерекшеліктері туралы сұрақтар, бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хромосомдық аберрациялар
    Несиелер: 5

    Курс құрамында хромосомды аберрациялар түрлерімен, хромосомды аберрациялар кезіндегі бұзылулармен, олардың этиологиясымен, патогенезімен, диагностикасымен және емдеу жолдары, делеция, дупликация, инверсия, транслокация, фрагментация түріндегі хромосомалық аберрациялардағы бұзылыстар, хромосомалық аберрациялары бар балалардың физикалық және психикалық даму ерекшелектері, олардың суреттемелі мінездемесі, аталмыш патологиясы бар балалардың тууының жиілігі туралы статистикалық мәліметтер туралы сұрақтар бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Невропатология негіздері
    Несиелер: 6

    Курс жүйке жүйесінің, адамның жұлын және бас миының құрылысы мен функциялары, жүйке жүйесінің патологиясы туралы түсініктен тұрады, жүйке ауруларының даму себептері мен механизмдерін ашады, орталық жүйке жүйесінің патологиясы кезіндегі ақаудың құрылымын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің патологиясы
    Несиелер: 4

    Курс құрамында есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы, патологиясы, есту, көру анализаторларын, сөйлеу аппаратын зерттеудің негізгі әдістері, есту бұзылыстарын топтастыру, есту, көру, сөйлеу мүшелерінің бұзылыстары бар балалардағы аурулардың алдын алу шаралары туралы сұрақтар бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың пәні мен әдіснамалық негіздері. Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және әлеуметтендіру. Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесі. Мектептегі педагогикалық үрдістің мәні, оның заңдылықтары мен принциптері. Дене тәрбиесі. Тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие құралдары, формалары мен әдістері. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика туралы жалпы түсінік және оның негізгі категориялары. Оқыту заңдары, заңдылықтары және принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Даму мүмкіндігі шектеулі балалардың сенсорлық іс-әрекет бұзылыстары
    Несиелер: 4

    Курс құрамында хромосомды аберрациялар түрлерімен, хромосомды аберрациялар кезіндегі бұзылулармен, олардың этиологиясымен, патогенезімен, диагностикасымен және емдеу жолдары, делеция, дупликация, инверсия, транслокация, фрагментация түріндегі хромосомалық аберрациялардағы бұзылыстар, хромосомалық аберрациялары бар балалардың физикалық және психикалық даму ерекшелектері, олардың суреттемелі мінездемесі, аталмыш патологиясы бар балалардың тууының жиілігі туралы статистикалық мәліметтер туралы сұрақтар бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • БАЕҚ бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Курс психологиялық-педагогикалық диагностиканың міндеттерімен, бағыттарымен және мазмұнымен байланысты негізгі негізгі негізгі ұғымдарды қамтиды; БАЕҚ бар балаларды тексеру үшін релевантты әдістемелерді таңдау, диагностикалық әдістемелерді практикалық қолдану, тексеру нәтижелерін талдау және БАЕҚ бар баланың психологиялық-педагогикалық сипаттамасын құру мәселелерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы психология
    Несиелер: 5

    Курс психикалық және дене кемістігі бар әр түрлі тұлғалардың психикалық дамуының ерекшеліктерін, атиптік дамуының себептерін, механизмдері мен құрылымын ашып көрсетеді; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың клиникалық, физиологиялық, психологиялық және педагогикалық сипаттамасын, сонымен қатар БАЕҚ бар тұлғалардың өмір сүру сапасын жақсарту бойынша мақсатты көмек стратегияларын негіздеу мен әзірлеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы білім берудегі психотерапиялық әдістердің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Курс психотерапия бағыттарының негізгі базалық ұғымдарын, негіздері мен әдіснамалық принциптерін, даму кемістігі бар балалармен жұмыс істеу тәжірибесіндегі психотерапиялық әсер ету механизмдері мен нысандары туралы ұғымдарды;психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бағыттарын, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың өмір сүру сапасын жақсарту бойынша мақсатты көмек көрсету стратегияларын негіздеу мен әзірлеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балаларға арналған психологиялық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курс ерекше білім беруді қажет ететін балаларға арналған психологиялық қызметті ұйымдастыру мен коррекциялық оқыту жағдайында дамуы бұзылған тұлғалардың психикалық даму заңдылықтары мен ерекшеліктерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың өмір сүру сапасын жақсарту бойынша мақсатты көмек стратегиясын құру технологиясын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Логопедия негіздері
    Несиелер: 4

    Курс Р. Е. Левинаның сөйлеу бұзылыстарын талдау принциптері мен қалыпты жағдайда сөйлеу дамуының онтогенезі бойынша материалдарынан тұрады; сөйлеу аппаратының құрылымы, мен негізгі сөйлеу тілі бұзылысының анықтамалары мен ана тілінің фонемасы жүйесі және әр түрлі сөйлеу бұзылыстары қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы педагогикадағы ғылыми зерттеулер
    Несиелер: 4

    Курс арнайы педагогика туралы ғылыми-теориялық үғымдар мен негізгі әдіснамалық ыңғайларды; арнайы педагогиканың негізін құрайтын негізгі теориялар мен ғылыми мектептерді; ғылыми зерттеудің әдіснамасын; ғылыми танымның әртүрлі деңгейлерін; арнайы педагогиканың негізгі эксперименттерін; зерттеушілердің қолданатын әдістерін; арнайы педагогиканың шешілмеген күрделі мәселелерін; ғылыми-зерттеу жұмыстарындағы зерттеу бағытын анықтау, ғылыми проблеманы қою, теориялық және эксперименталдық зерттеулерді жүзеге асыр

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ халқының рухани мұрасын қалыптастыру және дамыту кезеңдері. Ежелгі мәдени құндылықтар және қазақ фольклоры. Қазақ халқының эстетикалық және поэтикалық мұрасы. Қазақ әдебиетін кезеңдандырумен рухани мұраны дамытудың арақатынасы. Қазақ халқының рухани мұрасын талдау үшін қажетті санаттар мен ұғымдардың терминологиялық жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі түсініктер; ҚР конституциялық құқығының негіздері; ҚР құқыққорғау органдары және сот; ҚР мемлекеттік билік органдары; ҚР әкімшілік құқық негіздері; ҚР азаматтық және отбасылық құқық негіздері; ҚР еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы; Сыбайлас жемқорлық үшін құқықтық жауапкершілік; Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау
    Несиелер: 4

    Курс эксперименталды жұмыстың жалпы сұрақтарын; ғылыми таным әдістерінің және ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдерінің сипаттамасын; ғылыми-педагогикалық экспериментті жүргізудің жалпы сызбасын; сапаны бағалаудың критериалды аппаратын әзірлеуге қойылатын негізгі талаптарды; зерттеу нәтижелерін саралау мен өңдеу және бағалау ережелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Латын графикасы
    Несиелер: 5

    Жазудың шығу тегі; қазақ графикасының дамуы; латын графикасына көшу қажеттілігі, латын графикаларының жобалары; латын графикасына негізделген қазақ тілінің әліпбиі және дауысты, дауыссыз әріптердің белгіленуі; қазақ жазуының негізгі ережелері: орфография, орфоэпия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психофизикалық бұзылыстардың нозологиялық нұсқасы
    Несиелер: 4

    Курс құрамында хромосомды аберрациялар түрлерімен, хромосомды аберрациялар кезіндегі бұзылулармен, олардың этиологиясымен, патогенезімен, диагностикасымен және емдеу жолдары, делеция, дупликация, инверсия, транслокация, фрагментация түріндегі хромосомалық аберрациялардағы бұзылыстар, хромосомалық аберрациялары бар балалардың физикалық және психикалық даму ерекшелектері, олардың суреттемелі мінездемесі, аталмыш патологиясы бар балалардың тууының жиілігі туралы статистикалық мәліметтер туралы сұрақтар бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дефектология негіздері
    Несиелер: 4

    Курс аномалды даму теориясынан,ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің теориялық және әдістемелік тәсілдерінен тұрады жалпы, арнайы (әртүрлі бұзылулар типтерінде) заңдылықтарды және психикалық және психофизиологиялық дамудың жеке ерекшеліктерін, әртүрлі жас сатысында адамның іс-әрекеті мен мінез-құлқын реттеу ерекшеліктерін ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім беру үрдістерін басқару
    Несиелер: 4

    Ғылыми теория ретінде басқарудың қалыптасуы. Басқару түсінігі. Басқару үрдісінде білім сапасының мониторингісі. Білім алушылар оқу (танымдық) қызметпен басқару субъектісі ретінде. Шиеленістер және білім беру мекемесімен басқару. Білім беру жүйесін басқарудың негізгі мәселелері, педагогикалық менеджменттің даму болашағы және қазіргі жағдайы, менеджменттің негізгі функциялары және оларды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Курста арнайы педагогика теориясы, дамуында бұзылулары бар және ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың арнайы білім беру тарихы баяндалған; арнайы педагогика дидактикасының негіздері ұсынылған; арнайы білім берудің мазмұны мен ұйымдастырылуы сипатталған; арнайы педагогика дамуының негізгі мәселелері қарастырылған; осы саладағы шетелдік және отандық тәжірибе көрсетілген

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология и тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғаттың даму негіздері, табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың заманауи тәсілдері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстанның модернизациясының тарихи тәжірибесі және қазіргі заман. Ұлттық сана және оның қалыптасу ерекшеліктері. "Мәңгілік ел" патриоттық актісі және оның ұлттық сана үшін маңызы. Жаһандық әлемдегі қазіргі қазақстандық бірегейлік. Рухани мұра және оның жаңғырту үрдісіндегі рөлі. Бәсекеге қабілеттілік және прагматизм қазіргі қоғамдық сананың құндылығы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Нейродиагностика элементтерімен нейропсихология негіздері
    Несиелер: 4

    Курс құрамында хромосомды аберрациялар түрлерімен, хромосомды аберрациялар кезіндегі бұзылулармен, олардың этиологиясымен, патогенезімен, диагностикасымен және емдеу жолдары, делеция, дупликация, инверсия, транслокация, фрагментация түріндегі хромосомалық аберрациялардағы бұзылыстар, хромосомалық аберрациялары бар балалардың физикалық және психикалық даму ерекшелектері, олардың суреттемелі мінездемесі, аталмыш патологиясы бар балалардың тууының жиілігі туралы статистикалық мәліметтер туралы сұрақтар бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік қызметтің құқықтық мәні, кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің түрлері, субъектілерді мемлекеттік тіркеу және жою. Банкроттылық. Кәсіпкерлік қызметтегі келісімдер. Өз бизнесін құру кезеңдері. Бизнес-идеяларды іздеу және оларды алдын-ала таңдау. Бизнес-жоспарлаудың негізгі кезеңдері. Бизнес-жоспардың негізгі бөлімдерін құрастыру. Бизнес-жоспарларды қаржыландыру көздерін іздестіру. Өндіріс факторларын таңдау, операциялық және бизнес-үрдістерді іске қосу. Бизнес тәуекелдері және оларды төмендету. Өз б

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқыту платформалары мен сервистері
    Несиелер: 4

    Қашықтықтан оқыту негіздері: Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары; Видоеконференциялар, видео-кездесулер, вебинарлар, өткізуге арналған платформалар; қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS). Қашықтықтан оқыту үшін білім беру контентін әзірлеу: Оқытуға арналған мультимедиа презентацияларын жасау сервистері. Сауалнамалар мен тестілерді жасау сервистері. Интербелсенді тапсырмаларды жасаудың онлайн-сервистері. Интербелсенді жұмыс парақтарының конструкторлары. Аудио және видео өңдеу құралдары. Курстар к

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік инклюзияның әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс шетелдік және отандық зерттеулердегі әлеуметтік инклюзия проблемасын теориялық-әдіснамалық негіздеуден тұрады; қиын өмірлік жағдайда жүрген балалар мен жасөспірімдердің, менталдық мүгедектігі бар жастардың, сондай-ақ аға ұрпақ адамдарының әлеуметтік-мәдени инклюзия практикасын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларға математиканы оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курста балаларды математиканы оқыту үшін арнайы тәсілдер мен ақпарат көздері; мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың білім беру процесін ұйымдастыру ерекшеліктері; мүмкіндіктері шектеулі балаларды математиканы оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері (атап айтқанда, математика сабақтарында мүмкіндіктері шектеулі оқушылардың топтық және ұжымдық жұмысын ұйымдастыру әдістемесі) баяндалған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • БАЕҚ бар балалардың "Қолөнер" пәндік саласында білім беру технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс білім алуда ерекше қажеттілігі бар балалардың "Қолөнер" пәндік саласында білім беру технологиясы бастауыш сынып оқушыларының еңбек қызметін қалыптастыру және дамыту саласында қажетті кәсіби білімді, іскерлікті және дағдыларды меңгерген бастауыш білім берудің білікті мамандарын даярлауды ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • БАЕҚ бар балалардың "Сауат ашу", "Қазақ тілі", "Әдебиеттік оқу" пәндік саласында білім беру технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс орыс (Ана тілі ретінде) тілін оқытудың мақсатын, мазмұнын, заңдылықтарын, принциптерін, әдістері мен тәсілдерін және білім алуда ерекше қажеттілігі бар балаларды ана тілінде оқу мен тәрбиелеу, сонымен қатар технологияларды, сабақтарды, кері байланыс формаларын құрастырудың ғылыми негіздерін және т. б. ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отбасылық және оған жақын ортаның әлеуметтік инклюзия технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс отбасылық және оған жақын ортаның әлеуметтік инклюзия технологиясы мен инклюзивті білім беру үдерісінде отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуін жүзеге асыру бойынша мәселелерді; мектеп жұмысының әртүрлі формалары мен әдістерінің нұсқаларын; отбасының тәрбиелік мүмкіндіктерін дамыту, ата-аналарды педагогикалық ағартуды жүзеге асыру мәселелерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курс әлемдік және отандық тәжірибені, инклюзивті (интеграцияланған) білім беруді енгізудің ұйымдастырушылық шарттарын, сыныптарды жинақтау мен жинақтаудың және бағдарламалық материалды бейімдеудің ұсынымдарын; ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған жеке білім беру бағдарламасын әзірлеу мен іске асыруды; білім алуда ерекше қажеттілігі бар оқушылардың жетістіктерінің мониторингін; инклюзивті практика субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бойынша жұмыстың мазмұнын ; инклюзивті білі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздерін, педагогикалық жүйелерді басқарудың теориясы мен технологиясы ретінде педагогикалық менеджментті, мектептегі инновацияны басқаруды, мектептегі әдістемелік қызметті және мұғалімдерді аттестаттауды, білім берудегі менеджердің көшбасшылық және көшбасшылық қасиеттерін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Үйден оқыту жағдайындағы білім беру үдерісіне қолдау көрсету технологиясы
    Несиелер: 4

    Курс үйде оқыту жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың білім беру процесін ұйымдастыру және сүйемелдеу, оның әлеуетін ашу ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланың әлеуметтенуі мен бейімделуі үшін қолайлы орта құру туралы негізгі ұғымдардан тұрады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалардың сөйлеу тілінің бұзылыстарын диагностикалау, түзету және алдын алудың нейропсихологиялық негіздері
    Несиелер: 6

    Курс құрамында нейропсихологиялық диагностиканың әдіснамалық негіздері, ерте жас кезеңдеріндегі сөйлеу тілінің даму заңдылықтары, сөйлеу тілінің бұзылыстарын кешенді диагностикалаудың негізгі теориялары, технологиялары, әдістері мен әдістемелері және алдын алу туралы сұрақтар бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • БАЕҚ бар балалардың "Дүниетану" пәндік саласында білім беру технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс мектепке дейінгі және бастауыш сынып оқушыларын қоршаған ортамен таныстыру әдістемесін негізгі дидактикалық бірліктер деңгейінде ашады, соның ішінде экологиялық тәрбие технологиясы, БАЕҚЕ бар балалармен жаратылыстану-ғылыми және қоғамтану жұмыстары; осы санаттағы балалармен жұмыс жасаудың типтік әдістері мен формалары; пәндік дамыту ортасын құру технологиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психофизикалық даму ерекшеліктері бар балалардың психологиялық-медициналық-педагогикалық зерттеу негіздері
    Несиелер: 6

    Курс психологиялық-медициналық-педагогикалық тексерудің ұйымдастырылуымен, құрылымымен, әдіснамалық негізімен байланысты негізгі негізгі негізгі ұғымдарды қамтиды; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық тексеруді жүргізу процесін ашады және тексеру нәтижелерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • БАЕҚ бар балалардың "Бейнелеу өнері" пәндік саласында оқыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс "Бейнелеу өнері" пәндік саласы бойынша білім алуда ерекше қажеттілігі бар балаларды оқыту технологиясы саласындағы мәліметтерден және білім алуда ерекше қажеттілігі бар бар мектепке дейінгі және кіші мектеп жасындағы оқушыларын бейнелеу өнеріне оқытуды ұйымдастырудың әр түрлі тәсілдерінен тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ПМПК қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Курс білім беруді модернизациялаудың қазіргі жағдайында ПМПК қызметінің теориялық-әдіснамалық негіздерін, ПМПК қызметінің құрылымын, функциялары мен ұйымдастырылуын; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық тексеруді жүргізу технологиясын және тексеру нәтижелерін талдауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалардың даму үдерісін кешенді нейропсихологиялық түзету және абилитация
    Несиелер: 6

    Курс құрамында даму процесін психологиялық-педагогикалық қолдаудың фундаментальді нейропсихологиялық заңдылықтары, түзету, абилитация және алдын алудын базалық технологиясы ретінде алмастырушы онтогенез әдісі, балаларды нейропсихологиялық қолдаудың негізін құрайтын сызба (алгоритм) және нақты психотехникалар туралы сұрақтар бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Мектепте білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктері. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері: видеолекциялар, конференциялар, вебинар, чат. Интернет іс-шараларына қатысуды ұйымдастыру: олимпиадалар, фестиваль, конкурс, желілік жобалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тілді дамыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс қазіргі заманғы формаларды, технологияларды (сөздікті дамыту және грамматикалық дұрыс сөйлеуді қалыптастыру; байланыстырып сөйлеуді оқыту және балаларды сөйлеуді дамыту жұмысына жетекшілік етуге дайындау), қалыпта және патологияда сөйлеуді оқыту және диагностикалау әдістері, балалар тілін дамытудың қазіргі концепциялары арқылы сөйлеуді дамыту бойынша жалпы теориялық білімдер мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру туралы негізгі ұғымдардан тұрады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ТҚАЗ және БЦП бар блалардың оңалту технологиясы
    Несиелер: 5

    Курста балалардың церебральді параличі бар балалар мен тірек-қимыл аппараты зақымдалған балаларды әлеуметтік оңалту мәселелері және тірек-қимыл аппаратының бұзылуы; әлеуметтік қызмет қызметінде тірек-қимыл аппараты бұзылған балаларды әлеуметтік оңалту; балалардың церебральді параличі бар және тірек-қимыл аппараты бұзылған балаларға жалпы сипаттама беріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалардың ерте жас аутизмi шарттарында стресстi басқару технологиясы
    Несиелер: 5

    Курста балалардың ерте жас аутизмi шарттарында стресстi басқару технологиясы мен стресті механизм туралы негізгі негізгі ұғымдарды, стресті механизмді басқарудың және одан шығудың негізгі тәсілдерін, ерте аутистік спектрі бұзылған балалармен жұмыс істеу жағдайында стресті жағдайды басқару бойынша жеке бағыттарды әзірлеу технологиясын қамтиды

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кохлеарлы имплантациядан кейінгі түзете-дамыта оқытудың технологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі міндеті-есту қабілетін дамыту, есту-көру және есту-сөйлеу-қозғалу негіздерін коммуникативті функцияда қабылдау; Оқу-тәрбие процесіне ықпал ету мақсатында балаларда бар есту қабылдау мүмкіндігін барынша пайдалану кезінде ауызекі сөйлеудің табиғи дыбысталуына жақындау үшін есту қабылдауын қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Күрделі кемістіктері бар балалардың психофизикалық даму технологиясы
    Несиелер: 5

    Курста күрделі кемістіктері бар балалардың психофизикалық даму технологиясы дамуында кешенді бұзылулары бар балалардың психикасының қалыптасу ерекшеліктері қарастырылады; күрделі немесе кешенді кемістігі бар балалардың жалпы сипаттамасы беріледі; әлеуметтік қызмет қызметінде күрделі кемістігі бар балалардың әлеуметтік реабилитациясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кохлеарлы имплантациясы бар балаларды оңалту
    Несиелер: 5

    Курста кохлеарлы имплантациядан кейінгі балаларды медициналық-психологиялық-педагогикалық оңалтудың маңызды мәселелері қарастырылады (есту функциясының туа біткен жаппай жоғалуы); кохлеарлы имплантациядан кейінгі тұлғаларға және олардың отбасы мүшелеріне кеңес беру; кохлеарлы имплантациядан кейінгі тұлғаларға жеке-бағдарлы және жеке-сараланған көзқарас негізінде түзету-білім беру бағдарламаларының мазмұнына ерекше көңіл бөлінеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логотехнология
    Несиелер: 5

    Курс балалардың сөйлеу даму деңгейін және балалардың сөйлеуіне әсер етудің ең тиімді жолдарын ашады; сөйлеудің әртүрлі бұзылыстары бар балалардың қимыл-қозғалыс және сөйлеу функцияларын жүйелі, кешенді зерттеу мен түзетуді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін практикалық іскерлікті қалыптастыру; әр түрлі патологияларда сөйлеудің сөйлеу жағын түзетудің жеке тәсілі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жүргізілетін түзету-дамыту жұмыстары
    Несиелер: 5

    Курс білім алу қажеттіліктері ерекше балаларды педагогикалық қолдау мен педагогикалық түзетудің әдістері мен түрлері, білім беру процесіне БАҚЕ балаларды әлеуметтік бейімдеу іс-шараларының жүйесі туралы базалық ақпараттардан тұрады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудің мониторинг негіздері
    Несиелер: 5

    Курс білім беру мониторингін ұйымдастырудың ғылыми-педагогикалық негіздерін, функцияларын, түрлерін, принциптерін ашады; мониторинг нәтижелері негізінде Педагогикалық қызметті бағалау, болжау және түзету критерийлерін таңдауды негіздеу, педагогикалық үдеріске мониторинг енгізу мәселесін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON15

    Дамуында ауытқуы бар және білім алуда ерекше қажеттіліктері бар тұлғаларға арнайы білім берудің негізгі мәселелерін талдайды; тиісті түзету-педагогикалық шешімдерді ұсынады; ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды оқытудың әртүрлі әдістерін айқындайды

  • Код ON11

    БАЕҚБ балаларды қоршаған ортамен танысу, еңбек іс-әрекеті, бейнелеу өнері, орыс тілі мен әдебиеті пәндік салаларында оқыту мен ұйымдастыру жұмыстарын жоспарлайды

  • Код ON8

    Психологиялық-педагогикалық мінездеме негізінде атипикалық дамудың категорияларын анықтайды; БАЕҚЕ жандардың тіршілік етуінің сапасын жақсарту бойынша мақсатталған көмектін стратегиясын құрастырады; психологиялық-педагогикалық зерттеу нәтижесін талдайды және оның негізінде түзету-дамыту жұмысын жоспаралайды

  • Код ON14

    Жас және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру және тәрбие процестерін ұйымдастырады; білім алуда ерекше қажеттілігі бар балалар оқитын оқу топтарымен (сыныптар, секциялар және т. б.) өзара іс-әрекет жасайды; барлық оқушылардың білім беру үдерісіне оқу және коммуникативтік "қосылуын" қамтамасыз етеді (атап айтқанда, тапсырманы тұжырымдауды түсіну, негізгі терминология); барлық білім алушыларды білім беру процесіне енгізу мақсатында оқытудың арнайы тәсілдерін өңдейді және қолданады

  • Код ON10

    Оқыту барысында IT-технологияларды жүйелі қолдану жұмыстарын ұйымдастырады

  • Код ON3

    Өзіндік дамуға жағдай жасайтын оқытудың әдістері мен тәсілдерін қолданады; білім беру мекемелеріндегі педагогикалық коллективті басқарудағы заманауи іскерлік қарым-қатынастың формалаыр мег түрлерін қолданады; инклюзивті білім беру жағдайында БАЕҚБ оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасын жасауға қатысады

  • Код ON1

    Қоғамның модернизациясының тарихи тәжірибесін, әлеуметтік ғылымның өзекті бағыттарын терең білудің негізінде республиканың экономикалық және идеялық-мәдени өзін-өзі қамтамасыз ету бағыты бойынша жедел жаңғырту кезеңінде дамудың қазақстандық моделін қалыптастыруға белсенді қатыса отырып, өзінің кәсіби қызметінде ғылыми дүниетаным мен азаматтық ұстанымын көрсетуге қабілетті болады

  • Код ON6

    Орталық жүйке жүйесінің құрылысының ерекшеліктерін анықтайды; А.Р. Лурия концепциясын түсіндіреді; жүйке жүйесі ауруларының этиологиясын, патогенезін және клиникалық көріністерін ажыратады; практикалық іс-әрекетінде неврологиялық бұзылыстарды анықтау мен түзету әдістерін қолдана алады

  • Код ON4

    Тұқым қуалаушылықтың цитологиялық және молекулалық негіздерін сипаттайды; генетикалық есептерді шығарады, шежірелерді құрастырады, БАЕҚЕ балалардағы клиникалық бұзылыстардың ерекшеліктерін анықтайды; хромосомалық аберрациялардың этиологиясын, патогенезін түсіндіреді; БАЕҚЕ балалардағы клиникалық бұзылыстардың негізін құрайтын тұқым қуалайтын хромосомалық және гендік аурулар туралы ақпаратты жалпылайды

  • Код ON7

    БАЕҚЕ балалардың сөйлеу тілінің бұзылыстарын диагностикалау мен түзетудің нейропсихологиялық негіздерін сипаттайды; БАЕҚЕ балалардағы негізгі сөйлеу тілінің бұзылыстарын топтастырады; балалық жастағы сөйлеу тілінің бұзылыстарын кешенді нейропсихологиялық диагностикалау мен түзету әдістерін қолданады; БАЕҚЕ балалардағы сөйлеу тілінің бұзылыстарын алдын алу шараларын ұсынады

  • Код ON12

    БЦП мен ТҚАЗ және күрделі кемістігі бар балаларға психологиялық-педагогикалық мінездеме құрастырады; дамуында кешенді бұзылысы бар балалардың психикасының өзіндік ерекшеліктерін түсіндіреді; әлеуметтік қызмет көрсетудің жұмысын талдап, әртүрлі арнайы мамандардың өзара ұйымдасқан іс-әрекетін жоспарлап, жүзеге асырады (дефектолог, әлеуметтік қызметкер, әлеуметтік педагог, психолог, емдік дене шынықтыру инструкторы, және медбике)

  • Код ON2

    Мектеп жасындағы балалардың физикалық дамуы мен оқушылардың анатомиялық-физиологиялық даму ерекшеліктерін бағалайды

  • Код ON13

    Балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, есту қабылдауын дамытады және есту қызметінің бұзылған жағдайын, ауызша сөйлеуді қабылдау, ойнату мүмкіндіктерін, сөйлеу жағын тілін қалыптастырады; кохлеарлық имплантациядан кейін адамдардың психологиялық-педагогикалық диагностикасының нәтижелері негізінде түзету-дамыту жұмысын жоспарлайды, оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді таңдайды; кохлеарлық имплантациядан кейін адамдарға жеке тұлғаға бағытталған және жеке-сараланған көзқарас негізінде түзету-білім беру бағдарламаларын іске асыру тәсілдерін айқындайды; кохлеарлық имплантациядан кейін; кохлеарлық имплантациядан кейін баланың даму заңдылықтарын ескере отырып, оңалту бағдарламасын анықтайды; кохлеарлық имплантациядан кейін отбасылармен, олардың жақын ортасымен конструктивті өзара жұмыс жасайды

  • Код ON9

    Оқу іс-әрекетін критериалды бағалауды негіздейді; экспериманталдық зерттеу нәтижелерін анықтайды

  • Код ON5

    Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің құрылысы мен қызметінің анатомиялық-физиологиялық заңдылықтарының ерекшеліктерін талдайды; есту, көру, сөйлеу мүшелерінің патологиясының этиологиясын, патогенезін, топтастыруын ажыратады; есту, көру, сөйлеу мүшелерінің патологиясын анықтау үшін негізгі диагностикалық іс-шараларды қолданады; есту, көру, сөйлеу мүшелерінің бұзылыстарын түзету мен толықтырудың техникалық құралдарын меңгереді; сенсорлық жүйелер бұзылыстарының алдын алу амалдарын тандайды

  • Код ON16

    Жалпы білім беретін оқу орнында қашықтықтан оқыту технологияларын зерттеу және енгізу, Қашықтықтан оқыту әдістерін меңгеру, қашықтықтан оқытуға тапсырмаларды құру қабілеті, Информатиканы оқытудағы АКТ, сандық, қашықтықтан оқыту және инновациялық технологияларды, соның ішінде ағылшын тілінде құралдарын қолданады.

6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 6B01901-Дефектология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Инклюзивті білім беру бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Логопедия бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Олигофренопедагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Мектепке дейінгі арнайы педагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Сурдопедагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Тифлопедагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология мамандарын даярлау
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top