6B01901 Дефектология в Мирас
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру және денсаулық сақтау мекемелерінде түзету-педагогикалық, тәрбиелік, дамытушылық, консультативтік, диагностикалық-аналитикалық іс-әрекетті жүзеге асыру үшін ғылыми-педагогикалық, өндірістік-технологиялық міндеттерді шеше алатын, практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар жаңа формациядағы арнайы педагогика бойынша маманды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Мирас» университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Оқытылатын мәселелер: экологияның мазмұны мен міндеттері; экожүйе мен биосфера ұғымдары; экожүйелердегі заттар айналымы мен энергия ағыны; адамзаттың жаһандық проблемалары; табиғатты қорғау жөніндегі заңнамалық шаралар; экологиялық қауіпті және төтенше жағдайлардың туындау жағдайлары, олардың көріну заңдылықтары; ТЖ жіктемесі, сипаттамасы және болжауы; адам мен мекендеу ортасын теріс әсерлерден қорғау шараларын әзірлеу және іске асыру, алғашқы медициналық көмек және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: экологиялық факторлардың адам денсаулығының жай - күйіне әсерін бағалау; адам мекендейтін ортаның негізгі қауіптерін сәйкестендіру; қауіптерден қорғау әдістерін таңдау; төтенше жағдайларда қорғау тәсілдері мен технологияларын меңгеру; алғашқы медициналық өзіндік және өзара көмек көрсете білу; төтенше жағдайлар мен ТЖ қаупі және туындауы кезінде тиімді әрекет ету; жарақат кезінде адам ағзасы жағдайының симптомдарын анықтау; медициналық дәрі қобдишасы құралдарын дұрыс қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және команда құру негіздері
Оқытылатын мәселелер: «көшбасшылық», «команда», «команда құру» ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын бағалау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум
Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Оқытылатын мәселелер: «академиялық жазу» түсінігі, академиялық жазу жанрлары (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала және т.б.), академиялық мәтіндерді құрастыру мен ресімдеудің негізгі принциптері және оларды таныстыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндерді жасау; қабылданған нормаларға, талаптарға, стандарттарға сәйкес жазбаша мәтінді ресімдеу; баспа басылымдары мен электрондық ресурстардың библиографиялық сипаттамасын жасау білігі мен дағдысы; ғылыми көздермен талдау жұмысы дағдылары; академиялық мәтіндерді редакциялау; жазбаша жұмыстарды сыни бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы және жанжалдарды басқару
Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым-қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым-қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым-қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым-қатынас процесінде өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез-құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инноватика және инновациялық қызмет негіздері
Оқытылатын мәселелер: «инновациялар», «инновациялық қызмет», «инновациялық жоба» ұғымдарының мәні; инновацияларды жіктеу; инновациялық қызметті айқындайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шешендік өнер
Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дефектология негіздері
Оқытылатын мәселелер: дефектология ғылымының объектісі, пәні, міндеттері мен негізгі ұғымдары; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жалпы сипаттамасы;ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы тәрбиелеп отырған отбасымен жұмыс; дамуында проблемалары бар баланы оқытудың жеке траекториясын айқындауға сараланған тәсілдің маңызы; зияткерлік дамуы бұзылған балалардың ерекшеліктері; сенсорлық кемістігі бар балалардың; сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың ерекшеліктері; тірек-қимыл аппараты бұзылған балалардың ерекшеліктері; мінез-құлқы бұзылған, күрделі ақаулары бар балалардың ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сараланған және интеграцияланған оқыту ұғымын қалыптастыру;даму бұзылыстарының негізгі сыныптамаларын білу; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктерін білу;арнайы педагогиканың негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен қарым-қатынасты қалыптастыру дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Оқытылатын мәселелер: педагогика ғылым ретінде: педагогиканың объектісі, пәні, міндеттері мен функциялары; педагогиканың категориялық аппараты; оқытудың дидактикалық тұжырымдамалары мен принциптері; білім беру педагогикалық процесс ретінде; оқытудың формалары мен құралдары;тәрбиенің мәні, түрлері және оның білім беру процесінің тұтас құрылымындағы орны; тәрбиенің теориялық және әдістемелік негіздері; отбасы педагогикалық өзара іс-қимыл субъектісі және тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың әлеуметтік-мәдени ортасы ретінде. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін білу; оқыту және тәрбиелеу бағдарламаларын талдау және әзірлеу тәсілдерін меңгеру; дидактиканың жалпы қағидаттарын және оларды оқытудың пәндік әдістемелерінде іске асыру тәсілдерін білу; педагогикалық процестің мақсатын, қағидаттарын, мазмұнын, әдістерін, құралдарын, нысандарын айқындау, ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдістерін қолдану, білім беру процесінің сапасын бағалау дағдыларын меңгеру; алған педагогикалық білімді оқу және кәсіби қызметте қолдана білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобалық қызметті ұйымдастыру
Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогтың кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
Оқытылатын мәселелер: арнайы мектепте тәрбие қызметін жүзеге асырудағы түйінді құзыреттер; арнайы білім беру мекемелерінде сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы, оның мазмұны мен әдістемесі; арнайы білім беру мекемелерінде оқитын балалармен тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу. Қалыптастырылатын құзыреттер: арнайы білім беру мекемелерінде балаларды тәрбиелеу мен дамытудың теориялық негіздері туралы ғылыми дүниетаным мен түсінікті қалыптастыру; арнайы білім беру мекемелерінде балаларды тәрбиелеу және дамыту әдістемесін меңгеру; қозғалыс біліктері мен дағдыларын қалыптастыру заңдылықтарын білу;арнайы мектепте тәрбиеге әдістемелік басшылықты жүзеге асыра білу; тәрбиенің әртүрлі жүйелері мен теорияларын талдай білу; арнайы мектепте балаларды тәрбиелеудің заманауи технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар психологиясы
Оқытылатын мәселелер: пән психикалық және физикалық денсаулығы шектеулі балалардың психикалық дамуының жалпы және ерекше заңдылықтарын; жалпы, түзету және инклюзивті оқыту жағдайында ЕББҚ бар адамдарға білім берудің теориялық және практикалық негіздерін; кемістіктің сипаты мен құрылымын, кемістігі бар балалардың әртүрлі санаттарын дамытудың психофизикалық және әлеуметтік-педагогикалық ерекшеліктерін зерделейді. Қалыптастырылатын құзыреттер: арнайы білім беру мекемелерінде балаларды тәрбиелеу мен дамытудың теориялық негіздері туралы ғылыми дүниетаным мен түсініктерді қалыптастыру; Арнайы білім беру мекемелерінде балаларды тәрбиелеу және дамыту әдістемесін меңгеру; қозғалыс дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру заңдылықтарын білу; арнайы мектепте тәрбиеге әдістемелік басшылықты жүзеге асыра білу; тәрбие берудің әртүрлі жүйелері мен теорияларын талдай білу;тәрбиелеудің заманауи технологияларын меңгеру арнайы мектептегі балалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Аномальді даму психологиясы
Оқытылатын мәселелер: пән баланың қалыптан тыс психикалық дамуының проблемалары мен ерекшеліктері туралы; психикалық дизонтогенездің заңдылықтары мен диагностикасы туралы; қалыптан тыс дамуы бар балалардың психологиялық ерекшеліктерін талдау туралы тұтас және тұрақты идеяны қалыптастыруға бағытталған. Қалыптастырылатын құзыреттер: ЕББҚ бар балалардың негізгі физиологиялық және жүйке-психикалық ерекшеліктерін білу; балалардың психикалық дамуының бұзылуының негізгі механизмдерін білу; дизонтогенез түрлерін ажырата білу; дисонтогенез түрлерін дифференциалды диагностикалау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика
Оқытылатын мәселелер: арнайы педагогиканың теориясы мен тарихы; білім беру процестері мен жүйелерінің мәні, мазмұны, құрылымы, арнайы білім беру саласындағы педагогикалық технологиялар мен инновациялық процестер; балалар денсаулығының бұзылуын педагогикалық түзетудің принциптері мен әдістері; оқытудың жалпы әдістемелік аспектілері, арнайы және интеграцияланған білім беру модельдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім алушылардың кәсіби қызмет саласындағы кәсіби құзыреттерін қалыптастыру; арнайы (түзету) білім берудің қазіргі заманғы проблемаларына, оның даму үрдістеріне және реформалау бағыттарына бағдарлану; даму кемістігінің немесе патологияның сипатына байланысты денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балалармен жұмыс істеудің әртүрлі әдістерінің, тәсілдерінің,әдістемелерінің педагогикалық мүмкіндіктерін айқындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Невропатология негіздері
Оқытылатын мәселелер: жүйке жүйесінің құрылымы мен қызметі, сондай-ақ аурулары; жүйке жүйесі ауруларының этиологиясы; жүйке жүйесі ауруларының патогенезі; орталық және шеткергі жүйке жүйесі зақымдануларының клиникалық көріністері; эпидемиологиялық аурулар; диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістері, сондай-ақ неврологиялық патология кезінде арнайы медициналық көмекті ұйымдастыру қағидаттары. Қалыптастырылатын құзыреттер: балалар жасындағы жүйке жүйесінің неғұрлым кең таралған ауруларының клиникасы, диагностикасы және терапиясы туралы білім; балалар жасындағы неврологиялық патологияны клиникалық диагностикалау әдістерін зерделеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Арнайы педагогтың кәсіби жетістік технологиясы
Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, Педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; көрнекті педагогтер; мансапты дамыту траекториясы, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, педагогика, тәрбие процесі, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім берудің рөлі мен теориялық-әдіснамалық негіздері; инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, шарттары, модельдері мен нысандары; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға инклюзивті білім берудің психологиялық негіздері; инклюзивті білім беру процесін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері; инклюзивті білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздерін білу; бастауыш сыныптарда түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгеру; инклюзивті білім берудің негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу; білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту тәсілдерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ауызша аударма тәжірибесі [minor]
Оқытылатын мәселелер:: Шетел тілін атап түсіндіру; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; экономиканың мәнi; қазіргі даму кезеңінде экономикалық процестер мен халықаралық ұйымдар; макро- және микроэкономика; нарығының түсінігі және оның жұмыс істеуі; кәсіпкерлік; ақша және олардың функциялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Медиация негіздері [minor]
Оқытылатын мәселелер: медиация саласында қолданылатын нормативтік актілердің негізгі ережелері; даулы мәселелердің алдын алу, реттеу және шешу, бейтарап делдалдың (медиатордың)қатысуымен келіссөздер ұйымдастыру саласындағы теориялық білім; Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: бұл білімді кейінгі практикалық іс-әрекетте қолдану мүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары [minor]
Оқытылатын мәселелер: когнитивтік лингвистика, тіл білімінің ғылыми бағыттары, когнитивтік лингвистика парадигмасының кезеңдері; шетелдік және орыс тіл біліміндегі когнитивтік лингвистика ғылымын зерттеудегі соңғы жетістіктер; Қазақ тіл біліміндегі ғылыми бағыттар; құрылымдық тіл білімі; антропоцентристік лингвистика ғылымын зерттеу тарихы. Қалыптасатын құзыреттер: антропоцентристік парадигма саласын, когнитивтік лингвистика парадигмасының кезеңдерін, мектептерді, өкілдерді, зерттеу барысын білу; қазақ тіл біліміндегі бағыттардың қалыптасуы; тіл біліміндегі құрылымдық, салыстырмалы-тарихи, антропоцентристік бағыттар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Салауатты өмір салтының негіздері [minor]
Оқытылатын мәселелер: салауатты өмір салтының негіздері, білімдерді, дағдыларды кеңейту, жүйелеу және тұлғалық делдалдық арқылы денсаулыққа мотивациялық-құндылық және белсенділік; Қалыптастырылатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыруға және насихаттауға, дене шынықтыру құралдарын, табиғаттың табиғи күштерін пайдалануға, жұмыс қабілеттілігін қалпына келтіруге, белсенді ұзақ өмір сүруді қамтамасыз етуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Арнайы психология
Оқытылатын мәселелер: арнайы психологияның негізгі ережелерімен, ЕББҚ бар тұлғаларды оқыту және тәрбиелеу әдістемесімен, пәнаралық және кәсіби жағдайларды шешу құралдарымен; арнайы психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізу әдістерімен; дамудағы әртүрлі ауытқулардағы психикалық даму заңдылықтарымен танысу. Қалыптастырылатын құзыреттер: психологиялық зерттеу жүргізу,психикалық функцияларды, процестер мен күйлерді: қабылдау, зейін, есте сақтау, ойлау, интеллект бойынша эксперименттік-психологиялық зерттеу жүргізу, эмоционалды-ерікті сала, темперамент, мінез, тұлға, мотивациялық сипаттамалар мен қажеттіліктер, өзін-өзі тану және тұлғааралық қатынастар
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Тұлғаның даму психологиясы
Оқытылатын мәселелер: тұлғаның психологиялық құбылыстарын жүйелі талдау; кәсіби және психологиялық дайындыққа ықпал ететін теориялық және практикалық дағдылар; тұлғаның даму психологиясының пәні мен міндеттері; психика туралы жалпы түсінік; сезімталдық ұғымы; психиканың даму кезеңдері. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: білім алушыда тұлға туралы, тұлғаның қазіргі психологиялық теорияларының дамуындағы негізгі тенденциялар туралы ғылыми ұғымдар жүйесін қалыптастыру;мамандардың зерттеу және практикалық қызметі үшін тұлға психологиясының маңыздылығын көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Радиациялық қауіпсіздік негіздері [minor]
Оқытылатын мәселелер: иондаушы сәулеленудің радиоактивтілігі мен дозиметриясы туралы жалпы ұғымдары, иондаушы сәулеленудің биологиялық объектілермен өзара әрекеттесу механизмдері, қоршаған ортаның радиоактивті ластануының табиғи және техногендік көздері, радиациялық бақылау әдістерін және радиоактивті сәулелену көздерімен қауіпсіз жұмыс істеу шарттары. Қалыптастырылатын құзыреттер: табиғатты қорғау проблемаларын диагностикалау, оны қорғау және тұрақты дамуды қамтамасыз ету бойынша практикалық ұсыныстар әзірлеу мүмкіндігі
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Логопедиялық технологиялар
Оқытылатын мәселелер: логопедиялық технологиялардың теориялық негіздері, логопедиялық зерттеу технологиялары, түзету технологиялары дыбыстық айтылымдар, негізгі технологиялар. логопедиялық технологияларды дамытатын логопедиялар. Қалыптастырылатын құзыреттер: мүмкіндігі шектеулі балаларды тексерудің және түзете оқытудың логопедиялық технологиялары саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, логопедияның дидактикалық құралдарын іріктеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Логопсихология
Оқытылатын мәселелер: сөйлеу бұзылыстарының жіктелуі; сөйлеу қабілеті бұзылған адамдардың психологиялық ерекшеліктері; сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен психокоррекциялық жұмыстың принциптері, әдістері мен тәсілдері; сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың психикасын зерттеу әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі генездегі сөйлеу қабілеті бұзылған адамдардың жеке топологиялық ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Когнитивті лингвистика [minor]
Оқытылатын мәселелер: Когнитивтік лингвистиканың қалыптасу тарихы, оның ғылымның басқа салаларымен байланысы, тіл біліміндегі көріністері; тіл біліміндегі ғылыми бағыттар; тұжырымдама ұғымы, тұжырымдама және тұжырымдамалық құрылым, тілдік тұлға, әлемнің тілдік бейнесі, тұжырымдамалық метафоралар, когнитивтік фразеология, оның ішінде этнографиялық ғылымның когнитивтік аспектісі туралы ғылыми тұжырымдамалар. фразеологизмдер.Қалыптасқан құзыреттіліктер: тұжырымдама ұғымдарын түсіну және түсіну, мағынасы, сондай-ақ тұжырымдаманың құрылымы және оны сипаттау әдістемесі; студенттердің лингвистикалық көкжиегін қалыптастыру; ғылымның негізгі ұғымдарын жүйелеу дағдыларын қалыптастыру когнитивті лингвистика; заманауи ғылыми парадигманы, зерттеу және практикалық қызметте жаңа білім мен дағдыларды өз бетінше игеру және пайдалану қабілетін меңгереді; Әлеуметтік және кәсіби байланыстардың барабарлығын қамтамасыз ететін әлеуметтік-мәдени және мәдениетаралық коммуникация дағдыларына ие.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жазбаша аударма тәжірибесі [minor]
Оқытылатын мәселелер: шетел тілін, әсіресе аудару; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; жазбалардың жабдық беру; таңдау барабар лексикалық материал; ерекше назар аудара тұрғысынан дұрыс қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Есту, көру және сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
Оқытылатын мәселелер: пән қабылдау органдарының анатомиясы мен физиологиясының негізгі ұғымдарын, олардың жас ерекшеліктерін; қабылдау органдарының даму патологиясын, бұзылулардың ықтимал себептерін, ақау құрылымының қалыптасу механизмдерін, қабылдау органдарының туа біткен және жүре пайда болған бұзылыстарындағы профилактикалық және емдік шараларды зерттейді. Қалыптастырылатын құзыреттер: есту, көру және сөйлеу мүшелерін зерттеу; жас ерекшеліктеріне сәйкес есту функциясын зерттеу; есту және көру функциясын зерттеу деректерін талдау; есту және көру қабілеті бұзылған балаларда есту және көру қабылдауын дамыту бойынша түзету сабақтарын жоспарлау және өткізу; жеке және ұжымдық пайдаланудағы дыбысты күшейтетін аспаптарды пайдалану;
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Білім берудегі Менеджмент
Оқытылатын мәселелер: менеджмент басқару ғылымы ретінде; педагогикалық менеджмент педагогикалық жүйелерді басқарудың теориясы мен технологиясы ретінде; педагогикалық менеджмент заңдылықтары; педагогикалық менеджмент принциптері; мектептегі инновацияларды басқару; мектеп педагогикалық жүйе және басқару объектісі ретінде; мектептің біртұтас педагогикалық процесін диагностикалау. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім берудегі менеджменттің орнын, рөлі мен маңызын иелену; білім берудегі менеджмент бойынша білімді практикада қолдану, педагогикалық шеберлікті арттыру мақсатында оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың әртүрлі теорияларын, негізгі білім беру бағдарламаларын пайдалану; педагогиканың теориялық тұжырымдамалық аппаратын және білім беру технологияларын сипаттауды пайдалану
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Патофизиология
Оқытылатын мәселелер: пән аурулардың, патологиялық процестердің, жағдайлар мен реакциялардың пайда болуының, дамуы мен аяқталуының нақты себептерін, механизмдері мен жалпы заңдылықтарын зерттейді және сипаттайды; оларды анықтау (диагностикалау), емдеу және алдын алу принциптері мен әдістерін тұжырымдайды. Қалыптастырылатын құзыреттер: негізгі патофизиологиялық терминдер туралы теориялық білімге ие болу және патофизиологиялық зерттеулер жүргізу, клиникалық сынақтарда дәрілік заттардың патофизиологиясын зерделеу, сондай-ақ дәрілік заттардың уытты әсерінің негізгі клиникалық синдромдарын және емдеу принциптерін білу;
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Клиникалық психология
Оқытылатын мәселелер: пән клиникалық психологияның объектісімен, пәнімен және қолдану аясымен таныстырады, клиникалық психологияның негізгі әдіснамалық мәселелері мен әдістемелік қиындықтарының мазмұнды сипаттамасын береді, клиникалық және жалпы психологиялық мәселелерді шешудегі клиникалық психологияның рөлін көрсетеді. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: практикалық және өзіндік тұжырымдамаға қабілеттілік пен дайындықты көрсету зерттеу міндеттері, дисонтогенез түрін, психикалық даму ауытқуларының қауіп факторларын анықтау мақсатында балалар мен отбасыларды диагностикалық тексеру бағдарламаларын құру
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Арнайы мектепте тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: арнайы мектепте тәрбие қызметін жүзеге асырудағы түйінді құзыреттер; арнайы білім беру мекемелерінде сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы, оның мазмұны мен әдістемесі; арнайы білім беру мекемелерінде оқитын балалармен тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу. Қалыптастырылатын құзыреттер: арнайы білім беру мекемелерінде балаларды тәрбиелеу мен дамытудың теориялық негіздері туралы ғылыми дүниетаным мен түсінікті қалыптастыру; арнайы білім беру мекемелерінде балаларды тәрбиелеу және дамыту әдістемесін меңгеру; қозғалыс біліктері мен дағдыларын қалыптастыру заңдылықтарын білу;арнайы мектепте тәрбиеге әдістемелік басшылықты жүзеге асыра білу; тәрбиенің әртүрлі жүйелері мен теорияларын талдай білу; арнайы мектепте балаларды тәрбиелеудің заманауи технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Шығармашылық ойлау психологиясы [minor]
Оқытылатын мәселелер: психологиялық құбылыстар, категориялар, психиканың заңдылықтары мен шығармашылық процесінің механизмдерін зерттеу және сипаттау әдістері, шығармашылық тұлғаның психологиялық ерекшеліктері және оның өмір жолы, шығармашылықтың адам өміріндегі орны мен рөлі қарастырады. Оқытылатын мәселелер: креативті ойлауды дамыту бойынша психологиялық әдістемелерді қолдану; кәсіби қызметтегі креативті рефлексия дағдылары; күрделі кәсіби жағдайларға бейімделу дағдылары; кәсіби қызмет процесінде ұжымның басқа мүшелерінің креативті әдістерді қолдану тәжірибесін беру дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Психикалық дамуы тежелген балаларды оқыту және тәрбиелеу
Оқытылатын мәселелер: түзету оқыту процесінің мәні; ЕББҚ бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің құрылымы, функциялары мен әдістері; психикалық дамуы тежелген балаларды арнайы оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психологиялық-педагогикалық негіздер, модельдер мен мазмұн контекстінде психикалық дамуы тежелген балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Нанотехнология [minor]
Оқытылатын мәселелер: нанотехнологияның бағыттары, биологиялық және технологиялық әдістердің жиынтығы, табиғи ортада қалыпты функционалдық тіршілікті қамтамасыз ететін организмдердің тіршілік әрекетінің процесін басқару үшін нанобөлшектерді, наноқұрылымдарды, наноматериалдарды, наноқосылыстарды және басқаларды зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: наноматериалдардың құрылымы, құрамы мен қасиеттері арасында байланыс жасай білу, олардың құрылымы мен қасиеттері бойынша анықтамалық материалдарды қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Интеллекті бұзылған балалармен түзетушілік жұмыс
Оқытылатын мәселелер: бейімделу қиындықтары бар білім алушыларды анықтау әдістері, зияткерлік кемістігі бар балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау, жеке ерекшеліктеріне сәйкес білім беру процесін ұйымдастыру ерекшеліктерін анықтау, ата-аналарға консультативтік және әдістемелік көмек көрсету. Қалыптастырылатын құзыреттер: скрининг әдістемелерін қолдану, ЕББҚ бар ерте және мектеп жасына дейінгі балалармен түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу, интеллекті бұзылған балалармен түзету жұмыстары саласында өзін-өзі тәрбиелеу деңгейін арттыру үшін ақпаратты аналитикалық түрде іздеу және іріктеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Инновациялық аударма технологиялары (теория және практика) [minor]
Оқытылатын мәселелер: қазіргі заманғы аударма технологиялары. Қазіргі заманғы халықаралық трансфер нарығының талаптары. Translation Memory технологиясы. Translation Memory технологиясын пайдаланып бағдарламалық қамтамасыз ету. Wordfast жұмыс бағдарламасы және оның аналогтар принципі. Электрондық аударма ақпараттық ресурстары. Аударма процесі кезінде Интернетті пайдалану жолдары. Лингвистикалық ақпараттық ресурстары. Аударма электрондық ресурстарының кешенді пайдалануы. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік сөз процессор мен, негізгі ақпараттық-іздестіру және сараптамалық жүйелермен жұмыс жасау, білім өкілдік, синтаксистік және морфологиялық талдау, автоматты сөйлеу синтездеу және тану, жеке басын куәландыратын лексикографиялық ақпаратты және автоматтандырылған аударма өңдеу, автоматтандырылған жүйелер сәйкестендіру және тексеру бойынша аударылған мәтінді орындау стандартын бөлектеу қабілеті лингвистикалық қолдау ақпараттандыру саласындағы проблемалар және басқа да қолданбалы жүйелердің негізгі түрлерін шешу, ақпаратты дәстүрлі тасымалдаушылардың жұмыс істеу ғаламдық компьютерлік желідегі ақпаратпен жұмыс істеуге дерекқорларды және білімдерін тарату, лингвистикалық мәселелерді шешу үшін электрондық сөздіктер мен басқа да электрондық қорымен жұмыс жасай білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Сөйлеу тілінің мүкісі бар балаларды оқыту және тәрбиелеу
Оқытылатын мәселелер: балалардағы күрделі ақаулар, олардың комбинациясы; түзету-дамытушы педагогикалық қызметті жүзеге асыру жағдайында балаларды жазу, сөйлеу, оқу, көркемдік дағдыларға тәрбиелеу және оқыту әдістемелерін ашады; күрделі ақаулары бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді қарастырады. Қалыптастырылатын құзыреттер: психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, алынған нәтижелерді түсіндіру, ынталандырушы даму бағдарламаларын іске асыруда дағдыларды меңгеру, ЕББҚ бар баланың физикалық, психикалық, интеллектуалдық, сөйлеу, неврологиялық мәртебесін бағалау, ЕББҚ бар баланың психофизикалық дамуын пәнаралық (командалық) бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Психосоматика [minor]
Оқытылатын мәселелер: психосоматикалық бұзылулар, олардың пайда болу факторлары, олардың адамдарындағы жағдайды оңтайландыруға бағытталған психологиялық әсерлер, негізгі психосоматикалық теориялар, психосоматикалық бұзылулардың түрлері, адамның ауруға қатынасы және оның қалыптасу факторлары туралы зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі кәсіби қызмет түрлері шеңберіндегі өзгерістерді болжау және қалыпты және патологиядағы психиканың әртүрлі компоненттерінің қызметін түсіну қабілеті
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға ерте түзетушілік көмек көрсету жүйесі
Оқытылатын мәселелер: өмірдің алғашқы айларынан бастап оларды анықтау және алдын алу үшін ақыл-ой кемістігі қаупі бар балалармен жұмыс істеуге ерте көмек көрсету жүйелері: баланы абилитациялаудың жеке бағдарламасын жасауға қатысу, баланың даму деңгейін пәнаралық бағалауды ұйымдастыру, жеке даму бағдарламасын іске асыру және басқа бағдарламаларға көшу процесіне көмектесу. Қалыптастырылатын құзыреттер: ОP бар балаларға ерте түзету көмегінің жүйесін, ОP бар мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыстың мазмұны мен нысандарын, ынталандырушы даму бағдарламасын, ОP бар баланың физикалық, психикалық, сөйлеу, неврологиялық мәртебесін бағалауды, ББ бар баланың психофизикалық дамуын пәнаралық (командалық) бағалауды, әдістемелік жұмыстың бағытын білу және қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Сурдопедагогика
Оқытылатын мәселелер: сурдопедагогиканың пәні, міндеттері мен әдістері даму тарихы; есту және оның ерекшеліктері; есту қабілеті бұзылған балалардың аудиологиялық және педагогикалық жіктелуі; есту қабілетінің бұзылуының негізгі себептері; алдын алу шаралары. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқушылардың есту қабілеті бұзылған балаларды тәрбиелеу және оқыту, мектеп жасындағы балалар мен жасөспірімдерді оқытудың педагогикалық технологиялары саласында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру, бұзушылық құрылымын ескере отырып, білім беру-түзету жұмыстарын жоспарлау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Сурдология
Оқытылатын мәселелер: саңырау мен есту қабілетінің жоғалуының әртүрлі формаларының пайда болу және көріну себептері, есту органдарының ауруларын диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістерін ашады; есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтік бейімдеу және оңалту мәселелері; есту протезінің негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: балалар мен жасөспірімдерде сөйлеу бұзылыстарының алдын алу бойынша ұсыныстар жасау қабілеті, онтогенезде есту қабілеті бұзылған балалардың дамуын зерттеу, диагностикалау (анықтау) және болжау дағдылары
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Этнолингвистика [minor]
Оқытылатын мәселелер: когнитивтік лингвистиканың қалыптасу формалары, мақсаттары, міндеттері, тарихы, оның ғылымның басқа салаларымен байланысы, қазақ тіл біліміндегі көріністері; қазақ тіл біліміндегі ғылыми бағыттар; тұжырымдама ұғымы, тұжырымдама және тұжырымдамалық құрылым, тілдік тұлға, әлемнің тілдік бейнесі, тұжырымдамалық метафоралар, когнитивтік фразеология, оның ішінде когнитивтік фразеология туралы ғылыми тұжырымдамалар этнографиялық фразеология аспектісі.Қалыптасқан құзыреттіліктер: тұжырымдама ұғымдарын түсіну және түсіну, мағынасы, сондай-ақ оны сипаттау тұжырымдамасы мен әдістемесінің құрылымы; студенттердің лингвистикалық көкжиегін қалыптастыру; ғылымның негізгі ұғымдарын жүйелеу дағдыларын қалыптастыру когнитивті лингвистика; заманауи ғылыми парадигманы, зерттеу және практикалық қызметте жаңа білім мен дағдыларды өз бетінше игеру және пайдалану қабілетін меңгерген; әлеуметтік-мәдени және мәдениетаралық коммуникация дағдыларына ие, Әлеуметтік және кәсіби байланыстардың барабарлығын қамтамасыз етеді. Қалыптастырылатын құзыреттер: этнолингвистикалық сөздіктермен, лексикалық атластармен жұмыс істей білу; мәтінмен жұмыс істеу кезінде алған теориялық және практикалық білімдерін қолдану; іске асырылатын пән шеңберінде бірегей білім беру өнімдерін жасау; мәдениеттердің әртүрлілік факторын ескере отырып, кәсіби қызмет саласында жұмыс жазу кезінде этнолингвистика бойынша білімдерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың ерте дамуы
Оқытылатын мәселелер: ЕББҚ бар балалардың даму ерекшеліктері, баланың физикалық саласы мен психикасы; олардың ерте дамуын күшейтетін педагогикалық әдістер; ЕББҚ бар балалардың физикалық және психикалық жүктемесіне қойылатын талаптар. Қалыптастырылатын құзыреттер: өзінің білім беру-түзету қызметін ұйымдастыруға, жетілдіруге және талдауға қабілеттілік; өзінің білім беру-түзету қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және жетілдіру үшін әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлей білу; өзінің білім беру-түзету қызметін жоспарлаудың, ұйымдастырудың және жетілдірудің жаңа әдістерін әзірлеу технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктері
Оқытылатын мәселелер: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың клиникалық ерекшеліктері; дамуындағы ауытқулардың әртүрлі формаларының этиологиясы мен патогенезі; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тексеру әдістері; дамуындағы ауытқудың әртүрлі формаларының этиологиясы мен патогенезі; пренатальды және постнатальды кезеңнің патологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктерін білу; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың клиникалық-психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын құра білу; бұзушылықтардың клиникалық нысандарын ескере отырып, түзету іс-шараларының кешенін таңдай білу; бұзушылықтарды қалыптастырудың этиопатогенетикалық механизмін белгілеу дағдыларын меңгеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды психологиялық педагогикалық диагностикалау
Оқытылатын мәселелер: мүмкіндігі шектеулі балалардың психикалық және психофизикалық дамуының диагностикалық және болжамдық көрсеткіштерін анықтау; психологиялық-педагогикалық тексерудің әдістері мен әдістері және мүмкіндігі шектеулі балалардың кәсіби қызметін ұйымдастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: ЕББҚ бар балалары бар отбасыларды психологиялық-педагогикалық және медициналық-әлеуметтік қолдау дағдылары, тіршілік әрекетінің шектеулерін еңсеру, алмастыру үшін жағдайлар жасау; балалардың салауатты дамуы мен тәрбиесі үшін ата-аналық жауапкершілікті қалыптастыру, отбасылық құндылықтар жүйесін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Есту қабілетін дамыту әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: есту қабілетін дамытудың психологиялық-педагогикалық негіздері; есту қабілеті бұзылған балалардағы есту функциясын зерттеу әдістері;есту қабілетін дамыту бойынша жұмысты ұйымдастыру формалары; есту қабілеті бұзылған балаларда есту қабілетін дамыту әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: есту қабілеті бұзылған балалардың есту қабілетін дамыту және айтылуын үйрету бойынша білім беру-түзету жұмысының теориялық негіздерін білу; есту қабілеті бұзылған балалардың есту қабілетін дамытуды әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу мүмкіндігі; есту қабілетін дамыту дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға тілді оқыту әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: ЕББҚ бар балаларды тілді оқыту мен оқудың ұйымдастырушылық-әдістемелік және педагогикалық ерекшеліктері; ЕББҚ бар балаларды сауаттылыққа оқыту әдістемесінің психологиялық-педагогикалық негіздері; тілді оқыту әдістемесіндегі түзету-дамыту технологиялары; ЕББҚ бар білім алушыларда жазбаша сөйлеуді қалыптастыру әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: жалпы және арнайы педагогиканың жетістіктері негізінде тілді оқытудың арнайы әдістемесінің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады; тілді оқытудың қолайлы кезеңдері, олардың әрқайсысында сөйлеу жұмысының негізгі бағыттары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Зияты бұзылған балалардың ауызша және жазбаша тілінің бұзылуы
Оқытылатын мәселелер: тілдің фонетикалық жүйесі; фонематикалық қабылдау және бастапқы дыбыстық талдау және синтез; әртүрлі жағдайларда есту-сөйлеу дағдыларын автоматтандыру; үйлесімді сөйлеуді дамыту; моторикамен жұмыс;ЕББҚ бар балаларда жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту. Қалыптасқан құзыреттер: сөйлеу функциясының жай-күйін тексеру бойынша іс-шараларды жоспарлау және жүргізу қабілеті, ОP бар балалардағы қарым-қатынас және сөйлеу емес процестер; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларда ауызша және жазбаша сөйлеуді қалыптастыру дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Ринолалия және дизартриядағы логопедиялық жұмыс
Оқытылатын мәселелер: сенсорлық және жоғары кортикальды функцияларды дамыту үшін дизартрияны кешенді жою әдістері, сындарлы праксиді қалыптастыру, танымдық белсенділікті қалыптастыру, қолдың нәзік сараланған қозғалыстарын қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: операциядан кейінгі кезеңде ринолалиямен ауыратын балалармен түзету-педагогикалық жұмыстың негізгі кезеңдері туралы білім, ринолалиямен ауыратын балаларда айтылымның ашық спецификалық ақауларын кезең-кезеңімен жою, жартылай айтылу дағдыларын бекіту;
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 7
-
Күрделі кемістігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктері
Оқытылатын мәселелер: пән балалардағы күрделі ақауларды, олардың комбинацияларын зерттейді; түзету-дамытушы Педагогикалық қызметті жүзеге асыру жағдайында балаларды жазу, сөйлеу, оқу, көркемдік дағдыларға тәрбиелеу және оқыту әдістемелерін ашады; күрделі ақаулары бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді қарастырады. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: күрделі ақаулары бар балалармен жұмыс істеу дағдылары, ақаулармен және олардың түрлерімен жұмыс істеу әдістерін, әдістерін жетілдіру, тиімді қолдану және баланың ақауларын диагностикалау мүмкіндігі
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың көркем өнерінің арнайы әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: арнайы мектепте көркемдік қызметті оқыту сабақтарында түзету жұмыстары; логопедиялық жұмыста түзету мақсатында көркемдік қызмет мүмкіндіктері; білім беру ұйымдарында ОP бар балаларды оқыту, дамыту, абилитациялау, оңалту және әлеуметтік бейімдеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: көркемдік қызметтің теориялық және практикалық негіздерін білу; көркемдік қызметтің әдістемелік аспектілерін білу; арнайы (дефектологиялық) білім беру жүйесінде көркемдік қызмет саласында оқыту және тәрбиелеу әдістемелерін іске асыруға дайындықты қалыптастыру; шешу үшін көркемдік қызметтің әртүрлі түрлерін пайдалану дағдыларын меңгеру, түзету міндеттері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Сөйлеу тілі бұзылыстарының дамуын диагностикалау
Оқытылатын мәселелер: сөйлеу идеалдарын анықтау мақсатында балаларды психологиялық-педагогикалық тексеру, балалардың даму динамикасын бақылау, балалардың психикалық дамуындағы кемшіліктерді түзету, олардың бағдарламаны игерудегі жетістіктерін бақылау; мамандардың өзара әрекеттесуі негізінде түзету-білім беру процесін жоспарлау. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: сөйлеу патологиясы бар балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеуді жүзеге асыруға және сөйлеу бұзылысының түрін анықтауға мүмкіндік беретін практикалық дағдыларды қалыптастыру; қажетті оқу материалының мазмұнын таңдауды қамтамасыз ете отырып, диагностикалық зерттеудің міндеттеріне сәйкес педагогикалық процесті модельдеуге үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті;
- Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді;
- Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазуды және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген;
- Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгерген;
- Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын көрсетеді, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде меңгеруді көрсетеді;
- Студент үшін бейінді емес даярлық бағытының қосымша білімі мен құзыреттілігін, студент үшін бейінді емес даярлық бағытының іскерліктері мен дағдыларын қолдануды, студент үшін бейінді емес даярлық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді;
- Алынған негізгі білім мен дағдыларға сүйене отырып, өз көзқарасын түсіндіру және қорғау; орындалатын міндеттердің жоспарлары мен нәтижелерін талқылау және талдау;
- Кәсіби процесті ұйымдастыру мақсатында кеңсе қосымшаларын, арнайы бағдарламаларды, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, ресми құжаттар, есептер, хаттар жасау, презентациялар, баяндамалар, жеке әзірлемелерді ұйымдастыру және ұсыну;
- Прогрессивті нәтижелерге қол жеткізу мақсатында оқу-тәрбие, түзету-дамыту процесін жоспарлау және іске асыру;
- Бұзылыстардың себептерін, сипаты мен тереңдігін анықтау бойынша сенімді нәтижелер алу мақсатында диагностикалық іс-шараларды ұйымдастыру және жүргізу;
- Жағдайдың даралығын ескере отырып, кәсіби түзету іс-әрекеті үшін материалдарды таңдау немесе әзірлеу;
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеп отырған педагогтар мен ата-аналар үшін оқыту, тәрбиелеу және жалпы дамыту бойынша сауатты ұсыныстар жасау;
- Психологиялық-педагогикалық технологияларды, түзету-дамыту әдістерін қолдануда креативті тәсілді әзірлеу және қолдану;
- Қойылған міндеттерді ескере отырып, нәтижелерді болжау және талдау арқылы кәсіби қызметтің жеке жоспарын қалыптастыру;
- Балалардың әлеуметтік, жас, психофизикалық, клиникалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін жүзеге асыруға қабілетті;