Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01403 Дене шынықтыру және спорт в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Гимнастика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Денені төзімділікке тәрбиелеу, өзгермелі жағдайларда гимнастикалық көпсайыс жаттығуларын оқыту әдістемесін, гимнастикалық жаттығуларды оқытудың кезеңдері мен әдістерін; орын мен қозғалыста жалпы дамыту жаттығуларын жүргізу тәсілдерін; саптық жаттығуларды оқыту және өткізу әдістемесін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шаңғы спорты оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 4

    "Шаңғы спорты оқыту әдістемесімен" барлық студенттер үшін міндетті жалпы курс ретінде және мамандану курсы ретінде оқытылады. Жаттығудың принциптері мен әдістерінің рөлін анықтауға, сондай-ақ спортшылардың дене шынықтыру дайындығының нақты әдістерін қарастыруға көп көңіл бөлінеді. Сабақ беру барысында студенттер шаңғы спорты бойынша сабақтарды жоспарлы және әдістемелік сауатты өткізуге мүмкіндік беретін педагогикалық және тәрбиелік іс-әрекет үшін теориялық білім, практикалық іскерліктер мен дағдыларды иге

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты-осы спорт түрінің ерекшелігі негізінде дене шынықтыру пәнінің мұғалімі, жаттықтырушы-оқытушының кәсіби қызметінің технологиясын меңгеру. Оқу пәні ретінде ол кіреді: - жеңіл атлетика саласында білім, білік және дағды кешенін қалыптастыру; - жеңіл атлетикалық қозғалу іс-әрекеттерін оқыту барысында кәсіби шеберлікті меңгеру; -ғылыми-әдістемелік қызметтің дағдылары мен іскерлігін меңгеру; - дене шынықтыру және спорт бойынша маманның кәсіби қызметінде қажетті қозғалыс дағдылары мен фи

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 4

    Бұл курс 3 пәннен тұрады: анатомия, физиология және мектеп гигиенасы. Бұл курсты оқытудың негізгі мақсаты-сыртқы экологиялық ортаның әсерінен өзгеретін өсіп келе жатқан ағзаның құрылысы мен қызмет ету саласындағы болашақ педагогтың құзыреттілігін арттыру. Курстың негізгі міндеттері: Адам денесінің, оның бөліктерінің, жекелеген ағзаларының сыртқы формалары мен құрылысын өмірдің әртүрлі кезеңдерінде зерттеу. 2. Тірі ағзаның, оның ағзалары мен жүйелерінің қызметін, олардың өмір сүру үрдістерін зерттеу; әртүрл

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Коньки тебу спорты оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 4

    Оқу әдістемесі бойынша жылдамдық сырғанау барлық студенттер үшін міндетті курстың жалпы курсы ретінде және спорттық және педагогикалық шеберліктерін спорттық және педагогикалық шеберліктерін жетілдірген кезде, мамандандырылған курс ретінде қарастырылады. Зерттеуге, жаттығулардың принциптері мен әдістерінің рөлін анықтауға, сондай-ақ спортшыларды дене шынықтырудың нақты әдістерін қарауға көп көңіл бөлінеді. Оқу процесінде студенттер теориялық білімдерін, тәжірибелік дағдыларын және педагогикалық және білім

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халықаралық спорттық қозғалыстың дамуы
    Несиелер: 6

    "Халықаралық спорт қозғалысын дамыту" пәнінің мақсаты-адам қоғамының өмір сүруінің жеке кезеңдерінде спорттық қозғалыстың дамуын зерттеу және ДШ саласындағы объективті қолданыстағы заңдылықтарды анықтау. Пәннің міндеттері: - адам қоғамының өмір сүруінің әртүрлі кезеңдерінде халықаралық спорттық қозғалыстың қалыптасуын, жай-күйін және дамуын ғылыми ұстанымдардан көрсету; - қоғам өміріндегі халықаралық спорттық қозғалыстың маңызы, рөлі мен орнын ашу; - ғылыми дүниетанымды қалыптастыруға, патриотизм мен и

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттық метрология
    Несиелер: 5

    Спорттық метрология дене тәрбиесі мен спорттағы педагогикалық бақылау және өлшеудің қазіргі теориясының метрологиялық негіздерін оқытады. Курстың негізгі міндеттері: спорттық-педагогикалық өлшеулердің теориясын, адамның қозғалыс мүмкіндіктерін тестілеудің теориялық негіздерін оқып үйрену; спорттық-педагогикалық өлшеулерді талдаудың математикалық-статистикалық әдістерімен, бағалау теориясымен танысу; дене тәрбиесі мен спортта қолданылатын мәліметтерді талдау және өлшеудің техникалық принциптерімен, жүйесімен

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және олимпиадалық білім беру тарихы
    Несиелер: 6

    ДШжС тарихы-өткенді зерттей және зерттей отырып, болашақ дамудың беталысын белгілі дәрежеде анықтауға көмектесетін ғылым. "Дене шынықтыру және спорт тарихы" курсының алдында келесі міндеттер тұр: әр түрлі тарихи кезеңдерде дене шынықтыру мен спорттың қалыптасу және даму кезеңдерін көрсету; қоғам өміріндегі дене шынықтыру мен спорттың маңызы, рөлі мен орнын ашу; ғылыми дүниетанымды, зерттеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету; дене шынықтыру қозғалысын ұйымдастырушы және насихаттаушы педагогтың, жаттықтыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдіснамалық негіздері, оның дамуының негізгі кезеңдері, тұтас педагогикалық процестің мәні мен мазмұны. Тұлғаны тәрбиелеу объектісі, субъектісі және оның дамуы мен қалыптасуының факторлары ретінде. Ғылыми дүниетаным. Оқыту қазіргі мектептегі білім беру мазмұны тұтас педагогикалық процестің құрамдас бөлігі ретінде. Сабақ оқытудың негізгі формасы ретінде. Мұғалімнің кәсіби қызметінде оқыту технологиясын оқытуда диагностика және бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттық қызметті психологиялық-педагогикалық қолдау
    Несиелер: 5

    "Педагогика және психология" курсы дене шынықтыру және спорт мамандарын қажетті теориялық даярлау құрамына кірді. Дене шынықтыру мұғалімінің, жаттықтырушының жұмысының тиімділігі олардың психологиялық-педагогикалық білімі мен іскерлігінің болуына байланысты. Жаттықтырушыға жаттығу процесін, дене тәрбиесі оқытушысына дене тәрбиесі процесін ұйымдастыру, әртүрлі жағдайларда адамның мінез-құлқындағы психологиялық-педагогикалық заңдылықтарды білмей, спортшылардың жарыстарда табысты өнер көрсетуін қамтамасыз ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Баскетбол оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 6

    Баскетбол-әлемдегі ең танымал ойындардың бірі, біздің еліміздің дене тәрбиесі жүйесінде жетекші орын алады. Баскетбол ойыны қиын жағдайларда үнемі күрес жүргізуді ұсынады. Қорытынды ұжымның жалпы әрекет ету өнерімен анықталады. "Баскетбол оқыту әдістемесімен" оқу курсы студенттердің әрекетін баскетбол ойынының тарихы, техникасы мен тактикасын зерттеуге бағыттайды, сүйек-бұлшықет аппаратының нығаюына, ағзаның барлық функцияларын жетілдіруге, сонымен қатар жылдамдықтың, күштің, төзімділіктің, ептіліктің және

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстан мен қазіргі заманғы модернизациялаудың тарихи тәжірибесі. Ұлттық сана және оның қалыптасу ерекшеліктері. "Мәңгілік Ел" патриоттық актісі және оның ұлттық сана-сезім үшін маңызы. Қазіргі Қазақстанның Жаһандық әлемдегі бірегейлігі. Рухани мұра және оның жаңғырту үрдісіндегі рөлі. Бәсекеге қабілеттілік және прагматизм қазіргі қоғамдық сананың құндылығы ретінде. Меритократтық қоғам және оның құндылықтары. Қазақстан "білім қоғамы"ретінде. Қазақстан" ақпараттық қоғам "және"цифрлық технологиялар" қоғамы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Бұл пән бизнес-жоспардың әдіснамалық негіздеріне, өткізу нарығын талдау әдістеріне, өнімді сипаттауға, өндірістік жоспарды әзірлеу мен ұсынуға, маркетингтік жоспар мен ұйымдастыру жоспарын әзірлеу мен ұсынуға, қаржылық жоспарды әзірлеу мен ұсынуға, сондай-ақ қолданбалы бизнестің маңызды және қажетті негіздерімен таныстыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Спорттық тамақтану және фармакология
    Несиелер: 4

    Курс оқытады: жаттығу процесін қазіргі фармакологиялық қамтамасыз етудің әдістері мен құралдары және спортшылардың тиімді тамақтану принциптері. Курстың негізгі мақсаты: кәсіптік біліммен атындағы спорт диетология және фармакология ескере отырып, мамандануын және біліктілігін спортшы қатысты, олардың жыныс-жас ерекшеліктері, дайындалу бағыты жүктеме.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғатты дамыту негіздері, Табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың қазіргі заманғы тәсілдері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау. Тірі организмдер популяциясының жай-күйі, экожүйелердің бұзылу дәрежесі, популяцияның құрылымы мен динамикасы, қауымдастықтағы тірі организмдердің өзара әрекеттесу тетіктері, қазіргі заманның негізгі экологиялық проблемалары, адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара іс-қимы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ халқының рухани мұрасы болып табылатын көркем шығармалар туралы жалпы түсінік. Рухани-көне түркі жазуында, қазақ халқының тарихи даму жолындағы фольклорлық шығармаларындағы ұлттық мұраның негізі. Халықтың эстетикалық дүниетанымын қалыптастыруда ауызша халық әдебиеті мен жазбаша әдебиеттің маңызы. Қазіргі ақпараттық-технологиялық дәуірдегі әдебиет және өнер туралы жалпы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Заңдылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері Мемлекет, мемлекет және құқықтық құбылыстар туралы Құқық және негізгі ұғымдар. Конституциялық құқық негіздері, Қазақстан Республикасындағы құқық қорғау органдары және сот, Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік органдар, Қазақстан Республикасындағы Әкімшілік құқық негіздері, Қазақстан Республикасындағы азаматтық және отбасылық құқық негіздері, Қазақстан Республикасындағы еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы, сыбайлас жемқорлық әрекет

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене мәдениеті және спорттағы ғылыми зерттеу жұмыстарының негіздері
    Несиелер: 6

    "Дене шынықтыру және спорт саласындағы ҒЗЖ негіздері" пәні дене шынықтыру және спорт теориясының заманауи даму тенденциялары аясында ғылыми-зерттеу және ғылыми-әдістемелік қызмет негіздері бойынша ең аз білім, білік және дағды баяндайды. "Дене шынықтыру және спорт саласындағы ҒЗЖ негіздері" пәні дене шынықтыру және спорт теориясының заманауи даму тенденциялары аясында ғылыми-зерттеу және ғылыми-әдістемелік қызмет негіздері бойынша ең аз білім, білік және дағды баяндайды. Курстың мақсаты: дене шынықтыру жә

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бадминтон оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 6

    "Бадминтон оқыту әдістемесімен" курсы студенттердің қызметін бадминтон тарихын, техникасы мен тактикасын зерттеуге, дене шынықтыру және спортпен шұғылдануға ынталандыруды арттыруға, денсаулықты сақтауға, қозғалыс сапалары мен қабілеттерін дамытуға, сондай-ақ бадминтон бойынша сабақтарды өткізу әдістемесін меңгеруге бағыттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Спортшының биохимиясы
    Несиелер: 4

    "Спортшының биохимиясы" курсы ағзада болатын биохимиялық процестердің себеп-салдарлық байланысын белгілей отырып, спортшының тіршілік ету заңдылықтарын жасушалық деңгейде зерттейді. Курстың / пәннің / юниттің атауы: адам ағзасындағы зат, энергия, су және микроэлементтер алмасуының биомеханикалық негіздері туралы; ағзаның жүйелі физикалық жүктемелерге бейімделуі кезіндегі биохимиялық үрдістер туралы, физикалық жүктемелерден кейін шаршау мен қалпына келтірудің метаболикалық негіздері және олардың тиімділігін

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Волейбол оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 6

    Волейбол мектепте ерекше орын алады. "Волейбол оқыту әдістемесімен" оқу курсы студенттердің қызметін волейбол ойынының тарихы, техникасы мен тактикасын зерттеуге бағыттайды, сүйек-бұлшықет аппаратының нығаюына, ағзаның барлық функцияларын жетілдіруге, сондай-ақ жылдамдықтың, күштің, төзімділіктің, ептіліктің және икемділіктің дамуына ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қозғалмалы ойындар оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 4

    "Педагогика және психология" курсы дене шынықтыру және спорт мамандарын қажетті теориялық даярлау құрамына кірді. Дене шынықтыру мұғалімінің, жаттықтырушының жұмысының тиімділігі олардың психологиялық-педагогикалық білімі мен іскерлігінің болуына байланысты. Жаттықтырушыға жаттығу процесін, дене тәрбиесі оқытушысына дене тәрбиесі процесін ұйымдастыру, әртүрлі жағдайларда адамның мінез-құлқындағы психологиялық-педагогикалық заңдылықтарды білмей, спортшылардың жарыстарда табысты өнер көрсетуін қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық бағдарлау оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 6

    "Оқыту әдістемесімен спорттық бағдарлау" пәні жаттығудың принциптері мен әдістерінің рөлін анықтауға, сонымен қатар спортшылардың дене дайындығының нақты әдістерін қарастыруға көңіл бөледі. "Туризм және оқыту әдістемесімен спорттық бағдарлау" курсын оқытудың мақсаты туристік жұмысты жүргізудің теориясы мен әдістемесін оқу, туризмнің техникалық және тактикалық дағдыларын, спорттық туризм техникасы мен спорттық бағдарлану элементтерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ұлттық спорт түрлері оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Ұлттық спорт түрлерінің пайда болу және даму тарихы. Қазақ ұлттық спорт түрлері және қозғалмалы ойындар. Қазақша күрес бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Ойын ережелері тоғыз құмалақ.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гандбол оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 4

    Гандболдың негізгі артықшылықтарының бірі-оның қарапайымдылығы. Гандбол волейбол және баскетбол алаңдарында ойнайды. Бұл ойынның ерекше ерекшеліктері-әрбір ойыншының жоғары жылдамдығы, допты жылдам және кенеттен іс-қимыл, команда серіктестерімен өзара іс-қимыл, жылдам өзгеріп жатқан ойын жағдайына уақтылы реакция. Гандбол ойын барысында ептілік, икемділік, шыдамдылық - жан-жақты дамыған адам үшін қажетті сапа тәрбиеленеді. Гандболда ойыншының іс-әрекеттері ұжымның мүдделеріне бағынады және сонымен қатар тол

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Регби оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 4

    Курс студенттердің қызметін регби тарихы, техникасы мен тактикасын зерттеуге, дене шынықтыру және спортпен шұғылдануға ынталандыруды арттыруға, денсаулықты сақтауға, қозғалыс сапалары мен қабілеттерін дамытуға, сондай-ақ регби сабақтарын өткізу әдістемесін игеруге бағыттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі Менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім беруді басқару пәнін оқу дене шынықтыру және спорт саласында ұйымдастырушылық-басқарушылық дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді. Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерді дене шынықтыру мен спортты ұйымдастыру және басқару саласындағы теориялық және практикалық біліммен қаруландыру. Пәнді оқытудың міндеттері: - Дене шынықтыру мен спортты басқарудың теориялық негіздері; - Дене шынықтыру мен спортты басқару жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жүзу оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 6

    " Жүзу оқыту әдістемесімен" оқу курсының негізгі міндеті-студенттерге жүзу техникасы бойынша қажетті білім, білік және дағды беру. Академиялық сабақтарда студенттер жүзу техникасының негіздерін үйренеді: жүзу техникасы туралы түсінік, жүзу техникасына әсер ететін негізгі факторлар, судың қасиеттері, статикалық және динамикалық жүзу, судың кедергісі, кедергінің түрлері, адамның анатомиялық құрылымының және жүзу техникасына физиологиялық функциялардың әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі (ТиМФК) дене тәрбиесі саласындағы кәсіби қызметті анықтайтын жалпы тану пәні ретінде жалпы дене тәрбиесінің мәні, оның қызмет ету заңдылықтары, қоғамдағы пайдалану және даму туралы ғылыми білімнің интегративті жүйесін білдіреді. Пәнді оқытудың мақсаты – студенттердің дене тәрбиесінің теориялық негіздерін терең білуін қалыптастыру, сонымен қатар оның негізгі ережелерін әртүрлі білім беру мекемелері мен спорттық ұйымдарда-болашақ кәсіби қызмет орны бойынша практикалық

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқыту платформалары мен сервистері
    Несиелер: 4

    Қашықтықтан оқыту негіздері: Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары; Видоеконференциялар, видео-кездесулер, вебинарлар, өткізуге арналған платформалар; қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS). Қашықтықтан оқыту үшін білім беру контентін әзірлеу: Оқытуға арналған мультимедиа презентацияларын жасау сервистері. Сауалнамалар мен тестілерді жасау сервистері. Интербелсенді тапсырмаларды жасаудың онлайн-сервистері. Интербелсенді жұмыс парақтарының конструкторлары. Аудио және видео өңдеу құралдары. Курстар к

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептің оқу үдерісін ұйымдастырудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Болашақ кәсіби қызметте ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану, оқу үрдісінде КЖ қолдану және сандық білім беру ресурстарын пайдалану. интерактивті оқу құралдарын қолдану негіздері. кәсіби қарым-қатынастың сандық технологияларын меңгеру, ақпаратты іздеу, сақтау, Өңдеудің оңтайлы технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру педагогикасы мен психологиясы
    Несиелер: 4

    "Педагогика және психология" курсы дене шынықтыру және спорт мамандарын қажетті теориялық даярлау құрамына кірді. Дене шынықтыру мұғалімінің, жаттықтырушының жұмысының тиімділігі олардың психологиялық-педагогикалық білімі мен іскерлігінің болуына байланысты. Жаттықтырушыға жаттығу процесін, дене тәрбиесі оқытушысына дене тәрбиесі процесін ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Cпорттық тренажерлар
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты-спортпен шұғылдануға, сондай-ақ тұрғылықты жері бойынша, өндірісте, дене шынықтыру ұжымдарында, спорт клубтарында, бұқаралық демалыс орындарында, емдеу және сауықтыру мекемелерінде, сондай-ақ жалпы білім беретін мектептерде және басқа да оқу орындарында дене тәрбиесі бойынша оқу-жаттығу педагогикалық процессінде кең ауқымды спорттық-бұқаралық жұмыс істеуге арналған спорт ғимараттарын жобалау, салу, жөндеу және пайдаланудың жалпы негіздерін оқу. Курстың негізгі міндеттері: Спорт объектілерін

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық медицина және дене жағдайының мониторингі
    Несиелер: 6

    Бұл пән жаттықтырушылар мен дене шынықтыру мұғалімдерінің практикалық жұмысы үшін қолданбалы және профилактикалық мәнге ие. Негізгі мақсаты-дене шынықтырумен және спортпен айналысатын адамдардың денсаулығын сақтау және нығайту және олардың патологиялық жай-күйі мен ауруларының алдын алу, адамның үйлесімді дамуы үшін дене шынықтыру-спорт құралдары мен әдістерін тиімді пайдалануға жәрдемдесу, жұмысқа қабілеттілікті арттыру және белсенді шығармашылық кезеңді ұзарту болып табылады. Студенттерді дене шынықтыруме

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттың-педагогикалық шеберлік негіздері
    Несиелер: 4

    Дене шынықтыру-спорт қызметінің психологиялық-педагогикалық шеберлік негіздерін қолданудың теориялық және қолданбалы мәселелерін қарастырады. Пәннің негізгі міндеттері: - "Дене тәрбиесінің психологиялық-педагогикалық шеберлік негіздері" оқу пәнінің бағдарламасын жүзеге асыру; – Оқу пәнінің барлық бөлімдеріне қол жеткізу; – "дене тәрбиесінің психологиялық-педагогикалық негіздері" мамандығы бойынша пән бағдарламасына кіретін оқу материалын білім алушылардың тиімді игеруін қамтамасыз ету; – пәнді оқу бойынша

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бұқаралық дене шынықтыру –спорттық шараларын ұйымдастыру және өткізу технологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың жарыс қызметін басқару бойынша теориялық білімін, сонымен қатар спорттық-бұқаралық іс-шараларды басқару мен ұйымдастырудың практикалық білігі мен дағдыларын қалыптастыру. Пәннің міндеттері: - пәннің ғылыми-теориялық, әдіснамалық және әдістемелік негіздерін оқу; - өркениетті нарықтық қатынастарды қалыптастыру жағдайында спорттық-бұқаралық іс-шаралар мен жарыстарды дайындау және өткізу технологияларын практикалық меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы және арнайы дене дайындығы
    Несиелер: 6

    Пән дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогиканың мәні, ерекшелігі, заңдылықтары туралы тұтас түсінік жасауға, білімді жүйелеу мен тереңдетуге, оқыту технологиясы мен оларды практикалық іске асыру іскерлігіне бағытталған, осылайша ФКиС педагогикасының ғылыми-әдістемелік мәселелерін, дене шынықтыру мен спорт ерекшелігі туралы мәліметтерді кеңейтеді және нақтылайды, бұл болашақ кәсіби қызметке бітіруші студенттердің мақсатты дайындығын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты-студенттерді бейімді дене шынықтырудың ұғымдық аппаратын және оның мүмкіндігі шектеулі адамдарға әлеуметтік маңызы туралы білімдермен таныстыру. Пәнді оқытудың міндеттері: оқу пәнінің құрылымын және оның теориялық-әдіснамалық негіздерін оқып үйрену; денсаулық және мүгедек жағдайында ауытқулары бар тұлғаларды әлеуметтендірудегі БДМ рөлін көрсету; ақыл-ой кемістігі бар, көру, есту кемістігі бар тұлғаларды БДМ құралдарымен және әдістерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спортшылардың денесін қалыпқа келтіру
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты - дене шынықтырумен және спортпен шұғылданатын адамдардың денсаулығын сақтау және нығайту, оларда патологиялық жағдайлар мен ауруларды емдеу және алдын алу, дене шынықтыру және спорт құралдары мен әдістерін тиімді пайдалануға ықпал ету, жүктен кейінгі қалпына келтіру процестерін оңтайландыру және жұмысқа қабілеттілікті арттыру, Белсенді, Шығармашылық өмір кезеңін ұзарту. Пәнді оқытудың міндеттері: - пән дене шынықтырумен және спортпен шұғылданатын әр түрлі контингенттер үшін сабақта

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеке сайыс
    Несиелер: 5

    Бұқаралық дәрежедегі спортшыларды дайындау процесін ұйымдастыру және нығайту. Құрама командалармен жұмыс істеу ерекшеліктері. Жекпе-жек бойынша оқу-жаттығу жиындарын ұйымдастыру және өткізу. Жекпе-жек ережелері, кілем жабдықтары мен жабдықтары. Күрес ұзақтығы, тоқтау және кездесу барысындағы үзілістер. Жекпе-жек түрлері бойынша төрешілер бригадасының құқықтары мен міндеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Емдік дене тәрбиесі және дәрігерлік бақылау
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты - студенттерді емдік дене шынықтырумен (ЕДШ), дене тәрбиесі жүйесінің және педагогикалық үрдістің бір бөлігі ретінде таныстыру, емдік әдіс ретінде емдік дене шынықтыру мен массаждың ерекшеліктері, дене жаттығуларының адам ағзасына емдік әсерін негіздеу. ЕДШ тек қана емдеу-алдын алу ғана емес, сонымен қатар емдеу-тәрбие процесі болып табылады, өйткені дене жаттығуларымен айналысуға саналы көзқарасты қалыптастырады, гигиеналық дағдыларды дамытады, тек жалпы өмір тәртібін реттеуге ғана е

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Танымдық курс (футбол, туризм)
    Несиелер: 5

    "Таныстыру курсы (футбол, туризм)" оқу курсы пәннің проблемалық өрісін жүйелі түрде зерделейді. Жаттығудың принциптері мен әдістерінің рөлін анықтауға, сондай-ақ спортшылардың дене шынықтыру дайындығының нақты әдістерін қарастыруға көп көңіл бөлінеді. Сабақ беру барысында студенттер мектепте футбол және туризм бойынша сабақтарды жоспарлы және әдістемелік сауатты өткізуге мүмкіндік беретін педагогикалық және тәрбиелік іс-әрекет үшін теориялық білім, практикалық іскерліктер мен дағдыларға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорт физиологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс 2 қолданбалы және профилактикалық пәндерден тұрады: Спорт физиологиясы және спорт гигиенасы. Спорт физиологиясы-адам физиологиясының арнайы бөлімі, ағза функцияларының өзгеруін және спорттық қызметтің ықпалына қарай оларды реттеу механизмін зерттейді және оның тиімділігін арттыру бойынша практикалық іс-шараларды негіздейді. Спорт гигиенасы-спортпен шұғылданушылардың денсаулығына байланысты әртүрлі факторлардың әсерін зерттейтін, спортпен шұғылдануды ұйымдастыру және ұстау негізінде сауықтыру тиімді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медициналық білім негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың негізгі мақсаты-спортшының денсаулығын қалпына келтіргенге дейін медициналық және профилактикалық оңалтудың барлық кезеңдерінде ағзаның маңызды функцияларын қалпына келтіру болып табылады. Курстың мақсаты-спортшыларды, болашақ дене шынықтыру мұғалімдерін және жаттықтырушыларды спортпен және дене шынықтырумен айналысудағы қалпына келтіру құралдары туралы қазіргі заманғы мәліметтермен қаруландыру. Медициналық және денені оңалтудың түрлі құралдарының ағзаға әсері туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Мектепте білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктері. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері: видеолекциялар, конференциялар, вебинар, чат. Интернет іс-шараларына қатысуды ұйымдастыру: олимпиадалар, фестиваль, конкурс, желілік жобалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық күрес
    Несиелер: 5

    Бұқаралық дәрежедегі спортшыларды дайындау процесін ұйымдастыру және нығайту. Құрама командалармен жұмыс істеу ерекшеліктері. Оқу-жаттығу жиындарын ұйымдастыру және өткізу. Күрес ережелерінің эволюциясы, күрес кілемдері құрал-сайман және жабдықтар. Күрес ұзақтығы, тоқтау және кездесу барысындағы үзілістер. Төрешілер бригадасының күрестің жекелеген түрлері бойынша құқықтары мен міндеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үстел теннисі оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Үстел теннисі-әлемдегі ең танымал ойындардың бірі, еліміздің дене тәрбиесі жүйесінде жетекші орын алады. Үстел теннисі ойыны қиын жағдайларда үнемі күрес жүргізуді ұсынады. Қорытынды ұжымның жалпы әрекет ету өнерімен анықталады. "Үстел теннисі оқыту әдістемесімен" оқу курсы студенттердің іс-әрекетін үстел теннисіндегі ойынның тарихын, техникасы мен тактикасын зерттеуге бағыттайды, сүйек-бұлшықет аппаратының нығаюына, ағзаның барлық функцияларын жетілдіруге, сондай-ақ жылдамдықтың, күштің, төзімділіктің, еп

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аэробика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-аэробиканың түрлері, оның мәні, ерекшеліктері мен құрылымы туралы түсінік беру.; Пәннің міндеттері: - аэробика бойынша сабақтар өткізу бойынша білім кешенін қалыптастыру; -оқу-жаттығу қызметінде аэробика түрлерін қолдану бойынша іскерлікті қалыптастыру; - кәсіби қызмет тәжірибесінде алған теориялық білімдерді шебер қолдану үшін көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға ынталандыру; - фитнес түрін тереңдетіп игеру үшін өз бетінше дамуға ұмтылысты қалыптастыруға ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру мекемелеріндегі фитнес-технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты қазіргі заманғы дене шынықтыру-сауықтыру технологияларының мәні, ерекшелігі, құрылымы, қазіргі заманғы практикалық және ғылыми мәселелері туралы біртұтас түсінік қалыптастыру болып табылады.; Пәннің міндеттері: - сауықтыру технологиялары саласында білім кешенін қалыптастыру; -оқу-жаттығу қызметінде Инновациялық фитнес-технологияларды қолдану бойынша іскерлікті қалыптастыру; - стандартты емес шешімдер қабылдау және алған теориялық білімді кәсіби қызмет тәжірибесінде қолдану дағдылары мен

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән балалар-жасөспірімдер спортының теориясы мен әдістемесі студенттерді әртүрлі жас топтарының спортшыларын дайындау жүйесінің маңызды ережелерімен таныстыруға мүмкіндік береді. Бұл ретте негізгі міндеттер балалармен, жасөспірімдермен, жасөспірімдермен жұмыс істеу үшін білікті оқытушылар мен жаттықтырушыларды даярлау болып табылады. Студенттердің дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесінің жалпы ұғымдары, спорттық жаттығулардың негіздері, жас топтарының спорттық дайындығының ерекшеліктері негізінде білім а

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дипломдық жұмысты, дипломдық жобаны жазу және қорғау немесе кешенді емтиханға дайындалу және тапсыру
    Несиелер: 12

    Дипломдық жұмыстардың тақырыбы Дене шынықтыру және спорт саласының жағдайы мен перспективаларына сәйкес келеді және базалық дене шынықтыру, спорттық жаттығу, ФКиС, кәсіби-қолданбалы дене шынықтыру, Бейімделген дене шынықтыру құралдарымен халықтың денсаулығын нығайту саласындағы міндеттер мен мәселелерді ескереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON7

    Қоғамның тарихи, саяси, әлеуметтік-экономикалық және демографиялық жағдайына байланысты дене шынықтыру мен спортты дамытудың негізгі үрдістерін анықтай алады, спорттық-бұқаралық іс-шараларды өткізу жоспарын жасай алады.

  • Код ON5

    Дене жүктемесінің көлемі, ұзақтығы және қарқындылығы, тамақтану, жабдықтау, спорттық тренажерлер физиологиялық-гигиеналық талаптарға сәйкес әр түрлі спорт түрлерімен шұғылдануды дұрыс жоспарлау үшін алған білімдерін қорытады, жұмысқа қабілеттілікті арттыру, қалпына келтіру үдерістерін жылдамдату, ағза функцияларының алдын алу, шаршау, қалыптан тыс шаршау және патологиялық қозғалыстар, сонымен қатар әртүрлі аурулардың пайда болуының алдын алу жолдары мен құралдарын негіздейді.

  • Код ON9

    Дене тәрбиесінің негізін, мектеп жасындағы дене тәрбиесінің негіздерін, спорт мектебінде оқу-жаттығу сабақтарын өткізудің әдістемелік негіздері туралы түсінігі бар

  • Код ON2

    Оқу және тәрбие міндеттерін құрастырады, педагогикалық үдерістегі қызметтің барабар түрлерін, нысандары мен әдістерін таңдайды, инновациялық технологиялар мен құралдарды білу негізінде білім беру процесін басқарудың заңдылықтарын, принциптерін, нысандарын, әдістерін қолданады.

  • Код ON11

    Фитнес-технологиялар мен аэробиканың көмегімен физикалық даму мен жетілдірудің негізгі тәсілдері мен әдістерін меңгерген.

  • Код ON3

    Мүгедектер мен мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың дене шынықтыру қызметінің заңдылықтары мен ерекшеліктерін, оның функцияларын, принциптерін, мақсаттарын, міндеттерін, құралдары мен әдістерін, адам денесінің құрылысын, балалар мен жасөспірімдер ағзасының өсуі мен дамуының жас ерекшеліктерін, адамның негізгі функцияларын, мектеп ортасы факторларының білім алушылардың денсаулығына әсерін біледі.

  • Код ON6

    Негізгі ережелерді біледі және негізгі мектеп спорт түрлері мен фитнес техникаларының негіздерін, олардың даму тарихын, негізгі ұғымдарды біледі. Техниканы табысты меңгеру үшін қажетті қозғалыс сапасын дамыту үшін әдістер мен құралдарды жалпылай алады, алған білімдерін дене шынықтыру және спорт саласында теориялық және практикалық қызметте қолдана алады.

  • Код ON10

    Ұлттық спорт түрлері, спорттық жекпе-жек туралы түсінік бар. Оқу және тәрбие міндеттерін тұжырымдайды, осы спорт түрлері бойынша жарыстарды ұйымдастыру мен өткізудің барабар түрлерін, нысандары мен әдістерін таңдайды.

  • Код ON1

    Қолданбалы экономикалық, заңгерлік, жаратылыстану пәндері бойынша нақты білімдерін көрсетеді, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлін білуді, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың заңды мүдделерін біледі.

  • Код ON8

    Спорттық практикада теориялық психология мен өзін-өзі бақылаудың негізгі әдістерін меңгерген.

  • Код ON4

    Жалпы дене сапаларын тәрбиелеудің негізін, мектеп жасындағы дене шынықтырудың негіздері, мектептегі дене шынықтыру сабақтарын жүргізудің әдіснамалық негіздері және спорт мектебіндегі оқу-жаттығу сабағы туралы ақпараттар ие. Қоғамның тарихи, саяси, әлеуметтік-экономикалық және демографиялық жағдайына байланысты дене шынықтыру мен спортты дамытудың негізгі бағыттарын анықтауға қабілетті.

  • Код ON12

    Жалпы білім беретін оқу орнында қашықтықтан оқыту технологияларын зерттеу және енгізу, Қашықтықтан оқыту әдістерін меңгеру, қашықтықтан оқытуға тапсырмаларды құру қабілеті, Информатиканы оқытудағы АКТ, сандық, қашықтықтан оқыту және инновациялық технологияларды, соның ішінде ағылшын тілінде құралдарын қолданады.

6B01403 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01403 6B01403-Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01403 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01403 Адаптивті дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01403 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01403 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01403 Бейімдік дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақ спорт және туризм академиясы

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top