6B01403 Бейімдік дене шынықтыру және спорт в Қазақ спорт және туризм академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, білім беру, түзету және спорт мекемелерінде оқыту мен тәрбиелеу міндеттерін шеше алатын білікті дене шынықтыру мұғалімдері мен бейімдік дене шынықтыру және спорт (БДШжС) саласындағы мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ спорт және туризм академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Гимнастика
Пән әртүрлі білім беру мекемелерінде гимнастиканы оқыту теориясы мен әдістемесін оқып үйренуге, гимнастикалық жаттығуларды орындау техникасының арнайы терминологиясы мен негіздерін меңгеруге, әртүрлі жас топтарымен сабақтарды ұйымдастыру және өткізу үшін гимнастика құралдарын қолдануға, саптық және жалпы дамытушы жаттығулар кешендерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және экология
Пәннің модулі студенттерді экология және тіршілік қауіпсіздігі негізгі ұғымдарымен, принциптерімен және заңдарымен таныстыруға бағытталған. Қоғам мен елдің тұрақты дамуы үшін экологиядағы негізгі заңдар мен принциптерді, сондай-ақ адам денсаулығы мен оның қауіпсіздігін қорғауды, сақтауды және нығайтуды ашады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқықтық реттеу және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Пән студенттердің білім беру саласындағы құқықтық қатынастарды реттеуге бағытталған заңнама туралы, сондай-ақ кәсіби қызмет контекстінде сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар және сыбайлас жемқорлықтың алдын алу шаралары туралы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқыту мақсаты - білім алушылардың бойында ғылыми зерттеулер негіздерінің дағдыларын қалыптастыру; олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге ынтасы мен кәсіби қызығушылығын дамыту болып табылады. Пән білім алушыларда спорттық қызметтер саласындағы проблемаларды ғылыми-зерттеу әдістері бойынша теориялық пен қолданбалы білімді, ғылымның даму жолдары мен ғылыми зерттеулердің табиғаты туралы негізгі ұғымдарды, ғылыми зерттеудегі аргументацияның, сынның, логика мен талдаудың рөлін, білімнің теориялық пен эмпирикалық деңгейінде ғылыми зерттеулердің жалпы ғылыми, философиялық және арнайы әдістерін қолдануды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: заманауи ғылыми жетістіктерді талдау мен бағалау; зерттеу мен практикалық міндеттерді шешуде, оның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеялар қалыптастыру; кәсіби қызмет салаларындағы теориялық пен эксперименттік зерттеулер әдіснамасын меңгеру; өзінің кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлау мен шешу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейімдік дене шынықтыру және спорт теорисы мен әдістемесі
Пән өмірлік және кәсіби қажетті қимыл біліктіліктері мен дағдылардың, білімдер туралы негізгі жиынтықтың негізін қалыптастыруға, негізгі дене және ерекше қасиеттерді дамытуға, адам ағзасы мүшелері мен жүйелерінің функционалды мүмкіндіктерін арттыруға, ерекше денсаулық мүмкіндіктері бар адамдарға қалған дене-қимыл қасиеттерін сақтау мен пайдалануды қалыптастыруғва бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейімдік дене шынықтыру және спорттың медициналық-биологиялық негіздері
Пән БДШжC саласындағы болашақ жоғары білікті оқытушылар мен мамандардың биологиялық-медициналық даярлығы туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. БДШжC дене жаттығуларының жалпы медициналық және биологиялық негіздері, денені сауықтыруға арналған жаттығулар терапиясының әдістері мен құралдарын қолдану ерекшеліктері, әртүрлі жарақаттар мен аурулар кезіндегі ЕДШ ұйымдастыру қағидалары және т.б. қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Пән мұғалім мен жаттықтырушының біліктілік сипаттамаларында қарастырылған кәсіби және кәсіби-педагогикалық біліктіліктер туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Адамзат қоғамының қалыптасуының әртүрлі кезеңдеріндегі дене шынықтыру мен спорттың, паралимпиадалық және арнайы олимпиадалық спорт түрлерінің пайда болуы, қалыптасуы мен даму тарихын, және білім берудің қазіргі заманғы дамуы жағдайында кәсіби қызметте іс-жүзінде қолданылуын зерделеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Анатомия спорттық морфология негіздерімен
Пән кинезиология және динамикалық морфология қағидаларына негізделген адамның ішкі мүшелерінің сыртқы формасы мен құрылымын зерттеуге бағытталған. Жасушалардың, ұлпалардың, ағзалардың мүшелері мен жүйелерінің, тірек-қимыл жүйесі мен бұлшық еттердің құрылымын, олардың түрлері мен функциялары, конституциялық және спорттық морфологиясын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру және спорт психологиясы
Пән студенттерді ғылыми, теориялық және практикалық біліммен, дене шынықтыру және спорт психологиясы саласындағы біліктіліктермен қамтамасыз етеді. Ол танымдық үрдістерді, тұлғаны дамытуды, психологиялық-физиологиялық жағдайларды реттеуді және оқу-жаттығу және бәсекелік қызметті психологиялық қамтамасыз етудің сипаттамаларын (сонымен қатар денсаулығын жақсартатын ерекше қабілеттері бар адамдарға арналған), спорттық топтағы көшбасшылық пен көшбасшылықты зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тұлғааралық қарым-қатынас негіздері
Пән қарым-қатынас заңдылықтары мен механизмдерін игеруге, спорттық қызмет көрсету саласындағы қарым-қатынастың, ынтымақтастықтың, өзара түсіністіктің және тұлғааралық қарым-қатынастың өзіндік ерекшеліктерін игеруге бағытталған. Пән қарым-қатынастың мәнділігі мен маңыздылығын, спорт саласындағы қызметтерді жеткізушілер мен тұтынушылар арасындағы байланыстың әртүрлі формалары мен түрлерінің әсерін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бейімдік спорт түрлерін оқыту әдістемесі
Пән теориялық білім мен әдістемелік біліктер мен дағдыларды игеруге, мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін дене жаттығуларын қолдануға, алған жарақаттардан, аурулардан, асқын кернеулерден кейін олардың жұмыс қабілетін сақтау және қалпына келтіру үшін қолдануға; аурудың белгілі бір кезеңіне тапсырмаларды, қозғалыс қызметінің режимдерін анықтай білуге және дене жаттығулары кешендерін құруға, бейімделген спорт түрлері бойынша жарыстар ұйымдастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы педагогика, дене шынықтыру және спорт педагогикасы
Пән білім берудегі педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздерін, дене шынықтыру және спорт саласын зерттеуге бағытталған; оқытудың әдістері мен әдістері, отбасылық тәрбие, педагогикалық технологиялар мен инновациялар қарастырылған. Білім алушылардың қабілеттері мен мүмкіндіктерін ескере отырып , оқу және жаттықтырушылық үрдістерімен қатар жүретін кәсіби құжаттаманы уақытында қабылдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеңіл атлетика
Пән жеңіл атлетиканың негізгі түрлерін оқытудың теориялық негіздерін, әдістерін, қағидалары мен құралдарын зерделеуге бағытталған: қысқа және орта қашықтыққа жүгіру, секіру, лақтыру және көпсайыс; дене қасиеттері мен қабілеттерін дамыту дағдыларын игеру; әртүрлі оқу орындарындағы бәсекелік қызметтің құрылымы мен ұйымдастырылуы туралы арнайы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бейімдік дене шынықтыру және спорт биомеханикасы
Пән спортшылардың спорттық белсенділігінің биомеханикалық сипаттамаларын зерттеуге, мүгедектердің өмір сүру ортасын ұтымды етуге, сондай-ақ олардың көптеген мәселелерін шешуге және олардың қоршаған ортаға бейімделу кезінде мотор мүмкіндіктерін арттыратын құрылғылар мен қимыл тәртібін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Minor "Дене шынықтыру және спорт менеджменті" - Дене шынықтыру және спорт ұйымдарын басқарудың теориясы мен практикасы
Пән негізгі менеджмент мектептерінің тұжырымдамаларын қамтитын дене шынықтыру және спорт ұйымдарын тиімді басқаруды зерттеуге бағытталған. Ұйымның элементтері арасындағы өзара әрекеттесу және оның сыртқы ортамен байланысы туралы білімді қолдана отырып, басқару шешімін қабылдау және жүзеге асыру дағдысын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Minor "Дене шынықтыру және спорт психологиясы" - Спорттағы психология мен тұлғаның теориялық негіздері
Minor "Дене шынықтыру және спорттық психология". Пән студенттерді спорт психологиясы қызметі туралы теориялық біліммен қамтамасыз етеді. Спорт психологиясының даму тарихымен таныстырады. Спорт қызметінің субъектілерінің жеке басы мен тұлғалар, оның ішінде спорт психологы туралы түсінік қалыптастырады. Сондай-ақ, жеке тұлғаның түрлі психикалық реакцияларының себептері, спорт қызметінің жеке тұлға дамуына әсері туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Спорттық генетика
Пән адам ағзасы дамуының генетикалық сипаттамаларын зерттеуге, сонымен қатар оның деңгейін, функционалдық дайындығының ерекшеліктерін бақылауға және таңдалған спорт түріндегі спорттық таңдауды талдау тұрғысынан спорттық жетістіктерді болжауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік және педагогикалық психология
Пән нозологиялық түрдегі дамудың әртүрлі деңгейлеріндегі балаларды оқытудың психологиялық салаларын, онтогенездегі жеке тұлғаның психикалық қалыптасуының заңдылықтары мен динамикасын ескере отырып, даму және тәрбие психологиясының негізгі теориялық ұстанымдарын зерттеуге бағытталған. Тәрбие баланы оқытудағы гуманистік, тұлғалық-бағдарлық көзқарасты түсінуге көмектеседі, денсаулық күйіне байланысты аралас топтағы балаларды оқыту барысында психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешудің әртүрлі тәсілдері туралы біліммен қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жас ерекшелік физиологиясы және биохимия негіздері
Пән жалпы физиологиялық және гигиеналық заңдылықтарды және баланың, жасөспірімнің, ересек және егде жастағы ағзаның дамуының анатомиялық және функционалдық ерекшеліктерін, өмірлік процестердің биохимиялық негіздерін және дене жаттығуларымен және спортпен шұғылдану кезінде адам ағзасындағы оларды реттеудің тетіктерін әртүрлі патологиялық өзгерістер мен ауытқуларды ескере отырып зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектептегі қозғалмалы ойындар
Пән қозғалмалы ойындардың жас ерекшеліктеріне, дене дамуына, студенттердің нозологиялық қасиетіне байланысты негізгі ұғымдарды, мағыналарды, жалпы сипаттамаларды және жіктемені зерттеуге бағытталған. Дене шынықтыру жүйесінің әр түрлі бөлімдерінде, сыныптан тыс жарыстарда сабақтарды ұйымдастыруда ашық ойындар өткізу, оларға сараптама жүргізу және пайдалану дағдыларын игеру, бағдарламалар құрастыру мен жарыстар өткізу кезінде қажетті дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Спорттық және қозғалмалы ойындарды оқыту әдістемесі
Пән спорттық және ашық ойындардың негізгі ұғымдарын, жалпы сипаттамаларын және жіктемесін зерделеуге, қатысушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты соңғы тенденцияларды қолдана отырып, техникалық және тактикалық әдістер мен оқыту әдістерін игеруге, оқу-тәрбие процесінде қозғалмалы және спорттық ойындарды өткізу әдістемесі туралы білім алуға; дене шынықтыру сабағында ойындар мен ойын жаттығуларын тиімді пайдалануға бағытталған. Пән студенттердің дене қасиеттерін қозғалмалы және спорттық ойындар арқылы дамыту мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Олимпиадалық және параолимпиадалық білім беру
Пән олимпиадалық және параолимпиадалық қозғалыстың тарихы мен дамуын, оның идеалдары мен принциптерін, қазіргі қоғамдық өмір құбылыстары жүйесіндегі орнын, олимпиадалық және параолимпиадалық спорттың ұйымдастырушылық-құқықтық және экономикалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Әлемдегі олимпиадалық және паралимпиадалық қозғалыстың даму тенденциялары қарастырылуда.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың тұжырымдамалық негіздерімен, қағидаларымен, әдістерімен, технологияларымен және нұсқауларымен танысуды көздейді. Ұйымдарда мүмкіндігі шектеулі балаларға инклюзивті дене шынықтыру білімін енгізу ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арнайы педагогика және психология
Пән студенттер арасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дамыту, оқыту және тәрбиелеу ерекшеліктері туралы теориялық білім жүйесін дамытуға және оларды жалпы білім беру ұйымдарында осы санаттағы оқушылармен жұмыс істеуге дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Латын әліпбиі
Пән латын әліпбиін оқып үйренуге және оның грамматикалық жүйесімен танысуға, ғаламдық әлемге интеграциялану үшін латын жазуын еркін оқу мен еркін сөйлеуге дағдыландыру, ғылым мен техниканың соңғы жетістіктеріне қол жеткізудің жаңа мүмкіндіктерін ашуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі (волейбол және баскетбол)
Пән мектептегі волейбол және баскетбол курсының типтік мәселелерін шешуге арналған негізгі әдістемелік қағидаларын оқытады.оқытушы-жаттықтырушыларды даярлау үшін қажет баскетбол мен волейболды оқыту әдістерін меңгеруге бағытталған. Оқытудың негізгі элементтерін (шабуыл мен қорғаныстағы ойын тактикасы) бекітуге, жаттығу құралдары мен әдістерін таңдау мүмкіндігі арқылы шоғырландыруға, жарыстарды, қауіпсіздік шараларын ұйымдастыру мен өткізуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Денені оңалту
Пән ағзаны оңалту іс-шараларының кұрылымы, табиғи профилактикалық және емдік кұралдарды (дене белсенділігі, рационалды тамактану, салауатты өмір салтының баска да компоненттері) пайдалана отырып, ауру қаупінің типтік факторларын түзету мүмкіндіктері туралы білім жүйесін зерттеуге бағытталған. Жиі кездесетін аурулар мен мүгедектік түрлерінің бастапкы және кайталама алдын алудың үйымдастыру-әдістемелік салаларының, патологияның басты түрлерінің этиопатогенезі және дене жаттығуларының емдік және оңалту әрекетінің механизмдері туралы түсініктердің білігі мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық спорт түрлері
Пән ұлттық спорт түрлері мен ойындарын (қазақ күресі, көкпар, аударыспақ, жамбы ату, теңге ілу, қыз қуу, тоғызқұмалақ, асық ату, саятшылық) оқытуға, дене қасиеттерін, техникалық шеберлік пен жарыс ережелерін дамытудың әдістері мен тәсілдерін соның ішінде денсаулыққа ерекше қажеттіліктері бар адамдарға қатысты зерттеуге бағытталған.. Бұл қазақ халқының бай этномәдениетін ашады, «Рухани жанғыру» бағдарламасын жүзеге асыруда үлкен рөл атқарады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бұқаралық сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру
Білім беру мекемелерінде бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарының негіздерін оқытудың теориялық аспектілері; Денсаулық сақтау технологияларының жіктелуі, бұқаралық сауықтыру жұмыстарының сабақтарын құру қағидалары; оқушыларға дәрігерлік-педагогикалық бақылау; сабақтардың өткізілуін бағалау; Қазақстандағы дене шынықтыру мен спортты мемлекеттік басқару құрылымы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Minor "Дене шынықтыру және спорт психологиясы" - Әлеуметтік психология және спорттағы қарым-қатынас психологиясы
Minor "Дене шынықтыру және спорттық психология". Аталған пән шағын топты және спортта жеке тұлғаның әлеуметтік қызметін спорттық команда ерекшеліктерін ашады. Жеке тұлға мен әлеуметтік топтың әр мүшесінің психологиялық ерекшеліктеріне қарай әлеуметтік үдерістер мен құбылыстардың тәуелді болуын айқындауды үйретеді. Қарым-қатынас психологиясы мен қақтығыстар психологиясының теориялық біліммен қамтамасыз етеді. Тиімді тани білуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Пән қысқа, бірақ жеткілікті түрде сенімді ғылыми мәтін, өз зерттеу жобаларын жүзеге асыруға дайын болу және өз нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастықтың нормаларына сәйкес жазбаша түрде ұсыну, нәтижелі зерттеу мәселесін қалыптастыру және дамыту дағдылары арқылы өз ойларын білдіру мен негіздеу қабілетін, ғылыми жобаны іске асырудың әдістемелік құралдарын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Коммуникативті ағылшын тілі
Пән коммуникативтік құзыреттілікті дамытуға (яғни, тілде сөйлесуге үйрету) және байламдағы барлық төрт тілдік дағдыларды дамытуға (оқу, жазу, тыңдалым және айтылым) бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Minor "Дене шынықтыру және спорт менеджменті" - Спорттағы маркетингтік коммуникациялар
Пән дене шынықтыру және спорт қызметінің ерекшеліктерін ескере отырып, маркетингтік коммуникация теориясының негізгі ережелерін ашады. Оқыту барысында спорттық ұйымдастыру, бұқаралық ақпарат құралдарымен және әртүрлі мақсатты аудиториялармен өзара іс-қимыл жасау үшін коммуникативтік іс-шараларды (жарнама, насихаттау, қоғаммен байланыс, брендинг саласында) модельдеу және жобалау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби-бағытталған шет тілі
Студенттердің жекебасылық қасиеттерін дамыту мақсатында кәсіби бағыттағы шет тілін ұштау; тілін үйренетін шет елдің мәдениеті мен алынған мәліметтерге сәйкес оның даму жолдарын білуге баулу; лингвистикалық материалдарға сүйене отырып, жазба және ауызша сөйлеу қабылетін қалыптастыру. Оны шетел тілінде кәсіби бағытта сөйлеуге дағдылау; монолог сипатында әңгіме құрастыруға бейімдеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Спорттық медицина және допингке қарсы бақылау
Пән спортшылардың медициналық-биологиялық күйін бақылауда ұстауды ұйымдастыруға және оны жүзеге асыра білуге; педагогикалық және медициналық жағынан жіті бақылап, допингке қарсы шараларды халықаралақ стандарттарға сай алдын- ала жүргізуге; спортшылардың жоғары табысқа жету жолында әдейі допинг қабылдауына тосқауыл қоюға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи білім беру кеңістігіндегі ақпаратты технологиялар
Пән студенттердің білім беру қызметінде ақпараттық технологияларды, оның ішінде жасанды интеллект элементтерін пайдалану білімін, іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән білімдік бағдарламалық өнімдер мен ақпараттық ресурстарды; виртуалды білім беру кеңістігінде ақпараттық технологияларды қолдануды оқыту; педагогикалық міндеттерді шешуге бағытталған ақпаратты іздеумен, сақтаумен, өңдеумен және ұсынумен байланысты дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дене жаттығуларының биомеханикасы
Пән оқу-жаттығу, сауықтыру, оқу сабақтары мен жарыстар кезінде адамның қозғалыс әрекетінің биомеханикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Кинематикалық және динамикалық құрылымды жетілдіру үшін спорттық және дене жаттығуларының техникасы, қимыл-қозғалыс әрекеттерін оқытудың тиімді әдістері қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейімдік дене шынықтыру және спорттың спорттық құрылыстары мен жабдықтары
Пән спорттық БДШжС арналған спорттық құрылыстар мен жабдықтарды мен жаттығу терапиясын зерттеуге бағытталған; қауіпсіздік жағдайларын, ғимараттың мақсаты мен болып жатқан іс-шараларды ескере отырып, арнайы спорттық құрылыстарды жоспарлау, жобалау, салу және пайдалану туралы идеяларды; спорттық ғимараттар мен жабдықтарды БДШжС қажеттіліктеріне бейімдеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру және спорттық-сауықтыру ұйымдарындағы тәрбие жұмысы
Пән қазіргі заманғы тәрбие процесінің құрылымын, мазмұны мен жүйесін зерделеуге, кәсіптік-педагогикалық қызметтегі тәрбие жұмысының рөлі мен орны туралы білімді қалыптастыруға, білім беру және спорттық-сауықтыру ұйымдарында тәрбие жұмысын іске асырудың принциптерімен, әдістерімен және практикалық аспектілерімен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіпкерлік
Пән дене шынықтыру және спорт саласындағы корпоративтік кәсіпкерліктің негіздерін зерделеуге бағытталған. Қаржылық сауаттылық, инновациялық орта құру, бизнес-жоспар әзірлеу, дене шынықтыру-спорт бағытын ұйымдастыруда кәсіпкерлік тәуекелдерді бағалау, инвестициялардың экономикалық тиімділігін бағалау дағдыларын қалыптастырады. Кәсіпорынның құқықтық құрылымының түрлері, кәсіпкерлік мүмкіндіктерді бағалау әдістері, баға белгілеу, спорттық ұйымдардағы коммуникациялар, персоналды басқару принциптері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Емдік дене шынықтыру және массаж
Пән сауықтыру және емдік мақсаттағы дене шынықтырудың және массаждың адам ағзасына әсерін теориялық тұрғыда көз жеткізеді; кез-келген адамның орталық жүйке жүйесін, қимыл әрекетін, қан айналуымен эндокриндік жүйелерінің осы біз айтқан тәсілдерді қолдану арқылы аурудан айығып кетуіне жол ашады; қазіргі күні массаждың түрлерін ( емдік массаж, спорттық, сауықтыру және косметикалық) қарастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ритмопластика
Пән мектепке дейінгі, мектеп, орта арнайы және жоғары оқу орындарында, спорт секцияларында қолдануға арналған фитнес бағдарламаларын жасауға бағытталған. Алынған білім Мектеп дене шынықтыру мұғалімінің негізгі кәсіби қызметінде оқушылардың гиподинамиясының алдын алу, салауатты өмір салтын насихаттау; баланың денесін дұрыс дамыту және нығайту үшін қажет. бұл қозғалысты музыкамен нақты үйлестірудің тұрақты дағдыларын қалыптастыратын негізгі даярлық.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Minor "Дене шынықтыру және спорт психологиясы" - Спорттағы функционалдық жағдайлардың психодиагностикасы
Пән спорттық қызметтегі функционалдық жағдайдың мәні және оны реттеу тетіктері (психорегуляция және өзін-өзі реттеу) туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Жаттығу және бәсекелестік қызметте пайда болатын әртүрлі функционалды жағдайларды жіктеуге және диагностикалауға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
Пән дене тәрбиесінің қағидаларын, құралдарын, әдістерін, қозғалыстарды оқыту әдістемесін, әртүрлі жастағы тұрғындарды тәрбиелеуді зерделейді. Оқыту барысында мектептегі "дене шынықтыру" сабағының құрылымы мен жоспарлануы, сауықтыру дене шынықтыру әдістемесі, оның түрлері, халықтың әртүрлі құрамына қатысты құралдар мен әдістер, дене қасиеттерін, оның ішінде ерекше білім беру қабілеті бар тұлғалармен тәрбиелеу қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кинезотерапия
Пән кинезиологияның негідерімен таныстырады, демек, апатқа душар болған адамның қайта қалпына келу жолдарын, денесін қозғалысқа келтіру үшін қандай жаттығулар жасау керектігін, іс- әрекетті қайткенде қалпына келтіру үшін міндетті түрде атқаратын қимылдарын; спортшыны оңалту жолындағы әдістемесін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Minor "Дене шынықтыру және спорт менеджменті" - Спорттағы ивент-менеджмент
Пән спорттық-бұқаралық және сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыру негіздерінің дене шынықтыру және спорт саласындағы дене шынықтыру-спорт кәсіпорнын басқарумен және пайдаланумен пәнаралық байланыстарын зерделеуге бағытталған, спортқа бағдарланған ұйымдардың қаржылық және шаруашылық қызметінің дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жүзу
Пән жүзудің тарихын, теориясын, оқыту әдістерін, жүзудің дене тәрбиесі жүйесіндегі дене тәрбиесі құралы ретіндегі орны мен маңызы туралы қазіргі заманғы білімді игеруді, жүзудің спорттық әдістемесін және жалпы білім беретін мектептерде жүзуді үйрету әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Электрондық білім беруді цифрландыру және дамыту
Пән студенттерде білім беру қызметіндегі ақпараттық технологияларды қолдану дағдылары мен біліктерін қалыптастыруға бағытталған. Пән білімдік бағдарламалық өнімдер мен ақпараттық ресурстарды; виртуалды білім беру кеңістігінде ақпараттық технологияларды қолдануды оқыту; педагогикалық міндеттерді шешуге бағытталған ақпаратты іздеумен, сақтаумен, өңдеумен және ұсынумен байланысты дағдыларды қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Спорттағы нутрициология
Пән спорттағы тамақтану жүйесін, тамақ ішудің ерекшеліктерін, нутриенттердің (БАҚ) спортшылар ағзасының қызметіндегі рөлін, шамадан тыс қарқынды дене жүктемелеріне бейімделу кезіндегі, спортшылардың қалпына келуін жеделдету мен денсалулығын сақтауға, спортшылардың дене жұмысқабілеттілігін шектейтін факторларды айқындауға және түзетулер енгізуге, сондай-ақ аурудың алдын алуға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дене тәрбиесі және спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
Пән дене жаттығуларының физиологиясын, дене қасиеттерін және дене шынықтырумен айналысатын ағзаның дене белсенділігіне бейімделуінің физиологиялық ерекшеліктерін оның жасын, жынысын, сыртқы ортаның әртүрлі жағдайларындағы аурулардың түрін және спорт түрлері бойынша (циклдік спорт түрлері, спорттық ойындар, жекпе-жек, гимнастика және ауыр атлетика, бейімделгіш спорт түрлері және т. б.) зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейімдік дене шынықтыру және спорттың жеке әдістемелері
Пән болашақ дене шынықтыру оқыиушыларын және БДШ жС саласындағы мамандарды биомедициналық даярлау туралы түсініктерді қалыптастыруға, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың нозологиялық топтарын зерттеуге бағытталған. Нозологиялық ауытқулардың ерекшеліктерін ескере отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеудегі бейімдік дене шынықтырудың әртүрлі жеке әдістерінің заңдылықтарын, негізгі принциптерін, тұжырымдамалары мен ерекшеліктерін ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Minor "Дене шынықтыру және спорт менеджменті" - Дене шынықтыру-спорт ұйымдарындағы бизнес-жоспарлау негіздері
Пән кәсіпкерлік ойлаудың ерекшеліктерін және спорт саласындағы шығармашылық, тәуекел және жоспарлау процестерін ашады, бизнес-жоспарды әзірлеуде кәсіпкерлік әлеуетті пайдалана отырып, нарықтық қатынастар жағдайында коммерциялық дене шынықтыру-спорт ұйымын құру туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Спорт физиологиясы
Пән ағза мүшелерінің қызметтерін және олардың дене белсенділігінің орындалуына бейімделуін зерттеуге бағытталған. Дене қасиеттерін дамытудың физиологиялық негіздерін, моториканы қалыптастыру ерекшеліктерін, бәсекелік белсенділік барысындағы спортшылардың шаршау және қалпына келу механизмдерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттағы кешенді бақылау
Пән оқу процесін басқарудың теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерін; спортшылардың жаттығу және бәсекелестік қызметте дене, техникалық-тактикалық, психологиялық, функционалдық дайындықтарын бақылауды ұйымдастыруды зерттейді. Бақылаудың әртүрлі түрлерін қолдана отырып, даярлық кезеңдерін бағалау үшін ақпарат жинау әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектептегі дене тәрбиесін оқыту әдістемесі
Пән мектепте дене тәрбиесін оқытудың теориясы мен әдістерін игеруге, бағдарламалық-нормативтік құжаттарды және бағалау критерийлерін оқып-үйренуге бағытталған. Ол жоспарлау құжаттарын, дене қасиеттерін дамыту әдістері мен кәсіби қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зияткерлік ойындардың теориясы мен практикасы (тоғызқұмалақ, шахмат)
Зияткерлік ойындар тоғызқұмалақ пен шахмат теориялық және практикалық білімдерді игеруге бағытталған пән. Ол тоғызқұмалақ пен шахматтың даму мәселелерін қарастырады. Дене шынықтыру сабақтарында және оқу-жаттығу сабақтарында тиімді пайдалану, оқыту әдістемесі мен технологияларын қалыптастырады. Студенттер оқыту және жаттығу сабақтарын өткізу дағдыларын сіңіру, тәжірибелік сабақтар мен жаттығу жасау орындарын, зияткерлік ойын бойынша құрал-жабдықтар мен оқу құралдарын тиімді пайдалана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Статистиканың жалпы теориясы
Пән дене шынықтыру мен спорт саласындағы статистикалық теорияның негізгі түсініктері мен әдістерін зерттеуге, медициналық-биологтиялық эксперименталды зерттеулер саласында статистикалық сараптама жасауды қатысты қызмет түрлерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері және спорттық метрология
Пән ДШжС саласындағы міндеттерді шешу кезінде ғылыми-зерттеу жұмыстарының теориялық және әдіснамалық негіздерін, статистикалық талдауды және заманауи ақпараттық құралдарды зерттеуге бағытталған. Оқу процесін жан-жақты бақылауды ұйымдастырудың метрологиялық мәнін, сонымен қатар дене шынықтыру және спорт саласындағы болжау мен таңдаудың объективті тәсілін қамтитын жоғары оқу орындарындағы зерттеу әдістерінің ұйымдастырылуы, жоспарлануы мен тиімділігі қарастырылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Minor "Дене шынықтыру және спорт психологиясы" - Спорт психологиясы бойынша практикалық сабақ
Minor "Дене шынықтыру және спорттық психология". Осы пән студенттерді спорт психологы практикалық қызметінің теориялық негіздерін таныстыруға; спорт психологы қызметінің нормативтік-құқықтық және этикалық негіздері туралы білім қалыптастыруға; түрлі психотерапевтік бағыттары туралы түсінік қалыптастыруға; зерттеу жұмысын ұйымдастыруда, жаттығулар, кеңес берулер мен терапия сеанстарын өткізу дағдылары мен тәжірибелерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бейімдік дене шынықтыру және спорт бойынша кәсіби жаттықтырушы қызметі
Пән негізгі қозғалыс дағдыларын қалыптастыруға, қозғалыс тәжірибесін кеңейтуге, кәсіби жаттықтырушылық қызметті жетілдіруге, оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқу-жаттығу процесін жоспарлауға, бейімделген спорт түрлері бойынша спорттық жарыстарды ұйымдастыруға және өткізуге бағытталған. Спортшының жеке бағытын құрастыру, жеке және топтық жаттығуларды ұйымдастыру және өткізу үшін бейімделген спорт түрлерінің технологияларын зерделейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру және спорт менеджменті мен маркетингі
Пән дене шынықтыру мен спорт саласындағы менеджменттің қағидаларын, қызметін және тәсілдерін меңгеру; сондай-ақ спорттағы маркетинг технологиясын зерттеуге бағытталған. Кәсіби қызметте іс қағаздарын толтыруда немесе айрықша бір экономикалық шешім табу дағдыларын қалыптастырады. Дене шынықтыруға қатысты тауарлар мен нарықтағы көрсетілетін қызмет түрлерінің ерекшеліктерін қарастырады; кәсіби спорттағы бәсеке жүйесін, волонтерлік қозғалыс пен спорттағы еңбек қатынастарын да ретке келтіру мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорт негіздері
Пән спорт теориясы мен әдістемесін, спортшыларды ұзақ мерзімді даярлаудың заңдылықтары мен кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Спорттық даярлықтың негізін, спорттық даярлық процесін, жоспарлау технологиясын, балалар мен жасөспірімдер мен кәсіптік спорттағы дене, техникалық, тактикалық және психологиялық даярлықты қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру саласындағы жобалық қызмет
Пән студенттердің жобалық іс-әрекетінің ерекшеліктері туралы теориялық білім алуға, содан кейін кәсіби салада тәжірибелік дағдыларды қолдануға, оларды шешудің оңтайлы жолдарын таңдауға бағытталған. Арнайы жобалау дағдылары мен дағдылары қарастырылады: проблемаландыру, мақсат қою, іс-әрекетті жоспарлау, рефлексия және интроспекция, презентация және өзін-өзі таныстыру, ақпаратты іздеу, академиялық білімдерді практикада қолдану, өзіндік жұмыс, зерттеушілік, шығармашылық белсенділік, сыни ойлауды дамыту және мұғалімнің білімін бағалау тестін тапсыруға дайындық.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғааралық, мәдениетаралық қарым-қатынаста үш тілде еркін түрде сұхбаттаса алады және кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана біледі
- Шектеулі адамдар ағзасын қалпына келтіруге арналған оңалту, демалу, кинезотерапия, қалпына келтіру, денсаулық мүмкіндіктері массаж және допингке қарсы бақылау негіздері туралы әдістемелік білімдерін көрсете білуге қабілетті
- Кәсіби қызмет саласындағы адамдарды төтенше жағдайлардың ықтимал зардаптарынан қорғауды ұйымдастыра білуге, өзінің кәсіби қызметі саласындағы қауіп-қатерлерді анықтауға және бағалауға; кәсіби қызмет саласына қатысты қауіптен қорғаудың әдістерін таңдай білуге қабілетті
- Адам ағзасының бұзылған немесе уақытша жоғалған қызметін қалпына келтірудің ең типтік нозологиялық түрлеріна арналған биомедициналық және психологиялық-педагогикалық заңдылықтарын түсіндіре білуге қабілетті
- AДШжС саласындағы қазіргі заманғы мұғалім мен маманның әлеуметтік рөлі туралы білімге ие болуға; кәсіптік қызметте орта білім мазмұнын аясында оқу процесін жоспарлау мен ұйымдастырудың педагогикалық негіздерін қолдана білуге қабілетті
- Дене шынықтыру сабақтарын және оқу-жаттығу процесін ұйымдастыруда адаптивті дене шынықтыру мен спорттың, психологиялық-педагогикалық және анатомиялық-физиологиялық білімдерінің негіздерін қолдана білуге қабілетті
- Оқу пәнін түсіндіре білу мен оның практикалық құндылығын көрсете білуге, проблемалық оқу жағдайлары бойынша педагогикалық шешім қабылдай білуге, дене шынықтыру мұғалімінің, БДШжС саласындағы маманның қазіргі беталысын бақылай білуге; іс қағаздарын жүргізуге, жоспарлы және бағдарламалық құжаттаманы жасай білуге қабілетті
- Маркетингтік қызметте басқарушылық шешімдер қабылдауға, тиімді басқаруға арналған құқықтық және экономикалық білімдерді; дене шынықтыру және спорт саласындағы, оның ішінде БДШжС спорттық құрылыстарды қолдана білуге қабілетті.
- Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану пәндерінен негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалай білуге; Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшеліктерін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсете білуге қабілетті
- Дене шынықтыруды оқыту әдістемелерін меңгеруге, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалай білуге және білім беру мен спорт мекемелерінде ерекше білім сұраныстары бар тұлғаларды ескере отырып оқу және спорттық-бұқаралық жұмыстарын ұйымдастыра білуге қабілетті
- Заманауи инновациялық және зерттеу әдістерін қолдана отырып, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті, сыни ойлауды, шығармашылық бастаманы, топта жұмыс істеуді, академиялық жазуды жүзеге асыруды көрсете білу
Ұқсас БББ
6B01403 Дене шынықтыру және спорт
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01403 Дене шынықтыру және спорт
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01403 Дене шынықтыру және спорт
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01403 Дене шынықтыру және спорт
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01403 Үстел спорт түрлері бойынша педагог - жаттықтырушы (шахмат)
Дене шынықтыру және бұқаралық спорт академиясы (APEMS)