Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Практикалық фонетика (негізгі шетел тілі: ағылшын/француз/неміс тілі)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: шетел тілінің айтылымы мен интонация негіздерін оқып үйрену және практикалық қолдану. Пәннің мазмұны: Фонемалар мен аллофондардың классификациясы. Фонемалық және аллофондық транскрипцияның таңбалары. Буын және оның түрлері. Буынға бөлу ережелері. Сөз екпінінің табиғаты, дәрежесі мен орны. Интонация. Интонация түрлері. Қалыптасатын құзыреттер: меңгерген білімдері мен іскерліктерін оқушыларды шеттілдік айтылымға үйретуде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл және сол тілде сөйлейтін ел (негізгі шетел тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Тілді мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде барабар меңгеру үшін қажетті лингво-мәдени құзыретті қалыптастыру Мазмұны: Британдықтардың ұлттық сипаты. Ұлыбританияның мемлекеттік және саяси құрылымы. Білім беру жүйесі. Бұқаралық ақпарат құралдары. Мәдениет және өнер. Британия және қазіргі әлем. Мәдениеті. Сөйлеу этикеті . Құзыреттер: Оқытылатын тіл елінің тарихи, мәдени және әлеуметтік болмысы туралы білім жүйесін формальды және формальды емес тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынастың әр түрлі жағдайларында қолдану;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Практикалық фонетика (екінші шетел тілі: ағылшын/француз/неміс тілі)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: екінші шетел тілінің айтылымы мен интонация негіздерін оқып үйрену және практикалық қолдану. Пәннің мазмұны : Фонемалар мен аллофондардың классификациясы. Фонемалық және аллофондық транскрипцияның таңбалары. Буын және оның түрлері. Буынға бөлу ережелері. Сөз екпінінің табиғаты, дәрежесі мен орны. Интонация. Интонация түрлері. Қалыптасатын құзыреттер: меңгерген білімдері мен іскерліктерін оқушыларды шеттілдік айтылымға үйретуде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: студенттерде жалпы лингвистикалық құзыретті қалыптастыру Пәннің мазмұны: Тіл лингвистиканың нысаны ретінде. Тіл ерекшелігі мәселесі. Тілдің пайда болуы мәселесі. Тілдің тарихи даму заңдылықтары. Тілдің ішкі құрылымы. Қалыптасатын құзыреттіліктер: әлемнің лингвистикалық картасындағы тілдердің жіктелуін және тілдердің арақатынасын біледі; Оқытылатын шетел тілі мен ана тілі мысалдары негізінде тілдік жүйе мен оның қызметін сипаттайтын құбылыстар туралы білімдерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі В1,В2 (ағылшын / француз/ неміс тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетел тілінде білім беру үдерісінде білімгерлерде мәдениетаралық қарым-қатынас құзыретін базалық жеткілікті В1 деңгейінде және В2 базалық стандарты деңгейінде қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Қазіргі қоғамдағы отбасы. Әлеуметтік мәселелері. Мерекелер. Демалыс. Саяхат. Жастар сән үлгісі және жеке стиль. Менің университетім. Менің болашақ мамандығым. Құзыреттер: сөйлеу әрекетінің төрт түрінде шеттілдік қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту: оқылым, жазылым, айтылым, тыңдалым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Практикалық грамматика (негізгі шет тілі: ағылшын / француз/ неміс тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білімгерлердің тіл құрылымын білуі және олардың бойында шетел тілінінің ауызша және жазбаша түрінде грамматикалық дұрыс сөйлеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Үйреніп жатқан шетел тілінің жай сөйлем құрылымы. Шағына, жағына және жекеше/көпше түріне қарай көмекші етістіктердің формасы. Үйреніп жатқан шетел тілінің сөйлемдегі сөздердің орын тәртібі. Модальді етістіктер және олардың эквиваленттері. Құзыреттер: Білімгерлердің лингвистикалық құзыретін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының жалпы заңдылықтары Физиология, нерв жүйесінің гигиенасы, жоғарғы нерв қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Балабақша ғимараттарына, топтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыни тұрғыдан ойлауды дамытуға арналған оқылым мен жазылым (негізгі шет тілі: ағылшын / француз/ неміс тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыни ойлауды дамыту бойынша сабақ құру дағдыларын қалыптастыру. Курстың / пәннің мазмұны: 21 ғасырдың Батыс Еуропа заманауи жазушыларының әңгімелері, новеллалары. Қалыптасатын құзыреттер: сыни ойлауды дамыту тәсілдерін педагогикалық тәжірибе барысында қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: педагогикалық ғылымның қазіргі жағдайын зерттеу, білім алушыларда педагогикалық ойлауды дамыту, инновациялық педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктер. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби сапалар. Дидактика. Оқыту процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Лексикология (негізгі шет тілі: ағылшын / француз / неміс)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: лексикалық бірліктің дамуының негізгі факторлары мен заңдылықтары, оның формальдық-мәндік ерекшеліктері, оның функционалдық сипатын ашу Пәннің мазмұны: Сөз жасам. Лексикалық бірліктердің семантикалық құрылымы. Сөз тіркестері мен фразеология. Сөздік құрамның этимологиялық сипаттамасы. Лексикография Құзыреттіліктері: оқытылатын тілдің қазіргі жай-күйіне байланысты тіл фактілерін, оның қалыптасуының әлеуметтік-мәдени, этнолингвистикалық шарттарына сүйене отырып талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушыларды игерілетін мамандыққа бағдарлай отырып, экономикалық біліммен қамтамасыз ету; әртүрлі экономикалық ақпаратты талдау үшін қабілеттілікті дамыту; экономикалық сауатты және негізделген шешімдерді қабылдау кезінде студенттердің шығармашылық бастамасын ашу. Мазмұны:қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тәрбие жұмысының технологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: тәрбие үрдісін ғылыми ұғынудың негізгі категорияларын меңгеру. Мазмұны: ВП мәні, мақсаттары, міндеттері. ВП әлеуметтік кеңістігінің динамикасы. Балалардың әлеуметтенуі мен дамуындағы мектептің тәрбие жүйесі. Тәрбие жүйесі. Педагогтың педагогикалық қолдауы. Педагогикалық әсер ету. Тәрбие технологиясы. Мектеп пен отбасының қызметтері, ынтымақтастық формалары. Құзыреттіліктер:ВП тиімділігін диагностикалау,әдістемелік қамтамасыз ету. Балалар және жасөспірімдер бірлестіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Конституцияның негізгі ережелері, ҚР қолданыстағы заңнамасы туралы хабардар ету; тақырыптар: Мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттілік шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекет ету механизмі; оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық кезіндегі моральдық-адамгершілік бұзушылықтар үшін құқықтық жауапкершілік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің кәсіби қарым-қатынасқа қажетті шеттілдік кәсіби коммуникативтік құзыретін қалыптастыру. Пән мазмұны: Заманауи шеттілдік білім беру үдерісі. Коммуникацияның ауызша және жазбаша түрлері. Педагогикалық тәжірибе. Педагогикалық шеберлік. Шетел тілі мұғалімінің кәсіби шеберлігі мен дағдылары. Шеттілдік коммуникацияны оқыту үрдісін әдістемелік ұйымдастыру. Құзыреттер: кәсіби коммуникацияны шетел тілінде жүзеге асыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психология
    Несиелер: 3

    Психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы базалық білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының қалыптасуы мен дамуының қазіргі заманғы әзірлемелерін, барлық психологиялық ғылымның зерттеу тәжірибесін жинақтауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кәсіпорындарда, ұйымдарда, мекемелерде және т. б. өмір сүру және еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласында білімді қалыптастыру. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Әлеуметтік қауіптер: рухани салада, саясатта, экономикалық салада, тұрмыста, күнделікті өмірде қауіптер. Қалыптасатын дағдылар: төтенше жағдайларда өмір тіршілігін ұйымдастыру және қарапайым мінез-құлық әдістерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Экологияның негізгі мәселелері, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму туралы білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұны: тірі организмдердің, әр түрлі деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, олардың тұрақтылығы; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның шаруашылық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғат пайдалануды интенсификациялау жағдайында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Көшбасшылық және жастар саясаты
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушыларды көшбасшылық мәселелерімен қазіргі заманғы феномен ретінде таныстыру. Мазмұны: көшбасшылықтың табиғаты, функциялары және жіктелуі; көшбасшылар мен көшбасшылықтың стиліне жеке бастың жылжу кезеңдері; Жастардың іскерлік және кәсіпкерлік қасиеттерін бағалаудың негізгі әдістері. Қалыптасатын дағдылар: жастар ортасында көшбасшылардың жұмысын тиімді ұйымдастыру үшін практикалық білімді қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тіл тарихы ( негізгі шет тілі: ағылшын / француз / неміс)
    Несиелер: 5

    1.Мақсаты: оқып жатқан тілдің тарихи өзгерістерін тіл ішіндегі, тілден де басқа факторлардың әсерінен тілдік жүйенің өзгерістерін үздіксіз процесс ретінде сипаттау болып табылады. Мазмұны: Тарихи өзгерістер фактілері берілген тілдің тілдік жүйесінің тенденциялары, өзіндік белгілері және жалпы зандылықтарының көрінісі ретінде тілдің өмір сүру шарттарынан үздіксіз байланыста қарастырылады.. Курс оқып жатқан тілдің көпғасырлық даму нәтіжесінде болған қазіргі жүйесінің негізгі ерекшеліктеріне тарихи түсінік беруге тиіс. Құзіреттілік: - тілдің негізгі даму кезеңдерін; - тілдің тарихи даму процесін, сол халық тарихымен байланыстақарауға; - басқа да теориялық тілдік пәндер жүйесіндегі (ағылшын тілінің) тіл тарихының орнын; - тіл тарихының даму тенденциялары мен қазіргі жай-күйін ғылым ретінде тануға;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Теориялық фонетика (негізгі шет тілі: ағылшын / француз / неміс)
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Практикалық фонетикадан алған білімін жүйелеу, тереңдету және білімін кеңейту. Мазмұны: Фонетика, фонология ғылым ретінде. Фонетикалық құрылым. Дыбысты айту ережелері. Сөйлеу механизмдері. Тілдің артикуляциялық негізі. Британдық аралдардағы әдеби айтылымы. Тіл дыбыстарының аспектілері.Сөздің буындық, екпін құрылымдары.Сөйлемнің интонациалық құрылымы.Тілдің артикуляциялық негізі.Фонологиялық мектептер.Екпінсіз вокализм.Интонацияны белгілеу әдістері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: мәдениетаралық, кәсіби,пәндік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Қазақ тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді толық меңгерген тұлғаны қалыптастыру Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөздің дұрыстығы және сөздің түрін таңдау. Ұсыныстарды дұрыс құру. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу мәнерлілігі, байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Theoretical Grammar (basic foreign language: English, French, German)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетел тілінің грамматикалық құрылысының заңдылықтарын көрсету, грамматикалық құбылыстардың негізгі саласы– морфология мен синтаксиспен таныстыру. Мазмұны:Морфология.Грамматикалық категория, грамматикалық мағына, грамматикалық түр және грамматикалық оппозиция. Сөздің морфемалық құрылымы. Сөз таптары. Синтаксис. Сөз тіркестері. Сөйлем. Мәтін. Қалыптасатын құзыреттіліктер: Грамматикалық талдау мен сипаттаудың негізгі әдістерін, тәсілдерін біледі; сөздерді морфологиялық тұрғыдан, фразаларды мағыналық-құрылымдық тұрғыдан талдайды, сөйлемдерді мүшелеудің төрт үлгісі негізінде талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді сандық технологияның мәнімен және оларды қолдану тәсілдерімен таныстыру. Мазмұны: Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру. ДББҰ НЗМ цифрлық білім беру ресурстары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар тұлғаларға арналған жеке білім беру бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арнайы бағыттағы шетел тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жаңа үлгідегі мектептер үшін шетел тілі мұғалімдерінің құзыреттілік, кәсіби-әдістемелік, вариативті-мамандандырылған дайындағы. Пәннің мазмұны: шетел тілін ерте жастан оқыту әдістемесі, мақсаты(А1 деңгейін сипаттау), мазмұны, принциптері, тәсілдері, әдістері, технологиялары, құралдары, шетел тілін ерте жастан оқытуды бақылау. Шетел тілін бейіндік және тереңдетіп оқыту әдістемесі. Мақсаты (В1 деңгейін сипаттау), мазмұны, принциптері, тәсілдері, әдістері, технологиялары, құралдары, шетел тілін бейіндік және тереңдетіп оқытуды бақылау. Құзыреттер: жалпы, пәндік, кәсіби.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді өнер туындыларымен, бейнелеу өнерінің әртүрлі бағыттарымен, оның стильдік және жанрлық ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетел тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту. Құзыреттіліктер: ағылшын тілінде эссе, баяндама, хат жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тілді академиялық мақсатта оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттің академиялық оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны: Академиялық оқылым. Академиялық жазылым. Академиялық айтылым. Академиялық тыңдалым. Грамматика және сөздік қор. Формальды, академиялық жанрлар. Зерттеу жұмысы. Құзіреттілік: сөйлеу әрекетінің төрт түрінде академиялық коммуникативтік дағдыларды дамыту: оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қашықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытудың мақсаты: кәсіби қызметтің жаңа түрі - қашықтан оқытуды ұйымдастыру және іске асыруға қажетті студенттердің құзырлылығын қалыптастыру. Мазмұны: Қашықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернет – білім, виртуалды білім. Қашықтан оқытуға арналған цифрлық гаджеттер мен цифрлық құралдар. Қашықтан оқытудың түрлері мен формалары: қашықтан оқыту Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, қашықтан жарыстар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. Қашықтан оқытудағы бақылау мен бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Білімгерлердің мәдениетаралық қарым-қатынас құзыретін қалыптастыру Мазмұны: Мәдениетаралық қарым-қатынас түсінігі. Мәдени Айсберг теориясы. Жоғары және төменмәтіндік мәдениет теориясы. Герт Хофштедтің мәдени өлшемдер теориясы. Стереотиптер. Мәдени шок. Бейвербальды қарым-қатынас. Ағылшын этикеті. Мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелері. Мәдениетаралық құзырет. Құзыреттер: білімгер алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын мәдениетаралық қарым-қатынас процесінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Оқылым және жазылымды үйрету
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзіреттіліктерін қалыптастыру және дамыту, сөйлеу әрекетінің әр түрлі түрлерін игеруге ықпал ету Мазмұны: бағдарламалық материалдағы әр түрлі функционалды стильдер мен байланыстарды көрсететін түпнұсқа мәтіндерді тексеру қабілеттерін дамыту; - бейтарап сөйлеу стиліне тән оқушылардың белсенді сөздік қорын байыту Қалыптасқан құзіреттіліктер: тыңдау, сөйлеу (монологтық, диалогтық ), оқу, жазу; - интегративті коммуникативті дағдыларды, соның ішінде сөйлесу қабілетін дамытуды қоса, шет тілінде сөйлеу әрекетін жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Болашақ мұғалімдердің кәсіби қасиеттерін бойына сіңіру, педагогикалық қабілеттерін, осы мамандыққа деген жауапкершілік сезімін және оған деген қызығушылықты дамыту, шет тілі мұғалімі ретінде оқу процесін қазіргі заман талабына сәйкес оқушылар алдында жүргізуге үйрету; Мазмұны: -Университеттегі ағылшын тілінің теориялық курстары бойынша алған білімдерін оқу процесінде қолдануға; -оқушылардың оқу және танымдық іс-әрекеттерін басқаруда, тәрбиелік және дамытушылық мақсаттарды шешуде әртүрлі әдістер мен тәсілдерді қолдану; Құзыреттіліктер: Кәсіби құзіреттілікті практикалық іс-әрекетте қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сөйлесім мен тыңдалымды үйрету
    Несиелер: 5

    Мақсаты: айтылған немесе жазылған аудиомәтіндегі сөздерді, сөйлемдерді тыңдай білудің нәтижесінде қарым-қатынасты жүзеге асыратын тілдік бірліктерді тыңдау, есту арқылы түсіну,қабылдау және ұғу.Сөйлесу кезінде жеке сөз тіркестерін және өзіне қатысты жиі қолданылған сөздерді түсіну Мазмұны:болжам, әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау,нақты ақпарат, негізгі ой, тыңдалым материалы бойынша жауап және бағалау,сөйлеу мәдениетін дамыту. , Қалыптасатын құзыреттіліктер: Өзіне таныс нақты, анық айтылған мәтіндерді; жұмыста, қоғамдық орындарда ауызекі тілде айтылған ақпаратты; радио, телехабарларда берілетін жаңалықтарды түсіну,өзіне және кәсібіне қатысты нақты, анық айтылған хабарды, ақпаратты түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 14

    Мақсаты: Болашақ мұғалімдердің кәсіби қасиеттерін бойына сіңіру, педагогикалық қабілеттерін, осы мамандыққа деген жауапкершілік сезімін және оған деген қызығушылықты дамыту, шет тілі мұғалімі ретінде оқу процесін қазіргі заман талабына сәйкес оқушылар алдында жүргізуге үйрету; Мазмұны: -Университеттегі ағылшын тілінің теориялық курстары бойынша алған білімдерін оқу процесінде қолдануға; -оқушылардың оқу және танымдық іс-әрекеттерін басқаруда, тәрбиелік және дамытушылық мақсаттарды шешуде әртүрлі әдістер мен тәсілдерді қолдану; Құзыреттіліктер: Кәсіби құзіреттілікті практикалық іс-әрекетте қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON2

    пән мен тілді кіріктіріп оқыту технологиясын қолдана отырып оқу үрдісін дербес жоспарлайды

  • Код ON6

    тұлғаны қабілетіне сәйкес дамытуға бағытталған бағдарламалар мен оқыту әдістерін дербес қолданады

  • Код ON1

    әріптестермен бірлесіп нақты өмірлік тәжірибесін қолдана отырып тілді оқыту үрдісін жүйелейді

  • Код ON5

    әріптестермен бірлесе отырып, пәндік терминологияны оқытудың әдістері мен тәсілдерін әзірлейді

  • Код ON4

    білімгерлерді оқытуға арналған компьютерлік презентациялар мен ресурстарды дербес дайындайды

  • Код ON8

    оқушылардың жас ерекшеліктерін, қажеттіліктерін ескере отырып оқу материалдарын сабақтың мақсатына сәйкес дербес әзірлейді

  • Код ON3

    сабақтың мақсаттарына сәйкес оқу материалдарын өз бетінше әзірлейді

  • Код ON7

    сабақтарға арналған негізгі және қосымша оқу-әдістемелік материалдарын өз бетінше әзірлейді

  • Код ON9

    пән мен тілді кіріктіріп оқыту үшін қажетті материалдарды, білім беру ресурстарын, соның ішінде цифрлы және түпнұсқа мәтіндерді дербес әзірлейді және таңдайды

  • Код ON10

    әріптестермен бірлесе отырып бастауыш және орта мектеп оқушыларының сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша пәндік және тілдік құзіреттерін бағалау критерийлерін әзірлейді

  • Код ON11

    тілі оқытылатын елде қабылданған тілдің даму тенденцияларын, әдет-ғұрыптарын, мәдени- әлеуметтік мінез-құлық нормаларын сипаттайды

  • Код ON12

    көпмәдениетті және көпұлтты қоғамда ауызша, жазбаша, экстралингвистикалық әдістер мен қарым-қатынас жасау формаларын қолданады

6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01703 Шетел тілі; екі шетел тілі
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01703 Шетел тілі: екі шет тілі (екінші шығыс тілі)
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top