Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01102 Педагогика және психология: педагогикалық өлшемдер в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы өлшемдермен терең білім алу және қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді шешуге қабілетті азаматтық ұстанымы бар бәсекеге қабілетті білім беру орталықтарында жоғары академиялық стандарттарға сәйкес білім сапасын бағалауды талап ететін жоғары білікті оқытушыларды даярлау, психологиялық педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқарушылық қызмет.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Педагогикалық өлшеулер теориясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Педагогикалық өлшеулердің тарихы мен теориясын меңгеру Мазмұны: Өлшеу теориясының тарихы. Сынақтардың классикалық теориясы. Өлшемдердің математикалық теориясы. Дж.Раштың метрикалық жүйесі. Педагогикалық өлшеулер теориясының жаңа тарихы. Педагогикалық өлшеулер теориясының негізгі мәселесі ретінде оқу процесінің сапа көрсеткіштерін жасау. Құзіреттіліктер: педагогикалық өлшемдер теориясын білу және оны кәсіби мәселелерді шешу үшін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу әдіснамасы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен әдістерін қолдану, өңдеу, оның нәтижелерін тіркеу. Мазмұны: Әдістеме туралы түсінік. Әдістеменің деңгейлері. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің кезеңдері. Зерттеу әдістерінің жіктелуі. Нәтижелерді өңдеу, орындау, орындау. Психологтың зерттеу мәдениеті. Құзіреттіліктер: Педагогикалық өлшемдер саласындағы зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі өлшеудің теориялық және әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: педагогикалық өлшеулердің теориялық және әдістемелік негіздері туралы жүйелік білім қалыптастыру Мазмұны: Педагогикалық өлшеулер теориясы қазіргі тестілеудің теориялық негізі ретінде. Тестологияның әдіснамалық және теориялық негіздері. Өлшеу әдіснамасын дамыту: негізгі парадигмалар. Өлшемдердің сандық және сапалық деңгейлерінде мәліметтерді біріктіруге мүмкіндік беретін өлшеу әдістемесі. Құзіреттіліктер: өлшеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін түсіну және оларды ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиялық-педагогикалық ғылым мен білім берудегі мәдени-тарихи және қызметтік тәсіл
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі психологиялық-педагогикалық ғылым мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдерді білу. Мазмұны: Л.С.Выготскийдың мәдени-тарихи теориясының негізгі ережелері. Қазіргі психологиялық-педагогикалық ғылым мен білім берудегі теорияның әдіснамалық маңызы және дамуы. Құзіреттіліктер: өлшеу құралдарын жобалау кезінде мәдени-тарихи және қызмет тәсілдерінің ережелерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасы білімінің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің жұмысын реттейтін нормативтік құжаттар туралы білімді игеру Мазмұны: Білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі құрамдас бөлігі ретінде білім беру ұйымдарының қызметін құқықтық реттеу мен реттеудің принциптерін анықтайтын нормативтік құжаттар Құзіреттіліктер: Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің жұмыс істеуінің заңнамалық және нормативтік базасын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі ақпараттық-статистикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психологиялық-педагогикалық зерттеулерде ақпараттық және статистикалық әдістерді қолдануға үйрету Мазмұны Статистикалық зерттеу әдістері: түрлері, мақсаты. Мамандандырылған талдау бағдарламаларында мәліметтерді талдау (SPSS, Statistica). Интернетпен, веб-форматтармен өзара әрекеттесу; дерекқор. Құзыреттері: ғылыми зерттеудің сандық және статистикалық әдістері мен технологияларын меңгерген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім сапасының халықаралық салыстырмалы зерттеулері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім сапасын халықаралық салыстырмалы зерттеуді ұйымдастыру туралы жүйелік білімді қалыптастыру Мазмұны: TIMSS, PISA: жалпы білім беру сапасын халықаралық салыстырмалы зерттеу; ICILS: оқушылардың компьютерлік және ақпараттық сауаттылығын зерттеу; PIRLS: мәтінді оқу және түсіну сапасын зерттеу; ICCS: азаматтық тәрбиені зерттеу. Құзіреттіліктер: білім сапасын халықаралық салыстырмалы зерттеудің түрлері, ерекшеліктерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу жағдайын бағалау: ECERS халықаралық шкаласы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мектепке дейінгі білім деңгейінде сараптамалық іс-әрекетке дайындық Мазмұны: Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы білім сапасын жан-жақты бағалау құралы ретінде ECERS (Мектепке дейінгі балалық шақ деңгейінің шкаласы) шкаласы.ECERS шкаласының сенімділігі мен негізділігі. Құзіреттіліктер: ECERS білім беру сапасын бағалаудың жеке құралы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі өлшеу құралдарын жобалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: өлшеу құралдары мен құралдарын жобалауға үйрету Мазмұны: Бақылау-өлшеу материалдарын жобалау технологиясы, бағалау құралдарының қоры. Сандық және сапалық бағалауды анықтайтын сенімді және объективті сілтеме критерийлік процедуралар. Бағалау құралдары материалдар жиынтығы, өлшеу құралдары, оқу нәтижелерінің деңгейін өлшеу және бағалау формалары мен процедуралары. Құзіреттіліктер: білім беруде өлшеу құралдарын жобалау технологиясына ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мемлекеттік білім беру саясаты
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Мемлекеттік білім беру саясатын талдау және кәсіби практикада қолдануға үйрету. Мазмұны: Мемлекеттік білім беру саясатының мәні мен мазмұны. Негізгі сипаттамалары, деңгейлері, аспектілері. Білім беру бағыттары. Стратегиялар, білім беруді дамыту бағдарламалары. Білім беру саясаты саласындағы нормативтік құжаттар.   Құзіреттіліктер: мемлекеттік білім беру саясаты саласындағы нормативтік құжаттарды талдау және тәжірибеде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сабақты бағалаудың заманауи жүйесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: заманауи педагогикалық өлшеулер жүйесі туралы білімді игеру Мазмұны: Оқушының жетістіктерін бағалау мақсаттары, принциптері, түрлері, өлшемдері. Қалыптастырушы бағалау әдістері. Оқушылардың ынтасы. Өзін-өзі бағалау. Оқушыларды өзара бағалау. Жиынтық бағалау. Қазақстан Республикасындағы білім беру мазмұнын жаңарту. Критериалды бағалау жүйесі. Құзіреттіліктер: оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи технологияларын қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру жағдайын бағалау: SACERS халықаралық шкаласы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: орта мектеп деңгейінде сараптама жұмыстарына дайындық Мазмұны: SASERS халықаралық ауқымындағы білім беру ортасын қалыптастырушы бағалау жүйесі. Сараптамалық сипаттама. Емтихан кезінде танымдық және эмоционалды бағалау. Сараптама нәтижелерін талдау және түсіндіру. Құзіреттіліктер: SACERS білім беру сапасын бағалау құралын иеленеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психологиялық-педагогикалық диагностика білім сапасын көтеру құралы ретінде
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Педагогикалық өлшеулер саласындағы кәсіби қызметті жетілдіру үшін психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерін қолдану Мазмұны: Білім берудегі диагностикалық процестің ерекшеліктері. Психологиялық-педагогикалық диагностиканың психометриялық негіздері Психологиялық-педагогикалық диагностика әдістері. Педагогикалық диагностика мәліметтерін білім беруді ұйымдастыруды жақсарту үшін пайдалану. Құзіреттіліктер: кәсіби қызметте психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • SAM студенттерінің оқу жетістіктерінің динамикасы мен мазмұнын меңгеру сапасын бағалауға арналған тест құралы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау құралы ретінде SAM туралы түсінік қалыптастыру Мазмұны: SAM (Мектеп жетістіктерін бақылау). Студенттердің пәндік пәндерді игеруі нәтижесінде қалыптасқан білім беру және пәндік құзіреттіліктердің диагностикасы. SAM артықшылықтары. Құзіреттіліктер: SAM білім беру сапасын бағалау құралы бар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім сапасын басқару жүйесіндегі мониторинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім сапасының мониторингтік зерттеулерін ұйымдастыра білу Мазмұны: Әр түрлі деңгейдегі оқу процесінің сапа менеджменті жүйесіндегі мониторинг. Педагогикалық бақылаудың ғылыми принциптері мен функциялары. Білім берудегі бақылау функциялары. Квалиметриялық көп деңгейлі бақылау. Мониторингті зерттеу құралдарын жобалау. Оқу ортасының мониторингі Құзіреттіліктер: білім сапасының мониторингтік зерттеулерін жобалау әдістеріне ие болу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық өлшеудің психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психологиялық білімді кәсіби қызметте қолдану Мазмұны: Кәсіби қызметте психологияның ұсынымдары мен әдістерін қолдануды қажет ететін педагогикалық өлшеу мәселелері. Білімді бақылау мен бағалаудың әлеуметтік-психологиялық және психологиялық-педагогикалық заңдылықтары. Бағалау мен бақылаудың психологиялық принциптері. Бағалаудың оқушының жеке басына әсері. Құзіреттіліктер: психологиялық білімді педагогикалық өлшеу іс-әрекетінде қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беруді цифрландыру контекстіндегі педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім беруді цифрландыру жағдайында педагогикалық өлшеу технологияларын қолдану Мазмұны: Сандық білім беру ортасы білім беру процесінің әртүрлі тапсырмаларына арналған ақпараттық жүйелердің ашық жиынтығы ретінде. Оқу ортасын цифрландыру жағдайында өлшеулер мен даму процестері мен нәтижелерін бағалаудың перспективалық бағыттары. Құзіреттіліктер: білім беруді цифрландыру тенденциясын ескере отырып, өзіндік педагогикалық өлшеулер технологиялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғары деңгейдегі емтихандардың әлемдік тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ұлттық емтихандарды жоғары бағамен ұйымдастыру туралы жүйелік білімді қалыптастыру Мазмұны: Оқушылардың оқу жетістіктерін «жоғары» бағаларын бағалау процедуралары. Мемлекеттік ұлттық емтихандардың рәсімдері. Қазақстан Республикасындағы мектеп түлектерінің қорытынды аттестациясы. Әлемнің әр түрлі елдерінде ұлттық емтихандарды ұйымдастыру тәжірибесі. Құзіреттіліктер: емтихандарды жоғары бағамен ұйымдастырудың ерекшеліктері мен түрлерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON5

    педагогикалық өлшемдер саласындағы өзекті мәселелерге теориялық және әдіснамалық талдау жүргізеді, ғылыми зерттеулерді жоспарлайды және ұйымдастырады;

  • Код ON3

    білім беру жүйесінің әртүрлі деңгейлеріндегі білім беру жағдайларын бағалау үшін заманауи технологиялар, ауқымдар мен жүйелерді қолданады;

  • Код ON2

    білім беру сапасын бағалаудың заманауи мәселелерін талдайды және оларды шешу тәсілдерін дәлелді негіздейді

  • Код ON9

    білім сапасын бағалау мәселелерін шешуде ғылыми-зерттеу және сараптамалық қызметті басқарады

  • Код ON6

    педагогикалық өлшемдер саласында сандық және ақпараттық-статистикалық әдістер мен технологияларды тиімді қолданады;

  • Код ON8

    кәсіби ортада мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиімді коммуникацияларды жүзеге асырады

  • Код ON1

    кәсіби мәселелерді шешу үшін пәнаралық сипаттағы, классикалық және жаңа өлшеу теориясы туралы ғылыми білімді синтездейді

  • Код ON10

    кәсіби қызметті реттейтін ұлттық және халықаралық стандарттарды қолданады

  • Код ON4

    білім берудегі мониторингтік зерттеулерге арналған өлшеу құралдары жобалайды

  • Код ON7

    жоғары оқу орнында сабақ өткізу кезінде педагогика мен психологияның әдістемесін және арнайы кәсіби білім мен дағдыларды қолданады;

Top