Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01901 Арнайы педагогика: Сурдопедагогика в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы жоғары академиялық стандарттарға сәйкес Сурдопедагогика білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінде педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыратын магистрлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: ғылыми зерттеулерді дайындау үшін әдіснамалық мәдениетті қалыптастыру. Қалыптасатын қабилеттер: сыни талдау, зерттеуді жобалау және жүзеге асыру, дербес ғылыми-зерттеу қызметі Мазмұны: Философия науки. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: басқару жүйесінде басқару қызметінің психологиялық жағдайын қалыптастыру. Қалыптасатын дағдылар: диагностика, болжау және кеңес беру әдістерін қолдана білу. Мазмұны: басқару психологиясы психология бөлімі ретінде. Басқару қызметінің психологиялық жағдайларын талдау. Диагностика, болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басқарушылық қажеттіліктер мен қабілеттер. Диагностикалық құралдарды құру, басшыларды даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы педагогика мен психологияның әдіснамасы және ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Психологиялық-педагогикалық зерттеуді әдіснамалық қамтамасыз етудің жалпы теориялық мәселелері. Методология, әдістемелер, зерттеу әдістері. Арнайы педагогика мен психологиядағы психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістері. Б. Г. Ананьев ұсынған психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерінің жіктелуі. Арнайы педагогика мен психологиядағы психологиялық-педагогикалық зерттеу мәліметтерін өңдеу. Арнайы педагогика мен психологиядағы зерттеу нәтижелерін түсіндіру және ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары. Қалыптастыратын дағдылар: Музыкалық білім беру саласында шет тілін меңгеру дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасындағы ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесі. "ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесі"пәнінің пәні мен міндеттері. Оқыту әдістері. ЖОО-да оқыту әдістерін таңдау. Оқу-әдістемелік құжаттама. Арнайы пәндер бойынша оқу бағдарламаларының түрлері. Арнайы пәндерді оқыту құралдары. Білімді бақылау. Бақылау түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері. Педагогика ғылымдарының жүйесі. Педагогиканың басқа ғылым салаларымен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің заманауи парадигмасы. Педагогиканың әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі, оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды түзу. ЖОО тәрбиелік жұмыстары. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Есту қабілеті зақымдалған балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалту
    Несиелер: 5

    Есту қабілеті зақымдалған балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалту мәселелерінің ғылыми-теориялық негіздерін талдау. Қазақстан Республикасында есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалту жағдайы мен мүмкіндіктері. Арнайы түзету білім беру ұйымында есту қабілеті бұзылған балаларды тиімді оңалтудың әлеуметтік-педагогикалық шарттары. Есту қабілеті зақымдалған балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалтудың құрылымдық-мазмұндық моделін жүзеге асыру тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Есту қабілеті зақымдалған балаларды оқыту мен дамытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Білім беру-түзету жұмыстарын жобалау және жүзеге асыру; есту қабілеті бұзылған адамдарды дамытудың, білім берудің, әлеуметтік бейімдеу мен ықпалдастырудың жеке бағыттарын жобалау; түзету-білім беру кеңістігін жобалау және оны әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу; өзекті түзету-педагогикалық міндеттерді шешу кезінде білім беру, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау салалары қызметкерлерінің өзара іс-қимылын қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Есту қабілеті зақымдалған балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалау және білім беруді мониторингтеу
    Несиелер: 5

    Есту қабілеті зақымдалған балалар мен ересектердің психикалық даму ерекшеліктерін зерттеудің негізгі принциптері. Есту қабілеті зақымдалған балаларды диагностикалық тексеру әдістері. Есту қабілеті зақымдалған мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеу. Психологиялық-педагогикалық мінездеме және қорытынды жасау ерекшеліктері. Арнайы білім беру жүйесіндегі Мониторинг.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сурдопедагогиканың заманауи ғылыми зерттеулері
    Несиелер: 5

    Сурдопедагогика саласында ғылыми-зерттеу жұмысының әртүрлі кезеңдерін жүргізу (зерттеу міндетін қою, тәжірибелік (теориялық) материалды жинақтау және талдау, зерттеу қорытындысы бойынша қорытындыларды тұжырымдау). Заманауи Сурдопедагогика және білім беру мәселелерін зерттеудің теориялық, эмпирикалық, диагностикалық әдістері. Экспериментті, сандық және сапалы өңдеу және эмпирикалық деректерді интерпретациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Салыстырмалы арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Зерттеу пәні, міндеттері, әдіснамасы мен әдістері педагогика. Арнайы білім берудің шетелдік тәжірибесін зерттеудің тарихи кезеңдері. Салыстырмалы арнайы педагогиканың теориялық негіздері. ЖТД бар балаларды оқыту және тәрбиелеу туралы ғылыми білім құрылымындағы салыстырмалы арнайы педагогиканың орны. Әлемнің әр түрлі елдерінде арнайы білім беру жүйесінің қалыптасу ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Есту қабілеті зақымдалған балаларды зерттеудің кешенді тұғырлары
    Несиелер: 5

    Кешенді тәсіл түсінігі. Есту қабілеті зақымдалған балаларды кешенді зерттеу жүйесінде медициналық тексеру. Есту қабілеті зақымдалған балаларды кешенді оқыту жүйесінде психологиялық тексеру. Есту қабілеті зақымдалған балаларды кешенді оқыту жүйесінде педагогикалық тексеру. Білім беру ұйымдарындағы психологиялық-медициналық-педагогикалық консилиумдар, психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссиялар мен консультациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Есті қабілеті зақымдалған тұлғаларға оңалту-педагогикалық профилактика
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-педагогикалық алдын алудың заманауи технологиясының мәні. Білім беру үрдісіне қатысушыларды психологиялық-педагогикалық ағартудың міндеттерін шешу барысындағы психологиялық-педагогикалық және нормативтік-құқықтық білім. Есту қабілеті зақымдалған балалардың алдын алу және түзету-дамыту бағдарламаларын жобалау. Білім беру мекемесі мамандарының оң тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Есту қабілеті зақымдалған балаларды түзетудің инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Түзетудің инновациялық технологиялары түсінігі. Есту қабілеті зақымдалған балаларды есту-сөйлеу реабилитациясының заманауи әдістері. Есту қабілеті зақымдалған балалардың есту қабылдауын дамыту әдістемесі. Э. И. Леонгард Әдісі. Әдістің элементтері. Верботональды әдіс. Аудиовизуалды курс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетелдік арнайы педагогикасы
    Несиелер: 5

    Шетелдік арнайы педагогиканың негізгі ұғымдары мен терминдері. Шет елдерге ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға арнайы білім беру. Салыстырмалы арнайы педагогиканың теориялық негіздері. Әлемнің әр түрлі елдерінде арнайы білім беру жүйесінің қалыптасу ерекшеліктері. өз білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және әлеуметтендіру бойынша озық шетелдік оптиталар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сурдопедагогиканың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Сурдопедагогика, оның пәні мен міндеттері. Сурдопедагогиканың өзекті мәселелері. Есту қабілеті зақымдалған балаларды тәрбиелеу, білім беру және оқыту мәселелері. Есту қабілеті зақымдалған балалардың кәсіптік білім беру және кәсіптік бағдар берудің психологиялық-педагогикалық және ұйымдастыру-басқару аспектілері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы педагогикадағы зерттеу нәтижелерін сандық және сапалық талдау
    Несиелер: 5

    Зерттеудің әдіснамалық принциптері. Деректерді жинау, өңдеу, талдау, түсіндіру әдістері. Зерттеудің эмпирикалық және теориялық әдістері. Зерттеу әдістемесі. Зерттеудің әдіснамалық тұжырымдамаларының Тарихи талдауы. Ғылымның классикалық, классикалық емес және сыныптан кейінгі парадигмалары. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің ұғымдық аппараты. Ғылыми-зерттеу қызметінің мазмұны мен құрылымы. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің құрылымы. Зерттеу кезеңдері. Ұйымдастыру, тәжірибелік-эксперименттік жұмыс. Психологиялық-педагогикалық білім беру саласындағы зерттеу жұмыстарын жобалау. Зерттеу этикасы. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы білім беру жүйесіндегі мониторинг
    Несиелер: 5

    Арнайы (түзету) білім беру ұйымдарында білім сапасын басқару технологиясы ретінде білім алушылардың білім жетістіктерін мониторингілеу. Мониторингтің ғылыми-педагогикалық негіздері. Арнайы білім беру жүйесінің мониторингі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы педагогика мен психологиядағы математикалық статистика әдістері
    Несиелер: 5

    Арнайы педагогика мен психологиядағы психологиялық-педагогикалық зерттеудегі мәліметтерді математикалық өңдеудің негізгі ұғымдары. Бас жиынтық және таңдау. Өлшеу шкаласы. Статистикалық гипотезалар. Статистикалық критерийлер. Ғылыми зерттеу деректерін статистикалық өңдеу әдістері. Есептер мен оларды шешу әдістерінің жіктелуі. Үлестірім сандық сипаттамалары. Зерттелетін белгінің мәндерінде жылжудың дұрыстығын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Есту қабілеті зақымдалған балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламаларын құрастыру
    Несиелер: 5

    Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу моделі. Есту қабілеті зақымдалған балалардың жеке білім траекториясын және жеке дамуын дамыту. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бағыттарының мазмұны. Психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы білімдегі Менеджмент
    Несиелер: 5

    Арнайы білім берудегі менеджменттің мәні, мазмұны және ерекшеліктері. Менеджменттің заманауи технологиялары. "Жас маман" супервизиясы. Арнайы білім беру менеджментінде зерттеу мәселелерін шешудің қазіргі ғылыми әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Есту қабілеті зақымдалған балалардың жеке білім алу маршрутын жобалау
    Несиелер: 5

    Есту қабілеті зақымдалған балаларға арналған жеке білім беру бағытын жобалау. Есту қабілеті зақымдалған балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу процесінде мамандардың өзара іс-қимылын ұйымдастыру тәсілдері. Қазіргі білім беру ұйымындағы түзету-білім беру кеңістігін жобалау технологиясы. Ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, есту қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу процесін әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу және қолдану тәсілдері; Есту қабілеті бұзылған баласы бар ата-аналармен консультациялық-ағартушылық және профилактикалық жұмыстарды іске асыру әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сурдопедагогика саласындағы ғылыми зерттеуді жоспарлау
    Несиелер: 5

    Сурдопедагогика саласындағы ғылыми зерттеу әдіснамасы мен ғылыми таным методологиясының негіздері. Зерттеу әдістемесі, әдісі, әдістемесі, олардың өзара байланысы. Әдіснамалық білімнің түрлері. Сурдопедагогикалық зерттеудің ұғымдық-категориялық аппараты. Түсініктердің сипаттамасы: зерттеудің тақырыбы, өзектілігі, қайшылықтары, проблемасы, мақсаты мен міндеттері, объектісі мен пәні, гипотезасы, ғылыми жаңалығы, теориялық және практикалық маңыздылығы, Зерттеу әдістері. Зерттеу логикасы туралы түсінік. Сурдопедагогика саласындағы психологиялық-педагогикалық зерттеудің кезеңдері: дайындау, ұйымдастыру, өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сурдопедагогика саласында ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Зерттеу пәні, міндеттері және әдістері. Эмпирикалық іс-шаралар жүйесі: диагностика, түзету, компенсация, бейімделу, индивидуализация және т.б. эмпирикалық типті сурдопедагогикалық зерттеулер. Мәселе, гипотезалар, тұжырымдамалар түрінде жүйелендірілген білімді қалыптастыруға бағытталған теориялық зерттеулер. Теориялық және эмпирикалық деңгейдегі сурдопедагогикалық зерттеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON4

    - арнайы және инклюзивті білім беруге арналған әдістемелік материалдарды әзірлейді, түзету-білім беру процесін оңтайландыру үшін инновациялық, оның ішінде ақпараттық технологияларды құрады;

  • Код ON5

    - мемлекеттік және мемлекеттік емес (басқарушылық, ғылыми-зерттеу, ғылыми-білім беру, бұқаралық медиалық және басқа) ұйымдарда есту қабілеті бұзылған адамдарды оқыту мен тәрбиелеумен байланысты тиісті функционалдық міндеттерді шешеді;

  • Код ON2

    - білім берудің қазіргі парадигмасына байланысты педагогикалық ғылымның даму бағыттары мен жаңа тұжырымдамалық идеяларын түсінеді және жұмыста қолданады;

  • Код ON8

    - жоғары оқу орындарының ғылыми-педагогикалық кадрларын және арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінің педагогикалық қызметкерлерін даярлау саласындағы заманауи білім беру саясатының басымдықтары туралы білімдерін көрсетеді.

  • Код ON7

    - өзекті түзету-педагогикалық міндеттерді шешу, халықаралық ғылыми ынтымақтастықты орнату және дамыту кезінде әлеуметтік әріптестермен (соның ішінде шетелдік) өзара іс-қимылды ұйымдастырады;

  • Код ON6

    - есту қабілеті бұзылған адамдардың проблемалары туралы қоғамның хабардарлығын арттыру және олардың құқықтарын іске асыруға қатысу жөніндегі қызметті жүзеге асырады;

  • Код ON3

    - арнайы педагогика мен психологиядағы ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістерін меңгерген, ғылым мен қоғам дамуының жалпы мәселелерімен педагогиканың негізгі ғылыми концепцияларын салыстыра біледі;

  • Код ON1

    - есту қабілеті бұзылған тұлғаларға білім беру саласындағы қазіргі заманғы ғылыми парадигма, арнайы психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдері жүйесінің білімін көрсетеді;

Top