Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01402 Кәсіптік оқыту (бейін бойынша) в Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттары стратегиясының ғылыми-педагогикалық, өндірістік-технологиялық міндеттері мен мәселелерін шеше алатын жаңа формациядағы маманды, педагогты қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сызба геометриясы
Статистика
Химия
Микробиология және вирусология
Физика
Жоғары математика
Жас ерекшелік психологиясы, физиологиясы және мектеп гигиенасы
Жас ерекшелік психологиясы, физиологиясы және мектеп гигиенасы
Маркетинг
Аналитикалық және физколлоидтық химия
-
2 Оқу жылы
Қазіргі заманғы ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру
Инженерлік және компьютерлік графика
Агротехнология және ветеринария нысандарын сандық жобалау және үлгілеу
Микро және макроэкономика
Экономикалық теория
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Шет тілі 2
Материалтану негіздері
Педагогтың сөйлеу мәдениеті
Академиялық хат
Теориялық және қолданбалы механика 1
IT және цифрлық мәдениет
Ақпараттық білім беру технологияларын қолдану әдістемесі
Материалдарды өңдеу технологиясы бойынша практикум
Әлеуметтік психология мен қақтығыс
Микро және макроэкономика
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Қазіргі заманғы ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру
Теориялық және қолданбалы механика 2
-
3 Оқу жылы
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Ауыл шаруашылығын механикаландыру
педагогикалық дизайн
Машина бөлшектері
Бухгалтерлік есеп және аудит
Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
Білім берудегі менеджмент
Білім беруді бағалау өлшемдерінің технологиясы
Кәсіптік оқытудың заманауи технологиялар
Кәсіптік оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім берудің негіздері
Педагогикалық зерттеу негіздері
Кәсіби педагогика және психология
Жалпы кәсіптік және арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Бизнес жоспарлау
Инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы
-
4 Оқу жылы
Салықтар және салық салу
Қонақ үй бизнесі және туризм
Тасымалдауды ұйымдастыру және көлікте қозғалысты басқару
Ветеринария
Жерге орналастыру
Машина жасау технологиясы
Мұнай-газ және химия өндірісі
Көлік техникасы және технологиясы
Өсімдік шаруашылығының негіздері
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіру және қайта өңдеу технологиясы
Қаржы
Электрмен жабдықтау
Сандық модельдеу және өндіріс экономикасын жобалау
Мал шаруашылығының негіздері
Экономикадағы ақпараттық технологиялар
Оқыту нәтижелері
- заманауи техникамен жұмыс істей алады, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана алады
- кәсіби міндеттерді шешу үшін проблемалар мен қорытындыларды анықтау үшін әлемді түсіндіретін білім мен әдіснаманың негіздерін пайдаланады
- белсенді өмірлік позицияны жүргізуге, командада жұмыс істеуге, өз көзқарасын дұрыс қорғауға, жаңа шешімдер ұсынуға қабілетті
- кәсіби қызметтің жалпы әдіснамасын және кәсіби шығармашылықтың дамуын қамтамасыз ететін білімді меңгерген
- креативтілік сапасы, бір аспектіден екіншісіне өту, идеяларды ұсыну, мәселенің мәнін көру қабілеті бар
- кең ой-өрісі және ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану-ғылыми пәндер саласында базалық білімі бар
- құрылыс жұмыстарын жүргізу кезінде, ақпараттық технологиялардың көмегімен өндірістік үдерістерге қызмет көрсету кезінде, оқу шеберханасын құру және жабдықтауда технологияларды түзету және пайдалану кезінде кәсіби-технологиялық дайындықты көрсетеді
- шығармашылық қызметтің негізгі принциптерін, оның психологиялық және әдістемелік ерекшеліктерін, тұлғаның психикалық даму заңдылықтарын жинақтайды
- күнделікті жағдайларда өндірістік есептерді шешу үшін математикалық және техникалық ойлауды дамытады, оларды өзінің кәсіби қызметінде қолданады
- сыни ойлау үшін қажетті дағдыларды, байқаушылықты, интерпретацияға, талдауға, қорытындыларды шығаруға қабілетті, баға беруге қабілетті
- нақты жағдайды ескере отырып, кәсіби мінез-құлықтың оңтайлы моделін таңдайды және жеке тұлғаға бағытталған оқыту технологиясын әзірлейді
- Ақпараттық технологиялар, сондай-ақ білім алушыларды практикалық даярлау үшін оқу-технологиялық орта көмегімен өндірістік үдерісті құрастыру, пайдалану және техникалық қызмет көрсетуді көрсетеді