Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01901 Дефектология в Мирас Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру және денсаулық сақтау мекемелерінде түзету-педагогикалық, тәрбиелік, дамытушылық, консультативтік, диагностикалық-аналитикалық іс-әрекетті жүзеге асыру үшін ғылыми-педагогикалық, өндірістік-технологиялық міндеттерді шеше алатын, практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар жаңа формациядағы арнайы педагогика бойынша маманды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Пән болашақ маманның педагогикалық қызметінің пәні, функциялары, объектілері, саласы туралы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу ерекшелігі, педагогикалық үрдіске қатысушылармен, сондай-ақ осы балалардың ата-аналарымен өзара іс-қимыл туралы алғашқы ұғымдарды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі түсініктер. Конституциялық құқық - Қазақстан Республикасының жетекші құқық саласы. Конституция - мемлекеттің Ата заңы. Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдары мен соты. Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік басқару. Қазақстан Республикасындағы әкімшілік құқық негіздері. Әкімшілік-саяси саланы басқару. Қазақстан Республикасындағы азаматтық құқықтың жалпы ережелері. Кәсіпкерліктің құқықтық негіздері. Қазақстан Республикасындағы отбасы құқығының негіздері. Кәсіпкерліктің құқықтық негіздері. Қазақстан Республикасындағы отбасы құқығының негіздері. Қазақстан Республикасындағы қаржы құқығының негіздері. Қазақстан Республикасының еңбек құқығы және әлеуметтік қауіпсіздік туралы заңы. Қазақстан Республикасының еңбек құқығы және әлеуметтік қауіпсіздік туралы заңы. Экологиялық және жер құқығының негіздері. Қазақстан Республикасындағы қылмыстық құқық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Күрделі кемістігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктері
    Несиелер: 6

    Пән балалардағы күрделі кемшіліктерді, олардың комбинациясын зерттейді; түзету-дамыту педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыру жағдайында балаларды жазуға, сөйлеуге, оқуға және шығармашылық дағдыларға тәрбиелеу мен оқыту әдістемесін ашып көрсетеді /

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жетістік философиясы
    Несиелер: 5

    Өздігінен білім алу технологиясы; Оқыту стилі; Тұлғалық және кәсіби өзін-өзі анықтау; Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері; Уақытты басқару технологиялары; Ақпараттық-технологиялық әлемдегі адам; Ресми тапсырмаларды орындау бөлігі ретінде компьютерлендіру; Электрондық технологиялар және ақпаратты өңдеудің негізгі түрлерінің манипуляциясы; Сәтті байланыс технологиясы. Конфликтология. Іскер қатынасхаттар. Іскерлік келіссөздер; Кәсіпкерліктің әлеуметтік-мәдени және технологиялық негіздері; Бизнесті жоспарлау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сөйлеу мүкісінің дамуын диагностикалау
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты: сөйлеу бұзылыстардың типін саралау және сөйлеу ауытқушылығы бар балалардың психологиялық-педагогикалық зерттеуін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін тәжірибелік ептіліктерді қалыптастырады, оқу материалының мазмұнын іріктеуді қамтамасыз ете отырып, диагностикалық зерттеулердің міндеттеріне сәйкес педагогикалық жүйені модельдеуге үйренеді. /

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Невропатология негіздері
    Несиелер: 5

    Пән жүйке жүйесінің құрылымы мен қызметін, сондай-ақ ауруларын зерттейді. Жүйке жүйесі ауруларының этиологиясын, аурудың патогенезін, орталық және перифериялық жүйке жүйесі зақымдануының клиникалық көріністерін зерттейді. Эпидемиологиялық ауруларды қарастырады. Диагностика, емдеу және алдын алу әдістерін, сондай-ақ неврологиялық патология кезінде арнайы медициналық көмекті ұйымдастыру принциптерін әзірлеу бөлімдерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы және арнайы психология
    Несиелер: 5

    Жалпы және арнайы психологияның негізгі ережелерімен, мүмкіндігі шектеулі адамдарды оқыту және тәрбиелеу әдістемесімен, пәнаралық және кәсіби жағдайларды шешу құралдарымен; арнайы психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізу әдістерімен; дамуында әртүрлі ауытқулар кезіндегі психикалық даму заңдылықтарымен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ақыл-ойы бұзылған балаларды оқыту ерекшеліктері, әлеуметтену мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән зияты бұзылған балаларды педагогикалық түзеу-дамыту іс-шараларын жүзеге асыру тұрғысында жазуға, сөйлеуге, оқуға және басқа дағдыларға үйрету әдістерін; білім беру ортасында балаларды әлеуметтендірудің заманауи үлгілерін, сондай-ақ кәсіби бағдар беруді зерттейді /

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: студенттерді білім берудегі инклюзивтік үдерістерді ұйымдастыру мен басқарудың негізгі ережелерімен таныстыру; жалпы білім беру үдерісіне ерекше мейірімді қажет ететін балаларды қосуды моделдеудің схемасын бөлу, маңызды әлеуметтік-мәдени феномен ретінде жалпы және арнайы білім беруде интеграцияланған оқыту туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Онлайн және аралас оқытуды ұйымдастыру веб-платформалар мен қосымшалар /
    Несиелер: 5

    Пән 2.0 және 3.0 ұрпақтардың негізгі веб технологияларын , веб платформаларды жоғары жылдамдықты желілермен интеграциялау тәсілдерін және білім алушылардың когнитивті дағдыларын дамыту мақсатында мультимедиялық қосымшаларды кең ауқымды қолдануды; білім беру ресурстарының бірыңғай кеңістігі шеңберінде ғылыми және білім беру әлеуеті негізінде дидактикалық материалдарды әзірлеуді; білім беру мақсаттарында ресурстық сыйымдылықты қосымшаларды тиімді пайдалануды үйренеді.; онлайн және аралас оқыту қатысушылары арасындағы өзара іс-қимыл тәсілдері мен әдістері, жалпы білім беру және кәсіби құзыреттіліктер шеңберінде білім алушылардың білімі мен іскерліктеріне экспресс-бақылау жүргізу/

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дефектология негіздері
    Несиелер: 6

    Пән ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері мен психологиялық сипаттамасы туралы; арнайы мекемелердің әртүрлі типтерінде олармен түзету-тәрбие жұмыстарына бағытталған оқыту мен тәрбиелеудің мазмұны мен ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Физиология саласында, дамып келе жатқан ағзаның жас ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен өзара қарым-қатынасы туралы білім мен іскерлікті қалыптастыру; оқушылардың денсаулығын сақтау және нығайту негізінде жатқан заңдылықтар, әртүрлі жастағы оқушылармен оқу-тәрбие жұмысының үдерісін сауатты ұйымдастыру үшін оқу іс-әрекетінің әр түрлерінде олардың жоғары жұмысқа қабілеттілігін қолдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұлғаның даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Тұлғаның даму психологиясы пәнін меңгерудің мақсаты:- студенттің жеке тұлға туралы ғылыми түсінік жүйесін қалыптастыру, тұлғаның қазіргі психологиялық теорияларының дамуындағы негізгі тенденциялар туралы;- мамандардың зерттеу және практикалық іс-әрекеті үшін тұлға психологиясының мәнін көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пән дамуында ауытқудың әртүрлі формаларының этиологиясы мен патогенезін, даму бұзылыстарының динамикасы мен дифференциалды диагностикасын; моногенді және хросомдық бұзылуларды; экзогенді факторлардың дамуына әсерін; дамудың барлық кезеңдеріндегі емдік және педагогикалық іс-шараларды оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Патофизиология
    Несиелер: 5

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың мемлекеттік шараларын және қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық және моральдық-этикалық аспектілері бойынша талдау және топтық пікірталас әдісімен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл механизмдерін тәжірибеде қолдану дағдыларын дағдыландыру; сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін бағалай білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың мемлекеттік шараларын және қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық және моральдық-этикалық аспектілері бойынша талдау және топтық пікірталас әдісімен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл механизмдерін тәжірибеде қолдану дағдыларын дағдыландыру; сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін бағалай білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі педагогикалық үрдістің негізгі міндеттерінің топтарын: оқушылардың қажеттіліктерін, жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жеке тұлғаның дамуына бағытталған білім беру үдерісін құру; дамытушы ортаны педагогикалық мақсатта құру және пайдалану; педагогикалық кәсіп пен қызметтің жалпы сипаттамасын; педагог тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігін; педагогтың үздіксіз кәсіби өсу факторларын оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық үдеріске қатысушылары мен олигофренопедагогтың өзара әрекеттесуі
    Несиелер: 6

    Пән олигофренопедагогтың ақыл-ойы зақымдалған балалары бар мұғалімдермен, ата-аналармен жұмыс істеу әдістерін; білім алу бойынша психологиялық қолдау көрсету және түзету бағдарламаларын, практикалық дағды мен іскерлікті қалыптастыру, балалардың ой-өрісін кеңейту бойынша консультативтік көмек көрсету әдістерін оқытады. /

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мүмкіндігі шектеулі балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән жалпы және арнайы психикалық және физикалық денсаулығы бойынша мүмкіндігі шектеулі балалардың психикалық даму заңдылықтарын зерттеу; жалпы, түзету және инклюзивті оқыту жағдайында денсаулық мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың білім берудің теориялық және практикалық негіздерін зерттеу; денсаулық мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі категориясының даму кемістігінің сипаты мен құрылымын, психофизикалық және әлеуметтік-педагогикалық ерекшеліктерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Есту қабылдауын дамыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән әр түрлі жастағы керең және нашар еститін балалардың есту қабілетін дамыту әдістемесін, сақталған есту қызметінің дамуын қолдана отырып, есту қабілеті бұзылған тұлғаларға арнайы білім беру тұғырларын оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Есту, көру және сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
    Несиелер: 5

    Пән қабылдау мүшелерінің анатомиясы мен физиологиясының негізгі түсініктерін, олардың жас ерекшеліктерін; қабылдау мүшелерінің патологиялық дамуын , бұзылыстардың ықтимал себептерін, ауытқу құрылымының қалыптасу механизмдерін, қабылдау мүшелерінің туа біткен және жүре пайда болған бұзылуларының алдын алу және емдеу шараларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 6

    Пән арнайы педагогиканың теориясы мен тарихын, білім беру үрдістері мен жүйелерінің мәнін, мазмұнын, құрылымын, арнайы білім беру саласындағы педагогикалық технологиялар мен инновациялық процестерді; балалар денсаулығының бұзылуын педагогикалық түзетудің принциптері мен әдістерін; оқытудың жалпы әдістемелік аспектілерін, арнайы және интеграцияланған білім берудің модельдерін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық педагогикалық диагностикалау
    Несиелер: 6

    Пән мүмкіндігі шектеулі балалардың психикалық және психофизикалық дамуының диагностикалық және болжамдық көрсеткіштерін анықтай білуді қалыптастыруға ; психологиялық-педагогикалық тексерудің әдістері мен тәсілдерін және мүмкіндігі шектеулі балалардың кәсіби қызметін ұйымдастыру дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың ерте дамуы
    Несиелер: 5

    Баланың дене және психикасын қозғайтын мүмкіндігі шектеулі балалардың даму ерекшеліктерін зерттеу; олардың ерте дамуын күшейтетін педагогикалық әдістер; мүмкіндігі шектеулі балалардың дене және ақыл-ой жүктемелеріне қойылатын талаптарды зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларға тілді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән жалпы және арнайы педагогика жетістіктері негізінде тілді оқытудың арнайы әдістемесінің ерекшеліктерін; тілді оқытудың қолайлы кезеңдері, олардың әрқайсысында сөйлеу жұмысының негізгі бағыттары туралы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арнайы мектепте тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларды арнайы мектепте тәрбие қызметін жүзеге асырудағы негізгі құзыреттіліктермен таныстырады, арнайы білім беру мекемелерінде сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы, оның мазмұны, әдістемесі туралы білімді қалыптастырады; арнайы білім беру мекемелерінде білім алатын балалармен тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу еттілігі мен дағдысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың көркем өнерінің арнайы әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттерде арнайы мектепте көркемдік іc-әрекетті оқыту сабақтарында түзету жұмыстарын жүргізу; логопедиялық жұмыста түзету мақсатында көркемдік іс-әрекеттің мүмкіндіктерін пайдалану; білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту, білім беру, дамыту, бейімсіздік, оңалту және әлеуметтік бейімдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Клиникалық психология
    Несиелер: 5

    Пән клиникалық психологияның негізгі әдіснамалық мәселелері мен әдістемелік қиындықтарына мазмұндық сипаттама береді, клиникалық және жалпы психологиялық мәселелерді шешудегі клиникалық психологияның рөлін көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім беру мекемелерінде инклюзивті білім беруді ұйымдастырудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 5

    Пән инклюзивті білім берудің жаңа педагогикалық тәсілдерін педагогпен және баланың ата-аналарымен тығыз байланыста, педагогтың жұмыс кеңістігін ұйымдастыруда, педагогтың сөйлеуіне қойылатын талаптарды сақтауға, ауызша түсінік кезінде көрнекі және дидактикалық материалдарды пайдалануға, тапсырмалар мен нұсқаулықтарды бақылауға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Логопсихология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: сөйлеу бұзылыстарын жіктеу, сөйлеу қабілеті бұзылған тұлғалардың психологиялық ерекшеліктері, оларға жүргізілетін психокоррекциялық принциптері, әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру, сөйлеу бұзылыстары бар балалардың психикасын зерттеу әдістерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қабылдау органдары бұзылған балалардың эмоцияларын дамыту
    Несиелер: 5

    Пән есту, көру қабілеті зақымдалған, интеллектуалды жетіспеушілігі бар балалардың эмоцияларын қалыптастыру және дамыту ерекшеліктерін; олардың типтерін, саралануын, эмоциялардың жағдайды бағалауға әсерін, жоғары үрей жағдайында эмоциялардың дамуының негізгі заңдылықтарын, түзету жұмыстарына арналған педагогикалық әдістерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балаларды қоршаған ортамен таныстырудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән мүмкіндігі шектеулі балаларды қоршаған ортамен таныстырудың маманданған әдістерін, балалардың денсаулығының бұзылуының ерекшеліктерін ескере отырып, қоғам өмірі мен табиғи орта туралы білім мен түсініктерді қалыптастыру арқылы балалардың ой-өрісін кеңейту; балалардың әлеуметтік бағдарын жақсарту арқылы бейімделу мүмкіндіктерін арттыру әдістемелерін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларға ерте түзетушілік көмек көрсету жүйесі
    Несиелер: 6

    Пән ақыл-ой кемістігі қаупі бар балалармен жұмыс жасаудағы ерте көмек жүйесін, оларды анықтау және алдын алу үшін, өмірдің алғашқы айларынан бастап бала абилитациясының жеке бағдарламасын құрастыруға қатысу, баланың даму деңгейін пәнаралық бағалауды ұйымдастыру, дамудың жеке бағдарламасын жүзеге асыру және басқа бағдарламаларға көшуге көмек көрсетуді зерттейді. /

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арнайы мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 6

    Пән білім беру үрдістері мен жүйелерінің мазмұнын, құрылымын, мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған арнайы білім беру саласындағы педагогикалық технологиялар мен инновациялық үрдістерді, балалар денсаулығының бұзылуын педагогикалық түзету әдістерін, оқыту аспектілерін, арнайы және интеграцияланған мектепке дейінгі білім беру модельдерін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Даму мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға білім берудегі АКТ
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі кезеңдерде мүмкіндігі шектеулі балалармен білім беру процесін ұйымдастыру үшін жаңа материалды түсіндіру кезінде, білімді бақылау кезінде, материалды бекіту және жүйелеу кезінде АКТ-ны қолдану әдістерін оқытады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дефектолог-логопедтің педагогикалық қызметі
    Несиелер: 6

    Пән дефектолог-логопед жұмысының негізгі бағыттарын: балалардың ерекше білім алу қажеттіліктерін анықтау мақсатында оларды психологиялық-педагогикалық тексеру, балалардың даму динамикасының мониторингі, балалардың психикалық дамуындағы кемшіліктерді түзету мониторингі, олардың бағдарламаны меңгерудегі табыстылығы, мамандардың өзара іс-қимылы негізінде түзету-білім беру процесін жоспарлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларды еңбек қызметіне оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Студенттерді түзету-педагогикалық жұмыс жағдайында еңбек қызметінің әр түріне ерекше мейірімді қажет ететін балаларды оқыту әдіснамасымен, әдістемесімен және практикасымен таныстыру; сондай-ақ балаларды сүйемелдеу және қолдаудың жеке бағдарламаларын жобалау және жүзеге асыру дағдыларымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларды сенсорлық тәрбиелеу
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі анализаторлардың: (көру, есту, кинестетикалық қабылдау) мақсатты жүйелі сезім мүшелеріне әсер ету арқылы сезімдік тәжірибені байыту үшін мүмкіндігі шектеулі балалардың сенсорлық дамыту әдістемесі арқылы білім алушыларды дайындауға бағытталған /

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балаларды қоршаған ортамен таныстырудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән мүмкіндігі шектеулі балаларды қоршаған ортамен таныстырудың маманданған әдістерін, балалардың денсаулығының бұзылуының ерекшеліктерін ескере отырып, қоғам өмірі мен табиғи орта туралы білім мен түсініктерді қалыптастыру арқылы балалардың ой-өрісін кеңейту; балалардың әлеуметтік бағдарын жақсарту арқылы бейімделу мүмкіндіктерін арттыру әдістемелерін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Акмеология
    Несиелер: 3

    Білім алушылардың 'акме', акмеология, кәсіби қызмет психологиясы туралы түсініктерін қалыптастыру, адами құндылықтар, оның рухани әлемі, шығармашылық өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру қабілеті туралы идеялардың жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Менеджмент басқару туралы ғылым ретінде. Педагогикалық менеджмент педагогикалық жүйелерді басқарудың теориясы мен технологиясы ретінде. Педагогикалық менеджменттің заңдылықтары. Педагогикалық менеджмент принциптері. Мектептегі инновацияны басқару. Мектеп педагогикалық жүйе және басқару объектісі ретінде. Мектептің тұтас педагогикалық үрдісінің диагностикасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогикалық үдеріс қатысушылары мен дефектолог-логопедтің өзара әрекеттесуі
    Несиелер: 6

    Пән балаларды отбасылық және қоғамдық тәрбиелеу және дамытудың бірлігі мен сабақтастығын қамтамасыз ету мақсатында, педагогтармен білім беру, түзету және тәрбие үдерістерін ұйымдастыруда білім беру үдерісіне қатысушылардың барлық әрекеттерін үйлестіру және біріктіру мақсатында ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың бағыттарын көрсетеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қол еңбегі мен бейнелеу өнерін оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытуда рационалды технологияларды қолдану арқылы бейнелеу өнері және қол еңбегін пайдаланудың арнайы әдістерін оқытады; нақты сабақ үшін оқыту әдістерін, формаларын және құралдарын таңдау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арнайы педагогика және психология тарихы
    Несиелер: 5

    Пән педагогика және психология салаларының пайда болуы мен қалыптасуының алғышарттарын; арнайы педагогика және психология саласындағы жетекші мамандардың даму кезеңдерін және олардың еңбектерін, әдістемелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сурдопедагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: есту қабілеті зақымдалған балаларды тәрбиелеу мен оқыту саласында кәсіптік құзыреттілікті қалыптастыру, бұзылушылық құрылымын есепке ала отырып мектеп жасындағы балалар мен жасөспірімдерді оқытудың педагогикалық технологияларын қалыптастыру, білім беру-түзету жұмыстарын жоспарлау. /

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сөйлеу тілінің мүкісі бар балаларды оқыту және тәрбиелеу
    Несиелер: 5

    Пән жұмыстың негізгі бағыттарын, дыбысты дұрыс айтуды қалыптастыру шарттары мен құралдарын, әр түрлі жастағы балалардың фонетикалық-фонематикалық сөйлеу жақтарын, балалардың тілдік дамымауын компенсациялау механизмін қамтамасыз ететін тиімді жағдайларды ұйымдастыру тәсілдерін, олардың білім беру мазмұнын тиімді меңгеруін үйретеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сурдология
    Несиелер: 6

    Пән саңыраулықтың пайда болуы мен есту мүкістігінің көрініс табуының әртүрлі формаларын, есту органдарын диагностикалау, емдеу және аурудың алдын алу әдістерін ашып көрсетеді; есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтік бейімдеу және оңалту мәселелерін; есту аппараттарының негіздерін оқытады /

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Логопедиялық технологиялар
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: мүмкіндігі шектеулі балаларды логопедиялық тексеру және түзету технологиялар ын оқыту саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, логопедияның дидактикалық құралдарын іріктеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ринолалия және дизартриядағы логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 6

    Пән операциядан кейінгі кезеңде ринолалиядан зардап шегетін балалармен түзету-педагогикалық жұмыстың негізгі кезеңдері туралы білімді қалыптастырады, ринолалиясы бар балаларда сөйлеудің ашық спецификалық ақауларын кезең-кезеңімен жою, алынған айтылу дағдыларын бекіту; сенсорлық және жоғары қабықтық функцияларды дамыту үшін дизартрияны кешенді жою әдістері, конструктивті праксисті қалыптастыру, танымдық іс-әрекетті қалыптастыру, қолдың жіңішке сараланған қозғалысын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Интеллекті бұзылған балаларда ауызша және жазбаша тілінің бұзылуы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: білім алушыларды тілдің толық фонетикалық жүйесін қалыптастыруға, фонематикалық қабылдауды және бастапқы дыбыстық талдау мен синтездеудің дағдыларын дамытуға, әр түрлі жағдайларда есту-айту біліктері мен дағдыларын автоматтандыруға үйрету, байланыстырып сөйлеуді дамыту, моторикамен жұмыс істеу, интеллекті бұзылған балаларда жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытуды үйретеді /

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психикалық дамуы тежелген балаларды оқыту және тәрбиелеу
    Несиелер: 5

    Пән психикалық дамуы артта қалған балаларды оқыту мен тәрбиелеу әдістерін қалыптастырады; балаларды арнайы (түзету) мектептерде және сыныптарда педагогикалық түзету-дамыту іс-әрекеттері жағдайында жазуға, сөйлеуге, оқуға үйретуге дағдыландырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Аномальді даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән баланың аномальды психикалық дамуының мәселелері мен ерекшеліктері туралы біртұтас және тұрақты түсініктерді қалыптастыруға бағытталған; психикалық дизонтогенездің заңдылықтары мен диагностикасы туралы; аномальды дамуы бар балалардың психологиялық ерекшеліктерін талдауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Олигофренопедагогика және олигофренопсихология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: арнайы білім беру жүйесінде зияты зақымдалған балаларды оқыту және тәрбиелеу саласында кәсіби құзыреттіліктерін, сондай-ақ мүмкіндігі шектеулі балалармен педагогикалық қарым-қатынас барысында қолданылатын педагогикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру /

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Интеллектісі бұзылған балалармен түзету жұмыстары
    Несиелер: 6

    Пән бейімделу қиындықтары бар оқушыларды анықтау әдістерін, зияткерлік бұзылыстары бар балалардың ерекше білім алу қажеттіліктерін анықтауды, жеке ерекшеліктеріне сәйкес білім беру процесін ұйымдастыру ерекшеліктерін анықтауды, ата-аналарға кеңес берушілік және әдістемелік көмек көрсетуді үйренеді. /

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Алған базалық білім мен дағдыларға сүйене отырып, өз көзқарасын түсіндіру және қорғау; орындалатын міндеттердің жоспарлары мен нәтижелерін талқылау және талдау

  • Код ON2

    Кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрдегі коммуникацияға дайын болуы.

  • Код ON3

    Кәсіби үдерісті ұйымдастыру мақсатында ресми құжаттар, есептер, хаттар құру, тұсаукесерлер, баяндамалар, офистік қосымшаларды, арнайы бағдарламаларды, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып жеке жұмыстарын ұйымдастыру және ұсыну.

  • Код ON4

    Прогрессивті нәтижелерге қол жеткізу мақсатында оқу-тәрбие, түзету-дамыту процесін жоспарлау және іске асыру.

  • Код ON5

    Оқыған пәндерді терминологиялық аппаратпен еркін аппеляция жасау, мәліметтерге талдау жасау.

  • Код ON6

    Орын алған бұзушылықтардың себептерін, сипаты мен тереңдігін анықтау бойынша нақты рузельтаттар алу мақсатында диагностикалық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу.

  • Код ON7

    Жағдайдың даралығын ескере отырып, кәсіби түзету қызметі үшін материалдарды таңдау немесе әзірлеу

  • Код ON8

    Мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған педагогтар мен ата-аналар үшін оқыту, тәрбиелеу және жалпы дамыту бойынша сауатты ұсыныстар жасау.

  • Код ON9

    Психологиялық-педагогикалық технологияларды, түзету-дамыту әдістерін қолдануда креативті тәсілді әзірлеу және пайдалану.

  • Код ON10

    Қойылған міндеттерді ескере отырып, нәтижелерді болжау және талдау арқылы кәсіби қызметтің жеке жоспарын қалыптастыру.

  • Код ON11

    Тарих және құқық, экономика және кәсіпкерлік, экология және әлеуметтік ғылымдар және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы білімдерге апелляция беру.

6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 6B01901-Дефектология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Инклюзивті білім беру бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Логопедия бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Олигофренопедагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Мектепке дейінгі арнайы педагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Сурдопедагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Тифлопедагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология мамандарын даярлау
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top