Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D04104 Менеджмент в Esil University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты ғылыми мекемелерге, адами ресурстарды, инновациялық бағдарламалар мен жобаларды, сондай-ақ бизнес-процестерді тиімді басқаруға қабілетті, терең ғылыми-педагогикалық білімі бар жоғары оқу орындарының оқытушыларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Esil University
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D072 Менеджмент және басқару
-
Білім беру саласы 8D04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сандық экономикадағы менеджменттің өзекті мәселелері
Стратегиялық және әкімшілік менеджмент (ілгері деңгей)
Академиялық хат
Ғылыми зерттеулер әдістері
Өзгерістерді басқару және тиімді көшбасшылық
Сандық кәсіпкерліктегі менеджмент
Бизнес-үдерістерді модельдеу
Ұйымдастырушылық өзгерістер және ұйымды дамыту
Оқыту нәтижелері
- Өзінің зияткерлік, жалпы мәдени әлеуетін өсіреді және дамытады. Адамгершілік, жеке, кәсіби және физикалық өзін-өзі жетілдіруге ұмтылады
- Зерттеудің жаңа әдістерін дербес меңгереді. Қызметтің мәдени және әлеуметтік аспектілерінің өзгеруіне дайын. Өзінің кәсіби саласында терең теориялық және практикалық білімдерін, соның ішінде экономикалық ғылым мен ақпараттық технологиялардың жаңа жетістіктерін пайдаланады.
- Әріптестермен қарым-қатынасты жүзеге асырады, ауызша және жазбаша іскерлік және ғылыми сөйлеуге ие. Жаһандық компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істей алады; мемлекеттік және шет тілдерінде әр түрлі стильдік мәтіндерді құрастырады. Ғылыми және ғылыми-білім беру міндеттерін шешу шеңберінде қазақстандық және халықаралық ұжымдарда жұмысты жүзеге асыру кезінде коммуникациялардың әртүрлі түрлерін пайдаланады. Мемлекеттік және шет тілдеріндегі ғылыми коммуникацияның әртүрлі әдістері мен технологияларының тиімділігін сыни бағалайды. Логика заңдарына және дәлелдеу ережелеріне сүйене отырып, ғылыми пікірталастар жүргізеді; әріптестермен, педагогтармен, ғылыми қауымдастық өкілдерімен нәтижелі қарым-қатынас құру
- Қазіргі ақпараттық кеңістікте бар ғылыми мәтіндерге талдау жасайды. Басқару үдерістеріндегі проблемаларды анықтайды. Қажетті зерттеу әдістерін таңдайды. Әзірленген бағдарламаға сәйкес кәсіби қызметке қатысты ғылыми эксперименттерді дербес жүргізу. Зерттеу нәтижелерін бағалауға қабілетті. Жүргізілген зерттеулер нәтижелері бойынша негізделген қорытындылар жасай алады және оларды ғылыми баяндамалар мен жарияланымдар түрінде ресімдей алады
- Жаңа білім алу мақсатында талдау жұмыстарын, ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асырады. Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды тарта отырып, библиографиялық жұмысты жүзеге асырады, жиналған ақпаратты талдайды, синтездейді және Сын тұрғысынан қорытындылайды. Кәсіптік қызмет саласында ғылым мен техниканың алдыңғы қатарлы шебінде тұрған терең теориялық және практикалық білімді пайдаланады. Бұл білімді нақты басқару жағдайына сараптамалық бағалау жүргізу үшін қолданады. Кәсіби міндеттердің шығармашылық, стандартты емес шешімдерін табуға қабілетті
- Салалық, микро және макроэкономикалық деңгейлерде түрлі экономикалық жағдайларды талдаудың негізгі теориялық-әдіснамалық тәсілдерін біледі. Экономиканың, оның ішінде сандық экономиканың технологиялық, мінез-құлық, институционалдық-құқықтық ерекшеліктерін ескере отырып, жағдайды дұрыс модельдей алады. Мемлекеттік кәсіпкерлік және бизнеспен ынтымақтастық нысандарының отандық және халықаралық ерекшелігін біледі. Талдау әдістерін меңгерген. Кәсіби құзыреттілік шеңберінде ұйымдастыру-басқару шешімдерін қабылдайды. Қабылданатын шешімдердің салдарын бағалай алады. Шешімдерді іске асыруға жауапты. Шешім қабылдауда бастамашылық танытады. Стандартты емес шешімдер қабылдауға дайын. Кәсіби қызмет шеңберіндегі проблемалық жағдайларды шешеді
- Ұжымды өзінің кәсіби қызметі саласында, соның ішінде әртүрлі меншік түріндегі кәсіпорындарда, мемлекеттік және жергілікті билік мекемелерінде экономикалық қызметтер мен бөлімшелердің қызметін басқара алады. Персоналдың еңбек сапасы мен нәтижелілігін бағалай алады. Тиімді вербалды және вербалды емес коммуникация, команда құру, қақтығыстар мен күйзелістерді басқару, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру, дамыту және жетілдіру дағдыларын меңгерген. Басқару функцияларын іске асырудың тиімді нысандарын, әдістері мен технологияларын және көшбасшылық стилін, ұйымдағы жағдайға сәйкес келетін жағдайларды таңдай алады. Құрылымдық бөлімшелерді басқару практикасының процестері мен проблемаларын, оның ішінде ұйымдастырушылық өзгерістерді басқару практикасын талдай алады. Басқарушылық шешімдердің әртүрлі нұсқаларын әзірлейді; әлеуметтік-экономикалық тиімділік өлшемдері негізінде басқару тәжірибесіндегі проблемаларды, өзгерістерді тиімді шешу жолдарын негіздейді және таба
- Отандық және / немесе халықаралық жобаларға қатысу дағдылары бар. Белгісіздік факторын ескере отырып, жобалық шешімдерді дербес әзірлейді; жобаларды іске асыруға жауапты болуға дайын. Жобаны басқару нәтижелілігін бағалау үшін ақпаратты талдайды, қорытады, сыни бағалайды, таңдайды және қолданады. Тиімді команданы, жұмыс тобын қалыптастыруға, көлденең және тік коммуникацияларды жүзеге асыруға қабілетті. Түрлі жобаларды орындау кезінде көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді. Өзінің ғылыми және инновациялық идеяларын жинақтайды,ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өз білімі мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа хабарлайды. Қазіргі заманғы ақпараттық және инновациялық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми ақпаратты патенттік іздеу және беру дағдылары бар. Жоба бойынша жұмыс шеңберінде жақсарту бағдарламаларын жасайды. Әзірленген жобалар мен бағдарламаларды іске асыру бойынша тиісті әдістемелік және нормативтік құжаттарды, ұсыныстар мен іс-шараларды әзірлейді
- Экономикалық есептерді жүргізу үшін әртүрлі көздерден ақпаратты жинайды, талдайды, өңдейді, жүйелейді, жинақтайды және пайдаланады. Қойылған міндеттің шарттары мен ерекшеліктеріне сәйкес әдістемелік тәсілдерді қолдану дағдыларын меңгерген. Стандартты теориялық модельдердің көмегімен экономикалық құбылыстар мен процестерді талдау әдістері мен тәсілдерін меңгерген; экономикалық зерттеу әдіснамасын меңгерген. Есептеудің стандартты алгоритмдерін қолданады, алынған нәтижелерді түсіндіреді және бағалайды. Аналитикалық және зерттеу міндеттерін шешу үшін қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгерген және көрсетеді. Технологиялық және өнімдік инновацияларды, ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламаларын енгізуге арналған жобаны, бағдарламаны басқаруға қатысуға қабілетті. Зияткерлік меншікті қорғаудың құқықтық нормаларын тәжірибеде қолдануға қабілетті. Жобалар мен бағдарламалардың тиімділігін бағалау дағдыларын меңгерген. Талдау деректері негізінде әртүрлі нарықтарда экономикалық агенттердің мінез-құлық стратегиясын әзірлейді
- Ұйым, сала, аймақ, мемлекет деңгейінде функционалдық, ұйымдастырушылық және ақпараттық процестердің модельдерін талдайды, жүйелендіреді және қорытады. Процестерді реинжинирингілеу жобаларының тиімділігін бағалайды. Экономикалық саясат саласындағы іс-шараларды бағалау және микро -, мезо-және макродеңгейлерде стратегиялық шешімдер қабылдау үшін талдамалық материалдар дайындайды. Отандық және шетелдік зерттеушілер алған нәтижелерді қорытындылайды және сыни бағалайды. Ұйымдық жобалау тәсілдері мен әдістерін, бизнес-процестерді үлгілеудің әдістері мен әдістерін қолданады. Зерттеудің перспективалық бағыттарын анықтайды. Зерттеу бағдарламасын әзірлейді. Кәсіпорын, сала, өңір және жалпы экономика қызметінің негізгі әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерінің болжамын жасайды
- Ғылыми зерттеудің таңдалған тақырыбының өзектілігін, теориялық және практикалық маңыздылығын негіздейді. Зерттеу бағдарламаларын әзірлейді. Әзірленген бағдарламаға сәйкес өз бетінше зерттеулер жүргізеді. Жүргізілген зерттеудің нәтижелері ғылыми қоғамдастыққа мақала немесе баяндама түрінде ұсынылады
- Жоғары оқу орындарында экономикалық пәндерді оқытудың заманауи әдістері мен әдістерін қолданады. Жоғары оқу орындарында экономикалық пәндерді оқыту үшін оқу жоспарларын, білім беру бағдарламаларын және тиісті әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлейді