Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01111 Практикалық психология в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.О. Әуезовтің өмірі мен қызметі зерттеледі; жазушының шығармашылық лабораториясын, оның өмірбаянын шығармашылық тұрғыдан Абайтану ғылымының құрушысы, «Манас» жыршысын зерттеуші ретінде талданады; М.Әуезовті көрнекті қоғам қайраткері ретінде таныстыру. әлемдік және шығыс әдебиетінде Әуезовтің әдеби мұрасын талдау дағдылары дамып келеді. Отансүйгіштік пен патриоттық сезімін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Патопсихология
    Несиелер: 5

    Патопсихология пәні, міндеттері, әдістерін зерттейді. Танымдық сфераның бұзылуларын, танымдық қызметтің өзін-өзі реттеу процесін патопсихологиялық зерттеу. Сананың, қабылдаудың, есте сақтаудың , ойлаудың, эмоционалдық, ерік аясының, тұлғаның бұзылуларын талдайды. Өлшемдерді, симптомдарды, синдромдарды жіктейді. бұзған. Зерттеулерде әдістерді қолдану дағдыларын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нейропсихология
    Несиелер: 5

    Нейропсихология пәні мен объектісін қарастырады. Отандық нейропсихологияның ерекшеліктерін зерттейді. Невропсихологияның бағыттарын және нейропсихологияның қалыптасуын қарастырады. Әлеуметтік генез принципін қарастырады. Жоғары психикалық функцияларды функционалдық жүйелер ретінде зерттейді. Бірінші және екінші кемістіктер. Функционалдық жүйенің компенсаторлық құрылымдарын қарастырады. Когнитивтік нейропсихологияның әдіснамасының ерекшеліктері туралы білімдерге ие болады. Жоғары психикалық функциялардың жүйелік құрылымын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пән мен тілді біріктіре оқыту
    Несиелер: 3

    Барлық салада шет тілін білетін білікті мамандарды ЖОО даярлау міндеттерін неғұрлым тиімді шешуге мүмкіндік беретін тіл мен пәнді кіріктіре оқытудың міндеттері, мақсатымен таныстырады. Пәнді оқылатын пән негізінде шет тілі арқылы меңгереді. Педагогикалық қызметті кәсіптік қызметтің түрі ретінде қалыптастырады, оның мазмұны білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу, білім беру және дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абай туралы ғылымның сипаттамасын түсіндірудің әдіснамасы мен негізгі түсініктерін білу; қазақ әдебиетінің көркемдік ерекшелігін анықтайтын әдеби процестің ерекшеліктерін және үлгілерін меңгеру. Негізгі заңдар, әдеби құбылыстар мен әдеби құбылыстардың өтпелі оқиғалары, әдеби процесті зерттеудің негізгі әдістерін біліп, А. Құнанбаевтың көркем шығармаларын әр түрлі түсіндіруге ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дефектология негіздері
    Несиелер: 4

    Дефектологиялық ғылымдардың міндеттері, мақсаттары, зерттеу пәнімен таныстырады. Дефектологияның салаларымен: сурдопедагогика, логопедия, олигофренопедагогика, тифлопедагогика таныстырады. Дефектологияның негізгі ұғымдары ретінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін қарастырады. Әртүрлі бұзылыстары бар адамдардың даму жағдайларын талдайды. Бұзылыстардың белгілерін, түрлерін ажырата білу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология
    Несиелер: 4

    Психологияның ғылым ретіндегі ерекшеліктерімен, пәні, психологияның ғылыми мектептерімен, психологиялық ғылымның қолданбалы бағыттарымен таныстырады. Адамдар мен адамдардың қоғамдастығының түрлі нысандарының психикалық өмірі мен қызметінің заңдылықтарын қарастырады. Психикалық үдерістерді, қасиеттерді, жай-күй және әлеуметтік-психологиялық құбылыстарды талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі/ Казахский //+
    Несиелер: 3

    Латын графигінің тарихи кезеңі. Қазақ тілінің тарихы. Латын графигінің тарихы. Еуропалық мәдениет тарихы және латын әліпбиінің халықаралық ғылыми терминдерді қалыптастыру��ағы рөлі. Латын әліпбиін қолдану (Түрікменстан, Түркия, Әзірбайжан, Өзбекстан) фонетика. Латын әліпбиі: үнсіздік пен үнсіздіктердің сөйлемі. Гармониялық заң. Ассимиляция. Диссимиляция. Стресс Негізгі фонетикалық үлгілер. Сөздік Морфем. Афоризм. Морфология. Соңы. суффикс Зат есім//+

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Дефектолог қызметінің ерекшеліктерімен, мақсаттары мен кәсіби міндеттерімен таныстырады. Қазіргі заманғы білім беру ортасында дефектолог қызме��інің рөлін талдайды және түсінеді. Кәсіби дефектологтың қызметінің аумағы мен түрлерін зерттейді. Дефектолог қызметінің кәсіби дағдыларын, болашақ мамандығының этикалық кодекс, нормативтік-құқықтық, әдіснамалық негіздерін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Маңызды дәстүрлер мен алғышарттарды жаңғыртудың сәттілігінің маңызды шарты ретінде қарау, ХХІ ғасырдағы ұлттық сана-сезімді қалыптастырудың негізгі теориялық принциптері. Елдегі жағдайды талдауға, ақпаратты өз бетімен таңдауға, рухани және моральдық потенциалды қолдана отырып, ойларды нақты тұжырымдауға, қорытындыны және жалпылығын жасай білуге қабілеті. Азаматтық және саяси теңдестірілген мінез-құлық дағдыларын меңгеру, олардың саяси көзқарастарын және әрекеттерін түзету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ тіліндегі сөйлеу мәдениеті және коммуникация
    Несиелер: 3

    Әдеби қазақ тілі нормаларын білу . Қазақ тілінде сөйлеу мәдениетін қалыптастыру , фразеологиялық айналымдарды, мақал-мәтелдерді қолдану арқылы ауызша және жазбаша сөйлеуді дамыту. Тұлғааралық және кәсіби коммуникацияларда қазақ тілін қолдану дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерліктің жалпы сипаттамаларын қарастырады. Кәсіпкерліктің мәнін түсінеді. Заңнамалық актілердегі кәсіпкерлік қызметтің мәнін анықтайды. Кәсіпкерлікті құбылыс және процесс ретінде талдайды. Кәсіпкерлік қызметі туралы дағдылары бар. Кәсіпкерліктің типологиясын жіктейді. Заңсыз кәсіпкерлік және жалған кәсіпкерлік туралы білімдерді игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • /Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Нарықты дамытуда мемлекеттің рөлін, бәсекелестікті, сұранысты, жеткізілімді зерделейді. Ол держ, кірістер, айналым көрсеткіштері және капитал айналымын есептеу дағдыларын үйретеді. Өндіруші факторлар нарығын, факторлық кірістерді сыни түрде зерттеуге мүмкіндік береді. Құқық бойынша білім қалыптастырады. Ол оқиғалардың заңдылығын талдау, нормативтік актілерге сілтеме жасау дағдыларын үйретеді. Құқықтық сананың, құқықтық мәдениеттің деңгейін көтереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • /Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Экологияның басқа ғылымдармен байланысы, биосфера және оның тұрақтылығы, экологиялық дағдарыс және қазіргі заманғы өркениет мәселелері, Жасыл экономика және тұрақты даму, XXI ғасырдың тұрақты дамуының жаһандық энергетикалық экологиялық стратегиясы, ҚР экологиялық саясаты зерттеледі. Өнеркәсіптегі экологиялық проблемалар, адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық) қауіпсіз қарым-қатынас негіздері және жағымсыз факторлардан қорғау қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этнопсихология
    Несиелер: 3

    Этнопсихологияны пәнаралық білім саласы ретінде зерттейді. Этнопсихологияның теориялық негіздерін қарастырады. Ресей мен Қазақстанда этнопсихологиялық ойлардың дамуын салыстырады. Қазақтардың этнопсихологиясын қарастырады. Мәдениетаралық айырмашылықтар психологиясын зерттейді. Батыс ойшылдарының этнопсихологиялық идеялары туралы білімдерге ие болады. Этнопсихологиялық зерттеулердегі негізгі бағыттарды қолдану дағдысын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психосоматика
    Несиелер: 4

    Құрылымдық психосоматиканың негіздерін зерттейді. Құрылымдық психосоматика пәнін, міндеттерін, аумағын қарастырады. Құрылымдық психосоматикан��ң зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын үйренеді. Құрылымдық психосоматиканың негізгі бұзылыстарын талдайды және оларды диагностикалау әдістерін қолданады, әр түрлі аурулардың себептерін және жеке тұлғада көріну салдарын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Маманның кәсіби құзыреттілігін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби қызметінің түрлі аспектілерін іске асыруға мүмкіндік беретін кәсіби шет тілінде сөйлеуді қалыптастыру. Грамматика курсының, кәсіптік сипаттағы лексиканы және кәсіби бағдар мәтіндерін зерттеу. Оқудың жетекші рөлі бар кәсіби салада шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дін психологиясы
    Несиелер: 3

    Дін психологиясының пәні мен міндеттерімен таныстырады. Дінді зерттеудегі жалпы психологиялық және әлеуметтік-психологиялық қатынастарды ажыратады. Дін психологиясының Американдық мектептері мен Еуропалық мектебінің теорияларын зерттейді. Ю. Макселон бойынша діни даму кезеңдерін топтастырады. Діни даму факторларын зерттейді. Діни ғибадат пен қарым-қатынас психологиясын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орталық жүйке жүйесінің анатомиясы және физиологиясы
    Несиелер: 5

    Орталық жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы саласындағы өзекті зерттеу мәселелерін зерттейді, түрлі аспектіл��р мен ғылыми зерттеу��ерді, патопсихология бағыттарын, нейропсихология негіздерін зерттейді, жоғары жүйке қызметі мен сенсорлық жүйелер физиологиясы, құрылымдық психосоматика туралы біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары жүйке қызметі және сенсорлық жүйелер физиологиясы
    Несиелер: 5

    ЖЖҚ негізгі түсініктерін, принциптерін және оны зерттеу әдістерін қарастырады. Ағзаның сенсорлық жүйелерін және олардың негізгі функцияларын, шартты рефлекстердің қалыптасу шарттарын және түрлерін зерттейді. ЖЖҚ кезіндегі орталық жүйке жүйесінде қозу мен тежелу үдерістерінің динамикасын талдайды. Адамның ЖЖҚ типологиялық және жасқа сай ерекшеліктерін талдайды. Ағзаның сенсорлық жүйелерін және олардың негізгі функцияларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балаларға кеңес беру/
    Несиелер: 6

    Балалардағы психикалық қызметтер мен жеке тұлғалық қасиеттердің дамуындағы кемістіктерді түзетуге бағытталған психологиялық әсер ету жүйелерімен таныстырады. Баланың жеке тұлғасының дамуын, оның әлеуметтік белсенділігін, бейімделуін, адекватты қарым-қатынасын қалыптастыруды үйлестіруге бағытталған психологиялық әсер ету тәсілдерін қарастырады. Барлық жастағы балаларға психологиялық көмек көрсету дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Клиническая психология
    Несиелер: 4

    Клиникалық психология негіздерін зерттейді, психикалық норма мен патология контекстіндегі клиникалық көріністерді, сондай-ақ оларды диагностикалау әдістерін талдайды. Факторлар мен синдром санаттарын топтастырады. Клиникалық психологияның зерттеу әдістерін қолданады. Клиникалық психологиядағы негізгі бұзылыстарды зерттеу дағдыларын және оларды диагностикалау әдістерін үйренеді. Сана, өзіндік сана, ойлау, сөйлеу, интеллект, зейін, ес және жеке тұлға бұзылыстарын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиялық кеңeс беру
    Несиелер: 6

    Психологиялық кеңес беруге кіріспе, психологиялық кеңес берудің мақсаттары мен міндеттерін меңгереді. Психологиялық кеңес беру түрлерін талдайды. Психологиялық кеңес беру нәтижелілігінің шарттарын зерттейді. Кеңес беруші психологқа және оның жұмысына қойылатын талаптармен таныстырады. Психологиялық кеңес берудің практикалық дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Алдыңғы білім беру деңгейінде қол жеткізілген қазақ (орыс) тілдерінің бастапқы деңг��йін көтеру және студенттердің кәсіптік және ғылыми қызметі саласындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін қажетті деңгейді меңгеруі және өзін өзі жетілдіруі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әскери психология
    Несиелер: 4

    Әскери психологияның мақсатымен, міндеттерімен, зерттеу пәнімен таныстырады. Әскери қызметкерлердің психикасының қызмет ету заңдылықтарын және әскери ұжымдағы психикалық құбылыстарды зерттейді. Әскери іс-қимыл психологиясын: ұрыс психологиясын, әскери басқару, жауынгерлік жағдайда тәрбиелеу мен оқыту психологиясын (әскери іс-қимылдар кезінде) және басқаларды қарастырады. Әскери ұжымды басқару үрдісінің тиімділігін арттыру жолдарын табу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру/
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім берудің мазмұны, міндеттері, қағидаттарымен, мүмкіндігі шектеулі балалар санаттарымен, инклюзивті білім берудің нормативтік – құқықытық негіздерімен таныстырады. Қазіргі инклюзивтік мектептің ережелерін, мәселелерін, кедергісіз орта ерекшеліктерін қарастырады. Қазіргі инклюзивті білім берудің жағдайын бағалау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудегі критериалды бағалау
    Несиелер: 4

    Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта мектепте инклюзивті білім беру жағдайында білім берудің жаңартылған мазмұнын МЖМБС талаптарына сай іске асыру ерекшеліктерімен таныстырады. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың психологиялық-педагогикалық негіздерін қарастырады. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау дағдыларын енгізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Практикалық психология
    Несиелер: 3

    Практикалық психологтың ерекшеліктерін зерттейді. Білім беру жүйесіндегі практикалық психолог мәртебесін анықтауға мүмкіндік береді. Психодиагностиканы психологтың практикалық қызметінің негізі ретінде зерттейді. Практикалық психолог қызметінің психологиялық кеңес беру дағдыларын дамытады. Психологтың түрлі жастағы топтармен жұмыс істеу технологиясын ажыратуға мүмкіндік береді. Психикалық процестер, қасиеттер мен жағдайлардың психологиялық-педагогикалық әдістерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Заң психологиясы
    Несиелер: 4

    Заң психологиясының мақсаты, пәні, міндеттері қарастырылады. Заң психологиясы жүйесінің дағдыларын меңгереді, зерттеу әдістерін қолданады және даму тарихын талдайды. Заң психологиясындағы жеке тұлғаны зерттейді (жеке тұлға түсінігі, танымдық үрдістер, жеке тұлғаның эмоционалдық – еріктік аумағы). Заңдық жұмыстың психологиясын талдайды. Қылмыстық топтың психологиясын ажыратады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі заман педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жас ұрпақты оқыту мен тәрбиелеудің және қабілеттерін, оқу дағдыларын дамытудың қазіргі заманғы әдістерімен таныстырады. Жас ұрпақты жан-жақты тәрбиелеу және үйлесімді дамыту мәселелері қарастырылады. Жас ұрпақты тәрбиелеудің заманауи құралдары, әдістері мен тәсілдері талданады. Қазіргі мектепте оқу-тәрбие үдерісіне педагогикалық зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Үлгермеуші оқушылар психологиясы
    Несиелер: 3

    Үлгермеуші оқушылар психологиясын үйренеді, психологтың жұмысындағы қолданбалы аспектілерді пайдаланады, практикалық психологтың кәсіби қызметінің ерекшеліктерін талдайды, үлгермеуші оқушылармен психологиялық-педагогикалық жұмыс жүргізу мәселелерін қарастырады. Таным үрдістерінің түзету психологиялық әдістемелерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Девиант жасөспірімдермен жүргізілетін психологиялық педагогикалық жұмыстар
    Несиелер: 5

    Девиантты мінез-құлықты, негізгі ережелерді қарастырады. Ауытқушы мінез-құлықты қалыптастыруға ықпал ететін факторларды анықтауға мүмкіндік береді. Девиантты мінез-құлықтың қалыптасуының психодинамикалық теорияларын зерттейді. Агрессиялық мінез-құлықты, негізгі ережелерін, агрессияның негізгі теорияларын зерттейді. Жеке тұлғаның девианттық мінез-құлқының өзіне тән ерекшеліктерін талдайды. Әлеуметтік нормалардың түрлерін, ауытқушы мінез-құлық түрлерін топтастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы психология
    Несиелер: 5

    Қолданбалы психологияның ерекшеліктерін қарастырады. Білім беру жүйесіндегі практикалық психолог мәртебесін анықтауға мүмкіндік береді. Педагогика, индустрия (эргономика), маркетинг, қоғамдық пікірді сұрастыру, музыка (музыка психологиясы), спорт (спорт психологиясы), кадрлық қызмет көрсету (психодиагностика), әскери іс (әскери психология) сияқты аралас салаларда тәжірибеде психологияның принциптерін, жаңалықтары мен теорияларын қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кешенді диагностика
    Несиелер: 4

    Кешендік диагностиканың мақсаты мен міндеттерімен таныстырады. Дифференциальды психология әдістерін, жеке тұлғаның психикалық қасиеттері мен бітістерін анықтау мәселелерін қарастырады. Психодиагностика құралдарын, психодиагностикалық тексеруді қалыптастыру мәселелерін талдайды. Жеке тұлғаға психодиагностикалық тексеру жүргізу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық менеджмент
    Несиелер: 4

    Психологиялық менеджменттің теориялық және әдіснамалық негіздерімен таныстырады. Психологиялық ғылымдардың теориялық және әдіснамалық негіздеріндегі басқаруды зерттейді. Психологиялық менеджменттің әдіснамалық қатынастарын қолданады. Адлердің жеке психологиясындағы психологиялық менеджментті түсінуге арналған көзқарастарды зерттейді. Менеджерлік қызметтің дағдыларын қалыптастырады. Психологиялық менеджменттің өзгеру және модельдеу әдіснамасын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар психологиясы/
    Несиелер: 5

    Баланың психикалық даму заңдылықтарымен таныстырады. Жеке психикалық процестердің онтогенетикалық дамуының, оның ішінде бала іс-әрекетінің әр түрлі типтерінің қалыптасуының қозғаушы себептері мен жағдайларын зерттейді. Баланың эмоционалдық, интеллектуалдық, мінез-құлық аумағының ерекшеліктерін - жасына қарай қарастырады. Балалардың психоэмоционалдық аумағының дамуын жас ерекшеліктеріне сай талдау және сипаттама беру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік психология және педагогика/
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік психологияның объектісі ретінде адамдардың әлеуметтік өзара әрекеттесуін зерттейді. Әлеуметтік психология және педагогиканың әлеуметтік-психологиялық идеялары мен қазіргі жай-күйінің қалыптасу тарихын қарастырады. Әлеуметтік-психологиялық көзқарастардың дамуының негізгі кезеңдерін талдайды. Әлеуметтік - психологиялық идеялардың даму тарихын салыстырады. Қазақстан Республикасында әлеуметтік психологияның қазіргі жағдайы мен проблемаларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ұйымдастыру психологиясы/
    Несиелер: 4

    Басқару қызметінің психологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Оқыту үрдісін ұйымдастырудың негізгі түрлерін қарастырады. Білім беру үдерісінің басқару формалары мен түрлерін топтастырады. Жұмыс топтарындағы қызметкерлердің психологиялық өзара әрекеттесу ерекшеліктерін зерттейді. Ұйым қызметкерлерінің бірлескен қызметін реттеудің психологиялық факторларын талдайды. Ұйымдастырушы психологтың зерттеу әдістерін және жұмыс әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отбасы психологиясы
    Несиелер: 4

    Отбасы мен неке туралы ілімнің теориялық негіздерімен таныстырады. Заманауи жағдайда өмір серігін таңдау ерекшеліктерін зерттейді. Жастардың әлеуметтік-адамгершілік көзқарастарының өзгеруін талдайды. Отбасы психологиясының әртүрлі теорияларын қарастырады. Отбасылық қарым-қатынастағы қауіп факторларын, ажырасуға ықпал ететін факторларды, сондай-ақ бала мен ата-ана, отбасылық қарым-қатынастардың нығаюына ықпал ететін факторларды талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыни ойлау
    Несиелер: 4

    Ойлауды биологиялық үдеріс ретінде қарастырады. Ойлауды ақпаратты өңдеу ретінде үйренеді. «Сыни ойлау» ұғымын және оның «аналитикалық ойлау», «логикалық ойлау», «шығармашылық ойлау» ұғымдарымен байланысын талдайды. Сыни ойлау дағдыларын дамытады. Сыни ойлау технологиясының дағдысын игереді. Болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің зияткерлік негізін дамытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар психологиясы бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Балалар психологиясының пәні, міндеттері мен әдістерін қарстырады. Баланың психологиялық дамуы туралы ғылым ретіндегі балалар психологиясының дағдыларын меңгереді. Баланың психикалық дамуының қозғаушы күштері мен жағдайларын ажыратады. Адамның жоғары психикалық қызметтерін меңгереді. Оқу және даму мәселесі. Танымдық белсенділіктің, өзін-өзі танудың және бірінші жылдағы дағдарыстың дамуын айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 4

    Педагогикалық психологияны ғылыми білімнің пәнаралық бөлімі ретінде зерттейді. Педагогикалық психологияның қалыптасу тарихын қарастырады. Педагогикалық психологияның әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Педагогикалық психологиядағы зерттеу әдістерін жіктейді. Білім беру үрдісін ұйымдастырудың психологиялық негізі ретінде жеке тұлғалық - іс-әрекеттік қатынасты қарастырады. Оқу іс-әрекетінің психологиясы. Педагогикалық психология салаларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жеке тұлғаның психологиялық педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 4

    Психологиялық – педагогикалық диагностиканың ерекшеліктерін шолуды қарастырады. Курстың пәнімен, міндеттері мен мазмұнымен таныстырады. Психологиялық-педагогикалық диагностиканың психология саласымен байланысын талдайды. Психологиялық – педагогикалық диагностиканың пәні мен міндеттерін анықтай алады. Психоагностикалық әдістемелерді жіктейді. Психодиагностикалық әдістерді пайдаланады және психодиагностикалық әдістердің сапасын және олардың ең танымал түрлерін бағалайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымдар бөлімінде ерекше қажеттіліктері бар балалар психологиясымен таныстырады. Психикалық дамудың тежелу себептерін қарастырады: түсінігі, себептері, типологиясы. Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды жалпы білім беру үдерісіне енгізудің нұсқалық формаларын қарастырады. Интеграцияланған білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бойынша дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    - ерекше дүниетаным қалыптастыру үшін қосымша құзіреттіліктерін алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы психология
    Несиелер: 5

    Баланың психоәлеуметтік дамуының баяулауында немесе нақты өзіндік ерекшеліктерімен көрінетін әртүрлі факторлар (органикалық немесе функционалдық сипаттағы) тобының әсерінен туындайтын ерекше жағдайларды зерттейді. Тәрбие мен оқытудың арнайы әдістері мен тәсілдерін қолдану жағдайында адекватты тұлғаны қалыптастыру, оның нәтижесінде бұзылған функциялардың орнын алмастыру және қайта құрылымдау жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиялық коррекция нeгіздері
    Несиелер: 6

    Психологиялық-педагогикалық қызметтің құндылық-мағыналық аспектілерін талдайды. Психологиялық – педагогикалық қызметінің теориялық негіздерін қарастырады. Педагогикалық мамандықтың және оның қоғамдағы қызметінің дағдыларын меңгереді. Педагогикалық қызметтің субьектісі ретінде педагогтың жеке тұлғасына қойылатын талаптарды меңгереді. Кәсіби- педагогикалық қызметтің мазмұнын, оның құрылымын талдайды. Педагогикалық қызметтің түрлерін сыныптайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арттерапия негіздері
    Несиелер: 5

    Арттерапияны клиенттің психоэмоционалдық жағдайына әсер етуге бағытталған психотерапия әдісі ретінде таниды. Арт-терапияның түрлерін, оқу – тәрбие үдерісіне қатысушылармен арттерапиялық техникаларды қолдану мәселелерін қарастырады. Клиенттің психоэмоционалдық жағдайына әсер ету мақсатында артерапиялық әдістерді қолдану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арттерапиялық әдістемелер
    Несиелер: 5

    Клиенттердің танымдық, эмоционалдық әлеуетін дамытуға бағытталған арттерапиялық әдістемелермен таныстырады. Оқу – тәрбие үдерісінің қатысушыларымен қолданылатын арт-терапия әдістерінің алуан түрлілігін қарастырады. Клиенттің психоэмоционалды жағдайына әсер ету мақсатында артерапиялық техникаларды қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жеке тұлға психокоррекциясы
    Несиелер: 6

    Психокоррекцияның даму тарихы мен кезеңдерін қалыптастырады. Психокоррекциялық тәсілдерді қолданады. Психокоррекцияның қолданылуы, мақсаттары мен міндеттерін шешеді. Психокоррекцияның нысаны мен пәндерін, психокоррекциялық жағдайлар және психокоррекцияны жүзеге асыратын психологқа қойылатын талаптарды топтастырады. Психологиялық көмек, психологиялық қызметтер және психологиялық ықпал етудің негізгі түрлерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстандағы психологиялық ғылым
    Несиелер: 4

    Қазақстандағы ғылыми психологиялық ойлардың қалыптасу және даму кезеңдерімен, мәселелерімен таныстырады. Тарихи-мәдени тәжірибеге негізделген ерекше іс-әрекет ретінде адамның психикалық қызметін зерттеудің кең ауқымын зерттеуге кіріскен қазақстандық ғалымдардың үлесін зерттейді. Қазақстандық психологиялық мектептің дамуының негізгі кезеңдерін талдау дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Денеге бағытталған психотерапия
    Несиелер: 4

    Клиенттермен жұмыс істеуде денеге бағдарланған психотерапияны қолдану ерекшеліктерімен таныстырады. Қысым мен кернеулер түрінде денеде бекітілген теріс және жарақаттық тәжірибелер қарастырылады. Ішкі жанжалдар мен жағымсыз әсерлерден туындаған психосоматикалық аурулардың дамуын талдайды. Денені тануға және эмоциялық әсер етуге бағытталған қысымдарды босатудың практикалық дағдыларын қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психолог жұмысының тренингтік формалары/
    Несиелер: 6

    Практикалық психологтың түзету-алдын алу қызметімен таныстырады. Ұжымдағы тұлғаралық қарым-қатынасты психологиялық түзету, қарым-қатынастарды қалыптастыру, қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, психоэмоционалдық реттеу дағдыларын дамыту, өзіне деген сенімділікті арттыру және тиісті өзін-өзі бағалауды қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Арт-терапия, би қозғалысының терапиясы, психодрама, позитивті психотерапия, релаксация, психогимнастикалық кешендер, рефлексияны қолдану және т.б. сияқты әдістер элементтерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кикілжің психологиясы/
    Несиелер: 4

    Конфликтологиялық ғылымдардың нысанын, пәнін және негізгі мақсаттарын зерттейді. Кикілжіңдерді зерттеу әдіснамасы мен әдістерін меңгереді. Кикілжіңдік идеяла��дың даму тарихын қарастырады. Кикілжіңдерді және оның түрлерін анықтайды. Кикілжің құрылымын зерттейді. Кикілжің динамикасын бақылауға қабілетті. Кикілжіңдік өзара әрекеттесудің стильдерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психокатализ/
    Несиелер: 6

    Клиенттердің танымдық, эмоционалдық әлеуетін дамытуға бағытталған арттерапиялық әдістемелермен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы психология бойынша практикум
    Несиелер: 4

    Жалпы психологияның ғылыми әдістерімен және жеке тұлғаны психологиялық зерттеу тәсілдерімен таныстырады. Жеке тұлғаның психикалық процестері мен қасиеттерінің дамуын зерттеудің мәселелерін қарастырады. Психологиялық ақпаратты алу әдістерін сипаттайды; адамның психикалық дамуының заңдылықтарын бақылау және талдай білуін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеке және топтық психотерапия негіздер
    Несиелер: 6

    Психотерапия пәні мен мазмұнын қарастырады. Психотерапиялық араласуды меңгереді. Клиникалық - психологиялық интервенция әдістерін түсіндіреді. Сонымен қатар, клиникалық - психологиялық интервенция функциясын түсіндіреді. Психотерапия әдістерін жіктейді. Психотерапия мен психологиялық кеңес беру арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды ажыратады. Топтық психотерапия ұғымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Практикалық психолог жұмысындағы арттерапиялық әдістемелер/
    Несиелер: 6

    Арт-терапияның пәні мен мамандығын, арт-терапияның даму тарихын қарастырады. Топтық арт-терапияның контекстік факторларын талдайды. Топтық арттерапияның ерте баламалары. Интерактивті арттерапия. Топтық арттерапия түрлерінің сипаттамалары. Студиялық ашық топ. Динамикалық жабық топ. Тақырыптық топ. Топтық арттерапияның әдіснамасын қолданады. Топтық арттерапияны ұйымдастыру дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психология тарихы
    Несиелер: 4

    Психологиялық ойлардың қалыптасуының тарихымен, кезеңдерімен таныстырады. Түрлі ғылыми теориялық мектептердің проблемаларын, идеяларын және көзқарастарын қарастырады. Психологиялық ойлардың дамуына ғалым психологтардың қосқан үлесін зерттейді. Психология ғылымының қалыптасуы мен даму тарихына талдау жасау, психологиядағы рациональды ғылыми көзқарастың негізгі кезеңдерін анықтау дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық педагогикалық практикум
    Несиелер: 4

    Психологиялық-педагогикалық қызметтің құндылық-мағыналық аспектілерін талдайды. Психологиялық – педагогикалық қызметінің теориялық негіздерін қарастырады. Педагогикалық мамандықтың және оның қоғамдағы қызметінің дағдыларын меңгереді. Педагогикалық қызметтің субьектісі ретінде педагогтың жеке тұлғасына қойылатын талаптарды меңгереді. Кәсіби- педагогикалық қызметтің мазмұнын, оның құрылымын талдайды. Педагогикалық қызметтің түрлерін сыныптайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы/
    Несиелер: 4

    Қарым-қатынас мәні мен түрлерін зерттейді. Психология мен әлеуметтік тәжірибедегі қарым-қатынас этикасы мәселелерін талдайды. Қарым-қатынастағы этика туралы заманауи көзқарастарды қолданады. Өзара әрекеттесудің этникалық нормаларының қарым-қатынас тиімділігіне әсер етуінің психологиялық механизмдерін қолданады. Қарым-қатынас психологиясының теориялық және қолданбалы мәселелерін талдайды. Бірлескен әрекеттерді ұйымдастыру процесінде коммуникацияны жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ертегі терапиясы
    Несиелер: 4

    Ертегі терапиясын жеке тұлғаны интеграциялау, шығармашылық қабілеттерін дамыту, сананы кеңейту және қоршаған әлеммен өзара әрекеттесуін жетілдіру үшін қолданылатын әдіс ретінде таныстырады. Ата-ана мен баланың қарым-қатынасын түзету және тұлғаішілік кикілжіңдерді түзетудегі ертегі терапиясын жүргізу ерекшеліктері қарастырылады. Ертегі терапиясын өткізу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жатырішілік дамудың психофизиологиясы
    Несиелер: 3

    Жатырішілік дамудың психофизиологиялық ерекшеліктерімен таныстырады. Ғылымдар жүйесіндегі жатырішілік даму психофизиологиясының ерекшеліктерімен таныстырады. Пренатальдық даму мәселелерін зерттейді. Жатырішілік ұрық эволюциясына сипаттама беріледі. Жатырішілік даму белгілерін ажырата білу дағдыларын қалыптастырады. Пренаталдық дамуды анықтау дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Физиогномика
    Несиелер: 4

    Адамдардағы физиогномикалық айырмашылықтарды, бет пішіні, үшбұрышты жүз, трапециялық бет, тегіс емес маңдай сызығы, айналмалы маңдай, трапеция тәрізді маңдай, төрт бұрышты маңдай және т.б. Диагностика әдістерін қолдану дағдыларын үйретеді, физиогномика туралы білімдерді өмірде және кәсіби қызметте қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жалғандықты тану психологиясы
    Несиелер: 4

    Жалғандықты тану психологиясының пәні мен міндеттерімен таныстырады. Жалғандық түрлерін ажыратады. Ст. Холл бойынша балалар өтірігінің түрлерін зерттейді. Өтіріктің негізгі белгілерін түсіндіреді. Жалғандықтың функцияларын зерттейді. Плацебо: құтқару үшін өтірік. Жақсы ниеттегі өтірік. Жақсы ниеттегі өтірік топтары. Жалғандықты топтастырады және талдайды: жалған ойын, жалған манипуляция, қорқыныштан туындайтын жалғандық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 3

    Адамдардың жас ерекшеліктерін туылғаннан бастап сипаттайды. Жас ерекшелік психологиясының ғылым ретінде пайда болу тарихын, пәнін, міндеттерін, әдістерін, жас кезеңінің сатыларын, жеке тұлғаның дамуы мен қалыптасуының жасқа сай ерекшеліктерін зерттейді. Психологиялық критерийлер бойынша әртүрлі жас ерекшеліктерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON6

    Түрлі бұзылыстары бар тұлғалардың психикалық процестерін, қасиеттерін, жағдайлары мен әлеуметтік-психологиялық құбылыстарын, даму жағдайларын талдау, мүмкіндігі шектеулі адамдардың мәселелерін дербес талдау дағдыларын меңгеру, білім беру мекемелерінің психологиялық қызметінің түрлі түрлері мен формаларын қолдану

  • Код ON7

    Практикалық психолог қызметінің алуан түрлерінің білімін, мақсатын, кәсіби міндеттерін; пәнін шет тілі арқылы көрсету.

  • Код ON8

    Интеграциялық оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру, тәрбиелеу мен оқытудың арнайы әдістерін қолдану арқылы жеке тұлғасын қалыптастыру дағдыларын көрсету;

  • Код ON12

    Жеке түрде және команданың мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дәлелдей алу, өзінің ісін түзете білу және түрлі тәсілдерді қолдана алу.

  • Код ON5

    Жеке тұлғаны практикада оқытудың, тәрбиелеу мен әлеуметтендірудің заманауи әдістерін қолдану; «НЗМ» тұжырымдамалық идеялары; IT-технологиялар, оқытудың белсенді әдістері мен технологиялары (сыни ойлау, жобалау әдісі және т.б.); инклюзивті білім берудегі критериалды бағалау.

  • Код ON1

    Кәсіби қызметінде қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық білімдерін көрсете алу, мәдениет пен ғылымның көрнекті қайраткерлерінің шығармашылық мұраларын білу.

  • Код ON3

    Кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сөйлесу, ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.

  • Код ON10

    Психологияның түрлі салаларының түйісінде психологиялық-педагогикалық зерттеулер өткізе білу, заманауи психотехнологияны, практикалық қызметтегі білім беру менеджментін қолдана білу, сыни ойлау технологияларының дағдыларын меңгеру.

  • Код ON11

    Психологияның әртүрлі салаларында қолданбалы мәселелерді шешуде білім мен дағдыларын, психологтың үлгермеуші және ауытқушы мінез-құлықты «девиантты» балалармен жұмыс жасау әдістерін, сыни талдау, бағалау және күрделі білім мен идеяларды синтездеу әдістерін көрсету.

  • Код ON4

    Бейсаналықпен жұмыс істеуде денеге бағдарланған психотерапия мен ертегі терапиясының техникаларын қолдану.

  • Код ON9

    Клиникалық психология, психосоматика, дамудың анатомо-нейро-физиологиялық негіздері, патология, сана, өзіндік сана бұзылыстары, ойлау, сөйлеу, интеллект, зейін, ес және жеке тұлға саласындағы білімдерді қолдану;

  • Код ON2

    Белгісіздік жағдайындағы жұмыстарда экологиялық білім, кәсіпкерлік дағдыларын, құқықтық құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін қолдану.

Top