6B01111 Білім берудегі психология в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру және тұлғаны дамыту саласында сұранысқа ие, білімі мен құзыреттілігі бар, психологиялық-педагогикалық жағдайларды талдауға және кәсіби шешім қабылдауға қабілетті, қызметтің ерекшеліктері мен маңыздылығын түсінетін жоғары білікті мамандарды даярлау; психологиялық-педагогикалық іс-әрекеттің технологияларын меңгерген.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Педагогикалық қызметке кіріспе
Пән педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасын, білім берудің заңнамалық негіздерін, бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби қызметін және оның жеке басын, педагогикалық іс-әрекеттің стильдерін және мұғалімнің кәсіби қалыптасуын зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білімалушы білім беру саласындағы заңнамалық актілерді талдай алады, педагогикалық қызметтің оңтайлы стилін таңдай алады, бастауыш сынып мұғалімінің «портретін» заманауи бастауыш жүйе және инклюзивті білім беру талаптарына сәйкес құрастыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары математика
Пән жиындар мен қатынастар теориясының, графиктердің, сызықтық алгебраның, математикалық логиканың, математикалық талдаудың, ықтималдықтар теориясының және математикалық статистиканың негізгі ұғымдары мен принциптерін зерттейді; оқу нәтижелеріне сүйене отырып, студент нақты, қысқаша, ойларын дәйекті және дәйекті түрде айту және алынған нәтижелерді негіздеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән фирмалар және түрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы кәсіпорындардың жұмыс істеу механизмдерін зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білімалушы алған білімдерін бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсінікті көрсете алады; кәсіпкерліктің теориялық ақпараты мен тәжірибесін жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
Пән табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайларында сауатты мінез-құлық қағидаларын, апаттардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық нысандары мен мүліктің өндірістік персоналы үшін ТЖ жағдайларында залалды барынша азайтатын шығыстарды болжау және қабылдау ережелерін зерттейді, сондай-ақ осы салдарларды жою барысында оқу нәтижелері бойынша білімалушы табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқыту үшін қажетті тәжірибелік дағдыларды пайдалана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі ағзалар мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы заманауи жүйелік идеялардың қалыптасуын зерттейді; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелерді, оқыту нәтижелері бойынша түлек экологиялық мәселелердің себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық үрдістерге талдау жасай алады, табиғатты қорғау қызметінде басымдықтар мен нақты міндеттер қоя алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы зерттейді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі азаматтық ұстанымды қоғамға қарсы құбылыс ретінде құқықтық мәдениетті қалыптастырады; пәнді оқыту нәтижелері бойынша білімалушы құқықтық реттеу контекстіндегі оқиғаларға, іс-әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология және адам дамуы
Пән тұлғаның қалыптасуы мен дамуының мәселелерін, осы процеске сыртқы және ішкі факторлардың әсерін зерттейді, университетте оқу барысында студенттердің кәсіби және тұлғалық дамуы мен өзін-өзі дамытуын, оларды даярлау сапасын арттырудың жолдары мен әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пән адамды қалыптастыру бойынша арнайы ұйымдастырылған, мақсатты бағытталған және жүйелі қызметті, тәрбиелеу, білім беру және оқыту мазмұнын, нысандары мен әдістерін, осы үрдістерді ұйымдастыру және басқару заңдылықтарын, қағидаларын, нысандары мен принциптерін зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білімалушы педагогика категорияларын талдай алады, оларды кәсіби қызмет барысында ескереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Тұлға әлеуметтену негіздері
Курс, адамдардың қоғаммен табысты қарым-қатынасына ықпал ететін дағдылар мен қасиеттерді қалыптастыруға бағытталған, курстың негізгі міндеттері: әлеуметтік-психологиялық деңгейін арттыру үшін психологиялық-педагогикалық жағдайларды қалыптастыру, студенттердің бейімделуі және өзі туралы және кәсіптер әлемі туралы білімдерді меңгеруді қамтитын тұлғалық және кәсіби өзін-өзі анықтау үдерісін өзекті ету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
Пән жалпы және жас ерекшелік психологиясы туралы жалпы түсініктерді, тұлға туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білімалушы психологияның категорияларын талдай алады және оларды кәсіби қызмет барысында ескереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі психологиядағы тұлға теориялары
Пән тұлға теориясындағы психодинамикалық бағытты зерттейді. Эго психологиясы және тұлға теориясындағы онымен байланысты бағыттар. Бихевиоризм және психосоматика.Тұлғаның гуманистік теориялары. Тұлға теориясындағы интеракционистік бағыт. Орыс психологтарының еңбектеріндегі тұлға. Оқу нәтижелері бойынша білім алушы қазіргі психологиядағы тұлғаның пәнін, міндеттерін, даму тарихын және негізгі теориялық тұжырымдамаларын біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі бойынша Практикум 1
Пән типтік жағдайларда қарым-қатынас жасау үшін қажетті негізгі коммуникативті лексика-грамматикалық құрылымдарды зерттейді; әлеуметтік және коммуникативті рөлдерді анықтауға арналған сөйлеу мінез-құлқының стереотиптерін зерттейтін, қарым-қатынас мәдениетінің негіздерімен танысады, пәнді оқу нәтижелері бойынша білімалушы шағын диалогты қолдауға, аздаған таныс емес лексикамен қысқа мәтіндерді оқуға және түсінуге және таныс лексикамен диалогты тану және есту арқылы түсінуге қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Зерттеу іс-әрекетіне кіріспе
Пән ғылыми зерттеудің құрылымын; ғылыми жұмысты; ғылыми зерттеу мәселесін анықтау мен талдауды; әдебиетпен жұмысты; ғылыми зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін; ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін зерттейді, зерттеу нәтижелері бойынша білімалушы ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Пән академиялық жазудың ерекшеліктерін, дұрыс жазылу әдістерін және жазба жұмысын академиялық адалдық принциптеріне сәйкес пішімдеуді, пайдаланылған дереккөздерге сілтемелерді ресімдеуге қойылатын талаптарды, сілтеме жасау ережелерін және зияткерлік меншік құқықтарын сақтауды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық диагностика
Пән психологиялық-педагогикалық диагностиканы ғылыми және қолданбалы мәселе ретінде зерттейді. Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің құрылымы, деңгейлері, кезеңдері. Әдістер, формалар, тәсілдер, құралдар, зерттеу. Зерттеу нәтижелері бойынша студент тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасының әдістерін таңдауды негіздей алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалды психология
Пән жеке адамдар мен адамдар топтары арасындағы психологиялық айырмашылықтарды, сондай-ақ әртүрлі әлеуметтік, таптық, этникалық және жас топтарының өкілдері арасындағы психологиялық көріністердегі типологиялық айырмашылықтарды зерттейді. Зерттеу нәтижелері бойынша студент дифференциалды психологияның теориялық контекстін, оның негізгі ұғымдарын біледі; дифференциалды психологияның әртүрлі әдістерін қолдану арқылы алынған зерттеу нәтижелерін интерпретациялау ережелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілі бойынша Практикум 2
Пән тілдік және сөйлеу материалымен жұмыс істеудің негізгі тәсілдерін; пәндік мазмұн негізінде сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білімалушы кәсіби тақырыпта өз пікірін білдіруге, оқиғаларды егжей-тегжейлі сипаттауға, өз көзқарасын мысалдармен дамытуға және нақтылауға, ана тілінде сөйлейтіндердің сөйлеуін түсінуге және диалогқа қатысуға, тақырыптық мақалаларды, ғылыми мақалаларды оқып, түсінуге және нақты мәтіндер жазуға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік-психологиялық тренинг негіздері
Пән әлеуметтік-психологиялық дайындық теориясының жалпы негіздерін зерттейді. ӘПТ негізгі ұғымдары, формалары, әдістері мен принциптері. Зерттеу нәтижелері бойынша студент әртүрлі жас топтары үшін оқу бағдарламасын құру және тренинг өткізу дағдыларын қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жеке ерекшеліктер психологиясы
Пән жеке тұлғаның дамуының негізгі факторларын, даралық құрылымын және оның деңгейлері мен құрамдас бөліктері арасындағы байланыстарды зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студент адамның жеке қасиеттерін, олардың күнделікті өмірдегі көріністерін және экстремалды жағдайлар талдауды білуі керек; тиімді қарым-қатынас жасау үшін жеке қасиеттерді тани білу; кәсіби міндеттерді шешу үшін алған теориялық білімін сауатты қолдану, сонымен қатар оқыту мен тәрбиелеу іс-әрекетінде жеке тәсілді қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отбасылық қарым-қатынас психологиясы
Пән отбасының қалыптасуы мен дамуының психологиялық заңдылықтарын, неке және бала-ата-ана қарым-қатынасының даму заңдылықтарын, сонымен қатар отбасылық қарым-қатынастарды диагностикалау және түзету әдістерін зерттейді.Зерттеу нәтижелері бойынша студент психологиялық диагностика әдістерін білуі керек, сондай-ақ отбасына қажетті психологиялық көмек көрсету әдістері
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру реформаларын контекстуализациялау
Пән білім берудегі инновациялық процестерді және олардың даму тарихын, шетелдік және қазақстандық білім берудегі инновацияның қазіргі заманғы жалпы бағыттарын, Қазақстан Республикасындағы білім берудегі қазіргі заманғы тенденцияларды зерттейді. Пәнді оқу нәтижелері бойынша студент білім берудегі инновациялық процестердің ерекшеліктері білуі керек
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы білім беру және оңалту
Пән арнайы білім беру және оңалту саласындағы қызметтердің негізінде жатқан тарихи, құқықтық, педагогикалық және әлеуметтік мәселелерді зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы арнайы білім беру және оңалту саласындағы қызметтердің негізінде жатқан тарихи, құқықтық, педагогикалық және әлеуметтік мәселелерді талдауға және салыстыруға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Пән деңгейдің пәндік мазмұны негізінде қалыптасатын сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін қамтитын мәдениетаралық коммуникативтік және кәсіби құзыреттіліктердің негіздерін зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білімалушы кәсіби тақырыпта өздігінен пікір білдіруге, қарым-қатынаста синонимдер мен күрделі грамматикалық құрылымдарды қолдануға, бейімделмеген мақалаларды, кітаптарды және басқа да кәсіби мәтіндерді оқуға, түсінуге және талдауға, сөйлеушілердің тілдерін түсінуге, іскерлік хат алмасу, мақалалар жазуға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қарым-қатынас психологиясы және қақтығыстарды басқару
Пән конфликттік жағдайдағы адамдардың өзара әрекетін зерттейді, жанжалдарды шешудің келіссөз үлгілерін меңгереді, сонымен қатар қақтығыстардың туындауы мен шешілуіне психологиялық көмек көрсетудің теориясы мен тәжірибесін меңгереді.Пәнді меңгеру нәтижесінде студент жалпы қақтығыстарды зерттеудің ғылыми және нақты принциптері, қақтығыстардың негізгі түрлерін, мәжбүрлі байланыстарды және олардың ерекшеліктерін талдау, келіссөздер процесінің негізгі кезеңдерін, оны ұйымдастыру жолдарын анықтау және конфликттік жағдайда тиімді мінез-құлықты жүзеге асыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы психология бойынша практикум
Пән психологиядағы негізгі зерттеу әдістерін және эмпирикалық мәліметтерді алу және сипаттау процедураларын зерттейді, зерттеу нәтижелері бойынша студент болжау, өзгерту, даму деңгейіне кешенді әсер етудің принциптерін, ережелерін, әдістерін білуі керек. Адамның психикалық қызметін үйлестіру мақсатында қалыпты жағдайдағы және психикалық бұзылулармен танымдық және мотивациялық-еріктік сферасының жұмыс істеуі, өзін-өзі тану, психомоторлық дағдылар, қабілеттер, мінез, темперамент, функционалдық күйлер, тұлғаның ерекшеліктері мен акцентуациялары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмыс істеу негіздері
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың санаттарын, олардың сипаттамаларын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың ерекше шарттарын зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды сипаттай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Пән білім берудің әртүрлі формаларында меңгерілген психологиялық білімдерді меңгеруді, түсіндіру және бақылау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруды қарастырады; пәнді меңгеру нәтижесінде студент психологияны, педагогикалық іс-әрекеттің әлеуметтік-психологиялық табиғатын білуі керек. Басқарудағы когнитивті процестердің психологиялық заңдылықтары; кәсіби басқару әрекеттерін, жанжалдарды басқарудың психологиялық негіздерін, педагогикалық технологияларды кәсіби қызметінде пайдалана отырып, әртүрлі психологиялық фактілер мен теорияларды талдау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагог-психолог жұмысының әдістері мен технологиялары
Пән педагогика және психология саласында өзекті білім алуға, оқу процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді барынша тиімді ұйымдастыруға мүмкіндік беретін дағдылар мен дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді.Пәнді меңгеру нәтижесінде, студент міндетті жағдайдың мақсатына сәйкес келетін психодиагностикалық әдістер мен әдістерді қолдану және қолдану, содан кейін сандық және сапалы деректерді өңдеу дағдылары, оларды түсіндіру, психологиялық есеп жазу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық түзету және психологиялық кеңес беру негіздері
Пән әртүрлі жастағы адамдарға психологиялық қолдау көрсетудің теориялық және әдістемелік негіздерін зерттейді, психологиялық қолдаудың мақсаттары ретінде психологиялық денсаулықтың мазмұнын, функцияларын, құрылымын, балаларды, жасөспірімдерді, орта және егде жастағы адамдарды психологиялық қолдау технологияларын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Инклюзивті білім берудегі психологиялық-педагогикалық қолдау 1
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыны психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мазмұнын, мектептегі ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бағыттарын анықтау бойынша жұмыс кезеңдерін зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыны психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бағыттарын айқындай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экстремалды психология
Пән экстремалды жағдайлардың адам психикасына әсерін зерттейді. Стресс, травматикалық стресс және жарақаттан кейінгі стресстің бұзылуы. Экстремалды жағдайларда адамның мінез-құлқы. Зорлық-зомбылық. Жоғалту синдромы. «Қасірет саласындағы» жұмыстың әлеуметтік-психологиялық экологиясы. Эмоционалдық күйлердің психикалық өзін-өзі реттеу әдістері. Зерттеу нәтижелері бойынша студент экстремалды жағдайға тап болған адамдармен жұмыс істеу кезінде психологиялық тәжірибенің әртүрлі салаларында (кеңес беру, психокоррекция, психопрофилактика) қолданылатын жалпы және арнайы техникалар мен жұмыс әдістерін қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім берудегі психологиялық-педагогикалық қолдау 2
Пән мектепте ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыруды зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы бастауыш және инклюзивті білім беруде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыны психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға консультациялық қолдау көрсету
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар білі алушыларға және олардың ата-аналарына консультативтік көмек көрсетуді ұйымдастыру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқыту мен тәрбиелеуге көмектесу үшін мамандардың өзара әрекеттесу жүйесін ұйымдастыру бойынша педагог-психолог қызметінің мазмұнын зерттейді; зерттеу нәтижелері бойынша студент ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерге және олардың ата-аналарына консультативтік көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды қолдау әдістері
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды оқытудың академиялық әдістерін, оларды ауызша сөйлеуді меңгеру әдістері мен тәсілдерін, оқығанын түсінуді, жазбаша білдіруді және математикалық есептерді шешу стратегияларын зерделейді, жеке білім беру бағдарламаларын әзірлеу және енгізу, оқу нәтижелері бойынша білім алушы ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу-тәрбие процесін жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жобалау психологиясы
Пән психологиялық диагноз қою іс-әрекетінің жүйесін, принциптерін, құралдарын, әдіснамалық негіздерін, жеке тұлғаны проективті психодиагностикалық зерттеудің мүмкіндіктерін, тікелей өзара әрекеттесу процесінде де жеке тұлға туралы ақпаратты алудың және түсіндірудің тиімді практикалық жолдарын зерттейді. Зерттеу нәтижелері бойынша студент әртүрлі практикалық мәселелерді (психологиялық кеңес беру) және зерттеу тапсырмаларын шешу үшін психодиагностикалық құралдарды таңдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортадағы еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады.
- Ақпаратты іздеуді жүзеге асырады, оны қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдар негізінде пайымдаулар жасау үшін түсіндіреді, әлеуметтік және өндірістік саланың құбылыстары мен оқиғаларына қатысты өз пайымдауларын дәлелдейді.
- Гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық және жаратылыстану саласындағы ғылыми-теориялық қағидалардың негіздерін біледі.
- Заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктерін білу негізінде, қызметтің белсенді құралдарының көмегімен және цифрлық білім беру платформалары мен технологияларын пайдалана отырып жоспарлайды.
- Педагогикалық білім берудің қазіргі даму тенденцияларын талдайды.
- Психологияның әдіснамалық негіздерін түсінеді және білім беру және инклюзивті білім берудегі психологияның оқу үдерісіне заманауи ғылыми жетістіктерді енгізеді.
- Психологияның негіздері мен қағидалары бойынша оқу-тәрбие процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді
- Адамдар топтарымен, ұйымдардың персоналымен психологиялық жұмысты ұйымдастырады, топтағы, ұжымдағы өзара әрекеттесу формаларын талдайды.
- Жалпы білім беретін мектептерде психологияны жалпы білім беретін пән ретінде оқыту кезінде психологияның іргелі және салалық білімдерін пайдалану
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды диагностикалау және бағалау әдістерін қолданып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды сипаттайды
- Адамның психикалық әрекетін оңтайландыру үшін типтік түзету, оқыту, оңалту бағдарламаларын жүзеге асыруда психологиялық әдістер мен әдістерді қолданады
- Психологиялық, білім беру аспектілеріне баса назар аудара отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен жұмыс істеудің практикалық тәжірибесін іске асырады.